Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 405.35 Ft USD 392.31 Ft CHF 431.22 Ft GBP 486.62 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24434 hozzászólás
#6334 Mfpisti
2009-11-26 21:04:46

Válasz #6333. hozzászólásra

Nem!
Csak kijelentetted,én meg ebből gondoltam hogy kérdezted.
Ebből gondoltam,hogy kérdezted valakitől!

#6333 Géza
2009-11-26 21:02:46

Válasz #6332. hozzászólásra

láttál kérdőjelet?smile biggrin

#6332 Mfpisti
2009-11-26 20:58:34

Válasz #6331. hozzászólásra

kitől kérdezted?

#6331 Géza
2009-11-26 20:57:38

Válasz #6330. hozzászólásra

és akinek van, az is ragaszkodik hozzásmile cursing

#6329 Géza
2009-11-26 20:50:56

Válasz #6328. hozzászólásra

kis hazánkban sok 8240-es van?

#6328 Mfpisti
2009-11-26 20:43:00

Válasz #6327. hozzászólásra

Igen....meg jellemzően mindig az tud a legtöbbet mondani a gépekről,akinek a báttyja már látott,sőt...a nővére már evett is olyat!smile biggrin

#6327 Géza
2009-11-26 19:59:23

Válasz #6326. hozzászólásra

az a csávó nagy penge lehet!smile biggrin
vagy egyszerre vette a gépeket? azért elég durva, hogy 3-ból mindegyikkel gondok vannak.
ha megtudod ki az, akkor engem érdekelne egy nagy szarsmile thumbup

#6326 Mfpisti
2009-11-26 19:51:24

Válasz #6305. hozzászólásra

ez hol van pontosan?

Nincs profilkép
#6324 lac*
2009-11-26 19:15:07

Válasz #6307. hozzászólásra

100 óránál kapta az ekét,addig csak szállítás-vetés volt

#6323 szanberg
2009-11-26 19:08:20

jaaaaa. én kevertem A 8480 meg hasonló szériákkal, amikben nagy sisuk sutulnak.
mert újakról írtál, csakazért.
Szerintem valamelyik ilyesmi széria amiről beszélsz bonyolult váltós ám! Pisti is írta tegnap vagy ma reggel.

#6322 Sz J
2009-11-26 18:42:21

Válasz #6320. hozzászólásra

Az még perkins motoros aszem, 160 paci körül ami nekem lazán elég. Benne van minden jó de nincs a kelletétől jobban megbonyolítva. És talán még abból az időkből való mikor nem 8-10000óra időtartamra terveztek egy trakit, hanem lehet gazdaságosan javítani. Szerintem a mai gépek tervezésekor MÁRKÁTÓL FÜGGETLENÜL az lebeg a tervezők szeme előtt hogy ne menjen az idők végezetéig mert akkor sose vesz másikat a paraszt. Bár néző pont kérdése, mert ha úgy kalkulál az ember akkor nyomja le azt 8-10000órát komoly hiba nélkül, addigra keresse ki magát bőven aztán eldobjuk és veszünk egy újat. De én nem ez a kategória vagyok...

#6321 szanberg
2009-11-26 18:34:32

Válasz #6319. hozzászólásra

mert az még nincsen 8,4-ből csúcson járatva?
vagy abban még a 7,4-es motor van?

#6320 szanberg
2009-11-26 18:33:25

Válasz #6319. hozzászólásra

mert az még nincsen 8,4-ből csúcson járatva?
vagy abban még a 7,4-es motor van?

#6319 Sz J
2009-11-26 18:30:42

Válasz #6318. hozzászólásra

3655 Azért hozzátenném hogy ezek a mai gépek nem összemérhetők a tizenegynéhány évvel ezelöttiekkel.

Ha nekem választanom lehetne az összes közül egy vadi újat akkor valahol a 8240es környékén keresgélnék.

#6318 szanberg
2009-11-26 18:25:14

Válasz #6317. hozzászólásra

smile thumbupcool
ennyi!
milyen is a típusod?

#6317 Sz J
2009-11-26 18:18:43

Nekem közel 13000órás fergám van perkins motorral. a gép 10000el kerül hozzám és megjárta a hadak útját... sehol nem volt gazdája mindenhol csak nyüstölték... annyi a szerencse benne hogy legalább nem is tákolták, minden le volt rajta lakva de kókányolva nem volt vagy csak alig, az is az elektromos rendszere. Motor még nem volt megbontva én is csak szelephézagot állítottam rajta... kartelgáza van valamennyi. De ütős talajmunkánál maxx alsó nívóig eszi le az olajat egy periódus alatt. Könnyebb melóknál meg apszolult nem eszi. ez egy 155 le-s gép. Powerral,EHRrel, klímával, viszonylag "komfortos" kényelmemmel. Ennyi pénzből amibe ez megállt egy jó állapotú MTZ-t is alig tudtam volna venni. Összehasonlításuknak meg alapja sincs...

Nincs profilkép
#6313 zolika862
2009-11-26 17:49:13

Nem!! FEJÉR MEGYE!!!

#6312 szanberg
2009-11-26 17:47:50

Válasz #6309. hozzászólásra

heeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj!
nanemá!
amúgy környékbéli vagye?

#6311 szanberg
2009-11-26 17:46:32

Válasz #6305. hozzászólásra

Nagyon egyoldalú vagy...
Érdekes vagyunk itt jópáran akiknek nagyjából abszolút gondmentesek a masínák, de elhiszem amit mondassz.
Mondj olyan gépet amire a másik nem írna egyből úgy mint Te most!

#6310 szanberg
2009-11-26 17:45:55

Válasz #6305. hozzászólásra

Nagyon egyoldalú vagy...
Érdekes vagyunk itt jópáran akiknek nagyjából abszolút gondmentesek a masínák, de elhiszem amit mondassz.
Mondj olyan gépet amire a másik nem írna egyből úgy mint Te most!

Nincs profilkép
#6309 barack
2009-11-26 17:44:58

Válasz #6308. hozzászólásra

mer akkor tudom kiről irszsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#6308 barack
2009-11-26 17:44:07

Válasz #6305. hozzászólásra

szendrőben lax?smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#6307 szanberg
2009-11-26 17:42:38

Válasz #6302. hozzászólásra

megnézem majd, bár a nagygéppel dolgozom. Múltkor nemvolt ilyen, pedig a nagygép után mentem a barázdában vele, ugyanolyan mélységgel.
Írta MFPisti is,hogy a perkins motorok szoktak kartergázolni, ha jól emlékszem.

Járattad a gépet vagy egyből ütötted?

#6306 szanberg
2009-11-26 17:41:59

Válasz #6302. hozzászólásra

megnézem majd, bár a nagygéppel dolgozom. Múltkor nemvolt ilyen, pedig a nagygép után mentem a barázdában vele, ugyanolyan mélységgel.
Írta MFPisti is,hogy a perkins motorok szoktak kartergázolni, ha jól emlékszem.

Járattad a gépet vagy egyből ütötted?

Nincs profilkép
#6305 zolika862
2009-11-26 17:41:49

Nálunk a faluba egy parasztnak van 4 fergája egy kicsi egy közepes meg egy nagy meg egy kombájn nem győznek a szervizesek ki járni hozzájuk nincs olyan hét hogy ne áljon az udvarukba a szerviz autó!!! azt mondta a tulaj alig várja mig kitermeljék az árukat és mennek is a háztol!!!! Élete legnagyobb tévedése volt hogy megvette őket azt mondta!!!! Ennyit a fergákrol!!!

Nincs profilkép
#6304 zolika862
2009-11-26 17:36:52

Azért nyomja mert egy kalap szar!!!!

#6303 Június Cézár
2009-11-26 17:33:09

Válasz #6302. hozzászólásra

Az azért van, mert átengednek a gyűrűk.
Mennyi üzemóra van benne?

Nincs profilkép
#6302 lac*
2009-11-26 17:27:54

Válasz #6296. hozzászólásra

Szanberg,ha legközelebb szántasz a kis Mf-el nézd meg légyszíves a kartelgázt mekkora nálad terhelésen.
Nekem nyomja rendesen,lehet ez nem hiba, nemtudom de még nem szoktam hozzá. Amúgy 170 óra van benne,most ki lett cserélve az olaj de ugyanúgy nyomja.Az az érdekes,ha jár fél percet alapjáraton eltünik a kartelgáz, de terhelésen újra nyomja és nem kicsit.

#6301 szabi
2009-11-26 11:42:03

Válasz #6300. hozzászólásra

agroszabi@yahoo.com

#6300 Mfpisti
2009-11-26 11:23:10

Válasz #6299. hozzászólásra

Ha adsz egy emilt,dobok át egy kis nem hivatalos háttérinfót.
Nekünk a süsü rendszerévelmég nem volt-most gyorsan lekopogtam....smile blink

#6299 szabi
2009-11-26 11:14:47

Válasz #6298. hozzászólásra

Volt. Bár lehet, hogy a gázolaj is ludas volt.

#6298 Mfpisti
2009-11-26 11:04:14

Válasz #6297. hozzászólásra

Én is így gondolomsmile thumbupcool
szerintem az általad említett cr rendszer jobb mint a többi.
Volt vele gondotok?

#6297 szabi
2009-11-26 10:38:35

Válasz #6288. hozzászólásra

Szerintem eleinte kényszer volt. Most meg már okosság. Mert most annyi pénzt döntött bele a Sisuba az AGCO amenyit csak birt. De szerintem ez jó vogy nagyjából csereszabatosak a holmik bennük. Minden henger 1100 köbcenti oszt csókolom. Ja és van a hosszulöketü 4,9 és 7,4. Viszont ettől a Bosch CR-től nem vagyunk elájulva de szerintem nincs ennél jobb szóval ez van.

#6296 szanberg
2009-11-26 09:52:30

akkor off-olják.
inglis tudásom valamikor középiskola végin még egészen jó volt. Azóta már csak annyit tudok,hogy felismerem az angol szavakat:-D
nomeg a PArts manualokban is vágom az alkatrészneveket...
Ati gépével is lesz valami tényleg!
csak valamelyik előző izmos szerelő szépen megszakította a fúvókákat benne. Csodálkoztam,hogy kétujjal kézzel tekertem ki belőle. Azthittem nemlettek meghúzva, mert nem is. merték. mert megvannak szakadva a menetek.
barmoláááááS!!!!!!!
szóval még nem kaptam megfelelő méretű fúvókákat.
meg a gipszem végett is sztenderen voltam. már levettem, így ha lesz réz bele akkor menni is fog.

#6295 Mfpisti
2009-11-26 09:44:52

Válasz #6294. hozzászólásra

Nem mondta senki hogy bezárják.............

#6294 szanberg
2009-11-26 09:38:16

Válasz #6270. hozzászólásra

Miért 3 hengeres a Wartburg?
mert a kettő kevés a négy meg sok!

#6293 szanberg
2009-11-26 09:37:25

Válasz #6269. hozzászólásra

Miért zárják be pontosan?
akkor a nagyok is olaszból lesznek?
akkor nem is kell.
akkor egy Commandor kell inkábbsmile thumbup

#6292 szanberg
2009-11-26 09:32:49

Válasz #6289. hozzászólásra

most dolgoznak a gépek, Misi is meg tűzoltóJózsi is, nekem nem maradt gépezet. Majd váltom őket...

#6291 szanberg
2009-11-26 09:31:56

akkor én lecserélem a hűtővizet benne. Gyári van benne, egyszer öntöttem rá pár litert. Azon az volt írva,hogy korrózió és kavitáció gátló anyag, de nem az a piros Glycosamit volt.
Inkább lecserélem valamikor.Légtelenítése bonyolult?
most nincsenek lelki szemeim előtt a dolgok hirtelenjében.
Mennyi kell bele?

#6290 szanberg
2009-11-26 09:27:54

viszont van itt egy baráti Valtrás termelő. 2000-bren vett újonnan egy 95lovas 4 hengeres SISU valtrát, 10000üzemórás szervízen túl sincs sem olajfalűás sem erőtlenség se semmi. Van egy 6,6-os SISU motoros, abban is 8000óra, itt adagolóval volt pici beállítási problema, meg van a T180 7,4Sisu.
itt most a váltó karistol, de az csak az erős motortól lehet hahaha:-D
jók a sisuk!
Nekem a kombájnban 12-13éves, mondjuk ebben is csak 3500óra van, de tavaszon olajat cseréltem, most valamelyik nap aratott még maszekot, ugyanott áll a szint, és egy cseppet sem öntöttem rá soha! most 200órát ment az évben a másik mellett... tavaly fogyott az olaj belőle. mindig lemetn negyed nívóra egy nap alatt de ott megállt és stangált! aztán amikor a kartercsavarokat kézzel megtudtam húzni rájöttem,hogy ott ment el. nem folyt, csak kicsit szivárgott. Nem láttam,mert a hidraulika tartályom megrepedt akkoriban és mindig olajos volt a lemez ettől. utólag kiderült,hogy ettől is:-D
ja és egy szezon után még barna benne az olaj! nem korom egr szirszar....

#6289 Mfpisti
2009-11-26 09:18:47

Válasz #6285. hozzászólásra

Te dolgozzál...................smile biggrin

#6288 Mfpisti
2009-11-26 09:18:18

Válasz #6286. hozzászólásra

Ja,még ami lemaradt:
Én asszem elég sok motort "látok",de én úgy gondolom,hogy sehol sem vannak kezelhetetlen problémák.
Az biztos hogy az Agco termékekben lassan kiszorítják a beszállítókat.Pl.a motoroknál is.
Cat,perkins (Cat)
Ezé lett a héthengeres is.
Így lehetett leggyorsabban 500le körüli motort tervezni.
Csak egy új blokk,meg főtengely.A többi megvan!
Jellemző a süsüre,hogy nagyon családelven építkeznek.Két motorból össze lehet rakni az összes többit.Hogy ez kényszer,vagy okosság,az homályos.
Az utóbbi öt évben rengeteg pénzt toltak a süsübe.

#6287 Mfpisti
2009-11-26 09:13:27

Válasz #6284. hozzászólásra

Teljesen egyetértünk!

#6286 Mfpisti
2009-11-26 09:12:50

Válasz #6283. hozzászólásra

respectsmile biggrin
A nagy sisuk nagyon érzékenyek a kavitációra-csakúgy mint mindegyik nagy motor.
Javallott kavitációgátló adalékot használni!
Ha valaki spórolt,vagy mamlasz volt a szervizes,akkor kovászos!
Érdekes,mert a kombájnokra nemigen jellemző,mi is csak eccer csináltunk ilyet.
Viszont traktorban volt hogy 3200 óránál úgy nézett ki a hüvely,mint amit kirágott az egér....momentán tiszavízzel jártak.

Perkinsnél ugy 7-8 évvel ezelőtt volt egy széria,sorban szakadtak le a kiegyenlítő tengelyek.
Az azért gáz volt!

Amúgy minden motorra meggvan a rá jellemző probléma.Néha már a tervező asztalon eldől a sorsa.
Viszont ha ezeket nem tudjuk időben kezelni,megoldani,az már a mi hibánk!

#6285 szanberg
2009-11-26 09:10:42

Szerintem a kicsi Perkinsek verhetetlenek. Én csak a rakodómból indúlok ki. 2002-óta ittvan nálunk. Mikor vásároltuk már akkoris régen nem mért az üzemóramérője,megmondta az axiálos srác is. 7000óra van benne,vagyis akkor is annyit mutatott az óra, mér régen:-D
Azóta nálunk minden nap megy dolgozik, sutul emel karistol...Kamionokat pakolunk saját eladásra,maszek munkák tömkelege. Szálastakarmány betakarítás kezelés, trágyakezelés, gépszerelések,szárító állványozás, tetőjavítás földmunkák, targonca melók, műtrágyapakolás, plussz az egész kisvárosnak menni kell segíteni,szobrokat behelyezni, ezt emelni azt emelni.
Gondold el azóta mennyi óra lehet benne. nem 10000...
és akkor mesélek a gépről. A hűtőjét valamelyik barom régen sterimóval úgy összemosta,hogy csak az olajhűtő mögötti kis rész épp,egyébként mintha tömör lenne...Légszűrőt évente egyszer-kétszer takarítom amikor eszembe jut,hogy hoppá ez mindig megy mindenki által de csak megy karbantartása nincsen...
Olajat néha lecseréltük, bár azóta amióta az egyik gépgyilkos nagytalpú hordta kétnapig a bálákat vele azóta kicsit eszegeti. Két egésznapos kamionrakás után rákell önteni. de akkor a 47-es lábával a paraszt egésznap két gázállást ismert,egyik a nulla másik a max. Plussz nem nézte,hogy 35fokban melegszik a motor a padlógáztól,mert nem elég,hogy a hűtője rossz, még be is tapadt szalmával szénával porral...de kibírta.
pöccre indúl a mai napig.
Adagolót vettem le egyszer újíttatni,meg a töltés fogy mostanság, de megy és megy!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Ne a körülmények tegyenek minket tönkre, az alkalmazkodás tegyen minket sikeressé!
Hirdetés
Alacsony termelési költség mellett hoz jó termést ez a kukoricahibrid
Alacsony termelési költség mellett hoz jó termést ez a kukoricahibrid
9,5 tonnás hektáronkénti hozam Szolnok térségében, szárítási költség nélkül....
Kasza 165-ös wirax tipusú
Kasza 165-ös wirax tipusú

400.000 Ft

MBP 6,5 t pótkocsi
MBP 6,5 t pótkocsi

1.000.000 Ft

Szárzúzó dupla késes
Szárzúzó dupla késes

160.000 Ft

Eladó hw6011
Eladó hw6011

2.100.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]