Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz jamo #22134. hozzászólásáraA jobb hátsó fülkeoszlop hátulján nekem csak a diag csatlakozó van.
Kiveszem akkor majd a 6 bordás csonkot is és összehasonlítom, de szerintem a csere nem befolyásol nálam semmit. A JD-n van nekem fordítható csonk, de ott annyi különbséget vettem észre a csonk két vége közt, hogy az egyik felén a csonk legvégén van egy centi mély furat a másik vége meg teljesen teli. Ahogy fordítom belül megnyom valamit ha a teli végét nyomom be, a másik fele a furat miatt viszont nem nyomja meg.
Válasz gaara01 #22133. hozzászólásáraKét Kata kft, régi weboldalán, vagy lehet a hanki-ker kft.jén volt, de mán ott sincs.
Esetleg felhívod őket telefonon, és megmondják megvan e nekik valahol pdf-be a kezelési.
Válasz MFM #22132. hozzászólásáraKép alapján a 2es az 500as 3as az 1000es csonk. 500ashoz nem gyártottak 21bordást tudtommal, viszont 1000eshez van 6 bordás.
Válasz MFM #22132. hozzászólásáratuti ugyanannyit forog? A fordszámmérője, csak akkor fog 1000es fordulatot mutatni, ha a fülkeoszlopon átváltod a kapcsolóját jobb hátsó oszlop hátulján a két stekker melett van egy kapcsoló. Nekem a 3655 és a 3115is csonkcserével változtatható. De roppent egyszerű ha a kétcsonkot egymásmelé teszed és ugyanúgy van bordázva a váltó felőli része akkor egyforma fordulatra valók, ha máshol van rajta a borda akkor egyik 500as másik 1000es. Annyi hogy belül másik fogaskerékbe akad a másik fordulathoz való csonk.
De amúgy van belőel többfajta kivitel. Csonkcserés, kivül a difiházon kapcsolós, belülről a fülkéből kapcsolós és láttam már hirdetésbe olyat is aminek két váltókarja volt bent a frülkében a kardánhoz talán eco volt a másik de nem tom pontosan. És hogy egyáltalán ilyen régi gépekenél lehetett már eco?
Válasz tri #22131. hozzászólásáraLehet, hogy mivel az enyém angliából jött, ott kicsit más volt a felszereltség, amúgy 92-es ha jól emlékszem. Nekem a 2-es van benne, és a 3-mas jelűt kaptam még hozzá, de azzal is ugyan annyit forog.
Válasz MFM #22130. hozzászólásáraAkkro ezek szerint felszereltség függő, anno az enyémben sem volt átváltó kar, a csonkot kellett cserélni, a képen a 2-es volt az 540, a 4-es az 1000
Válasz gaara01 #22126. hozzászólásáraEküldtem, ez van , meg a 6497-99 -é.
Valami honlapról töltöttem le régebben, lehet Két- Katán volt, esetleg tőlük elkérheted a kissebbekét is.
Válasz gaara01 #22121. hozzászólásáraLehet, hogy valamit nem jól raktál össze, vagy ott felejtetted az olajosrongyot és felszívta vagy az érzékelőddel is lehet probléma, de ez a szaggatott vonal mindig dugulást jelöl (olaj esetében szintcsökkenés is lehet)
Válasz gaara01 #22118. hozzászólásáramagas a motorba belépő levegő hőmérséklete
valószínű csúszik az ékszíj,és nem hűti vissza emiatt az intercooler a levegőt
Szójánál leszek kíváncsi, ha meglesz a duplasoros 100 furatos tárcsa oda kellessz vákuum, remélem fogja bírni, mondjuk ha nagyon kéri a gázt akkor át fogjuk rakni 1000-be a kardánt és kis fordulaton dolgozunk vele,hogy csökkentett fordulatnál meglegyen az 540, 217 lóerővel egy 8 soros vetőgép úgyis csak játék lesz, ECO fokozat ebben nincsen, az 5455ben van csak.
Válasz szanberg #22108. hozzászólásáraHát nincs előttem az óra így hirtelen. Én úgy szoktam belőni a gázt hogy a mutató a skála első 1/3-ánál álljon meg.
Napránál ez kb pont jó, kukoricánál kicsit magasabban járatom, mert van hogy elejti forduláskor, de ott is inkább fajtája válogatja. Az apró kerek szemüeket nagyon szereti.
Válasz szanberg #22101. hozzászólásáraVetőkocsiknál van egy kis mélyedés a mélységhatárolásnál. Nekünk az kopott ki és már nagyon mélyre vetett. Meg ha a vetőtárcsák között kezd megnőlni a rés, nedvesbe egyra sűrűbben fog bedurni. Magvezető csövek ha elkopnak akkor egyenetlenebb lesz a vetés kicsit.
Ha elővesszük idén, majd azokat kell feltölteni, meg a mütrágya adagoló tengely eltört tavaly az utolsó 10 hektáros táblába.
Amúgy eddig kb semmit se kellett rajta javítani. Kocsiknál a perselyeket cseréltük meg a nyomjelzőjét. Egy két csapágy hol itt hol ott.
Ezeket leszámítva örök mint a nyomor.
Válasz szanberg #22102. hozzászólásáraItt a cégnél is, csak a tömörítő kerék ami csapágyas szokott lenni(ezek még első szériásak) a többi része az strapa nagyon, a porvédők és a csapágyházak legyenek épek a tárcsáknál, no meg normális csapágy bele és sokáig nincs gond. Vetőkocsi java részt a két kerék szélén menő ami ki kotyogósodott itt. Évi 350ha megyen/db van amikor többet is, most az éven lesznek 10 évesek.
Van aki azt mondja nagyon tartós és hogy a tömörítő kerekek csapágyain kívül semmi más nem szokott megállni, más szerint az összes csapágya elég hamar kimegy benne, meg gyengék a kocsik és hamar szétkopik minden porcogója...
Ezen is löttyen kicsit minden kocsi de nem vészes amúgy.
Válasz Mézga #22099. hozzászólásáraNem! A fülkében az elektromos billenő kapcsoló csak a kijelzőt váltja át 540-1000 között, de a valós sebességváltás az kint kapcsolható 2009-es 5455-ön
6497-ben már bent van egy kar amit érezni is, hogy mechanikusan vált, annál kabinból kapcsolható valóban
Válasz MFM #22089. hozzászólásáraIgen ott van,és nedves kuplung.Lehet valami gumitömítésnél enged,és ez folyik a házba.Rosszabb esetbe,valami cső repedés.Vagy akármi is lehet.
Válasz jamo #22088. hozzászólásáraDyna váltós. A váltó és a motorblokk közt van egy közdarab, én arra gondoltam, hogy talán abban lehet a kuplung. Ahol ez a közdarab a motorblokkhoz van csavarozva, ott van egy szerintem gyári tisztulónyílás, onnan jön az olaj.
24437 hozzászólás
Üdv az uraknak véleményeket várnék MF 8470 trakiról ,minden érdekel jó rossz ,előre is kösz mindenkinek,![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Válasz jamo #22134. hozzászólásáraA jobb hátsó fülkeoszlop hátulján nekem csak a diag csatlakozó van.
Kiveszem akkor majd a 6 bordás csonkot is és összehasonlítom, de szerintem a csere nem befolyásol nálam semmit. A JD-n van nekem fordítható csonk, de ott annyi különbséget vettem észre a csonk két vége közt, hogy az egyik felén a csonk legvégén van egy centi mély furat a másik vége meg teljesen teli. Ahogy fordítom belül megnyom valamit ha a teli végét nyomom be, a másik fele a furat miatt viszont nem nyomja meg.
Láttam már én is eco-s 3000-est.
Válasz gaara01 #22133. hozzászólásáraKét Kata kft, régi weboldalán, vagy lehet a hanki-ker kft.jén volt, de mán ott sincs.
Esetleg felhívod őket telefonon, és megmondják megvan e nekik valahol pdf-be a kezelési.
Válasz MFM #22132. hozzászólásáraKép alapján a 2es az 500as 3as az 1000es csonk. 500ashoz nem gyártottak 21bordást tudtommal, viszont 1000eshez van 6 bordás.
Válasz MFM #22132. hozzászólásáratuti ugyanannyit forog? A fordszámmérője, csak akkor fog 1000es fordulatot mutatni, ha a fülkeoszlopon átváltod a kapcsolóját jobb hátsó oszlop hátulján a két stekker melett van egy kapcsoló. Nekem a 3655 és a 3115is csonkcserével változtatható. De roppent egyszerű ha a kétcsonkot egymásmelé teszed és ugyanúgy van bordázva a váltó felőli része akkor egyforma fordulatra valók, ha máshol van rajta a borda akkor egyik 500as másik 1000es. Annyi hogy belül másik fogaskerékbe akad a másik fordulathoz való csonk.
De amúgy van belőel többfajta kivitel. Csonkcserés, kivül a difiházon kapcsolós, belülről a fülkéből kapcsolós és láttam már hirdetésbe olyat is aminek két váltókarja volt bent a frülkében a kardánhoz talán eco volt a másik de nem tom pontosan. És hogy egyáltalán ilyen régi gépekenél lehetett már eco?
Válasz Sötét Paraszt #22127. hozzászólásáraSzia, nagyon szépen köszönöm, megkaptam.![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Mi az a két kazán? Tudsz egy linket dobni?
Válasz tri #22131. hozzászólásáraLehet, hogy mivel az enyém angliából jött, ott kicsit más volt a felszereltség, amúgy 92-es ha jól emlékszem. Nekem a 2-es van benne, és a 3-mas jelűt kaptam még hozzá, de azzal is ugyan annyit forog.
Válasz MFM #22130. hozzászólásáraAkkro ezek szerint felszereltség függő, anno az enyémben sem volt átváltó kar, a csonkot kellett cserélni, a képen a 2-es volt az 540, a 4-es az 1000
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20180320100422_ptoshaft.jpg)
Válasz tri #22114. hozzászólásáraIgen![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz Garfield #22128. hozzászólásárajó áron voltak a gépek!
Válasz ermike #22115. hozzászólásáraFront hidroval 20 Milla ??????????
Válasz gaara01 #22126. hozzászólásáraEküldtem, ez van , meg a 6497-99 -é.
Valami honlapról töltöttem le régebben, lehet Két- Katán volt, esetleg tőlük elkérheted a kissebbekét is.
Válasz Sötét Paraszt #22123. hozzászólásáraKöszönöm szépen uraim, megnéztem és érthetlen módon egy csomó falevél volt benne. Kiszedés után jó lett.
Sötét Paraszt, küldtem privát üzenetet.
Válasz gaara01 #22121. hozzászólásáraLehet, hogy valamit nem jól raktál össze, vagy ott felejtetted az olajosrongyot és felszívta vagy az érzékelőddel is lehet probléma, de ez a szaggatott vonal mindig dugulást jelöl (olaj esetében szintcsökkenés is lehet)
Válasz Sötét Paraszt #22123. hozzászólásáraez a tutti,összekevertem
Válasz gaara01 #22121. hozzászólásárade jól mondta az mf.es kollega,a hűtőt is nézd meg,lehet,h ki kell fújatnod
Válasz lac* #22120. hozzászólásáraNem hallatszik hogy csúszik. De megpróbálok húzni rajta.
10 órája lett cserélve a belső és a külső szűrő is.
Válasz gaara01 #22118. hozzászólásáramagas a motorba belépő levegő hőmérséklete
valószínű csúszik az ékszíj,és nem hűti vissza emiatt az intercooler a levegőt
Válasz gaara01 #22118. hozzászólásáraSzerintem,fújd ki a légszűrőt,meg a hűtőt.
https://p1.picsto.re/9ouAE.jpg
Üdv, a jobb szélső lámpa mit jelent? Azt hittem a hidegtől van és majd eltűnik, de már egy órája megy a gép és még mindig világít.
MF 6465 Dyna 6
És a kedvencem
![jhfdd](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20180318214546_img_20180316_142114.jpg)
Válasz MFM #22113. hozzászólásáraÉs neked is 3095-ösöd van, mint a kérdezőnek?
Válasz tri #22112. hozzászólásáraAz enyémen csonkcserével semmit nem lehet elérni. A pto kapcsoló alatt van egy váltókar 540/1000
Válasz mtz1221 #22107. hozzászólásáraÍgy van!![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz szanberg #22110. hozzászólásáraMienkbe van eco. Csak asszem 540E ha jól rémlik.
Csak kapcsolni nem tudjuk, valamiért nem veszi be.
Válasz GREVEN #22109. hozzászólásáraAzt mindegyik szereti.
Szójánál leszek kíváncsi, ha meglesz a duplasoros 100 furatos tárcsa oda kellessz vákuum, remélem fogja bírni, mondjuk ha nagyon kéri a gázt akkor át fogjuk rakni 1000-be a kardánt és kis fordulaton dolgozunk vele,hogy csökkentett fordulatnál meglegyen az 540, 217 lóerővel egy 8 soros vetőgép úgyis csak játék lesz, ECO fokozat ebben nincsen, az 5455ben van csak.
Válasz szanberg #22108. hozzászólásáraHát nincs előttem az óra így hirtelen. Én úgy szoktam belőni a gázt hogy a mutató a skála első 1/3-ánál álljon meg.
Napránál ez kb pont jó, kukoricánál kicsit magasabban járatom, mert van hogy elejti forduláskor, de ott is inkább fajtája válogatja. Az apró kerek szemüeket nagyon szereti.
Válasz GREVEN #22106. hozzászólásáraA vákuum mérő órán mennyit kéne látni a különböző termények vetésekor?
Válasz zt tomi #22094. hozzászólásáraCsonk cserével ?
Válasz szanberg #22101. hozzászólásáraVetőkocsiknál van egy kis mélyedés a mélységhatárolásnál. Nekünk az kopott ki és már nagyon mélyre vetett. Meg ha a vetőtárcsák között kezd megnőlni a rés, nedvesbe egyra sűrűbben fog bedurni. Magvezető csövek ha elkopnak akkor egyenetlenebb lesz a vetés kicsit.
Ha elővesszük idén, majd azokat kell feltölteni, meg a mütrágya adagoló tengely eltört tavaly az utolsó 10 hektáros táblába.
Amúgy eddig kb semmit se kellett rajta javítani. Kocsiknál a perselyeket cseréltük meg a nyomjelzőjét. Egy két csapágy hol itt hol ott.
Ezeket leszámítva örök mint a nyomor.
Válasz szanberg #22101. hozzászólásáranekem accord van. Fannak van kuhn
Válasz szanberg #22102. hozzászólásáraItt a cégnél is, csak a tömörítő kerék ami csapágyas szokott lenni(ezek még első szériásak) a többi része az strapa nagyon, a porvédők és a csapágyházak legyenek épek a tárcsáknál, no meg normális csapágy bele és sokáig nincs gond. Vetőkocsi java részt a két kerék szélén menő ami ki kotyogósodott itt. Évi 350ha megyen/db van amikor többet is, most az éven lesznek 10 évesek.
Válasz szanberg #22100. hozzászólásáranekem 2 kar van. az egyik az eco-t, a másik az 540-1000-t kapcsolja
Van aki azt mondja nagyon tartós és hogy a tömörítő kerekek csapágyain kívül semmi más nem szokott megállni, más szerint az összes csapágya elég hamar kimegy benne, meg gyengék a kocsik és hamar szétkopik minden porcogója...
Ezen is löttyen kicsit minden kocsi de nem vészes amúgy.
Válasz Mézga #22099. hozzászólásáraMaximánál mi az ami a leggyengébb része?
A héten elmegy a rossz idő utána előkapjuk és átnézzük illetve beüzemeljük.
Válasz Mézga #22099. hozzászólásáraNem! A fülkében az elektromos billenő kapcsoló csak a kijelzőt váltja át 540-1000 között, de a valós sebességváltás az kint kapcsolható 2009-es 5455-ön
6497-ben már bent van egy kar amit érezni is, hogy mechanikusan vált, annál kabinból kapcsolható valóban
Válasz szanberg #22096. hozzászólásáraszerintem a fülkében lehet kapcsolni
Válasz szanberg #22096. hozzászólásáraszerintem a fülkében lehet kapcsolni
Válasz szanberg #22096. hozzászólásáraszerintem a fülkében lehet kapcsolni
Válasz zt tomi #22094. hozzászólására5455-ön hátul kell kint a farán átkapcsolni a sebességet egy karral, nemlehet a régi is ilyen?
Válasz zt tomi #22094. hozzászólásáraHa a fülkében nincs az átváltó kar, akkor sehol.
Srácok!3095-ösön lehet a kardánt valahol 1000-re átállítani?
Válasz Mf-es? #22092. hozzászólásáraKöszönöm, sokat segítettél!
Így már neki merek állni széthúzni.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz Mf-es? #22091. hozzászólására
És ez a kuplung.
Válasz MFM #22089. hozzászólására
Ott a vaj színű,üres részbe a kuplung,beljebb a piros,a dynasift.
Válasz MFM #22089. hozzászólásáraIgen ott van,és nedves kuplung.Lehet valami gumitömítésnél enged,és ez folyik a házba.Rosszabb esetbe,valami cső repedés.Vagy akármi is lehet.
Válasz jamo #22088. hozzászólásáraDyna váltós. A váltó és a motorblokk közt van egy közdarab, én arra gondoltam, hogy talán abban lehet a kuplung. Ahol ez a közdarab a motorblokkhoz van csavarozva, ott van egy szerintem gyári tisztulónyílás, onnan jön az olaj.