Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR408 FtUSD391.24 FtCHF431.97 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ano #21177. hozzászólásáraMaradt a karat. Nincs vele semmi gond a keskenyebb hegyekkel már. Most már ló meg plusz súly kellene elé és megváltanám a világot vele.
Válasz Bandibandi #21168. hozzászólásáraTalán azelőtt kellett volna gondolkodni mielőtt megvetted. Olcsó húsnak híg a leve. Persze te most sem szeretnél rá költeni.
Válasz .Feco. #21165. hozzászólására"Massey Ferguson traktorokba is építettek perkins motort, azért gondoltam, hogy erre az oldalra is írok,,.. Mivel, hogy most vásároltam, nem szeretnék rá költeni, csak akkor, ha nagyon muszály, es ugy gondolom, hogy ha mélyen kell a zsebbe nyúlni, akkor adás-vételnél fenn áll a szavatosság, mint rejtett híba..De már ugy érzem, hogy az eladót is fell kell hívnom,,,,,,,,
A szakszervizbe most olyat vállalnak akinek lét, hogy jó legyen a gépe, most arra várok, elötte, hogy megmérjék.. A kiténél mértek gardánon keresztül, ,,KÖSZI A VÁLASZT,,,
Válasz .Feco. #21165. hozzászólására"Massey Ferguson traktorokba is építettek perkins motort, azért gondoltam, hogy erre az oldalra is írok,,.. Mivel, hogy most vásároltam, nem szeretnék rá költeni, csak akkor, ha nagyon muszály, es ugy gondolom, hogy ha mélyen kell a zsebbe nyúlni, akkor adás-vételnél fenn áll a szavatosság, mint rejtett híba..De már ugy érzem, hogy az eladót is fell kell hívnom,,,,,,,,
A szakszervizbe most olyat vállalnak akinek lét, hogy jó legyen a gépe, most arra várok, elötte, hogy megmérjék.. A kiténél mértek gardánon keresztül, ,,KÖSZI A VÁLASZT,,,
Válasz Bandibandi #21162. hozzászólásáraNekünk a perkins motornál mindig az injektorok voltak a hibásak.De akkor egy idő után már nehezen is indul, vagy be se indul,erő elmegy ,füstölni nem füstöl de a résolaj nagyon megnő.
Válasz Bandibandi #21164. hozzászólásárahidd el, aki a más a te helyedben volna és segítő szándékra szeretne építeni nem rögtön egy rendkívűl idegesítő módon kezdene neki, történetesen azzal, hogy egy csomó olyan topicba is belerakja ugyanazt a kérdést. Tedd fel a McCormik-osban és kész. A legtöbbünk sok témát olvas, marha idegesítő ugyan azzal (az egyébként nem annyira bonyolult) kérdéssel összetalálkozni 10-15 helyen, főleg olyan helyeken ahol semmi keresnivalója sincs.
De hátha nem kédezed meg mégyegyszer, gyorsan lírom a megoldási lehetőégeket:
1, ha most vetted akkor vidd vissza.
2, ha nem lehet visszavinni mert bármiért is akkor nézesd meg a márkaszervízzel vagy olyan független szerelővel akinek van a traktorodhoz laptopja hogy a motorvezérlés ahhoz a szinthez van-e állítva. Ha nem állíttasd át.
3, Hogy mértétek a teljesítményét? mert ugye a legtöbb mérést TLT-n mérik, a gépek teljesítményét pedig a motor főtengelyén adják meg. Simán elképzelhetőnek tartom, hogy a motor leadja közel azt a teljesítményt, amit kell neki, csak a hajtásláncon elvész a zöme! Azon hogy nem viszi ugyanazt a munkagépet mint a kriszti ne csodálkozz, zsírúj korában sem vitte volna! Régen pláne teljesen máshogy adták meg ezeket, ráadásul sokkal keményebb motorok voltak, egy papíron 180 léerős 4755-ös bőven többet húz, mint egy papíron 220 lóerős 6215R.
4, azt nem írtad, hoyg néztétek-e már, hogy dolgozik-e minden henger. egy hathengeres motor futásán laikusként nem fogod észre venni ha 1 hanger nem dolgozik, lehet épp csak annyi a baj... de ha ahiba felderítésében sem vagy jó, megcsinálni sem fogod magad, szóval keress szerelőt, aki ezt neked elmondta volna már telefonban 10 perc alatt. Ez nem leugatás, de hidd el, marha idegesítő ugyanazt a kérdést nézni minden egyes témában, ráadásul tolja le a listán a pörgősebb, több embert érdeklő témákat, megnehezítve ezzel a keresését, visszaolvasást, mindent...
Válasz csontii #21163. hozzászólásáraÉn senkit se szerettem volna megbántani, de ha te volnál a helyemben, és tudom, hogy a perkinsz motort már 50 éve rakják külömbőző nevő, márkájú traktorokba, akkor várhatok egy értelmes választ Massey Ferguson tulajoktól, hátha találkoztak, hallottak hasonlókat, mégegyszer elnézést kérek, hogy számomra fontos kérdéssel ""összefostam a topikot"!!!?
Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
imélcimem veszelovszkia@invitel.hu
Válasz Berkó_ #21152. hozzászólásáraHelló.Adagolót hol újítattad fel?.Egyre jobban nálam a psg5 vezérlőre és előtöltés szabályzó problémára szűkül a kör.
Válasz szanberg #21154. hozzászólásáraVégre egy gazdálkodó, aki először leírja. Köszönöm!Sok ember csak úgy találgatott, meg nem voltak olyan meggyőzőek, hogy mi lehet a baj. Amúgy meg nagyon szeretem a váltóját, meg az egész gépet, csak hát nem új a traktor vannak hibái.
Válasz Berkó_ #21152. hozzászólásáraA kis gépeknél büntetés a dyna6.
csakis dyna 4-el van erő, de tényleg úgy lefogja mint az állat, mintha fogna a fék folyamatosan.
Egyébként a legjobb elosztású váltó a piacon, csak tényleg nagyobb motor kéne elébe
Válasz pangi #21147. hozzászólásáraA gyengeségre egy optimalizálás segített, a füstölés megszüntetésére a kartergáz visszavezető csövet iktattuk ki. Amúgy az nem tetszik, hogy sokat fogyaszt. Adagoló, porlasztók felújjítva, kompresszió szinte tökéletes, szervizes is értetlenül áll a dolog előtt. Igaz szerinte az a baj, hogy a teljesítményéhez képest nagy a súlya, nagyok a kerekek, és a dyna6-os váltóba is rengeteg energia elvész...
Válasz Berkó_ #21146. hozzászólásáraLegutóbb azt írtad ,hogy gyengélkedik,füstöl stb. Csak azért kérdem mert nekem is van problémám vele.Mármint a sajátommal.Mi volt a megoldás.
Hali Fergisek!
7614 ről van bárkinek tapasztalata?
Dyna 4 el szerelve, semmi extrával,kabi és hídrugózással,súlyozva front hidr. val!
Nem lenne rossz váltani rá egész jó árban is van 70000 körül, új gépként, csak picit félek a 76 os elektonikai plusszától, a 74 esek nagyon beváltak voltak,remélem nem rontották el!
Valaki infó?
Sziasztok!
Nézegetem a MF 5611-es gép adatait, leírásait, van esetleg valakinek, tudna róla hasznos információkat adni? Milyen, mennyire elégeted vele, szerviz igénye, fogyasztása, stb. Vásárláson gondolkozok, csak még nem tudtam eldönteni, hogy melyik márka és típus lenne a legmegfelelőbb?! Előre is köszönöm a hasznos infókat...
Válasz pangi #21130. hozzászólásáraFura kattogás hallatszott füstölt mint a gőzös alajaraton ha odaleptem neki mintha egy T25-öst padlóztam volna le. Csere után tökéletes lett.
24427 hozzászólás
Válasz ano #21177. hozzászólásáraMaradt a karat. Nincs vele semmi gond a keskenyebb hegyekkel már. Most már ló meg plusz súly kellene elé és megváltanám a világot vele.
Válasz GREVEN #21176. hozzászólásáragrubbert vettél valamit, vagy a karátra kerültek keskeny kések, és azzal dolgoztál most?
Válasz ano #21175. hozzászólásáraNeeeem. Voltak és vannak vele bajok,de egyszer majd csak jó lesz.
Válasz GREVEN #21174. hozzászólásáramármint papírnehezéknek, ajtót kitámasztani, ilyesmikre?
Válasz ano #21173. hozzászólásáraAmikor nem dolgozik nagyon jó...
Válasz GREVEN #21172. hozzászólásárade azóta jó, nem? vagy folyamatos a szívás?
Válasz *** HM *** #21171. hozzászólására8500 óra van benne. Kellett sajnos...
Válasz GREVEN #21170. hozzászólásáraMennyi óra van benne?
Költöttetek rá sokat?
Erre az évre ő már végzett a rá kiszabott melóval.
Válasz Bandibandi #21168. hozzászólásáraTalán azelőtt kellett volna gondolkodni mielőtt megvetted. Olcsó húsnak híg a leve. Persze te most sem szeretnél rá költeni.
Válasz .Feco. #21165. hozzászólására"Massey Ferguson traktorokba is építettek perkins motort, azért gondoltam, hogy erre az oldalra is írok,,.. Mivel, hogy most vásároltam, nem szeretnék rá költeni, csak akkor, ha nagyon muszály, es ugy gondolom, hogy ha mélyen kell a zsebbe nyúlni, akkor adás-vételnél fenn áll a szavatosság, mint rejtett híba..De már ugy érzem, hogy az eladót is fell kell hívnom,,,,,,,,
A szakszervizbe most olyat vállalnak akinek lét, hogy jó legyen a gépe, most arra várok, elötte, hogy megmérjék.. A kiténél mértek gardánon keresztül, ,,KÖSZI A VÁLASZT,,,
Válasz .Feco. #21165. hozzászólására"Massey Ferguson traktorokba is építettek perkins motort, azért gondoltam, hogy erre az oldalra is írok,,.. Mivel, hogy most vásároltam, nem szeretnék rá költeni, csak akkor, ha nagyon muszály, es ugy gondolom, hogy ha mélyen kell a zsebbe nyúlni, akkor adás-vételnél fenn áll a szavatosság, mint rejtett híba..De már ugy érzem, hogy az eladót is fell kell hívnom,,,,,,,,
A szakszervizbe most olyat vállalnak akinek lét, hogy jó legyen a gépe, most arra várok, elötte, hogy megmérjék.. A kiténél mértek gardánon keresztül, ,,KÖSZI A VÁLASZT,,,
Válasz Bandibandi #21162. hozzászólásáraNekünk a perkins motornál mindig az injektorok voltak a hibásak.De akkor egy idő után már nehezen is indul, vagy be se indul,erő elmegy ,füstölni nem füstöl de a résolaj nagyon megnő.
Válasz Bandibandi #21164. hozzászólásárahidd el, aki a más a te helyedben volna és segítő szándékra szeretne építeni nem rögtön egy rendkívűl idegesítő módon kezdene neki, történetesen azzal, hogy egy csomó olyan topicba is belerakja ugyanazt a kérdést. Tedd fel a McCormik-osban és kész. A legtöbbünk sok témát olvas, marha idegesítő ugyan azzal (az egyébként nem annyira bonyolult) kérdéssel összetalálkozni 10-15 helyen, főleg olyan helyeken ahol semmi keresnivalója sincs.
De hátha nem kédezed meg mégyegyszer, gyorsan lírom a megoldási lehetőégeket:
1, ha most vetted akkor vidd vissza.
2, ha nem lehet visszavinni mert bármiért is akkor nézesd meg a márkaszervízzel vagy olyan független szerelővel akinek van a traktorodhoz laptopja hogy a motorvezérlés ahhoz a szinthez van-e állítva. Ha nem állíttasd át.
3, Hogy mértétek a teljesítményét? mert ugye a legtöbb mérést TLT-n mérik, a gépek teljesítményét pedig a motor főtengelyén adják meg. Simán elképzelhetőnek tartom, hogy a motor leadja közel azt a teljesítményt, amit kell neki, csak a hajtásláncon elvész a zöme! Azon hogy nem viszi ugyanazt a munkagépet mint a kriszti ne csodálkozz, zsírúj korában sem vitte volna! Régen pláne teljesen máshogy adták meg ezeket, ráadásul sokkal keményebb motorok voltak, egy papíron 180 léerős 4755-ös bőven többet húz, mint egy papíron 220 lóerős 6215R.
4, azt nem írtad, hoyg néztétek-e már, hogy dolgozik-e minden henger. egy hathengeres motor futásán laikusként nem fogod észre venni ha 1 hanger nem dolgozik, lehet épp csak annyi a baj... de ha ahiba felderítésében sem vagy jó, megcsinálni sem fogod magad, szóval keress szerelőt, aki ezt neked elmondta volna már telefonban 10 perc alatt. Ez nem leugatás, de hidd el, marha idegesítő ugyanazt a kérdést nézni minden egyes témában, ráadásul tolja le a listán a pörgősebb, több embert érdeklő témákat, megnehezítve ezzel a keresését, visszaolvasást, mindent...
Válasz csontii #21163. hozzászólásáraÉn senkit se szerettem volna megbántani, de ha te volnál a helyemben, és tudom, hogy a perkinsz motort már 50 éve rakják külömbőző nevő, márkájú traktorokba, akkor várhatok egy értelmes választ Massey Ferguson tulajoktól, hátha találkoztak, hallottak hasonlókat, mégegyszer elnézést kérek, hogy számomra fontos kérdéssel ""összefostam a topikot"!!!?
Válasz Bandibandi #21162. hozzászólásáraMég hány topikot fogsz összefosni a kérdéseddel? Van meccormik topik bőven elég,ha ott feltetted a problémádat.
Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
imélcimem veszelovszkia@invitel.hu
Válasz pangi #21160. hozzászólásáraIgen.
Válasz Berkó_ #21159. hozzászólásáraOk.Köszönöm.vp adagoló van a gêpeden?
Válasz pangi #21157. hozzászólásáraMf Pisti ajánlásával Hajdúböszörménybe!
Válasz Sötét Paraszt #21153. hozzászólásáraHa a hátsókat cseréled, figyelj a fülke emelésre, nehogy berepedjen a szélvédő!
Válasz Berkó_ #21152. hozzászólásáraHelló.Adagolót hol újítattad fel?.Egyre jobban nálam a psg5 vezérlőre és előtöltés szabályzó problémára szűkül a kör.
Válasz szanberg #21154. hozzászólásáraVégre egy gazdálkodó, aki először leírja. Köszönöm!Sok ember csak úgy találgatott, meg nem voltak olyan meggyőzőek, hogy mi lehet a baj. Amúgy meg nagyon szeretem a váltóját, meg az egész gépet, csak hát nem új a traktor vannak hibái.
Válasz Sötét Paraszt #21153. hozzászólásáraSimán megtudod otthon csinálni. csavarokat le, fülkét picit megemeled aztán mehet be az új
Válasz Berkó_ #21152. hozzászólásáraA kis gépeknél büntetés a dyna6.
csakis dyna 4-el van erő, de tényleg úgy lefogja mint az állat, mintha fogna a fék folyamatosan.
Egyébként a legjobb elosztású váltó a piacon, csak tényleg nagyobb motor kéne elébe
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21151. hozzászólásáraKicserélni nehéz?
Válasz pangi #21147. hozzászólásáraA gyengeségre egy optimalizálás segített, a füstölés megszüntetésére a kartergáz visszavezető csövet iktattuk ki. Amúgy az nem tetszik, hogy sokat fogyaszt. Adagoló, porlasztók felújjítva, kompresszió szinte tökéletes, szervizes is értetlenül áll a dolog előtt. Igaz szerinte az a baj, hogy a teljesítményéhez képest nagy a súlya, nagyok a kerekek, és a dyna6-os váltóba is rengeteg energia elvész...
Válasz Sötét Paraszt #21150. hozzászólásáraEz 5455-ös, 65-ös gumib nemtudom ugyanaz-e? De lehet hogy fás árat mondtak már..Kétkatást csörgesd meg szívesen megmondják
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21149. hozzászólásáraNekem 25-30-at emlegettek.
Válasz Sötét Paraszt #21148. hozzászólására16-18+fa/Db.
Fülketartó gumibakok cseréje vajh mibe fáj?
Válasz Berkó_ #21146. hozzászólásáraLegutóbb azt írtad ,hogy gyengélkedik,füstöl stb. Csak azért kérdem mert nekem is van problémám vele.Mármint a sajátommal.Mi volt a megoldás.
Válasz pangi #21145. hozzászólásáraŰzöm hajtom teszi a dolgát.
Helló Berkó.Fergi megjavult?
Hali Fergisek!
7614 ről van bárkinek tapasztalata?
Dyna 4 el szerelve, semmi extrával,kabi és hídrugózással,súlyozva front hidr. val!
Nem lenne rossz váltani rá egész jó árban is van 70000 körül, új gépként, csak picit félek a 76 os elektonikai plusszától, a 74 esek nagyon beváltak voltak,remélem nem rontották el!
Valaki infó?
Sziasztok!
Nézegetem a MF 5611-es gép adatait, leírásait, van esetleg valakinek, tudna róla hasznos információkat adni? Milyen, mennyire elégeted vele, szerviz igénye, fogyasztása, stb. Vásárláson gondolkozok, csak még nem tudtam eldönteni, hogy melyik márka és típus lenne a legmegfelelőbb?! Előre is köszönöm a hasznos infókat...
Válasz .Norbert #21141. hozzászólására14.9R28, 18.4R38
Akinek 3080-asa vagy hasonló szériás gépe van és sorközműveléskor elfér a sorba annak milyen gumijai vannak a gépen?
Nekem 480/65 R28 és 600/65 R38 vannak fent de nem tudom úgy forgatni a felnit hogy beférjek
Válasz norbi08 #21139. hozzászólásáraMostmár megkaptam, válaszoltam
Válasz Bandika86 #21138. hozzászólására
igen, elküldöm megint
Válasz norbi08 #21136. hozzászólásáraNem jött semmi, nemetiandras@freemail.hu-ra küldted!?
Nem túl friss a vidió, de a lényeg nem változott azóta sem.
-videó
Válasz Bandika86 #21128. hozzászólására
Megtaláltam, köszi!
Küldtem mailt az itt megadott címedre, nézd majd meg.
Válasz Bandika86 #21133. hozzászólásáraItt még nem füstölt
https://youtu.be/KYLRtI-PbB8
Válasz Bandika86 #21133. hozzászólásáraNem.Egygazdás magyar gép.Vagyis már 2.
Válasz pangi #21132. hozzászólásáraAkkor csúcs csere! Véletlenül nem külföldről behozott?
Válasz Bandika86 #21131. hozzászólásáraNálam is ez van.
Válasz pangi #21130. hozzászólásáraFura kattogás hallatszott füstölt mint a gőzös alajaraton ha odaleptem neki mintha egy T25-öst padlóztam volna le. Csere után tökéletes lett.
Válasz Bandika86 #21129. hozzászólásáraTünetek mik voltak.?Csere után jó lett?
Válasz pangi #21126. hozzászólásáraKezdett besülni nekem is így volt csak nekem 4-bol 2 ment másik 2 400 bárnál még meg sem pisszent