Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD380.08 FtCHF433.84 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv urak rég jártam erre érdeklődnék h domború felnis mbp re milyen kamion gumit lehet rátenni a 8.25 ös mérethez hasonloan ésa felni tipusa száma is érdekelne. Mert a 825 ára fwlkúszott és egyre ritkább is használtba meg szinte nincs is
Válasz ...:::Pisti:::... #1053. hozzászólásáraValami hasonlót kreálni kellene a télen.
Van egy 3m-es spani. Valami állandó helyen lehetett, mert a racsni csak csavarban végződik, nincs kampós lógós akasztólya. A heveder meg nem kihúzható, hanem rá van varrva a befűző részre. Ez úgyse sokmindenre használható így, tehát beáldozható.
Az oldalakat mi láncon tartjuk lenyitáskor, (kb. vízszintesig), így szerintem praktikusabb.
Kerékhez sem ér, felcsukni is könnyebb(van rugó is), és nem a kocsi alá billent.
(Igaz nem mbp, de most az lényegtelen)
Sima elszakadt spanifer darabja.
Jobb oldalon van a felnin védőtárcsa, meg az ajtón is van mindkét oldalt két akácfa léc, hogy ne az oldalt b@ssza szét, hanem a léc lecserélhető
Válasz atisgyulai #1052. hozzászólásáraUgyanez lehet balra is
Az oldal felzárása után fűzöm be a szalagot a racsniba, elég vagy 15 centi bele. Annyira feszitem meg, amennyire épp meghuzza befele az oldalt. Mikor lecsapódik az oldal a szalag mindíg kicsúszik a racsniból. Nem azzal zárom fel az oldalt
Válasz ...:::Pisti:::... #1048. hozzászólásáraKicsit furcsa ez a jobbra billentés dolog. Szerintem a balra az általános. A teherautósoktól jöhetett, az átvett pótkocsikkal.
A spanifer racsnijára feltudsz olyan hosszt tekerni, mint az oldal lenyílás?
Milyen vastag a heveder?
Már én is unom a felmászkálást!
Válasz Maszek Zs #1049. hozzászólásáraÉrtékelem a segítőkészségedet, nyilván ő is.
Rendes tőled, csak az a baj, hogy egy sima láncos bekötés is magas volt neki mint törpnek az áfonyabokor...
Válasz Szem Howkinsz #1042. hozzászólásáraVagy a bal oldalát megcsinálod alul nyillosra,és soha nem kell kioldani. Nem kell félni,hogy elakad a feninél. És a legfontosabb nem kell erősködni az ajtó felcsukással!!
Üdv. Nekem így van megoldva. Jobbra billentek, mindkét sarkot könnyen kinyitom kalapács nélkül, nem öl ada az oldala, átsétálok erre az oldalra, kioldom a bal oldalra felfogatott spanifer racsnit, és akkor csapódik le az oldal.Nem kell felmásszak a 220 kilómmal, hogy a menetesszárat visszadugjam meg ilyenek. (Nem is tudnék.) Arra kell ügyelni Szürke, hogy a drótkötélnek olyan hosszunak kell lenni, hogy elég legyen hogy lenyiljon az oldal. Ha a rövid, akkor a bilincs nem bújik át a furaton és nem nyílik le az ajtó teljesen. Nekem ez bevált, sokan látom koioldják a derekát, rögtön hordó alakja lesz, utána egyik majd másik sarok, kalapács minden. Tekeredik az oldala mindenfele.
Válasz broll79 #1039. hozzászólásáraKöszi én ehhez nem értem,de találok hozzá értő aki meg is csinálja,mert kell ,hogy ne legyen púpos mikor ráteszek ,50 -70-80 mázsa tengerit !
Mindenkinek ,köszi a segítséget,Kocsi utánfután is van egy merevítés ,de az csak 3 mázsás és nem 65 mázsa
Válasz laikus87 #1038. hozzászólásáraErre van a drótköteles megoldás, nem kell csavarozni, felmászkálni stb.
A billentős oldalon fix, a másik oldalon meg középen kivezetve és átlósan egyik sarok felé kivezetve egy csattal, amit billentés előtt kinyitsz, billantés után ajtó felzár és csak ki kell húzni a drótkötelet és becsatolni
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraJah, és ezért is praktikus lenne egy súber középen, mert azt kinyitva szoktuk billentés, és oldalfelcsukás után újra rögzíteni a középső összekötő láncot, így nem kell felmászkálni a platóra, hogy kidugd a lyukon a menetes szárat. A kapcsos megoldás estén nem szükséges a súber.
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraNe fáraszd magad vele,szürke mindenkitől tanácsot kér és semmit se fogad meg.Ja és le merném fogadni hogy amit leírtál annak kb felét se értette meg.
Válasz Szem Howkinsz #1033. hozzászólásáraA két oldalt középen össze kell kötni, hogy ne legyen hasa, mert akkor a kapcsok is kisebb terhelést kapnak. Vagy lánccal és menetesszárral szokták megoldani, vagy drótkötéllel és ilyen oldalfal kapoccsal. Ki kell fúrni az oldalakon a zártszelvényt középen, egymással szemben. A lánc két végére menetesszárból egy-egy hosszabb darabot hegeszteni, jobb oldalra önzárós anya, bal oldalra (erre billentesz) meg egy anya, amire ugyancsak célszerű valami fogantyút hegeszteni, hogy könnyű legyen kézzel is fel/le tekerni.
Válasz laikus87 #1032. hozzászólásáraNincs ,és mit kell összekötni,kérek képet? Ha tudsz mutatni ,ez egy felújjított pótlocsi,még a keréknél sincs az a abroncsvédő ami kell ,hogy a pótkocsi ajtó bele ne akadjon borításnál
Válasz kevesa #1021. hozzászólásáraÉn csináltam saját magamnak felépítményt, meg a vázmerevítést is kicseréltem.De ha 130 mázyába gondolkodsz, akkor még véletlen se gondolkodj ezekben, mert össze is törnének...Mbp-nek max 80 mázsa, mert nagyon merev, 6011-nek 80-90, felette már necces annak is..8011-es 120-as oldalakal, arra felmegy annyi,a kombájn is feléri, meg vígan el is megy ennyi súlyal
Válaszkevesa #1021 hozzászólásáraHello,egy Mbp 6,5 vagy Hw 6011 es pòtkocsik mx 90,100mázsa fér belle,ami neked kellene az Hw 8011 es pótkocsi mert az olyan 120-150 mázsát tud vinni persze ha van minimum 130 as oldala,én Mbp 6,5 pótkocsikat szoktam felújitani Kalocsa
Nem tudom azért kérdezem de kisebb mint a 6.5 Mbp szerintem ez kisebb tőle. Esetleg nem tudtok valakit aki komplett pótkocsikat csinál 6.5 kocsit oldalmagasitoval ponyvaval amibe belefér 130 mázsa környéke kombajnos szolo? Mindegy hogy Mbp vagy hw az alváz lehetőleg Bács megye.
Válasz kamus #1011. hozzászólásáraHelló szed szét ha szerencséd van akkor csak rozsda kerülhetet belle a tartájbol.vagy valamelyik gumi membrán kiszakadtt,ha nem lác semmi sérülést akkor vékonyan zsirozd be,könyen mozogjon az alkatrészek benne.
Segítség kellene.... Van egy vszínűleg hibás fékszelepem, fel tudnám javítani? Mit nézzek meg hozzá?
A jelenség az, hogy mikor lehúzom a légkábelt a trakiról vissza jön a vezetéken keresztül a levegő... Olyan mintha nem zárna le a szelep. És így szépen elengedi az összes levegőt. Nehéz javítani? Hol keressem a hibát?
1260 hozzászólás
Középen lánccal össze kell kötni végére menetes szár zártszelvény egy rövid amit lehet fordítani a végére anya.
Válasz ...:::Pisti:::... #1048. hozzászólásáraLenyított pótkocsi ajtó nem akad be a kerékcsavarba? Nekem beakad kell rá egy olyan abroncs ,mint a Hordó abroncs
Üdv urak rég jártam erre érdeklődnék h domború felnis mbp re milyen kamion gumit lehet rátenni a 8.25 ös mérethez hasonloan ésa felni tipusa száma is érdekelne. Mert a 825 ára fwlkúszott és egyre ritkább is használtba meg szinte nincs is
Válasz ...:::Pisti:::... #1053. hozzászólásáraValami hasonlót kreálni kellene a télen.
Van egy 3m-es spani. Valami állandó helyen lehetett, mert a racsni csak csavarban végződik, nincs kampós lógós akasztólya. A heveder meg nem kihúzható, hanem rá van varrva a befűző részre. Ez úgyse sokmindenre használható így, tehát beáldozható.
Az oldalakat mi láncon tartjuk lenyitáskor, (kb. vízszintesig), így szerintem praktikusabb.
Kerékhez sem ér, felcsukni is könnyebb(van rugó is), és nem a kocsi alá billent.
(Igaz nem mbp, de most az lényegtelen)
Válasz Szem Howkinsz #1031. hozzászólásáraMihez képest kimerevíteni jobban?
Erősebb oldal, meg rugó a felcsukás segítéséhez.
Amiket leírtak az neked mindegyik sok, meg amit én az is. Hagyd a francba az egészet, egy évig úgyse akasztasz rá megint.
Milyen abroncsvédő? Az a lecsapódó oldalt védi.
Válasz rigás #1050. hozzászólására
Sima elszakadt spanifer darabja.
Jobb oldalon van a felnin védőtárcsa, meg az ajtón is van mindkét oldalt két akácfa léc, hogy ne az oldalt b@ssza szét, hanem a léc lecserélhető
Válasz atisgyulai #1052. hozzászólásáraUgyanez lehet balra is
Az oldal felzárása után fűzöm be a szalagot a racsniba, elég vagy 15 centi bele. Annyira feszitem meg, amennyire épp meghuzza befele az oldalt. Mikor lecsapódik az oldal a szalag mindíg kicsúszik a racsniból. Nem azzal zárom fel az oldalt
Válasz ...:::Pisti:::... #1048. hozzászólásáraKicsit furcsa ez a jobbra billentés dolog. Szerintem a balra az általános. A teherautósoktól jöhetett, az átvett pótkocsikkal.
A spanifer racsnijára feltudsz olyan hosszt tekerni, mint az oldal lenyílás?
Milyen vastag a heveder?
Már én is unom a felmászkálást!
Válasz ...:::Pisti:::... #1048. hozzászólásáraÖtletes!
Válasz Maszek Zs #1049. hozzászólásáraÉrtékelem a segítőkészségedet, nyilván ő is.
Rendes tőled, csak az a baj, hogy egy sima láncos bekötés is magas volt neki mint törpnek az áfonyabokor...
Válasz Szem Howkinsz #1042. hozzászólásáraVagy a bal oldalát megcsinálod alul nyillosra,és soha nem kell kioldani. Nem kell félni,hogy elakad a feninél. És a legfontosabb nem kell erősködni az ajtó felcsukással!!
Üdv. Nekem így van megoldva. Jobbra billentek, mindkét sarkot könnyen kinyitom kalapács nélkül, nem öl ada az oldala, átsétálok erre az oldalra, kioldom a bal oldalra felfogatott spanifer racsnit, és akkor csapódik le az oldal.Nem kell felmásszak a 220 kilómmal, hogy a menetesszárat visszadugjam meg ilyenek. (Nem is tudnék.) Arra kell ügyelni Szürke, hogy a drótkötélnek olyan hosszunak kell lenni, hogy elég legyen hogy lenyiljon az oldal. Ha a rövid, akkor a bilincs nem bújik át a furaton és nem nyílik le az ajtó teljesen. Nekem ez bevált, sokan látom koioldják a derekát, rögtön hordó alakja lesz, utána egyik majd másik sarok, kalapács minden. Tekeredik az oldala mindenfele.
Válasz csoppika #1046. hozzászólásáraNyugi!
Ez a spanifer dolog legalább olyan komoly volt mint a bálamadzag.
Válasz medikus #1040. hozzászólásáraNem tartja meg...
Válasz medikus #1040. hozzászólásáraKicsit pontosabban is leírhatnád, mert még képes lesz lespaniferezni a tengerit!
Válasz laikus87 #1041. hozzászólásáraTop komment!
Válasz Szem Howkinsz #1042. hozzászólásáraA HW6011 topikba vannak róla képek, nézd meg
Válasz broll79 #1039. hozzászólásáraKöszi én ehhez nem értem,de találok hozzá értő aki meg is csinálja,mert kell ,hogy ne legyen púpos mikor ráteszek ,50 -70-80 mázsa tengerit !
Mindenkinek ,köszi a segítséget,Kocsi utánfután is van egy merevítés ,de az csak 3 mázsás és nem 65 mázsa
Válasz medikus #1040. hozzászólásáraBálamadzag.
Válasz Szem Howkinsz #1036. hozzászólásáraSPANIFER!!!
Válasz laikus87 #1038. hozzászólásáraErre van a drótköteles megoldás, nem kell csavarozni, felmászkálni stb.
A billentős oldalon fix, a másik oldalon meg középen kivezetve és átlósan egyik sarok felé kivezetve egy csattal, amit billentés előtt kinyitsz, billantés után ajtó felzár és csak ki kell húzni a drótkötelet és becsatolni
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraJah, és ezért is praktikus lenne egy súber középen, mert azt kinyitva szoktuk billentés, és oldalfelcsukás után újra rögzíteni a középső összekötő láncot, így nem kell felmászkálni a platóra, hogy kidugd a lyukon a menetes szárat. A kapcsos megoldás estén nem szükséges a súber.
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraNe fáraszd magad vele,szürke mindenkitől tanácsot kér és semmit se fogad meg.Ja és le merném fogadni hogy amit leírtál annak kb felét se értette meg.
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraKöszi,holnap megyek Baktára,és megkérdezem ,van e ilyen ,mert ezen nincs ,és kell ,ha ezzel jobb a terhelés
Válasz Szem Howkinsz #1033. hozzászólásáraA két oldalt középen össze kell kötni, hogy ne legyen hasa, mert akkor a kapcsok is kisebb terhelést kapnak. Vagy lánccal és menetesszárral szokták megoldani, vagy drótkötéllel és ilyen oldalfal kapoccsal. Ki kell fúrni az oldalakon a zártszelvényt középen, egymással szemben. A lánc két végére menetesszárból egy-egy hosszabb darabot hegeszteni, jobb oldalra önzárós anya, bal oldalra (erre billentesz) meg egy anya, amire ugyancsak célszerű valami fogantyút hegeszteni, hogy könnyű legyen kézzel is fel/le tekerni.
Válasz Szem Howkinsz #1033. hozzászólásáraBelül középen a két oldalát szokták öszekötni egy lánccal
Válasz laikus87 #1032. hozzászólásáraNincs ,és mit kell összekötni,kérek képet? Ha tudsz mutatni ,ez egy felújjított pótlocsi,még a keréknél sincs az a abroncsvédő ami kell ,hogy a pótkocsi ajtó bele ne akadjon borításnál
Válasz Szem Howkinsz #1031. hozzászólásáraKözépen van összekötő?
Van egy mbp-6,5t pótkocsim,ma 86 mázsát szállítottam vele púpos volt a kocsi ,de az oldala is púpos volt !
Érdemes kimerevíteni jobban?
Válasz kevesa #1021. hozzászólásáraÉn csináltam saját magamnak felépítményt, meg a vázmerevítést is kicseréltem.De ha 130 mázyába gondolkodsz, akkor még véletlen se gondolkodj ezekben, mert össze is törnének...Mbp-nek max 80 mázsa, mert nagyon merev, 6011-nek 80-90, felette már necces annak is..8011-es 120-as oldalakal, arra felmegy annyi,a kombájn is feléri, meg vígan el is megy ennyi súlyal
Válasz kevesa #1018. hozzászólásáraE5/2 fixes Ifa pótkocsi kiokosítva billencsre...
Válasz kevesa #1018. hozzászólásáraPBK 3.5!!!
Végre elértük ezt is! Jó szolgálatot fog nálunk teljesíteni
Válaszkevesa #1021 hozzászólásáraHello,egy Mbp 6,5 vagy Hw 6011 es pòtkocsik mx 90,100mázsa fér belle,ami neked kellene az Hw 8011 es pótkocsi mert az olyan 120-150 mázsát tud vinni persze ha van minimum 130 as oldala,én Mbp 6,5 pótkocsikat szoktam felújitani Kalocsa
Válasz laikus87 #1024. hozzászólásáraJah, elnézést, azt hittem, csak felépítmény kell.
Válasz kevesa #1021. hozzászólásáraAz apróhirdetések között ezt láttam. Véleményt nem tudok mondani, de a képek több, mint biztatóak.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/potkocsi-utanfuto-alkatreszek/mbp-65-t-potkocsira-felepitmenyek-kaphatok/h_6570063?ref=d60e3af6
Válasz kevesa #1018. hozzászólásáraHelló ez Hw-6011 es pótkocsi,nem Mbp 6,5 pótkocsi.
Válasz kevesa #1018. hozzászólásáraIfa e5 átheggesztge billencsre
Nem tudom azért kérdezem de kisebb mint a 6.5 Mbp szerintem ez kisebb tőle. Esetleg nem tudtok valakit aki komplett pótkocsikat csinál 6.5 kocsit oldalmagasitoval ponyvaval amibe belefér 130 mázsa környéke kombajnos szolo? Mindegy hogy Mbp vagy hw az alváz lehetőleg Bács megye.
Válasz kevesa #1018. hozzászólásáraTalán IFA THK5... Nem a keljfeljancsira gondolok... erreerre2
Válasz kevesa #1018. hozzászólásáraEsetleg IFA E 5/2? Csak mert hasonlít az enyémre....
Valaki meg tudná mondani ez milyen pótkocsi alváza?
MBP hirdeti, de szerintem ez nem annak az alváza.
Válasz vasgabor81 #1016. hozzászólásáraKöszi. A szárazság miatt annyira könnyű az alma, és 52 km Vásárosnamény, nem mindegy mennyit viszek.
Ott még látni sokkal magasabbat ettől. Csak pislogtam először
Válasz ...:::Pisti:::... #1014. hozzászólásáraHelló fajin lett nagyon,jó ötlet volt most legalább fér bele jó pár mázsa motyó!! Jó munkát vele.
Válasz kamus #1011. hozzászólásáraHelló szed szét ha szerencséd van akkor csak rozsda kerülhetet belle a tartájbol.vagy valamelyik gumi membrán kiszakadtt,ha nem lác semmi sérülést akkor vékonyan zsirozd be,könyen mozogjon az alkatrészek benne.
Almaszedésre rádobtunk a 120centire még 36centit.
Válasz csoppika #1012. hozzászólásáracseh
cseh
Válasz kamus #1011. hozzászólásáraElőször is próbáld meg szétszedni. Ha cseh szelep, akkor cseredarabra van kint felújított ha nem piszkálsz bele...
Sziasztok,
Segítség kellene.... Van egy vszínűleg hibás fékszelepem, fel tudnám javítani? Mit nézzek meg hozzá?
A jelenség az, hogy mikor lehúzom a légkábelt a trakiról vissza jön a vezetéken keresztül a levegő... Olyan mintha nem zárna le a szelep. És így szépen elengedi az összes levegőt. Nehéz javítani? Hol keressem a hibát?
Köszi!