Hirdetés
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- SPC-6 vetőgépek új
- Direktvetés, no-till. új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Claas Lexion vélemények új
- Feng-Shou kínai kistraktor! új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025 új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
1262 hozzászólás
Válasz #111. hozzászólásra
Persze hogy jó mi is igy huztuk de láttunk egy jobbat és lemásoltuk.. Meg tudod a Gépészek is öregszenek igy már nekik se hiányzik anyiszor felmászni.. Meg tudod mikor nagy a tempó akor idegesit hogy azért nem ürithetek mert a bácsika még akor probál felmászni.. este fele már alig sikerül elhieted hogy a JD vel megjáratom öket De dolgoznunk kell keményen ha meg akarunk élni....
Válasz #110. hozzászólásra
Értem!Igaz,ennyi előnye van!Nekem jó a régi megoldás is!
Válasz #108. hozzászólásra
Ez sem rosz de ez a régebbi verzió... a kötél anyival jobb hogy rugalmas!! ezért meg lehet ugy csinálni hogy ne csak az oldalt köse ösze hanem tul érve az oldalon még kapcsozhato is ez azért kel hogy igy fel csukot oldalnál nem kel felmászni és ujra befüzni a menetes szárat vagy a subernál nyukálni hanem a kötél mindig bene merad az oldalon még nyitáskor is mert ojan hoszú és igy gyorsabb.. az öregeknek nagy segitség elsöre bonyolult??
Válasz #108. hozzászólásra
Most jut eszembe,h használtam hozzá sima gömbvasat is!A menetes szár meg a lánc közé!
Válasz #107. hozzászólásra
Mi láncból csináltuk meg!Nekünk Hw 6011 van,s kettőt tettem rá!De jó nagyon!2 db 10 centis menetes szár kell,meg lánc!2 db esztergált anya,arra heggeszteni egy-egy gömbvasat,meg 2 db nagy méretű alátét!Egyszerű,s jó nagyon!Holnap lefényképezem ha érdekel vkit!
Válasz #106. hozzászólásra
Igen!
Válasz #105. hozzászólásra
Sziasztok!A derékösszekötőről beszéltek?!
Válasz #102. hozzászólásra
Hát persze ez már régi dolog:... Sokat segit csak ügyesen kell öszehangolnod hogy feszitet álapotban is ki tudd nyitni és a köteled se sérüljön a tartos használattol a teher autos alkatrész boltokban betudod szerezni a hozzá valokat de jobban jársz ha közben másolod valakiéröl pl valameik haverét.. a miénk igy nem ritkán kb 90 et visz ....
Helló Sanyi!
Keresgéltem a neten az mbp pótkocsi légfékszelepjének a rajzát, mert szétszedtem, 2 éve, és most találtam hozzá tömítést, csak már nemtom hogy kell összerakni. Egyetlen darab rajzot sem találtam :( Látom neked is ilyened van, nem tudnál segíteni nekem?
Én úgy emléxem ilyen sorrendbe szedtem ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/090307/800646507K_p_005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ebből a szelepházból:
http://kepfeltoltes.hu/view/090307/407648485K_p_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
te azt a szelepet amit lecseréltél, nem tudnád nekem lefényképezni, úgy ahogy én? jó lenen, örülnék neki, ha lenen rá 1 kis időd.
kössz!
Válasz #102. hozzászólásra
nekem van ilyen én csináltam
Az oldal közepe kezd egy kicsit kihajolni.
Haltottam egy drótkötél+erőkar összekötésről.
Ismeri valaki? Hol lehet megvenni?
Válasz #100. hozzászólásra
Ha a szelepet kicseréled és a fékmunkahengereket leveszed és kitisztítod és összerakásnál vékonyan megzsírozod hogy könnyen csúszanak meg arudazatot megzsírzod és ha esetleg leveszed a fékdobot és a fékkulcs tetejét is vékonyan bezsírozod akkor minden forgó mozgó alkatrésze meg van zsírozva és akkor semmi sem szorulhat már a rozsda miatt
Válasz #99. hozzászólásra
Jók ezek az MBP-k!
1 hete 98 mázsát hozott haza. (ez konkrét súly, nem csak becsülgetés).
A kocsi bírta, de a régi féknek ez már nem való ezért is szeretném rajta a fékeket rendbehozni, mert még sima úton lassan elmegy ilyen teherrel (bár ez különleges alkalom volt), de jobb a békesség.
Válasz #97. hozzászólásra
Nyugodtan cseréld be mert úgy olcsóbb és az is ugyan olyan jó . Én tavlaly tettem rá májusban és még ma is jó volt mert ma hoztam haza a kocsit és jól fogott
Válasz #94. hozzászólásra
Hogy érted, hogy szép ezüst polirzás?
Te mennyiért vetted rá?
Igazad van, ha az ember már 6 tonnát vagy többet meg akar állítani akkor már ne sajnáljuk azt a pár ezer többletet!
Köszi a választ.
Azért néztem ki a fejemből, hogy mi az és közbe a HW-é.
Akkor ez lesz az:
-04-000-0109-02 Tartályszelep (magyar)
http://www.kepmegoszto.extra.hu/publikus/897077721.jpg
Még jó, hogy küldött képeket az axiál :-)
Remélem tényleg nem 1 évig bírja majd.
Minden esetre félrerakjuk a régit ami már megérte a szocializmust is és majd átnézzük, jó lesz az még tartaléknak (nem cserélünk ilyen felújjított kalapácsolt vackokra). :-)
Válasz #91. hozzászólásra
Amelyikhez azt írtad a képmegoszton hogy hasonlít hozzá azt vegyed mert az vló MBP-re , Annak kell lenni a magyarnak . A fékerő szabályzó az HW kocsira való
Válasz #94. hozzászólásra
A feljavított minősege is olyan mint az újé mert ott javítják őket ahol gyártják
Válasz #83. hozzászólásra
Ez nem lehet javítható a fékszelepet, mert balesetveszélyes van. Inkább újat olcsóbb 16000 ft, "nagyon szép ezüst polirzás" :)))))
Télen vettem újat, Detk-110-re fékszelepre, olyan mint MPB-é. Semmi nem volt bajot.
Válasz #92. hozzászólásra
Kühne
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/79602/KMF-eke.html
Ilyen
Válasz #91. hozzászólásra
Milyen ekéd van ami így leviszi a dzsumbujt?????
Ma megjött Axiál ajánlata.
-04-000-0109-01 Tartályszelep (cseh)
http://www.kepmegoszto.extra.hu/publikus/755786697.jpg
-04-000-0109-02 Tartályszelep (magyar)
http://www.kepmegoszto.extra.hu/publikus/897077721.jpg
-04-000-0172-00 Karos fékszelep (fékerő szabályzó)
http://www.kepmegoszto.extra.hu/publikus/137964841.jpg
Na hát a képeket nem biztos, hogy megnevezésük szerint tudtam csatolni az írás alá.
Én a mi pótunkon a 3. képhez hasonló szabályozót látok!
Most akkor melyiket vegyem rá mert van itt cseh magyar, a karos fékszelep meg azt se tudom, hogy hova megy vagy kell-e egyálltalán.
Én csak egy fékszelepet cserélnék rajta.
Megjegyzésként annyi, hogy le a kalappal az Axiál előtt mert jó árban is adják és a vevőszolgálatuk is hamar reagált. Ezt nem reklámnak akarnám mondani ez így van!
Válasz #89. hozzászólásra
Pályázat????????????
Válasz #88. hozzászólásra
Pedig ugyan ott javítják őket ahol gyártják ezért szerintem nem lehet minőségi probláma velük
Válasz #87. hozzászólásra
Az enyémre öt éve tettem újat, a mai napig müködik, több ismerősöm is felújítottat használ, 1-2 évente cserélik.
Válasz #85. hozzászólásra
?MI?
Ennyire rosszak?
Na csak úgy megmondom, hogy ami fékszelep van rajta az nem mai darab.
Ha nem bír ki 2-3 évet egy ilyen akkor nem is kell.
Vagy az újjak jobbak? Hogy értettétek ezt?
Válasz #85. hozzászólásra
Akkor az új se bírhat ki többet
Válasz #83. hozzászólásra
A felújitottak nagy része nem egy szezonnál nem birki többet
Válasz #81. hozzászólásra
hivd ezt 06203487130 Pál László a felujito cég vezetője
Válasz #81. hozzászólásra
Pedig olcsóbb ha cseredarabot viszel . Pedig a mai napig gyártják és javítják a fékszelepeket .
Tuti átakartak baszni
Válasz #81. hozzászólásra
Az új 18000Ft, ha érdekel tudok küldeni.
Válasz #80. hozzászólásra
Ez egy kicsit messze lenne.
Már kérdeztem egy céget, de az csak cseredarab ellenében tud adni valami 15 ezerért. Na ezt kihagyom. Állítólag nehéz ilyen alkatrészt beszerezni, vagy legalábbis már rég nem gyártanak.
Most az Axiálnak írtam, mert ott van valami MBP részleg.
Válasz #78. hozzászólásra
Bár melyik kicsit komolyabb alkatrész kereskedő szerez neked aki tud pótkocsi alkatrész szerezni , de az axiálnál is lehet kapni ha jól tudom . Én baján vettem az Agromotív 99 KFT-nél .
Amúgy merről vagy ?
Válasz #77. hozzászólásra
Rátapintottál a ................
Pest m.
Válasz #75. hozzászólásra
És ilyet hol lehetne rendelni? Tudnál valami céget mondani?
Válasz #74. hozzászólásra
honnan irsz?
Válasz #74. hozzászólásra
Amúgy nem árt 2-3 évente a fék munka hengereket levenni kicsiszolni belőle a rozsdát ha van és finoman zsírral kikenni a hengert
Válasz #74. hozzászólásra
Szelep csak egy van a tartályon
Kezdtem azt hinni, hogy a fékhenger a rossz.
(Bár tényleg nem sokat értek, hozzá, csak festem őket :-) ).
Fékszelepet honnal lehetne hozzá rendelni olyat ami jó? És kb. mennyibe kerülne, ha az egész póton ki lenne cserélve.
Válasz #72. hozzászólásra
Ja igen de a fortschritt 14-12-es kombájn váltó is jó biznisz mert kint megadnak egy feújítottért akár 700-800 ezret is
Válasz #70. hozzászólásra
Igen ujakat is gyártanak,de kompresszorban is jók, Ifa alkatrészeket is gyártanak németbe és onnan gyáriként hozzák vissza
Válasz #69. hozzászólásra
Tavaly Baján 13 volt az új és 8 ért vettem a csere darabost
Válasz #68. hozzászólásra
Igen az munkájukat használom , az Agromotív onnan hozatja a felújított fékszelepeket de ha jól tudom akkor ott újat is szerelnek össze .
Én cseréltem inkább egy feljavítottra mert maradt így is 4 rossz .
Hát mostmár akkor tényleg rá kell költeni.
Télen 2 traktor húzta ki a vizes sárból tele káposztával.
Válasz #65. hozzászólásra
A falunkban van a legnagyobb légfék felújitó cég
Válasz #66. hozzászólásra
Az állásban hamarabb tönkre megy meg egy kis víz a tatályba és kész
Válasz #64. hozzászólásra
Még nem is nagyon néztem, bevallom őszintén, csak ma akasztottunk rá.
De nem értem az egészet mert 1 éve tényleg jó volt.
Válasz #64. hozzászólásra
Én végig játsziottam azt is sőt kihúztam azt a tengelyt és kidörzsáraztam a perselyt meg kapott új zsírzó gombot és zsírt de tovább csinálta , néha olyannyira befogott hogy a 7745-ös nem bírta kimozdítani üresen . Van itthon 5 olyan fékszelepünk akkor cserélzük azokat de nem segített . Van a szelepben egy rugó ami elrozsdásodik és tettünk helyette másikat de az se vált be .
A végén elvittem egy rosszat és féláron kaptam egy felujítottat helyette azóta tökéletes a fék .
Válasz #62. hozzászólásra
fékkulcsukot meg kell zsírozni,legalábbis a hw-nken ez segített
Válasz #62. hozzászólásra
Ha rálépsz és felengedés után is fog ? Mert akkor a pótkocsi fékszelepet cseréld ki .