Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Valakinek a látókörében van 7620/7622/7624-es Ferga? Mik a tapasztalatok velük? Mondjuk 5-6 ezer órával érdemes még ezeket nézegetni? Agroparknál szoktak bent lenni 2-3 ezer órásak mostanában, csak azt nem tudom miért adják el annyi órával őket
Sziasztok szeretnék segítséget kérni. Vettem egy MF135-öst hogy lehet megoldani hogy úgy billentse a pótkocsit hogy ne emelje fel a hidraulikát mert billentésnél elöbb felemeli a hidraulikát és utánna billenti fel a platót.
Hello! Egy Mf 6280-as gépet nézegetek. Nincsen Mf gépekben tapasztalatom, ezért hozzáértő kollégák véleménye érdekelne, hogy ez a típus mennyire megbízható, , mik a gyengeségei. Egy használt gépen vétel előtt mit érdemes alaposabban átnézni, ami a típushibákra utalhat?. Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz MFM #22508. hozzászólásáraAzigen 14000ft...az nem tésztából lehet?
Nekem kb itt fog elrohadni a új 3cat orsós állásában.
15 év tekergetés elég volt.
60000ft 4hengereshez 25 25 ös, 100as meg a vastag fajta 30 kilos 5ös ekéhez stb.
Azonnal meg kell venni 1 új traktorhoz.
Lazítót pl extrém nagy szopás lenne akasztani e nélkül.
Válasz *** HM *** #22504. hozzászólásáraRégóta gondolkodok rajta és hát az örök kényelem is kecsegtetően hangzik, de most is elment tőle a kedvem amikor megtudtam az árát. Majd nyugdíjas koromra azért beszerzek egyet
Csak érdekességképpen:
-A gyári MF viszi a prímet a maga 406 eurójával
- Második a JD 120 ezer
-Kite utángyártott 95 eft
-Nyírkerből 48-ért (márkátlan)
-És végül az Axiál 14 ezer forint. Úgy vártam az Axiálos kocsit mint kisgyerek a mikulást mert ennyi pénzért azt hittem hogy max. egy makett traktorhoz kapok harmadikpontot, de nem, az egyetlen szépséghibája annyi, hogy nem gyorscsatlakozós kampós hanem fix golyós. Ilyenen meg nem akadunk fönn, ha arra az időre lenne szükségem amivel lassabb így a gép csatlakoztatás, akkor inkább olyan traktorost vennék fel aki nem cigarettázik, mert a sok cigiszünettel jóval több idő megy el mint az átszerelésekkel.
Válasz Mf-es? #22501. hozzászólásáraPontosan milyen nyomásokat, és hogyan, nem nagyon vágom a témát bocsi azért érdeklődők, szerelők se nagyon állnak neki megcsinalni, és már egy ideje C vágányon van, gondoltam belenézek, hátha meg lehetne oldani és nem csak állni kinnt a hóba elsőbe. És előreláthatóan, kb ez ha valami komolyabb a baj melyen zsebbe nyúlós, csak úgy hozzávetőleges?!
Sziasztok, adott egy 2002-es 6290-es Ferguson, valami olyasmi baja van, nem tudjuk pontosan, azért is írok hátha ti már tapasztalatok hasonlót, és hogy hogyan lehetne orvosolni. Tehát, jár a motorja indul pöcc-röff, de viszont ahogy elindulok vele 20-30 méter után, megáll, vagyis elmegy az ereje, de nem fullad le csak nincs hajtas valamiért. Le állítom, beindítom megint megyek vele 20 métert és megint ezt csinálja, valami kuplung hibára gyanakszunk, de nagy rejtély. Válaszotokat és a segítségeteket előre is köszönöm!!!
Sziasztok. Mf6480 tegnap a következőt produkálta: a jobb oldali fekmunkahenger elkezdett szivárogni a fülke felé. Javított mar valaki ilyet? Van ehez javítókeszlet?
Szép jóestét mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 6200 szériánál, lehet-e állitani a pótkocsi hidraulikus fékrendszer nyomásán? vagyis az lenne a lényeg, hogy ne nyomja annyira erősen a munkahengereket mint gyárilag.
Válasz zoltan.horvath40 #22490. hozzászólásáraA légkompresszornál úgy van ahogy írta a kolléga, hogy a szíjtárcsa külső felét leveszed, közűle kiveszel egy hézagoló lapkát és azt kívülre csavarozod fel.
Szerintem a klíma is így spanolható ha más megoldás nincsen, bár ott a szabadonfutó mágneskuplung miatt nemtudom hogy lehet kivitelezni.
Magán a kompresszoron nem tudsz billenteni vagy arrébb tolni hosszúkás furatban?
Válasz zoltan.horvath40 #22484. hozzászólásáraAsszem a szíjtárcsából kell kivenni hézagolót, úgy tudod feszíteni a szíjat. Most nincs előttem, hogy pontosan hogyan, a szervizes mutatta pár éve.
Válasz zoltan.horvath40 #22486. hozzászólásáraGenerátorszíj csere, plusz én az ékszíjtárcsát is cseréltem, olyan válla volt már. Nekem is akkor kezdett nyikorogni, mikor bekapcs a klíma, aztán sötétben klíma nem ment, de ahogy a munkalámpákat bekapcsoltam, akkor is nyikorgott, de ha Neked tuti a klimaszíj, akkor nem szóltunk semmit...
Válasz KooL #22485. hozzászólásáraBiztos a klíma kompresszor mert elég laza is. Nem tudok rajt spanolni. Fix bizosan nem lehet mert hogyan cserélsz rajt szíjat?
Sziasztok! Adott egy 5465 Tier3 Perkins motoros 2008 évjáratú Ferga. A légkondi kompresszoron hogyan tudnék feszíteni hogy ne nyikorogjon az ékszíj. Nem jöttem rá a megoldásra.
Sziasztok! Adott egy 5465 Tier3 Perkins motoros 2008 évjáratú Ferga. A légkondi kompresszoron hogyan tudnék feszíteni hogy ne nyikorogjon az ékszíj. Nem jöttem rá a megoldásra.
Válasz 5465 #22477. hozzászólásáraVedd le a fülke tetejét pár 6os csavar rögzíti. Lehet, hogy csak bilincs lazult le. Nekünk a fütés csap egyik tartó pöcke törött le és elázott a tetőkárpit már új korában.. A fűtéscsap két műanyag félből van összepattintva nem is értem hogy gondolták.. A fűtéscsap meg a radiátor csatlakozásánál is húzz rá a csavarokra.
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni Tőletek.
MF5465 fülke jobb első oszlopban van két fűtéscső.
Az oszlopból alul folyik a víz.
Cső vagy radiátor probléma lehet?
Mivel érdemes kezdeni?
Köszi előre is
24419 hozzászólás
Sziasztok!
Valakinek a látókörében van 7620/7622/7624-es Ferga? Mik a tapasztalatok velük? Mondjuk 5-6 ezer órával érdemes még ezeket nézegetni? Agroparknál szoktak bent lenni 2-3 ezer órásak mostanában, csak azt nem tudom miért adják el annyi órával őket
Válasz mtz1221 #22518. hozzászólásáraKöszi a segitséget
Válasz axnixm #22517. hozzászólásáraSehogy,a régi imt-ék is ilyenek.(ennek a licence)
Sziasztok szeretnék segítséget kérni. Vettem egy MF135-öst hogy lehet megoldani hogy úgy billentse a pótkocsit hogy ne emelje fel a hidraulikát mert billentésnél elöbb felemeli a hidraulikát és utánna billenti fel a platót.
Válasz Pippó89 #22498. hozzászólására4270-en igen, Granit javítókészlettel. Jó lett.
Üdv.698 Mf van e valakinek alkatrész katalógus az első hajtás csonknak kéne a száma ami a képen látható
Hello! Egy Mf 6280-as gépet nézegetek. Nincsen Mf gépekben tapasztalatom, ezért hozzáértő kollégák véleménye érdekelne, hogy ez a típus mennyire megbízható, , mik a gyengeségei. Egy használt gépen vétel előtt mit érdemes alaposabban átnézni, ami a típushibákra utalhat?. Előre is köszönöm a segítséget.
A Steyr traktorok- topikba nézzetek már be, hibakódokat kellene megadni !
Válasz tri #22507. hozzászólásáraÍgy van ahogy mondod hibát nem jelez.
Válasz *** HM *** #22510. hozzászólásáraMiért nem szóltál előbb mester, megmentettem volna az orsósat a rohadástól
Válasz MFM #22508. hozzászólásáraAzigen 14000ft...az nem tésztából lehet?
Nekem kb itt fog elrohadni a új 3cat orsós állásában.
15 év tekergetés elég volt.
60000ft 4hengereshez 25 25 ös, 100as meg a vastag fajta 30 kilos 5ös ekéhez stb.
Azonnal meg kell venni 1 új traktorhoz.
Lazítót pl extrém nagy szopás lenne akasztani e nélkül.
Válasz *** HM *** #22504. hozzászólásáraRégóta gondolkodok rajta és hát az örök kényelem is kecsegtetően hangzik, de most is elment tőle a kedvem amikor megtudtam az árát. Majd nyugdíjas koromra azért beszerzek egyet
Válasz Bárány #22505. hozzászólásáraAz Axiál nyert, nem kis fölénnyel
Csak érdekességképpen:
-A gyári MF viszi a prímet a maga 406 eurójával
- Második a JD 120 ezer
-Kite utángyártott 95 eft
-Nyírkerből 48-ért (márkátlan)
-És végül az Axiál 14 ezer forint. Úgy vártam az Axiálos kocsit mint kisgyerek a mikulást mert ennyi pénzért azt hittem hogy max. egy makett traktorhoz kapok harmadikpontot, de nem, az egyetlen szépséghibája annyi, hogy nem gyorscsatlakozós kampós hanem fix golyós. Ilyenen meg nem akadunk fönn, ha arra az időre lenne szükségem amivel lassabb így a gép csatlakoztatás, akkor inkább olyan traktorost vennék fel aki nem cigarettázik, mert a sok cigiszünettel jóval több idő megy el mint az átszerelésekkel.
Válasz Felixdominik #22500. hozzászólásáraMotor pörög, de a kuplung szétold teljesen és nincs hajtás? Hibát nem jelez a műszerfalon, nem sípol?
Válasz Mf-es? #22501. hozzászólásáraPontosan milyen nyomásokat, és hogyan, nem nagyon vágom a témát bocsi azért érdeklődők, szerelők se nagyon állnak neki megcsinalni, és már egy ideje C vágányon van, gondoltam belenézek, hátha meg lehetne oldani és nem csak állni kinnt a hóba elsőbe. És előreláthatóan, kb ez ha valami komolyabb a baj melyen zsebbe nyúlós, csak úgy hozzávetőleges?!
Válasz *** HM *** #22504. hozzászólására-1 hidraulika kör.
Válasz MFM #22499. hozzászólásáraVeszel 1 hidraulikust 100ért és örök kényelem.
Válasz MFM #22499. hozzászólásárahttps://www.granit-parts.hu/category/Traktoralkatreszek/Hárompontos-felfueggesztes-alkatreszei
Válasz MFM #22499. hozzászólásáraAxiálban tuti van. Időnként akciózzák is.
Válasz Felixdominik #22500. hozzászólásáraNyomásokat kellene mérni.Az sokmindent elárul.
Sziasztok, adott egy 2002-es 6290-es Ferguson, valami olyasmi baja van, nem tudjuk pontosan, azért is írok hátha ti már tapasztalatok hasonlót, és hogy hogyan lehetne orvosolni. Tehát, jár a motorja indul pöcc-röff, de viszont ahogy elindulok vele 20-30 méter után, megáll, vagyis elmegy az ereje, de nem fullad le csak nincs hajtas valamiért. Le állítom, beindítom megint megyek vele 20 métert és megint ezt csinálja, valami kuplung hibára gyanakszunk, de nagy rejtély. Válaszotokat és a segítségeteket előre is köszönöm!!!
Harmadikpont kitámasztó orsót hol érdemes ezekhez venni? kat 3-mas kéne 32-es csapátmérővel a traktoron.
Sziasztok. Mf6480 tegnap a következőt produkálta: a jobb oldali fekmunkahenger elkezdett szivárogni a fülke felé. Javított mar valaki ilyet? Van ehez javítókeszlet?
Szép jóestét mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 6200 szériánál, lehet-e állitani a pótkocsi hidraulikus fékrendszer nyomásán? vagyis az lenne a lényeg, hogy ne nyomja annyira erősen a munkahengereket mint gyárilag.
A klíma kompresszor felfogató öntvénybak alatt van hézagolás. Onnét vettem ki ,most jó lett. Köszi a hozzászólásokat ill.a segítséget!
Válasz _NB_ #22494. hozzászólásáraJa közben már megoldódott
Válasz zoltan.horvath40 #22481. hozzászólásáraItt a prosi azt írja
http://www.hanki-ker.hu/kezelesi_utmutatok/mf/mf_5400_traktor_115-145le_hu.pdf
1106d-e66ta
googli ere dobot egy ilyet, bár ebben nincs klíma viszont van feszítőgörgő 136. oldal
https://www.altorfer.com/wp-content/uploads/2016/03/PERKINS-1106D-PARTS-BOOK-PJ70704.pdf
Válasz zoltan.horvath40 #22486. hozzászólásáraSzar hozzáférni le kell szedni a többi szíjat plussz a ventillátort is ,az lejön 41 -es kulcs al csak fordított menetes.
Válasz Peti 8310 #22489. hozzászólásáraLégkompresszort lehet hézagolóval spannolni mert az fixen van felfogatva.
Válasz zoltan.horvath40 #22490. hozzászólásáraA légkompresszornál úgy van ahogy írta a kolléga, hogy a szíjtárcsa külső felét leveszed, közűle kiveszel egy hézagoló lapkát és azt kívülre csavarozod fel.
Szerintem a klíma is így spanolható ha más megoldás nincsen, bár ott a szabadonfutó mágneskuplung miatt nemtudom hogy lehet kivitelezni.
Magán a kompresszoron nem tudsz billenteni vagy arrébb tolni hosszúkás furatban?
Válasz Berkó_ #22488. hozzászólásáraAzt amit leírtál Én is eljátszottam Így tuti a klíma szíj,kézzel is érezni ,hogy laza.
Válasz zoltan.horvath40 #22484. hozzászólásáraAsszem a szíjtárcsából kell kivenni hézagolót, úgy tudod feszíteni a szíjat. Most nincs előttem, hogy pontosan hogyan, a szervizes mutatta pár éve.
Válasz zoltan.horvath40 #22486. hozzászólásáraGenerátorszíj csere, plusz én az ékszíjtárcsát is cseréltem, olyan válla volt már. Nekem is akkor kezdett nyikorogni, mikor bekapcs a klíma, aztán sötétben klíma nem ment, de ahogy a munkalámpákat bekapcsoltam, akkor is nyikorgott, de ha Neked tuti a klimaszíj, akkor nem szóltunk semmit...
Válasz KooL #22485. hozzászólásáraEzèrt kell spanolni rajta.
Válasz KooL #22485. hozzászólásáraBiztos a klíma kompresszor mert elég laza is. Nem tudok rajt spanolni. Fix bizosan nem lehet mert hogyan cserélsz rajt szíjat?
Válasz zoltan.horvath40 #22482. hozzászólásáraNem biztos hogy a klíma nyikorog
Ha bekapcsol a klíma a generátorszily kezd el nyikorogni .
Az kap nagyobb terhelést és megcsúszik.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #22483. hozzászólásáraIdáig Én is eljutottam csak se spanolót se állítható részt nem találtam.
Válasz zoltan.horvath40 #22482. hozzászólásáraCsavar meglazît, spájszrt be aztán feszîtesz,hát îgy
Sziasztok! Adott egy 5465 Tier3 Perkins motoros 2008 évjáratú Ferga. A légkondi kompresszoron hogyan tudnék feszíteni hogy ne nyikorogjon az ékszíj. Nem jöttem rá a megoldásra.
Sziasztok! Adott egy 5465 Tier3 Perkins motoros 2008 évjáratú Ferga. A légkondi kompresszoron hogyan tudnék feszíteni hogy ne nyikorogjon az ékszíj. Nem jöttem rá a megoldásra.
8120-as masináról mik a tapasztalatok?
Gyenge pontjai?
Válasz Peti 8310 #22478. hozzászólásáranagyon köszi, most nekirombolok, kellőképp felszívtam magam
Válasz 5465 #22477. hozzászólásáraVedd le a fülke tetejét pár 6os csavar rögzíti. Lehet, hogy csak bilincs lazult le. Nekünk a fütés csap egyik tartó pöcke törött le és elázott a tetőkárpit már új korában.. A fűtéscsap két műanyag félből van összepattintva nem is értem hogy gondolták.. A fűtéscsap meg a radiátor csatlakozásánál is húzz rá a csavarokra.
Válasz bandigh #22476. hozzászólásáraa kondenzvíz kivezető cső a bal hátsó kerék fölött van. Radiátorra gyanakszom...
Válasz 5465 #22475. hozzászólásáraNem ismerem a gépet, de kezdjed el kibontani a csövet, hátha csak valami bilincs enged vagy cső baja van
Válasz bandigh #22473. hozzászólásáramég most is csepeg, pedig tegnap délután állítottam le
Válasz bandigh #22473. hozzászólásárafagyálló
Válasz 5465 #22472. hozzászólására(Kondenz)Víz vagy fagyálló?
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni Tőletek.
MF5465 fülke jobb első oszlopban van két fűtéscső.
Az oszlopból alul folyik a víz.
Cső vagy radiátor probléma lehet?
Mivel érdemes kezdeni?
Köszi előre is
MF 3060 nem dynashift-es traktorra annyit írnak kinti hirdetésen, hogy kuplung hibás. Meddig mehet el pénzben a javítása?