Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.2 Ft USD 400.32 Ft CHF 438.4 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24419 hozzászólás
#20119 szanberg
2015-04-03 12:41:06

Válasz #20117. hozzászólásra

Ez nincsen 200 meg a valtráé sincsen akkora de biztosan lehet kapni csak felénk az ilyen dolgok nem egyszerűek...sötét borsod nincs itt semmi...

Múltkor csinálták cimborámék a valtrákat, a 160-as elsőhídján éppen ilyen felhegesztéses sztorit követtek el akkor láttam annak is a perselyét.

#20118 szanberg
2015-04-03 12:38:58

Válasz #20118. hozzászólásra

Mert ha a kerekein áll akkor ugye a perselyek és a csapszeg egy oldalról nyomódnak egymáshoz a felső harmadukon és pont oda nemfog bejutni a zsír, megy amerre könyebb neki.

Ha felemeled akkor a híd úgymond "leesik" a perselyében mégha nem is kottyan akkor is lefelé feszül és felébe tudod nyomni a zsírt.

Nincs profilkép
#20117 erdőmérnök
2015-04-03 11:14:56

Válasz #20109. hozzászólásra

Szia!

Hogyan érted a felemelve való zsírzást, miért lényeges a felemelt helyzet????

Köszi

#20116 VMisi
2015-04-03 10:49:29

Válasz #20114. hozzászólásra

A valtrába kb 200 mm átmérőjű van és olyat is árulnak Szeged mellett, biztos felétek is. Google barát segít!

#20115 Cajg
2015-04-03 10:07:13

Válasz #20109. hozzászólásra

Nekem a külső felén volt a horony a belső a lyukacsos.

#20114 szanberg
2015-04-02 21:44:09

Válasz #20111. hozzászólásra

Ne add el, csak vegyél tizenpárezerért egy elsőhíd hátsó nagyobb átmérőjű perselyét, emeld meg lökd meg előre a hidat és cseréld ki a hátós perselyét.
ennyi

#20113 szanberg
2015-04-02 21:42:57

Válasz #20113. hozzászólásra

de ez nagy átmérő ilyen csövet nem árulnak a csövesek sem

#20112 VMisi
2015-04-02 20:58:33

Válasz #20109. hozzászólásra

A fergébe volt ilyen lyukacsos, de az acélpersely egy kis vékony bronzzal, ráadásul aránylag kicsi az átmérője. Lekopik a bronz és már annyi. Vegyél bronz csövet és esztergáltass bele normális perselyt horonnyal. Tovább fogja bírni és olcsóbb is lesz.

Nincs profilkép
#20111 Tibite
2015-04-02 20:48:30

Válasz #20097. hozzászólásra

Én is így jártam az 5435-össel.A hidr. vezérlésen minden szekciónál van egy kézzel nyitható menetes szelep.Nálam az engedett ki,valszeg a melegtől.Érzékeny szelep,kicsit lazul,máris átenged.Érdekes,a szervizes se tudta mi lehet a baj,csak hümmögött a telefonban.smile smile

#20110 Sötét Paraszt
2015-04-02 20:48:18

Válasz #20108. hozzászólásra

Mán megértettük hehe.
Csak azt nem értjük mén fogy meg amikó annak kéne megenni mindent.
Csináhattá vóna fotókat, hogy jobban össztönözve légyünk a traktorunk lecserélísire még most 2000 óráná hehe.

#20109 szanberg
2015-04-02 20:30:23

Válasz #20103. hozzászólásra

Ha ilyen a te hidad is akkor nemlesz olcsó mert magát a hídtokot kell felrakni és horizonton tudják visszamunkálni.

Ha királycsapos akkor nem nagy etwas

#20108 szanberg
2015-04-02 20:28:06

Válasz #20104. hozzászólásra

háááát én szerintem az egész bronz, a belső felülete lyukacsos.

elvan cseszve gyárilag amúgy, felkéne húzatni benne egy hornyot hogy feltudjon kúszni a zsír mégha nincs is megemelve a traktor.

Az biztos, hogy minden héten egyszer felemelve megkell zsírozni. A heti rendszeresség itt megvolt csak az emelés nagyon ritkán. Ebből tanultunk most.
meg a gyári perselyt fínoman felfogom hornyolni mint ahogyan írtam is, amatőrök készítették a gyárit...smile hammer

vagyis inkább profik mert tudják ha meglenne csinálva talán el sem romlana...

#20107 szanberg
2015-04-02 20:23:59

Válasz #20105. hozzászólásra

A híd közepe avagy a diffi ház elején és hátulján van egy-egy tuskó ami egy anyagból van az egésszel.
Namost ezt elég drága cserélni ha másnapra jön akkoris.

Ha lenne olyan gépműhely 100km-es körzetben akinek ha mámma elvittem volna a hidat felrakták volna és visszamunkálták volna horizonton holnapra vagy esetleg szombatra, akkor megcsináltattam volna most de mindenki lassú csúszik nem rugalmasak...
jövőhét végére sem lett volna meg az meg most nem járja így feláldoztam egy perselyt.

nagyjából írom de valami 15-18ezer lehetett néztem a számlát de jobban nem emlékszem, kint van a kocsiban de nincs olyan isten hogy most kimenjek. van söröd?!?! akkor vansmile thumbup

#20105 VMisi
2015-04-02 19:31:40

Válasz #20105. hozzászólásra

A híd a csap. Nem szokás a perselyekhez adni.smile blushing

#20104 Sötét Paraszt
2015-04-02 19:05:47

Válasz #20102. hozzászólásra

Csak, hogy jól írtsük é?
Kicseréted valamibe a pörsőket és maradtak a régi csapok?
A pörsők honnan a fénébő gyüttek úgy magukba a hozzájukvaló csapok nékü?
Valami J betűs nicknevű embőr, valami 20-szó leírta ide, hogy másnap regőre kapgya az alkatríszt( meg mintha más is ilyent emlegetett vóna ), hehe, anyít nem lehetett várni(amikó hófelhők röpködnek) ?

#20103 VMisi
2015-04-02 17:49:07

Válasz #20102. hozzászólásra

Bronzzal vékonyan bevont acélpersely volt?

#20102 .Norbert
2015-04-02 17:31:14

Válasz #20102. hozzászólásra

Egy ilyen "csap" felhegesztés mennyibe fáj?? smile confused A perselyek mennyibe kerültek?? smile confused Csak mert rám is hasonló vár csak idősebb típuson, meg ez már keményen kottyan minden irányba smile sweatdrop

#20101 szanberg
2015-04-02 16:43:07

Az 5455-ösön meg elsőhíd perselyeket cseréltünk mámma de hamarabb kelett volna.
Hiába volt zsírozva minden héten, évente egykétszer volt csak megemelve és úgy lekenve.... érdekes módon nem kottyant alatta még megemelve sem de fel le irányba megkopott nemcsak a persely hanem a "csapja" is.

Most összeraktam így gyorsan mert műtrágyaszórás vegyszerezés vetés minden lesz rá de utána szétkell bombázni és gépműhelyben rendbevágatni hogy pászos legyen újra.

6. éves traktor, 5évesen lekellett volna cerélni és akkor soha nemkellett volna szerelnismile hammer

(nálunk)

#20100 szanberg
2015-04-02 16:39:49

Válasz #20099. hozzászólásra

ha jó a szántás 12-vel is húzzuk.
A baj inkább, hogy nincsen fix traktoros rá, nekem meg annyi a papírmunkám meg intézkedésem idén mint soha máskor.
Heti 3-4 8 órás műszakkal meg hiába a 11méter, nincsen megváltva a világ...

osztatlan használati megosztások, családi gazdaság papírok, terményszárító beruházás ügyintézése zsírozódása....
van minden.

Nincs profilkép
#20099 Sz_Pisti
2015-04-02 16:37:28

Válasz #20099. hozzászólásra

Ne viccelj már, ez a simító baromi nehéz anyagból van, még az orrssúlyt is fel kellett rakni különben hanyatt vágta volna magát a gép smile tongue

#20098 *** HM ***
2015-04-01 21:05:19


Szasza elvan kaparva
Hiába neki a 11es simicskó ha csak 2vel húzza a fergussztáv nem végez soha
Kis gép való utánuk no----- ahogy a melléklet is bizonygatytyasmile lolsmile devilsmile devil

Nincs profilkép
#20097 Fridel Károly
2015-03-28 11:45:19

Sziasztok!! Szeretnék venni egy 3065 fergusont. Tudnátok segíteni benne h milyen hibái,esetleg rejtett hibái lehetnek? smile whistling

#20096 72
2015-03-27 09:57:54

Tavaly vettem egy 7614-es traktort,még ősszel tönkrement az egyik gyorscsatlakozója most meg egy màsik.A két rosszat rà raktam egy körre hogy a màsik kettőt tudjam hasznàlni.Kimentem kombinàtorozni és amikor végeztem akkor màr nem működött rendesen egyik kör sem.Azt csinàlta hogy csak egy irányba működött,azt is úgy hogy csak teljes gàzon emelte fel és ha a hidr kart visszahúztam üresbe rögtön visszaengedi.Àtdugtam a màsik körbe és ott is ugyan ez volt a helyzet.Szerintetek mi lehet a probléma?smile confused

#20095 Mf-es
2015-03-27 05:53:49

Válasz #20095. hozzászólásra

Kidobja,vagy mi a konkrét tünet?

Nincs profilkép
#20094 jupiter
2015-03-26 07:43:43

Sziasztok! Van egy MF 6160 traktorom és irányváltó problémával küzdünk. Hátra menetet kapcsol de előre nem vagy csak 100-ból egyszer. Valakinek valami ötlete, esetleg javasolni tudna egy szerelőt?

#20093 Mf-es
2015-03-23 13:20:01

Fogaskerekes hidraulika szivattyúba,egy ugyan azon típusba,találkoztam ferde,és egyenes fogazással.Kérdés,a ferde fogazású,is tudja ugyan azt a szállítást,és nyomást,mint az egyenes fogas??

Nincs profilkép
#20092 zsolti159
2015-03-22 19:12:59

MF 3125!

Eladó vezérlőpanelt (lásd kép) keresek, akár használtat is! Sürgős lenne! Panel ghj

#20091 Cajg
2015-03-18 21:27:17

Válasz #20089. hozzászólásra

4500üo van benne, nemrég vettem, nem tudom javítva volt-e. Ma már a külső hidraulika és a kormány sem ment. Ha lenyomom az egyik külső kört elkezd zakatolni vmi lánc a szivattyúnál. Hol van a emelőmű szivattyúja? Azt nem találom. Vmitöl melegszik az olaj is mert nem lehetett megfogni a hátsó difi házat olyan forró volt. Vmitöl befogott a fék is menet közben, olyan kemény lett a pedál, hogy nem lehetett megnyomni. Megmozgattam előre-hátra egy párszor szétakasztottam a fékeket és jó lett. Az normális hogy fékezés után az első hajtás egy 100 méter után enged csak ki?
Holnap lebontom amit tudok.

#20090 Mfpisti
2015-03-18 08:27:11

Válasz #20090. hozzászólásra

kb. -3mm (széttartás! )

#20089 Mf-es
2015-03-18 07:48:35

Milyen kerékösszetartást kellene állítani?

#20088 Mfpisti
2015-03-18 07:17:41

Válasz #20084. hozzászólásra

Mennyi üzemóra van benne?
Volt már javítva a hidraulika rendszer?
Egyik pillanatról a másikra jött elő, vagy fokozatosan?

A belső, emelő rendszert, és a külsőt külön szivattyú látja el!

#20084 ermike
2015-03-17 10:42:06

Üdv

7618-as trakihoz valakinek nincs meg a géphez való olajok (motor, hidraulika stb) adatlapja?
smile confused

#20083 Cajg
2015-03-16 19:16:22

Sziasztok!
A segítségeteket kérném. A 4270-emen a hidtaulika valamiért nehezen szinte alig emeli a munkagépet (ekét). A külső kör simán átfordítja egy pillanat alatt alapjáraton. A hátsó meg teljes gázon sem emel gyorsabban. Mins a két szűrőt most cserélten a centrifugált is kitakarítottam új olaj van benne. Van valami ötletetek?

#20082 jamo
2015-03-16 14:09:06

Válasz #20082. hozzászólásra

Enyémen nincs dugó az tuti.

#20081 sanyeee
2015-03-16 13:32:40

Válasz #20081. hozzászólásra

Ez nekem a 6270 en müködött, de néztem utána a 3085 deknijén is megvan ugyanaz a dugó, viszont belesni nem lestem be azon.

#20080 jamo
2015-03-16 13:28:09

Válasz #20080. hozzászólásra

Akkor elnézést kérek, nekem az előd 3655van azon még le kell venni a deknit.smile sweatdrop

#20079 sanyeee
2015-03-16 13:12:08

Válasz #20078. hozzászólásra

Nem feltétlen kell leereszteni az olajat, és a deknit se kell levenni, én is levettem kéziféket állitani, de nem kellett volna, kellene legyen a deknin egy dugó, és azon szépen befér egy 17 es kulcs, amivel lehet állitani, persze vigyázni kell,hogy nehogy beessen, de nem nagy űgy, nekem is fogott miután visszaraktam a deknit és utána kintről állitgattam.

#20078 jamo
2015-03-16 12:58:35

Válasz #20078. hozzászólásra

Belül a váltóba ráállítottatok a kézifékre... mert ha ott nagyon rávan akkor kivül hiába állítasz vissza. Lehet levenni a deknit... persze előtte olaj leereszt. Ne szekírozd így mert ledarálja a szintert a kéziféktárcsákról és az összedzsuvázza az olajat. És lehet mindkettőt cserélni. smile sweatdrop

#20077 bendix
2015-03-16 12:22:23

Válasz #20077. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget, végül a leírtak szerint megcsináltuk és jó lett a kuplung.
De most meg olyan, mintha fogna a fék a traktoron, hiába van a kézifék bovden teljesen kiakasztva, murvás terepen szinte blokkol a kerék guruláskor. Erre van valamilyen megoldás?
Köszönöm.smile helpsmilie

#20076 Mf-es
2015-03-16 05:54:04

Válasz #20075. hozzászólásra

Van légtelenítő csavarja is,10-es kulcsnyílással.

#20075 F-A-R-M-E-R \
2015-03-15 23:33:04

A vízhőfokórám nemsokat mozdul el innen mostanában, ha jól tudom középre szokott beállni, viszont nehezebb munkáknál meg közelebb van a piros mezőhöz . Termosztátcsere vagy mifenesmile confused

#20074 bendix
2015-03-15 22:38:17

Válasz #20074. hozzászólásra
Köszönöm!
Igen, nedves kuplungos a gép. Holnap kipróbáljuk így, ahogy mondtad.smile thumbupcool

#20073 Mfpisti
2015-03-15 21:34:02

Válasz #20073. hozzászólásra
Elvileg: meglazítod a kuplung munkahengerről elmenő könyököt 7/8-os (22-es is jó lehet), beindítod a gépet, majd elmégy egy kávéra. Mire vissza érsz, kész. A kuplung, és fék ágon 0,4bar nyomás van, lassan telecsöpög a cső.
Gyakorlatilag: ha valami sántít, ez nem működik. A 8140-ed már valószínűleg nedves kuplungos, és amíg a kuplung levegős, nem is mozdul meg (magától).
Motor indít, cső meglazít, kuplung lenyom, cső lezár, és pedál lassan visszaenged! Nagyon lasssssan! Majd meglazít, lenyom, lezár, visszaenged! Újra, és újra. Mivel a vezérlő tömbre menő tömlő elég vastag, ezért feljön a levegő, és nem szükséges máshol légteleníteni.

#20072 bendix
2015-03-15 19:21:10

Üdv.
A hozzáértőktől kérdezném, hogy 8140-es traktoron hogyan kell a kuplungot lelégteleníteni?
Váltót újítottuk fel, mostanra állt össze a gép, csak a kuplung pedál semmilyen ellenállást nem mutat, nem keményedik fel.
Aki tud, kérem írjon.smile helpsmilie

#20071 jamo
2015-03-13 16:51:33

Válasz #20067. hozzászólásra

Nem mértem sose. Sose volt gond az indítással... a kopott motor (15000óra és meg lett főzve, elment éjjel egy vízcső) nyáron nagy melegbe a meleg motor indult nehezen de olyankor már volt kartelgáza rendesen, és úgy tekert az önindító mintha nem lenne benne porlasztócsúcs. Hidegen még olyankor is pöcc-röff volt. Az izzítását sose próbáltam. Igazságszerint nálam volt már vagy két éve mikor észrevettem, hogy van egy ilyen bizbasz a szívócsonkjában.smile rolleyes

#20070 Mf-es
2015-03-13 16:29:31

Válasz #20070. hozzászólásra

A felső könyök sincs a tiéden.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdok kerültek a gazdákhoz
Milliárdok kerültek a gazdákhoz
A felhívásokra többszörös volt a túljelentkezés.
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Egy éve csak reménykedtek a termelők egy hasonlóan magas árban.
Väderstad Rapid 400, 450
Väderstad Rapid 400, 450

9.390.000 Ft

Állatkedvelő segédmunkás
Állatkedvelő segédmunkás

450.000 Ft

Eladó fűkasza
Eladó fűkasza

2.900.000 Ft

Bálaszállító pótkocsi
Bálaszállító pótkocsi

900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]