Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.04 FtUSD392.16 FtCHF430.11 FtGBP484.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz subikiss #21838. hozzászólásáraIgy van, nem kell kimászni rögziteni, munkahenger csinálja.
A két csap a front hidrot meg a hátso köröket váltja, a kapcsolo meg rakodót meg a hidraulikát vagy a frontot, attól függ hogy áll a csap.
Válasz GREVEN #21836. hozzászólásáraA végét nem értem mi az hogy hidraulikusan rögzíti az eszközt a rakodón, nem kell kint egy karral rögzíteni a rakodóra az eszközt hanem ugye egy munkahenger rögzíti? A két csapp akkor vált a hátsó kör, az első hidró, meg a rakodó közt? A billenő kapcsoló meg ? Bocs ha értetlen vagyok, akkor ha betudják kötni lehet nem kérek külön joystickot.
Válasz subikiss #21835. hozzászólásáraPróbáltam már másik rakodos traktort amibe ilyen nagy moslékkavaro bot joystick volt. Na ahhoz képest ez egy orvosi müszer,müteni lehetne vele. Viccen kivül nagyon finoman müködik, könnyüen mozog meg brutál jol kézre esik nekem,plusz ez hidraulikusan is rögziti az eszközt a rakodon. Hátul a fülke mögött van a 2 csap ami vezérli plusz van egy billenökapcsolo a fülkébe ami váltja az 1. meg 2. kör müködését és a rakodot.
Válasz GREVEN #21834. hozzászólásáraLehet vele szépen mozgatni? Akarok rá venni egy rakodót, csak nem tudom hogy kell-e joystick vagy nem, bálát és trágyát pakolni kell nekem. Hogy van bekötve, hol váltod át, a fronthidrót már korábban beszéltük az nekem is úgy van.
Következő probléma megoldásához kérem a tapasztalatotokat:
MF 6470, 2008as évjárat, Sisu motor.
Hiba kód: 9233
Tünetek:
--> Egy idő után elengedi a motorfordulatot kb. 1500ra, felvillan egyszerre a olajnyomás, olaj hőmérséklet, töltő levegő és az izzítás lámpa.
--> Motor leállít, gyújtás le.
--> Gyújtás, motor indít, minden rendben.
Meg tudja vlaki mondani mit jelent ez a hiba kód?
Találkozott már valaki ilyen tünetekkel?
Esetleg megoldási javaslatok?
Válasz pangi #21828. hozzászólásáraElkezdett elég hangosan kerepelni. Gyorsan kikapcsoltam. Aztán mikor újra rá próbáltam kapcsolni csúnyán éles fémes hangon csikorgott.
Délután végig dolgoztam klíma nélkül, sötéttel értem be, már nem néztem meg jobban mi lett vele, de jó eséllyel megszorult.
Válasz Sötét Paraszt #21823. hozzászólásáraFelìrtam valahová,meg a règit is eltettem, feltève ha ugyanazmèret a 6 hengeresnek is De Kètkata pikpak megmondja nekedCsere fèlóra óra
Válasz Sötét Paraszt #21823. hozzászólásáratank összekötőt le kell venni?
szerehető kardánkeresztné szétgyün?
találtam egy zsírzógombot is amit soha senki se mondott hogy zsírozni kéne hehe.
Válasz Sötét Paraszt #21821. hozzászólásáraKiment a csapágy a hasa alatt az elsőhajtásnak. Múltkor az enyém is bekalapált, azt sem tudtam miaszöszt csináljak hirtelen Jó szerelést hozzá
Válasz *** HM *** #21815. hozzászólásáravalami 78-at mondanak rugózott hídda, nagy szivatyúva meg fos felnike stb,ja és 4-es váltó, mondjuk én 70 et se adnák érte, úgyhogy valószínű nem lesz .
Mintha itt olcsóbban hirdetnék?
Válasz MFM #21811. hozzászólásáraSzerintem az lesz a szinkronizált és mindegyikhez tartozik még 4 fokozat plusz a nyúl és a teknős 24/24 váltó(csak tipp)
Válasz balazoooo #21809. hozzászólásáraEz alapján a powershuttle az elektronikus kuplungpedállal rendelkezik, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval, egy szinkronizált sebváltókarral, amin terhelés alatt egy gombbal tudsz váltani egy teknős/nyúl fokozatot.
Válasz balazoooo #21805. hozzászólásáraEz melyik tipus könyve? Amire én gondolok azt kisebb gépekbe tették 4200-4300 ilyesmi tipusokba. A motorház oldalán van ez a powershuttle felirat, és ugyan terhelés alatti irányváltó van benne, de azon fokozatot nem lehet kapcsolni, olyan az irányváltója mint bármelyik másik márkáé. Ezen kívül annyit tudok még róla, hogy 3 főcsoport van (L-M-H) de hogy ezeken bellül mennyi fokozat és abból mennyi terhelés alatti azt nem tudom, ez lenne a kérdés.
Válasz MFM #21801. hozzászólásáraSzerintem az csak a terhelés alatti irányváltónak az elnevezése(ami egyben csoportot és fokozatot is vált pl dyna6 esetén) de lehet, hogy butaságot mondtam.
Válasz Bárány #21797. hozzászólásáraAz hogy lehet?? Sokáig pereskedtek a Claas az AGCO céggel mert az AGCO-é volt a "szellemi" termékként ez a típusú váltó, rajta is van a Röncsi hátsó jobb oldali kihajtás házon a cég lógója egy kis táblán. Én úgy tudtam hogy amikről te írsz gépekről abban már Czetef váltó van, de az ember mindig tanul.
Válasz MFM #21791. hozzászólásáraHát látod az lehet akkor ez a váltó van a Röncsiben is mert ott 32 előre és hátra van az Ares szériákban 80 -190 pacikig.
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraAz a 99-es még nem commonrailes lehet szerintem, a TierIII-asokban a kabinból lehet jobb oldalon egy karral váltani a kardán fordulatokat, azon a gépen valószínűleg azzal a karral tudod kintről, az 5455-nél is kint lehet egy ilyesmivel átkapcsolni ezt
A súlyozással nem foglalkoztam, az enyém fronthidrós így azzal a vasdarabbal az elején nem volt eddig még szükség a súlyozásra, pedig egy jó 5 mázsás súlyt kaptam hozzá.
Tárcsából csak 3.40-es van, azt meg sem érzi olyan dombon amin ha keresztbe fordulok talán föl is borulna viszi fölfele 18-al vagy amennyit meg bírsz ülni. Lazítót 3 késest 70 centin 5.5-6 körül viszi, 4-es vf ekét 20-25 centin 8-10-12 ilyesmi sebességgel húzza szóval amit tudnia kell azt tudja szerintem. Az új 150 m-es johnit háromszor körberöhögi ilyen téren. Csakhát az enyém elég leharcolt de majd most télen újjá faragjuk csak győzze a pénztárcám
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraA karra csak tippem van. Nem a váltót állítja át vontatott üzembe, hogy motor járatás nélkül lehessen húzni a trakit?
Válasz Ares 826 #21788. hozzászólásáraAmiről Jamo beszél az szerintem a Dynashift váltó ami a Dyna 4 elődje azzal a különbséggel, hogy itt alapfelszereltségként része volt a váltónak egy felező fokozat (nyúl-béka) ami így megkétszerezi a 16-16 sebességfokozatot így lesz 32-32.
A Dyna 4 16-16 fokozattal rendelkezik kivéve ha opcióként kéred bele a "szuper mászó" fokozatot (csiga)
A Dyna 6 pedig 24-24 plusz itt is van lehetőség mászófokozat beépítésére.
24438 hozzászólás
Válasz subikiss #21838. hozzászólásáraIgy van, nem kell kimászni rögziteni, munkahenger csinálja.
A két csap a front hidrot meg a hátso köröket váltja, a kapcsolo meg rakodót meg a hidraulikát vagy a frontot, attól függ hogy áll a csap.
Válasz GREVEN #21836. hozzászólásáraA végét nem értem
mi az hogy hidraulikusan rögzíti az eszközt a rakodón, nem kell kint egy karral rögzíteni a rakodóra az eszközt hanem ugye egy munkahenger rögzíti? A két csapp akkor vált a hátsó kör, az első hidró, meg a rakodó közt? A billenő kapcsoló meg ? Bocs ha értetlen vagyok, akkor ha betudják kötni lehet nem kérek külön joystickot.
Válasz GREVEN #21836. hozzászólására
Fekete kapcsolo a kardán indito elött.
Válasz subikiss #21835. hozzászólásáraPróbáltam már másik rakodos traktort amibe ilyen nagy moslékkavaro bot joystick volt. Na ahhoz képest ez egy orvosi müszer,müteni lehetne vele. Viccen kivül nagyon finoman müködik, könnyüen mozog meg brutál jol kézre esik nekem,plusz ez hidraulikusan is rögziti az eszközt a rakodon. Hátul a fülke mögött van a 2 csap ami vezérli plusz van egy billenökapcsolo a fülkébe ami váltja az 1. meg 2. kör müködését és a rakodot.
Válasz GREVEN #21834. hozzászólásáraLehet vele szépen mozgatni? Akarok rá venni egy rakodót, csak nem tudom hogy kell-e joystick vagy nem, bálát és trágyát pakolni kell nekem. Hogy van bekötve, hol váltod át, a fronthidrót már korábban beszéltük az nekem is úgy van.
Válasz GREVEN #21833. hozzászólásáraSött. A front hidro is arrol megy
Válasz subikiss #21832. hozzászólásáraIgen
Válasz GREVEN #21829. hozzászólásáraÜdv. Neked a homlokrakodó a joystick-ra van kötve?
Sziasztok!
Következő probléma megoldásához kérem a tapasztalatotokat:
MF 6470, 2008as évjárat, Sisu motor.
Hiba kód: 9233
Tünetek:
--> Egy idő után elengedi a motorfordulatot kb. 1500ra, felvillan egyszerre a olajnyomás, olaj hőmérséklet, töltő levegő és az izzítás lámpa.
--> Motor leállít, gyújtás le.
--> Gyújtás, motor indít, minden rendben.
Meg tudja vlaki mondani mit jelent ez a hiba kód?
Találkozott már valaki ilyen tünetekkel?
Esetleg megoldási javaslatok?
Köszönöm előre!
Válasz GREVEN #21829. hozzászólásáraAz szép.Nálam a ház repedt meg.Okossàgom miatt.![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Válasz pangi #21828. hozzászólásáraElkezdett elég hangosan kerepelni. Gyorsan kikapcsoltam. Aztán mikor újra rá próbáltam kapcsolni csúnyán éles fémes hangon csikorgott.
Délután végig dolgoztam klíma nélkül, sötéttel értem be, már nem néztem meg jobban mi lett vele, de jó eséllyel megszorult.
Válasz GREVEN #21826. hozzászólásáraMi történt vele?
Válasz GREVEN #21826. hozzászólásáraLÁNG Kaposvár.Eredeti sanden sd7h15öt vettem 69 nettoért.Kérj árajánlatot tőlük.
Ma elhalálozott a 6485-ben a klimakomplesszor. Honnan érdemes venni és mennyi az ára?
Válasz Sötét Paraszt #21823. hozzászólásáraFelìrtam valahová,meg a règit is eltettem, feltève ha ugyanazmèret a 6 hengeresnek is
De Kètkata pikpak megmondja neked
Csere fèlóra óra![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz Sötét Paraszt #21823. hozzászólásáratank összekötőt le kell venni?
szerehető kardánkeresztné szétgyün?
találtam egy zsírzógombot is amit soha senki se mondott hogy zsírozni kéne hehe.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21822. hozzászólásáramennyi idő lehet? száma nincs meg?
Válasz Sötét Paraszt #21821. hozzászólásáraKiment a csapágy a hasa alatt az elsőhajtásnak. Múltkor az enyém is bekalapált, azt sem tudtam miaszöszt csináljak hirtelen
Jó szerelést hozzá![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
?
Válasz Sötét Paraszt #21817. hozzászólásáraAkkor vegyél kevès órásat, vagy demógèpet.
Válasz Sötét Paraszt #21816. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ismerős jelenség. ![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Válasz Sötét Paraszt #21816. hozzászólásáraÈn is úgy hozzászoktam hogy az mtz-ben irányjelzőt rendszeresen irányváltónak használom.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz *** HM *** #21815. hozzászólásáravalami 78-at mondanak rugózott hídda, nagy szivatyúva meg fos felnike stb,ja és 4-es váltó, mondjuk én 70 et se adnák érte, úgyhogy valószínű nem lesz .
Mintha itt olcsóbban hirdetnék?
Válasz lac* #21814. hozzászólásáraAz ember hozzászokik, még az autóba is az ablaktörlőt kapcsolja az index helyett hehe.
Válasz Sötét Paraszt #21813. hozzászólásáraMennyi zseton?
Válasz Sötét Paraszt #21813. hozzászólásáraEkkora rajongója lettél az MF-nek,más márkára rá se nézel?
Egy 7714 mennyive lehet erősebb egy 5465-né?
Válasz MFM #21811. hozzászólásáraSzerintem az lesz a szinkronizált és mindegyikhez tartozik még 4 fokozat plusz a nyúl és a teknős 24/24 váltó(csak tipp)![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Válasz bandigh #21810. hozzászólásáraÉs akkor mi az az L-M-H fokozatok?
Válasz balazoooo #21809. hozzászólásáraEz alapján a powershuttle az elektronikus kuplungpedállal rendelkezik, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval, egy szinkronizált sebváltókarral, amin terhelés alatt egy gombbal tudsz váltani egy teknős/nyúl fokozatot.
Válasz MFM #21806. hozzászólásáraEsetleg ez lehet, hogy segít
4200
4300
Válasz MFM #21806. hozzászólásáraMajd csak jön valaki aki már látott olyat![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
Válasz MFM #21806. hozzászólására7600 és dyna6
Válasz balazoooo #21805. hozzászólásáraEz melyik tipus könyve? Amire én gondolok azt kisebb gépekbe tették 4200-4300 ilyesmi tipusokba. A motorház oldalán van ez a powershuttle felirat, és ugyan terhelés alatti irányváltó van benne, de azon fokozatot nem lehet kapcsolni, olyan az irányváltója mint bármelyik másik márkáé. Ezen kívül annyit tudok még róla, hogy 3 főcsoport van (L-M-H) de hogy ezeken bellül mennyi fokozat és abból mennyi terhelés alatti azt nem tudom, ez lenne a kérdés.
Kicsit olyan mint az új global széria.
Válasz MFM #21804. hozzászólásáraEgy ilyet találtam a könyvbe:
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170924182758_wp_20170924_18_24_05_pro.jpg)
Karbantartásiban is powershuttle néven hivatkozik rá ha jól emlékszek.
Válasz balazoooo #21803. hozzászólásáraAz a PowerControl amire te gondolsz.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz MFM #21801. hozzászólásáraSzerintem az csak a terhelés alatti irányváltónak az elnevezése(ami egyben csoportot és fokozatot is vált pl dyna6 esetén) de lehet, hogy butaságot mondtam.
bendix
Szeretnék kérdezni valamit tőled a traktoroddal kapcsolatban, de nem tudlak elérni az e-mail címeden, megadnád a mostanit?
A "powershuttle" elnevezésű váltókról mit tudtok? Milyen rendszerű? Van benne terhelés alatti fokozat? Mennyire strapabíró?
A "powershuttle" elnevezésű váltókról mit tudtok? Milyen rendszerű? Van benne terhelés alatti fokozat? Mennyire strapabíró?
Válasz Ares 826 #21798. hozzászólásáraNem a mostaniakban, hanem amikben még JD motor volt, Arionokban, Axionokban.
Dyna4=Quadrashift, Dyna6=Hexashift
Válasz Bárány #21797. hozzászólásáraAz hogy lehet?? Sokáig pereskedtek a Claas az AGCO céggel mert az AGCO-é volt a "szellemi" termékként ez a típusú váltó, rajta is van a Röncsi hátsó jobb oldali kihajtás házon a cég lógója egy kis táblán. Én úgy tudtam hogy amikről te írsz gépekről abban már Czetef váltó van, de az ember mindig tanul.![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz Ares 826 #21796. hozzászólásáraMeg a Claas Axionokban 240-ig.
Válasz MFM #21791. hozzászólásáraHát látod az lehet akkor ez a váltó van a Röncsiben is mert ott 32 előre és hátra van az Ares szériákban 80 -190 pacikig.![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraAz a 99-es még nem commonrailes lehet szerintem, a TierIII-asokban a kabinból lehet jobb oldalon egy karral váltani a kardán fordulatokat, azon a gépen valószínűleg azzal a karral tudod kintről, az 5455-nél is kint lehet egy ilyesmivel átkapcsolni ezt
Válasz csoppika #21792. hozzászólásáraHa nincs váltóolajnyomás akkor szétkapcsol a hajtáslánc húzhatod nyugodtan.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21787. hozzászólásáraNa neked meg el felejtettem válaszolni![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
A súlyozással nem foglalkoztam, az enyém fronthidrós így azzal a vasdarabbal az elején nem volt eddig még szükség a súlyozásra, pedig egy jó 5 mázsás súlyt kaptam hozzá.
Tárcsából csak 3.40-es van, azt meg sem érzi olyan dombon amin ha keresztbe fordulok talán föl is borulna viszi fölfele 18-al vagy amennyit meg bírsz ülni. Lazítót 3 késest 70 centin 5.5-6 körül viszi, 4-es vf ekét 20-25 centin 8-10-12 ilyesmi sebességgel húzza szóval amit tudnia kell azt tudja szerintem. Az új 150 m-es johnit háromszor körberöhögi ilyen téren. Csakhát az enyém elég leharcolt de majd most télen újjá faragjuk csak győzze a pénztárcám
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraA karra csak tippem van. Nem a váltót állítja át vontatott üzembe, hogy motor járatás nélkül lehessen húzni a trakit?
Válasz Ares 826 #21788. hozzászólásáraAmiről Jamo beszél az szerintem a Dynashift váltó ami a Dyna 4 elődje azzal a különbséggel, hogy itt alapfelszereltségként része volt a váltónak egy felező fokozat (nyúl-béka) ami így megkétszerezi a 16-16 sebességfokozatot így lesz 32-32.
A Dyna 4 16-16 fokozattal rendelkezik kivéve ha opcióként kéred bele a "szuper mászó" fokozatot (csiga)
A Dyna 6 pedig 24-24 plusz itt is van lehetőség mászófokozat beépítésére.
Válasz csoppika #21789. hozzászólásárahttp://www.hanki-ker.hu/kezelesi_utmutatok/mf/mf_6400-7400_traktor_perkins_hu.pdf