Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR402.09 FtUSD387 FtCHF423.73 FtGBP481.7 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Jól dolgozik így, középre rakott támkerékkel az erőszabályozód meg a slip controlod? Nem lenne jobb ha a hátsó fejnél van a támkerék? Vagy ezen az ekén itt van a helye és kész?
Elkértem multkorába tőle pár órára. Nekem nem tetszett a ferga után... sokkal langyosabb teszetoszább gép benyomását kelti. Ezek 97-98 as kiadásúak kb. Teljesen más rendszerűek már mint a ferga. Powerja határozatlan, mechanikus váltóját hidegen nagyon nehéz kapcsolni. fülkéje egyszerű de kényelmes. Ami jó benne az az eco kardánfordulatok. Az hogy a váltókajába van beleépítve a központi hidraulika vezérlés, egy kihelyezett kör, elektonikusan kapcsolható irányváltó, (nem terhelés alatti) és a power váltó.
Haverom vett egy 9125öst és egy 9115öst is használtan régebb. 4-5000órákkal. a 25ösnek a powerjával meg a kuplungjával volt baj azt tovább is adta. aa 15ösne a motorja herótos de az kezelői hiba szétcsúszott sszívócsonkkal kinozta valami vadember. Jövőhéten talán szétszedjük és gatyábarázzuk.
Dizájn + kerékméretezés más (ez nem biztos) Amit én láttam 9190est azon csak 26os volt az első kerék. 38as a hátsó. a 3690es kerékméreteit nem tudom De nekem a 3655ösnek 28az első 38a hátsó kerékméret.
Megsugom, hogy felénk amelyik régi JDbe 3000 ü.óra/év ment azt kellett javítani, igaz szezon közben nem sok gond volt velük, de téli nagygenerálnál jöttek is az új powerek, füzöttblokok, főszivattyúk, kerékcsapágyak stb..
az a baj,hogy csak szélsőségekben bírtok gondolkodni...
nem mondtam én,hogy sz*r egy szóval sem. Nem is akartam.
Csupán annyit szerettem volna megemlíteni,hogy na nem annyira fain és isten és kegyetlenjó és sosincsenbajvele mint amennyire futtatják őket, és mint amennyire a fődbe dugott fejű parasztok áradoznak róluk. Megsúgom ez a gazda amúgy egyszerre vásárol 5 zsírúj axiáldobos 10méteres asztalú STS Joni kombájnt, most is 6 új gépet vett sokszáz millás beruházó. Bevált neki a JD, volt nyúholland meg ilyesmi de ment a levesbe félévesen az összes. de azért ittis vannak bajok az új gépekkel zőőődeknél.
a régi JD-k megbízhatósága sohasem lesz már meg egyik új gépben sem.
Írtam már,hogy nekem a 4650, 4755, 4950-ek teccenek nomeg a 8100 még éppen belefér a szórásba, de az újak nem.
Esztétikára a 8330 nagyon bejön, állásra meg mindenre, de nem azt választanék olyan áron, hanem inkább vennék egy fain modern eszközt egy ugyanilyen kategóriás Ferga mellé ennyi lóvéból.
szóval a lényeg,hogy...
a JD divat traktor,a Valtra erdészeti,a Newholland bálázóhúzó semmimás,a Landini(meg a többi dojc,lambo,same...) mikrobarázdabillegetők, a claas kombájn meg fűkassza, a fendt meg drága és még kicsi a tengelytávja is...
ja és még persze,csakhogy tartsuk a szokást elmesélek valamit. A múltkoriban edelény végén szántott egy 8330 illetve egy 9240-es JD, a borsodsziráki nagygazda gépei. 6fejes Rabewerk ekék. A kisebbnek majdnem sok a száraz földön, a nagy mivel 400lovas jól megy vele. A "kicsiben" (300ló) 3200óra van,beszélgettem a gépkezelővel. Mesélte, hogy többször cseréltek valami hidraulika elosztótömböt jó drágán rajta, főtengely szimmering rendszeresen elfossa magát, olaj folyik motor-váltó közötti darázsderék részen mindkét félből meg ilyesmi...
Jonisok azért ez már a hanyatlás szerintem!!!
vettek újabb 8340-eseket most ők, de a srác szerint hiába többet tudnak 30-40lóval papíron, nem bírnak úgy mint emez, meg már most volt szervíz mellettük.
...
csá!
ááá dehogy. Csak sok volt a meló. Most is az, csak éppen esik éjszakától,aztán így nem aratok. Pedig a kopott törőhengereim a jó száraz kukoricában tegnap már repítették a gépet,most újra lassabb meló lesz nedves szárral, plussz kettő víz ugye... Tegnap kitolt karral 7-el aprítottam az anyagot, pont jó volt. volt :-D
MF-ekről annyit,hogy kombájnon egykét dolog van amivel kellessz foglalkozni, csapágyról beszélek, illetve már nyár óta néha beszól a monyitor,hogy tőtőfeszültség alacsony. Egy nap 2-3-szor. A 3darab generátorból az egyik biztosan kezd hanyatlani, de megjavítva már csak tavasszal lesz, a töltés egész nap 14,2-3 volton van,szóval ennyi. Illetve a rángatóműnél kell csapágyat cserélni, a tengely csapágyait is,ami keresztül megy törekasztal alatt, kétoldalra ugye a rángatókarokhoz, mega bal oldali rángató excenterben is kezd hanyatlani a csapágy. Ma befejeztem volna a nagy táblát amit vágtam tegnap-tegnapelőtt is(40hektár), tegnap már nemvolt kedv azt a maradék 5hektárt letolni,mára terveztem. Szóval ez után gondoltam szétkapni, javítani. Szárító előtt a placc úgyis dugig van kukoricával, ahány hektár levágva,annyiszor 100mázsa. 1 nap 4toronnyal tolunk le nappal, az 1000mázsát jelent,szóval 10 hektárnyi anyagot tudunk egy műszakban leszárítani, ettől egymagam is többet vágok bőséggel, de egyébként meg a nyuszival szinkronban toljuk az ipart, így egyszerre 10sor kerül kés alá haha:-D
MF6497-ben 3500óra,3600-nál újra nagyszervíz lesz,tehát sebváltóolaj szűrők cseréje is meg egyebek...
Már kettő darab "problémánk" akadt a géppel. Egyik miatt be kellett menni telepre munkát abbahagyni, mivel az elektromos AC vagy tápszivattyú ami a szűrőházon van, nem bírt eleget nyomni,aztán 1700fölé nem ment fel a fordulatszámméről,illetve nem bírt a gép. Másnap reggelre probléma orvosolva, a szervíz és alkatrészellátás példaértékű.
Illetve az első hídrugózás hidraulikus ugyebár, és annak az egyik csöve megsérült, cserélni kellett. Bár itt annyi volt,hogy olaj jött, rugózás kikapcsol és dolgoztunk úgy vele pár napig, alkatrészt nem postáztattam,mert úgyis mentem az 5455-ért a céghez,szóval kaptunk a félméteres hirdaulika csőhöz egy ajándék MF5455-öt. Ez már döfi
Na szóval ennyi gixerünk volt a gépel, amúgy megy mint a mérgezett eger. A gázolajpumpa motorja gyengűlt el, szerintem a szendrői gázolaj nem a legjobb,hiába mol szállít. Rendszeresen hallani,hogy ilyen meg olyan autó porlasztói szivattyúi baxakodnak, szervíz egyértelműen gázolaj nem megfelelő minőségével indokolja. Lehet,hogy van benne valami, az biztos,hogy elég rendszeresen kell a gázolajszűrőket cserélni,mert eltömődnek, közben sok helyen évekig nemkell a tájékára nézni ennek.
A csövet meg meggyötörte egy szemben álló napraforgószár,ami véletlenül kimaradt a szárzúzó alól, aztán éjszakásba tárcsázott a váltótársam, a többit a gondolataitokra bízom :-D
ezért kell csakis MTZ-vel zúzni és pontosan, annak nem fáj. Bár volt régen,hogy a nagyon magas szár benyomta a hűtőt a parasztnak.
Az 5455-ben 14üzemóra van. Kicsit mentem vele szólóban is, bár cég szerint nemkell,sőt terhelni kell. Azért nem dobom egyből a mély vízbe. Most 8tonnás egytengelyes van rápattintva a pithonfix-re, szárítónál kitárol,illetve kiszalad mellém hogy ürítsek rája anyagot. Majd még kukorica tarlót szárzúzni fogunk vele ha végzünk az aratás nagyjával. A nyuszin nincs zúzó, nekem van,de 3-4méteres az állomány(kabin tetejéig ér) aztán azt szántani nemfogjuk, plussz tegnap elszakadt a zúzómeghajtásnál egy szirszar,így már azon sem megy. Tárcsázni ígyisúgyis kell, mert a zúzós is csak sima SA hátul zúzós, ami nembírja szétvágni tökéletesen ezt a nagy szártömeget, de előtte ha levan zúzva azzal elősegítjük ugye a bomlást majd a főd alatt. Plussz megszórjuk egy kis műtrágyával a kukoricatarlót aztán eke. Hagy bomoljon az elméje.
Kíváncsi leszek a rövídtárcsa hogyan fogja aprítani a górét.
tapasztalatok???
Már biztosak voltunk benne, h. lekonyultál a sok mf szRLéstől.
Tutira vettük h. maga alá ganyézott a francia lovag, és ezért tűntél L...
... a műhelyben ...
...alatta ... hehehhehe
Rég vót annak ideje igen...
Először is engedd meg hagy gratuláljak a picibabának, merthát Neki volt sok meló ide kijönni
5455 itt húzza a kukoricát az egytengelyessel.
Napraforgók jól sikerültek, ára nincs....fasza...
kukorica is nagyonjó, eddig 70%-ban 120mázsákat gurítunk be hektárjáról a szárító elé. persze volt 70-es is...
16-20vizekkel, vetésidő, faoszám,talajkötöttség......függvénye.
Most megyek, bár nemrégen jöttem, daráltuk a kukoricát, szeretek este lámpával aratni. Jövőre átkell törőhengerezni a zasztalt,mert már nagyonnagyon kopottak, nemlehet haladni,4km/h-val tudok menni, ha gyorsabban emgyek nembírja lehúzni időben a szárat,annyira szétvan. Bár hozzáteszem a kabin teteje felé ér a címer, a Nyuszit csak úgy látom ha más fogásban megy, ha felállok a gépem tetejére. Meg persze leengedem a földig az asztalt,hagy szecskázza a szárat.
Najó ez aratástéma. Megyek amíg megjön az asszony motoromban kerékcsapágyakat cserélek.
majd benézek még.
hali
24441 hozzászólás
Válasz #4889. hozzászólásra
Jól dolgozik így, középre rakott támkerékkel az erőszabályozód meg a slip controlod? Nem lenne jobb ha a hátsó fejnél van a támkerék? Vagy ezen az ekén itt van a helye és kész?
Válasz #4791. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Hogy a bánatba kell letölteni?
MTZ pöfög a háttérben,kicsit rugkapál az mf,a kolega elfelejtette az elsőhajtást bekapcsolni..
szólj hozzá: Szántás
Válasz #4887. hozzászólásra
Elkértem multkorába tőle pár órára. Nekem nem tetszett a ferga után... sokkal langyosabb teszetoszább gép benyomását kelti. Ezek 97-98 as kiadásúak kb. Teljesen más rendszerűek már mint a ferga. Powerja határozatlan, mechanikus váltóját hidegen nagyon nehéz kapcsolni. fülkéje egyszerű de kényelmes. Ami jó benne az az eco kardánfordulatok. Az hogy a váltókajába van beleépítve a központi hidraulika vezérlés, egy kihelyezett kör, elektonikusan kapcsolható irányváltó, (nem terhelés alatti) és a power váltó.
Válasz #4885. hozzászólásra
Haverom vett egy 9125öst és egy 9115öst is használtan régebb. 4-5000órákkal. a 25ösnek a powerjával meg a kuplungjával volt baj azt tovább is adta. aa 15ösne a motorja herótos de az kezelői hiba szétcsúszott sszívócsonkkal kinozta valami vadember. Jövőhéten talán szétszedjük és gatyábarázzuk.
Válasz #4885. hozzászólásra
azokkal nuncs annyi gond,csak a kihegyezettekkel
Válasz #4884. hozzászólásra
csak nézegetem őket, mert pofásak. héhány éve majdnem vettem egy 125 pacisat használtat
Válasz #4883. hozzászólásra
a steyerek itt mind behaltak a 9190-ek volt vagy 10 itt a környéken ,már egy sincs
Válasz #4882. hozzászólásra
melyik nem jó sorozat?
Válasz #4881. hozzászólásra
Az nem jó sorozat,sok váltóhiba
Válasz #4880. hozzászólásra
láttam már 42-es kerékkel is
Válasz #4879. hozzászólásra
valmet motor, dynashift váltó, EHR.
Dizájn + kerékméretezés más (ez nem biztos) Amit én láttam 9190est azon csak 26os volt az első kerék. 38as a hátsó. a 3690es kerékméreteit nem tudom De nekem a 3655ösnek 28az első 38a hátsó kerékméret.
Válasz #4878. hozzászólásra
Üdv!
Régebbi fajta 9190steyer az kb = a 3690es MFel. 93-95 körüli évjáratokban úgy tudom.
melyik steyr traki = mf traki?
Válasz #4874. hozzászólásra
Ilyent én is ismerek, nézegetem is a jd-ét.
Válasz #4872. hozzászólásra
Megsugom, hogy felénk amelyik régi JDbe 3000 ü.óra/év ment azt kellett javítani, igaz szezon közben nem sok gond volt velük, de téli nagygenerálnál jöttek is az új powerek, füzöttblokok, főszivattyúk, kerékcsapágyak stb..
Válasz #4872. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
A vicc az az, hogy a 200 le-s nh-case ih és egy 200 le-s jd-ferga közt van cca. 25 ezer euro.
Válasz #4871. hozzászólásra
Ez is benne van, de ismerek olyat aki idén az öreg JD-t új Fendtre cseréli(igaz ha az Axiál árulna új JD-t nem váltana)
Válasz #4872. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Az első bekezdéssel maximálisan egyetértek.
Válasz #4870. hozzászólásra
az a baj,hogy csak szélsőségekben bírtok gondolkodni...
nem mondtam én,hogy sz*r egy szóval sem. Nem is akartam.
Csupán annyit szerettem volna megemlíteni,hogy na nem annyira fain és isten és kegyetlenjó és sosincsenbajvele mint amennyire futtatják őket, és mint amennyire a fődbe dugott fejű parasztok áradoznak róluk. Megsúgom ez a gazda amúgy egyszerre vásárol 5 zsírúj axiáldobos 10méteres asztalú STS Joni kombájnt, most is 6 új gépet vett sokszáz millás beruházó. Bevált neki a JD, volt nyúholland meg ilyesmi de ment a levesbe félévesen az összes. de azért ittis vannak bajok az új gépekkel zőőődeknél.
a régi JD-k megbízhatósága sohasem lesz már meg egyik új gépben sem.
Írtam már,hogy nekem a 4650, 4755, 4950-ek teccenek nomeg a 8100 még éppen belefér a szórásba, de az újak nem.
Esztétikára a 8330 nagyon bejön, állásra meg mindenre, de nem azt választanék olyan áron, hanem inkább vennék egy fain modern eszközt egy ugyanilyen kategóriás Ferga mellé ennyi lóvéból.
Válasz #4870. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
A jd-nek "kultusza" van.
Titkon minden paraszt jd-ről álmodozik, ez tuti.
Válasz #4869. hozzászólásra
Ez komoly hozzászólás volt barátom, 1 cég alkalmazottjának(ainak) meséje és véleménye alapján leírtad a JD-t.
Menj el B.újfalura az AgroCowhoz és kérdezdd meg a Fergáról mi a véleményük!
Amúgy nem vennének újabb JD-t ha tényleg annyira sz*r lenne erre nem gondoltál.
szóval a lényeg,hogy...
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
a JD divat traktor,a Valtra erdészeti,a Newholland bálázóhúzó semmimás,a Landini(meg a többi dojc,lambo,same...) mikrobarázdabillegetők, a claas kombájn meg fűkassza, a fendt meg drága és még kicsi a tengelytávja is...
CSAK A FERGUSON!
ja és még persze,csakhogy tartsuk a szokást elmesélek valamit. A múltkoriban edelény végén szántott egy 8330 illetve egy 9240-es JD, a borsodsziráki nagygazda gépei. 6fejes Rabewerk ekék. A kisebbnek majdnem sok a száraz földön, a nagy mivel 400lovas jól megy vele. A "kicsiben" (300ló) 3200óra van,beszélgettem a gépkezelővel. Mesélte, hogy többször cseréltek valami hidraulika elosztótömböt jó drágán rajta, főtengely szimmering rendszeresen elfossa magát, olaj folyik motor-váltó közötti darázsderék részen mindkét félből meg ilyesmi...
Jonisok azért ez már a hanyatlás szerintem!!!
vettek újabb 8340-eseket most ők, de a srác szerint hiába többet tudnak 30-40lóval papíron, nem bírnak úgy mint emez, meg már most volt szervíz mellettük.
...
Válasz #4864. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
csá!
ááá dehogy. Csak sok volt a meló. Most is az, csak éppen esik éjszakától,aztán így nem aratok. Pedig a kopott törőhengereim a jó száraz kukoricában tegnap már repítették a gépet,most újra lassabb meló lesz nedves szárral, plussz kettő víz ugye... Tegnap kitolt karral 7-el aprítottam az anyagot, pont jó volt. volt :-D
MF-ekről annyit,hogy kombájnon egykét dolog van amivel kellessz foglalkozni, csapágyról beszélek, illetve már nyár óta néha beszól a monyitor,hogy tőtőfeszültség alacsony. Egy nap 2-3-szor. A 3darab generátorból az egyik biztosan kezd hanyatlani, de megjavítva már csak tavasszal lesz, a töltés egész nap 14,2-3 volton van,szóval ennyi. Illetve a rángatóműnél kell csapágyat cserélni, a tengely csapágyait is,ami keresztül megy törekasztal alatt, kétoldalra ugye a rángatókarokhoz, mega bal oldali rángató excenterben is kezd hanyatlani a csapágy. Ma befejeztem volna a nagy táblát amit vágtam tegnap-tegnapelőtt is(40hektár), tegnap már nemvolt kedv azt a maradék 5hektárt letolni,mára terveztem. Szóval ez után gondoltam szétkapni, javítani. Szárító előtt a placc úgyis dugig van kukoricával, ahány hektár levágva,annyiszor 100mázsa. 1 nap 4toronnyal tolunk le nappal, az 1000mázsát jelent,szóval 10 hektárnyi anyagot tudunk egy műszakban leszárítani, ettől egymagam is többet vágok bőséggel, de egyébként meg a nyuszival szinkronban toljuk az ipart, így egyszerre 10sor kerül kés alá haha:-D
MF6497-ben 3500óra,3600-nál újra nagyszervíz lesz,tehát sebváltóolaj szűrők cseréje is meg egyebek...
Már kettő darab "problémánk" akadt a géppel. Egyik miatt be kellett menni telepre munkát abbahagyni, mivel az elektromos AC vagy tápszivattyú ami a szűrőházon van, nem bírt eleget nyomni,aztán 1700fölé nem ment fel a fordulatszámméről,illetve nem bírt a gép. Másnap reggelre probléma orvosolva, a szervíz és alkatrészellátás példaértékű.
Illetve az első hídrugózás hidraulikus ugyebár, és annak az egyik csöve megsérült, cserélni kellett. Bár itt annyi volt,hogy olaj jött, rugózás kikapcsol és dolgoztunk úgy vele pár napig, alkatrészt nem postáztattam,mert úgyis mentem az 5455-ért a céghez,szóval kaptunk a félméteres hirdaulika csőhöz egy ajándék MF5455-öt. Ez már döfi
Na szóval ennyi gixerünk volt a gépel, amúgy megy mint a mérgezett eger. A gázolajpumpa motorja gyengűlt el, szerintem a szendrői gázolaj nem a legjobb,hiába mol szállít. Rendszeresen hallani,hogy ilyen meg olyan autó porlasztói szivattyúi baxakodnak, szervíz egyértelműen gázolaj nem megfelelő minőségével indokolja. Lehet,hogy van benne valami, az biztos,hogy elég rendszeresen kell a gázolajszűrőket cserélni,mert eltömődnek, közben sok helyen évekig nemkell a tájékára nézni ennek.
A csövet meg meggyötörte egy szemben álló napraforgószár,ami véletlenül kimaradt a szárzúzó alól, aztán éjszakásba tárcsázott a váltótársam, a többit a gondolataitokra bízom :-D
ezért kell csakis MTZ-vel zúzni és pontosan, annak nem fáj. Bár volt régen,hogy a nagyon magas szár benyomta a hűtőt a parasztnak.
Az 5455-ben 14üzemóra van. Kicsit mentem vele szólóban is, bár cég szerint nemkell,sőt terhelni kell. Azért nem dobom egyből a mély vízbe. Most 8tonnás egytengelyes van rápattintva a pithonfix-re, szárítónál kitárol,illetve kiszalad mellém hogy ürítsek rája anyagot. Majd még kukorica tarlót szárzúzni fogunk vele ha végzünk az aratás nagyjával. A nyuszin nincs zúzó, nekem van,de 3-4méteres az állomány(kabin tetejéig ér) aztán azt szántani nemfogjuk, plussz tegnap elszakadt a zúzómeghajtásnál egy szirszar,így már azon sem megy. Tárcsázni ígyisúgyis kell, mert a zúzós is csak sima SA hátul zúzós, ami nembírja szétvágni tökéletesen ezt a nagy szártömeget, de előtte ha levan zúzva azzal elősegítjük ugye a bomlást majd a főd alatt. Plussz megszórjuk egy kis műtrágyával a kukoricatarlót aztán eke. Hagy bomoljon az elméje.
Kíváncsi leszek a rövídtárcsa hogyan fogja aprítani a górét.
tapasztalatok???
Válasz #4864. hozzászólásra
10évben 1x
Válasz #4862. hozzászólásra
Már biztosak voltunk benne, h. lekonyultál a sok mf szRLéstől.
Tutira vettük h. maga alá ganyézott a francia lovag, és ezért tűntél L...
... a műhelyben ...
...alatta ... hehehhehe
Válasz #4862. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
hali!
köszi a gratit
nekem sajna annyi kukim termett 90 hektáron, mint tavaly 40-en. jővőre 120-at vetek, hogy tartsam a szintet
szevasz Gézabácsi!
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Rég vót annak ideje igen...
Először is engedd meg hagy gratuláljak a picibabának, merthát Neki volt sok meló ide kijönni
5455 itt húzza a kukoricát az egytengelyessel.
Napraforgók jól sikerültek, ára nincs....fasza...
kukorica is nagyonjó, eddig 70%-ban 120mázsákat gurítunk be hektárjáról a szárító elé. persze volt 70-es is...
16-20vizekkel, vetésidő, faoszám,talajkötöttség......függvénye.
Most megyek, bár nemrégen jöttem, daráltuk a kukoricát, szeretek este lámpával aratni. Jövőre átkell törőhengerezni a zasztalt,mert már nagyonnagyon kopottak, nemlehet haladni,4km/h-val tudok menni, ha gyorsabban emgyek nembírja lehúzni időben a szárat,annyira szétvan. Bár hozzáteszem a kabin teteje felé ér a címer, a Nyuszit csak úgy látom ha más fogásban megy, ha felállok a gépem tetejére. Meg persze leengedem a földig az asztalt,hagy szecskázza a szárat.
Najó ez aratástéma. Megyek amíg megjön az asszony motoromban kerékcsapágyakat cserélek.
majd benézek még.
hali
Válasz #4857. hozzászólásra
köszi
hahaha, nem is volt olyan súlyos. egy wts csokólozott a hévvel. 3 könnyű sérült
Üdv
MF 8160-as traktorról kérnék véleményt? Meg egypár műszaki adatot róla ha tud valaki.
Válasz #4858. hozzászólásra
Hi!
Dolgozgatunk!
Válasz #4857. hozzászólásra
Hali Fergis!
Régen hallottalak, mi újság van felétek?
Szeva Géza!
Gratulálok az utódhoz!
Mi van felétek, támadjátok a vasutat....http://www.origo.hu/itthon/20091004-szigetmajor-sulyos-baleset.html
Válasz #4855. hozzászólásra
csak öntözött volt
18 körül van most a vize kézzel morzsolva
Válasz #4854. hozzászólásra
az öntzetlent se?
Válasz #4853. hozzászólásra
MÉG NEM ARATTUK LE.
talán jövő héten de ha marad a jó idő lehet még várunk
Válasz #4852. hozzászólásra
termés mennyi lett????
Válasz #4851. hozzászólásra
CSAK 3X 30 MM VOLT
Válasz #4850. hozzászólásra
Odanézz, a nagybetűs VILI!
Megérte ennyit öntöznöd???????
Válasz #4821. hozzászólásra
ISMÉT EGY ÁTVERÉS V.LEG.
LEHET MEGINT U.AZ AZ ANGOL HIRDET MINT IDÁIG.
HA KOMOLY LENNE, LENNE TEL. SZÁM IS.
Válasz #4848. hozzászólásra
:-))))
Válasz #4847. hozzászólásra
bocs öregszem,én már vén pöcs:-) vagyok,nem ujszülöttes apuka:-)
Válasz #4846. hozzászólásra
4828
Válasz #4845. hozzászólásra
Cm?KG?
Válasz #4844. hozzászólásra
köszi.
és mindenki másnak is.
télen nagyon ráértünk
Válasz #4843. hozzászólásra
Hali Géza ,szaporodtatok? Gratula
Válasz #4842. hozzászólásra
ki mondta, hogy én magyar vagyok? :-)))))))))
Csatlakozom,gratulálok én is,tekintsétek követendő példának,fogy a magyar!