Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bukfenc122 #234. hozzászólásáraCase mx és a cormik MC egy és ugyanaz. 105 lovas MC100-asokbol nekünk volt 2 még egy van most is 8700 óra van benne, váltó bontatlan, motornál is csak porlasztó csere volt.
Mi szeretjük, közeljövőbe nincs tervbe a cseréje.
Felnije hajlamos repedni neki a nehéz vetőgép miatt meg ha nagyon megpakoljuk a mütrágya szórót.
Kényelmes, komfortos. Új korába szántottunk vele 4 fejes ekével is. 3,2-es tárcsával meg 4m-es ásóboronával repül.
Sziasztok.véleményt szeretnék kérni tőletek traktor ügyben,mtz-t cseréljék le kb 100-120 le traktorra kb 7,500000 forint értékben.milyent nézegessen?Tetszik a case mx,vagy a mccormick,jók az àrak.segítsetek
Válasz Bárány #224. hozzászólásáraüzenem, másoknak is,, meg lett a baj, csak azt nem tudom, hogy a hiányzó 70le elég ez a baj is. Meg mértem a turbó nyomást, az jó volt, a membránt is megnéztem nem volt átszakadva, de az alu önvénybe a turbó levegő csöve benyomta a gumi tömités közepét, és elzárta a beáramlás lyukát, szerintem a gumilapon csak egy kicsi furat lehetett, hogy hirtelen ne nyomja meg a membránt, és enenk a közepe benyomódott a furatba, és azt véglegesen elzárta a turbó levegő útját, és ha ez igaz akkor újkora óta ez nem is szuperált, csak erre az egy csavarra nem emlékszem, hogy a festék meg volt e repedve, volt-e utána húzva, vagy valamikor megbontva, mert szinte semmi se volt rajta még "kulcsolva"????!!!!!
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnák hozzátok hogy valaki találkozott-e márt olyannal hogy a diagnózis kijelzőn (hibakód az emelőhisraulikánál) hogy "5"-ös hibakód. Ha igen ez mit jelenthet? Mccormick MTX140 2003-as évjárat.
Válasz Bandibandi #223. hozzászólásáraMielőtt hozzányúlsz, mindenképp írásban(!!!) jelezd az eladónak a problémát! És jó lenne egy szerviz szintén írásos szakvéleménye is a hibáról. Így már tudtok miről beszélni.
Válasz Ares 826 #222. hozzászólásáraMost ebben a be állításban, ami gyári blombás,
semilyen füst nem jön, még magszimum terhelésnél se. Szerinted elöször, csak a helyén probáljunk kaját adni, vagy egyből csak padon, vagy már a fkpadon is megkellet volna probálni feljebb hajtani.... Óvatosan kell bánni, mert lehet, hogy vissza kell vinnem a volt gazdinak, vagy vele eggyüt kell eldönteni, hogy, hogyan tovább!!???
Válasz Bandibandi #221. hozzászólásáraAhogy már írtam máshol szerintem nem nagy a baj az adagolón kell állítani, ha nincs kék füst ami kijön a motorból akkor jó a motor. Kaját kell neki adni és lesz 175 paci benne!
Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
imélcimem veszelovszkia@invitel.hu
Válasz strong #217. hozzászólásáraVolt szerencsém összeakasztanom egy új 130 as kubotával szántott földön...Mondom megviccelem én nem húzom csak fék. Hát meg sem mozdított csak elásta magát. Fordítva jött utánnam mint kiskutya a pórázon... Persze biztos jó traki és tetszik is de súly nélkül mit sem ér az egész!!! Ez a tendencia az összes gyártónál megfigyelhető sajnos...
Minde esetre köszi a hozzászólásokat, szóval cormic és zetor mellett kubotát javasoltok. Innen már lehet IH n is gondoskodni ,hát majd lessz valami csak emelkedjenek egy kicsit a gabonák árai!
Válasz *** HM *** #207. hozzászólásáraSzerintem 130 lóerőre a minimum 5500 kg. A 95 lovas case-m (4100kg) az idén alig húzza a kötott földeken a kétfejes vogelt. Nem mintha motorerő hiány lenne hanem inkább kaparászik
Válasz strong #204. hozzászólásáraHa vlm masszív az kb annyit tesz hogy quva sok benne az öntvény
De az öntvény mennyiségével sajna nem nő a trakesz tuttkósága mintolyan
Válasz ..MZ/X.. #205. hozzászólásáraA kuboták nagyon könnyű gépek, pl 130 ló és csak 4400 kg önsúly. Szóval láttem már egyet ahogy szántás közben elássa magát.
Válasz Szacsi #203. hozzászólásáraTudom hogy azonos a landpowerrel, azért is írtam a forumon hogy szóljatok hozzá. Valóban ez landini nem is mccormic. Mit vàllasztanátok pl zetor frontera135 vagy inkább egy ijen landini landpower 135 öst? Vagy van még európai traktor amiejik hasonló árban van ezekkel?
Pontosabban G135max cormic érdekel. Masszív gépnek tűnik egyszóval a vasat nem spórolták ki belőle. Hallottam ojat is hogy a váltó a gyenge pontja.De van 18 sebességes előre hátra egyszerű szinkronos is, amire 5 évet garantálnak.A motor 6 hengeres iveco, ha jól értettem valami beta power . Alighanem nem is fogjàk gyártani őket már, mert bejött az új széria x6-os, lehet hogy ezért is lett olcsóbb mint régi lerakat. Van valakinek ijen trakija, hogy szolgál?
Válasz GREVEN #200. hozzászólásáraJah és előttük volt egy 120 lovas Crystal Zetorunk is, első hajtás nélküli, az is nagyon patika egy gép volt. Lomha volt,de annál kényelmesebb gépbe azóta se ültem gumikerekesből.
Válasz strong #195. hozzászólásáraNekünk 2 db MC 100-asunk volt, már csak egy van, 8400 óra van benne, különösebb baja nem volt még pár apróságot leszámítva. Motor váltó bontatlan.
Amit eladtunk azzal se volt baj.
Mindenes a gép, szánt,tárcsázik,kocsizik, mi szeretjük.
Válasz strong #195. hozzászólásáraMára nagy a keveredés. Volt már beszállító a New Holland is, az az nyilván az is Buhler volt, már nyuszinak is. ( Ma Versatille) A kicsik azok Landini. 200 paci körül már a jó ég tudja. Volt már Cormic..IH mx..is, vagy fordítva. (Ma nyilván KAMAZ a keleti piacon) az az volt ilyen verzió is. Szerintem a Zetor a fém kocka motorháztetősnél meg állt. Felénk hamar "C" vágányra mennek az újabbak. Csak a régebbiek álják a sarat. Valamint nem olcsóbb mint egy Landini,az az lehet némi eltérés, de az már nem akkora összeg. Ma a kereskedők küszködnek az eladással. Tehát érdemes alkudni.Bárhol.
Válasz strong #197. hozzászólásáraIgazából nem tudom milyet keresel . A faluban van 5 McCormick ebből 3 MTX egy 4 hengeres MC meg egy 6 hengeres MC . Igazából jók ezek bár a kis MC-re nem nagyon van megelégedve a gazdája .
A szomszèdomnak is van egy ijen HSX és egy 135-ös 3000 munkaórás de még nem lett kettétolva. Mondjuk egy G max cormic nagyobb jószág, nekem jobbnak tűnik. De ez csak én vagyok...
Válasz strong #195. hozzászólásáraNa ez jó kérdés nekem zetorom van Forterra 140 HSX idén húsvét óta 632 órát nyomtam bele többnyire a 16245-össel használt eszközökkel .
Válasz Szacsi #192. hozzászólásáranem nem ragaszkodom ehhez a márkához, csak lett volna egy jó vételnek látszó cormik, de aztán letettem róla!!!! Nem nyerte el a tetszésem!
Sziasztok!! Had kérdezzem már meg hogy mi a véleményetek az XTX 215-ről? Nem számít ha jó ha rossz, csak had tudjam hogy érdemes-e bele keveredni vagy sem?
337 hozzászólás
Sziasztok, segítsetek eladni mtz-met,és vennék mccormick 100 lovas traktort.köszi
azért
Válasz bukfenc122 #234. hozzászólásáraCase mx és a cormik MC egy és ugyanaz. 105 lovas MC100-asokbol nekünk volt 2 még egy van most is 8700 óra van benne, váltó bontatlan, motornál is csak porlasztó csere volt.
Mi szeretjük, közeljövőbe nincs tervbe a cseréje.
Felnije hajlamos repedni neki a nehéz vetőgép miatt meg ha nagyon megpakoljuk a mütrágya szórót.
Kényelmes, komfortos. Új korába szántottunk vele 4 fejes ekével is. 3,2-es tárcsával meg 4m-es ásóboronával repül.
Sziasztok.véleményt szeretnék kérni tőletek traktor ügyben,mtz-t cseréljék le kb 100-120 le traktorra kb 7,500000 forint értékben.milyent nézegessen?Tetszik a case mx,vagy a mccormick,jók az àrak.segítsetek
Válasz kis Zombi #232. hozzászólásáraMTZ túl van árazva.
Válasz Mf-es? #231. hozzászólására
Gyanúsan olcsó szerintem.
Ilyen korú, jó állapotú, klímás, légrugós üléses MTZ is legalább 3 guriga
Ez milyen vétel lenne?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 11:28:22
Válasz sanyinagy9341 #225. hozzászólásáraAz erőhatároló hibáját jelzi
Válasz Bárány #224. hozzászólásáraüzenem, másoknak is,, meg lett a baj, csak azt nem tudom, hogy a hiányzó 70le elég ez a baj is. Meg mértem a turbó nyomást, az jó volt, a membránt is megnéztem nem volt átszakadva, de az alu önvénybe a turbó levegő csöve benyomta a gumi tömités közepét, és elzárta a beáramlás lyukát, szerintem a gumilapon csak egy kicsi furat lehetett, hogy hirtelen ne nyomja meg a membránt, és enenk a közepe benyomódott a furatba, és azt véglegesen elzárta a turbó levegő útját, és ha ez igaz akkor újkora óta ez nem is szuperált, csak erre az egy csavarra nem emlékszem, hogy a festék meg volt e repedve, volt-e utána húzva, vagy valamikor megbontva, mert szinte semmi se volt rajta még "kulcsolva"????!!!!!
Válasz _NB_ #226. hozzászólásáraKöszönöm asegítséget!
Válasz sanyinagy9341 #225. hozzászólásáraAngolul ezeket találtam hátha segít.
-link
-link
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnák hozzátok hogy valaki találkozott-e márt olyannal hogy a diagnózis kijelzőn (hibakód az emelőhisraulikánál) hogy "5"-ös hibakód. Ha igen ez mit jelenthet? Mccormick MTX140 2003-as évjárat.
Válasz Bandibandi #223. hozzászólásáraMielőtt hozzányúlsz, mindenképp írásban(!!!) jelezd az eladónak a problémát! És jó lenne egy szerviz szintén írásos szakvéleménye is a hibáról. Így már tudtok miről beszélni.
Válasz Ares 826 #222. hozzászólásáraMost ebben a be állításban, ami gyári blombás,
semilyen füst nem jön, még magszimum terhelésnél se. Szerinted elöször, csak a helyén probáljunk kaját adni, vagy egyből csak padon, vagy már a fkpadon is megkellet volna probálni feljebb hajtani.... Óvatosan kell bánni, mert lehet, hogy vissza kell vinnem a volt gazdinak, vagy vele eggyüt kell eldönteni, hogy, hogyan tovább!!???
Válasz Bandibandi #221. hozzászólásáraAhogy már írtam máshol szerintem nem nagy a baj az adagolón kell állítani, ha nincs kék füst ami kijön a motorból akkor jó a motor. Kaját kell neki adni és lesz 175 paci benne!
Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
imélcimem veszelovszkia@invitel.hu
Mccormick ttx 230 ról vélemény?
Én nem fogadtam volna a kubotára anyi bisztos.
Válasz strong #217. hozzászólásáraVolt szerencsém összeakasztanom egy új 130 as kubotával szántott földön...Mondom megviccelem én nem húzom csak fék. Hát meg sem mozdított csak elásta magát. Fordítva jött utánnam mint kiskutya a pórázon... Persze biztos jó traki és tetszik is de súly nélkül mit sem ér az egész!!! Ez a tendencia az összes gyártónál megfigyelhető sajnos...
Minde esetre köszi a hozzászólásokat, szóval cormic és zetor mellett kubotát javasoltok. Innen már lehet IH n is gondoskodni ,hát majd lessz valami csak emelkedjenek egy kicsit a gabonák árai!
Válasz Mfpisti #214. hozzászólásáraNo mindegy...ezt a Kubota Corporation írta...
http://www.tractordata.com/farm-tractors/006/3/0/6302-kubota-m128x-dimensions.html#
Válasz csoppika #213. hozzászólásáraA papír sokmindent elbír.........de a mérleg mondja meg az igazat.
Válasz csoppika #212. hozzászólásáraEbben nem tudom a ballaszt benne van-e...
Válasz strong #210. hozzászólásáraSzabvány gumikkal 4700kg, a gyár szerint...
Válasz strong #210. hozzászólásáraAzt a 4400kg-ot valaki nagyon elmérte.
Válasz Mfpisti #209. hozzászólásáraValamit nem jól mondtam?
Válasz strong #206. hozzászólásáraKicsit csal az a mérleg
Válasz *** HM *** #207. hozzászólásáraSzerintem 130 lóerőre a minimum 5500 kg. A 95 lovas case-m (4100kg) az idén alig húzza a kötott földeken a kétfejes vogelt. Nem mintha motorerő hiány lenne hanem inkább kaparászik
Válasz strong #204. hozzászólásáraHa vlm masszív az kb annyit tesz hogy quva sok benne az öntvény
De az öntvény mennyiségével sajna nem nő a trakesz tuttkósága mintolyan
Válasz ..MZ/X.. #205. hozzászólásáraA kuboták nagyon könnyű gépek, pl 130 ló és csak 4400 kg önsúly. Szóval láttem már egyet ahogy szántás közben elássa magát.
Válasz strong #204. hozzászólásáraUgyan nem európai, de a kubotát is érdemes megnézni. Jó gépek és az áruk is elég jó.
Válasz Szacsi #203. hozzászólásáraTudom hogy azonos a landpowerrel, azért is írtam a forumon hogy szóljatok hozzá. Valóban ez landini nem is mccormic. Mit vàllasztanátok pl zetor frontera135 vagy inkább egy ijen landini landpower 135 öst? Vagy van még európai traktor amiejik hasonló árban van ezekkel?
Válasz strong #202. hozzászólásáraLandini LAndpower 135!!!! csavarra ugyanaz!
Pontosabban G135max cormic érdekel. Masszív gépnek tűnik egyszóval a vasat nem spórolták ki belőle. Hallottam ojat is hogy a váltó a gyenge pontja.De van 18 sebességes előre hátra egyszerű szinkronos is, amire 5 évet garantálnak.A motor 6 hengeres iveco, ha jól értettem valami beta power . Alighanem nem is fogjàk gyártani őket már, mert bejött az új széria x6-os, lehet hogy ezért is lett olcsóbb mint régi lerakat. Van valakinek ijen trakija, hogy szolgál?
Válasz GREVEN #200. hozzászólásáraJah és előttük volt egy 120 lovas Crystal Zetorunk is, első hajtás nélküli, az is nagyon patika egy gép volt. Lomha volt,de annál kényelmesebb gépbe azóta se ültem gumikerekesből.
Válasz strong #195. hozzászólásáraNekünk 2 db MC 100-asunk volt, már csak egy van, 8400 óra van benne, különösebb baja nem volt még pár apróságot leszámítva. Motor váltó bontatlan.
Amit eladtunk azzal se volt baj.
Mindenes a gép, szánt,tárcsázik,kocsizik, mi szeretjük.
Válasz strong #195. hozzászólásáraMára nagy a keveredés. Volt már beszállító a New Holland is, az az nyilván az is Buhler volt, már nyuszinak is. ( Ma Versatille) A kicsik azok Landini. 200 paci körül már a jó ég tudja. Volt már Cormic..IH mx..is, vagy fordítva. (Ma nyilván KAMAZ a keleti piacon) az az volt ilyen verzió is. Szerintem a Zetor a fém kocka motorháztetősnél meg állt. Felénk hamar "C" vágányra mennek az újabbak. Csak a régebbiek álják a sarat. Valamint nem olcsóbb mint egy Landini,az az lehet némi eltérés, de az már nem akkora összeg. Ma a kereskedők küszködnek az eladással. Tehát érdemes alkudni.Bárhol.
Válasz strong #197. hozzászólásáraIgazából nem tudom milyet keresel . A faluban van 5 McCormick ebből 3 MTX egy 4 hengeres MC meg egy 6 hengeres MC . Igazából jók ezek bár a kis MC-re nem nagyon van megelégedve a gazdája .
A szomszèdomnak is van egy ijen HSX és egy 135-ös 3000 munkaórás de még nem lett kettétolva. Mondjuk egy G max cormic nagyobb jószág, nekem jobbnak tűnik. De ez csak én vagyok...
Válasz strong #195. hozzászólásáraNa ez jó kérdés nekem zetorom van Forterra 140 HSX idén húsvét óta 632 órát nyomtam bele többnyire a 16245-össel használt eszközökkel .
Minden mccormic landini vagy csak egyes modellek? Hol áll minősègileg a cormic az új zetorokhoz ?
Üdv.
Van itt fórumon olyan akinek lenne Mccorcick mc 120 tipusú traktora?
Lenne pár kèrdésem.
Válasz Szacsi #192. hozzászólásáranem nem ragaszkodom ehhez a márkához, csak lett volna egy jó vételnek látszó cormik, de aztán letettem róla!!!! Nem nyerte el a tetszésem!
Válasz zoli.ludanyi #191. hozzászólásáraHa már mindenképp ezt a márkát keresed, akkor inkább a TTx-et próbáld meg!
Sziasztok!! Had kérdezzem már meg hogy mi a véleményetek az XTX 215-ről? Nem számít ha jó ha rossz, csak had tudjam hogy érdemes-e bele keveredni vagy sem?
Válasz zzzz #189. hozzászólásáraAz MTX145-ben a műszerfal bal oldalán a műanyag borítás alatt.
McCormick mtx-ben hol van a biztosíték doboz?
Cx70-es van vkinek?