Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD389.71 FtCHF430.48 FtGBP484.73 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az a jó üzlet ahol mindenki nyer!!
A gazdálkodó a gépkereskedő a gyártó a munkás mindenki!!! Aki mást mond szentmesével az hazudik, melyik kereskedő mondja azt hogy lemondok az 3-5 % os profitomról mert szép a szemed meg hát te cimbi vagy és megsajnáltalak! Nem vennénk ilyen gépeket ha ne érné meg és ha nem hinnénk abba hogy megfogja érni!!!
Hát bizony, ha csak ilyen buta parasztok lennének a földön, biza 1edül tölteném inkább a karit, de szerencsére más a helyzet, meg aztán, ha el tudnál számolni mondjuk úgy 1.5-2ig akkor rájönnél, hogy azt én döntöm el hogy kivel haverkedvek nem más
Thanks to its ultra-efficient 6.6 Litre AGCO SISU POWER engine and technically advanced ‘Dyna-VT’ transmission, the MF 7495 came out on top in a fuel consumption test, recently carried out by the European ‘Traktor Power Magazine’.
MF 7495 Dyna-VT - The most economical tractor!
The objective was to compare the fuel efficiency of 180hp tractors in a working test. Each tractor had to complete 3 individual categories:
1. Transport test – Drive tractor without implement @ 40 kph
2. Transport test – Haul 18T trailer @ 40 kph
3. Field test – Operate 6M cultivator @ 10cm working depth for an hour
The result of all three tests showed that the MF 7495 had beaten its major rivals, New Holland and Case hands down, consuming a mere 18.7 litres of fuel per hour on average, compared to New Holland’s T7040 (21 litres/hour) and Case’s IH Puma 155 (21.7 litres/hour).
This meant that the Massey Ferguson 7495, was 12% more fuel efficient than the New Holland T7040 and 16% more economical than the Case IH Puma 155, making it the no.1 choice for professional farmers and contractors as a means to minimising operational costs and maximising their bottom line.
Helló!
AKi szeretne kicsit többet a Massey Ferguson 2010es fejlesztéseiről többet tudni, vagy csak híreket a Ferga háza tájáról akkor katt a linkre!
Bár egy kis angoltudás kell hozzá, de anélkül is érdemes fellapozni! Ja majdnem minden lapon van video ablak! Na csá!
Szanberg levizsgáztál már? Karácsony fátok van már?http://viewer.zmags.com/publication/376e896c#/376e896c/1
Nekem nincs hozzá könyvem. Ez amit betettél pedig olvashatatlan. :(
Viszont ma indítottam a fergát. -10fok volt 13000óra van a gépbe. Egy köpetnyi hidegindító és egy 100ah akksival röffen a gép. A hidegindítót azért nyomom bele mert kb 5-6ot bír fordítani rajta az akssi mielőtt lehervad. Tehát ennyiből indulnia kell.
Ha jól tudom hőmérséklet érzékelő van a váltóba és túl hideg vagy túl meleg olajnál nem engedi a powert használni. Ha járatod egy kis időt akkor meggyógyul magától. Enyém legalább is ilyen. De majd Pisti megmondja a teles valóságot ha erre jár.
Szombaton mentem az erdőre Mtz vel az indult két három tekerés után ja -10 C volt de mivel a rönkszállítóra nem tudtam ráálni a fergától odébb kellett állni kicsit féltem de nem kellett volna mert ugyanúgy mint nyáron indult! Csoportot lehetett váltani Viszont csoporton belül nem nekem is villogott a C Mellett az A leállítottam és újra indítottam de akkor is ezt csinálta gondolom teljesen be kellene melegedine az cuccnak.
Ezeket a reakciókat vártam.Nem a motor tipusát kell blamálni,szerintem a részletekben kell keresni a hibát,amit tudok is.Mondjuk a tápszivattyú környéke gázolajos.A videón jól látszik,hogy jól teker,csak a 3. nekifutásra kap megfelelő anyagot.
jajj csináld meg mert csúnyán indúl
Nekünk a kicsi 3435-ös szívó Perkins tegnap előtt negatív 7fokban szintén úgy indúlt,hogy nem is hittem el! Éppenhogy megmozdúl a motor már röffen is! Egy felet sem teker rajta! Hihetetlen!
A Claas homlokrakodó ugyanezzel a motorral két éve rossz aksival is kb így indúl!
Aztán az 5455 commonrail símán ugyanúgy mint melegben, csak ez többet teker melegben is a motoron mint a fakocka perkinses.
A nagygép tavaly -17fokban is első tekerésre könnyedén röffent! Semmi füst vagy ilyesmi csúnyaság. Beröffenéskor egy pici ködöt kilök aztán semmi,csak meleg levegő.
Tavaly mentem vele fenyőért karácsony előtt,vagyis mentem volna. Beindúlt és pár perc után leállt.
Elvolt fagyva a szűrője. kicseréltem és ment szépen tovább.
A kombájn sor adagolós nagy süsüje viszont úgy indúl mint a videón,csak felkell kétszer pumpálni. Szerintem valami nyomástartó balhé lesz rajta. Ha tele a tank 600x literrel akkor nyáron nemkell pumpálni. Ha félig vagy alatta már egyszer felkell. Hidegben meg egyszer minimum, gyakran kétszer. Aztán beröffen szépen, pár percig fújja a fehér ködöt
Melegszik aztán csak gázadás pillanatában kilő kis fekete kormot egyébként munka közben nem pöfékel kicsitsem.
MTZ-ken ekét nem tesszük le reggel megy a kosozás ezerrel
kérdezd meg Endrét tavaly télen -10 fok alatti hidegekben jártunk erdőzni ő is ott volt, mindíg indultak faxán,se bika,se vízmelegítő. a hecc kedvéért nem indítgatom hidegben nem tesz jót neki,de ha megyünk fát vágni levideózom!
Nekem is van egy MF 275.Én az összel vettem Lengyeleknél mert az ö nemzeti traktoruk az URSUS ujabb változata régebbi MF licensz.A régi meg ZETOR.Fele annyiba került,de biztos a minöség sem olyan.
24434 hozzászólás
Válasz #6730. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
"k, melyik kereskedő mondja azt hogy lemondok az 3-5 % os profitomról mert szép a szemed meg hát te cimb"
Bec@rok a röhögéstől
Há mind ezzel kezdi
Válasz #6731. hozzászólásra
te meg mikre válaszolsz? üres hozzászólásokra?
normális vagy?
Válasz #6729. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
mindig nem jön össze nekem se, de azon vagyok
Válasz #6727. hozzászólásra
CSak azé kérdeztem mert mindenkivel kötekszel!!! Szanberget is folyton osztod pedig ha tudnád, na de mindegy! Te nem fogadsz el semmit se tőlünk!
Válasz #6725. hozzászólásra
Az a jó üzlet ahol mindenki nyer!!
A gazdálkodó a gépkereskedő a gyártó a munkás mindenki!!! Aki mást mond szentmesével az hazudik, melyik kereskedő mondja azt hogy lemondok az 3-5 % os profitomról mert szép a szemed meg hát te cimbi vagy és megsajnáltalak! Nem vennénk ilyen gépeket ha ne érné meg és ha nem hinnénk abba hogy megfogja érni!!!
Válasz #6726. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Mindenki azért műveli, hogy nyerejen rajta , de ez nem jön össze mindig mindenkinek
Válasz #6726. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Te is azért dolgozol hogy keressen MÁS
Válasz #6723. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Hát bizony, ha csak ilyen buta parasztok lennének a földön, biza 1edül tölteném inkább a karit, de szerencsére más a helyzet, meg aztán, ha el tudnál számolni mondjuk úgy 1.5-2ig akkor rájönnél, hogy azt én döntöm el hogy kivel haverkedvek nem más
Válasz #6725. hozzászólásra
te azért müveled a földet, hogy ne nyerjél rajta? mindenki azért dolgozik, hogy keressen
Válasz #6723. hozzászólásra
![smile angry](/oldforum/images/smiles/angry.gif)
Miért ne állna????
Amúgy meg azt hiszed rajtad nem nyert és nem fog nyerni ?????
Ne legyetek már naívak
Válasz #6723. hozzászólásra
![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
auuuuuuuu
Válasz #6722. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Szeva poénnak jó volt!!! De csak ennyi! Lesz karácsonyod? mármint van aki még szóba áll veled?
Válasz #6720. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
kár, hogy azt mfpisti teszi zsebre
Válasz #6720. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
A másik újítás(szerintem) a 7497-99-be 7,4 mocit dobtak.
Válasz #6719. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Óránként kb 900 ftot hoz a ferga pluszba hát igen erre is gondoltam mikor a fergát választottam!!!
Válasz #6718. hozzászólásra
Egy kis érdekesség az újságból:
Thanks to its ultra-efficient 6.6 Litre AGCO SISU POWER engine and technically advanced ‘Dyna-VT’ transmission, the MF 7495 came out on top in a fuel consumption test, recently carried out by the European ‘Traktor Power Magazine’.
MF 7495 Dyna-VT - The most economical tractor!
The objective was to compare the fuel efficiency of 180hp tractors in a working test. Each tractor had to complete 3 individual categories:
1. Transport test – Drive tractor without implement @ 40 kph
2. Transport test – Haul 18T trailer @ 40 kph
3. Field test – Operate 6M cultivator @ 10cm working depth for an hour
The result of all three tests showed that the MF 7495 had beaten its major rivals, New Holland and Case hands down, consuming a mere 18.7 litres of fuel per hour on average, compared to New Holland’s T7040 (21 litres/hour) and Case’s IH Puma 155 (21.7 litres/hour).
This meant that the Massey Ferguson 7495, was 12% more fuel efficient than the New Holland T7040 and 16% more economical than the Case IH Puma 155, making it the no.1 choice for professional farmers and contractors as a means to minimising operational costs and maximising their bottom line.
Helló!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
AKi szeretne kicsit többet a Massey Ferguson 2010es fejlesztéseiről többet tudni, vagy csak híreket a Ferga háza tájáról akkor katt a linkre!
Bár egy kis angoltudás kell hozzá, de anélkül is érdemes fellapozni! Ja majdnem minden lapon van video ablak! Na csá!
Szanberg levizsgáztál már? Karácsony fátok van már?http://viewer.zmags.com/publication/376e896c#/376e896c/1
Válasz #6716. hozzászólásra
Lementettem úgy tudtam nagyítani. Szóval akkor ez van, így jó és kész. Jól gondoltam eddig is.
Válasz #6715. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Én eltudom olvasni.Vagy nállad nem nagyítja kellően,vagy nemtalálod a szemüveged.
Válasz #6714. hozzászólásra
Nekem nincs hozzá könyvem. Ez amit betettél pedig olvashatatlan. :(
Viszont ma indítottam a fergát. -10fok volt 13000óra van a gépbe. Egy köpetnyi hidegindító és egy 100ah akksival röffen a gép. A hidegindítót azért nyomom bele mert kb 5-6ot bír fordítani rajta az akssi mielőtt lehervad. Tehát ennyiből indulnia kell.
Válasz #6713. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20091221115428_Kep_0004.jpg)
Válasz #6712. hozzászólásra
Ha jól tudom hőmérséklet érzékelő van a váltóba és túl hideg vagy túl meleg olajnál nem engedi a powert használni. Ha járatod egy kis időt akkor meggyógyul magától. Enyém legalább is ilyen. De majd Pisti megmondja a teles valóságot ha erre jár.
Szombaton mentem az erdőre Mtz vel az indult két három tekerés után ja -10 C volt de mivel a rönkszállítóra nem tudtam ráálni a fergától odébb kellett állni kicsit féltem de nem kellett volna mert ugyanúgy mint nyáron indult! Csoportot lehetett váltani Viszont csoporton belül nem nekem is villogott a C Mellett az A leállítottam és újra indítottam de akkor is ezt csinálta gondolom teljesen be kellene melegedine az cuccnak.
Válasz #6709. hozzászólásra
Tán ti is orrsúllyal lökdösitek egymást az mtz-kkel .
Ezeket a reakciókat vártam.Nem a motor tipusát kell blamálni,szerintem a részletekben kell keresni a hibát,amit tudok is.Mondjuk a tápszivattyú környéke gázolajos.A videón jól látszik,hogy jól teker,csak a 3. nekifutásra kap megfelelő anyagot.
jajj csináld meg mert csúnyán indúl![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Nekünk a kicsi 3435-ös szívó Perkins tegnap előtt negatív 7fokban szintén úgy indúlt,hogy nem is hittem el! Éppenhogy megmozdúl a motor már röffen is! Egy felet sem teker rajta! Hihetetlen!
A Claas homlokrakodó ugyanezzel a motorral két éve rossz aksival is kb így indúl!
Aztán az 5455 commonrail símán ugyanúgy mint melegben, csak ez többet teker melegben is a motoron mint a fakocka perkinses.
A nagygép tavaly -17fokban is első tekerésre könnyedén röffent! Semmi füst vagy ilyesmi csúnyaság. Beröffenéskor egy pici ködöt kilök aztán semmi,csak meleg levegő.
Tavaly mentem vele fenyőért karácsony előtt,vagyis mentem volna. Beindúlt és pár perc után leállt.
Elvolt fagyva a szűrője. kicseréltem és ment szépen tovább.
A kombájn sor adagolós nagy süsüje viszont úgy indúl mint a videón,csak felkell kétszer pumpálni. Szerintem valami nyomástartó balhé lesz rajta. Ha tele a tank 600x literrel akkor nyáron nemkell pumpálni. Ha félig vagy alatta már egyszer felkell. Hidegben meg egyszer minimum, gyakran kétszer. Aztán beröffen szépen, pár percig fújja a fehér ködöt
Melegszik aztán csak gázadás pillanatában kilő kis fekete kormot egyébként munka közben nem pöfékel kicsitsem.
MTZ-ken ekét nem tesszük le reggel megy a kosozás ezerrel
Válasz #6707. hozzászólásra
tótam a havat a ház körül, aztán gyüttem dógozni :(
Válasz #6706. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
nem birsz aludni? mi a gond?
Válasz #6703. hozzászólásra
Én is maradok a perkinsnél. :)
Válasz #6704. hozzászólásra
-8 volt!
Válasz #6703. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ja tegnap volt vagy +5 nálatok
Válasz #6701. hozzászólásra
már nem is kell a sisu!
nekem tegnap pöcre indúlt a fergim
Válasz #6697. hozzászólásra
Hát a krisztál sokkal jobban indul ennél
Válasz #6700. hozzászólásra
Én régebben az öreg 8750-el kinlódtam,akkor néztük meg hogy stimmel rá a crystálé na az kurvajól tekert
Válasz #6699. hozzászólásra
Amúgy az önindító javítás előtt áll,a szénkefe kínlódik.
Válasz #6693. hozzászólásra
Vegyél rá egy 12v-os Crystál áttételes öninditót ,ne hoz szégyent a Süsüre,ma itt -16 volt és tényleg pöccre indult a hóhányó
Válasz #6697. hozzászólásra
kérdezd meg Endrét tavaly télen -10 fok alatti hidegekben jártunk erdőzni ő is ott volt, mindíg indultak faxán,se bika,se vízmelegítő. a hecc kedvéért nem indítgatom hidegben nem tesz jót neki,de ha megyünk fát vágni levideózom!
Válasz #6696. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Vedd föl videóra.De a vízmelegítőt,meg a bikát ne tedd rá.
Válasz #6695. hozzászólásra
![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
reggel várlak,ha igy indul alágyújtok!
Válasz #6694. hozzászólásra
JD be se indulna.
Válasz #6693. hozzászólásra
![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
ezt elrettentésnek raktad fel leendő mf tulajoknak?
szólj hozzá: Massey ferguson -7C-fokban.
Az összekötö pár ezer ft. a kipufogó 3500.Még az órák is megeggyeznek.
Nekem is van egy MF 275.Én az összel vettem Lengyeleknél mert az ö nemzeti traktoruk az URSUS ujabb változata régebbi MF licensz.A régi meg ZETOR.Fele annyiba került,de biztos a minöség sem olyan.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20091218103733_gepek_007.jpg)
Válasz #6689. hozzászólásra
Többféle összekötő létezik:22 eur-tól 36-ig, természetesen utángyártottban!
Árak mennyire húzósak?
Válasz #6686. hozzászólásra
összekötőt a prillinger is tud,de kormányműbe cuccot csak eredetit tudsz,austro diesel nél,
Válasz #6686. hozzászólásra
www.granit-online.de
a hanki-ker nél tudsz rendelni a katalógusukból.
Fiuk egy kérdés ,185 ös MF-hez lehet-e a kerékösszekötő és kormánymü alkatrészeket? ha lehet hol?![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz #6684. hozzászólásra
![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
többe került mint a traktor újkorában?most vettünk 1 vontatottat,kardán és ékszíjhajtással,ez volt 5.2misi