Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 402.09 Ft USD 387 Ft CHF 423.73 Ft GBP 481.7 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24441 hozzászólás
#4891 Sz J
2009-10-19 18:59:10

Válasz #4889. hozzászólásra

Jól dolgozik így, középre rakott támkerékkel az erőszabályozód meg a slip controlod? Nem lenne jobb ha a hátsó fejnél van a támkerék? Vagy ezen az ekén itt van a helye és kész?

#4890 zt tomi
2009-10-19 18:50:43

Válasz #4791. hozzászólásra

Hogy a bánatba kell letölteni?smile cursing

#4889 jólaci
2009-10-19 17:55:05

MTZ pöfög a háttérben,kicsit rugkapál az mf,a kolega elfelejtette az elsőhajtást bekapcsolni..
szólj hozzá: Szántás

#4888 Sz J
2009-10-18 08:59:37

Válasz #4887. hozzászólásra

Elkértem multkorába tőle pár órára. Nekem nem tetszett a ferga után... sokkal langyosabb teszetoszább gép benyomását kelti. Ezek 97-98 as kiadásúak kb. Teljesen más rendszerűek már mint a ferga. Powerja határozatlan, mechanikus váltóját hidegen nagyon nehéz kapcsolni. fülkéje egyszerű de kényelmes. Ami jó benne az az eco kardánfordulatok. Az hogy a váltókajába van beleépítve a központi hidraulika vezérlés, egy kihelyezett kör, elektonikusan kapcsolható irányváltó, (nem terhelés alatti) és a power váltó.

#4887 Sz J
2009-10-18 08:54:12

Válasz #4885. hozzászólásra

Haverom vett egy 9125öst és egy 9115öst is használtan régebb. 4-5000órákkal. a 25ösnek a powerjával meg a kuplungjával volt baj azt tovább is adta. aa 15ösne a motorja herótos de az kezelői hiba szétcsúszott sszívócsonkkal kinozta valami vadember. Jövőhéten talán szétszedjük és gatyábarázzuk.

#4886 Fan
2009-10-17 20:45:41

Válasz #4885. hozzászólásra

azokkal nuncs annyi gond,csak a kihegyezettekkel

#4885 Géza
2009-10-17 20:43:49

Válasz #4884. hozzászólásra

csak nézegetem őket, mert pofásak. héhány éve majdnem vettem egy 125 pacisat használtat

#4884 Fan
2009-10-17 20:39:33

Válasz #4883. hozzászólásra

a steyerek itt mind behaltak a 9190-ek volt vagy 10 itt a környéken ,már egy sincs

#4883 Géza
2009-10-17 20:34:08

Válasz #4882. hozzászólásra

melyik nem jó sorozat?

#4882 Fan
2009-10-17 20:33:10

Válasz #4881. hozzászólásra

Az nem jó sorozat,sok váltóhiba

#4881 Géza
2009-10-17 16:07:49

Válasz #4880. hozzászólásra

láttam már 42-es kerékkel is

#4880 Sz J
2009-10-17 15:33:14

Válasz #4879. hozzászólásra

valmet motor, dynashift váltó, EHR.

Dizájn + kerékméretezés más (ez nem biztos) Amit én láttam 9190est azon csak 26os volt az első kerék. 38as a hátsó. a 3690es kerékméreteit nem tudom De nekem a 3655ösnek 28az első 38a hátsó kerékméret.

#4879 Sz J
2009-10-17 15:29:28

Válasz #4878. hozzászólásra

Üdv!

Régebbi fajta 9190steyer az kb = a 3690es MFel. 93-95 körüli évjáratokban úgy tudom.

#4878 Géza
2009-10-17 15:01:08

melyik steyr traki = mf traki?

Nincs profilkép
#4877 Sza-bolcs
2009-10-11 13:58:24

Válasz #4874. hozzászólásra

Ilyent én is ismerek, nézegetem is a jd-ét.

Nincs profilkép
#4876 JD 4630
2009-10-11 13:58:02

Válasz #4872. hozzászólásra

Megsugom, hogy felénk amelyik régi JDbe 3000 ü.óra/év ment azt kellett javítani, igaz szezon közben nem sok gond volt velük, de téli nagygenerálnál jöttek is az új powerek, füzöttblokok, főszivattyúk, kerékcsapágyak stb..

Nincs profilkép
#4875 Sza-bolcs
2009-10-11 13:57:51

Válasz #4872. hozzászólásra

A vicc az az, hogy a 200 le-s nh-case ih és egy 200 le-s jd-ferga közt van cca. 25 ezer euro.smile cursing

Nincs profilkép
#4874 JD 4630
2009-10-11 13:52:20

Válasz #4871. hozzászólásra

Ez is benne van, de ismerek olyat aki idén az öreg JD-t új Fendtre cseréli(igaz ha az Axiál árulna új JD-t nem váltana)

Nincs profilkép
#4873 B. Miki
2009-10-11 13:49:52

Válasz #4872. hozzászólásra

Az első bekezdéssel maximálisan egyetértek. smile thumbupcool

#4872 szanberg
2009-10-11 13:46:16

Válasz #4870. hozzászólásra

az a baj,hogy csak szélsőségekben bírtok gondolkodni...
nem mondtam én,hogy sz*r egy szóval sem. Nem is akartam.
Csupán annyit szerettem volna megemlíteni,hogy na nem annyira fain és isten és kegyetlenjó és sosincsenbajvele mint amennyire futtatják őket, és mint amennyire a fődbe dugott fejű parasztok áradoznak róluk. Megsúgom ez a gazda amúgy egyszerre vásárol 5 zsírúj axiáldobos 10méteres asztalú STS Joni kombájnt, most is 6 új gépet vett sokszáz millás beruházó. Bevált neki a JD, volt nyúholland meg ilyesmi de ment a levesbe félévesen az összes. de azért ittis vannak bajok az új gépekkel zőőődeknél.

a régi JD-k megbízhatósága sohasem lesz már meg egyik új gépben sem.
Írtam már,hogy nekem a 4650, 4755, 4950-ek teccenek nomeg a 8100 még éppen belefér a szórásba, de az újak nem.
Esztétikára a 8330 nagyon bejön, állásra meg mindenre, de nem azt választanék olyan áron, hanem inkább vennék egy fain modern eszközt egy ugyanilyen kategóriás Ferga mellé ennyi lóvéból.

Nincs profilkép
#4871 Sza-bolcs
2009-10-11 13:39:54

Válasz #4870. hozzászólásra

A jd-nek "kultusza" van.
Titkon minden paraszt jd-ről álmodozik, ez tuti.smile biggrin

Nincs profilkép
#4870 JD 4630
2009-10-11 13:38:15

Válasz #4869. hozzászólásra

Ez komoly hozzászólás volt barátom, 1 cég alkalmazottjának(ainak) meséje és véleménye alapján leírtad a JD-t.

Menj el B.újfalura az AgroCowhoz és kérdezdd meg a Fergáról mi a véleményük!

Amúgy nem vennének újabb JD-t ha tényleg annyira sz*r lenne erre nem gondoltál.

#4869 szanberg
2009-10-11 11:56:25

szóval a lényeg,hogy...
a JD divat traktor,a Valtra erdészeti,a Newholland bálázóhúzó semmimás,a Landini(meg a többi dojc,lambo,same...) mikrobarázdabillegetők, a claas kombájn meg fűkassza, a fendt meg drága és még kicsi a tengelytávja is...

CSAK A FERGUSON!smile thumbup

#4868 szanberg
2009-10-11 11:52:58

ja és még persze,csakhogy tartsuk a szokást elmesélek valamit. A múltkoriban edelény végén szántott egy 8330 illetve egy 9240-es JD, a borsodsziráki nagygazda gépei. 6fejes Rabewerk ekék. A kisebbnek majdnem sok a száraz földön, a nagy mivel 400lovas jól megy vele. A "kicsiben" (300ló) 3200óra van,beszélgettem a gépkezelővel. Mesélte, hogy többször cseréltek valami hidraulika elosztótömböt jó drágán rajta, főtengely szimmering rendszeresen elfossa magát, olaj folyik motor-váltó közötti darázsderék részen mindkét félből meg ilyesmi...
Jonisok azért ez már a hanyatlás szerintem!!!
vettek újabb 8340-eseket most ők, de a srác szerint hiába többet tudnak 30-40lóval papíron, nem bírnak úgy mint emez, meg már most volt szervíz mellettük.
...

#4867 szanberg
2009-10-11 11:47:13

Válasz #4864. hozzászólásra

csá!
ááá dehogy. Csak sok volt a meló. Most is az, csak éppen esik éjszakától,aztán így nem aratok. Pedig a kopott törőhengereim a jó száraz kukoricában tegnap már repítették a gépet,most újra lassabb meló lesz nedves szárral, plussz kettő víz ugye... Tegnap kitolt karral 7-el aprítottam az anyagot, pont jó volt. volt :-D

MF-ekről annyit,hogy kombájnon egykét dolog van amivel kellessz foglalkozni, csapágyról beszélek, illetve már nyár óta néha beszól a monyitor,hogy tőtőfeszültség alacsony. Egy nap 2-3-szor. A 3darab generátorból az egyik biztosan kezd hanyatlani, de megjavítva már csak tavasszal lesz, a töltés egész nap 14,2-3 volton van,szóval ennyi. Illetve a rángatóműnél kell csapágyat cserélni, a tengely csapágyait is,ami keresztül megy törekasztal alatt, kétoldalra ugye a rángatókarokhoz, mega bal oldali rángató excenterben is kezd hanyatlani a csapágy. Ma befejeztem volna a nagy táblát amit vágtam tegnap-tegnapelőtt is(40hektár), tegnap már nemvolt kedv azt a maradék 5hektárt letolni,mára terveztem. Szóval ez után gondoltam szétkapni, javítani. Szárító előtt a placc úgyis dugig van kukoricával, ahány hektár levágva,annyiszor 100mázsa. 1 nap 4toronnyal tolunk le nappal, az 1000mázsát jelent,szóval 10 hektárnyi anyagot tudunk egy műszakban leszárítani, ettől egymagam is többet vágok bőséggel, de egyébként meg a nyuszival szinkronban toljuk az ipart, így egyszerre 10sor kerül kés alá haha:-D

MF6497-ben 3500óra,3600-nál újra nagyszervíz lesz,tehát sebváltóolaj szűrők cseréje is meg egyebek...
Már kettő darab "problémánk" akadt a géppel. Egyik miatt be kellett menni telepre munkát abbahagyni, mivel az elektromos AC vagy tápszivattyú ami a szűrőházon van, nem bírt eleget nyomni,aztán 1700fölé nem ment fel a fordulatszámméről,illetve nem bírt a gép. Másnap reggelre probléma orvosolva, a szervíz és alkatrészellátás példaértékű.
Illetve az első hídrugózás hidraulikus ugyebár, és annak az egyik csöve megsérült, cserélni kellett. Bár itt annyi volt,hogy olaj jött, rugózás kikapcsol és dolgoztunk úgy vele pár napig, alkatrészt nem postáztattam,mert úgyis mentem az 5455-ért a céghez,szóval kaptunk a félméteres hirdaulika csőhöz egy ajándék MF5455-öt. Ez már döfi smile thumbup
Na szóval ennyi gixerünk volt a gépel, amúgy megy mint a mérgezett eger. A gázolajpumpa motorja gyengűlt el, szerintem a szendrői gázolaj nem a legjobb,hiába mol szállít. Rendszeresen hallani,hogy ilyen meg olyan autó porlasztói szivattyúi baxakodnak, szervíz egyértelműen gázolaj nem megfelelő minőségével indokolja. Lehet,hogy van benne valami, az biztos,hogy elég rendszeresen kell a gázolajszűrőket cserélni,mert eltömődnek, közben sok helyen évekig nemkell a tájékára nézni ennek.
A csövet meg meggyötörte egy szemben álló napraforgószár,ami véletlenül kimaradt a szárzúzó alól, aztán éjszakásba tárcsázott a váltótársam, a többit a gondolataitokra bízom :-D
ezért kell csakis MTZ-vel zúzni és pontosan, annak nem fáj. Bár volt régen,hogy a nagyon magas szár benyomta a hűtőt a parasztnak.
Az 5455-ben 14üzemóra van. Kicsit mentem vele szólóban is, bár cég szerint nemkell,sőt terhelni kell. Azért nem dobom egyből a mély vízbe. Most 8tonnás egytengelyes van rápattintva a pithonfix-re, szárítónál kitárol,illetve kiszalad mellém hogy ürítsek rája anyagot. Majd még kukorica tarlót szárzúzni fogunk vele ha végzünk az aratás nagyjával. A nyuszin nincs zúzó, nekem van,de 3-4méteres az állomány(kabin tetejéig ér) aztán azt szántani nemfogjuk, plussz tegnap elszakadt a zúzómeghajtásnál egy szirszar,így már azon sem megy. Tárcsázni ígyisúgyis kell, mert a zúzós is csak sima SA hátul zúzós, ami nembírja szétvágni tökéletesen ezt a nagy szártömeget, de előtte ha levan zúzva azzal elősegítjük ugye a bomlást majd a főd alatt. Plussz megszórjuk egy kis műtrágyával a kukoricatarlót aztán eke. Hagy bomoljon az elméje.
Kíváncsi leszek a rövídtárcsa hogyan fogja aprítani a górét.
tapasztalatok???

Nincs profilkép
#4866 vili
2009-10-09 20:11:12

#4864 Paldoo.
2009-10-08 21:25:12

Válasz #4862. hozzászólásra

Már biztosak voltunk benne, h. lekonyultál a sok mf szRLéstől.
Tutira vettük h. maga alá ganyézott a francia lovag, és ezért tűntél L...
... a műhelyben ...
...alatta ... hehehhehe

#4863 Géza
2009-10-08 20:57:23

Válasz #4862. hozzászólásra
hali!

köszi a gratit

nekem sajna annyi kukim termett 90 hektáron, mint tavaly 40-en. jővőre 120-at vetek, hogy tartsam a szintet

smile biggrin

#4862 szanberg
2009-10-08 20:28:38

szevasz Gézabácsi!

Rég vót annak ideje igen...
Először is engedd meg hagy gratuláljak a picibabának, merthát Neki volt sok meló ide kijönnismile thumbup

5455 itt húzza a kukoricát az egytengelyessel.
Napraforgók jól sikerültek, ára nincs....fasza...
kukorica is nagyonjó, eddig 70%-ban 120mázsákat gurítunk be hektárjáról a szárító elé. persze volt 70-es is...
16-20vizekkel, vetésidő, faoszám,talajkötöttség......függvénye.
Most megyek, bár nemrégen jöttem, daráltuk a kukoricát, szeretek este lámpával aratni. Jövőre átkell törőhengerezni a zasztalt,mert már nagyonnagyon kopottak, nemlehet haladni,4km/h-val tudok menni, ha gyorsabban emgyek nembírja lehúzni időben a szárat,annyira szétvan. Bár hozzáteszem a kabin teteje felé ér a címer, a Nyuszit csak úgy látom ha más fogásban megy, ha felállok a gépem tetejére. Meg persze leengedem a földig az asztalt,hagy szecskázza a szárat.
Najó ez aratástéma. Megyek amíg megjön az asszony motoromban kerékcsapágyakat cserélek.
majd benézek még.
hali

#4861 Géza
2009-10-04 21:12:07

Válasz #4857. hozzászólásra

köszi

hahaha, nem is volt olyan súlyos. egy wts csokólozott a hévvel. 3 könnyű sérült

#4860 nagy
2009-10-04 20:59:15


Üdv

MF 8160-as traktorról kérnék véleményt? Meg egypár műszaki adatot róla ha tud valaki.

#4859 Fergis
2009-10-04 20:46:06

Válasz #4858. hozzászólásra
Hi!
Dolgozgatunk!

#4858 Málna
2009-10-04 20:38:40

Válasz #4857. hozzászólásra
Hali Fergis!
Régen hallottalak, mi újság van felétek?

#4857 Fergis
2009-10-04 20:28:42

Szeva Géza!

Gratulálok az utódhoz!
Mi van felétek, támadjátok a vasutat....http://www.origo.hu/itthon/20091004-szigetmajor-sulyos-baleset.html

Nincs profilkép
#4856 vili
2009-10-01 21:46:18

Válasz #4855. hozzászólásra

csak öntözött volt
18 körül van most a vize kézzel morzsolva

Nincs profilkép
#4855 K.Pisti
2009-10-01 21:44:14

Válasz #4854. hozzászólásra

az öntzetlent se?

Nincs profilkép
#4854 vili
2009-10-01 21:41:19

Válasz #4853. hozzászólásra
MÉG NEM ARATTUK LE.
talán jövő héten de ha marad a jó idő lehet még várunk

Nincs profilkép
#4853 K.Pisti
2009-10-01 21:39:18

Válasz #4852. hozzászólásra
termés mennyi lett????

Nincs profilkép
#4852 vili
2009-10-01 21:38:09

Válasz #4851. hozzászólásra

CSAK 3X 30 MM VOLT

#4851 Paldoo.
2009-10-01 20:38:20

Válasz #4850. hozzászólásra

Odanézz, a nagybetűs VILI!
Megérte ennyit öntöznöd???????

Nincs profilkép
#4850 vili
2009-10-01 16:08:17

Válasz #4821. hozzászólásra

ISMÉT EGY ÁTVERÉS V.LEG.
LEHET MEGINT U.AZ AZ ANGOL HIRDET MINT IDÁIG.
HA KOMOLY LENNE, LENNE TEL. SZÁM IS.

#4848 Fan
2009-09-30 21:17:16

Válasz #4847. hozzászólásra

bocs öregszem,én már vén pöcs:-) vagyok,nem ujszülöttes apuka:-)

#4845 Géza
2009-09-30 21:10:06

Válasz #4844. hozzászólásra

köszi.
és mindenki másnak is.

télen nagyon ráértünk

#4844 Fan
2009-09-30 21:05:41

Válasz #4843. hozzászólásra

Hali Géza ,szaporodtatok? Gratula

#4843 Géza
2009-09-30 21:04:06

Válasz #4842. hozzászólásra

ki mondta, hogy én magyar vagyok? :-)))))))))

#4842 moly
2009-09-30 19:35:04

Csatlakozom,gratulálok én is,tekintsétek követendő példának,fogy a magyar!

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]