Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24418 hozzászólás
#20467 nemetiandras
2015-11-13 19:47:10

Válasz Gábor81 #20464. hozzászólásáraAzt szerintem cserélhették nem is olyan rég mert az piros színű nem a többihez illeszkedő szokásos szürke.A lépcső alatti akkor az szivó szivattyú?! és bentebb a kerék mellett is van vmi cucc azon is van vmi mágnesszelep szerű. Hogy tudnám megnézni h jó-e a szivattyú? A jobb hátsó keréknél még van 2 kis mini hidraulika gyors csatlakozó is

#20466 Gábor81
2015-11-13 19:43:58

Válasz nemetiandras #20465. hozzászólásáraNem akarlak megsérteni, de akkor mégis milyen jogszabály értelmezés ez, ha az ismeretség tényező ennyit számít? smile confused

#20465 Gábor81
2015-11-13 19:41:59

Válasz nemetiandras #20463. hozzászólásáraAkkor kapok pl 8 tonnát... sokra nem megyek vele. MAX

#20464 nemetiandras
2015-11-13 19:40:27

Válasz Gábor81 #20462. hozzászólásáraSajna igen nekem már van ismeretségem és 2 óra alatt rendszám van a gépensmile thumbupcool

#20463 Gábor81
2015-11-13 19:39:47

Válasz nemetiandras #20461. hozzászólásáraAz sajnos utalhat a szivattyú kopottságára hogy meleg nem jó. Lépcső alatt van egy hosszú hengeres ház, abba van a szívóági. Meg a váltó oldalán a nyomóági. A szivattyú meg egy tandemszivattyú, ne akard hogy rossz legyen szerintem.... mert az lesz a szívás... Én most rendeltem meg bele az összes szűrőt és olajat, olyan 200k lesz...

#20462 nemetiandras
2015-11-13 19:38:39

Válasz Gábor81 #20460. hozzászólásáraSzerintem átmegy csak a 3 érték közzül a legkissebb alapján adják meg a vontatható tömeget

#20461 Gábor81
2015-11-13 19:37:16

Válasz nemetiandras #20459. hozzászólásáravoltam NKH-nál, mutattam a papírjait, kérdeztem a légféket. Azt mondták mivel nincs a papírjaiban, olyan mint ha nem is lenne rajt. A vontathatóságot már nem is kérdeztem... Be se jelentettem műszakira. Nem értem én ezt az országot... Minden olyan kínkeserves, jobb ha az ember a kocsmába a pultot támassza...

#20460 nemetiandras
2015-11-13 19:36:33

Válasz Gábor81 #20458. hozzászólásáraAkkor próbáljam meg a szűrő cserét? A jobb hátsó keréknél lévő rész az akkor?! Amugy csak míg be nem melegszik az olaj addig jó a kuplung meg a kormány v lehet a szivattyú kuka? smile bored

#20458 nemetiandras
2015-11-13 19:30:26

Válasz Gábor81 #20457. hozzászólásáraAdattábla legyen rajta, a gépen a világitás legyen jó mint 1 műszakin kb és annyi

#20457 Gábor81
2015-11-13 19:26:05

Válasz nemetiandras #20456. hozzászólásáraNa, az a zümmögés tipikusan az, amikor nem kap olajat a szivattyú. Elvileg van a szívóágban is egy nyomásérzékelő, jeleznie kéne a szívóági szűrő telitetségét. Vagy valami más dugulás van a rendszerben... De így semmiképp ne járassad, pillanat alatt tönkrevágod a szivattyúdat.

#20455 nemetiandras
2015-11-13 19:23:12

Válasz Gábor81 #20449. hozzászólásáraMég annyi hogy a jobb hátsó keréknél lévő szűrő környékéről enyhe zümmögő hang hallatszik, ezt nem tudom h normális-e vagy nem kellene semmit hallani

#20454 Gábor81
2015-11-13 19:22:02

Válasz nemetiandras #20452. hozzászólásáraHa nem cseréltél szűrőket, egyszer csere. Van egy a jobb lépcső alatt, az a szívóági. Az csak egy betét. Meg egy a jobb kerék mögött ezen a fedélen az a nagy házas. Attól még hogy szép az olaj, nem jelenti, hogy nincs elhasználódva. Hidraulikus dolog nagyon kényesek a tisztaságra és az olajminőségre. Pl nem is nagyon jó kölcsönkéregetni, adogatni hidraulikás munkaeszközöket. Tartály külön nincs. MInden arról az olajról megy. Még a kuplung és a fék is. Mérni szerintem nincs értelme, mert ha a kormány is elment és a lámpa is jelzett, biztos nincs meg a nyomás. Szivattyú a jobb oldalon van, az alatt a fedél alatt, amin a szelepek is vannak. Meg ott vannak a mérőpontok is.

#20453 Gábor81
2015-11-13 19:21:56

Válasz nemetiandras #20452. hozzászólásáraHa nem cseréltél szűrőket, egyszer csere. Van egy a jobb lépcső alatt, az a szívóági. Az csak egy betét. Meg egy a jobb kerék mögött ezen a fedélen az a nagy házas. Attól még hogy szép az olaj, nem jelenti, hogy nincs elhasználódva. Hidraulikus dolog nagyon kényesek a tisztaságra és az olajminőségre. Pl nem is nagyon jó kölcsönkéregetni, adogatni hidraulikás munkaeszközöket. Tartály külön nincs. MInden arról az olajról megy. Még a kuplung és a fék is. Mérni szerintem nincs értelme, mert ha a kormány is elment és a lámpa is jelzett, biztos nincs meg a nyomás. Szivattyú a jobb oldalon van, az alatt a fedél alatt, amin a szelepek is vannak. Meg ott vannak a mérőpontok is.

#20452 nemetiandras
2015-11-13 19:02:31

Válasz Gábor81 #20450. hozzászólásáraNekem nem sines meg bedugó csapszeges, de amugy van rajta egy D érték és az itt korábbi hozzászólásban a vontatási érték meghatározásnál van egy kalkulátor amibe ha beírod az értékeket akkor megadja h mekkora tömeget vontathatsz.http://autoszakerto.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2

#20451 nemetiandras
2015-11-13 18:56:56

Válasz Gábor81 #20449. hozzászólásáraNem cseréltem szűrőt sem olajat sem, az olaj az csodaszép benne. Melyik oldalán van ez a szivattyú a gép bal v jobb menet irány szerinti oldalán? A jobb hátsó keréknél lévő nagy szűrőnél, vagy a traktorba ahogy szálunk befelé a létra alatt a bal oldalán? Külön akkor ezeknek nincs tartálya? A váltóból szívja az olajat minden funkcióhoz? A 17 báros azt h tudom lemérni? Az a motorháztető alatti ilyen elosztószerűség az a kisnyomású kör? A szivattyút merre találom?

#20450 Robi3
2015-11-13 12:25:42

Válasz Gega #20432. hozzászólásáraszia Gega

Regebben mi is jartunk igy, ugyan mas tipusu traktorral, de az mindegy is.
Mi a Norton kft-nel csinaltattuk meg, nagyon profi es korrek ceg.
En nem javaslom a gyari alkatresz megvasarlasat mert nagyon draga lesz.
Mi leszedtuk az elso hidat, majd kozepen szetszereltuk igy teljesen ki jott a difi resz es kivettuk a kis kup kereket a rovid tengellyel amin elkopott a borda.
A ceg levagta a tengelyt a kis kupos fogaskerekrol, melefurtak es egy ujonnan keszitett bordas tengelyt toltak bele. Termeszetesen hokezeles is volt. Azota is gond nelkul megy. Nekunk annyi volt meg, hogy a huvelybol(ami osszekoti a hidbol kijovo tengelyt es a hosszu lehajtast) is kiment a bordazat. Ilyet is csinaltak.

En ezt tudom ajanlani.
Sok sikert
udv
robismile thumbup

#20449 Gábor81
2015-11-13 09:27:33

Válasz nemetiandras #20447. hozzászólásáraÉs gyári a cucc? Adattábla van?
Nekem sínes van, de ha jól értelmeztem a tábláját, akkor 2t a föggőleges terhelhetpsége, és 8 t a vontatható vele? Létezhet? Autómata a fej rajt.

#20448 Gábor81
2015-11-13 09:16:19

Válasz nemetiandras #20448. hozzászólásáraAz a kinyomású olajkör nyomását figyeli. Az orbit után van egy 17 baros rendszer, az viszi a mágnesszelepeket. Van egy 5 baros kör, az meg a kenési pontokra viszi az olajat. Ezt mind egy szivattyú látja el. Elötte egy közös szívóági szivattyú, utánna meg a másik amit a váltó oldalán látsz. Szűrőket cseréltél?

#20447 nemetiandras
2015-11-13 08:32:51

smile helpsmilieSegitség kellene tegnap 130 km-t mentem a géppel 1 huzamban és kb fél útnál a kigyuladt a műszerfalon 1 lámpa fogaskerék van rajta alul olajcsepp összefelé néző nyilakkal. Egyidejüleg a kormányom is nehéz lett a kuplung meg szinte ha benyomtam nem reagált semmit. Kérdésem hogy kormány, kuplung,power fokozat elsőkerék meghajtás közös olajszivattyúja van? Honnan kapják az olajnyomást? A váltó fullig van olajjal v máshol külön olajtartálya van ezeknek?
Bárki tapasztalt vmi hasonlót szivesen meghallgatom h sikerült orvosolni a problémájátsmile helpsmilie

#20446 nemetiandras
2015-11-13 08:27:09

Válasz Gábor81 #20445. hozzászólásáraAhol a kitámasztó vagy csavarorsó menne abba a 3 lyukas dologra megy a vonófej konzol

#20445 nemetiandras
2015-11-13 08:25:25

Válasz avm #20444. hozzászólásáraNa sikerült beíratni a vontatást nekem 88 lovas a gép és 22t-t vontathat a gép ennyit adtak volna olajfékre is

#20444 Gábor81
2015-11-12 23:05:56

Válasz nemetiandras #20441. hozzászólásáraNeked hogy van felrakva a vonófej?

Nincs profilkép
#20443 avm
2015-11-12 22:25:54

Válasz nemetiandras #20441. hozzászólásáraSzerintem nem jól tudod a vontatást. Az adattábla adatait veszik figyelembe.
70 lóerős 2800kg-os pirosrendzsámos traktorom 25000kg-ot vontathat hidraulikus fékkel.
Bp. Mozaik utcában helyezték forgalomba.

Nincs profilkép
#20442 tri
2015-11-12 22:03:50

Válasz Mf-es #19766. hozzászólásáraMérőpontokhoz gyorscsatlakozót sikerült venned?

Nincs profilkép
#20441 kori01
2015-11-12 08:06:27

Válasz nemetiandras #20440. hozzászólásáralehet felette is piros csak nem vontathatsz vele
bár értelme nincs már
a fekete is annyi már mint a piros

#20440 nemetiandras
2015-11-12 07:55:28

Válasz Gega #20436. hozzászólásáraSzia most nekem piros lesz a rendszám mert azt kértem de lehetett volna fekete is mert pont a határon van a teljesítmény h el lehet dönteni h melyik legyen. A vontatott tömeg értek megadásához 3 dolgot néznek vizsgán 1.: a traktor tömege, 2.:teljesítménye, 3.: a vonóberendezés tulajdonságai
Üdv.Bandismile smile

#20439 nemetiandras
2015-11-12 07:47:47

Válasz tri #20438. hozzászólásáraÍgy van 65KW a limit addig lehet piros a felett csak fekete de 65 KW-ig eldöntheted hogy piros v fekete rendszámot akarsz.

Nincs profilkép
#20438 tri
2015-11-11 20:03:00

Válasz heki #20437. hozzászólásáraha max mélységet tekersz és "le" állásban van a kapcsoló, akkor az gyakorlatilag úszó.


Nincs profilkép
#20437 tri
2015-11-11 19:59:21

Válasz Gega #20436. hozzászólásáraA piros-fekete rendszám a teljesítménytől függ, régebben azért okoskodtak a piros rendszámmal, mert arra 5 év műszakit kapott. Mióta a fekete is 5 évet kap, csak hátránya van a pirosnak, most mindenki feketíteni akarja a piros rendszámát.

#20436 heki
2015-11-11 17:54:20

Most kaptam 3.2 rövid tárcsát 7614-után,valaki használta már ezt vagy hasonló kapcsolatot,na meg hogyan teszed "úszó" helyzetbe a nyomógombos hidraulikát????
Vagy majdcsak rájövök

Nincs profilkép
#20435 Gega
2015-11-11 12:36:20

Válasz nemetiandras #20433. hozzászólásáraSzia! Ez vontathatoság érdekes,meg az is hogy mire vizsgátatják le a mienk nem lett lassújármű akkoriban hanem fekete rendszámot kapot . Ha jol emlékszem nem is légfékrendszer nézték akkoriban hanem an forgalmiba a kw-ot azthiszem 60kw fellet volt a határ az fellett fekete rendszám meg a sebeség . lehet a suly is már nem emlékszem. De egyik ismerösünknek is volt egy Mf 3065-je ,kb 10 éve Őneki piros rendszámvolt rajta légféknélküli volt azt tudom. Üdv! Geri!

#20434 nemetiandras
2015-11-11 08:00:14

Válasz tri #20427. hozzászólásáraAzért mert egy HW8011-es pótom van az ugyebár légfékes és most a NKH vizsgára ha megy akkor ha esetleg a vontathatóságnál beírják h levegőst mennyit vontathat akkor arra is kapjon.

#20433 nemetiandras
2015-11-11 07:57:14

Válasz Gábor81 #20428. hozzászólásáraA vonófejet lecseréltük mert az gyárilag ez a beledugós vonófej volt rajta és mondták h azzal kisebb vontathatóságot kap a gép mintha csattanófejes lenne rajta. Így egy ACV40-esre lett cserélve, azzal nem is volt gond.Amúgy egy Ringfeder vonófejet fog kapni ami most az MTZ-n van smile drool

#20432 nemetiandras
2015-11-11 07:53:02

Válasz Gábor81 #20431. hozzászólásáraIgen ez neked gyári, az enyémen nem volt mert franciából jött és azon egyiken sincs légfék. Akitöl kéztől vettem mondta hogy van egy szerelője aki nemrég csinált JD-re és elfogadták neki ugyhogy ha kell akkor megcsináltatja rá. Úgyhogy az enyém "házi" készítésű de profi munka. Lehet az is volt a baj hogy tul sok volt az új alkatrész és ezt szúrták ki.smile winkAzt nem tudom hogy be írják-e a forgalmiba h olajfékes vontatás v légfékes. Azt tudom h lassú jműnél be van irva h max 25km/h, mert ez is az lesz.Egyszersmile wacko

Nincs profilkép
#20431 Gega
2015-11-11 00:59:03

Üdv! Már régebben irtam és segitséget is kaptam itten. Köszönöm
Van egy Massey ferguson 3065-ös traktorunk kb 8 éve.A légfékrendszer ugyan olyan mint Gábor81 képein. A régebbi probléma a müszarfalon belül nyomtatott áramkör szakadása megoldodtt az itt kapott segitséggel hogy forasszuk. Most komolyabb a probléma nem megy az öszkerékhajtás nem elektronika a hiba ,az müködik jobban megnézve leszuedve alul a meghajtás a hosszu rudon a bordák lekopva az elsöhidbol kijövő rövidebb rudon szintén lekopva.Tudnátok segiteni hogy ilyenkor mi a teendő ? Esztergáltatni lehetne e ilyen alkatrészeket ? Hol lehetne venni ilyen alkatrészeket? Volt e már valakinek ilyen esete ? Hogy áljunk neki a szétszerelésnek,ha már nem használjuk a traktort? Kérném a segitségeteket. Köszönöm!

#20430 Gábor81
2015-11-10 20:59:21

Válasz nemetiandras #20421. hozzászólásáraSzerintem ezeken nem volt "gyári" légfék. Csak utólagos szettek. Az enyémen a klíma kompresszor helyén van a kompresszor. Meg nagyon profi a cucc, meg nem mondja senki, hogy nem gyári, minden konzol horganyzott, WABCO cucc az egész.
Se a javítási, se a kézikönyve nem mutat légféket. Csak az olajos átmenőt. Mondjuk az nem is néztem, nekem olyanom van-e... smile thumbup Hol kéne lennie a csatlakozójának?

#20429 Gábor81
2015-11-10 20:54:09

Válasz tri #20427. hozzászólásáraJa, elvileg az van csak hogy féknélkül meg átmenő fékkel. Hacsak kézzel be nem írják külön... képesek ilyen dolgokra.

#20428 Gábor81
2015-11-10 20:53:13

Válasz tri #20425. hozzászólásáraIgen, nekem is a baloldali fékcsőbe tettek egy T-t, onnak kapja a fékszelep a nyomást. Egyedül a kézifék van mechanikusan rákötve.

#20427 Gábor81
2015-11-10 20:51:23

Válasz nemetiandras #20423. hozzászólásáraMilyen vonófejed van? Mennyi vontathatóságot kaptál?
Nekem ílyen a légfék:




Nincs profilkép
#20426 tri
2015-11-10 20:38:17

Válasz nemetiandras #20423. hozzászólásáraNeked miért nem mindegy, hogy ha az olajos fékre kapja meg a vontatást? A forgalmiban csak a vontatható tömeg szerepel,szerintem az nincs benne, hogy levegő vagy olajos átmenő.

#20425 Gábor81
2015-11-10 20:36:39

Válasz nemetiandras #20423. hozzászólásáraMert neked hol került rá a légfék?

Nincs profilkép
#20424 tri
2015-11-10 20:34:52

Válasz nemetiandras #20421. hozzászólásáraNem a pedál működteti mechanikusan a fékszelepet, hanem a traktor saját fékjének az olajköre. Tehát ha a traktor fékolaj nyomásával arányosan vezérli a levegőt is.

#20423 nemetiandras
2015-11-10 19:51:30

Válasz Gábor81 #20422. hozzászólásáraLehet hogy neked nagyobb szerencséd lesz, igaz nekem aki intézi a papírmunkát nem kispályás a vizsgabiztos is ismerős de lehet h nem fog menni egy sem a szekér smile crying

#20422 nemetiandras
2015-11-10 19:49:33

Válasz Gábor81 #20422. hozzászólásáraHát nekem most volt a gép műszakin átment de légfékre nem kapott vontatást mert nem gyári cucc lett rátéve mert ahoz van vmi műbizonylat amit elfogadnak, az ilyen "össze" állított dolgokat nem fogadják el.smile censored
Így csak olajosra kapná meg a vontatástsmile wink A légrendszer meg már fel van szerelve királyul működik is de így nem jó pedig 1. azt mondták h műszaki rajzot ha csináltatunk róla meg lepecsételtetjük h szakműhelyben lett rátéve akkor okés lesz. Már 4 napja megy a huzavona mert a vizsgabiztos bácsinak mindig nem tetszik vmi, pedig a tervező már többször is beszélt vele h hogyan csinálja meg.

#20421 Gábor81
2015-11-10 19:36:34

Válasz nemetiandras #20419. hozzászólásáraAkkor ez a sz*pás nekem is befigyel?

#20420 nemetiandras
2015-11-10 19:30:02

Lenne egy olyan kérésem is hogy akinek gyári fék van egy fotót nem tudna csinálni hogy a fékpedáltól hogy van megoldva a fékszelephez az összeköttetés!?
Előre is köszönömsmile helpsmilie

#20419 Cajg
2015-11-10 19:26:04

Válasz Mfpisti #20415. hozzászólásáraLemértem a pedálokat a fék 14, 5 cmre van a padlólemeztől a kuplung 19, 5 cmre, ha engedem fel a kuplungot 14cmnél kezd fogni. Az irányváltója is kidobálja előre irányból, a babafejeket megnéztem nem lötyögnek, viszont a kat ami a dekni felett van igen.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
Támogatott tartalom
Kincseken ülsz és lehet, hogy nem is tudsz róla!
Kincseken ülsz és lehet, hogy nem is tudsz róla!
A termelés minden részlete pontosan elemezhető és optimalizálható.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]