Hirdetés
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ 1221 traktor új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Direktvetés, no-till. új
- AKG támogatás új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Szőlő felvásárlási árak új
Cikkajánló
Hirdetés
1262 hozzászólás
Válasz #11. hozzászólásra
Énis egyetértek ! nekem is van három! Egyet bálahordásra használok arra vendégoldalakat raktam hogy ráférjen a nyolc körbála! A másik kettőt énis úgy csináltam meg hogy az oldalai duplafalú 60*40 zártszelvényből vannak a magasítónak meg elég a 40*40-is! Az oldal 60 cm a magasító 50 cm! Így fér rá búzából 80-85 mázsa gond nélkül! Persze új gumikkal!!
Itt a kép róluk:
http://www.kepmegoszto.extra.hu/index.php?kep=745289739.jpg
Egyszer vittem a kettőn 198 mázsa répát minden gond nélkül! Egyszer kell rendesen megcsinálni és ha vigyázol rá örök!
Hús Futárnak igaza van! Én is 60*40-es zárt szelvényből csináltam a keretet! Sokkal erősebb és nem tud belefolyni a víz! Nem rohad el! Olyan erős lesz az oldala hogy középen nem is kell összekötni:)))
Válasz #9. hozzászólásra
Szerintem oldalakat ne vegyél mert szerintem gyengék inkább csinálj 60*40-es erősített zárt szelvényből és 1,75-ös túl méretes lemezből
Eredeti oldalgarnitúra 91e FT, magasító garnitúra 70e Ft, és plató 202e Ft a gyártónál. Úgy gondolom kicserélem, mert sikerült vasárolnom vasárban egy rendszámos jó alvázat, csak a platója nem jó. A gumibak fölött az eredeti festék még meg sincs kopva!!!
Mi a bal oldalát alulnyílósra csináltuk . Csak alulnyílós . Szerintem is jó kocsi érdmes venni . Mi 95 mázsát vittünk el vele egyszer de bírta .
Ja még annyit hogy a oldal felcsukásához csináltam egy rásegítőt! egyik sarkára elég! Egy kőzepes erős rugó kell hozzá! Nézz meg egy új pótkocsit hogy van rajta egy délután megcsinálható fillérekból és fél kézzel fel lehet utánna csukni az oldalát! Megéri!
A szélessége 2,15 m a hossza 4,3 m! magasság 1m a magasitóval! Ez 9,245 köbméter! Így puposan a 7,5 tonnát viszi! Napraforgóból csak 4,5 tonnát oda lehetne még egy magasítot rálőkni!
Egyszer rendbe kell rakni és sokáig szolgálja az embert! 200-300 ezerből egy komplett felujítás megvan! ebbe benne van a 4 új gumi ami 100 ezer teljesen új oldal magasító meg a műszaki vizsga! De ha nem szeretsz vagy nincs időd szerelni akkor egy felújított 500-700 ezer Ft! Egy új 6,5 tonnás pótkocsi 2 millió! Nem lehet kérdés hogy megéri-e! Nagyon megéri!
Nekem is van egy MBP 6,5. Nagyon jó. Lehajingáltam az oldalát, csináltunk uj keretet 60 cm-es meg raktam rá egy 40 cm-es magasítót! A plató C szelvényből van annak nem csináltam semmit, mert jó erős és nincs megrohadva! lefestettük az plató alját meg alvázvéfővel festettük! vettem rá 4 uj gumit 100 ezer Ft-ért, a féket meg felszabályoztattam, de nagyon fog:)))! Komolyan mondom olyan majdnem mint az új! Műtrágyát, vetőmagot, hordok vele zömében, meg besegit aratáskor a szállításba bár oda jobb egy nagyobb HW-8011 vagy egy BSS!
1971-ben először Baklórnátházai gyártmány, 1991-ig. De tavalyon utolsó sorozatgyártásnál. Így történt volt: "1975-ben irtak mg. vizsgálat 2 pótkocsi MTZ-vel tilos vontatás, csak Dutra DK-4B-hoz. " Másik MPB-9 pótkocsi rugózott és rugalmas felépítés a rossz mezőgazdasági útviszonyokhoz is jó. 9 teherbírás volt, soha nem láttam. 2 évvel ezelőtt Miskolc környéken nagyon meredek. Háromszor magasitó volt, MTZ-vel húzátok. Átborulás volt. 3 ember meghalt. Nem szabad háromszor magasitó, csak elég egy és fél szer magasító.
Remek kocsi.Jó az alkatrészellátás,stapabíró szerkezet.Kötött talajon szeretjük mert nem törik.Köves uton kicsit nehezebb húzni mint más kocsikat.Teherbírása 75-85 q körül alakul magasítva amit még gond nélkül elvisz.
Elég magas a plató,de hát semmi sem tökéletes.Kettőt használok ebből a típusból.
Válasz #1. hozzászólásra
jók,csak öregek.
Vélemények?