Gázolaj árak 630 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.51 Ft USD 390.93 Ft CHF 441.89 Ft GBP 492.37 Ft

Fórum

Mezőgazdasági balesetek

Létrehozta: jd /4650 , 2009-02-13 08:19:59

Kedvencekhez Segítség

2621 hozzászólás
Nincs profilkép
#1971 Ares 826
2020-07-25 22:31:10

Válasz Sanyee #1968. hozzászólásáraSzerintem bealudt a csávó fáradt volt mint állat a 60. fuvart vitte ahogy mondta, ha jól értettem! A Veronai buszos balesetnél is bealudt a sofőr a monoton hosszú egyenes úton és azért ment neki a szalagkorlátnak majd mikor felébredt már nem tudta a kormányt elrántani a felüljáró lábától! smile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#1970 Ares 826
2020-07-25 22:25:18

Válasz Sk Laci #1912. hozzászólásárahát nagy mesemondó a csávó az tuti, ott az irányváltó betehette volna üresbe, és a kéziféket meg behúzta volna akkor megáll a traki szerintem! még ha a póton nem is jó a fék a bálák nem akkora súlyok hogy a traki fékje ne állítsa meg a szerelvényt 150 méteren! Én azt gondolom fáradt volt a traki vezetője és bealudt egy pillanatra és sajnos pont a kereszteződésben ott volt az autó a hátsó ülésen lévő gyerekekkel és történt ami történt, sajnálom szegény gyereket és a szülőket is! Mesemondó a csávó én azt gondolom! Mert mi a faszt kell a gázpedál csatlakozóit mozgatni, üresbe kell tenni az irányváltót és behúzni a kéziféket!

#1969 Nyomasek Bobo
2020-07-25 22:09:28

Válasz Sanyee #1968. hozzászólásáraMondjuk én se értem, hogy miért nem azt halljuk a videóban: Kivettem üresbe, nem reagált, nyomtam a féket ,.nem reagált...

#1968 Sanyee
2020-07-25 22:05:39

Két dolgot nem értek?

1. Miért nem lépett a fékre a traktoros?

2. A Navara mi a francnak áll be a főút közepére ha nincs elsőbbsége. A nő érthető, hogy nem lassított mert kikerülte azt a barmot.


#1967 Nyomasek Bobo
2020-07-25 21:50:53

Válasz Sk Laci #1924. hozzászólásáraNekem eszembe nem jutna kézigázzal fuvarozni... Zetorral próbáltam szántásnal, mert fájt a lábam, de ott se az igazi...

#1966 fexco
2020-07-25 21:39:43

Válasz Vinkó 75 #1933. hozzászólásárahát ez a a legdurvább duma:letépi a burkolatot,megnézi mi van....hát ez nagyon nagy ócska szöveg.2-3centis vastag kötegekbe vannak kötegelve a hajszálvékony vezetékek...

#1965 fexco
2020-07-25 21:32:07

Válasz gjoni #1963. hozzászólásáraigen,és ahogy itt irta valaki:nagyon remélem ő lesz a kaptárba a legnagyobb köcsög,sittes köcsög legyen...

Nincs profilkép
#1964 .Richard.
2020-07-25 21:27:11

Válasz fexco #1962. hozzászólásáraLehet épp a nagy sebesség volt a cél.

#1963 gjoni
2020-07-25 21:25:32

Válasz fexco #1962. hozzászólásáraRemélem a szakértők rá vádolnak a fiú meséjére és a börtönbe rohad meg,de ez sajnos nem lesz megússza felfügesztettel ,ha nincs priusza.A helyszínen kifiléztem volna egyből.A szerelvényt meg le kapom az árokba inkább én borúljak,mint egy autót gyűrjek magam alá smile hammer

#1962 fexco
2020-07-25 21:15:36

nagyon nagy kamu ez az egész.igen a cnhs gépek kb 12edik sebességi fokozatba annyival megy,ahányadikba van.közel a max fordulatszámon.szoval 7.be maximum 10el mehetett,de akkor már lehet kiugrik a motor annyira pörög.kamu ez az egész.igazatok van!!

Nincs profilkép
#1961 kisfelho001
2020-07-25 20:33:18

Válasz Hús Futár #1939. hozzászólásáraCáfolom utolsó mondatod, 1 szer egy fa fogott meg, nem volt kellemes, de gyereket vagy bárki vétlent ölni az számomra elfogadhatatlan, nem bírnék élni azzal a tudattal.

Nincs profilkép
#1960 Sk Laci
2020-07-25 20:01:44

Válasz Nyomasek Bobo #1954. hozzászólásáraForgalmazó ilyen hibákról biztosan nem fog beszámolni, mert nem biztos, hogy megvesznek olyan traktort, amiről előre tudják milyen gubanc lehet vele. Legyen az bármilyen márka. Inkább fogják a hülyét játszani, hogy még ilyenről nem hallottak.

Nincs profilkép
#1959 Szabi.
2020-07-25 19:58:45

Válasz Nyomasek Bobo #1954. hozzászólásáraLaikusként az ember magát védi, ez ösztön vagy reflex.

Nincs profilkép
#1958 Sk Laci
2020-07-25 19:56:24

Válasz bol22 #1951. hozzászólásáraMegnéztem a videót, hát a sofőr tényleg félrebeszél.
A traktoron a féket nem elektronika irányítja. Pedállal egyenesen nyitod a fő fékmunkahengert, ami kinyissa a sebváltóból érkező olajnak nyomás alatt az utat a nadrágszárakban levő fékhengerekre.
Másik dolog a burkolatot nem lehet feltépni kézzel az irányitókaron. Nem WC papírból van, hogy eltépem-feltépem.
Ezek az új pótkocsik után amikor meg vannak rakva nem nagyon fogsz féknyomot látni.

Én csak azt nem értem minek felvezetőkocsi traktor elé, amikor a traktor és a bálaszállitó se lépi át a 2,5 m szélességet. EU t148rvények szerint 3 m szélesség felett kell felvezető kocsi.

Nincs profilkép
#1957 d-032a
2020-07-25 19:42:05

Válasz Hús Futár #1953. hozzászólásáraNem lehet mindenre felkészülni és élesben nem minden ugyanaz, ebben igazad van.
De szerinted is csak nagyobb az esély ha legalább van valami amit meg lehet próbálni ha baj van.
Már akkor is másként áll a közlekedéshez az ember, ha tudja, hogy bármikor ő is bajba kerülhet.
Ha fele haláleset elkerülhető, akkor is jobb.

Én sem csak fotelből. Amikor 30 évvel ezelőtt az 5-ös úton Kecskemét és Kkf-háza között egy balkanyar után az volt a szerencsém egy frontális kamiontól, hogy éppen volt menekülő út. De azóta is néha próbálom trenírozni magam, hogy mit tennék, ha a kamion vagy a villanykaró-árok-fa közül kellene választanom. Főleg ha a család is velem utazik.

Nincs profilkép
#1956 Rabó001
2020-07-25 19:29:56

Válasz bol22 #1955. hozzászólásáraValahol szerintem is sántít az előadott történet. A tragédia megtörtént, ez tény. Valószínű hosszú vizsgálat következik, amin elővesznek mindent. Fura, hogy nekiáll burkolatot letépni és kábelt keresgélni a forgalomban, mikor nem tud megállni/lassítani a kereszteződés előtt, a nyilatkozatban ezt bizonygatja meg azt hogy mindig előttük ment a felvezető autó.
A konkrét típust nem ismerem, hogy a kuplung és a légfék tényleg elektromos vezérlésű-e.

A bálaszállító pótkocsi is pótkocsi, a forgalmijában benne van a megengedett maximális sebessége, ezt a legkönnyebben ellenőrzik. Szerintem a bálák mérete miatt nem volt túlméretes, hogy azért felvezető autó kelljen.

Nincs profilkép
#1955 bol22
2020-07-25 19:10:12

Válasz Szabi. #1952. hozzászólásáraSzámomra felfoghatatlan az ilyen eset.

Több problémám is van:

- Bálaszállító pótkocsi az nem kaphat 40 km/h vizsgát szerintem. Ezek nem sima pótkocsik, hanem rendszámozott, vontatott mg.-i adapterek valójában. Nem lepődnék meg, ha a pótkocsi gyártói tanúsítványában 15, 16, 20, vagy 25 km/h szerepelne, mint vontatási sebesség.

- A 150 méterrel is bajom van. Nem jön ki a duma. Ha 25 km/h-val megy kb 18 ma féktávolsága, de még 50 km/h-val is csak 36 méter!!! Mi a fenéért nem nyomta ki a kuplungot és taposott a fékre és ezzel együtt miért nem húzta rá a kézi féket??!?!?

- A felvezető járműves téma is bűzlik! Vagy durván túlméretes volt, értsd extrán túl széles és ezért volt a Navarra előtte a traktor mögötte. Ez esetben útvonal engedély tuti nuku, mert ez a felvezetés és zárás így semmi.
Inkább az lenne a hihető, hogy kuka volt a pót fékje és ezt bizony tudták!! De akkor miért indultak el vele?? Miért nem volt összekötve a pót a záró traktorral, hogy az tartsa és mi a fenéért kellett eszementen rohanni, miért nem volt elég a 10, vagy 15 km/h!!!!! Annyi rengeteg a baleset, hogy nem csodálkoznék, ha 3,5 t feletti traktorokba jövőre kellene tachográf!!! Kinek hiányzik ez???

#1954 Nyomasek Bobo
2020-07-25 19:09:37

Válasz karesz68 #1946. hozzászólásáraA forgalmazó átadáskor regél valamit arról hogy ilyen elektronika keveredés esetén mi a vészmegállítás módja? Motor nem reagál a gázelvételre, fék nem reagál, valtó megőrül és nem vált le...ilyen esetekre gondolok. Ugye mtznél lehuzom a kezigázt, ráállok a fékre, aztán valahogy megáll...(vagy nem) Esetleg árok, bár 6 tonna terménnyel nem jó takarózni, viszont ha véletlen lábon marad a traki, van esély.smile confused
Laikusként kerdezem.

#1953 Hús Futár
2020-07-25 19:01:12

Válasz d-032a #1950. hozzászólásáraAz ilyet nem lehet tanulni mert hiába tudod fejben mit kell tenned mikor az ösztöneid nem engedik .

Az a baj hogy fotelból meg utólag sok okos ember van csak mikor éles a szitu akkor hiába sok minden . Mind két esetben szerencsém volt . Második esetben tudtam is fejben hogy vagy az árokba kell menni vagy feldönteni legalább traktort hogy meg tudjak állni a kocsi előtt , de hiába tudtam leblokkoltam és a kezeim nem engedelmeskedtek aztán szerencsére megálltam a kocsitól fél méterrel . Az azóta eltelt 10 évvel a hátam mögött talán de még mindig csak talán már megtenném hogy kormány elránt és satufék had boruljon a traktor vagy az egész szerelvény . Talán jobb is hogy nem az árokba szaladtam akkor mert villany oszlopot is vittem volna és lehet nagyobb bajt csináltam volna az egészből .

Nincs profilkép
#1952 Szabi.
2020-07-25 18:51:33

Válasz bol22 #1951. hozzászólásáraInkább meg sem szólalt volna........

Nincs profilkép
#1951 bol22
2020-07-25 18:42:22

Válasz Kisvuk #1949. hozzászólásárahttps://youtu.be/bUHWs_6nuXk

2:10-nél hány féknyom van?

A cikk utolsó előtti képén is csak, -gondolom az ütközés bekövetkezése után- látok a pótkocsitól féknyomot, de lehetséges, hogy rosszul látom.

https://112press.hu/hirek/reszletek/anya_kezdte_meg_kislany_ujraeleszteset_halalos_baleset/?

Őszinte részvétem az elhunyt kislány családjának!

Nincs profilkép
#1950 d-032a
2020-07-25 18:40:43

Válasz Hús Futár #1942. hozzászólásáraNem ugatás ez. Nem értem miért ez a szóhasználat a részedről.

Inkább az a baj, hogy senki nem mondja a fiataloknak se, hogy úgy kell kint lenni az úton, hogy készüljön fel arra, történhet ilyen is és, hogy azt hogyan oldja akkor majd meg.
Igenis tudnunk kellene előre, hogy mit tennénk ilyenkor!
Pont azért, mert akkor nem fagyunk le, ha van "forgatókönyv".
Ha előre eldöntjük magunknak, hogy ilyen esetben inkább villanykaró, fa vagy árok akkor azt fogjuk választani.

Az a baj,hogy az ilyen helyzetek nincsennek tanulva, tanítva.



#1949 Kisvuk
2020-07-25 18:30:18

Válasz karesz68 #1947. hozzászólásáraRtl, Akinek van egy kis tapasztalata traktoron annak egyből lejön hogy kamuzik a kis gyökér gyerek.

Nincs profilkép
#1948 Szabi.
2020-07-25 18:27:17

Válasz karesz68 #1946. hozzászólására“Storyból” kimaradt, hogy multiméterrel kezdte kimérni a kábelkötegből..........smile oops

Nincs profilkép
#1947 karesz68
2020-07-25 18:25:49

Válasz Kisvuk #1944. hozzászólásáraMelyik adón volt? Csak hogy tudjam melyiket ne nézzem meg, így is szétb@sz az ideg a kislány halála miatt.

Nincs profilkép
#1946 karesz68
2020-07-25 18:14:40

Válasz Szabi. #1940. hozzászólására
Akkor közelre hordjátok. Nálunk legfeljebb 7-8 kanyar fér bele. Sötétben meg - mint írtam - nem bóklászunk a bálákkal. Remélem, azért itt nem sokan ették meg a mesét. A faszi korcol 50-nel, 150 méteren észreveszi, hogy baj van, elkezd váltogatni, meg feltépi a burkolatot és nézegeti a vezetékeket, meg még jelez a felvezetőnek is, mindezt száguldó, pattogó traktorban, 10 másodperc alatt. Na tudod, kit etessen!

#1945 Hús Futár
2020-07-25 18:13:45

Válasz Vinkó 75 #1943. hozzászólásárameg fél óra okádhatnék kis gyomorgörcsel igaz még az árokban nem voltam de necces helyzet volt több is de mindig meg úsztam baj és kár nélkül .

#1944 Kisvuk
2020-07-25 18:11:28

Most néztem a híradóban,mit nyilatkozott a traktoros,hát mit ne mondjak abban amit elmondott kb 2 igaz szó sem volt, felháborító hogy még majdnem magát sajnáltata hogy oda lett. Remélem egy rossz köcsög lesz a börtönben.smile cursing

#1943 Vinkó 75
2020-07-25 18:05:42

Válasz Hús Futár #1942. hozzászólásáraNem egyszerű ez akkor sem ha félre kell rántani a kormányt. Utána egy darabig jár a keze lába az embernek.

#1942 Hús Futár
2020-07-25 17:59:55

Válasz Vinkó 75 #1941. hozzászólásáraMivel te jártál már hasonló helyzetben tudod mit csinálj de aki még nem volt ilyenben az könnyen ugat és mikor élesben megy a szitu lefagy és néz ki a fejéből .

#1941 Vinkó 75
2020-07-25 17:53:53

Válasz Hús Futár #1939. hozzászólásáraHa necces volt a gép akkor nem a felvezető jármű a megoldás. A hasonló kalandokat meg nem irkálja ide a kollégák többsége. De bizony főleg a kormányművileg is instabil Ivánt tettük be az árokba-bokorba,ha kellett. Legutóbb a kombájnt a szépen nyírt bokorba. A gép és az én épségem sosem számított,mindig így ültem és ülök be ma is. Pont azért mert előttünk is volt kaland és utánunk is lesz. Lényeg másnak ne okozzak kárt,pláne ilyet.

Nincs profilkép
#1940 Szabi.
2020-07-25 17:52:27

Válasz karesz68 #1938. hozzászólásáraNapi 15-20 kanyar nálam is van és ez már 5 hete megy folyamatosan, kb 2 hét és egy kis időre vége......smile sweatdrop

#1939 Hús Futár
2020-07-25 17:43:35

Ne legyen igazam de szerintem felvezető kocsi azért volt mert már egy ideje tudták hogy szarakodik a traktor de menni kell és a elvezető kocsi ha gond volt állítgatta a forgalmat ha kellett csak most vagy bepánikolt vagy valamit nem vett észre .

Akinek jár a szája hogy ő bizony azonnal vitte volna az árokba az még nem volt ilyen helyzetben .

Nincs profilkép
#1938 karesz68
2020-07-25 17:41:25

Vinkónak van igaza. Ez a sztori erősen bűzlik. Legalább vinné el a balhét tisztességgel, mint hogy összevissza hazudozik. Nálamnál több bálát kevesen hordtak itt hasonló szerelvénnyel, nem a levegőbe beszélek.

1. Éjszaka alapból nem kóválygunk bálákkal az utakon.

2. Egy ilyen kereszteződéshez úgy közelítünk, hogy nem 150 méternél vesszük el a gázt, hanem

150 méternél már legfeljebb 10km/h-val gurulunk.

A hazudozásról meg jobb, ha nem is beszélünk!

Nincs profilkép
#1937 9020
2020-07-25 17:40:59

Válasz Szabi. #1932. hozzászólásáraUgyanígy jártam valmettal aratáskor, tapostam én a féket, de a motor vitte tovább nem mentem ki a forgalmas főútra hanem kormány elteker aztán kulcsos mélylevegő meg kanális. Casco biztosítás meg fizette a javítást

Nincs profilkép
#1936 .Richard.
2020-07-25 17:24:03

Válasz Szabi. #1934. hozzászólásáraEnnek nem szabadott volna megtörténnie. Véletlenül egy felvezető auto az irás szerint a felvezetett jármű villogatására beáll egy kerezteződésbe forgalmat irányitani mert tudja 'hogy baj van? Miből tudja? Ezt irták. Talán csak én nem értem. Felhivta telefonon? Vagy tudta?

#1935 Gandhy
2020-07-25 17:18:57

https://www.nyugat.hu/cikk/nem_adott_elsobseget_utkozes_lett_belole

2-3 hete ugyanitt, ebben a kereszteződésben átlag havi egy baleset

Nincs profilkép
#1934 Szabi.
2020-07-25 17:15:11

Válasz Vinkó 75 #1933. hozzászólásáraIgen, hirtelen Autóvillamossági szerelővé lépett abban a 3 mp-ben......smile sweatdrop

#1933 Vinkó 75
2020-07-25 17:07:04

Válasz Szabi. #1932. hozzászólásáraFolyamatosan hordják itt is a bálát. De még az életben nem kellett felvezető kocsi. Pedig a rend őre igen csak szereti a büntit osztogatni felénk is. Na szóval ha csak nem azért hogy a kereszteződéseken a hektárharcos fazon lassítás nélkül átlibbenjen. Egy 60 hekis táblán van opció, itt is volt, de nem az hogy letépem a burkolatot és megnézem hogy nem-e egy kábel csúszott szét. Mi van ?? Abban a kabinban van vagy 500méternyi kábel. Azt sem tudja miben ült. És hogy mit nézzen. Kormány félre és megyek a susnyásba. A hibatárolóban ott kel lennie ha volt malőr. Kérdés az addigra milyen állapotban lesz. Egyébként részben felelősek vagyunk "mindannyian". Egymást hajtva ész nélkül megyünk-mentünk. Csak azért hogy én többet megcsináltam. Nézegetem az Amerikai béraratók videóit-pillanat képeiket. Délben horgász szék és ebéd. Itthon mentünk mint a hülye megállás nélkül. Számtalanszor volt hasonló eset,mi a kimerültségből-esztelen hajtásból ide vezetett volna. Ezért részben kiszálltam ebből a mókuskerékből.

Nincs profilkép
#1932 Szabi.
2020-07-25 16:50:32

Válasz Vinkó 75 #1931. hozzászólásáraJaaa, rutinból megáll......mert hát már 1500 bálát bevitt......meg eddig is átfért......
Ez a műszaki gond is......hát......izé.....
Igaz nem régen a challi is megxopatott a varioval.
Bálázás közben “úgy maradt” !
Nem reagált sem a vario lassítására, gyorsítására, sem az irányváltóra ha üresbe tettem, sem a kuplungra. Szóval ment, mint a “meszes”.
Amire reagált, gáz alapjáratra, fék(csak hát ugye varió) és kulcs elfordítás.
Na most ezt egy 60 hektáros táblában, még össze sakkozza az ember, hogy mire reagál de ezt közúton váratlanul.......smile sweatdrop

#1931 Vinkó 75
2020-07-25 16:27:11

Bepattogó traktor...nyelezte rendesen. Majd "rutinból meg áll mint mindig." Csak hogy 7-dik fokozatban max kizsírozott lejtőn lefelé megy a traki 30-al. Van kuplung is a traktoron és kormány is. Tapasztaltam suhanc sofőrökkel olyat hogy a bála szállítóra ráhúzta a lepotyogó bálákat. Vagy kanyarba szinte két keréken tette be a traktort. Nem bántom a csávót...de lett volna opció . Azért próbálta menteni a traktort...mert nyilván túltolta. Ha valóban műszaki problémás viszem le az útról. Nem tovább akarok haladni vele. Tavaly volt itt egy olaj elfolyásból adódó baki. A csávó húzta be a gépet az árokba. Ne csináljon balesetet.

Nincs profilkép
#1930 Szabi.
2020-07-25 16:24:18

Válasz kisfelho001 #1928. hozzászólásáraEz is igaz, meg az is, csak akkor van elsőbbséged ha megadják......smile scared
nem tudom, hogy az eső mennyire zavarhatta a személyautó sofőrjét de azért az is fékezhetett volna vagy padló gáz, mert lehetett t ezt látna, hogy valami nincs rendben oldalról.....smile sweatdrop

Nincs profilkép
#1929 Szabi.
2020-07-25 16:21:31

Válasz .Richard. #1926. hozzászólásáraAz sem volt felhajtva.........
Meg a gumi méret sem egyforma vagy a fotó csal......
1000 sebből vérzik a sztori......smile sweatdrop

Nincs profilkép
#1928 kisfelho001
2020-07-25 16:03:53

Válasz GREVEN #1916. hozzászólásáraMinden normális ember árokba kormányozta volna, ha a kereszteződésbe egy busszal vagy nyergessel csattan szerinted jobban jár mint az árokkal?

Nincs profilkép
#1927 Sk Laci
2020-07-25 15:22:04

Válasz Szabi. #1925. hozzászólásáraAzt nem tudom. 20,25,40 km/ó vannak tipizálva. De hogy melyik változat volt és melyik gyártótól, azt nem tudom.

A helyi tsz-ben a 300 lovas traktor a BSS 17,13 pótot megrakva fékek nélkül húzgálta évekig, mert nem volt rajta kompreszor.
Az ilyen "apróság" nem érdekelte az elnököt. Menni kellett....

Nincs profilkép
#1926 .Richard.
2020-07-25 15:15:19

Válasz Sk Laci #1924. hozzászólásáraAz árok meg a kukorica föld sem jobb ötlet. Filmekben voltak megállithatatlan járművek. A front hidraulika csinálta a legnagyobb bajt. Beleakadt. Anélkül elmegy elötte a kocsi? Talán .

Nincs profilkép
#1925 Szabi.
2020-07-25 15:14:53

Válasz Sk Laci #1923. hozzászólásáraAzt a bála szállító pótkocsit mennyivel szabad húzni ??smile sweatdrop

Nincs profilkép
#1924 Sk Laci
2020-07-25 15:09:04

Válasz .Richard. #1922. hozzászólásáraMotort ha leállitod a kórmányt meg se mozdítod. Ilyenkor irányitás nulla. Legrosszabb választás.
Fordulatot hogy nem vette vissza, lehet kézigázt használt.
Nem tudok pontos választ adni, mivel nem voltam ott.
Csak sajnos volt tapasztalatom hasonló hibákkal a NH traktoron, ezért tudom mikor hogyan viselkedik a gép, amit a traktorista leírt a cikkbem.
Case mx-nek nézem, ami a NH TM 190 piros változata, de a NH 7040 ami nekem van hasonló alapokon van mint pirosban a 160-210 Puma.

Nincs profilkép
#1923 Sk Laci
2020-07-25 15:02:07

Válasz _NB_ #1913. hozzászólására20 évesen szerintem túl sok gyakorlatiasága technikai hiba esetén nem sok lehetett. Idősebb korban 40-50 évesen se muszáj tapasztalata legyen a sofőrnek, ha még nem találkozott hasonló hibával.

Nem voltam ott, mi történt, de szerintem az automata üzemmód volt bekapcsolva, ott elég a gázt nyomni, a traktor magától vált 5 fokozatot.


A cikket én is elolvastam, a vezető írta, hogy 18-ból 7.-be váltott, és még 30 km/ó-val haladt. Ez lehetetlen, mert 7.-ben talán 8 km/ó val megy max fordulaton a Case.
A sebváltó müszerfala mutathatta a 7. sebességet /elölválasztottat/, de a pont ami villog a skálán valahol 16.-ban volt. Elektronika se engedi alulváltani olyan gyorsan a sebváltót, mint amilyen gyorsan végignyomkodod a gombot. Ez a biztonsági védelem, ne károsuljon a gép..
Kormány alatti irányváltó és a kézfék a megoldás, de olyan közel a kereszteződéshez nem számolt technikai hibával nagyon sok embernek eszébe se jutna, hogyan megállitani ilyen meghibásodott gépet.

Nincs profilkép
#1922 .Richard.
2020-07-25 14:59:40

Válasz Sk Laci #1921. hozzászólásáraHa nem jo a fék akkor miért nem veszi vissza a fokozatokat? Kézifék sincs? Ezt fékező pottal sem lehet lassitani? Menet közben a motort nem lehet leállitani?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, mi történik az üzemanyagárakkal csütörtökön
Mutatjuk, mi történik az üzemanyagárakkal csütörtökön
Így alakul a benzin és a gázolaj átlagára.
Támogatott tartalom
Elakadtál az AKG és az ÖKO támogatási kérelem benyújtásakor?
Elakadtál az AKG és az ÖKO támogatási kérelem benyújtásakor?
Megjelent a Felhasználói kézikönyv, ami segíthet.
TECNOAGRI - HIDRAULIKUS BOZÓTVÁGÓ - FANTASZTIKUS ÁRON - ROYAL TRAKTOR
TECNOAGRI - HIDRAULIKUS BOZÓTVÁGÓ -...

2.250.000 Ft

ANDOTECH DF - 18T TEKNŐS MEZŐGAZDASÁGI PÓTKOCSI - ELÉRHETŐ A ROYAL TRAKTORNÁL
ANDOTECH DF - 18T TEKNŐS MEZŐGAZDASÁGI...

17.350.000 Ft

MASCAR MONSTER 770 XL PLUS bálázó
MASCAR MONSTER 770 XL PLUS bálázó

6.290.000 Ft

Mbp 6,5 tonnás billenős pótkocsi eladó piros rendszámmal
Mbp 6,5 tonnás billenős pótkocsi eladó...

1.150.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]