Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szanberg #22674. hozzászólására5455-nél nekünk is volt ez a probléma. Viszont most 2. alkalommal van elektromos gond, nem akar elsem indulni. A 6480 meg nem akart elindulni, aztán csoportot váltani sem. Ilyen jellegűek a gondok.
Válasz MtzMakai #22672. hozzászólásáraDyna6-os gépnél nekünk csak a kuplungpedál kapcsolóval volt bajunk, akkor baxakodott néha, kapott egy újabbfélét azóta is tökéletes.
Most jut eszembe, nem vennék rá mérget, de lehet az 5455-ben is cseréltem ilyet, a műszerfal alatt a pedál megnyom egy egyszerű gombot oszt cső, semmi bonyolultság
Hali. Nekünk van egy mumus a JD géparkban ez egy régi MF 3115. Voltak vele gondok leirom legtőbb kezelői hiba, volt kezdő traktoros ezen tanult. Hálás gépek, ha oda van rá figyelve.
Mikor megvettük nem ment tlt lamellasor ösze voltt sütve.
Aztán egyik kolléga hajtotta aki csak ráült kényszerből nem nézte benne hűtőfolyadékot kicsepegett vizszivatyunál és fagyáló nélkűl dolgozott. Nem sűlt be a szívós kis perkins, de ereje odalett. Volt gond hárompont vezérlővel mechanikával és elektronikával ez beázás volt. . Híd lett perselyezve szimering, féltengely kardán kereszt cserélve. Még gyenge pontja a nyomaték válátó (nyúl béka) de hiába mondom nekik, ne használják nagy terhelés-nél mindig szetszakad lamella. Kéziféket rendszerint leégetik rajta hiába mondod nézzék vissza megy e rendesen a bovden. Hidraulika szivattyút cseréltünk rajta mert nyomás alatt dolgoztak vele nehezen ugrik vissza rá kell pöcvinteni. Űzemóra 10000 űó van benne de nagyon szívós kis gép én szeretem, míg van aki köpködi. 5000 üó körül került hozzánk.
Válasz Mfpisti #22670. hozzászólásáraAlapgépek, nincsen semmi tuningolás. Lehet rosszul jött le amit írtam, én nem azt mondom, hogy rossz gépek, sőt hidd el kifejezetten öröm volt Mtz-ről átülni bármelyikre is. ;) Szeretem bennük a tágas kabint, kézre esnek a karok, gombok. stb. Valóban jó a Dyna6 amíg jó, de ha bekattant akkor igen rossz érzés a Stop táblánál állni, mert nem akar elindulni...Sokat is dolgoztunk mindegyikkel valóban, de úgy gondoljuk, hogy azért költeni is kellett rájuk. /bár mire nem kell amit használunk/ A 6.6 kombit viszi szépen erőlödés nélkül, az eke meg bevan csuka 30cm fogásra ha ezzel a géppel húztuk. A karbantartási dolgok hasonlóan lettek korrigálva, mint ahogy Szanberg is írta.
Válasz szanberg #22669. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a hogy ilyen részletesen válaszoltál ! Nálam nem nagyon van használva , mivel csak 12 Ha föld van és ez a 100 Le traktor meglesz kímélve !
Válasz MtzMakai #22668. hozzászólásáraSzerintem kezeljük helyén a dolgokat..........mindkét típus, mai, üzembiztossági szemszögből nézve irtó jó eltalált! Mindkét gép eredete 1988-as piacra dobott fejlesztésekre nyúlik vissza. Kiforrottak, kellően túl méretezettek. Ha valahol valami gond van velük, az nem konstrukciós hiba. Az irányváltó, dynashift, az ugyanaz a 240 lóerős gépben is. Amiket leírtál, az jellemzően karbantartási hibák ( pl féltengely csapágy), vagy a kereskedő kolléga nem mondta el, hogy 3500 óránál ki kell tépni az első hidat, meg perselyezni, és nincs gond. ( nekünk ilyen problémáink nem voltak, vannak). Adagoló szintén zenész, voltak minimális problémák, de kezelhetőek, főleg ha valaki felismeri az eszközeit. A 6,6-os kombinátor szerintem kicsit sok a 6480-nak, meg a 4 fejes Kv eke is, főleg hogy úgy érzem Ti kötött talajon dolgoztok. Nincsenek megcsippelve a traktorok? A mi ügyfélkörünkben csak csippelt gépekkel vannak ilyen jellegű gondok amiket leírtál- az első híd kivételével, bár annak is megvan a gyógyszere-. Több tízszer annyi traktorra látok rá mint itt többen, és a statisztika ezt mutatja. A 6480, és főleg az 5455 egy igazi jó gép!
Válasz branyi6405 #22663. hozzászólásáraMi is vettünk új 5455-öst 10éve.
8000 körül van most benne de kibaxott egy strapás traktor. Jelenleg második kezelő hajtja, aki először ment vele kb 7000-et az kapta az új Kubotát tavaly, időnként ülünk rá többen is de nem minden napos ez.
Nekem amik voltak vele:
-2db injektor behalt rajta, ment a gép tökéletesen, csak nem akart beindulni, elment résolajban az indítási befecskendezési nyomás. Mind a 4-et cseréltük illetve felkerült rá a 2mikronos Fleetguard spéci szűrő. Ez 5000-5500 körül volt vele.
-elsőhíd "királycsap" perselyei koptak meg, illetve vele együtt az elsőhajtás kardánján a toldó hűvelyből ment ki a borda mert kottyant a híd. Borda új lett bele meg a perselyek, a többit gépműhelyben aprópénzből javítottuk, jobb mint volt, mert a felhegesztett acél öntvény úgy felkeményedett a hegesztéstől, hogy alig bírták visszaköszörülni persely méretre, aztán az új perselybe húzattam zsírnak hornyokat ami gyárilag nincsen meg benne, azóta is veszi a zsírt és kb 3000 órát dolgozott
-hasa alatt az első hajtás kardánjának van két csapágya amin függeszkedik ez a kardán rúd fel a váltóhoz, ezek száradtak ki és zizegtek, igaz minden nap megyünk át folyóvízen és ez kap belőle.
-továbbá. Kabintartó bakokat cseréltük 7500óra körül
-hátul hidraulika kiadó szelepek csatlakozói koptak ki és köpdösték ki a csöveket magukból munka közben. 22x1,5-ös mtz-é is jó bele, aprópénz.
-ventilátor kapcsoló ellenállása mert nem ment csak 4-es fokozaton
-műtrágyaszórós gép volt ez, hátul a hárompontnak a stabilizátor orsóiban rohadt meg a menet és csak fogóval bírtuk hajtatni a vége felé már, egyik meg is ugrott, ebből kapott kettő újat
-kapott 4 új gumit
Szerintem ezek többsége piti semmi apró kopó fogyó dolgok, az injektor az nem de köztudott, hogy ezek a Commonrail Perkins motorok a Delphi rendszerükkel nem a világ leg tartósabb cuccai voltak, bár a legjobb rendszereknél is fordult már elő baj 5000óránál azt gondolom, szóval ahol kúton tankoltak mint mi is, ha 5000óránként rákell erre költeni én nem sajnálom tőle, mert egyébként hibátlan, mindig megy, jól teljesít, sehol egy olajköd vagy folyás vagy bármi baxakodás, indul a nagy hidegekben is könnyen.
Egy dolgot hiányolok belőle, az elsőhíd rúgózást. Sajnos utólag sem lehet ráépíteni, már gondolkodtam, hogy készítünk egyet rá olyat mint a valtrákon van légrugósat, azt meglehetne oldani nem is túl bonyolultan vezérlés nélkül(levegő van a gépen, lengéscsillapító meg dolgozna a húzó irányban) de nincs erre idő az a helyzet, pedig akkor örökké megtartanám
Válasz branyi6405 #22663. hozzászólásáraKategóriájában jó kis traktor, csak sokat kajál is azért. Ott is féltengely csapágy baj volt, adagoló baj, első hajtást is csinálnik kellett, váltóhiba szintén.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #22664. hozzászólásáraIgaz, hogy több kolléga is kezelte, de nem innen ered a baj. Szervizek rendszeresen voltak csinálva. Az órák 30-40%a pótkocsizás volt. 6.6m kombinátort húzott, műtrágyaszórás, 6soros Optimával vetett, szárzúzás, meg persze szántás is jutott neki egy 4fejes Kverneland ekével.
Válasz Berkó_ #22660. hozzászólásáraNálunk van( volt) 6480 meg 5455 is több db. Én dolgoztam az egyik 6480- al. Elején leszögezem én szerettem azt a gépet, mert nem egy rossz széria lenne.10éves 6500üó van benne, de sajnos sokat kellett rá költenünk... Elejében tört össze csapágy, hátul féltengely, injektor 1000-1500 órát bír kb. A diffije úgy elkopott, hogy idén már össze sem kapcsolt, utóbbi időben rendszeres váltó hibák napi szinten, a hátsó függ. Berendezés megkopott idő előtt,hidro akku tönkrement... meg még sok egyéb kisebb hiba rendszeresen.
Nézegetem a használt traktorokat, és kérdezném, miért van ilyen "relatíve" sok 6480-as 6485-ös eladó? Ebből a 145-150 lovas kategóriából ennyit eladtak volna, vagy éppen ennek van valami széria problémája, és ezért eladó? A másik szegmens amiből több van az az 5445, 5455, de az nekem most nem játszik.
Én pedig egy ilyen gépet kívánok neked CAT és Pio felirat szerintem ez neked Elíziumi mező...
http://hg.axial.hu/kombajn/caterpillar-challenger-652-8917-18-432.html/hu
Axi oldalán eladó.. az üo-ra az sántíthat de szép gép...
Válasz J.D. Borda #22647. hozzászólásáraEgyütt kell az egészet nézni. Többen szidják az axit és dicsérik a kitét az ország bizonyos részén, itt meg pont fordítva, legalábbis a kicsikkel. Az axi mindig segítőkész, rugalmas, visszahív, cikkszám nélkül is segítenek, bárhová mehetsz nem küldenek el..., na a kite meg az ellentéte. Telefont nem veszi fel, nem hív vissza, megígér valamit nem tartja be, hívom a másik kollégát, az elküld, mert nem az ő területe,.... Ez nem csak alkatrészre hanem a gépesre is igaz a kiténél.
Válasz Büresz #22646. hozzászólásáraEn örülnek neki... legalább több ilyen gép lenne itt az új S szeriaból is és lathatná az ember amikor mennek bele a sokezer üora.
Válasz határjáró #22645. hozzászólásáraNe markat nézz először melyik szerviz van köel hozzad ott milyenek az emberek. Utanna teszt es dönts... na és ha vana közeledbe olyan marka akkor kerdezz róla...de ha valamiből keves van azzal valszinű gond van lehet nem a géppel de ami mögötte vam biztos.
Válasz J.D. Borda #22639. hozzászólásáraIgaz mi onnan nem vettünk traktort csak egy pótkocsit, de nem volt velük gond. Ez nyiregyháza, bár nem is az a kategória egy traktor és egy pótkocsi.
A másik dolog, nem tudom igazán mit érdemes nézni egy traktor vásárlás során. Hogy uhh nekem John Deere vagy Ferguson kell azért is miközbe messze van a szervizük. Vagy inkább azt nézze az ember hogy legyen egy Deutz vagy egy Landini, mert annak egy köpésre van a szervize.
Válasz Büresz #22643. hozzászólásáraPedig jo marka jó alapamyagokkal komoly gyar nem itt kellene tartania... ezért nem ertem az austro dieselt is hogy nem keres egy ertekesitőt egy komolyat egy jó agco markanak. De mondom az axinal ott az agco totem mar szabad helyekkel ki tudja...
Válasz Büresz #22640. hozzászólásáraBaját dicserik hogy ott jok de a többi helyen sajna nem. Pont amikor az rtert voltam egy 160les df van beadva az axihoz akkor hozták 400üors fendtre csereltek a dorker volt a legfőbn gondnott is...
Válasz határjáró #22638. hozzászólásáraA traki nem rossz es föleg anno kva jó arban volt ha pl az axial forgalmazna akkorbigen de nem nehez földmelóra hanme rt komninator vetes pot. De a dorkertől nem.
Válasz szanberg #22635. hozzászólásáraEz is egy hülyeség mi az hogy jd vagy bárki nem mondja meg ha beszarik... nem is értem... Miért ne mondaná meg? Egyik gép sem örök egyik szerelő sem szent és forgalmazó sem. Nem tudom miből vagy kiből indulsz ki vagy magadból indulsz e ki hogy nem vallanád be hogy de én és szerintem többi társunk is megmondja megmondaná ha van gond vele és mi az. Én anno pl a df-nél is minden hibát leírtam meg a cégről is aki szervizeli pedig az én döntésem volt... most beállít a gép és jó ennyi.
Az a baj te azt írod minden gépedre hogy az a jó hibákról nem beszélsz. Itt senki nem istenít rajtad kívül egy gépet sem és nem is szól le olyan stílusban mint te ezt nem érted meg... Nekem 3 féle zöldem van és lehet 4 féle lesz és? Mindegyik jó és vannak gyengeségeik is. Ezt tőled nem lehet hallani csak hogy az MF és Kobu az a jó meet azt vetted, te írtad.
Nem lehetsz ilyen röghöz kötött a világ sokszínű szernecsére sok gépből lehet választani de attól még nem rossz egyik sem. Mindig a JD sztárolást írod. Fgyi itt én sem és más sem sztárol semmit, egyedül te vagy az aki két márkát sztárol és véd az utolsó leheletig minden hiba nélkül. Ez nem normális dolog.
Részemről a vita zárva csak arra kérlek ne offold szét a fórumokat két márka dicséretére és többi szidására. Sokan megkerestek privibe én mindenkinek minden gépre leírtam a véleményt a jót is meg a rosszat is elhiheted a JD-ről és a szolgáltatóról is lefogom majd ha ott tartunk majd, remélem nem lesz vagy csak kevés ennyi.
Válasz J.D. Borda #22634. hozzászólásáraMegint mondom, sosem mondtam hogy csak az a jó amit én gondolok vagy csinálok vagy akármi, ezt csak te meg greven szajkózzátok, de hát mindenki magából indul ki...
Illetve egy JD-tulaj soha sem fogja megmondani ha bexart a traktor alatta hehe
Megmosolyogtat egy dolog most ami erről jut eszembe, amikor alföldön arattam egy helyen korábban bérbe és volt egy T-szériás szeker. Azt mondja a fickó ez még sohasem ment tönkre semmi rajta pedig közel 3000óra van benne, nem úgy mint más gépeken... Aztán egyszer visszafordultam este hazafelé útról mert gépben hagytam fontos dolgot és látom a lámpafény mellett esztergálják azt a kombájnt. Megyek be a kapun jön a bakter kérdezi mivan. Én is kérdezem tőle mit maszekolnak azok, jaaa semmit, tegnap is itt voltak, csapágyakat cseréltek rajta egy hajtóműben most meg a dobot csapágyazzák…
Ne értsd félre ezt sem most, a lényegét értsd meg belőle és majd ha füstöl a kartergázcső akkor nyomj egy fotót róla
Nekem sajnos az a véleményem hogy ezek a traktoros menük amiből van néhány teljesen szét lett offolva és pont a lényeg nincsen már benne. Kimondom egy egyszemélyes lehengerlés van benne hogy márpedig csak az a jó a többit ez is meg az is pofánveri stb...
Mi elhiszünk mindent azt is hogy 135 le.s traktor elhúzza a 20 tonnát ( bár felénk többször volt olyan hogy 200-al meg sem mozdult a földön a 16 tonna sem, és két 8r alig tudta kihúzni a 18 tonnát) stb.. ne ragadjunk le a példáknál.
Szerintem Szanberg kollégával az a baj talán még túl fiatal én sem vagyok öreg de voltam ilyen vehemens én is és csak az és úgy volt a jó ahogyan én gondoltam, szerencsére már nem. Én arra kérek mindenkit hogy szépen írja le mit tapasztalt és annyi ha valaki kérdezi... Tök jó volt ez a fórum építő és hasznos volt minden egyes témája de b...uk már el. Főleg ne a más magok, gépek stb.. ledegradálásával. Amúgy is mindennek van jó és árnyoldala is, egyik sem tökéletes, és akkor még ott van az emberi tényező is hogy kinek mi a szimpatikus és a jó ahhoz amit húz az a föld amin végzi stb...
Szóval mindenki nyugi szerintem! KÖZELEDIK A KARÁCSONY HÉÉÉÉÉÉ, meg amúgy is!
Válasz szanberg #22631. hozzászólásáraAnnyival kiegészíteném,vagy pontosítanám, hogy " szerinted jó és neked ez a gép megfelelő és a hozzá kapcsolódó szolgáltatással együtt"
ha azt mondod eza gép jó az ténykánt mondod hogy ez jó és punktum. másnak más a véleménye (lehet).
"azért vettél ilyet" Sok tényező befolyásolja ki mikor mit vesz. ÉS az az idővel sokszor aztán voltozhat. Semmi sem kőbe faragott...
Látod a R-es JD-ok is már szarok és nagy csalódások holott sokan régen azt vettek mert jó
Válasz GREVEN #22627. hozzászólásáraAzért mégegyszer leírom neked, csak hogy értsd, nem azért jó egy gép mert ilyen van nekünk, hanem azért vettünk ilyet, mert jó.
24426 hozzászólás
http://www.nemzetimenesbirtokaukcio.hu/listing/mf-8280-traktor/15
nem sokról indul
Válasz MtzMakai #22675. hozzászólásáraHát ha ilyen elektromos baj van azt ki kell szűrni egy jó szerelőnek gyorsan
Válasz szanberg #22674. hozzászólására5455-nél nekünk is volt ez a probléma. Viszont most 2. alkalommal van elektromos gond, nem akar elsem indulni. A 6480 meg nem akart elindulni, aztán csoportot váltani sem. Ilyen jellegűek a gondok.
Válasz MtzMakai #22672. hozzászólásáraDyna6-os gépnél nekünk csak a kuplungpedál kapcsolóval volt bajunk, akkor baxakodott néha, kapott egy újabbfélét azóta is tökéletes.
Most jut eszembe, nem vennék rá mérget, de lehet az 5455-ben is cseréltem ilyet, a műszerfal alatt a pedál megnyom egy egyszerű gombot oszt cső, semmi bonyolultság
Hali. Nekünk van egy mumus a JD géparkban ez egy régi MF 3115. Voltak vele gondok leirom legtőbb kezelői hiba, volt kezdő traktoros ezen tanult. Hálás gépek, ha oda van rá figyelve.
Mikor megvettük nem ment tlt lamellasor ösze voltt sütve.
Aztán egyik kolléga hajtotta aki csak ráült kényszerből nem nézte benne hűtőfolyadékot kicsepegett vizszivatyunál és fagyáló nélkűl dolgozott. Nem sűlt be a szívós kis perkins, de ereje odalett. Volt gond hárompont vezérlővel mechanikával és elektronikával ez beázás volt. . Híd lett perselyezve szimering, féltengely kardán kereszt cserélve. Még gyenge pontja a nyomaték válátó (nyúl béka) de hiába mondom nekik, ne használják nagy terhelés-nél mindig szetszakad lamella. Kéziféket rendszerint leégetik rajta hiába mondod nézzék vissza megy e rendesen a bovden. Hidraulika szivattyút cseréltünk rajta mert nyomás alatt dolgoztak vele nehezen ugrik vissza rá kell pöcvinteni. Űzemóra 10000 űó van benne de nagyon szívós kis gép én szeretem, míg van aki köpködi. 5000 üó körül került hozzánk.
Válasz Mfpisti #22670. hozzászólásáraAlapgépek, nincsen semmi tuningolás. Lehet rosszul jött le amit írtam, én nem azt mondom, hogy rossz gépek, sőt hidd el kifejezetten öröm volt Mtz-ről átülni bármelyikre is. ;) Szeretem bennük a tágas kabint, kézre esnek a karok, gombok. stb. Valóban jó a Dyna6 amíg jó, de ha bekattant akkor igen rossz érzés a Stop táblánál állni, mert nem akar elindulni...Sokat is dolgoztunk mindegyikkel valóban, de úgy gondoljuk, hogy azért költeni is kellett rájuk. /bár mire nem kell amit használunk/ A 6.6 kombit viszi szépen erőlödés nélkül, az eke meg bevan csuka 30cm fogásra ha ezzel a géppel húztuk. A karbantartási dolgok hasonlóan lettek korrigálva, mint ahogy Szanberg is írta.
Válasz szanberg #22669. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a hogy ilyen részletesen válaszoltál ! Nálam nem nagyon van használva , mivel csak 12 Ha föld van és ez a 100 Le traktor meglesz kímélve !
Válasz MtzMakai #22668. hozzászólásáraSzerintem kezeljük helyén a dolgokat..........mindkét típus, mai, üzembiztossági szemszögből nézve irtó jó eltalált! Mindkét gép eredete 1988-as piacra dobott fejlesztésekre nyúlik vissza. Kiforrottak, kellően túl méretezettek. Ha valahol valami gond van velük, az nem konstrukciós hiba. Az irányváltó, dynashift, az ugyanaz a 240 lóerős gépben is. Amiket leírtál, az jellemzően karbantartási hibák ( pl féltengely csapágy), vagy a kereskedő kolléga nem mondta el, hogy 3500 óránál ki kell tépni az első hidat, meg perselyezni, és nincs gond. ( nekünk ilyen problémáink nem voltak, vannak). Adagoló szintén zenész, voltak minimális problémák, de kezelhetőek, főleg ha valaki felismeri az eszközeit. A 6,6-os kombinátor szerintem kicsit sok a 6480-nak, meg a 4 fejes Kv eke is, főleg hogy úgy érzem Ti kötött talajon dolgoztok. Nincsenek megcsippelve a traktorok? A mi ügyfélkörünkben csak csippelt gépekkel vannak ilyen jellegű gondok amiket leírtál- az első híd kivételével, bár annak is megvan a gyógyszere-. Több tízszer annyi traktorra látok rá mint itt többen, és a statisztika ezt mutatja. A 6480, és főleg az 5455 egy igazi jó gép!
Válasz branyi6405 #22663. hozzászólásáraMi is vettünk új 5455-öst 10éve.
8000 körül van most benne de kibaxott egy strapás traktor. Jelenleg második kezelő hajtja, aki először ment vele kb 7000-et az kapta az új Kubotát tavaly, időnként ülünk rá többen is de nem minden napos ez.
Nekem amik voltak vele:
-2db injektor behalt rajta, ment a gép tökéletesen, csak nem akart beindulni, elment résolajban az indítási befecskendezési nyomás. Mind a 4-et cseréltük illetve felkerült rá a 2mikronos Fleetguard spéci szűrő. Ez 5000-5500 körül volt vele.
-elsőhíd "királycsap" perselyei koptak meg, illetve vele együtt az elsőhajtás kardánján a toldó hűvelyből ment ki a borda mert kottyant a híd. Borda új lett bele meg a perselyek, a többit gépműhelyben aprópénzből javítottuk, jobb mint volt, mert a felhegesztett acél öntvény úgy felkeményedett a hegesztéstől, hogy alig bírták visszaköszörülni persely méretre, aztán az új perselybe húzattam zsírnak hornyokat ami gyárilag nincsen meg benne, azóta is veszi a zsírt és kb 3000 órát dolgozott
-hasa alatt az első hajtás kardánjának van két csapágya amin függeszkedik ez a kardán rúd fel a váltóhoz, ezek száradtak ki és zizegtek, igaz minden nap megyünk át folyóvízen és ez kap belőle.
-továbbá. Kabintartó bakokat cseréltük 7500óra körül
-hátul hidraulika kiadó szelepek csatlakozói koptak ki és köpdösték ki a csöveket magukból munka közben. 22x1,5-ös mtz-é is jó bele, aprópénz.
-ventilátor kapcsoló ellenállása mert nem ment csak 4-es fokozaton
-műtrágyaszórós gép volt ez, hátul a hárompontnak a stabilizátor orsóiban rohadt meg a menet és csak fogóval bírtuk hajtatni a vége felé már, egyik meg is ugrott, ebből kapott kettő újat
-kapott 4 új gumit
Szerintem ezek többsége piti semmi apró kopó fogyó dolgok, az injektor az nem de köztudott, hogy ezek a Commonrail Perkins motorok a Delphi rendszerükkel nem a világ leg tartósabb cuccai voltak, bár a legjobb rendszereknél is fordult már elő baj 5000óránál azt gondolom, szóval ahol kúton tankoltak mint mi is, ha 5000óránként rákell erre költeni én nem sajnálom tőle, mert egyébként hibátlan, mindig megy, jól teljesít, sehol egy olajköd vagy folyás vagy bármi baxakodás, indul a nagy hidegekben is könnyen.
Egy dolgot hiányolok belőle, az elsőhíd rúgózást. Sajnos utólag sem lehet ráépíteni, már gondolkodtam, hogy készítünk egyet rá olyat mint a valtrákon van légrugósat, azt meglehetne oldani nem is túl bonyolultan vezérlés nélkül(levegő van a gépen, lengéscsillapító meg dolgozna a húzó irányban) de nincs erre idő az a helyzet, pedig akkor örökké megtartanám
Válasz branyi6405 #22667. hozzászólására6-7000
Válasz MtzMakai #22666. hozzászólásáraKöszönöm a választ ! Az enyémben 5000 üó van , ezekben menyi üó van ?
Válasz branyi6405 #22663. hozzászólásáraKategóriájában jó kis traktor, csak sokat kajál is azért. Ott is féltengely csapágy baj volt, adagoló baj, első hajtást is csinálnik kellett, váltóhiba szintén.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #22664. hozzászólásáraIgaz, hogy több kolléga is kezelte, de nem innen ered a baj. Szervizek rendszeresen voltak csinálva. Az órák 30-40%a pótkocsizás volt. 6.6m kombinátort húzott, műtrágyaszórás, 6soros Optimával vetett, szárzúzás, meg persze szántás is jutott neki egy 4fejes Kverneland ekével.
Válasz MtzMakai #22662. hozzászólásáraÈs miket dolgozott hogy ilyen komoly hibák voltak 6500 óráig, több szemèly hajtotta??
Válasz MtzMakai #22662. hozzászólásáraSzép napot ! És a 5455 az milyen ? Azzal is sok a hiba ?
Válasz Berkó_ #22660. hozzászólásáraNálunk van( volt) 6480 meg 5455 is több db. Én dolgoztam az egyik 6480- al. Elején leszögezem én szerettem azt a gépet, mert nem egy rossz széria lenne.10éves 6500üó van benne, de sajnos sokat kellett rá költenünk... Elejében tört össze csapágy, hátul féltengely, injektor 1000-1500 órát bír kb. A diffije úgy elkopott, hogy idén már össze sem kapcsolt, utóbbi időben rendszeres váltó hibák napi szinten, a hátsó függ. Berendezés megkopott idő előtt,hidro akku tönkrement... meg még sok egyéb kisebb hiba rendszeresen.
Válasz J.D. Borda #22655. hozzászólásáraClaas Tucanot vettek. Ismerem a pilótákat akik hajtották.
Nézegetem a használt traktorokat, és kérdezném, miért van ilyen "relatíve" sok 6480-as 6485-ös eladó? Ebből a 145-150 lovas kategóriából ennyit eladtak volna, vagy éppen ennek van valami széria problémája, és ezért eladó? A másik szegmens amiből több van az az 5445, 5455, de az nekem most nem játszik.
Válasz gibigabi01 #22658. hozzászólására
Válasz szanberg #22653. hozzászólásáraCsak hogy egyensúly legyen! ☝️☝️
Válasz szanberg #22656. hozzászólásáraOszt mit vettek helyette?
Válasz J.D. Borda #22655. hozzászólásáraEz a szomszédoké volt...
Én pedig egy ilyen gépet kívánok neked CAT és Pio felirat szerintem ez neked Elíziumi mező...
http://hg.axial.hu/kombajn/caterpillar-challenger-652-8917-18-432.html/hu
Axi oldalán eladó.. az üo-ra az sántíthat de szép gép...
Válasz szanberg #22653. hozzászólásáraez legalább vicces
Boldog karácsonyt mindenkinek
Remélem most már megnyugodtok, hogy a tiétek az utolsó szó
Válasz J.D. Borda #22647. hozzászólásáraEgyütt kell az egészet nézni. Többen szidják az axit és dicsérik a kitét az ország bizonyos részén, itt meg pont fordítva, legalábbis a kicsikkel. Az axi mindig segítőkész, rugalmas, visszahív, cikkszám nélkül is segítenek, bárhová mehetsz nem küldenek el..., na a kite meg az ellentéte. Telefont nem veszi fel, nem hív vissza, megígér valamit nem tartja be, hívom a másik kollégát, az elküld, mert nem az ő területe,.... Ez nem csak alkatrészre hanem a gépesre is igaz a kiténél.
Válasz GREVEN #22649. hozzászólásáraEs sok forraltbort!!!!!
Válasz szanberg #22631. hozzászólásáraGyerekes amit művelsz.
Nem értem, hogy mi hasznod van abból,hogy utolsó csepp vérig képes vagy teperni azért a két - három márkáért.
De biztos van,mert épeszű ember ért a szóból.
Részemről én is kiszállok a vitából. Nem Offolom tovább a topicot.
Kellemes Ünnepeket és egyen mindenki sok bejglit!!!
Válasz Büresz #22646. hozzászólásáraEn örülnek neki... legalább több ilyen gép lenne itt az új S szeriaból is és lathatná az ember amikor mennek bele a sokezer üora.
Válasz határjáró #22645. hozzászólásáraNe markat nézz először melyik szerviz van köel hozzad ott milyenek az emberek. Utanna teszt es dönts... na és ha vana közeledbe olyan marka akkor kerdezz róla...de ha valamiből keves van azzal valszinű gond van lehet nem a géppel de ami mögötte vam biztos.
Válasz J.D. Borda #22644. hozzászólásáraLehet tesznek rá valamit.
Válasz J.D. Borda #22639. hozzászólásáraIgaz mi onnan nem vettünk traktort csak egy pótkocsit, de nem volt velük gond. Ez nyiregyháza, bár nem is az a kategória egy traktor és egy pótkocsi.
A másik dolog, nem tudom igazán mit érdemes nézni egy traktor vásárlás során. Hogy uhh nekem John Deere vagy Ferguson kell azért is miközbe messze van a szervizük. Vagy inkább azt nézze az ember hogy legyen egy Deutz vagy egy Landini, mert annak egy köpésre van a szervize.
Válasz Büresz #22643. hozzászólásáraPedig jo marka jó alapamyagokkal komoly gyar nem itt kellene tartania... ezért nem ertem az austro dieselt is hogy nem keres egy ertekesitőt egy komolyat egy jó agco markanak. De mondom az axinal ott az agco totem mar szabad helyekkel ki tudja...
Válasz J.D. Borda #22642. hozzászólásáraÍgy is lehet csinálni. Mindig lesz olyan aki betéved hozzájuk.
Válasz Büresz #22640. hozzászólásáraBaját dicserik hogy ott jok de a többi helyen sajna nem. Pont amikor az rtert voltam egy 160les df van beadva az axihoz akkor hozták 400üors fendtre csereltek a dorker volt a legfőbn gondnott is...
Válasz balazoooo #22637. hozzászólásáraSzerintem pedig amit itt csinal az nem korrekt es nagyon nem szimpi.
Témaval kapcsolatban nem kivanok reagalni tovabbiakban.
Válasz J.D. Borda #22639. hozzászólásáraEgyik ismerősöm is vett pár éve, de a dorkerről egy jó szót nem tudott mondani.
Válasz határjáró #22638. hozzászólásáraA traki nem rossz es föleg anno kva jó arban volt ha pl az axial forgalmazna akkorbigen de nem nehez földmelóra hanme rt komninator vetes pot. De a dorkertől nem.
Válasz J.D. Borda #22636. hozzászólásáraHa még egyszer kellene venni, vennél Deutz-ot?
Válasz J.D. Borda #22636. hozzászólásáraAzért az nagyon nem igaz, hogy hibákat nem írta meg....
Válasz szanberg #22635. hozzászólásáraEz is egy hülyeség mi az hogy jd vagy bárki nem mondja meg ha beszarik... nem is értem... Miért ne mondaná meg? Egyik gép sem örök egyik szerelő sem szent és forgalmazó sem. Nem tudom miből vagy kiből indulsz ki vagy magadból indulsz e ki hogy nem vallanád be hogy de én és szerintem többi társunk is megmondja megmondaná ha van gond vele és mi az. Én anno pl a df-nél is minden hibát leírtam meg a cégről is aki szervizeli pedig az én döntésem volt... most beállít a gép és jó ennyi.
Az a baj te azt írod minden gépedre hogy az a jó hibákról nem beszélsz. Itt senki nem istenít rajtad kívül egy gépet sem és nem is szól le olyan stílusban mint te ezt nem érted meg... Nekem 3 féle zöldem van és lehet 4 féle lesz és? Mindegyik jó és vannak gyengeségeik is. Ezt tőled nem lehet hallani csak hogy az MF és Kobu az a jó meet azt vetted, te írtad.
Nem lehetsz ilyen röghöz kötött a világ sokszínű szernecsére sok gépből lehet választani de attól még nem rossz egyik sem. Mindig a JD sztárolást írod. Fgyi itt én sem és más sem sztárol semmit, egyedül te vagy az aki két márkát sztárol és véd az utolsó leheletig minden hiba nélkül. Ez nem normális dolog.
Részemről a vita zárva csak arra kérlek ne offold szét a fórumokat két márka dicséretére és többi szidására. Sokan megkerestek privibe én mindenkinek minden gépre leírtam a véleményt a jót is meg a rosszat is elhiheted a JD-ről és a szolgáltatóról is lefogom majd ha ott tartunk majd, remélem nem lesz vagy csak kevés ennyi.
OFF.
Válasz J.D. Borda #22634. hozzászólásáraMegint mondom, sosem mondtam hogy csak az a jó amit én gondolok vagy csinálok vagy akármi, ezt csak te meg greven szajkózzátok, de hát mindenki magából indul ki...
Illetve egy JD-tulaj soha sem fogja megmondani ha bexart a traktor alatta hehe
Megmosolyogtat egy dolog most ami erről jut eszembe, amikor alföldön arattam egy helyen korábban bérbe és volt egy T-szériás szeker. Azt mondja a fickó ez még sohasem ment tönkre semmi rajta pedig közel 3000óra van benne, nem úgy mint más gépeken... Aztán egyszer visszafordultam este hazafelé útról mert gépben hagytam fontos dolgot és látom a lámpafény mellett esztergálják azt a kombájnt. Megyek be a kapun jön a bakter kérdezi mivan. Én is kérdezem tőle mit maszekolnak azok, jaaa semmit, tegnap is itt voltak, csapágyakat cseréltek rajta egy hajtóműben most meg a dobot csapágyazzák…
Ne értsd félre ezt sem most, a lényegét értsd meg belőle és majd ha füstöl a kartergázcső akkor nyomj egy fotót róla
Nekem sajnos az a véleményem hogy ezek a traktoros menük amiből van néhány teljesen szét lett offolva és pont a lényeg nincsen már benne. Kimondom egy egyszemélyes lehengerlés van benne hogy márpedig csak az a jó a többit ez is meg az is pofánveri stb...
Mi elhiszünk mindent azt is hogy 135 le.s traktor elhúzza a 20 tonnát ( bár felénk többször volt olyan hogy 200-al meg sem mozdult a földön a 16 tonna sem, és két 8r alig tudta kihúzni a 18 tonnát) stb.. ne ragadjunk le a példáknál.
Szerintem Szanberg kollégával az a baj talán még túl fiatal én sem vagyok öreg de voltam ilyen vehemens én is és csak az és úgy volt a jó ahogyan én gondoltam, szerencsére már nem. Én arra kérek mindenkit hogy szépen írja le mit tapasztalt és annyi ha valaki kérdezi... Tök jó volt ez a fórum építő és hasznos volt minden egyes témája de b...uk már el. Főleg ne a más magok, gépek stb.. ledegradálásával. Amúgy is mindennek van jó és árnyoldala is, egyik sem tökéletes, és akkor még ott van az emberi tényező is hogy kinek mi a szimpatikus és a jó ahhoz amit húz az a föld amin végzi stb...
Szóval mindenki nyugi szerintem! KÖZELEDIK A KARÁCSONY HÉÉÉÉÉÉ, meg amúgy is!
Válasz szanberg #22631. hozzászólásáraAnnyival kiegészíteném,vagy pontosítanám, hogy " szerinted jó és neked ez a gép megfelelő és a hozzá kapcsolódó szolgáltatással együtt"
ha azt mondod eza gép jó az ténykánt mondod hogy ez jó és punktum. másnak más a véleménye (lehet).
"azért vettél ilyet" Sok tényező befolyásolja ki mikor mit vesz. ÉS az az idővel sokszor aztán voltozhat. Semmi sem kőbe faragott...
Látod a R-es JD-ok is már szarok és nagy csalódások holott sokan régen azt vettek mert jó
Válasz szanberg #22631. hozzászólásáraNagyon izgalmas ez a virtuális kocsmai bunyó
Válasz GREVEN #22627. hozzászólásáraAzért mégegyszer leírom neked, csak hogy értsd, nem azért jó egy gép mert ilyen van nekünk, hanem azért vettünk ilyet, mert jó.
Remélem ez felfogható még számodra is
Válasz GREVEN #22627. hozzászólásáraÉn meg kimentem a kocsmába a barátokkal és bevágtam 4db 4:1-es fröccsöt...
Válasz szanberg #22622. hozzászólására
Válasz GREVEN #22627. hozzászólásáraÉn is feladtam...