Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.55 Ft USD 391.08 Ft CHF 429.92 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24437 hozzászólás
#22137 kiro71
2018-03-21 19:16:19

Üdv az uraknak véleményeket várnék MF 8470 trakiról ,minden érdekel jó rossz ,előre is kösz mindenkinek,smile helpsmilie

#22136 MFM
2018-03-20 20:57:54

Válasz jamo #22134. hozzászólásáraA jobb hátsó fülkeoszlop hátulján nekem csak a diag csatlakozó van.
Kiveszem akkor majd a 6 bordás csonkot is és összehasonlítom, de szerintem a csere nem befolyásol nálam semmit. A JD-n van nekem fordítható csonk, de ott annyi különbséget vettem észre a csonk két vége közt, hogy az egyik felén a csonk legvégén van egy centi mély furat a másik vége meg teljesen teli. Ahogy fordítom belül megnyom valamit ha a teli végét nyomom be, a másik fele a furat miatt viszont nem nyomja meg.

Láttam már én is eco-s 3000-est.

#22135 Sötét Paraszt
2018-03-20 19:02:09

Válasz gaara01 #22133. hozzászólásáraKét Kata kft, régi weboldalán, vagy lehet a hanki-ker kft.jén volt, de mán ott sincs.
Esetleg felhívod őket telefonon, és megmondják megvan e nekik valahol pdf-be a kezelési.

#22134 jamo
2018-03-20 18:04:14

Válasz MFM #22132. hozzászólásáraKép alapján a 2es az 500as 3as az 1000es csonk. 500ashoz nem gyártottak 21bordást tudtommal, viszont 1000eshez van 6 bordás.

#22133 jamo
2018-03-20 18:00:31

Válasz MFM #22132. hozzászólásáratuti ugyanannyit forog? A fordszámmérője, csak akkor fog 1000es fordulatot mutatni, ha a fülkeoszlopon átváltod a kapcsolóját jobb hátsó oszlop hátulján a két stekker melett van egy kapcsoló. Nekem a 3655 és a 3115is csonkcserével változtatható. De roppent egyszerű ha a kétcsonkot egymásmelé teszed és ugyanúgy van bordázva a váltó felőli része akkor egyforma fordulatra valók, ha máshol van rajta a borda akkor egyik 500as másik 1000es. Annyi hogy belül másik fogaskerékbe akad a másik fordulathoz való csonk.

De amúgy van belőel többfajta kivitel. Csonkcserés, kivül a difiházon kapcsolós, belülről a fülkéből kapcsolós és láttam már hirdetésbe olyat is aminek két váltókarja volt bent a frülkében a kardánhoz talán eco volt a másik de nem tom pontosan. És hogy egyáltalán ilyen régi gépekenél lehetett már eco?

Nincs profilkép
#22132 gaara01
2018-03-20 17:41:49

Válasz Sötét Paraszt #22127. hozzászólásáraSzia, nagyon szépen köszönöm, megkaptam. smile rolleyes
Mi az a két kazán? Tudsz egy linket dobni?

#22131 MFM
2018-03-20 13:44:57

Válasz tri #22131. hozzászólásáraLehet, hogy mivel az enyém angliából jött, ott kicsit más volt a felszereltség, amúgy 92-es ha jól emlékszem. Nekem a 2-es van benne, és a 3-mas jelűt kaptam még hozzá, de azzal is ugyan annyit forog.

Nincs profilkép
#22130 tri
2018-03-20 10:04:33

Válasz MFM #22130. hozzászólásáraAkkro ezek szerint felszereltség függő, anno az enyémben sem volt átváltó kar, a csonkot kellett cserélni, a képen a 2-es volt az 540, a 4-es az 1000

#22128 ermike
2018-03-19 20:23:39

Válasz Garfield #22128. hozzászólásárajó áron voltak a gépek!

#22127 Garfield
2018-03-19 18:33:38

Válasz ermike #22115. hozzászólásáraFront hidroval 20 Milla ??????????

#22126 Sötét Paraszt
2018-03-19 17:00:35

Válasz gaara01 #22126. hozzászólásáraEküldtem, ez van , meg a 6497-99 -é.
Valami honlapról töltöttem le régebben, lehet Két- Katán volt, esetleg tőlük elkérheted a kissebbekét is.

Nincs profilkép
#22125 gaara01
2018-03-19 13:39:08

Válasz Sötét Paraszt #22123. hozzászólásáraKöszönöm szépen uraim, megnéztem és érthetlen módon egy csomó falevél volt benne. Kiszedés után jó lett.

Sötét Paraszt, küldtem privát üzenetet.

#22124 MFM
2018-03-19 08:35:06

Válasz gaara01 #22121. hozzászólásáraLehet, hogy valamit nem jól raktál össze, vagy ott felejtetted az olajosrongyot és felszívta vagy az érzékelőddel is lehet probléma, de ez a szaggatott vonal mindig dugulást jelöl (olaj esetében szintcsökkenés is lehet)

Nincs profilkép
#22121 lac*
2018-03-19 08:13:56

Válasz gaara01 #22121. hozzászólásárade jól mondta az mf.es kollega,a hűtőt is nézd meg,lehet,h ki kell fújatnod

Nincs profilkép
#22120 gaara01
2018-03-19 08:08:56

Válasz lac* #22120. hozzászólásáraNem hallatszik hogy csúszik. De megpróbálok húzni rajta.

10 órája lett cserélve a belső és a külső szűrő is.


Nincs profilkép
#22119 lac*
2018-03-19 08:02:58

Válasz gaara01 #22118. hozzászólásáramagas a motorba belépő levegő hőmérséklete
valószínű csúszik az ékszíj,és nem hűti vissza emiatt az intercooler a levegőt

#22118 Mf-es?
2018-03-19 08:01:47

Válasz gaara01 #22118. hozzászólásáraSzerintem,fújd ki a légszűrőt,meg a hűtőt.

Nincs profilkép
#22117 gaara01
2018-03-19 07:58:41

https://p1.picsto.re/9ouAE.jpg

Nincs profilkép
#22116 gaara01
2018-03-19 07:57:24

Üdv, a jobb szélső lámpa mit jelent? Azt hittem a hidegtől van és majd eltűnik, de már egy órája megy a gép és még mindig világít.
MF 6465 Dyna 6

#22115 ermike
2018-03-18 21:46:24

És a kedvencem
jhfdd

#22114 ermike
2018-03-18 21:44:58

kjhgfh

Nincs profilkép
#22113 tri
2018-03-18 21:38:09

Válasz MFM #22113. hozzászólásáraÉs neked is 3095-ösöd van, mint a kérdezőnek?

#22112 MFM
2018-03-18 20:49:51

Válasz tri #22112. hozzászólásáraAz enyémen csonkcserével semmit nem lehet elérni. A pto kapcsoló alatt van egy váltókar 540/1000

#22110 GREVEN
2018-03-18 18:15:28

Válasz szanberg #22110. hozzászólásáraMienkbe van eco. Csak asszem 540E ha jól rémlik.

Csak kapcsolni nem tudjuk, valamiért nem veszi be.

#22109 szanberg
2018-03-18 17:41:31

Válasz GREVEN #22109. hozzászólásáraAzt mindegyik szereti.

Szójánál leszek kíváncsi, ha meglesz a duplasoros 100 furatos tárcsa oda kellessz vákuum, remélem fogja bírni, mondjuk ha nagyon kéri a gázt akkor át fogjuk rakni 1000-be a kardánt és kis fordulaton dolgozunk vele,hogy csökkentett fordulatnál meglegyen az 540, 217 lóerővel egy 8 soros vetőgép úgyis csak játék lesz, ECO fokozat ebben nincsen, az 5455ben van csak.

#22108 GREVEN
2018-03-18 17:10:23

Válasz szanberg #22108. hozzászólásáraHát nincs előttem az óra így hirtelen. Én úgy szoktam belőni a gázt hogy a mutató a skála első 1/3-ánál álljon meg.

Napránál ez kb pont jó, kukoricánál kicsit magasabban járatom, mert van hogy elejti forduláskor, de ott is inkább fajtája válogatja. Az apró kerek szemüeket nagyon szereti.

#22107 szanberg
2018-03-18 13:15:30

Válasz GREVEN #22106. hozzászólásáraA vákuum mérő órán mennyit kéne látni a különböző termények vetésekor?

#22105 GREVEN
2018-03-18 11:37:13

Válasz szanberg #22101. hozzászólásáraVetőkocsiknál van egy kis mélyedés a mélységhatárolásnál. Nekünk az kopott ki és már nagyon mélyre vetett. Meg ha a vetőtárcsák között kezd megnőlni a rés, nedvesbe egyra sűrűbben fog bedurni. Magvezető csövek ha elkopnak akkor egyenetlenebb lesz a vetés kicsit.

Ha elővesszük idén, majd azokat kell feltölteni, meg a mütrágya adagoló tengely eltört tavaly az utolsó 10 hektáros táblába.

Amúgy eddig kb semmit se kellett rajta javítani. Kocsiknál a perselyeket cseréltük meg a nyomjelzőjét. Egy két csapágy hol itt hol ott.
Ezeket leszámítva örök mint a nyomor.

#22104 Mézga
2018-03-18 10:24:51

Válasz szanberg #22101. hozzászólásáranekem accord van. Fannak van kuhn

#22103 Tekergőkee
2018-03-18 10:24:29

Válasz szanberg #22102. hozzászólásáraItt a cégnél is, csak a tömörítő kerék ami csapágyas szokott lenni(ezek még első szériásak) a többi része az strapa nagyon, a porvédők és a csapágyházak legyenek épek a tárcsáknál, no meg normális csapágy bele és sokáig nincs gond. Vetőkocsi java részt a két kerék szélén menő ami ki kotyogósodott itt. Évi 350ha megyen/db van amikor többet is, most az éven lesznek 10 évesek.

#22102 Mézga
2018-03-18 10:23:55

Válasz szanberg #22100. hozzászólásáranekem 2 kar van. az egyik az eco-t, a másik az 540-1000-t kapcsolja

#22101 szanberg
2018-03-18 09:56:25

Van aki azt mondja nagyon tartós és hogy a tömörítő kerekek csapágyain kívül semmi más nem szokott megállni, más szerint az összes csapágya elég hamar kimegy benne, meg gyengék a kocsik és hamar szétkopik minden porcogója...

Ezen is löttyen kicsit minden kocsi de nem vészes amúgy.

#22100 szanberg
2018-03-18 09:54:50

Válasz Mézga #22099. hozzászólásáraMaximánál mi az ami a leggyengébb része?

A héten elmegy a rossz idő utána előkapjuk és átnézzük illetve beüzemeljük.

#22099 szanberg
2018-03-18 09:53:31

Válasz Mézga #22099. hozzászólásáraNem! A fülkében az elektromos billenő kapcsoló csak a kijelzőt váltja át 540-1000 között, de a valós sebességváltás az kint kapcsolható 2009-es 5455-ön

6497-ben már bent van egy kar amit érezni is, hogy mechanikusan vált, annál kabinból kapcsolható valóban

#22098 Mézga
2018-03-18 09:34:41

Válasz szanberg #22096. hozzászólásáraszerintem a fülkében lehet kapcsolni

#22097 Mézga
2018-03-18 09:34:39

Válasz szanberg #22096. hozzászólásáraszerintem a fülkében lehet kapcsolni

#22096 Mézga
2018-03-18 09:33:29

Válasz szanberg #22096. hozzászólásáraszerintem a fülkében lehet kapcsolni

#22095 szanberg
2018-03-18 09:25:25

Válasz zt tomi #22094. hozzászólására5455-ön hátul kell kint a farán átkapcsolni a sebességet egy karral, nemlehet a régi is ilyen?

#22094 MFM
2018-03-18 08:51:13

Válasz zt tomi #22094. hozzászólásáraHa a fülkében nincs az átváltó kar, akkor sehol.

#22093 zt tomi
2018-03-18 08:19:46

Srácok!3095-ösön lehet a kardánt valahol 1000-re átállítani?

#22092 MFM
2018-03-17 12:44:07

Válasz Mf-es? #22092. hozzászólásáraKöszönöm, sokat segítettél!smile flowers Így már neki merek állni széthúzni.smile thumbupcool

#22090 Mf-es?
2018-03-17 09:50:25

Válasz MFM #22089. hozzászólásáraOtt a vaj színű,üres részbe a kuplung,beljebb a piros,a dynasift.

#22089 Mf-es?
2018-03-17 09:44:14

Válasz MFM #22089. hozzászólásáraIgen ott van,és nedves kuplung.Lehet valami gumitömítésnél enged,és ez folyik a házba.Rosszabb esetbe,valami cső repedés.Vagy akármi is lehet.

#22088 MFM
2018-03-17 09:29:28

Válasz jamo #22088. hozzászólásáraDyna váltós. A váltó és a motorblokk közt van egy közdarab, én arra gondoltam, hogy talán abban lehet a kuplung. Ahol ez a közdarab a motorblokkhoz van csavarozva, ott van egy szerintem gyári tisztulónyílás, onnan jön az olaj.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A napraforgó vízhasznosítása
A napraforgó vízhasznosítása
Az öntözés minimalizálhatja a termésveszteséget, és növelheti a vízfelhasználás...
Hirdetés
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Többek között fejlettebb gyökérrendszer alakul ki.
Dong Feng DF 354
Dong Feng DF 354

3.800.000 Ft

Póni hintó teljes felszereléssel
Póni hintó teljes felszereléssel

200.000 Ft

Krone Swadro 46 eladó
Krone Swadro 46 eladó

2.600.000 Ft

Betongyám eladó
Betongyám eladó

12.500 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]