Hirdetés
- AKG támogatás új
- Napraforgó vetőmag új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- Nádas árak eladásra új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
1260 hozzászólás
Válasz csoppika #959. hozzászólásáraAz enyémen 385 ös van.
Eredetileg nem középfelnis, viszont et0 ás kamion felnivel tettem fel.
Válasz lakatos gabesz #958. hozzászólásáraA 385 biztosan nem...
Valaki rakott már fel kamion kerekeket mbp pótkocsira nem középfelnisre?milyen méretű menne fel a 8.25xr20 helyett?
Hali. igen én rákérdeztem a vizsga biztos tol.De én a rajtalévő kotrebákot használom.
Igaz, hogy csak automata vonófejjel lehet most már a pótkocsit levizsgáztatni, ha mögé szeretnék akasztani egy másikat?
Válasz ravaszparaszt #952. hozzászólásáraKöszönöm !
Válasz karibácsi #951. hozzászólásáraKöszönöm !
Válasz karibácsi #951. hozzászólásáraHelló
Én bordás lemezből csináltam hozzá kulcsot tökéletesen szerelhető
Hali aha már én is szívtam vele.4 ágú kulccsal probáld meg satuba fogd össze a kettőt de lazán csak ne rúgja ki magát.Rajta.
Üdv ! Valaki szedte már ki a fékszelepnek a közepét , mert stil vezetőből csináltam kihajtót de az elgörbült ?.
Válasz decsi #945. hozzászólásáraÜdv!
Milyen állapotú? Melyik fajta?
Eredete visszakereshető, vagy saját néven van?
(az átírás miatt)
Fotó esetleg róla?
A papirokat azért kérdezem, mert nekünk is van tsz felszámolásból, csak már az előző gazdája sem tudta átíratni. Hiába van meg a felszámolótól a számla, rendszámmal, alvázszámmal, a felszámoló és tsz közötti tulajváltást nem tudjuk igazolni, így az még papíron a nem létező tsz nevén van.
Válasz kevesa #941. hozzászólásáraHat a ponyva miatt ilyen munkahangeres megoldas nem tudom milYen lenne mert pl ha ponyva visszaesik az oldal es plao koze vagy valami azt egybol kiszalitod ha traktorban vagy. 2 es lemez eleg neki a zartszelveny legyen 60x40x3 elevwl kifele akkor nem hajul meg
Válasz decsi #947. hozzászólásáraok, köszi majd kereslek.
Válasz balazoooo #946. hozzászólásáraHívj fel ha érdekel.06309815622
Válasz decsi #945. hozzászólásáraFüzesgyarmat? Ára publikus?
mbp 6.5-ös alváz,forgalmival ha valakit érdekel...
Válasz VW passat #943. hozzászólásáraA nullás felni "kissé" csámpás rajta... de csak a rend őrének tűnt fel
Nincs valakinek eladó kamion gumi felnistől MBP-re?
Már unom hogy minden 2. használatnál ledefektel egy gumi. Igaz 88-92q fér rá és ki is szoktuk használni.
Válasz kevesa #941. hozzászólására3 mm es lemez elég
sziasztok!
Be szeretném ponyvázni a kocsit szőlő szállítás céljából most tepsi van rajta.
A kérdésem az lenne szerintetek milyen vastag lemezből kellene csinálni h legyen tartása.
És a felcsukásra valami mechanizmust kitalálni h könnyebb legyen? Esetleg mint a conow hw-ken láttam munkahengereke olyat berakni?
Üdv.
Ha valaki tudna eladó forgalmit rendszámot pótkocsihoz engem érdekelne.
5vagy 6.5 tonnáshoz
Szép napot
Válasz csoppika #938. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz Berente #937. hozzászólására8.25x20
Sziasztok Mbp sorstarsak. Mi az a mumimeret amivel at megy hatosagi müszakin az MBP 6.5.
Köszönöm valaszotokat.
Üdvözlök mindenkit
Azt szeretném kérdezni hogy,tengelycsonk cserébe van e valakinek tapasztalata.
Csőtengelyről van szó,4 hegesztést látok a tengelyen,ha azokat kicsiszolom akkor könnyen kijön vagy szorosan illeszkedik és meg kell küzdeni vele?
Köszönöm
Válasz Sanyee #934. hozzászólásáraVegyél kompletten, én a 8011-hez kerestem hasonlót és sehol nem volt. Új lett a vége, de ezt már legalább fel lehet újítani ha kell.
Sziasztok!
Hol tudnék rendelni régi típusú légfékmunkahengerhez membránt? Olyan ami a kép jobb oldalán is van AL-7.
A bal oldali széntén AL-7, de az más felfogatású.
Tudna valaki egy képet küldeni arról hogyan kellene kinézni az alvázszámnak, ha autó felügyeletes alvázszám van beütve?
Állítólag valami rombusznak kellene lenni a szám előtt és után.Sokat segítene.
Én már szedtem szét, úgy emléxek, h tömör, de hogy nem vágnám szét, az tuti, inkább szerezzél a munkahenger valamelyik lépcsőjére, mondjuk a tömörre egy olyan 10cm hosszú csövet, amelyik rá megy, és tedd belülre, hogy ne tudja kinyomni annyira és nem kell nagy pénzt költeni rá, meg kötél, meg szelep, meg vágás és hegesztés se.
Válasz Hogel #930. hozzászólására
Valószínű hogy tömör, a rajzon nem mutatja, hogy van benne valami.
Egy másik lehetőség:
A munkahengerek tartóit kicserélni hosszabbakra , Így az egész m.hengert lentebb tenni. Az csak 2-2 tizen- plusszos kazánlemez.
Hogy a m. hengerek csapjai nehogy kiforduljanak, a tartót megtámasztani vagy össze kellene kötni (szétnyílás ellen).
Ha kellene valakinek:
https://www.scribd.com/doc/251308516/MBP-65-R-Billenoszekrenyes-Potkocsi-Alkatresz-katalogus-PDF-6-5
Válasz D-032a #929. hozzászólásáraIgen de ha a szelep elromlik, vagy nem zár, vagy esetleg a hőtágulás miatt más lesz a kötél hossza télen és nyáron, akkor szétrobban a két oldalsó kerék, attól félek.
Senki nem szedett még szét ilyen teleszkópos munkahengert, hogy a vékonyabbik rúd hogy néz ki?
Válasz Hogel #927. hozzászólásáraVagy '''Pisti''' a határoló alatt ezt értette?
Válasz Hogel #927. hozzászólásáraÜdv. És ha a munkahengerek előtti csőbe (mielőtt elágazik) betennél egy szelepet végállás kapcsolónak? A működtető kötél vagy "ollós" kar hosszával lehetne beállítani, és lehetne finomhangolni , hogy mikor zárjon.
Válasz ...:::Pisti:::... #926. hozzászólásáraGondoltam arra is, de abban nem bízok annyira.
A munkahenger vékonyabbik tagja az tömör rúd, vagy üreges?Mert ha tömör, akkor arra gondoltam, hogy egyszerűen levágok belőle 10 cm-t majd a fület visszahegesztem a tetejére.
Válasz Hogel #925. hozzászólásáraCsinálj neki egy határolót, van amelyik póton van is, hogy ne tépje szét a munkahengert. Lánc vagy laposvas 3 forgásponttal.
MBP 6,5 billentő munkahengeréből szerintetek összébb lehet venni?
Esetleg valaki csinált már ilyet?
Azért , hogy ne lógjon bele a plató billentéskor a kamion gumiba.
Nekem vagy 20 éve legalább ugyanígy szét van a rúgóköteg, középen a csap összefogja a cuppántokkal, de megrakottan nem mernék fékezni, mert szerintem a tengelyek magukra tekernék a 2 felső rúgólapot. :D :D Mondjuk nem járok vele kövesúton, de persze egyáltalán nem egészséges. Szét kéne szednem, szépen kitakarítani, megzsírozgatni, mert nem bírom összehúzni, szerintem sok a lapok között a kosz.
Próbálta már valaki a Weimár kereket fölrakni? Elfér a rugókötegnél,billentésnél akadályoz -e?
Válasz dugo89 #920. hozzászólásáraÉn elöször menetes orsóval összehúztam,utánna kettö asztalos pillanatszorítóval megtart,és bele a magcsavar.
A köteget h tudom összehúzni?
SOS hogyan lehet ezt megjavítani?A köteget h tudom összehúzni?üdv
Válasz mz/x #916. hozzászólásáraNekem is csőtengelyes. 1984-es, Mezőgép Nyíregyháza
Találtam a lejárt hirdetések között. Ilyenről van-e szó?
Hátha lenne információ : húsz/95-82-44kilenc tel.sz. volt hirdetve.
Egyéb most is élő hirdetései : húsz/327-38-hatvanhárom.
Válasz mz/x #916. hozzászólásáraNekem 2 van egy 77-es és egy 85-ös. Púpos felnis. Ezek csőtengelyesek.
Üdv
Van egy 6,5 -es MBP pótkocsim és azt szeretném kérdezni, hogy az enyimbe szögletes tengely van. 1991-es gyártás Állítólag régen az MBP-ket csőtengellyel gyártották valaki tud erről valamit?
Válasz VDénes #912. hozzászólásárahw jobb
nekünk is mbp van de ki lesz majd cserélve hw-re
az a baj hogy még ha el is birná de sok neki nagyon amugy
akkor előbb utóbb eltörik a tengelycsonk
Válasz vasvarikriszta #913. hozzászólására
Üdv! Alkatrész katalógus. Ebből van az ábra.
https://www.scribd.com/doc/251308516/MBP-65-R-Billenoszekrenyes-Potkocsi-Alkatresz-katalogus-PDF-6-5http://
nem tudná valaki megmondani hogy a fékszelepről hol lehet találni egy robbantott ábrát,illetve nincs valakinek egy gép köny a pótkocsirol köszönöm előre
Sziasztok
MBP 6,5 és HBP 7 között mi a különbség? A HBP tud hátra is billenteni és annyi? HW60-11-hez képest mit tud MTZ82 után kellene. Vajon 110q kukoricát elbírna?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 15:33:28