Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 394.79 Ft CHF 438.21 Ft GBP 494.32 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24418 hozzászólás
#21817 F-A-R-M-E-R \
2017-09-27 20:39:40

Válasz Sötét Paraszt #21816. hozzászólásáraÈn is úgy hozzászoktam hogy az mtz-ben irányjelzőt rendszeresen irányváltónak használom.smile lolsmile lol

#21816 Sötét Paraszt
2017-09-27 20:39:39

Válasz *** HM *** #21815. hozzászólásáravalami 78-at mondanak rugózott hídda, nagy szivatyúva meg fos felnike stb,ja és 4-es váltó, mondjuk én 70 et se adnák érte, úgyhogy valószínű nem lesz .
Mintha itt olcsóbban hirdetnék?

#21815 Sötét Paraszt
2017-09-27 20:32:45

Válasz lac* #21814. hozzászólásáraAz ember hozzászokik, még az autóba is az ablaktörlőt kapcsolja az index helyett hehe.

Nincs profilkép
#21813 lac*
2017-09-27 20:03:43

Válasz Sötét Paraszt #21813. hozzászólásáraEkkora rajongója lettél az MF-nek,más márkára rá se nézel?

#21812 Sötét Paraszt
2017-09-27 18:59:16

Egy 7714 mennyive lehet erősebb egy 5465-né?

Nincs profilkép
#21811 balazoooo
2017-09-25 13:10:30

Válasz MFM #21811. hozzászólásáraSzerintem az lesz a szinkronizált és mindegyikhez tartozik még 4 fokozat plusz a nyúl és a teknős 24/24 váltó(csak tipp)smile wacko

#21810 MFM
2017-09-25 12:56:20

Válasz bandigh #21810. hozzászólásáraÉs akkor mi az az L-M-H fokozatok?

#21809 bandigh
2017-09-24 20:20:01

Válasz balazoooo #21809. hozzászólásáraEz alapján a powershuttle az elektronikus kuplungpedállal rendelkezik, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval, egy szinkronizált sebváltókarral, amin terhelés alatt egy gombbal tudsz váltani egy teknős/nyúl fokozatot.

Nincs profilkép
#21808 balazoooo
2017-09-24 19:18:35

Válasz MFM #21806. hozzászólásáraEsetleg ez lehet, hogy segít
4200

4300

Nincs profilkép
#21807 balazoooo
2017-09-24 19:07:33

Válasz MFM #21806. hozzászólásáraMajd csak jön valaki aki már látott olyatsmile drool

#21805 MFM
2017-09-24 19:01:55

Válasz balazoooo #21805. hozzászólásáraEz melyik tipus könyve? Amire én gondolok azt kisebb gépekbe tették 4200-4300 ilyesmi tipusokba. A motorház oldalán van ez a powershuttle felirat, és ugyan terhelés alatti irányváltó van benne, de azon fokozatot nem lehet kapcsolni, olyan az irányváltója mint bármelyik másik márkáé. Ezen kívül annyit tudok még róla, hogy 3 főcsoport van (L-M-H) de hogy ezeken bellül mennyi fokozat és abból mennyi terhelés alatti azt nem tudom, ez lenne a kérdés.

Kicsit olyan mint az új global széria.

Nincs profilkép
#21804 balazoooo
2017-09-24 18:30:51

Válasz MFM #21804. hozzászólásáraEgy ilyet találtam a könyvbe:


Karbantartásiban is powershuttle néven hivatkozik rá ha jól emlékszek.

#21803 MFM
2017-09-24 18:03:39

Válasz balazoooo #21803. hozzászólásáraAz a PowerControl amire te gondolsz.smile wink

Nincs profilkép
#21802 balazoooo
2017-09-24 17:38:31

Válasz MFM #21801. hozzászólásáraSzerintem az csak a terhelés alatti irányváltónak az elnevezése(ami egyben csoportot és fokozatot is vált pl dyna6 esetén) de lehet, hogy butaságot mondtam.

Nincs profilkép
#21801 norbi08
2017-09-24 10:24:35

bendix

Szeretnék kérdezni valamit tőled a traktoroddal kapcsolatban, de nem tudlak elérni az e-mail címeden, megadnád a mostanit?

#21800 MFM
2017-09-24 08:09:12

A "powershuttle" elnevezésű váltókról mit tudtok? Milyen rendszerű? Van benne terhelés alatti fokozat? Mennyire strapabíró?

#21799 MFM
2017-09-24 08:07:35

A "powershuttle" elnevezésű váltókról mit tudtok? Milyen rendszerű? Van benne terhelés alatti fokozat? Mennyire strapabíró?

#21798 Bárány
2017-09-22 09:29:37

Válasz Ares 826 #21798. hozzászólásáraNem a mostaniakban, hanem amikben még JD motor volt, Arionokban, Axionokban.
Dyna4=Quadrashift, Dyna6=Hexashift

Nincs profilkép
#21797 Ares 826
2017-09-22 07:51:01

Válasz Bárány #21797. hozzászólásáraAz hogy lehet?? Sokáig pereskedtek a Claas az AGCO céggel mert az AGCO-é volt a "szellemi" termékként ez a típusú váltó, rajta is van a Röncsi hátsó jobb oldali kihajtás házon a cég lógója egy kis táblán. Én úgy tudtam hogy amikről te írsz gépekről abban már Czetef váltó van, de az ember mindig tanul.smile blinksmile blink

#21796 Bárány
2017-09-22 07:30:59

Válasz Ares 826 #21796. hozzászólásáraMeg a Claas Axionokban 240-ig.

Nincs profilkép
#21795 Ares 826
2017-09-22 07:04:34

Válasz MFM #21791. hozzászólásáraHát látod az lehet akkor ez a váltó van a Röncsiben is mert ott 32 előre és hátra van az Ares szériákban 80 -190 pacikig.smile blinksmile blink

#21794 szanberg
2017-09-22 00:16:28

Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraAz a 99-es még nem commonrailes lehet szerintem, a TierIII-asokban a kabinból lehet jobb oldalon egy karral váltani a kardán fordulatokat, azon a gépen valószínűleg azzal a karral tudod kintről, az 5455-nél is kint lehet egy ilyesmivel átkapcsolni ezt

#21793 MFM
2017-09-21 23:43:04

Válasz csoppika #21792. hozzászólásáraHa nincs váltóolajnyomás akkor szétkapcsol a hajtáslánc húzhatod nyugodtan.

#21792 MFM
2017-09-21 23:40:47

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21787. hozzászólásáraNa neked meg el felejtettem válaszolnismile oops

A súlyozással nem foglalkoztam, az enyém fronthidrós így azzal a vasdarabbal az elején nem volt eddig még szükség a súlyozásra, pedig egy jó 5 mázsás súlyt kaptam hozzá.

Tárcsából csak 3.40-es van, azt meg sem érzi olyan dombon amin ha keresztbe fordulok talán föl is borulna viszi fölfele 18-al vagy amennyit meg bírsz ülni. Lazítót 3 késest 70 centin 5.5-6 körül viszi, 4-es vf ekét 20-25 centin 8-10-12 ilyesmi sebességgel húzza szóval amit tudnia kell azt tudja szerintem. Az új 150 m-es johnit háromszor körberöhögi ilyen téren. Csakhát az enyém elég leharcolt de majd most télen újjá faragjuk csak győzze a pénztárcámsmile thumbup

#21791 csoppika
2017-09-21 15:05:01

Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraA karra csak tippem van. Nem a váltót állítja át vontatott üzembe, hogy motor járatás nélkül lehessen húzni a trakit?

#21790 MFM
2017-09-21 15:04:47

Válasz Ares 826 #21788. hozzászólásáraAmiről Jamo beszél az szerintem a Dynashift váltó ami a Dyna 4 elődje azzal a különbséggel, hogy itt alapfelszereltségként része volt a váltónak egy felező fokozat (nyúl-béka) ami így megkétszerezi a 16-16 sebességfokozatot így lesz 32-32.

A Dyna 4 16-16 fokozattal rendelkezik kivéve ha opcióként kéred bele a "szuper mászó" fokozatot (csiga)
A Dyna 6 pedig 24-24 plusz itt is van lehetőség mászófokozat beépítésére.

#21789 csoppika
2017-09-21 15:03:32

Válasz csoppika #21789. hozzászólásárahttp://www.hanki-ker.hu/kezelesi_utmutatok/mf/mf_6400-7400_traktor_perkins_hu.pdf

#21788 csoppika
2017-09-21 14:47:43

Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásárahttp://www.masseyferguson.com.ar/Images/servicios/manuales/Tractores/manual_MF6499.htm

Nincs profilkép
#21787 Ares 826
2017-09-21 14:19:08

Válasz jamo #21781. hozzászólásáraNekem azt mondta a szerelő ismerős is meg a Mézga is hogy csak 16-os a Dyna 4-es váltó. Akkor most hogy is van?smile blinksmile blink

#21786 F-A-R-M-E-R \
2017-09-21 13:18:48

Válasz MFM #21785. hozzászólásáraNa ès mekkora ès mennyi súly van elől neked, vagy mennyit lehet pakolni rá.?? Ja ès tárcsa, kombi hány mèterest visz el?smile whistling

Nincs profilkép
#21785 Sk Laci
2017-09-21 12:43:13

Szanberg, nektek MF 6497 van. Hol kapcsoljátok rajta az 1000-es fordulatot?
Az ismerősömnek van 6499, de a kabinban nem találtunk semi kart, amivel az 540/1000 fordulatot lehetne kapcsolni. A traktor hátulján kb a TLT kivezetés magaságában van egy 12 cm hoszú vaskar, lehet kapcsolni 2 helyzetbe. Ezel kel átváltani a fordulatot, vagy mire van az ott? Szeretném valahogyan megtudni, hol lehet az 1000-es fordulatot bekapcsolni, mert nem tud anélkül vetni a vetőgéppel.

#21784 MFM
2017-09-20 23:16:40

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21784. hozzászólására8220-as van dyna váltóval. Az enyém motorja még nem tökéletes, de meglepően jó erőben van főleg, hogy alig van benne kompresszió. Érzésre is leadja a 160-at már csak azt nem tudom mi lesz ha most télen még faxán rendbe rakjuk.smile thumbupcool Így is sok munkában rába teljesítménye van.

A fogyasztásról nem nagyon merek nyilatkozni amég nem vagyok megelégedve a motorral inkább. csak annyi észrevételt osztanék meg, hogy könnyű munkában nem éri meg annyira használni mert abban sokat eszik de ahol ki van használva ott tűrhető szerintem.

#21783 F-A-R-M-E-R \
2017-09-20 21:00:39

Válasz MFM #21783. hozzászólásáraÈrtem... Ès amúgy jó gèp, leadja 160 pacit? Fogyasztás, 400l tank/2nap? 4-es ekèt viszi könnyen 30centin, mondjuk neked nem tudom milyen van.smile whistling

#21782 MFM
2017-09-20 20:16:45

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21780. hozzászólásáraEz a méret kérdés nem olyan egyszerű, a 6000-es hasonló erejű jd-khez képest brutális monstrum egy gép (és mégis fordulékonyabb), de a 7000-hez képest kicsit talán pici is bár itt nincs akkora különbség.

#21781 jamo
2017-09-20 19:13:53

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21780. hozzászólásáraKérdés, hogy a fullpower váltó mennyivel több teljesítményt nyel el mint a dyna-4?smile confused Amúgy most hogy már dolgozok ilyennel is olyannal is a dyna váltó semmivel se rosszabb a fullpowernél ha terhellés alatti irányváltó van hozzá. Javításba biztos olcsóbb a dyna. És szerintem a teljesítmény vesztesége is kisebb. Nehogy a 165 paciból nem maradjon a talajra a full powernél.smile whistling

#21780 jamo
2017-09-20 19:08:51

Válasz Ares 826 #21779. hozzászólásáraFergákba is benne van a felező ugyanúgy. A dyna-sok 32/32esek.

#21779 F-A-R-M-E-R \
2017-09-20 17:28:30

Kössz mindenkinek az építőj. h.szólásokatsmile thumbupsmile thumbupcoolAmúgy nekem tűnik csak méret alattinak ez a gépsmile confused, tengelytáv (283cm) Ez jó?? súly 7-8t között variálható, ez megfelelő?? A tankja 410 liter, ebbe 2 napig nem kell tankolnismile thumbup Na erre kérek még válaszokatsmile wink

Nincs profilkép
#21778 Ares 826
2017-09-20 12:16:26

Válasz szanberg #21778. hozzászólásáraSteretnék venni jövőre kicsi trakit használtat 100-110 pacisat használtban és azért kérdeztem. Ha sikerül akkor kicsi Arest 556-566 de ha nem lesz akkor Ferga kicsi mert egy és ugyan az a váltó szinte. Igaz a Röncsi az 32 váltó mert van benn egy felező is de ha nem lesz az akkor sem érdekel jó lesz a Ferga is kicsiben.

#21777 szanberg
2017-09-20 07:37:54

Válasz Ares 826 #21777. hozzászólásáraGondolom gyárt ez a cég minden félét Perkins motoron kör adagoló szokott lenni csak ez elég ritka és drága állatfaj.

Kör adagolóból a Lucas CAV a leg elterjedtebb szerintem, illetve a Bosch-ok, mindkettő jó és mindenhol fel tudják újítani őket nem drágán.

Nincs profilkép
#21776 Ares 826
2017-09-20 07:34:57

Válasz szanberg #21776. hozzászólásáraAz milyen megoldású az a Stanaday adagoló nem ismerem nem volt még dolgom vele?

#21775 szanberg
2017-09-20 07:31:35

Válasz Ares 826 #21775. hozzászólásáraEzek még adagolós gépek és régi motorok között egyik legjobb a Perkins. Elég igénytelen is, strapabíró ereje is megvan neki valamint ha fel kell újtani bármelyik más motorhoz képest -kivéve mtz hehe- töredék áron fel tudod újítani kiváló minőségű alkatrészekkel, egyedül ha a Stanaday adagoló van rajta az cumi mert annak marhára drága a javítása és kevés helyen értenek hozzá.

Az új Perkins motoroknál a Delphi injektorok kényesebbek, nekünk 5000óránál kellett cserélni, kettőnél sok volt a résolaj a 4 hengeres fergában, 120ezer volt darabja az újnak, azért drága mert nincsen hozzá javítókészlet megkell venni kompletten az újat mese nincs. Egyébként ha ennyit elmegy akkor szerintem túlságosan nem is rossz azért...

Nincs profilkép
#21774 Ares 826
2017-09-20 07:09:51

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáraAzt mondja az ismerős hogy a magas nyomású motorjaik nem igazán jók mert az injektorok 1500-2000 óránként megdöglenek, az meg húzós összegben a csere de nagyon!smile blinksmile blink

#21773 szanberg
2017-09-20 06:51:28

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáraÉrdekes, hogy ebben a kicsiben is a fullpower váltó van, ritka dolog itthon inkább a dynashift-el szerelték ezeket. Így azt mondom nagyon jó mert a dynashift az gyengusabb. Mosot talán Perkins mert ezekben a kisebbekben azt rakták annó, de mindegy is mert ha sisu lenne akkor sem nyúlnál mellé, csak zúgjon jól az a lényeg.
12000+ órás az nem kevés de egyben van igaz fel is vakarták rendesen a gépet, de szerintem ha nincsen látható észlelhető komolyabb hibája akkor vállalható így első ránézésre!

#21771 jamo
2017-09-19 19:12:26

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáramotorja perkins a tractordata szerint, váltója fullpower ha jól gondolom mivel a dynasokban van mechanikus váltókar is. És azokban nincs a karfában kisgolyós váltókar csak a kormány melletti. De azért ez nem 100%ig tuti. smile rolleyes

#21770 F-A-R-M-E-R \
2017-09-19 18:31:07

Valaki megtudja mondani hogy EBBEN a trakiban milyen motor, és váltó van. Kössz előre is uraimsmile wink

#21769 GREVEN
2017-09-17 09:49:41

Válasz VMisi #21765. hozzászólásáraSárvédőn gomb nincs beragadva. Többször szívatott már minket ilyen 6400-ason.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
A mezőgazdasági termékek piacán nagy kilengések voltak, míg az ipari...
Vadmohar bála eladó
Vadmohar bála eladó

7.000 Ft

Kameruni kos birka
Kameruni kos birka

30.000 Ft

ELADÓ ZETOR Forterra 11441 (110 LE) - 1111 üó
ELADÓ ZETOR Forterra 11441 (110 LE) -...

13.500.000 Ft

Epple burgonyaszedő
Epple burgonyaszedő

850.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]