Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR403.88 FtUSD387.45 FtCHF426.08 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A 8140-et is szét lehet gyilkolni,de hosszas kitartó munka kell hozzá,meg igen magas fokú trehányság.
Elsőhíd királycsapra nagyon kell figyelni,3000 üónál aktuális a perselyezés!
A többi bírja.
Általában 10-12000 óránál kell először belenézni a váltóba,ha sokat nyúzzák
a 82xx-ben benne van a vas.
A 8100 32/32 dynashift.4x4x2
4 fokozat terhelés alatt kapcsolható
a 8100 nedveskupplung,mechanikus irányváltó
a 8200 ua.csak terhelés alatti irányváltó.
vagy ps
a 82-be van benne a vas?
a 81-be milyen váltó van?
igaz, hogy a 8140-et nem lehet szétgyilkolni? ( atraktorgyilkosokat ne vedd figyelembe, mert volt nálunk a Tsz-be olyan aki a nagy Fiattal kiment dolgozni olaj nélkül)
a 8200-as szériát már lehetett powershift váltóval is rendelni.A legnagyobbakat csak azzal.Elektromos kötésekmások lettek,és általában minden modell nagyobb,robosztusabb,nehezebb.
Igazából ez volt az első széria,ahol nem sajnálták ki a vasat.Benne van.
Pla 8100-as szériánál egy hátsó oldalhajtásban 3 bolgyókerék van,a 8200-asnál 10!!
hirdet a magtár egy 8140-et, 6,6-ért 3600 üó-val.
de még csak a fejbe van a vásárlás és hozzá a munkagépeket is meg kell valahogy oldani.
minél több ló, annál drágább munkaeszköz
nem a sajátomra gondoltam, mert az örök élet +2 nap, de valamikor kéne neki egy tesó, ami valszeg használt lesz. mennyi óra felett necces a dolog? ez lött volna a kérdés.
Mikor akarsz kárt tenni benne?:-))))
A tiédnél szerintem nem van valószínűsége.
Az elmúlt időben összesen egy váltót láttam ebben a szériában szétszedve.
Motort kettőt.Mind a kettőben víz volt -12 fokban.
A többi meg rapszodikus teljesen.
A nagyok az érdekesebbek,de az sem annyira üzemóra függő,inkább hozzáállás.
Különben is,a nagy dolgokat általában nem tart tovább megcsinálni,mint az aprókat.
köszi
nézegettem, hogy a kicsikbe(100 körül) is időnként beesett egy sisu
kezdek kicsit világosabban látni mf ügyben
lassan tovább kéne lépnem. használt 6-osokkal szemezgetek. de a 8-asok is tetszenek
Mieéőtt jött a 6400-as széria,akkor költöztették ki a gyárat coventry-ből brazíliába.
Ott 5300.as széria néven gyártják őket 50-160 Le-ig kb.
Szerintem nem akartak megkeveredni,azért x4xx a széria.
24441 hozzászólás
Válasz #2040. hozzászólásra
melyik 64-be van sisu?
Válasz #2039. hozzászólásra
64
ogyanaz van benne mint a tiédben!
Válasz #2038. hozzászólásra
igen! szántáskor 5-ön van és szépen játszik le-fel
160 lóba 64XX vagy 81XX vennél?
Válasz #2036. hozzászólásra
Jó az a gumizás.
Milyen potik? A hárompontra gondolsz?
Válasz #2036. hozzászólásra
na megtaláltam 650/65R42
Válasz #2035. hozzászólásra
széles gumik vannak rajta
a 8140-nél is van olyan mint az enyémbe amit a felső(háromból) pótméterrel lehet állítani?
Válasz #2034. hozzászólásra
gumizás?
Válasz #2033. hozzászólásra
találtam egy 6485-t 2004, közel 5000 óra, 7 mill.
na egy ilyen pont jó lenne nekem
Válasz #2032. hozzászólásra
úgyvan!
Válasz #2029. hozzászólásra
akkor a 81XX kezelése kicsit kényelmetlenebb
Válasz #2030. hozzászólásra
én is azt szeretem ha tudom, hogy mit veszek a pénzemért
Válasz #2028. hozzászólásra
nem volt rá szükség.
inkább rendbe tettük a traktort rendesen
ezt többre becsülik általában
Válasz #2027. hozzászólásra
igen
meg a fél bele is ugyanaz
Válasz #2026. hozzászólásra
te csináltál már ilyet? :-))))))
Válasz #2025. hozzászólásra
akkor a 82XX olyan mint az enyim?
Válasz #2024. hozzászólásra
belelehet,de szerintem lustábbak annál az emberek
Válasz #2023. hozzászólásra
mezei szinkron
kupplung,megáll, áthúz
Válasz #2022. hozzászólásra
mennyire lehet belemanipulálni az órába?
Válasz #2021. hozzászólásra
a mechanikus irányváltó az milyen?
Válasz #2020. hozzászólásra
A 8140-et is szét lehet gyilkolni,de hosszas kitartó munka kell hozzá,meg igen magas fokú trehányság.
Elsőhíd királycsapra nagyon kell figyelni,3000 üónál aktuális a perselyezés!
A többi bírja.
Általában 10-12000 óránál kell először belenézni a váltóba,ha sokat nyúzzák
Válasz #2020. hozzászólásra
a 82xx-ben benne van a vas.
A 8100 32/32 dynashift.4x4x2
4 fokozat terhelés alatt kapcsolható
a 8100 nedveskupplung,mechanikus irányváltó
a 8200 ua.csak terhelés alatti irányváltó.
vagy ps
Válasz #2018. hozzászólásra
a 82-be van benne a vas?
a 81-be milyen váltó van?
igaz, hogy a 8140-et nem lehet szétgyilkolni? ( atraktorgyilkosokat ne vedd figyelembe, mert volt nálunk a Tsz-be olyan aki a nagy Fiattal kiment dolgozni olaj nélkül)
www.agcotrader.com
Válasz #2017. hozzászólásra
a 8200-as szériát már lehetett powershift váltóval is rendelni.A legnagyobbakat csak azzal.Elektromos kötésekmások lettek,és általában minden modell nagyobb,robosztusabb,nehezebb.
Igazából ez volt az első széria,ahol nem sajnálták ki a vasat.Benne van.
Pla 8100-as szériánál egy hátsó oldalhajtásban 3 bolgyókerék van,a 8200-asnál 10!!
Válasz #2015. hozzászólásra
hello!
miben másabb a 82-es, mint a 81?
Válasz #2014. hozzászólásra
szerintem nem sokáig lesz meg, mert a tippre lecsapnak hamar
jóéjt
sziasztok!
Válasz #2013. hozzászólásra
........telefonáló....
az nem jár vásárlási kötelezettséggel!
Válasz #2012. hozzászólásra
még csak a gondolkodó, nézelödő fázisban vagyok
Válasz #2011. hozzászólásra
ez szemre 42-es.
Tényleg jó.
Kérdezd meg az alvázszámot.
Válasz #2010. hozzászólásra
szemre nem tudom, de itt van jobbra, kattints rá
Válasz #2009. hozzászólásra
Jó lehet a 8140
42 "-os kerék van rajta?
Válasz #2008. hozzászólásra
hirdet a magtár egy 8140-et, 6,6-ért 3600 üó-val.
de még csak a fejbe van a vásárlás és hozzá a munkagépeket is meg kell valahogy oldani.
minél több ló, annál drágább munkaeszköz
Válasz #2007. hozzászólásra
160-170-et javasolnék.
És még ott is áll a vezérelv,hogy vagy nagyon jót kell venni,vagy nagyon szart.A nagyon szaron viszont meglegyen ám minden.
Válasz #2006. hozzászólásra
120-140
Válasz #2005. hozzászólásra
Le?
Válasz #2004. hozzászólásra
nem a sajátomra gondoltam, mert az örök élet +2 nap, de valamikor kéne neki egy tesó, ami valszeg használt lesz. mennyi óra felett necces a dolog? ez lött volna a kérdés.
Válasz #2003. hozzászólásra
Mikor akarsz kárt tenni benne?:-))))
A tiédnél szerintem nem van valószínűsége.
Az elmúlt időben összesen egy váltót láttam ebben a szériában szétszedve.
Motort kettőt.Mind a kettőben víz volt -12 fokban.
A többi meg rapszodikus teljesen.
A nagyok az érdekesebbek,de az sem annyira üzemóra függő,inkább hozzáállás.
Különben is,a nagy dolgokat általában nem tart tovább megcsinálni,mint az aprókat.
Válasz #2002. hozzászólásra
hány üó-nál jönnek a komolyabb gondok általában? (motor, váltó)
Válasz #2001. hozzászólásra
100 körül 4400-ban.
Meg lassan áttérnek majd,mert saját motorgyár.Bár ez hosszú idő!!!
Válasz #1997. hozzászólásra
köszi
nézegettem, hogy a kicsikbe(100 körül) is időnként beesett egy sisu
kezdek kicsit világosabban látni mf ügyben
lassan tovább kéne lépnem. használt 6-osokkal szemezgetek. de a 8-asok is tetszenek
2000!!!!!!!
Válasz #1998. hozzászólásra
Misi gyere át a a valtrásba!
Válasz #1991. hozzászólásra
Jó az az oldal!
Bár kicsit összekavart, hogy egyszer DIN, egyszer ISO -ban adják meg a max teljesítményt.
Válasz #1988. hozzászólásra
Nem megy az agyamra.:-)))
Úttörő ahol tud segít,de legalábbis nem árt!:-)
Válasz #1986. hozzászólásra
Mieéőtt jött a 6400-as széria,akkor költöztették ki a gyárat coventry-ből brazíliába.
Ott 5300.as széria néven gyártják őket 50-160 Le-ig kb.
Szerintem nem akartak megkeveredni,azért x4xx a széria.
Válasz #1989. hozzászólásra
Hülyeség!
Válasz #1993. hozzászólásra
92 ha kukim lesz
Válasz #1992. hozzászólásra
n.m.
hirdettek ma egy 88-as hidrós domit 1990-böl 7.9 m.-ért zúzós kuki asztallal.
Válasz #1991. hozzászólásra
ez nagyon király! köszi