Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24434 hozzászólás
#22034 szanberg
2018-02-02 07:28:00

Válasz gaara01 #22031. hozzászólásáraHibakódot biztosan villog jobbkéznél a 3 potinál a felkiáltó jel ledje abból kellene kiindulni.
Ventillátornál énis az ellenállást mondtam volna de ha nem segít és a kapcsolón átfolyik az áram minden állásban akkor a motor lesz majd a ludas.

Kéziféken a kabin alatt a diffiház tetején tudsz állítani, bár a kisebbik szériánál nem állítottunk mi sem de a 6497-nél ott a kar amit a bowden húz azon lehet tekerni, illetve diffiházon belűl lehet az alapbeállítását megtenni neki

Nincs profilkép
#22033 gaara01
2018-02-02 07:20:07

Válasz Mézga #22032. hozzászólásáraAz előzőt, amit cseréltünk annak se volt semmi baja. Kimérték.

NFM, ami jobb oldali emelőkar mögött van, arra gondolsz?

#22032 MFM
2018-02-01 23:37:06

Válasz gaara01 #22031. hozzászólásáraHátul a hidraulika helyzetérzékelőjét nézd meg szerintem az lesz a ludas.

#22031 Mézga
2018-02-01 23:12:10

Válasz gaara01 #22031. hozzászólásáraaz ellenállást cserélheted megint , de előtte a ventilátort cseréld ki vagy újíttasd fel. mivel túl nagy áramot vesz fel a motor, ezért égeti el az ellenállást

Nincs profilkép
#22030 gaara01
2018-02-01 21:18:25

Üdv, MF 6465 Dyna 6 típusnál a helyzet szabályozó nem működik rendesen. Elkezdem tekerni, el is indul le, de bőven túl megy. Ha kicsit vissza tekerem akkor meg se mozdul. Ezt 2 hónapja csinálja. Előtte jó volt.

A belső ventilátor sebesség fokozatokból csak a 4-es azaz a leggyorsabb működik. 1, 2, 3-ason meg se mozdul. Ellenállás cserélve lett.

Kézifékem túl magasan fog, hol tudok után állítani?

Akinek van bármelyikhez tippje, kérem írja le. Köszönöm szépen! smile innocent

Nincs profilkép
#22029 tri
2018-01-19 20:54:17

Kardán kihajtás bekapcsolásán nem lehet állítani, hogy ne olyan hirtelen adja rá, hanem kicsit csúsztatva? 1000-ről gyakorlatilag lehetetlen elindítani az eszközt, szórakozni kell, hogy 540-en megindítani, aztán míg a lendület viszi, átkapcsolni 1000-re, de van hogy így is lefullad a motor.

Nincs profilkép
#22027 Pippó89
2018-01-14 16:45:24

Válasz rsandor #22027. hozzászólásáraÉn is ezt mondom. Pont mikor lehetne menni a fagyon...smile hammer

Nincs profilkép
#22025 Pippó89
2018-01-14 16:06:33

Üdv. Egy hibakód megfejtésében tudna nekem valaki segíteni?
MF6480, 2007, perkins motor.
E157, ezt írja ki, azonnal leáll a gép, de mar előtte elkezd gyengélkedni.
Alig tudtam vele hazajönni a szantasbol.
Köszönöm szépen előre is a segítséget.

Nincs profilkép
#22023 Batka
2018-01-08 22:28:52

Válasz Berkó_ #22023. hozzászólásáraPéldául rendelsz innen aljzatot és dugót és megcsinálod magadnak töredékáron.

#22022 Berkó_
2018-01-08 22:16:10

Nekem 2 db ilyen "3 villás" aljzat kellene a traktorba de csak 1 van, akkor azt hogy tudom legegyszerűbben, legolcsóbban kivitelezni? Ez a megoldás egyszerűnek tűnik de annál drágább: Ez az

#22021 dracke
2018-01-07 19:21:22

Válasz jamo #22021. hozzászólásáraHát az biztos ! Meg pl a zetorra is költeni kell....

#22020 jamo
2018-01-07 13:18:05

Válasz dracke #22019. hozzászólásáraZetort megeszi keresztbe az biztos. DE ha nincs legalább 1 milla tartalékba javításra akkor nagy rizikó.

#22019 jamo
2018-01-07 13:16:36

Válasz dracke #22019. hozzászólásáraLátni és próbálni kellene. Látatlanba nem szabad.

#22018 dracke
2018-01-07 13:08:44

Válasz jamo #22015. hozzászólásáraHát igazából zetor 16145-t nézegettem 2-2.5 mill körül. és most egyik ismerősöm hozni akar be egy mf 3670 est átirtva 2.5 milláért. ennyire van keretem, igazából 40 ha om van de kéne valami 170 ló körüli gép mert amilyen kötött agyag van itt mtz vel nem mindig bírom munka mellet.

Nincs profilkép
#22017 Full Random
2018-01-07 09:14:42

Válasz MFM #22011. hozzászólásáraVáltójában valószínűleg nem, de egyébként ezek a traktorok sok hasonlóságot mutatnak STEYR 9100-as szériával.

#22015 jamo
2018-01-07 07:03:02

Válasz MFM #22011. hozzászólásáraA traki meg a kombájn megvan... még egy ilyen tridem pót kellene a portára.smile whistling

#22014 jamo
2018-01-07 07:00:10

Válasz dracke #22008. hozzászólásáraÖregek, széthajtottak, alkatrész dárga, rendebe kell tenni mindet ha komolyan akarod használni. Akkor pedig a rendbetétel árából vehetsz újabbat is. (igaz arra is kell költeni inkább előbb mint utóbb). Utolsó szériák állítólag jöttek zárt központú (load sensing) hidarulikarendszerrel is. A régebbiek viszonylag kis fogaskerekes szivattyúsak, aránylag lassú a 3. pontjuk. Dynashift váltósak jobbak speedshiftesek felejtősek (legtöbből már ki is vannak berhelve és csak mechanikus fokozatok vannak benne)elektromos rendszerüket rendbe kell tenni, tud bosszúságot okozni az eloxidálódott csatlakozók, elsőhíd királycsapja mindnek ki van kopva és ez szétcseszi a mellső hajtásláncot. Ha valakinek kevés pénze van és van egy kis műszaki affinitása úgy mechanikusan mint elektromosan akkor esetleg lehet benne lehetőség. Ha valki csak megvesuzi és azthiszi hogy olajcserén kívül más gondja nem lesz azt ne ezt vegye. Amúgy jó gépek a korosztályukban. Strapabírók amit egyszer megjavítasz rajta rendesen, többet nem lesz vele gond. smile w00t

#22013 MFM
2018-01-07 00:03:49

Válasz balazoooo #22013. hozzászólásáraAz teljesen más kategória, az valami SDF-es licenc alapján készülhetett vagy valami hasonló dolog van a háttérben, mert az nem igazi MF.

Nincs profilkép
#22012 balazoooo
2018-01-06 23:50:50

Válasz balazoooo #22012. hozzászólásáraMár eszembe jutott rosszul emlékeztem 9240 volt szó, bocsi.

Nincs profilkép
#22011 balazoooo
2018-01-06 23:37:32

Válasz dracke #22008. hozzászólásáraMintha régebben talán Jamo érdeklődött felőle akkor olyan is szóba került, hogy nem nagyon van már hozzá alkatrész.(nem 100% ha hülyeséget írtam srysmile surrender)

#22010 MFM
2018-01-06 23:33:53

Válasz dracke #22006. hozzászólásáraEgy ismerősömnek van talán 3650-es trakija. Ő nagyon elégedett volt vele, de nyilván Mfpistinek nagyobb rálátása van a dolgokra, jobban teszed ha rá hallgatsz.

Amúgy itt egy szép kis videó róluk: Videjó

#22009 csoppika
2018-01-06 23:22:16

Válasz dracke #22008. hozzászólásáraGondolom nem sikerült valami tartósra...

Nincs profilkép
#22008 Claastra.
2018-01-06 22:08:35

Válasz dracke #22008. hozzászólásárahiggy neki,nagyon felejtős

#22007 dracke
2018-01-06 21:57:30

Válasz Mfpisti #22007. hozzászólásáraEzen bellül? Kicsit bövebben?

#22006 Mfpisti
2018-01-06 16:23:03

Válasz dracke #22006. hozzászólására..........felejtős............

#22005 dracke
2018-01-05 18:23:10

sziasztok van valakinek 3670 es trakija? mi a véleményetek róla? mit lehet róla tudni?

#22003 mtz1221
2018-01-04 21:05:20

Válasz bandigh #22002. hozzászólásáraJaja.Csak az a szomorú,hogy örökké nem lehet őket meg a többi hasonlót sem a fejlődésben visszatartani.És akkor nekünk meg nektek is O iparral annyi lesz.smile offtopic

#22002 F-A-R-M-E-R \
2018-01-04 20:45:43

Válasz bandigh #22002. hozzászólásáraAz utolsó mondatoddal egyetèrteksmile thumbupsmile thumbup

#22001 bandigh
2018-01-04 20:39:26

Válasz mtz1221 #22001. hozzászólásáraAz a videó! smile thumbup Úgy beszél a narrátor mint valami csúcsmodern cuccról. "Excellent visibility", na itt voltam kész, fülke nélkül könnyű smile laugh Fura hogy egy bő egymilliárd(!!!) embert számláló országban ez a szint. Mi csak 0,9%-annyian vagyunk, de a fél ország fel van háborodva hogy nincs korszerű gépgyártásunk, mert mint ahogy sokan tudni vélik, a rábát csak "tovább kellett volna fejleszteni!". Amivel nem is lett volna gond, ha a hidaktól eltekintve bármit is mi fejlesztettünk volna, nem egy az egyben licenc gyártás lett volna. Na mindegy is, addig örüljünk amíg az indiaiak ilyen szúnyogokkal meg kézzel termelnek.

#22000 mtz1221
2018-01-04 20:12:51

Válasz Mfpisti #22000. hozzászólásáraTafe traktorokról tud e valamit.Azt hallottam hogy a gyár valami régi vonalon 70-es évekbeli MF traktorokat gyárt keletre délre,és tafe néven jönnek vissza Európába.Van valóságalapja,vagy üres beszéd ??Köszönöm.
ITT is tafenak mondják,és Mf-et ír rajta.

#21998 Garfield
2018-01-04 14:58:25

Válasz Mfpisti #21998. hozzászólásáraSzia ha nem probléma,hogy tegezlek,holnap felhívhatnálak????

#21997 Mfpisti
2018-01-04 10:39:38

Válasz Sötét Paraszt #21997. hozzászólásáraAzt a baloldalit nyugodtan eldobhatod, pont semmit nem ér. Annak a helyére fel is lehet tenni.
A gyári szűrők általában 10-15 mikronosak.

#21996 Sötét Paraszt
2018-01-04 09:12:26

Válasz szanberg #21992. hozzászólásáraNekem ilyen.:
Itt hova kéne tenni az első helyett?
Esetleg vaki leírhatná, hogy a képen hány mikronos szűrők vannak.

#21995 szanberg
2018-01-03 22:14:55

Válasz Berkó_ #21995. hozzászólásáraRá amúgy mert tudod ha tömődik akkor emelkedik a gázolaj szintje a pohárban így sokkal nagyobb a felülete neki mint egy gyári szűrőnek de mégis mikor kivettem az a fínom trutymó ott volt benne hát nem vártam kicseréltem meg azóta évente kidobunk belőle egyet, sőt most lecseréltem ez után lévő gyári szűrőket is több év után, elvileg a fínomabb előszűrő miatt nem kellene de azért az évek azok évek...

#21994 Berkó_
2018-01-03 22:10:30

Válasz szanberg #21994. hozzászólásáraAkkor lehet ideje lesz az enyémet is kicserélni, amit 2015 őszén tettek fel a Katásak. smile lol Egyszer kérdeztem őket, azt mondják ráér még kicserélni.

#21993 szanberg
2018-01-03 22:04:51

Válasz Berkó_ #21993. hozzászólásáraSzezononként egyszer, 6497-es nem megy már sokat mert ketten vannak nagyok ugye, kb 600órát mehetett legutóbb is.
5455-ös ment évi 1000-et lazán de féléve ugye itt a kubu így már ennek is csak párszáz lesz a melója évente, ha pedig sikerülne venni még egy M5.111-es kiskubut akkor még kevesebbek lennének ezek majd.

#21992 Berkó_
2018-01-03 22:01:26

Válasz szanberg #21982. hozzászólásáraMilyen sűrűn cseréled benne a szűrőt?

#21991 szanberg
2018-01-03 21:42:54

Válasz Sötét Paraszt #21991. hozzászólásáraA motor jobb oldalán mert ennek a kicsinek itt az első ülepítős szűrője másik pedig bal oldalon.

Menetirány szerint!!!

#21989 szanberg
2018-01-03 21:24:17

Válasz Sötét Paraszt #21989. hozzászólásáraNeem minden marad rajta csak felraktuk plusszba rá ezt. 6497-en ki sem tudnám iktatni mert az első szűrőnél rá van építve a szűrőházra az elektromos tápszipirtyó, ez összekötve merev acélcsövekkel a második szűrővel amit meg nem akartam volna szétgányolni így felraktuk elsőnek mert így könnyű volt beiktatni, persze így értelmét veszíti a másik kettő lényegében de sebaj.

5455-ön jobb oldalt van felrakva, most hirtelen nem tudom, hogy az ülepítős elé vagy után majd megnézem neked.

#21988 Sötét Paraszt
2018-01-03 21:17:09

Válasz szanberg #21988. hozzászólásáraA többi szűrő helyett csak ez az egy van fönn a legkisebb betéte?

#21987 szanberg
2018-01-03 21:07:17

Úgy teszteltem le, hogy bizonyos üzemóra után cseréltem a betétet benne és bár nemvolt eltömődve barnásszürkés trutymós volt rendesen, míg másik gépben is kb. ugyanannyi óra után cseréltem szűrőt, szétvágtam azon meg alig látszott valami, magyarul nem fogott meg annyi koszt mint a gyári szűrők.

#21985 szanberg
2018-01-03 21:02:00

Válasz Sötét Paraszt #21984. hozzászólásáraBeszélj kétkatával, küldönek neked egyet, nagyon fontos, kimondottan kitolja az injektorok élettartamát(főleg a Perkinsnél mert ezek ugye érzékenyebbek)
Biztos egy százas de szerintem megéri.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]