Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz neo. #24133. hozzászólására6245-be lukoil versomotor 10-40 -et rakok. Motorba és váltó-hidraulikába is. 20 éve ez megy a valtrába meg tizen éve a fergébe. Ez omv volt régen csak megvette a lukoil.
Mf6445 2003as dynashiftbe szeretnék hidraulika olajat cserélni csak nem tudom milyet kellene bele tenni és mennyit. Ha valaki tudja kérem segítsen. Szűrőket már találtam hozzá.
Sziasztok!6160 as mf el lenne hidraulika gondom se kintröl.se bentröl nem megy biztositék jó az orrába a hibakód jelző 1 villog utáma 8 at gondolom ez 18 hibakód akar lenni!valaki nem járt még így?
Válasz pumpedli72 #24121. hozzászólásáraA Bosch melyik fajtája, magasnyomású vagy csak sima úgymond "köradagolós" verzió! Levegő kerül valahogy a rendszeredbe, azt kell megszüntetni! De ha csak meleg motornál van a gond az az egyszerűbb hiba. Szerintem tudom mi lehet a hiba.
Válasz pumpedli72 #24112. hozzászólásáraNekem a kézipumpa halt meg egyszer, akkor csinált ilyet, meg a tankba habzott a gázolaj.
Kifele nem eresztett, csak falsot tudott szívni.
Válasz Ares 826 #24120. hozzászólásáraNaja. Sztem csak melegen. Hidegen melegen könnyen indul. Amúgy minden a megszokott csak néha ez a jelenség. Bosch. Nem füstöl. Erő is van. A szűrővel egybeépített tápszivattyút lelégtelenítem aztán mehet tovább. Csak ha fordulaton leáll az nem túl jó. Amikor leááll kifekszik a fordulatszám érő és minden csipog.Az A és az 1 csoport villog.
Válasz pumpedli72 #24118. hozzászólásáraHát az jó messze van! Hidegben is és melegben is szar??? Meleg motornál és hideg motornál is szar??? Milyen adagoló van rajta?????
Válasz envagyok2 #24113. hozzászólásáraNem pumpálom fel a tápszivattyú oldalán ezen van a szűrő is van kettő csavar kitekerem és levegő jön rajt. Vissza tekertem a tápszivattyú ismét vissza áll és pöcre indul.
Válasz pumpedli72 #24112. hozzászólásáravagy csak valahol eltömődik a rendszer?
mikor leáll, ne pumpáld fel, hanem vedd le csövet a kézi tápszivattyúróül, és próbálj belefújni, hátha rzed, hogy könnyen megy, vagy valamit ki kell fújni a csőből.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Massey ferguson 5465 traktorral kapcsolatban. A probléma, hogy munka közben minden előjel nélkül megáll. A kézitápszivattyú pumpáló gombja beesik. Légtelenítek a rendszeren újra elindul mintha mi sem történt volna. KB félóráig minden oké majd újra ez a probléma. Perkins Tier 3.motor.Hidegen tökéletesen indul. Injektorok voltak cserélve. 4700 üzemóra van a gépben. Tápszivattyú?
Mf6497 most kezdi a 16. szezonját, először néztünk bele a rugózott híd csukló pontjainál. Két beázott csapágyat cseréltünk a 8-ból. Aztán megfúrtuk és zsírzó gombot kapott mindenhová. Akinek ilyen van(carraro Hidas) vagy újabb fajta claas axion 800-as széria,az csinálja ezt meg fiatal korában és örökös lesz! Évente egyszer lekened oszt jónapot. 13ezer van a mienkben meg rendszeresen átjarunk a folyón vele, mégis bírja,jó bótot csinált a claas ezzel a futóművel.
Válasz darocziszabolcs0811 #24105. hozzászólásáraMondjuk van pár fergussonkereskedés, ott biztos megmondják mit jelentenek a kódok. Gondolom nem fogsz unixnál venni hozzá alkatrészt. Szval googlezd ki melyik kereskedő van hozzád közel és irány a telefon. Mert kb ez biztosítéktól barmi lehet
Sziasztok, vásároltam egy 8170-es fergit valamilyen elektromos problémája lehet a vízhőfokjelző össze vissza jelez az üzemanyag szint jelző meg semmit ,mi lehet szerintetek , kihez fordulhatnák ? Írja az e 125 , e 127 , e 46 , e 94 hiba kódokat is,
Válasz Zsolesz100 #24100. hozzászólásáraAra ugy emlékszem tavaly 700korul volt a négy plusz áfa de nem tudom pontosan ha tévedek akkor inkább több volt mikor mi vettük
De van elado munkahengerem 5vagy 6 darab ami működik de mikor utoljára lent maradt a fülke annyira be telt a pohár hogy megint rossz mérgembe vettem de kivételesen nem a munkahengerrel volt a gond hanem a egy bak szilentjevel de mivel meg vettem be raktam a mechanikusat
Amugy az a nagy baja hogy két végálást néz és úgy szintet és ha a négyből egy nem talál egy állást akar alsót vagy felsőt mar nem emel ki olyan meg pl bele ér a tankba az adblue nélküli nálunk stb ugye hogy nincs rugózás volt hogy egy délután úgy ment el tört egy tartó konzol így ezért jobb ez a mechanikus soha nem lesz vele gond nelkule
Mondhatni hogy még inkább lágyabb is mint az elektrohidraulikus
Válasz kiro71 #24094. hozzászólásáraJa meg a a fülke rugózás az betegsége az elektro hidraulikus azt ki kell dobni alóla aztán mechanikus alá után nagy soha többé nem lesz baj vele.
Válasz kiro71 #24094. hozzászólásáraNekünk 8730 2016-os van benne 5800 óra 3000 óránál kapott egy rövid motort mert gyárilag hibás volt utánna kiderült h a hengerfej is repedt volt a motor meghibásodása miatt 4000 óra környékén első hajtás karán kereszt 5500 óránál Nox szenzor kuka ki lett ütva belőle az ad blue mert olcsóbb volt kiütni mint a két szenzor. De amúgy nagyon szeretjük és nem cserélném le. Ha a motor hibát nem nézzük akkor az semmi ennyi óra alatt ja és a motort belátta a gyár h hibás volt! Tehát nem üzemeltetői hiba volt.
Válasz kiro71 #24094. hozzászólására8470 és 8670 is van a 8670 ugyan az mint a 8690 nekünk tier3 még vagyis még nem ad blues 4x óra körül járunk hiba még nem nagyon volt fülke rugózás az optiride rugo ha hidraulikus akkor azzal szoktak lenni nyűgök de lehet venni hozzá mechanikusat a komfort érzet szinte semmit nem változott annyi hogy nincs meghibásodás és nem lehet kikapcsolni
Injektor hiba volt de üzemanyag minőség miatt
Teszem hozzá jó dolog ha tudsz bármit az elő életről főleg a váltó miatt mert nagyon balfasznak kell lenni de azért meg lehet ölni a variot nagyon jó váltó csak nem állat módjára kell kezelni a 8470est 2006ban vettük 8000órás váltóval semmi bajunk nem volt sőt igazából semmivel nagyon hálás gép semmi része nem volt javítva csak az elso hajtás keresztje pedig anno mindenki óvva intett minket a variotol
Válasz jani13 #24092. hozzászólásáraKöszi, az enyém még épp 25-be befért, alatta lett volna ha nem kérem rá az 520-420 gumizást. A 6714 szoftverét biztos rá lehet tenni, teljesen megegyeznek viszont a 6715 és fölfelé már más erősített véglehajtással van. Igen a 1221 könnyű én raktam az elejére +220 kilót a hátsókerékre 3-3-pár mtz keréksújt (240 kg) így azért jobb lett, meg hát ugye az a 6 hengeres motor nem kérdez vissza hanem megy mint az atom
Válasz csferri #24089. hozzászólásáraLegalább 10000 problémamentes üzemórát kívánok hozzá! Az enyém márciusban fog beérkezni az Agrokerhez, csak már 27 M felett van az ára. Azért is tetszett meg, mert elég nagy az önsúlya. Még nem kérdeztem a forgalmazótól, hogy a 6714 szoftverét rá e lehetne tölteni. Az 1221.3 nekem is majdnem könnyű a lazítóhoz, emeli szépen, csak nem ártana még pár mázsa súly az elejére.
Üdv mindenkinek!
Nekem is lenne egy két kérdésem a lentebb tárgyalt légfékes témában. Nem pont Fergusson de kb bármelyik nyugatit be lehet helyettesíteni.
Szóval adott egy Renault Ares 656. Gyárilag csak hidraulikus átmenőfékkel van szerelve. Ez a magyar forgalmijába is be van jegyezve kézzel hogy csak hidraulikus átmenőfékes pótot vontathat. Szeretnék rá kiépíteni légféket. Eddig csak azokat a hírdetéseket láttam ahol kb 1millio + fa volt egy komplett szett. Nekem ez túl sok. Viszont most felcsillant a szemem ahogy említették itt a mowat elég jó áraknak tünnek ezek.
Tegyük fel hogy megszereztem a cuccokat mi a teendő ez után?
Jól gondolom az úgy működik hogy ha számlával igazolva van hogy gyári az adott trakihoz való légfék alkatrészek ezek és számlával vagy tanusitvánnyal igazolom hogy szakműhelyben szerelték be akkor kpm vizsga és új forgalmi amibe beírják a légféket? Lejárt a műszaki de akkor már a légfékkel vinném ne kelljen 2szer. Továbbá mely cégek szerelik ezt be nekem igazolással? Axi van a közelbe elvileg a Claas miatt ők biztos meg tudnák csinálni de elég jól fog a cerka náluk. A hidraulikus fékkel csak annyi a gondom hogy nem találok egy becsületes hidrofékes pótkocsit.
Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz jani13 #24087. hozzászólásáraSzia. Jól szuperál, meg vagyok elégedve. Külön a traktort nem mértem csak póttal együtt, a 1221.3-tól 10-11q-val nehezebb , olyan 65-67q lehet.
Válasz jamo #24082. hozzászólásáraÜdv.
Mutatom a képeket a kompresszorról az MF 3115. Amint említettem a telefonban adagoló felett van a kompresszor és a generátor felett van a klíma kompresszor. Az ékszíjak. Kettő a főtengelyről, majd a kompresszor és utána a klíma kompresszor.
Annyi kérdés jutott még eszembe, hogy nyúl béka váltást csak álló helyzetben lehet végre hajtani?
24434 hozzászólás
Válasz neo. #24133. hozzászólására6245-be lukoil versomotor 10-40 -et rakok. Motorba és váltó-hidraulikába is. 20 éve ez megy a valtrába meg tizen éve a fergébe. Ez omv volt régen csak megvette a lukoil.
Mf6445 2003as dynashiftbe szeretnék hidraulika olajat cserélni csak nem tudom milyet kellene bele tenni és mennyit. Ha valaki tudja kérem segítsen. Szűrőket már találtam hozzá.
Sziasztok!6160 as mf el lenne hidraulika gondom se kintröl.se bentröl nem megy biztositék jó az orrába a hibakód jelző 1 villog utáma 8 at gondolom ez 18 hibakód akar lenni!valaki nem járt még így?
Válasz reszler16 #24130. hozzászólására
Válasz reszler16 #24129. hozzászólásáraNagyobb kép a linken elérhető.https://abload.de/img/274289337_46345492526i6kjx.jpg
Nemsokára itthon lesz:
Válasz eztkellhasznalni #24127. hozzászólásáraolcsóbb lesz egy elektromágnes, meg ha ehhez hozzányúlsz, az életben nem tudod úgy összerakni, ahogy egyszer összerakták...
Sziasztok!
Egy régebbi modellnek 1134 a vezérlőtömbjét szeretném bőviteni.
Nincs esetleg egy tagja valakinek eladó?
Válasz Sötét Paraszt #24123. hozzászólásáraÉn is erre tippelek.
Válasz Ares 826 #24124. hozzászólásáraJó kérdés milyen bosch. Elektromos befecskendezős.Magasnyomású.Sztem a tápszivattyú membránál falsot szív.
Válasz pumpedli72 #24121. hozzászólásáraA Bosch melyik fajtája, magasnyomású vagy csak sima úgymond "köradagolós" verzió! Levegő kerül valahogy a rendszeredbe, azt kell megszüntetni! De ha csak meleg motornál van a gond az az egyszerűbb hiba. Szerintem tudom mi lehet a hiba.
Válasz pumpedli72 #24112. hozzászólásáraNekem a kézipumpa halt meg egyszer, akkor csinált ilyet, meg a tankba habzott a gázolaj.
Kifele nem eresztett, csak falsot tudott szívni.
https://agroinform.blog.hu/
Válasz Ares 826 #24120. hozzászólásáraNaja. Sztem csak melegen. Hidegen melegen könnyen indul. Amúgy minden a megszokott csak néha ez a jelenség. Bosch. Nem füstöl. Erő is van. A szűrővel egybeépített tápszivattyút lelégtelenítem aztán mehet tovább. Csak ha fordulaton leáll az nem túl jó. Amikor leááll kifekszik a fordulatszám érő és minden csipog.Az A és az 1 csoport villog.
Válasz pumpedli72 #24118. hozzászólásáraHát az jó messze van! Hidegben is és melegben is szar??? Meleg motornál és hideg motornál is szar??? Milyen adagoló van rajta?????
Válasz Ares 826 #24117. hozzászólására06204722939
Válasz Ares 826 #24117. hozzászólásáraSomogyjád. Kaposvár mellett.
Válasz pumpedli72 #24116. hozzászólásáraMerre laksz pumpedli???
Válasz Ares 826 #24115. hozzászólásáraHa tele van akkor is.
Válasz pumpedli72 #24112. hozzászólásáraHa tele a tank akkor is csinálja a jelenséget vagy csak akkor ha kevés a tankban a gázolaj??????
Válasz envagyok2 #24113. hozzászólásáraNem pumpálom fel a tápszivattyú oldalán ezen van a szűrő is van kettő csavar kitekerem és levegő jön rajt. Vissza tekertem a tápszivattyú ismét vissza áll és pöcre indul.
Válasz pumpedli72 #24112. hozzászólásáravagy csak valahol eltömődik a rendszer?
mikor leáll, ne pumpáld fel, hanem vedd le csövet a kézi tápszivattyúróül, és próbálj belefújni, hátha rzed, hogy könnyen megy, vagy valamit ki kell fújni a csőből.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Massey ferguson 5465 traktorral kapcsolatban. A probléma, hogy munka közben minden előjel nélkül megáll. A kézitápszivattyú pumpáló gombja beesik. Légtelenítek a rendszeren újra elindul mintha mi sem történt volna. KB félóráig minden oké majd újra ez a probléma. Perkins Tier 3.motor.Hidegen tökéletesen indul. Injektorok voltak cserélve. 4700 üzemóra van a gépben. Tápszivattyú?
Mf6497 most kezdi a 16. szezonját, először néztünk bele a rugózott híd csukló pontjainál. Két beázott csapágyat cseréltünk a 8-ból. Aztán megfúrtuk és zsírzó gombot kapott mindenhová. Akinek ilyen van(carraro Hidas) vagy újabb fajta claas axion 800-as széria,az csinálja ezt meg fiatal korában és örökös lesz! Évente egyszer lekened oszt jónapot. 13ezer van a mienkben meg rendszeresen átjarunk a folyón vele, mégis bírja,jó bótot csinált a claas ezzel a futóművel.
Válasz darocziszabolcs0811 #24108. hozzászólásáraEz a legegyszerűbb. Remélhetőleg gyors meg lesz hiba forrása. Illetve nem drága lesz javítás.
Válasz BolliKat #24107. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm neked :)
Válasz Dvili #24106. hozzászólásáraKöszönöm szépen , fel is vettem már a kapcsolatot kijönnek és nézik :)
Válasz darocziszabolcs0811 #24105. hozzászólására
Válasz darocziszabolcs0811 #24105. hozzászólásáraMondjuk van pár fergussonkereskedés, ott biztos megmondják mit jelentenek a kódok. Gondolom nem fogsz unixnál venni hozzá alkatrészt. Szval googlezd ki melyik kereskedő van hozzád közel és irány a telefon. Mert kb ez biztosítéktól barmi lehet
Sziasztok, vásároltam egy 8170-es fergit valamilyen elektromos problémája lehet a vízhőfokjelző össze vissza jelez az üzemanyag szint jelző meg semmit ,mi lehet szerintetek , kihez fordulhatnák ? Írja az e 125 , e 127 , e 46 , e 94 hiba kódokat is,
Köszönöm a tanácsokat
Válasz Laci8670 #24103. hozzászólására:D :D Azt hittem álcázod magad
Válasz Zsolesz100 #24102. hozzászólásáraHáát a Laci alapján ...
Vagyis nem
Válasz Laci8670 #24101. hozzászólásáraÉrtem köszi!
Neked nem Szabolcs, vagy Adrián a keresztneved? :D
Válasz Zsolesz100 #24100. hozzászólásáraAra ugy emlékszem tavaly 700korul volt a négy plusz áfa de nem tudom pontosan ha tévedek akkor inkább több volt mikor mi vettük
De van elado munkahengerem 5vagy 6 darab ami működik de mikor utoljára lent maradt a fülke annyira be telt a pohár hogy megint rossz mérgembe vettem de kivételesen nem a munkahengerrel volt a gond hanem a egy bak szilentjevel de mivel meg vettem be raktam a mechanikusat
Amugy az a nagy baja hogy két végálást néz és úgy szintet és ha a négyből egy nem talál egy állást akar alsót vagy felsőt mar nem emel ki olyan meg pl bele ér a tankba az adblue nélküli nálunk stb ugye hogy nincs rugózás volt hogy egy délután úgy ment el tört egy tartó konzol így ezért jobb ez a mechanikus soha nem lesz vele gond nelkule
Mondhatni hogy még inkább lágyabb is mint az elektrohidraulikus
Válasz gabi86 #24099. hozzászólásáraErre valami cikkszámot, vagy árat tudnál?
Válasz kiro71 #24094. hozzászólásáraJa meg a a fülke rugózás az betegsége az elektro hidraulikus azt ki kell dobni alóla aztán mechanikus alá után nagy soha többé nem lesz baj vele.
Válasz gabi86 #24096. hozzászólásáraKöszi az infót ,kintről néztem egyet 8737 2500üó ,szerintem bevállalom.
Válasz Laci8670 #24095. hozzászólásáraKöszönöm az infókat
Válasz kiro71 #24094. hozzászólásáraNekünk 8730 2016-os van benne 5800 óra 3000 óránál kapott egy rövid motort mert gyárilag hibás volt utánna kiderült h a hengerfej is repedt volt a motor meghibásodása miatt 4000 óra környékén első hajtás karán kereszt 5500 óránál Nox szenzor kuka ki lett ütva belőle az ad blue mert olcsóbb volt kiütni mint a két szenzor. De amúgy nagyon szeretjük és nem cserélném le. Ha a motor hibát nem nézzük akkor az semmi ennyi óra alatt ja és a motort belátta a gyár h hibás volt! Tehát nem üzemeltetői hiba volt.
Válasz kiro71 #24094. hozzászólására8470 és 8670 is van a 8670 ugyan az mint a 8690 nekünk tier3 még vagyis még nem ad blues 4x óra körül járunk hiba még nem nagyon volt fülke rugózás az optiride rugo ha hidraulikus akkor azzal szoktak lenni nyűgök de lehet venni hozzá mechanikusat a komfort érzet szinte semmit nem változott annyi hogy nincs meghibásodás és nem lehet kikapcsolni
Injektor hiba volt de üzemanyag minőség miatt
Teszem hozzá jó dolog ha tudsz bármit az elő életről főleg a váltó miatt mert nagyon balfasznak kell lenni de azért meg lehet ölni a variot nagyon jó váltó csak nem állat módjára kell kezelni a 8470est 2006ban vettük 8000órás váltóval semmi bajunk nem volt sőt igazából semmivel nagyon hálás gép semmi része nem volt javítva csak az elso hajtás keresztje pedig anno mindenki óvva intett minket a variotol
Üdv urak valakinek tapasztalata MF 8690 ,8737 trakival kapcsolatban,jó rossz minden jöhet,köszi előre is.
Válasz jani13 #24092. hozzászólásáraKöszi, az enyém még épp 25-be befért, alatta lett volna ha nem kérem rá az 520-420 gumizást. A 6714 szoftverét biztos rá lehet tenni, teljesen megegyeznek viszont a 6715 és fölfelé már más erősített véglehajtással van. Igen a 1221 könnyű én raktam az elejére +220 kilót a hátsókerékre 3-3-pár mtz keréksújt (240 kg) így azért jobb lett, meg hát ugye az a 6 hengeres motor nem kérdez vissza hanem megy mint az atom
Válasz csferri #24089. hozzászólásáraLegalább 10000 problémamentes üzemórát kívánok hozzá! Az enyém márciusban fog beérkezni az Agrokerhez, csak már 27 M felett van az ára. Azért is tetszett meg, mert elég nagy az önsúlya. Még nem kérdeztem a forgalmazótól, hogy a 6714 szoftverét rá e lehetne tölteni. Az 1221.3 nekem is majdnem könnyű a lazítóhoz, emeli szépen, csak nem ártana még pár mázsa súly az elejére.
Üdv mindenkinek!
Nekem is lenne egy két kérdésem a lentebb tárgyalt légfékes témában. Nem pont Fergusson de kb bármelyik nyugatit be lehet helyettesíteni.
Szóval adott egy Renault Ares 656. Gyárilag csak hidraulikus átmenőfékkel van szerelve. Ez a magyar forgalmijába is be van jegyezve kézzel hogy csak hidraulikus átmenőfékes pótot vontathat. Szeretnék rá kiépíteni légféket. Eddig csak azokat a hírdetéseket láttam ahol kb 1millio + fa volt egy komplett szett. Nekem ez túl sok. Viszont most felcsillant a szemem ahogy említették itt a mowat elég jó áraknak tünnek ezek.
Tegyük fel hogy megszereztem a cuccokat mi a teendő ez után?
Jól gondolom az úgy működik hogy ha számlával igazolva van hogy gyári az adott trakihoz való légfék alkatrészek ezek és számlával vagy tanusitvánnyal igazolom hogy szakműhelyben szerelték be akkor kpm vizsga és új forgalmi amibe beírják a légféket? Lejárt a műszaki de akkor már a légfékkel vinném ne kelljen 2szer. Továbbá mely cégek szerelik ezt be nekem igazolással? Axi van a közelbe elvileg a Claas miatt ők biztos meg tudnák csinálni de elég jól fog a cerka náluk. A hidraulikus fékkel csak annyi a gondom hogy nem találok egy becsületes hidrofékes pótkocsit.
Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz szanberg #24084. hozzászólásáraSzia!
Írtam privátban.
Válasz jani13 #24087. hozzászólásáraSzia. Jól szuperál, meg vagyok elégedve. Külön a traktort nem mértem csak póttal együtt, a 1221.3-tól 10-11q-val nehezebb , olyan 65-67q lehet.
Válasz Filler #24086. hozzászólásáraSzia!
köszi a képeket!
Igen, a nyúl-béka csak álló helyzetben megy. Ha jól emlékszem nem is kapcsol át ha van sebességjel, hiába húzod a kart oldalra.
Válasz csferri #24072. hozzászólásáraÜdv! Hogy szuperál a 6713-as, meg vagy elégedve vele? Önsúlyát mérted?
Válasz jamo #24082. hozzászólásáraÜdv.
Mutatom a képeket a kompresszorról az MF 3115. Amint említettem a telefonban adagoló felett van a kompresszor és a generátor felett van a klíma kompresszor. Az ékszíjak. Kettő a főtengelyről, majd a kompresszor és utána a klíma kompresszor.
Annyi kérdés jutott még eszembe, hogy nyúl béka váltást csak álló helyzetben lehet végre hajtani?
Válasz szanberg #24084. hozzászólásáraNem ugrottam neked, csak más véleményen vagyok...Vagy kötelező veled egyetérteni?