Hirdetés
Fórum
Melyik kombájn a jobb: Claas vagy New-Holland netán...
Létrehozta: Vendég , 2008-01-31 19:26:56
Kedvencekhez
Segítség
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Magyarország lignitvagyona a mezőgazdaságnak nagy érték
Fenntartható talajgazdálkodás valósítható meg a felhasználásával.
Hirdetés
1535 hozzászólás
1050es
Vagy mi van akkor ha szolgáltat sokat.
Futkosni kell neki gyorsan.
És SÜVÍTENI akar a CX el..............
Válasz #231. hozzászólásra
Tieteken hányas van?
900?
Válasz #230. hozzászólásra
Rakják nem rakják... 1en tuti van.
NHmaster vagy, szimatold ki hol van ez.
Cseheknél kéne h. legyen.
Válasz #230. hozzászólásra
710/75 R34 megy fel cx-re
Válasz #229. hozzászólásra
ácsi! ez az NH TG285 hátsó gumimérete pl.
kombájnra tuti nem rakják.... nincs amelyiken elférne :)
710 75 42
ez a gumi
azt mondja h. egyedi a VILÁGON!
egyedi rendelés
persze mióta itt pofázok róla lehet valamelyikőtök berendelt ilyet és már le is szállították neki..
Válasz #227. hozzászólásra
elképzelhető, de európában 34" a legnagyobb amivel szállítják. Esetleg egyedi rendelés esetén van 42"-al de még én sem láttam ilyent..
Ez a 42-es méret talán a duplakerekeseknél van?mert azok keskeny magas kerekek
Válasz #218. hozzászólásra
Válasz #222. hozzászólásra
minimális magasságbeli különbségek vannak, de a 42" nem a magasság miatt van, hanem a váltóméret és a súly miatt.
valszeg nem 1050-es gumi van a 42 felnin, hanem 650-710 környéki. nagy súlynál és keskeny guminál alacsony profilú (peresebb) gumit használnak a teherbírás miatt.
persze ugyanazon gépről van szó..
Válasz #222. hozzászólásra
Nem mert a 42" alacsonyabb profilú.
sziasztok!
Örök dilemma..
Nekünk mind2 van, szomszédban meg JD-ok. Mindenki más véleményen van. Az, hogy melyik hány ha-t tud nagyon sokmindenből tevődik össze. Az első 4 dolog: termény, terület, szemveszteség, gépkezelő. Ha ez a négy azonos, akkor lehet elkezdeni hasonlítgatni. Elhihetitek, hogy mindegyiknek van hibája. Sajnos a mai világban azt veszünk amit tudunk, és nem azt, amit szeretnénk..
Véleményem szerint 1-1 gép tapasztalatából nem szabad általánosítani.
Válasz #220. hozzászólásra
Talán csebe van.
Szóval 42es.
Senki semmit?
Magasabb legyen azé?
Válasz #218. hozzászólásra
Nagy igazság!
Válasz #219. hozzászólásra
de nagyon
Maga a topic címe felháborító...
A legnagyobb problémám ! Hogy mára a "prémium" kategóriás gépek is "olcsón" előállított de jó drágán eladott, gépek lettek. Melyek már nem közelítik meg tartósságban a nagy elődöket. Így mindenki a pénztárcája és a saját, valamint a környezete alapján megélt tapasztalatok alapján dönt. Na a kereskedők ezt hívják tömeg hipnózisnak !
Válasz #212. hozzászólásra
fú de marha kemény meló lenne szerezni..........
Válasz #215. hozzászólásra
bizisten cx re emlékszek.....
Válasz #214. hozzászólásra
Alaposan elolvastad a cikket
Válasz #213. hozzászólásra
Mer fingom sincs ki a tulaj.
Válasz #207. hozzászólásra
Miért nem kérdezed meg a tulajt?
Válasz #211. hozzászólásra
mutass képet a 42-röl még nem láttam ilyet
Válasz #210. hozzászólásra
jobb nh kombájnos általánost nem találtam....
Válasz #209. hozzászólásra
akkor olvasd el mivan felül a szürke csíkra írva
Válasz #208. hozzászólásra
cx re
nh topik ez vagy mifene
nem vok ám amatör itt h. összvissz rakosgassak....
Válasz #207. hozzászólásra
mire?
Minek rak rá vlk. 42es kereket?
Moderálási elveink miatt törölve.
2010-01-26 16:59:36
Válasz #204. hozzászólásra
Szerintem ez nem költöi hanem álszent..
Tanár ezzel a példázná a "költői kérdést" irodalomórán. :)
Válasz #202. hozzászólásra
Nekünk volt TX66, mondták hogy 30-35 ha-t tud, mi csak 20 körül tudtunk vele, pedig megkérdeztünk az okosokat is. Inkább azt írnám le mivel NEM volt gond. A fogyasztás és ezen "óriási" teljesítmény mellett a tisztasággal. A motorja nagy szar volt, ette az olajat és ha szalmát zúztuk nem lehetett még annyival sem menni. Az összes feszítőből ki kellett dobálni a lengyel csapágyokat 1,5 év után. Utána lassan a többi helyről is. Gusztustalanul van összeszerelve szerintem, reagálva a belga szerelésre. Összerakták utána lefújták az egészet, na most néz meg egy claas-t, bár nem tudom mostaniakat hogy szerelik. Hidraulika csövek, csavarvégek, lefestve
A NH kombájnok azért nem olyan rosszak szerintem! Belgiumban jól összerakták őket, végülis az nem rossz hely! A traktorokkal tényleg sokkal több baj van! De ott is van baj a többivel is! A traktornál szerintem az a jó amelyikre rá van irva hogy MADE IN USA! JD, Magnum és NH-ból is van ilyen!
Sziasztok én is északkeleten lakom és sok NH van. A kombájnokra senki ne panaszkodott eddig pedig ismerek CX Tulajt meg Csx tulajt is de mennek és nem keveset !!
Válasz #197. hozzászólásra
Hát ha leturni kell akor a szomszédbol ved megaz STS-t Az nagyon tudja!!
Válasz #197. hozzászólásra
sebaj! ezen nem veszünk össze
Válasz #192. hozzászólásra
Persze ez igy van.. hogy menyire sebezhetö és sérülékeny...De egy idö után lépni kell majd mert el jár az idö feletük mert ara már egyre kevesebb idö jut hogy az elejétöl a végéig szét legyen dobva..Ugyhogy a labda hamarosan majd fel lesz dobva.. Hogy mire is legyen cserélve..
Válasz #193. hozzászólásra
Csak gabona van. Többire már nincs idő, mert qva sok a talajmunka ősszel és egyszerűbb ha letúratom.....
Válasz #192. hozzászólásra
Megtévesztő infókat nem szabad berakni.....
MF6499-es haver vett egy új T-szériás JD kombájnt. Szerinte most az a csúcs, előtte nagy WTS volt, de ezt még jobbnak mondja.
Hiszek neki mert traktorból Fergája van, a JD-n sokat bukott, sok volt a nagyjavítás sokmillás pénzeken
Válasz #190. hozzászólásra
Azért nálam sem szakadna meg az fix ! Nincs maszekolás, nincs rá idő.
Válasz #189. hozzászólásra
ha eladod a megát, akkor szólj! 5 millát adok érte, összes aszatalával láttatlanba!
Azért miskolcon az Axiálban megmondták a szerelők,hogy szép és jó a Lexion, de a jóöreg mega az áll a jéghegy csúcsán!
Volt nekik 3 vagy 4 Lexion, meg egy új 360-as Mega. bérbe arattak sokat, szlovákba is Paldooéknál is.
A Megát még mindig stabilabbnak mondták, viszont itt is mondta a két ürge,hogy annak idején a régebbi még acél volt, ez már csak lemez...
Válasz #189. hozzászólásra
Persze ha már Anyi pénzt kiszurkolsz érte jol esenmár ránézni...
Válasz #188. hozzászólásra
Egy ojan gépel keveset vágni hát!!
Válasz #185. hozzászólásra
Hát ez is igaz, részben, de azért adnék a külcsínnek is.......
Válasz #182. hozzászólásra
Én tudok egy cégesröl meg egy maszekröl, a cégesröl semmi rosszat nem mondtak, a maszek meg olyan keveset vág vele, hogy nem is lehet semmi baja annyitol
Válasz #182. hozzászólásra
Semmit.
Más a Te embered....
itt is van 190lovas NH traktor, 2003-as környéki ha jól emlékszem. 4000párszáz óra van benne, de Murphy törvénye nagyon sújtotta szegénykét már és még mindig. Hetente elektromos hiba,főleg az első 2000órában, azóta csak kéthetente... Adagoló komplett cseréje 1 évesen. Porlasztósor cseréje 2 évesen. Véglehajtásokban valami cucc csere és nem szimmering...váltóbajok...miegymás. már nem is tudom. Erő sincsen meg benne, és nem is a leg gazdaságosabb.
Nem bántásból mondom, de kaszálni sodrani jó lenne talán... ha nem lenne elektromos baja:-D
Kivallották már a 2. éven, hogy deficit, csak nemvolt és nincs cserére pénz.