Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gábor81 #20464. hozzászólásáraAzt szerintem cserélhették nem is olyan rég mert az piros színű nem a többihez illeszkedő szokásos szürke.A lépcső alatti akkor az szivó szivattyú?! és bentebb a kerék mellett is van vmi cucc azon is van vmi mágnesszelep szerű. Hogy tudnám megnézni h jó-e a szivattyú? A jobb hátsó keréknél még van 2 kis mini hidraulika gyors csatlakozó is
Válasz nemetiandras #20461. hozzászólásáraAz sajnos utalhat a szivattyú kopottságára hogy meleg nem jó. Lépcső alatt van egy hosszú hengeres ház, abba van a szívóági. Meg a váltó oldalán a nyomóági. A szivattyú meg egy tandemszivattyú, ne akard hogy rossz legyen szerintem.... mert az lesz a szívás... Én most rendeltem meg bele az összes szűrőt és olajat, olyan 200k lesz...
Válasz nemetiandras #20459. hozzászólásáravoltam NKH-nál, mutattam a papírjait, kérdeztem a légféket. Azt mondták mivel nincs a papírjaiban, olyan mint ha nem is lenne rajt. A vontathatóságot már nem is kérdeztem... Be se jelentettem műszakira. Nem értem én ezt az országot... Minden olyan kínkeserves, jobb ha az ember a kocsmába a pultot támassza...
Válasz Gábor81 #20458. hozzászólásáraAkkor próbáljam meg a szűrő cserét? A jobb hátsó keréknél lévő rész az akkor?! Amugy csak míg be nem melegszik az olaj addig jó a kuplung meg a kormány v lehet a szivattyú kuka?
Válasz nemetiandras #20456. hozzászólásáraNa, az a zümmögés tipikusan az, amikor nem kap olajat a szivattyú. Elvileg van a szívóágban is egy nyomásérzékelő, jeleznie kéne a szívóági szűrő telitetségét. Vagy valami más dugulás van a rendszerben... De így semmiképp ne járassad, pillanat alatt tönkrevágod a szivattyúdat.
Válasz Gábor81 #20449. hozzászólásáraMég annyi hogy a jobb hátsó keréknél lévő szűrő környékéről enyhe zümmögő hang hallatszik, ezt nem tudom h normális-e vagy nem kellene semmit hallani
Válasz nemetiandras #20452. hozzászólásáraHa nem cseréltél szűrőket, egyszer csere. Van egy a jobb lépcső alatt, az a szívóági. Az csak egy betét. Meg egy a jobb kerék mögött ezen a fedélen az a nagy házas. Attól még hogy szép az olaj, nem jelenti, hogy nincs elhasználódva. Hidraulikus dolog nagyon kényesek a tisztaságra és az olajminőségre. Pl nem is nagyon jó kölcsönkéregetni, adogatni hidraulikás munkaeszközöket. Tartály külön nincs. MInden arról az olajról megy. Még a kuplung és a fék is. Mérni szerintem nincs értelme, mert ha a kormány is elment és a lámpa is jelzett, biztos nincs meg a nyomás. Szivattyú a jobb oldalon van, az alatt a fedél alatt, amin a szelepek is vannak. Meg ott vannak a mérőpontok is.
Válasz nemetiandras #20452. hozzászólásáraHa nem cseréltél szűrőket, egyszer csere. Van egy a jobb lépcső alatt, az a szívóági. Az csak egy betét. Meg egy a jobb kerék mögött ezen a fedélen az a nagy házas. Attól még hogy szép az olaj, nem jelenti, hogy nincs elhasználódva. Hidraulikus dolog nagyon kényesek a tisztaságra és az olajminőségre. Pl nem is nagyon jó kölcsönkéregetni, adogatni hidraulikás munkaeszközöket. Tartály külön nincs. MInden arról az olajról megy. Még a kuplung és a fék is. Mérni szerintem nincs értelme, mert ha a kormány is elment és a lámpa is jelzett, biztos nincs meg a nyomás. Szivattyú a jobb oldalon van, az alatt a fedél alatt, amin a szelepek is vannak. Meg ott vannak a mérőpontok is.
Válasz Gábor81 #20450. hozzászólásáraNekem nem sines meg bedugó csapszeges, de amugy van rajta egy D érték és az itt korábbi hozzászólásban a vontatási érték meghatározásnál van egy kalkulátor amibe ha beírod az értékeket akkor megadja h mekkora tömeget vontathatsz.http://autoszakerto.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2
Válasz Gábor81 #20449. hozzászólásáraNem cseréltem szűrőt sem olajat sem, az olaj az csodaszép benne. Melyik oldalán van ez a szivattyú a gép bal v jobb menet irány szerinti oldalán? A jobb hátsó keréknél lévő nagy szűrőnél, vagy a traktorba ahogy szálunk befelé a létra alatt a bal oldalán? Külön akkor ezeknek nincs tartálya? A váltóból szívja az olajat minden funkcióhoz? A 17 báros azt h tudom lemérni? Az a motorháztető alatti ilyen elosztószerűség az a kisnyomású kör? A szivattyút merre találom?
Regebben mi is jartunk igy, ugyan mas tipusu traktorral, de az mindegy is.
Mi a Norton kft-nel csinaltattuk meg, nagyon profi es korrek ceg.
En nem javaslom a gyari alkatresz megvasarlasat mert nagyon draga lesz.
Mi leszedtuk az elso hidat, majd kozepen szetszereltuk igy teljesen ki jott a difi resz es kivettuk a kis kup kereket a rovid tengellyel amin elkopott a borda.
A ceg levagta a tengelyt a kis kupos fogaskerekrol, melefurtak es egy ujonnan keszitett bordas tengelyt toltak bele. Termeszetesen hokezeles is volt. Azota is gond nelkul megy. Nekunk annyi volt meg, hogy a huvelybol(ami osszekoti a hidbol kijovo tengelyt es a hosszu lehajtast) is kiment a bordazat. Ilyet is csinaltak.
Válasz nemetiandras #20447. hozzászólásáraÉs gyári a cucc? Adattábla van?
Nekem sínes van, de ha jól értelmeztem a tábláját, akkor 2t a föggőleges terhelhetpsége, és 8 t a vontatható vele? Létezhet? Autómata a fej rajt.
Válasz nemetiandras #20448. hozzászólásáraAz a kinyomású olajkör nyomását figyeli. Az orbit után van egy 17 baros rendszer, az viszi a mágnesszelepeket. Van egy 5 baros kör, az meg a kenési pontokra viszi az olajat. Ezt mind egy szivattyú látja el. Elötte egy közös szívóági szivattyú, utánna meg a másik amit a váltó oldalán látsz. Szűrőket cseréltél?
Segitség kellene tegnap 130 km-t mentem a géppel 1 huzamban és kb fél útnál a kigyuladt a műszerfalon 1 lámpa fogaskerék van rajta alul olajcsepp összefelé néző nyilakkal. Egyidejüleg a kormányom is nehéz lett a kuplung meg szinte ha benyomtam nem reagált semmit. Kérdésem hogy kormány, kuplung,power fokozat elsőkerék meghajtás közös olajszivattyúja van? Honnan kapják az olajnyomást? A váltó fullig van olajjal v máshol külön olajtartálya van ezeknek?
Bárki tapasztalt vmi hasonlót szivesen meghallgatom h sikerült orvosolni a problémáját
Válasz nemetiandras #20441. hozzászólásáraSzerintem nem jól tudod a vontatást. Az adattábla adatait veszik figyelembe.
70 lóerős 2800kg-os pirosrendzsámos traktorom 25000kg-ot vontathat hidraulikus fékkel.
Bp. Mozaik utcában helyezték forgalomba.
Válasz Gega #20436. hozzászólásáraSzia most nekem piros lesz a rendszám mert azt kértem de lehetett volna fekete is mert pont a határon van a teljesítmény h el lehet dönteni h melyik legyen. A vontatott tömeg értek megadásához 3 dolgot néznek vizsgán 1.: a traktor tömege, 2.:teljesítménye, 3.: a vonóberendezés tulajdonságai
Üdv.Bandi
Válasz tri #20438. hozzászólásáraÍgy van 65KW a limit addig lehet piros a felett csak fekete de 65 KW-ig eldöntheted hogy piros v fekete rendszámot akarsz.
Válasz Gega #20436. hozzászólásáraA piros-fekete rendszám a teljesítménytől függ, régebben azért okoskodtak a piros rendszámmal, mert arra 5 év műszakit kapott. Mióta a fekete is 5 évet kap, csak hátránya van a pirosnak, most mindenki feketíteni akarja a piros rendszámát.
Most kaptam 3.2 rövid tárcsát 7614-után,valaki használta már ezt vagy hasonló kapcsolatot,na meg hogyan teszed "úszó" helyzetbe a nyomógombos hidraulikát????
Vagy majdcsak rájövök
Válasz nemetiandras #20433. hozzászólásáraSzia! Ez vontathatoság érdekes,meg az is hogy mire vizsgátatják le a mienk nem lett lassújármű akkoriban hanem fekete rendszámot kapot . Ha jol emlékszem nem is légfékrendszer nézték akkoriban hanem an forgalmiba a kw-ot azthiszem 60kw fellet volt a határ az fellett fekete rendszám meg a sebeség . lehet a suly is már nem emlékszem. De egyik ismerösünknek is volt egy Mf 3065-je ,kb 10 éve Őneki piros rendszámvolt rajta légféknélküli volt azt tudom. Üdv! Geri!
Válasz tri #20427. hozzászólásáraAzért mert egy HW8011-es pótom van az ugyebár légfékes és most a NKH vizsgára ha megy akkor ha esetleg a vontathatóságnál beírják h levegőst mennyit vontathat akkor arra is kapjon.
Válasz Gábor81 #20428. hozzászólásáraA vonófejet lecseréltük mert az gyárilag ez a beledugós vonófej volt rajta és mondták h azzal kisebb vontathatóságot kap a gép mintha csattanófejes lenne rajta. Így egy ACV40-esre lett cserélve, azzal nem is volt gond.Amúgy egy Ringfeder vonófejet fog kapni ami most az MTZ-n van
Válasz Gábor81 #20431. hozzászólásáraIgen ez neked gyári, az enyémen nem volt mert franciából jött és azon egyiken sincs légfék. Akitöl kéztől vettem mondta hogy van egy szerelője aki nemrég csinált JD-re és elfogadták neki ugyhogy ha kell akkor megcsináltatja rá. Úgyhogy az enyém "házi" készítésű de profi munka. Lehet az is volt a baj hogy tul sok volt az új alkatrész és ezt szúrták ki.Azt nem tudom hogy be írják-e a forgalmiba h olajfékes vontatás v légfékes. Azt tudom h lassú jműnél be van irva h max 25km/h, mert ez is az lesz.Egyszer
Üdv! Már régebben irtam és segitséget is kaptam itten. Köszönöm
Van egy Massey ferguson 3065-ös traktorunk kb 8 éve.A légfékrendszer ugyan olyan mint Gábor81 képein. A régebbi probléma a müszarfalon belül nyomtatott áramkör szakadása megoldodtt az itt kapott segitséggel hogy forasszuk. Most komolyabb a probléma nem megy az öszkerékhajtás nem elektronika a hiba ,az müködik jobban megnézve leszuedve alul a meghajtás a hosszu rudon a bordák lekopva az elsöhidbol kijövő rövidebb rudon szintén lekopva.Tudnátok segiteni hogy ilyenkor mi a teendő ? Esztergáltatni lehetne e ilyen alkatrészeket ? Hol lehetne venni ilyen alkatrészeket? Volt e már valakinek ilyen esete ? Hogy áljunk neki a szétszerelésnek,ha már nem használjuk a traktort? Kérném a segitségeteket. Köszönöm!
Válasz nemetiandras #20421. hozzászólásáraSzerintem ezeken nem volt "gyári" légfék. Csak utólagos szettek. Az enyémen a klíma kompresszor helyén van a kompresszor. Meg nagyon profi a cucc, meg nem mondja senki, hogy nem gyári, minden konzol horganyzott, WABCO cucc az egész.
Se a javítási, se a kézikönyve nem mutat légféket. Csak az olajos átmenőt. Mondjuk az nem is néztem, nekem olyanom van-e... Hol kéne lennie a csatlakozójának?
Válasz tri #20425. hozzászólásáraIgen, nekem is a baloldali fékcsőbe tettek egy T-t, onnak kapja a fékszelep a nyomást. Egyedül a kézifék van mechanikusan rákötve.
Válasz nemetiandras #20423. hozzászólásáraNeked miért nem mindegy, hogy ha az olajos fékre kapja meg a vontatást? A forgalmiban csak a vontatható tömeg szerepel,szerintem az nincs benne, hogy levegő vagy olajos átmenő.
Válasz nemetiandras #20421. hozzászólásáraNem a pedál működteti mechanikusan a fékszelepet, hanem a traktor saját fékjének az olajköre. Tehát ha a traktor fékolaj nyomásával arányosan vezérli a levegőt is.
Válasz Gábor81 #20422. hozzászólásáraLehet hogy neked nagyobb szerencséd lesz, igaz nekem aki intézi a papírmunkát nem kispályás a vizsgabiztos is ismerős de lehet h nem fog menni egy sem a szekér
Válasz Gábor81 #20422. hozzászólásáraHát nekem most volt a gép műszakin átment de légfékre nem kapott vontatást mert nem gyári cucc lett rátéve mert ahoz van vmi műbizonylat amit elfogadnak, az ilyen "össze" állított dolgokat nem fogadják el.
Így csak olajosra kapná meg a vontatást A légrendszer meg már fel van szerelve királyul működik is de így nem jó pedig 1. azt mondták h műszaki rajzot ha csináltatunk róla meg lepecsételtetjük h szakműhelyben lett rátéve akkor okés lesz. Már 4 napja megy a huzavona mert a vizsgabiztos bácsinak mindig nem tetszik vmi, pedig a tervező már többször is beszélt vele h hogyan csinálja meg.
Lenne egy olyan kérésem is hogy akinek gyári fék van egy fotót nem tudna csinálni hogy a fékpedáltól hogy van megoldva a fékszelephez az összeköttetés!?
Előre is köszönöm
Válasz Mfpisti #20415. hozzászólásáraLemértem a pedálokat a fék 14, 5 cmre van a padlólemeztől a kuplung 19, 5 cmre, ha engedem fel a kuplungot 14cmnél kezd fogni. Az irányváltója is kidobálja előre irányból, a babafejeket megnéztem nem lötyögnek, viszont a kat ami a dekni felett van igen.
24418 hozzászólás
Válasz Gábor81 #20467. hozzászólásáraIlyen országban élünk
Válasz Gábor81 #20464. hozzászólásáraAzt szerintem cserélhették nem is olyan rég mert az piros színű nem a többihez illeszkedő szokásos szürke.A lépcső alatti akkor az szivó szivattyú?! és bentebb a kerék mellett is van vmi cucc azon is van vmi mágnesszelep szerű. Hogy tudnám megnézni h jó-e a szivattyú? A jobb hátsó keréknél még van 2 kis mini hidraulika gyors csatlakozó is
Válasz nemetiandras #20465. hozzászólásáraNem akarlak megsérteni, de akkor mégis milyen jogszabály értelmezés ez, ha az ismeretség tényező ennyit számít?
Válasz nemetiandras #20463. hozzászólásáraAkkor kapok pl 8 tonnát... sokra nem megyek vele. MAX
Válasz Gábor81 #20462. hozzászólásáraSajna igen nekem már van ismeretségem és 2 óra alatt rendszám van a gépen
Válasz nemetiandras #20461. hozzászólásáraAz sajnos utalhat a szivattyú kopottságára hogy meleg nem jó. Lépcső alatt van egy hosszú hengeres ház, abba van a szívóági. Meg a váltó oldalán a nyomóági. A szivattyú meg egy tandemszivattyú, ne akard hogy rossz legyen szerintem.... mert az lesz a szívás... Én most rendeltem meg bele az összes szűrőt és olajat, olyan 200k lesz...
Válasz Gábor81 #20460. hozzászólásáraSzerintem átmegy csak a 3 érték közzül a legkissebb alapján adják meg a vontatható tömeget
Válasz nemetiandras #20459. hozzászólásáravoltam NKH-nál, mutattam a papírjait, kérdeztem a légféket. Azt mondták mivel nincs a papírjaiban, olyan mint ha nem is lenne rajt. A vontathatóságot már nem is kérdeztem... Be se jelentettem műszakira. Nem értem én ezt az országot... Minden olyan kínkeserves, jobb ha az ember a kocsmába a pultot támassza...
Válasz Gábor81 #20458. hozzászólásáraAkkor próbáljam meg a szűrő cserét? A jobb hátsó keréknél lévő rész az akkor?! Amugy csak míg be nem melegszik az olaj addig jó a kuplung meg a kormány v lehet a szivattyú kuka?
Válasz nemetiandras #20453. hozzászólásáracsak ezen nincs D érték...
Válasz Gábor81 #20457. hozzászólásáraAdattábla legyen rajta, a gépen a világitás legyen jó mint 1 műszakin kb és annyi
Válasz nemetiandras #20456. hozzászólásáraNa, az a zümmögés tipikusan az, amikor nem kap olajat a szivattyú. Elvileg van a szívóágban is egy nyomásérzékelő, jeleznie kéne a szívóági szűrő telitetségét. Vagy valami más dugulás van a rendszerben... De így semmiképp ne járassad, pillanat alatt tönkrevágod a szivattyúdat.
Válasz nemetiandras #20453. hozzászólásáraÉs csak azt fogják nézni?
Válasz Gábor81 #20449. hozzászólásáraMég annyi hogy a jobb hátsó keréknél lévő szűrő környékéről enyhe zümmögő hang hallatszik, ezt nem tudom h normális-e vagy nem kellene semmit hallani
Válasz nemetiandras #20452. hozzászólásáraHa nem cseréltél szűrőket, egyszer csere. Van egy a jobb lépcső alatt, az a szívóági. Az csak egy betét. Meg egy a jobb kerék mögött ezen a fedélen az a nagy házas. Attól még hogy szép az olaj, nem jelenti, hogy nincs elhasználódva. Hidraulikus dolog nagyon kényesek a tisztaságra és az olajminőségre. Pl nem is nagyon jó kölcsönkéregetni, adogatni hidraulikás munkaeszközöket. Tartály külön nincs. MInden arról az olajról megy. Még a kuplung és a fék is. Mérni szerintem nincs értelme, mert ha a kormány is elment és a lámpa is jelzett, biztos nincs meg a nyomás. Szivattyú a jobb oldalon van, az alatt a fedél alatt, amin a szelepek is vannak. Meg ott vannak a mérőpontok is.
Válasz nemetiandras #20452. hozzászólásáraHa nem cseréltél szűrőket, egyszer csere. Van egy a jobb lépcső alatt, az a szívóági. Az csak egy betét. Meg egy a jobb kerék mögött ezen a fedélen az a nagy házas. Attól még hogy szép az olaj, nem jelenti, hogy nincs elhasználódva. Hidraulikus dolog nagyon kényesek a tisztaságra és az olajminőségre. Pl nem is nagyon jó kölcsönkéregetni, adogatni hidraulikás munkaeszközöket. Tartály külön nincs. MInden arról az olajról megy. Még a kuplung és a fék is. Mérni szerintem nincs értelme, mert ha a kormány is elment és a lámpa is jelzett, biztos nincs meg a nyomás. Szivattyú a jobb oldalon van, az alatt a fedél alatt, amin a szelepek is vannak. Meg ott vannak a mérőpontok is.
Válasz Gábor81 #20450. hozzászólásáraNekem nem sines meg bedugó csapszeges, de amugy van rajta egy D érték és az itt korábbi hozzászólásban a vontatási érték meghatározásnál van egy kalkulátor amibe ha beírod az értékeket akkor megadja h mekkora tömeget vontathatsz.http://autoszakerto.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2
Válasz Gábor81 #20449. hozzászólásáraNem cseréltem szűrőt sem olajat sem, az olaj az csodaszép benne. Melyik oldalán van ez a szivattyú a gép bal v jobb menet irány szerinti oldalán? A jobb hátsó keréknél lévő nagy szűrőnél, vagy a traktorba ahogy szálunk befelé a létra alatt a bal oldalán? Külön akkor ezeknek nincs tartálya? A váltóból szívja az olajat minden funkcióhoz? A 17 báros azt h tudom lemérni? Az a motorháztető alatti ilyen elosztószerűség az a kisnyomású kör? A szivattyút merre találom?
Válasz Gega #20432. hozzászólásáraszia Gega
Regebben mi is jartunk igy, ugyan mas tipusu traktorral, de az mindegy is.
Mi a Norton kft-nel csinaltattuk meg, nagyon profi es korrek ceg.
En nem javaslom a gyari alkatresz megvasarlasat mert nagyon draga lesz.
Mi leszedtuk az elso hidat, majd kozepen szetszereltuk igy teljesen ki jott a difi resz es kivettuk a kis kup kereket a rovid tengellyel amin elkopott a borda.
A ceg levagta a tengelyt a kis kupos fogaskerekrol, melefurtak es egy ujonnan keszitett bordas tengelyt toltak bele. Termeszetesen hokezeles is volt. Azota is gond nelkul megy. Nekunk annyi volt meg, hogy a huvelybol(ami osszekoti a hidbol kijovo tengelyt es a hosszu lehajtast) is kiment a bordazat. Ilyet is csinaltak.
En ezt tudom ajanlani.
Sok sikert
udv
robi
Válasz nemetiandras #20447. hozzászólásáraÉs gyári a cucc? Adattábla van?
Nekem sínes van, de ha jól értelmeztem a tábláját, akkor 2t a föggőleges terhelhetpsége, és 8 t a vontatható vele? Létezhet? Autómata a fej rajt.
Válasz nemetiandras #20448. hozzászólásáraAz a kinyomású olajkör nyomását figyeli. Az orbit után van egy 17 baros rendszer, az viszi a mágnesszelepeket. Van egy 5 baros kör, az meg a kenési pontokra viszi az olajat. Ezt mind egy szivattyú látja el. Elötte egy közös szívóági szivattyú, utánna meg a másik amit a váltó oldalán látsz. Szűrőket cseréltél?
Segitség kellene tegnap 130 km-t mentem a géppel 1 huzamban és kb fél útnál a kigyuladt a műszerfalon 1 lámpa fogaskerék van rajta alul olajcsepp összefelé néző nyilakkal. Egyidejüleg a kormányom is nehéz lett a kuplung meg szinte ha benyomtam nem reagált semmit. Kérdésem hogy kormány, kuplung,power fokozat elsőkerék meghajtás közös olajszivattyúja van? Honnan kapják az olajnyomást? A váltó fullig van olajjal v máshol külön olajtartálya van ezeknek?
Bárki tapasztalt vmi hasonlót szivesen meghallgatom h sikerült orvosolni a problémáját
Válasz Gábor81 #20445. hozzászólásáraAhol a kitámasztó vagy csavarorsó menne abba a 3 lyukas dologra megy a vonófej konzol
Válasz avm #20444. hozzászólásáraNa sikerült beíratni a vontatást nekem 88 lovas a gép és 22t-t vontathat a gép ennyit adtak volna olajfékre is
Válasz nemetiandras #20441. hozzászólásáraNeked hogy van felrakva a vonófej?
Válasz nemetiandras #20441. hozzászólásáraSzerintem nem jól tudod a vontatást. Az adattábla adatait veszik figyelembe.
70 lóerős 2800kg-os pirosrendzsámos traktorom 25000kg-ot vontathat hidraulikus fékkel.
Bp. Mozaik utcában helyezték forgalomba.
Válasz Mf-es #19766. hozzászólásáraMérőpontokhoz gyorscsatlakozót sikerült venned?
Válasz nemetiandras #20440. hozzászólásáralehet felette is piros csak nem vontathatsz vele
bár értelme nincs már
a fekete is annyi már mint a piros
Válasz Gega #20436. hozzászólásáraSzia most nekem piros lesz a rendszám mert azt kértem de lehetett volna fekete is mert pont a határon van a teljesítmény h el lehet dönteni h melyik legyen. A vontatott tömeg értek megadásához 3 dolgot néznek vizsgán 1.: a traktor tömege, 2.:teljesítménye, 3.: a vonóberendezés tulajdonságai
Üdv.Bandi
Válasz tri #20438. hozzászólásáraÍgy van 65KW a limit addig lehet piros a felett csak fekete de 65 KW-ig eldöntheted hogy piros v fekete rendszámot akarsz.
Válasz heki #20437. hozzászólásáraha max mélységet tekersz és "le" állásban van a kapcsoló, akkor az gyakorlatilag úszó.
Válasz Gega #20436. hozzászólásáraA piros-fekete rendszám a teljesítménytől függ, régebben azért okoskodtak a piros rendszámmal, mert arra 5 év műszakit kapott. Mióta a fekete is 5 évet kap, csak hátránya van a pirosnak, most mindenki feketíteni akarja a piros rendszámát.
Most kaptam 3.2 rövid tárcsát 7614-után,valaki használta már ezt vagy hasonló kapcsolatot,na meg hogyan teszed "úszó" helyzetbe a nyomógombos hidraulikát????
Vagy majdcsak rájövök
Válasz nemetiandras #20433. hozzászólásáraSzia! Ez vontathatoság érdekes,meg az is hogy mire vizsgátatják le a mienk nem lett lassújármű akkoriban hanem fekete rendszámot kapot . Ha jol emlékszem nem is légfékrendszer nézték akkoriban hanem an forgalmiba a kw-ot azthiszem 60kw fellet volt a határ az fellett fekete rendszám meg a sebeség . lehet a suly is már nem emlékszem. De egyik ismerösünknek is volt egy Mf 3065-je ,kb 10 éve Őneki piros rendszámvolt rajta légféknélküli volt azt tudom. Üdv! Geri!
Válasz tri #20427. hozzászólásáraAzért mert egy HW8011-es pótom van az ugyebár légfékes és most a NKH vizsgára ha megy akkor ha esetleg a vontathatóságnál beírják h levegőst mennyit vontathat akkor arra is kapjon.
Válasz Gábor81 #20428. hozzászólásáraA vonófejet lecseréltük mert az gyárilag ez a beledugós vonófej volt rajta és mondták h azzal kisebb vontathatóságot kap a gép mintha csattanófejes lenne rajta. Így egy ACV40-esre lett cserélve, azzal nem is volt gond.Amúgy egy Ringfeder vonófejet fog kapni ami most az MTZ-n van
Válasz Gábor81 #20431. hozzászólásáraIgen ez neked gyári, az enyémen nem volt mert franciából jött és azon egyiken sincs légfék. Akitöl kéztől vettem mondta hogy van egy szerelője aki nemrég csinált JD-re és elfogadták neki ugyhogy ha kell akkor megcsináltatja rá. Úgyhogy az enyém "házi" készítésű de profi munka. Lehet az is volt a baj hogy tul sok volt az új alkatrész és ezt szúrták ki.Azt nem tudom hogy be írják-e a forgalmiba h olajfékes vontatás v légfékes. Azt tudom h lassú jműnél be van irva h max 25km/h, mert ez is az lesz.Egyszer
Üdv! Már régebben irtam és segitséget is kaptam itten. Köszönöm
Van egy Massey ferguson 3065-ös traktorunk kb 8 éve.A légfékrendszer ugyan olyan mint Gábor81 képein. A régebbi probléma a müszarfalon belül nyomtatott áramkör szakadása megoldodtt az itt kapott segitséggel hogy forasszuk. Most komolyabb a probléma nem megy az öszkerékhajtás nem elektronika a hiba ,az müködik jobban megnézve leszuedve alul a meghajtás a hosszu rudon a bordák lekopva az elsöhidbol kijövő rövidebb rudon szintén lekopva.Tudnátok segiteni hogy ilyenkor mi a teendő ? Esztergáltatni lehetne e ilyen alkatrészeket ? Hol lehetne venni ilyen alkatrészeket? Volt e már valakinek ilyen esete ? Hogy áljunk neki a szétszerelésnek,ha már nem használjuk a traktort? Kérném a segitségeteket. Köszönöm!
Válasz nemetiandras #20421. hozzászólásáraSzerintem ezeken nem volt "gyári" légfék. Csak utólagos szettek. Az enyémen a klíma kompresszor helyén van a kompresszor. Meg nagyon profi a cucc, meg nem mondja senki, hogy nem gyári, minden konzol horganyzott, WABCO cucc az egész.
Se a javítási, se a kézikönyve nem mutat légféket. Csak az olajos átmenőt. Mondjuk az nem is néztem, nekem olyanom van-e... Hol kéne lennie a csatlakozójának?
Válasz tri #20427. hozzászólásáraJa, elvileg az van csak hogy féknélkül meg átmenő fékkel. Hacsak kézzel be nem írják külön... képesek ilyen dolgokra.
Válasz tri #20425. hozzászólásáraIgen, nekem is a baloldali fékcsőbe tettek egy T-t, onnak kapja a fékszelep a nyomást. Egyedül a kézifék van mechanikusan rákötve.
Válasz nemetiandras #20423. hozzászólásáraMilyen vonófejed van? Mennyi vontathatóságot kaptál?
Nekem ílyen a légfék:
Válasz nemetiandras #20423. hozzászólásáraNeked miért nem mindegy, hogy ha az olajos fékre kapja meg a vontatást? A forgalmiban csak a vontatható tömeg szerepel,szerintem az nincs benne, hogy levegő vagy olajos átmenő.
Válasz nemetiandras #20423. hozzászólásáraMert neked hol került rá a légfék?
Válasz nemetiandras #20421. hozzászólásáraNem a pedál működteti mechanikusan a fékszelepet, hanem a traktor saját fékjének az olajköre. Tehát ha a traktor fékolaj nyomásával arányosan vezérli a levegőt is.
Válasz Gábor81 #20422. hozzászólásáraLehet hogy neked nagyobb szerencséd lesz, igaz nekem aki intézi a papírmunkát nem kispályás a vizsgabiztos is ismerős de lehet h nem fog menni egy sem a szekér
Válasz Gábor81 #20422. hozzászólásáraHát nekem most volt a gép műszakin átment de légfékre nem kapott vontatást mert nem gyári cucc lett rátéve mert ahoz van vmi műbizonylat amit elfogadnak, az ilyen "össze" állított dolgokat nem fogadják el.
Így csak olajosra kapná meg a vontatást A légrendszer meg már fel van szerelve királyul működik is de így nem jó pedig 1. azt mondták h műszaki rajzot ha csináltatunk róla meg lepecsételtetjük h szakműhelyben lett rátéve akkor okés lesz. Már 4 napja megy a huzavona mert a vizsgabiztos bácsinak mindig nem tetszik vmi, pedig a tervező már többször is beszélt vele h hogyan csinálja meg.
Válasz nemetiandras #20419. hozzászólásáraAkkor ez a sz*pás nekem is befigyel?
Lenne egy olyan kérésem is hogy akinek gyári fék van egy fotót nem tudna csinálni hogy a fékpedáltól hogy van megoldva a fékszelephez az összeköttetés!?
Előre is köszönöm
Válasz Mfpisti #20415. hozzászólásáraLemértem a pedálokat a fék 14, 5 cmre van a padlólemeztől a kuplung 19, 5 cmre, ha engedem fel a kuplungot 14cmnél kezd fogni. Az irányváltója is kidobálja előre irányból, a babafejeket megnéztem nem lötyögnek, viszont a kat ami a dekni felett van igen.