Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.04 Ft USD 392.16 Ft CHF 430.11 Ft GBP 484.03 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24438 hozzászólás
#21838 GREVEN
2017-10-16 20:10:05

Válasz subikiss #21838. hozzászólásáraIgy van, nem kell kimászni rögziteni, munkahenger csinálja.
A két csap a front hidrot meg a hátso köröket váltja, a kapcsolo meg rakodót meg a hidraulikát vagy a frontot, attól függ hogy áll a csap.

#21837 subikiss
2017-10-16 17:53:38

Válasz GREVEN #21836. hozzászólásáraA végét nem értem smile unsure mi az hogy hidraulikusan rögzíti az eszközt a rakodón, nem kell kint egy karral rögzíteni a rakodóra az eszközt hanem ugye egy munkahenger rögzíti? A két csapp akkor vált a hátsó kör, az első hidró, meg a rakodó közt? A billenő kapcsoló meg ? Bocs ha értetlen vagyok, akkor ha betudják kötni lehet nem kérek külön joystickot.

#21836 GREVEN
2017-10-16 16:41:25

Válasz GREVEN #21836. hozzászólására Fekete kapcsolo a kardán indito elött.

#21835 GREVEN
2017-10-16 16:37:52

Válasz subikiss #21835. hozzászólásáraPróbáltam már másik rakodos traktort amibe ilyen nagy moslékkavaro bot joystick volt. Na ahhoz képest ez egy orvosi müszer,müteni lehetne vele. Viccen kivül nagyon finoman müködik, könnyüen mozog meg brutál jol kézre esik nekem,plusz ez hidraulikusan is rögziti az eszközt a rakodon. Hátul a fülke mögött van a 2 csap ami vezérli plusz van egy billenökapcsolo a fülkébe ami váltja az 1. meg 2. kör müködését és a rakodot.

#21834 subikiss
2017-10-16 12:17:54

Válasz GREVEN #21834. hozzászólásáraLehet vele szépen mozgatni? Akarok rá venni egy rakodót, csak nem tudom hogy kell-e joystick vagy nem, bálát és trágyát pakolni kell nekem. Hogy van bekötve, hol váltod át, a fronthidrót már korábban beszéltük az nekem is úgy van.

#21833 GREVEN
2017-10-16 11:59:01

Válasz GREVEN #21833. hozzászólásáraSött. A front hidro is arrol megy

#21831 subikiss
2017-10-16 11:10:21

Válasz GREVEN #21829. hozzászólásáraÜdv. Neked a homlokrakodó a joystick-ra van kötve?

Nincs profilkép
#21830 Pista58
2017-10-15 17:31:32

Sziasztok!

Következő probléma megoldásához kérem a tapasztalatotokat:

MF 6470, 2008as évjárat, Sisu motor.
Hiba kód: 9233

Tünetek:
--> Egy idő után elengedi a motorfordulatot kb. 1500ra, felvillan egyszerre a olajnyomás, olaj hőmérséklet, töltő levegő és az izzítás lámpa.
--> Motor leállít, gyújtás le.
--> Gyújtás, motor indít, minden rendben.

Meg tudja vlaki mondani mit jelent ez a hiba kód?
Találkozott már valaki ilyen tünetekkel?
Esetleg megoldási javaslatok?

Köszönöm előre!

Nincs profilkép
#21829 pangi
2017-10-12 20:56:45

Válasz GREVEN #21829. hozzászólásáraAz szép.Nálam a ház repedt meg.Okossàgom miatt.smile hammer

#21828 GREVEN
2017-10-12 20:41:21

Válasz pangi #21828. hozzászólásáraElkezdett elég hangosan kerepelni. Gyorsan kikapcsoltam. Aztán mikor újra rá próbáltam kapcsolni csúnyán éles fémes hangon csikorgott.

Délután végig dolgoztam klíma nélkül, sötéttel értem be, már nem néztem meg jobban mi lett vele, de jó eséllyel megszorult.

Nincs profilkép
#21826 pangi
2017-10-12 20:05:04

Válasz GREVEN #21826. hozzászólásáraLÁNG Kaposvár.Eredeti sanden sd7h15öt vettem 69 nettoért.Kérj árajánlatot tőlük.

#21825 GREVEN
2017-10-12 19:52:49

Ma elhalálozott a 6485-ben a klimakomplesszor. Honnan érdemes venni és mennyi az ára?

#21824 F-A-R-M-E-R \
2017-10-10 20:24:15

Válasz Sötét Paraszt #21823. hozzászólásáraFelìrtam valahová,meg a règit is eltettem, feltève ha ugyanazmèret a 6 hengeresnek issmile whistling De Kètkata pikpak megmondja nekedsmile thumbupcoolCsere fèlóra órasmile wink

#21823 Sötét Paraszt
2017-10-10 20:21:05

Válasz Sötét Paraszt #21823. hozzászólásáratank összekötőt le kell venni?
szerehető kardánkeresztné szétgyün?
találtam egy zsírzógombot is amit soha senki se mondott hogy zsírozni kéne hehe.

#21822 Sötét Paraszt
2017-10-10 20:01:57

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21822. hozzászólásáramennyi idő lehet? száma nincs meg?

#21821 F-A-R-M-E-R \
2017-10-10 19:53:15

Válasz Sötét Paraszt #21821. hozzászólásáraKiment a csapágy a hasa alatt az elsőhajtásnak. Múltkor az enyém is bekalapált, azt sem tudtam miaszöszt csináljak hirtelensmile laugh Jó szerelést hozzásmile thumbupcool

#21819 F-A-R-M-E-R \
2017-09-27 20:42:28

Válasz Sötét Paraszt #21817. hozzászólásáraAkkor vegyél kevès órásat, vagy demógèpet.

#21817 F-A-R-M-E-R \
2017-09-27 20:39:40

Válasz Sötét Paraszt #21816. hozzászólásáraÈn is úgy hozzászoktam hogy az mtz-ben irányjelzőt rendszeresen irányváltónak használom.smile lolsmile lol

#21816 Sötét Paraszt
2017-09-27 20:39:39

Válasz *** HM *** #21815. hozzászólásáravalami 78-at mondanak rugózott hídda, nagy szivatyúva meg fos felnike stb,ja és 4-es váltó, mondjuk én 70 et se adnák érte, úgyhogy valószínű nem lesz .
Mintha itt olcsóbban hirdetnék?

#21815 Sötét Paraszt
2017-09-27 20:32:45

Válasz lac* #21814. hozzászólásáraAz ember hozzászokik, még az autóba is az ablaktörlőt kapcsolja az index helyett hehe.

Nincs profilkép
#21813 lac*
2017-09-27 20:03:43

Válasz Sötét Paraszt #21813. hozzászólásáraEkkora rajongója lettél az MF-nek,más márkára rá se nézel?

#21812 Sötét Paraszt
2017-09-27 18:59:16

Egy 7714 mennyive lehet erősebb egy 5465-né?

Nincs profilkép
#21811 balazoooo
2017-09-25 13:10:30

Válasz MFM #21811. hozzászólásáraSzerintem az lesz a szinkronizált és mindegyikhez tartozik még 4 fokozat plusz a nyúl és a teknős 24/24 váltó(csak tipp)smile wacko

#21810 MFM
2017-09-25 12:56:20

Válasz bandigh #21810. hozzászólásáraÉs akkor mi az az L-M-H fokozatok?

#21809 bandigh
2017-09-24 20:20:01

Válasz balazoooo #21809. hozzászólásáraEz alapján a powershuttle az elektronikus kuplungpedállal rendelkezik, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval, egy szinkronizált sebváltókarral, amin terhelés alatt egy gombbal tudsz váltani egy teknős/nyúl fokozatot.

Nincs profilkép
#21808 balazoooo
2017-09-24 19:18:35

Válasz MFM #21806. hozzászólásáraEsetleg ez lehet, hogy segít
4200

4300

Nincs profilkép
#21807 balazoooo
2017-09-24 19:07:33

Válasz MFM #21806. hozzászólásáraMajd csak jön valaki aki már látott olyatsmile drool

#21805 MFM
2017-09-24 19:01:55

Válasz balazoooo #21805. hozzászólásáraEz melyik tipus könyve? Amire én gondolok azt kisebb gépekbe tették 4200-4300 ilyesmi tipusokba. A motorház oldalán van ez a powershuttle felirat, és ugyan terhelés alatti irányváltó van benne, de azon fokozatot nem lehet kapcsolni, olyan az irányváltója mint bármelyik másik márkáé. Ezen kívül annyit tudok még róla, hogy 3 főcsoport van (L-M-H) de hogy ezeken bellül mennyi fokozat és abból mennyi terhelés alatti azt nem tudom, ez lenne a kérdés.

Kicsit olyan mint az új global széria.

Nincs profilkép
#21804 balazoooo
2017-09-24 18:30:51

Válasz MFM #21804. hozzászólásáraEgy ilyet találtam a könyvbe:


Karbantartásiban is powershuttle néven hivatkozik rá ha jól emlékszek.

#21803 MFM
2017-09-24 18:03:39

Válasz balazoooo #21803. hozzászólásáraAz a PowerControl amire te gondolsz.smile wink

Nincs profilkép
#21802 balazoooo
2017-09-24 17:38:31

Válasz MFM #21801. hozzászólásáraSzerintem az csak a terhelés alatti irányváltónak az elnevezése(ami egyben csoportot és fokozatot is vált pl dyna6 esetén) de lehet, hogy butaságot mondtam.

Nincs profilkép
#21801 norbi08
2017-09-24 10:24:35

bendix

Szeretnék kérdezni valamit tőled a traktoroddal kapcsolatban, de nem tudlak elérni az e-mail címeden, megadnád a mostanit?

#21800 MFM
2017-09-24 08:09:12

A "powershuttle" elnevezésű váltókról mit tudtok? Milyen rendszerű? Van benne terhelés alatti fokozat? Mennyire strapabíró?

#21799 MFM
2017-09-24 08:07:35

A "powershuttle" elnevezésű váltókról mit tudtok? Milyen rendszerű? Van benne terhelés alatti fokozat? Mennyire strapabíró?

#21798 Bárány
2017-09-22 09:29:37

Válasz Ares 826 #21798. hozzászólásáraNem a mostaniakban, hanem amikben még JD motor volt, Arionokban, Axionokban.
Dyna4=Quadrashift, Dyna6=Hexashift

Nincs profilkép
#21797 Ares 826
2017-09-22 07:51:01

Válasz Bárány #21797. hozzászólásáraAz hogy lehet?? Sokáig pereskedtek a Claas az AGCO céggel mert az AGCO-é volt a "szellemi" termékként ez a típusú váltó, rajta is van a Röncsi hátsó jobb oldali kihajtás házon a cég lógója egy kis táblán. Én úgy tudtam hogy amikről te írsz gépekről abban már Czetef váltó van, de az ember mindig tanul.smile blinksmile blink

#21796 Bárány
2017-09-22 07:30:59

Válasz Ares 826 #21796. hozzászólásáraMeg a Claas Axionokban 240-ig.

Nincs profilkép
#21795 Ares 826
2017-09-22 07:04:34

Válasz MFM #21791. hozzászólásáraHát látod az lehet akkor ez a váltó van a Röncsiben is mert ott 32 előre és hátra van az Ares szériákban 80 -190 pacikig.smile blinksmile blink

#21794 szanberg
2017-09-22 00:16:28

Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraAz a 99-es még nem commonrailes lehet szerintem, a TierIII-asokban a kabinból lehet jobb oldalon egy karral váltani a kardán fordulatokat, azon a gépen valószínűleg azzal a karral tudod kintről, az 5455-nél is kint lehet egy ilyesmivel átkapcsolni ezt

#21793 MFM
2017-09-21 23:43:04

Válasz csoppika #21792. hozzászólásáraHa nincs váltóolajnyomás akkor szétkapcsol a hajtáslánc húzhatod nyugodtan.

#21792 MFM
2017-09-21 23:40:47

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21787. hozzászólásáraNa neked meg el felejtettem válaszolnismile oops

A súlyozással nem foglalkoztam, az enyém fronthidrós így azzal a vasdarabbal az elején nem volt eddig még szükség a súlyozásra, pedig egy jó 5 mázsás súlyt kaptam hozzá.

Tárcsából csak 3.40-es van, azt meg sem érzi olyan dombon amin ha keresztbe fordulok talán föl is borulna viszi fölfele 18-al vagy amennyit meg bírsz ülni. Lazítót 3 késest 70 centin 5.5-6 körül viszi, 4-es vf ekét 20-25 centin 8-10-12 ilyesmi sebességgel húzza szóval amit tudnia kell azt tudja szerintem. Az új 150 m-es johnit háromszor körberöhögi ilyen téren. Csakhát az enyém elég leharcolt de majd most télen újjá faragjuk csak győzze a pénztárcámsmile thumbup

#21791 csoppika
2017-09-21 15:05:01

Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraA karra csak tippem van. Nem a váltót állítja át vontatott üzembe, hogy motor járatás nélkül lehessen húzni a trakit?

#21790 MFM
2017-09-21 15:04:47

Válasz Ares 826 #21788. hozzászólásáraAmiről Jamo beszél az szerintem a Dynashift váltó ami a Dyna 4 elődje azzal a különbséggel, hogy itt alapfelszereltségként része volt a váltónak egy felező fokozat (nyúl-béka) ami így megkétszerezi a 16-16 sebességfokozatot így lesz 32-32.

A Dyna 4 16-16 fokozattal rendelkezik kivéve ha opcióként kéred bele a "szuper mászó" fokozatot (csiga)
A Dyna 6 pedig 24-24 plusz itt is van lehetőség mászófokozat beépítésére.

#21789 csoppika
2017-09-21 15:03:32

Válasz csoppika #21789. hozzászólásárahttp://www.hanki-ker.hu/kezelesi_utmutatok/mf/mf_6400-7400_traktor_perkins_hu.pdf

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, mi drágult a legjobban
Mutatjuk, mi drágult a legjobban
Erősen kezdte az évet a magyar infláció.
A napraforgó-termesztés nagy kihívása: a deszikkálás
A napraforgó-termesztés nagy kihívása: a deszikkálás
Létfontosságú a hatékony deszikkáló szerek jelenléte a piacon.
Mascar Maxi szemenkénti vetőgép
Mascar Maxi szemenkénti vetőgép

4.200.000 Ft

Mtz megmaradt alkatrészei
Mtz megmaradt alkatrészei

20.000 Ft

Mtz iker motoros új fűtőegység eladó
Mtz iker motoros új fűtőegység eladó

40.000 Ft

HASZNÁLT - Olimac Drago NR 8 TR kukoricacsőtörő adapter
HASZNÁLT - Olimac Drago NR 8 TR...

29.750 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]