Hirdetés
Fórum
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Direktvetés, no-till. új
- Epertermelés új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Dolly új
- Kalászosok műtrágyázása új
Cikkajánló
Hirdetés
_fill_540x300_0.jpg)
Mi lenne, ha nem függnél többé a gázár ingadozásától? + VIDEÓ
Innovatív megoldások a terményszárításban!
Hirdetés

2643 hozzászólás
Válasz .Richard. #2392. hozzászólásáraNem bírnak magukkal. Tisztelet a kivételnek.
Egy kollega a pápai bandájával jár. Nyugodtan korzóznak. Falun kívül is max 100-110. Így nem marad le senki.
Próbaképp 2x el volt 2 kollegával(haver más társasággal ugyanezt tapasztalta)
Naszóval azt vette észre...1xcsak 160-al veretnek...ha nem akar lemaradni... Meg minden alkalommal volt 3an egymás mellett.
Aztán a 2. alkalommal egy kocsi mögött fél méterre alig tudott megállni...azt mondta ezekkel befejezte. Kell még ő a családnak.
Vajon előírás az idén minden nap egy motorosnak beleszabni valamibe? Ma is egy traktorral csaptak össze. Meg a többi. .
Folyamatosan fúvatni kell ezeket a vasakat (itt 660-asok vannak, minden este tiszta retek az összes gépész,viszont a gép tiszta),30+fokban az utánégetősnél az utánégetőt ki kell kapcsolni. első generációs fekvőhűtősnél a motortér öblítés nem frankó.
Válasz Zsolesz83 #2388. hozzászólásáraLegalább veszik a gépeket, úgy van vele a mérnök!!










Válasz Lackó #2385. hozzászólásáraBizony ezeknek is megvan a "gyenge" pontjuk! Az új szériás 6000 gépnél is vannak konstrukciós hibák! a régebbi Lexinek is van nyűgje, igaz az beszállítói alkatrész hiba miatt szoktak kiégni.





Válasz barazdabetyar. #2386. hozzászólásáraNem messze tőlünk egy több ezer hektáron gazdálkodó cégnél is majdnem bekövetkezett egy hasonló eset olyan három éve.Claas Lexion 780TT,első szezon,majd következő szezon is.Ez már a fektetett hűtős,ventilátoros.A hűtőn keresztül van el vezetve a kipufogó!Ott meg tapadt a por,és az izzott be.Komoly tervezői megoldás!
Válasz Lackó #2385. hozzászólására770
Válasz Lackó #2385. hozzászólásáraSzámát nem tudom.Második szezonját aratta.Valami üzemanyag problémát írt,aztán már égett is.
Válasz barazdabetyar. #2384. hozzászólásáraAzt a k....
Jól látom, hogy ez egy 7 vagy 8000es (új) Lexi volt?
https://www.beol.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/kigyulladt-egy-kombajn-totkomlos-hataraban-4148678/
Válasz Diesel Tibor #2381. hozzászólásáraElnézte a pirosat?
Válasz Bárány #2380. hozzászólásáraHa még át ment volna, az kétszeres vicc lett volna.
Válasz envagyok2 #2372. hozzászólásáraMa beszéltem az apjával ,a gyerek kórházban van túléli,meggyógyul.
Válasz Mihály #2379. hozzászólásáraÚgy látom, ez most nem ment át.
Vicc lett volna...
Válasz Bárány #2378. hozzászólására Hát ezek a mulzimiliomos bohocok gyakoróljanak a sajátterületükön ne minket veszélyeztessenek még akkor sem ha csíkzsebből kívágja azt a 20-100 milliós kombájn árát


Válasz GREVEN #2374. hozzászólásáraEgy kamikáze edzést tartott. Nekik is kell gyakorolni!
Válasz GREVEN #2374. hozzászólásáraEz kb olyan, mint itt a szomszéd faluban régen: 2 mtz szántott egy 10 hektáros földön, és frontálisan összementek
Válasz GREVEN #2374. hozzászólásáraOtt akart landolni a kombi tetőn a balfasz pilóta????????



Válasz GREVEN #2374. hozzászólásáraHát ez nem semmi.
Mi lesz legközelebb?
Tengeralattjáró
Kombájn ütközött repülővel
Az ember már sehol sincs biztonságban úgy látszik ezektől...
Válasz envagyok2 #2372. hozzászólására"Helyszíni információink szerint a traktor vezetője kizuhant a járműből, ezért a mentősök a helyszíni ápolást követően kórházba szállították. A mozdonyvezető a balesetet követően rosszul lett, ezért a mentősök őt is kivizsgálták és további vizsgálatok okán szintén kórházba szállították."
Válasz Tom250 #2371. hozzászólásáraazt már nehéz lett volna a böszmék leírniuk, hogy mi lett a gépésszel...
Válasz Gepi #2370. hozzászólásáraAz Origon azt írják:"A MÁV szerint
a vasúti átjáróban működött a fénysorompó."
Origo
Baon
Újabb baleset traktor vonat. Hogyan?!
Nem volt jó a sorompó?
Válasz Tom250 #2365. hozzászólásáraSzerintem is a lépcsőn utazott. Hányszor látok ilyen felelőtlenséget, engem meg hülyének néznek, mikor azt mondom szálj be, vagy szàlj le a lépcsőről mert addig sehová nem megyek.
Válasz Gandhy #2367. hozzászólására Hát a Dolly már régen elkészült úgyhogy nem újdonság csak egy valami hiányozhat belőle :az pédig az élvezet .De a mai világban már minden elképzelhető a birka nép meg hagyja mert az egyik kutató intézet majd ezt mondja a másik alátámasztja s közben BILLL bankszálájáról néhány millió lecsorog nekik ez már így megy régóta így kezdték amikor 9-ig nem adhatak alkoholt sehol ja mert a munkahelyen is betiltották a dolgozóknak természeteen a főnököt nem érhete baleset mert nem is dolgozott kávé rum aztán konyak s frissen fiatalosan megetett haza ha bírt ha nem várt egy kicsit s a vállalati ügyeletes kocsi hazavitte mert a formára adni kellet ám mint most


Válasz Mihály #2357. hozzászólásárahamarosan ez lerövidül, kell majd egy génszekvenszer, egy nanoszike, meg egy lombik
Válasz Tom250 #2365. hozzászólására
Az is lehet. A soha semmilyen körülmények közöttiből vannak a bajok. ha valaki egyszer mégis megpróbálja.
Válasz .Richard. #2364. hozzászólásáraA képeket elnézve, szerintem a fellépőn állhatott.
Válasz Ares 826 #2362. hozzászólásáraÉrtelmezhetetlen amit irnak. Ha a képen a vonórud alatt van és átment rajta akkor ,hogyan kerül a rud alá? Visszatolt,vagy az orsúlyokon ült.
Válasz Ares 826 #2362. hozzászólásáraLehet kibukott az ablakon ?
Válasz Gepi #2361. hozzászólásáraSajnálom a csávót de mi a faszt keresett a vonólapon vagy épp a vonórúdon?????????


Halálos baleset: traktor sodort maga alá egy férfit Debrecen külterületén
Válasz Rabó001 #2359. hozzászólására Csak nem csoport tag vagy a Face-n kutakodsz őseid után ???? meddig jutottál Böszörményből még nem értem ki úgy mond nem tudom hogy kerültek Böszörménybe az ősőkde nagy valószínűség szerint a Török hódoltság idején elég bonyolult de van idő remélem ...



Válasz .Richard. #2358. hozzászólásáraDehogy ő írta...
Másol-beilleszt. Facebook.
Válasz Mihály #2357. hozzászólásáraMondjuk ez nem volt tőled egy rossz irás. Ezen én is gondolkodtam már'hogy a dédiken tul kik hol lehetnek? De az ismeretlen. Akkoriban gondolom a temetőben a fejfa ahogy eltűnt böktek oda ujakat.
szoval csak ovatosan mert lehet egy rokon jön szembe. 
Ahhoz, hogy megszülethessünk szükségünk van:

2 szülő
4 nagyszülő
8 dédszülő
16 ük szülő
32 szép nagyszülők
64 penta nagyszülők
128 nexa-nagyszülők
256 hepta nagyszülők
512 okta nagyszülők
1024 nona nagyszülők
2048 deka nagyszülők
A nagyszülők megszólításának földrajzi elterjedése változhat.
Az elmúlt 11 generáció alatt 4094 ősre van szükség, és mindez körülbelül 300 évvel a születésünk előtt!
Állj meg egy pillanatra és gondolkodj el...
Mennyi sors, jellem, élet nyert és vesztett.
Hálát és szeretetet kell éreznünk minden ősünk iránt, mert mindegyik bennünk van.....s ahoz hogy meghaljunk csak néhány másodperc figyelmetlenség is elég VIGYÁZZUNK MAGUNKRA
Válasz Gumóka #2355. hozzászólásáraVoltak,vannak érdekességek náluk,lehetne róla mesélni.De hát ők ilyenek,nekik ez természetes.
Válasz Földönfuto #2353. hozzászólásáraNem kell bemutatni, ez az náluk, mikor mi azt hisszük, hogy már mindent láttunk, aztán meg leesik az állunk...

A román az autópályás lovasszekérrel jelenthet nekik és az orosz az, ahol minden második autó első szélvédője is "fűtőszálas"
Válasz *** HM *** #2351. hozzászólásáraTanulságos....van még fent a rendőr bácsinak hasonló, érdemes megnézni.
Válasz Gumóka #2348. hozzászólásáraIlyen a mentalitásuk,nekünk kicsit szokatlan.Még a Szovjetunióban ment előttem a teherautó,a hátuljára krétával volt felírva "a fék és világítás nem működik",ezzel meg volt oldva.A legjobban az tetszett mikor az MTZ a szalmahúzót éktelen csörömpöléssel húzta lakott területen az aszfalton.
Az a kérdés megúszhatták volna vajon ha 1 2 vagy 3 kategóriával nagyobban ül?
Válasz gazda001 #2343. hozzászólásáraMegnéztem a videót hát amik voltak kocsik benne az a kb legalja biztonságilag durván fogalmazva....

Kicsik olcsók stb.... Potenciális koporsók ezek mondhat ki mit akar...
Ha mákod van megúszod ha nincs mákod 2.5tonnásban sem úszod meg..... Mert azzal meg 150 200al jársz... Vagy a többi melletted....
Válasz Gepi #2349. hozzászólásáraAz ipse bennt maradt a 2 sinpár között. Kienged de be nem. Ugye elöbb vörös vagy legyen piros a lámpa aztán sorompo aztán az akadék. A pirosnál sem mehetne be. Talán a biztositok miatt költhetnek ilyenre? Egy mozdony elég drága egy auto miatti selejtezésre. A kocsik amiket huz megint. A baleset miatti késés elég huzos lehet. Utasok meg esetleg tehervonatnál ha kártérités stb Van. Esetleg csak egy széndioxidos kicsi töltéstől a célba éréséig mennyi idő lehet? 24 ora? Ha az ott oldalra borul? Kénsavas meg mindenféle veszélyes anyag. Benzin 60ezer liter kilottyan ? A többi kocsi meg belerongyol az is felrobban? stb? A környéket kilakoltatnák. Ha van idejük rá. Szoval elég necces ez. Egy autoszálito ha a traktornál bemegy akkor ott is minden milliárd. Ide sem ártanának ilyen megoldások. Az biztos nem az embereket védeni a cél.
Válasz Gumóka #2348. hozzászólásáraCsodát nem kell tőle várni
Válasz ...:::Pisti:::... #2347. hozzászólásáraCsoda egy ország az, nem meglepő
Üdv.
Kamionoztam 3 évig,
Oroszországban láttam ezt a megoldást.
Az útból ilyen vas lemezek nyílnak fel tilos jelzéskor.
Ezen ha akarsz se mész át.
Mondjuk az oroszoknak kell is ez.
Válasz _NB_ #2344. hozzászólásáraA vasútnál és még egypárár helyen a han, fény, egyébb figyelmeztető jelzések az ért vannak, hogy abiztonságosabbá tegye aközlekedést, a munkát.
nem szabad a jelenlegi tecnikai, technológiai szinvonal mellet ezeket figyemen kívül hegyni. Ha,azzal a berendezéssel, járművel, miegymással nem kockáztatunk, nem veszeélyeztetünk akkor nincs szükség a veszélyek jelzésére. DE, ha ez nem így van akkor szerintem igenis van jelentősége a jelzéseknek,- és ez függetelen pártállástó, nemtől, valléástól...stb... VAGY, meg kell változtatni a szabályokat..pl a vonat csak 20km/h sebességgel haladhat.
Válasz _NB_ #2344. hozzászólásáraMert itt hirtelen akkora qrva nagy demokrácia lett ! Mindenkinek joga van mindenhez, de az ésszerűségeket emberi jogokra hivatkozva hanyagolni kell.
Biztos hogy a tisztelt ginpice, vagy valamelyik másik környezetvédő alakulat elmagyarázta, hogy dudálás keltette zajhatás mennyire környezet terhelő, zavarja pl. a grédicsek költési időszakában a tojásrakást... pl. Na most ezt a faxkalapot állítanám oda hajnali kettőkor a szülők elé hogy sajnos a gyermekük közlekedési balesetben elhunyt...... mert elütötte a vonat ami nem dudálhatott a kereszteződésben.
sajnos a mai politika környezet erre vevő.
MOST LEHET MODIZNI !
Válasz Magister #2342. hozzászólására
Betiltani ?
Ki volt az az agyament, lakott területen kívül nyomhatnák a kürtöt ott nem zavaró annyira.
Múltkor néztem, egy amerikai csühöst az nyomta kürtöt az átjáróknál.
https://youtu.be/2gq1DqmWAhE?t=200
Kicsit másabb ott az eljárás ha jól látom.