Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Allatarto telepen szalmat hordania,es a terepet rendberaknia,erre kell.Motor a kacso gep altal feluijtva,valto,diffi,elso hid teljesen felujitva,szervo is,minden,kabin is,elso hajtas nekm nem kell,uj gumik mindenhol,rengeteg munka raforditva,sajat celra jo lessz biztos.
Válasz Mfpisti #20710. hozzászólásáraSzia most néztem meg a bal oldali keréknél levettem a másik deknit hogy háta a vissza térő olaj kis csöve ami megy bele a szívóági csonkba hátha nem jól van visszatéve de minden oké hajtás is pompás a kis cső is a helyén volt mégse veszi fel az olajat. Már lassan kezdek kifogyni az ötletekből meg atürelemből is
Válasz vidéki1921 #20714. hozzászólásáraMi 5-6 éve adtuk el 1,4 mill ért és azon is uj perselyek meg uj forgócsapágya volt de a födarabokat ne mtudod kicserélni fiatlaabbra a motorja , a váltoja , véglehajtásai mind öreg lesz és sosem fog annyit birni mint egy ujabb akármit kicserélhetsz rajta és a 4 kerék hajtást sem tudod potolni pedig az egy alap feltétel már egy földmunkagépnél ! A perselyek , kanál vágóél munkahengerek tömitései olaj folyások filléres dolgok!
De még midnig nem tudjuk hogy mire kell ??? Mondjuk egy épitöipari céghez már tuti nem vennék ilyen gépet esetleg tanyán kiszolgál még valameddig .....
Válasz Pici #20713. hozzászólásáraIgen,egy újabbat,ami gyorsabb,de 100 sebből vérzik,ez régi lessz,de tökéletes,nincs fáradt végtag,mivel minden csap,persely,a világon minden új!!Nem?
Válasz vidéki1921 #20712. hozzászólására3 mill ért egy 4 kerék hajtásos ujabb gépet lehet venni kitolhato gémel hátul és talán fiatalabb motorral ....szerintem ! ez felujjitva is csak egy öreg gép lesz fáradt végtagokkal és lassu hidrolikával ! De kinek hogy tetszik !
Nekem B van,a-tól z-ig van felújítva,még folyamatba van,totál felújítás,még a hátsó rakodó ráész van hátra,egy ilyen gépet 3 millióbol totál ujjá lehet tenni,saját munkával!Akkor tuti jó,nem?
Válasz vidéki1921 #20708. hozzászólásáraNekünk H van, de a lényeg hogy ezen még minden mechanikus. Mi is saját részre, kis munkákra vettük, és fontos indok volt, hogy a motort, hajtóművet ismerjük, illetve tudunk alkatrészt varázsolni hozzá. A speciális, építőgépes részek beszerzése már macerás, mivel az MF építőgépes vonala, teljesen más mint az mg. ( terex )
Ezek miatt lényeges hogy a gém, csapok, vázelemek, fordító legyen 100-as, a többi javítható.
Válasz Bandika86 #20703. hozzászólásáraNem tudtam vissza olvasni mindent, de az új szivattyúnak azonnal fel kellett volna venni az olajat, szenzortól függetlenül. El kell indulni a kályhától. Van meghajtás? Hol kaphat levegőt szívóágon?
Válasz vidéki1921 #20708. hozzászólásáraNekünk volt egy semmi bajunk nem volt vele soha de gyengélkedett az automata irányváltoja kuplungja melegen már ne mfogott annyira igy eladtuk és jött egy bobcat meg amugy cska addig volt amig épült a tanya utánna feleslegessé vált..... van videom rola ahogy pakolja a trágyát youtuben .... nyithato kanál volt rajta , a kitolhato gém hiányzott a végéröl meg persze a 4 kerékhajtás mivel igy sárban meg trágyában is nehézkes volt a melo vele , szervoja melegen megint csak alig ment.... hirtelen ennyi jutott eszembe ... ha olcson hozzá lehet jutni és nem kell nagy munkára akkor lassan és biztosan midnent megcsinál !
Létrehozta: lui965, 2015-12-25 17:25:15
Új hozzászólás Frissítés
Válasz »
#1 lui965 | 2015-12-25 17:25:15
#959239. hozzászólás
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
Üdv mindenkinek.
Van valakinek gyakorlati tapasztalata az MF 390-es traktorról?
Amit nézegetek az 6000 órás,mennyire szabad megvenni ennyi üzó-val,stb.Forgalomba helyezéshez kell számla? Magánszemély az eladó.
Válasz jamo #20700. hozzászólásáraNade néztem azt is és az ha nem a helyére csúszik akkor amin a szivattyú van a deknit nem engedi be a helyére rendesen
Válasz Bandika86 #20697. hozzászólásáraMost nincs előtttem.... De a tiedbe nincs egy cső ami a kétoldali deknit összeköti, amin a szűrt de felnemhasznált olaj újból visszafolyik a szivattyúra? Mert ha az a cső valamiért nencs a helyén akkor ott talán tud falsot szívni.
Válasz Mf-es? #20696. hozzászólásáraA szűrőt persze felöntöttem szivattyút mondjuk nem. Az a szűrőpohár merre található mert gondolom nem a nagy szivószürőre gondolsz!?
Válasz Bandika86 #20695. hozzászólásáraJáró motornál a szűrőpoharat tekerd ki,hogy ott nyomjon egy kis olajat.Levegős.Szűrőt szivattyút felöntötted olajjal?
Válasz sanyeee #20694. hozzászólásáraNa ez az érdekes h Sehol sincs nyomás a szivattyú pedig jó irányba forog új szűrő van benne minden ugyanúgy van bekötve mégse nyom sehova semmit
Válasz jamo #20692. hozzászólásáraÉrtem akkor azt hiszem megvan a probléma ugyanis ez a szenzor háza eltört De a szivattyúnak akkor is kellene az olajat nyomni nem!?
Válasz Bandika86 #20691. hozzászólásáraOlaj nyomja össze a lamellasort, ha nincs olajnyomás akkor semmi se működik. De ha az a szenzorod nem ad jelet akkor azt hiszi a autotronic hogy nem jár a motor ezért nem kapcsol semmit. Ugyanez igaz a műszerfalon a váltóolajnyomás gombára amíg az világít semmi nem fog működni.
Válasz jamo #20686. hozzászólásáraA szivattyú fogaskerekénél kívülről a deknibe be van tekerve egy jeladó szerűség 2vezeték megy rá egy közös műanyag csatlakozóba a fogaskeréknél levő vége mágneses, az mi célt szolgál????
Válasz sanyeee #20687. hozzászólásáraNem maradt ki és elnyirva sincs már kiszereltem megnéztem a forgás iránya is jó, szűrő is volt cserélve. Próba után sem volt jó
Válasz Bandika86 #20681. hozzászólásáraA pompát hajtó fogaskerék ékje esetleg nem maradt ki, vagy nem vághatta el? Egy olyat meg lehetne próbálni, hogy kicsi olajat önteni a pompába a kiadó szelepeket ellátó tömlőn keresztül, de szerintem ha elég olaj van benne akkor rá kellene folynia a pompára, ahogy Jamó is irta. Szürő volt cserélve?
Válasz Pici #20685. hozzászólásáraEgész rendszer a váltó belében van hozzá se férsz. Nincs légtelenítője. Kb a szivattyú az oljszittel van egymagasságbande lehet kicist alatta, tehát ráfolyik az olaj a szivattyú szívóágára. Ikerszivattyú de nem hinném, hogy a gyári szivattyút fordítva rakták össze. Fordítva nem lehet beszerelni.
Válasz jamo #20684. hozzászólásáraNekunk nem mf de a szivattyura ami ramegy vascso azon van legtelenito csavar es addig fel se kapja mivel a levegot nehez kidolgoznia.... es ha jol remlik akkor ikkerszivattyut olvastam lentebb azok meg ugy forgasirany felcserelheto
Ferga kidolgozza magát, fogaskerék szivattyú, csak egy szívószűrő van a "tartály" és a szivattyú között fel kell kapnia az olajat pár másodperc alatt. Már párszor szereltem ilyet, sose volt vele gond.
Válasz Pici #20682. hozzászólásáraÉs azt merre keressem?? 3065-ös gépről van szó. A motorháztető alatti elosztónál?
A jobb meg bal forgásirányú szivattyú között csak a betét iránya a mérv adó? Ha esetleg nem jó irányú a szivattyú akkor lehet vminek baja?
Válasz Bandika86 #20679. hozzászólásáraElsö inkább megnézni hogy jo felé forog e a szivattyu mert amikor mi vettunk uj szivattyut alapbol szét kellett szedni és megforditani a belét mert ne mmdinegy merre dolgozik de utánna tuti hogy azt modnanám hogy levegös és azt ugye ne mbirja könnyen kidolgozni van légtelenitö csavarok az sokat segit
Sziasztok
Kicsit sok volt mostansága dolgom de csak sikerült a szivattyút kicserélni, ami kiderült a szivattyú kivétele után hogy már biztos hogy gyengélkedett mert kézzel a tengelyét úgy lehetett forgatni mint vmi szerencsekereket. Az új betétele után az a jelenség áll fent hogy semmi nem működkik Se kormány se kuplung se semmi. Pedig minden ugyan úgy lett visszakötve mint ahogy volt Kérdés, ki milyen problémára gyanakszik? A 2 mérőpont végét is be tudom nyomni ha jár a gép 1 csepp olaj sem jön ki
Válasz MFM #20675. hozzászólásáraBármelyik autósboltban kapsz, de amit kitekersz műanyag foglalatot abból még kivehető az izzó. Csak olyat kérjél az kommersz szabvány égő. Ha foglalattal együtt próbáltad akkor az úgy nem jó.
A 3000-es széria traktorainak műszerfalában lévő visszajelző lámpák kiégett égői helyett hol lehet legegyszerübben beszerezni másikat? A helyi autóvillamossági boltban nem is ismerték.
Válasz Bandika86 #20673. hozzászólására Én nem mernék a turbóhoz nyúlni. Az olaj gombánál ágaztasd ketté. A gombának nincs olajfelvétele, csak felépül a nyomás és kész. Tehát a teljes keresztmetszeten mehet a kompresszorra az olaj.
24419 hozzászólás
Válasz Bandika86 #20718. hozzászólásáraÉrdemes megpróbálni.
Gumigyurik, tömítések újak mindenütt ami bontva lett?
Allatarto telepen szalmat hordania,es a terepet rendberaknia,erre kell.Motor a kacso gep altal feluijtva,valto,diffi,elso hid teljesen felujitva,szervo is,minden,kabin is,elso hajtas nekm nem kell,uj gumik mindenhol,rengeteg munka raforditva,sajat celra jo lessz biztos.
Válasz Mf-es? #20717. hozzászólásáraés ha azzal megy? akkor az ujat hajitsam el?
Válasz Bandika86 #20716. hozzászólásáraTedd vissza a régi szivattyút,próbára.
Válasz Mfpisti #20710. hozzászólásáraSzia most néztem meg a bal oldali keréknél levettem a másik deknit hogy háta a vissza térő olaj kis csöve ami megy bele a szívóági csonkba hátha nem jól van visszatéve de minden oké hajtás is pompás a kis cső is a helyén volt mégse veszi fel az olajat. Már lassan kezdek kifogyni az ötletekből meg atürelemből is
Válasz vidéki1921 #20714. hozzászólásáraMi 5-6 éve adtuk el 1,4 mill ért és azon is uj perselyek meg uj forgócsapágya volt de a födarabokat ne mtudod kicserélni fiatlaabbra a motorja , a váltoja , véglehajtásai mind öreg lesz és sosem fog annyit birni mint egy ujabb akármit kicserélhetsz rajta és a 4 kerék hajtást sem tudod potolni pedig az egy alap feltétel már egy földmunkagépnél ! A perselyek , kanál vágóél munkahengerek tömitései olaj folyások filléres dolgok!
De még midnig nem tudjuk hogy mire kell ??? Mondjuk egy épitöipari céghez már tuti nem vennék ilyen gépet esetleg tanyán kiszolgál még valameddig .....
Válasz Pici #20713. hozzászólásáraIgen,egy újabbat,ami gyorsabb,de 100 sebből vérzik,ez régi lessz,de tökéletes,nincs fáradt végtag,mivel minden csap,persely,a világon minden új!!Nem?
Válasz vidéki1921 #20712. hozzászólására3 mill ért egy 4 kerék hajtásos ujabb gépet lehet venni kitolhato gémel hátul és talán fiatalabb motorral ....szerintem ! ez felujjitva is csak egy öreg gép lesz fáradt végtagokkal és lassu hidrolikával ! De kinek hogy tetszik !
Nekem B van,a-tól z-ig van felújítva,még folyamatba van,totál felújítás,még a hátsó rakodó ráész van hátra,egy ilyen gépet 3 millióbol totál ujjá lehet tenni,saját munkával!Akkor tuti jó,nem?
Válasz vidéki1921 #20708. hozzászólásáraNekünk H van, de a lényeg hogy ezen még minden mechanikus. Mi is saját részre, kis munkákra vettük, és fontos indok volt, hogy a motort, hajtóművet ismerjük, illetve tudunk alkatrészt varázsolni hozzá. A speciális, építőgépes részek beszerzése már macerás, mivel az MF építőgépes vonala, teljesen más mint az mg. ( terex )
Ezek miatt lényeges hogy a gém, csapok, vázelemek, fordító legyen 100-as, a többi javítható.
Válasz Bandika86 #20703. hozzászólásáraNem tudtam vissza olvasni mindent, de az új szivattyúnak azonnal fel kellett volna venni az olajat, szenzortól függetlenül. El kell indulni a kályhától. Van meghajtás? Hol kaphat levegőt szívóágon?
Válasz vidéki1921 #20708. hozzászólásáraNekünk volt egy semmi bajunk nem volt vele soha de gyengélkedett az automata irányváltoja kuplungja melegen már ne mfogott annyira igy eladtuk és jött egy bobcat meg amugy cska addig volt amig épült a tanya utánna feleslegessé vált..... van videom rola ahogy pakolja a trágyát youtuben .... nyithato kanál volt rajta , a kitolhato gém hiányzott a végéröl meg persze a 4 kerékhajtás mivel igy sárban meg trágyában is nehézkes volt a melo vele , szervoja melegen megint csak alig ment.... hirtelen ennyi jutott eszembe ... ha olcson hozzá lehet jutni és nem kell nagy munkára akkor lassan és biztosan midnent megcsinál !
Üdv!
Kinek mi a tapasztalata véleménye,MF 50 B rakodókról?Régi az biztos,de ha teljesen újjá van varázsolva a-z-ig,akkor milyen??
Válasz Bandika86 #20704. hozzászólásáraBármelyik MF forgalmazónál kapsz.
Massey Ferguson 390
Létrehozta: lui965, 2015-12-25 17:25:15
Új hozzászólás Frissítés
Válasz »
#1 lui965 | 2015-12-25 17:25:15
#959239. hozzászólás
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
Üdv mindenkinek.
Van valakinek gyakorlati tapasztalata az MF 390-es traktorról?
Amit nézegetek az 6000 órás,mennyire szabad megvenni ennyi üzó-val,stb.Forgalomba helyezéshez kell számla? Magánszemély az eladó.
Köszönöm a válaszokat.
Válasz Bandika86 #20704. hozzászólásáraPróbálj keresni hasonló méretü ABS sensort,kb egy kiló lehet mind a kettö...
Sziasztok próbáltam keresni ilyen szenzort de nem találok még külföldi oldalon se tudnátok segíteni hogy hol lehet jó áron beszerezni ilyet?
Válasz jamo #20700. hozzászólásáraNade néztem azt is és az ha nem a helyére csúszik akkor amin a szivattyú van a deknit nem engedi be a helyére rendesen
Válasz jamo #20700. hozzászólásáraDe van a szívó csonkba megy bele a bal oldalról jön vissza
Válasz Mf-es? #20698. hozzászólásáraNekem van 2 merőpont azt kitekertem volt h a csöveket lazítottam meg mégsem volt jó
Válasz Bandika86 #20697. hozzászólásáraMost nincs előtttem.... De a tiedbe nincs egy cső ami a kétoldali deknit összeköti, amin a szűrt de felnemhasznált olaj újból visszafolyik a szivattyúra? Mert ha az a cső valamiért nencs a helyén akkor ott talán tud falsot szívni.
Válasz Mf-es? #20696. hozzászólásáraTiéd szerintem dugattyús szivattyús, load sensinges. Amiről meg itt szó van az sima fogaskerékszivattyús.
Válasz Bandika86 #20697. hozzászólásáraNekem a 8140-en,van egy szűrőpohár,amibe papírbetét van.Ezt kell kitekerni valameddig,hogy a levegő távozzon.
Válasz Mf-es? #20696. hozzászólásáraA szűrőt persze felöntöttem szivattyút mondjuk nem. Az a szűrőpohár merre található mert gondolom nem a nagy szivószürőre gondolsz!?
Válasz Bandika86 #20695. hozzászólásáraJáró motornál a szűrőpoharat tekerd ki,hogy ott nyomjon egy kis olajat.Levegős.Szűrőt szivattyút felöntötted olajjal?
Válasz sanyeee #20694. hozzászólásáraNa ez az érdekes h Sehol sincs nyomás a szivattyú pedig jó irányba forog új szűrő van benne minden ugyanúgy van bekötve mégse nyom sehova semmit
Válasz Bandika86 #20693. hozzászólásáraIgen, kellene nyomja ugyis, az nem függ össze a jeladóval, hátul a kihelyezett körökön kellene legyen nyomás akkoris
Válasz jamo #20692. hozzászólásáraÉrtem akkor azt hiszem megvan a probléma ugyanis ez a szenzor háza eltört De a szivattyúnak akkor is kellene az olajat nyomni nem!?
Válasz Bandika86 #20691. hozzászólásáraOlaj nyomja össze a lamellasort, ha nincs olajnyomás akkor semmi se működik. De ha az a szenzorod nem ad jelet akkor azt hiszi a autotronic hogy nem jár a motor ezért nem kapcsol semmit. Ugyanez igaz a műszerfalon a váltóolajnyomás gombára amíg az világít semmi nem fog működni.
Válasz Mfpisti #20690. hozzászólásáraértem és a kardánt is olaj hajtja az se működik?!
Válasz Bandika86 #20689. hozzászólásáramotorfordulat szenzor
Válasz jamo #20686. hozzászólásáraA szivattyú fogaskerekénél kívülről a deknibe be van tekerve egy jeladó szerűség 2vezeték megy rá egy közös műanyag csatlakozóba a fogaskeréknél levő vége mágneses, az mi célt szolgál????
Válasz sanyeee #20687. hozzászólásáraNem maradt ki és elnyirva sincs már kiszereltem megnéztem a forgás iránya is jó, szűrő is volt cserélve. Próba után sem volt jó
Válasz Bandika86 #20681. hozzászólásáraA pompát hajtó fogaskerék ékje esetleg nem maradt ki, vagy nem vághatta el? Egy olyat meg lehetne próbálni, hogy kicsi olajat önteni a pompába a kiadó szelepeket ellátó tömlőn keresztül, de szerintem ha elég olaj van benne akkor rá kellene folynia a pompára, ahogy Jamó is irta. Szürő volt cserélve?
Válasz Pici #20685. hozzászólásáraEgész rendszer a váltó belében van hozzá se férsz. Nincs légtelenítője. Kb a szivattyú az oljszittel van egymagasságbande lehet kicist alatta, tehát ráfolyik az olaj a szivattyú szívóágára. Ikerszivattyú de nem hinném, hogy a gyári szivattyút fordítva rakták össze. Fordítva nem lehet beszerelni.
Válasz jamo #20684. hozzászólásáraNekunk nem mf de a szivattyura ami ramegy vascso azon van legtelenito csavar es addig fel se kapja mivel a levegot nehez kidolgoznia.... es ha jol remlik akkor ikkerszivattyut olvastam lentebb azok meg ugy forgasirany felcserelheto
Ferga kidolgozza magát, fogaskerék szivattyú, csak egy szívószűrő van a "tartály" és a szivattyú között fel kell kapnia az olajat pár másodperc alatt. Már párszor szereltem ilyet, sose volt vele gond.
Válasz Pici #20682. hozzászólásáraÉs azt merre keressem?? 3065-ös gépről van szó. A motorháztető alatti elosztónál?
A jobb meg bal forgásirányú szivattyú között csak a betét iránya a mérv adó? Ha esetleg nem jó irányú a szivattyú akkor lehet vminek baja?
Válasz Bandika86 #20679. hozzászólásáraElsö inkább megnézni hogy jo felé forog e a szivattyu mert amikor mi vettunk uj szivattyut alapbol szét kellett szedni és megforditani a belét mert ne mmdinegy merre dolgozik de utánna tuti hogy azt modnanám hogy levegös és azt ugye ne mbirja könnyen kidolgozni van légtelenitö csavarok az sokat segit
Válasz Mf-es? #20680. hozzászólásáraPersze gyári
Válasz Bandika86 #20679. hozzászólásáraLevegős.Gyári a szivattyú?
Sziasztok
Kicsit sok volt mostansága dolgom de csak sikerült a szivattyút kicserélni, ami kiderült a szivattyú kivétele után hogy már biztos hogy gyengélkedett mert kézzel a tengelyét úgy lehetett forgatni mint vmi szerencsekereket. Az új betétele után az a jelenség áll fent hogy semmi nem működkik Se kormány se kuplung se semmi. Pedig minden ugyan úgy lett visszakötve mint ahogy volt Kérdés, ki milyen problémára gyanakszik? A 2 mérőpont végét is be tudom nyomni ha jár a gép 1 csepp olaj sem jön ki
Válasz MFM #20675. hozzászólásáraBármelyik autósboltban kapsz, de amit kitekersz műanyag foglalatot abból még kivehető az izzó. Csak olyat kérjél az kommersz szabvány égő. Ha foglalattal együtt próbáltad akkor az úgy nem jó.
Válasz MFM #20675. hozzászólásáraÉn Axiál-nál vettem múltkor
Válasz MFM #20675. hozzászólásáraPróbáld meg valahol autóbontóban, én ott találtam volt, talán ha jól emlékszek a Daciaé talál bele.
A 3000-es széria traktorainak műszerfalában lévő visszajelző lámpák kiégett égői helyett hol lehet legegyszerübben beszerezni másikat? A helyi autóvillamossági boltban nem is ismerték.
Válasz Bandika86 #20673. hozzászólására Én nem mernék a turbóhoz nyúlni. Az olaj gombánál ágaztasd ketté. A gombának nincs olajfelvétele, csak felépül a nyomás és kész. Tehát a teljes keresztmetszeten mehet a kompresszorra az olaj.
Válasz Gábor81 #20670. hozzászólásáraAkkor szerinted a turbótól ha "lopok" kicsit nem lesz gond?
Többiek vélemény?
Válasz Bandika86 #20671. hozzászólásáraIgyekszem, igyekszem.
Nincs, csak visszajelző. "OK"/"BAJ VAN" állapotokkal :) De ugyanilyen elven, mint a kompresszor olajzás köthetsz be azt is.
Válasz Gábor81 #20670. hozzászólásáraNa most teljesen megnyugtattál
Amúgy neked van olajnyomás mutató a gépedben, mert nekem nincs