Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR403.88 FtUSD387.45 FtCHF426.08 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #4630. hozzászólásra
Ahan ezt elnéztem.
Én kérek elnézést!
De azér ezt nem bírtam űberelni így se :DDDDDDDD
:
"hátrafele esetleg a gumi nagyobbat fog,mert beékelődik a mintába a talaj,"
Ha hátrafelé gyengén hajt, akkor a lamellákkal van a baj, mert átra fele csak az kapcsol, előre meg a szabadonfutó miatt hajt jól.
(bocs, hogy segítettem, ha már pityu ennyit se vág)
EHR power stb mniden működik normálisan folyamatosan csak az összkerék serénykedik feleslegesen. no de mind 1. Ettől nagyobb bajom sose legyen vele akkor kidicsérem a fergát piszkosul! :)
Elkötés nem lehet! Én drótoztam át az egészet na jó csak a könnyebbik felét, a másik fele gyári. Nem dicsekvés kép mondom de belehúztam párszáz m drótot és minden elsőre működött tökéletesen. Lámpa az néha kell... főúton sötétben.... nem árt.
Ok. Ebben a válaszban reménykedtem! :) Már csak az a gondom vele hogy egyik pótkocsimal bekapcsol az összkerék ha rajta van a világítás. :) De már lámpákat is cseréltem a póton minden csatlakozás lecinezve, tökéletes test van a lámpáknál minde hibátlanul működik. Csak az összkerék kicsit buzgómócsingoskodik. :)
Dehogynem hajtott csak legfelső állásba kell húzni a bekapcsoló kart nem a középsőbe. Középsőbe szabadonfutóban van.(csak akkor hajt ha a hátsó megkapar előre felé)
hátrafele esetleg a gumi nagyobbat fog,mert beékelődik a mintába a talaj,plusz ha elásatod,akkor nem két-három borda fog,hanem nyóc.
Lehet túlterhelted,és megcsúszott a lamella
Logikát nálam ne keress. Ez csak tapasztalatz. Pótkocsival töltősóder hortam alpba és nem bírtam kíhúzni a pótot az alapból. Már teljesen elásattam mind a 4 kereket. Előre kapart mind a 4 hátramenetben viszont az esők csak elkezdtek kaparni aztán abbahagyták. Bele kuplungolva újból elkezdtek kaparni aztán megint abbahagyták.
ja és ma látta az asszony meg a főnököm:-) kövesden ActivásViktort. lehet szerzett Forintot.
Az éven Szendrőből kiszorítjuk a két géppel,most csak mi maszekolunk :-)
milyen kondit???
ezt most nem fogom.
Milyen az az öregkecske 38-as? még a kockakabinos téma? Az milyen,hogyan űzemel?
Ha ilyen gépet kell javítanod és nincsen időd szólj, ja és ha tanács kell akkoris hahahahaha:-D
No meg miért az a 2hét amit beszélsz???? mi történt az utóbbi két hétben?
beszélj uram mert szűk a szavad!
ma este szerintem az 50 hősiesen elesett piros berendezéssel álmodom,még most sem dolgoztam fel,hogy nembírtak egykettőt meghagyni annyi rengetegből.
Nomeg amikor mondta a főnök,hogy a gumi hevedereket úgy hányták a tűzre mint a rongyot,és elgondolkodtam,hogy kb 200darabot akkor cseppet hajint a szívem basszus.
Sohasem szólsz ha erre jársz, beugorhatnál, legalább látnál patent gépeket is ;-)
a rostalemezek megvannak, holnap megkezdődik a legyártásuk, eközben énmeg kicserélem a porelfúvó szíját meg csapágyait, kicsit kopott mindkét sztori benne ma vettem észre.
Van készen rosta repcére,ha minden igaz!
Abból tudjátok másolni a nagyobb lyukút is!
Holnap rálépek a témára.
Elnézést,de ma én is szoptam egy öreg 38-assal,elvoltam a kis elektronjaimmal.
Ha délelőtt mondod a kondit,akkor beugrottam volna,mert a környéken voltam.
Az 550 érdekelhet,mérnem mondtatd két héttel ezelőtt????
na most viszont lépek,mert a zasszony kiüt a bugyiból,egész délután verem a verklit itt a fórumon, és csak nézegetem miközben sűrögforog.
de majdcsak jön az aratás akkor nem fog látni gépezni hahaha:-)
Pistibácsi!
van egy ismerősömnek egy 2005-ös Husaberg Fe550 motorja eladó! A különlegesség,hogy a motort újonnan vette még Győrből amikor őkis Bertis importőrök voltak, 2006-ban vette, és mindössze 5,6üzemóra van benne!
40-es gyári lánckerék volt rajta,most adtam Neki egy 45fogasat, a gyári olajat is én cseréltem le belőle. Vadonat új.
Külföldön dolgozik,semmi ideje, szerencsétlen egyszer kiment vele a kapun, és a poron cseppet megcsúszott a fara,eldőlt egyes sebességfokozatban vele lépésben és eltörött a csípőcsontja. Ígyhát eladó.
1,2Forint (ból még megegyezhető) autót akar venni.
csak mondom hátha érdekel valakit,ilyet nem találni sehol már.
akkor ezentúl csak Neked írok majd :-)
amúgy benéz Ő mindenhová csak mivel a fellegekben jár, nem látja az alantos dolgokat :-)
A fellegeket a fejével karistolja!
24441 hozzászólás
Válasz #4640. hozzászólásra
Most!
Akarok vele kerülni 1-et.
Válasz #4638. hozzászólásra
mikor szeretnéd?
Válasz #4637. hozzászólásra
Nem gondolom hogy nekem jobb lenne attól........
Válasz #4636. hozzászólásra
És mikor fog dógozni?
Válasz #4635. hozzászólásra
Csak szeretnéd!
De nagyon:DDDDDDDDDDDDDD
Válasz #4633. hozzászólásra
jáááááá
Válasz #4634. hozzászólásra
Látod....látod!
Neked sikerült!:-))))))
Válasz #4632. hozzászólásra
Még az idén ilyen nagy marhaságot rajtad kívül nem írt senki:DDDDDDDDDDD
Válasz #4632. hozzászólásra
Nagy új traktorból vlk. rendelt már?
Válasz #4631. hozzászólásra
Mindenki maga tudja,mit tud felfogni a hozzászólásból:-DDDDDDDDDDDDDD
Válasz #4630. hozzászólásra
Ahan ezt elnéztem.
Én kérek elnézést!
De azér ezt nem bírtam űberelni így se :DDDDDDDD
:
"hátrafele esetleg a gumi nagyobbat fog,mert beékelődik a mintába a talaj,"
HÚH!!!
Ez nagyon brutál!!!!
Válasz #4628. hozzászólásra
MTZ-ről:-DDDDDDDD
olassál visszábbis:-)
Válasz #4627. hozzászólásra
Lessz olaj?
Válasz #4627. hozzászólásra
Ő írta nem én.
Olvassál fiam!
Válasz #4626. hozzászólásra
Nincs benne szabadonfutó.
Vágom:-DDD
Válasz #4617. hozzászólásra
Ha hátrafelé gyengén hajt, akkor a lamellákkal van a baj, mert átra fele csak az kapcsol, előre meg a szabadonfutó miatt hajt jól.
(bocs, hogy segítettem, ha már pityu ennyit se vág)
Válasz #4623. hozzászólásra
EHR power stb mniden működik normálisan folyamatosan csak az összkerék serénykedik feleslegesen. no de mind 1. Ettől nagyobb bajom sose legyen vele akkor kidicsérem a fergát piszkosul! :)
Válasz #4623. hozzászólásra
Elkötés nem lehet! Én drótoztam át az egészet na jó csak a könnyebbik felét, a másik fele gyári. Nem dicsekvés kép mondom de belehúztam párszáz m drótot és minden elsőre működött tökéletesen. Lámpa az néha kell... főúton sötétben.... nem árt.
Válasz #4620. hozzászólásra
Valami megszívja a 12-őt,az autotronic elől!
Vagy egyéb káosz!
Lehet ott pár elkötés a kanócoknál is!
Minek köll az a lámpe?
Válasz #4621. hozzászólásra
Nekem 3állás volt és lamellás "malac".
Válasz #4617. hozzászólásra
nekem csak két állás volt és a racsnis malac
Válasz #4618. hozzászólásra
Ok. Ebben a válaszban reménykedtem! :) Már csak az a gondom vele hogy egyik pótkocsimal bekapcsol az összkerék ha rajta van a világítás. :) De már lámpákat is cseréltem a póton minden csatlakozás lecinezve, tökéletes test van a lámpáknál minde hibátlanul működik. Csak az összkerék kicsit buzgómócsingoskodik. :)
Válasz #4611. hozzászólásra
Van rajta elől hátiul, és be is volt kapcsolva, és működött is, egyformán nem hajtott a két első kerék. :)
Válasz #4616. hozzászólásra
hmmmmmm.
Amíg kikapcsol,addig nem kéne erőltetni a javítást.
Jó hangosra a rádiót,klíma be..........
Válasz #4609. hozzászólásra
Dehogynem hajtott csak legfelső állásba kell húzni a bekapcsoló kart nem a középsőbe. Középsőbe szabadonfutóban van.(csak akkor hajt ha a hátsó megkapar előre felé)
Válasz #4610. hozzászólásra
Azért kérdeztem hogy lamellás e?! És az a lamellák végét jelentheti vagy ne foglalkozzak vele?
Válasz #4609. hozzászólásra
nyakad görcsöt kap!
Válasz #4608. hozzászólásra
az egyém ugyanazt mint első nélkül.
Válasz #4611. hozzászólásra
köfa?
tehó?
Válasz #4608. hozzászólásra
DDD:-)
Válasz #4607. hozzászólásra
Difizár ???
Válasz #4607. hozzászólásra
hátrafele esetleg a gumi nagyobbat fog,mert beékelődik a mintába a talaj,plusz ha elásatod,akkor nem két-három borda fog,hanem nyóc.
Lehet túlterhelted,és megcsúszott a lamella
Válasz #4606. hozzászólásra
az mtz az nem hajtott hátra
de majd meglesem, mikor hátrafele szántok :-))
Válasz #4605. hozzászólásra
Már hogy ne lenne! Ha nem hiszed néz mit csinál a kormányunk! :)
Válasz #4604. hozzászólásra
Logikát nálam ne keress. Ez csak tapasztalatz. Pótkocsival töltősóder hortam alpba és nem bírtam kíhúzni a pótot az alapból. Már teljesen elásattam mind a 4 kereket. Előre kapart mind a 4 hátramenetben viszont az esők csak elkezdtek kaparni aztán abbahagyták. Bele kuplungolva újból elkezdtek kaparni aztán megint abbahagyták.
Válasz #4605. hozzászólásra
kéne hogy legyen:-))))
Válasz #4604. hozzászólásra
van hajtás hátrafele is?
Válasz #4603. hozzászólásra
nem sok logika van benne!
lamellák kapcsolnak,és tányérrugó szorítja össze!
Pisti!
Erősen kínozva hátramenetben néha nem hajt az eleje. Előre pedig teker rendesen. Lamellák kapcsolják?
Válasz #4600. hozzászólásra
sokat töprengtem, hogy vegyek kombájnt. csak hát öreg is vagyok meg lusta is. pedig nagy kihívás lenne
ja és ma látta az asszony meg a főnököm:-) kövesden ActivásViktort. lehet szerzett Forintot.
Az éven Szendrőből kiszorítjuk a két géppel,most csak mi maszekolunk :-)
Válasz #4599. hozzászólásra
milyen kondit???
ezt most nem fogom.
Milyen az az öregkecske 38-as? még a kockakabinos téma? Az milyen,hogyan űzemel?
Ha ilyen gépet kell javítanod és nincsen időd szólj, ja és ha tanács kell akkoris hahahahaha:-D
No meg miért az a 2hét amit beszélsz???? mi történt az utóbbi két hétben?
beszélj uram mert szűk a szavad!
ma este szerintem az 50 hősiesen elesett piros berendezéssel álmodom,még most sem dolgoztam fel,hogy nembírtak egykettőt meghagyni annyi rengetegből.
Nomeg amikor mondta a főnök,hogy a gumi hevedereket úgy hányták a tűzre mint a rongyot,és elgondolkodtam,hogy kb 200darabot akkor cseppet hajint a szívem basszus.
Sohasem szólsz ha erre jársz, beugorhatnál, legalább látnál patent gépeket is ;-)
a rostalemezek megvannak, holnap megkezdődik a legyártásuk, eközben énmeg kicserélem a porelfúvó szíját meg csapágyait, kicsit kopott mindkét sztori benne ma vettem észre.
Válasz #4597. hozzászólásra
Van készen rosta repcére,ha minden igaz!
Abból tudjátok másolni a nagyobb lyukút is!
Holnap rálépek a témára.
Elnézést,de ma én is szoptam egy öreg 38-assal,elvoltam a kis elektronjaimmal.
Ha délelőtt mondod a kondit,akkor beugrottam volna,mert a környéken voltam.
Az 550 érdekelhet,mérnem mondtatd két héttel ezelőtt????
Válasz #4593. hozzászólásra
Ő mindig kérdez:-)))))
na most viszont lépek,mert a zasszony kiüt a bugyiból,egész délután verem a verklit itt a fórumon, és csak nézegetem miközben sűrögforog.
de majdcsak jön az aratás akkor nem fog látni gépezni hahaha:-)
Pistibácsi!
van egy ismerősömnek egy 2005-ös Husaberg Fe550 motorja eladó! A különlegesség,hogy a motort újonnan vette még Győrből amikor őkis Bertis importőrök voltak, 2006-ban vette, és mindössze 5,6üzemóra van benne!
40-es gyári lánckerék volt rajta,most adtam Neki egy 45fogasat, a gyári olajat is én cseréltem le belőle. Vadonat új.
Külföldön dolgozik,semmi ideje, szerencsétlen egyszer kiment vele a kapun, és a poron cseppet megcsúszott a fara,eldőlt egyes sebességfokozatban vele lépésben és eltörött a csípőcsontja. Ígyhát eladó.
1,2Forint (ból még megegyezhető) autót akar venni.
csak mondom hátha érdekel valakit,ilyet nem találni sehol már.
Válasz #4595. hozzászólásra
akkor ezentúl csak Neked írok majd :-)
amúgy benéz Ő mindenhová csak mivel a fellegekben jár, nem látja az alantos dolgokat :-)
A fellegeket a fejével karistolja!
Válasz #4594. hozzászólásra
ide mindig benéz, a többi meg kérdéses
csipázom az írásaidat! jó, hogy visszatértél!
Ha-ha-ha
Válasz #4591. hozzászólásra
foglalkozik is Ő a kombájnosokkal haha:-)
Válasz #4592. hozzászólásra
Szanberg kérdezett tőled
Válasz #4591. hozzászólásra
Benéztem.
És?