Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! Vettem egy szippantót, amivel nitrosolt is hordtak és elég rozsdás belülröl. szeretném lekezelni. Van valami olyan megoldás, vagy szer ami erre jó, vagy marad a csiszolás és hagyományos festés?
Ennek ellenére, ha végig húzom a kezemet a felületen tiszta festék por lesz tőle a kezem.
Előző festék 3 in 1 köber (d810 higgitó)
A sima szintetikus higgitó oldhatja a festéket ?? vagy mi a gyászt tudok vele csinálni hogy Ne legyen festék poros a felület?? Gondolom nem tesz jót az alapozó és a felület közötti festék poros réteg a tapadásnak
Válasz Ndr #572. hozzászólásáraNem kezeltem, festés előtt, nitrohigítós ronggyal áttöröltem . A szürke nálam nem ez lett volna, így az alkyton matt feketéjéből kevertem bele, azt máshoz vettem igaz, de érdekes lett így a színe, viszont nem rossz
Ral9006 azt hiszem, de holnap megpróbálom megkeresni. 5-5 liter alapozó+festéket vettem, nitroval higítottam, 2 réteg ment mindegyikből, még maradt is.
Az alapozó fehér volt, azt is sikerült hasraütésre rendelni. Nálam pattog le itt-ott, igaz az oldalfalon, fapakoláskor amit erősebben dobtam neki az oldalnak, megpattant, valszeg a lemez is hajlott azért, egyébként, eddig tényleg jó, ha 3 év múlva műszakira nem kell fújni, megérte.
Illetve még az lenne a kérdésem, hogy anno mikor festettem a pótkocsit.
Köber 3 in 1 zománc festékkel fujtam 2 rétegben alapozó nélkül, és amit láttok fotót a külsejèről, az a festés után második héten már így nézett ki
Mondjuk azt hogy kicsit sem voltam ideges, úgy is maradt úgy felhúztam magam rajta.. egészhètvègès munkám ment kárba.
Érdeklődnék, hogy szerintetek mitől lehetett ez ? Alapozó hiánya vagy csak a köbernek az a festéket nem való arra, mint mondjuk az alkyton, hogy közvetlenül rozsdara ?
Ezért is akarok 1 réteg alapozót mindenképpen alárakni.
Ja és szórva volt pisztollyal. Esetleg a higgitó lehetett nem bele való ?
Elnézést a sok kérdésért csak szeretném jól csinálni
Válasz Ndr #567. hozzászólásáraAlkytonnal fújtam az enyémet 2 éve, eddig stabil. Az ég alatt áll.
Drótkorong meg rezgőcsiszoló is ment. Én mondjuk vettem hozzá a penetrátor alapozóját is, bár elvileg nem lenne szükséges, olyasmi festék, mint a hammerite, csak olcsóbb.
Válasz mtz1221 #563. hozzászólásáraA krampos is 3 tételes festék-higító-edző. Egyébként most használtam először, eddig jó. A hulladék olcsó trinát nekem is levedlett. A pótkocsimat alkytonnal festettem, elvileg a hammerite olcsóbb kategóriája, én mondjuk megvettem alá a penetrátor alapozóját, bírja 2 éve az is. Van kimondott nitrolakk festék is, azt nem ajánlom, a kaput csináltam vele itthon, idén kezdhetem előről.
Cinkromátos alapozó még lehet megoldás egy kombájnt fújtunk le vele szín alá, azzal sincs baj, aztán már 10 éve annak. A festékre ott már nem emlékszem.
Itt a helyi festékboltba, ha egy darab vedlett festéket is viszel be, kikeverik, vagy színkártyából, csak 2k-ból olcsóbb lett a készrekevert krampos.
Mipa rendszer a csúcs szerintem, de az már a magas árkategória. Olajost én nem használtam soha, arról nem tudok mit mondani.
Válasz Gumóka #562. hozzászólásáraÉn meg 3/1-bent először, utána meg olajosat. Nitro nem kell az udvarba, pár után levedlik meg tiszta rozsda. Vettem egy 50éves vetőgépet, és kevertetnék ki neki festéket, csak sajnálom eldobni a festéket ha utána próbálgatom. Olyan katalógus nem létezik amelyből tudnák színt keverni olajosból kb-ra ???
Válasz Gumóka #561. hozzászólásáraVan itt krampos festék, ahhoz van a higító, meg az edző(térhálósító), meg egy kancsó sima nitrohigító adr un szám szerint mind a 3 ugyan az
Szerintem nitrosra jó kell legyen, olajbázis kérdéses.
Én mondjuk csak nitrot, vagy észter higítót használok festékhez.
Válasz jozef19 #555. hozzászólásáraA lépcsőt kellene festeni az előző tulaj a fricceknél kicsit elgörbítette azt kellene kicsit megigazítanom és lefesteni. Mikor volt a váltás a színkódban azt tudod????
Válasz Sk Laci #549. hozzászólásárasajnos a használt az zsákbamacska.Rettentő sok függ az előző gazdától,hogy mennyire figyel a gépeire.Én azt mondom hogy az olaj legyen rendszeresen cserélve,ha valamelyik csapágy lóg ki kell cserélni míg szét nem hullik és be nem darálja valamelyik fogaskerék stb.Ez mind a kezelő felelőssége mert ő ül benne ,neki kell tudni ha változik a gép hangja.A használtauto is ilyen csak nálunk egy bolygókerék árán,felújitassz egy komplett automomotort.
Válasz Charlie Firpo #548. hozzászólásáraKöszönöm a részletes leírást. 2008-ban majdnem Same 200-at vettem, de végül NH lett. NH is olyan, hogy ki rakja össze. Sajnos az enyémen hibák voltak a gyatra összeszerelés miatt, javítások elég zsebbenyúllósak, de megcsináltam. Nálam évfüggő, mibe mennyi órát "rakok" de a nagy gépbe 200-250 óra között megy bele. Tavaly csak 100 óra.
Nézegettem melléje kb 180+ lovas traktort, de valahogyan nagyon tartok a használt gépektől, ha már az újnál is sikerült "belenyúlnom".
Válasz Sk Laci #546. hozzászólására.Voltak már vele gondok de ahhoz képest hogy közel jár a 15000 órához nem vészes.11 éve hajtjuk és eléggé lepusztult állapotba vettük,mint aminek nem volt gazdája,de ezt tükrözte az ára is.Váltóproblémák első perctöl,hengerfejek egyesével elkezdték kifujni a tömitést.Csináltam rajta egy motorgenerált,utána a váltó lett felújitva,vezetékek törtek,azokat cseréltem,de soha nem állt a munka miatta 2 napnál többet.A javitásokat is úgy ütemeztük amikor nem volt rá szükség.Motornál csapágyak,gyűrük ,tömitések cserélve,föt.köszörűlve,síkolások,új porlasztók.A váltóhiba amiatt volt hogy kikeményedtek a power munkahengereibe a gumigyűrűk,volt amelyik szakadt volt,kapcsosgyűrűk cseréje vezérlőszelepek gunigyűrűi bakelit keménységűre szilárdultak.Ami meglepő volt hogy sem a lamellákon sem a fogaskerekeken nem volt kopás.Kapott új csapágyakat ha már szét volt szedve.Azóta pöpec.Vagyis mostanában van valami elektromos baja mert 1 2 3-ban néha szétkapcsol.Beszéltem a lucrus bt-nél a szervizessel és arra jutottunk hogy valószinü a sebességjeladó néha nem ad jelet.(egyébként ajánlom mindenkinek őket nagyon korrektek ,telefonon is segitenek amiben tudnak ami nem mondható el a környékbeli szervizekről akik olajcserén kívűl nem igazán tudnak hozzászolni a géphez,vagy nem akarnak.)Diagra kellene dugni de sajnos a lucrus 250km-re van tőlem az talán pontosabban megmutatná a hibát.Ezek voltak a legnagyobb kiadások,ill volt egy bolygókerék csere az húzós volt 6k meg apróbb dolgok ,kormánygömbfely,talpcsapágy,turbo,stb.A gép maga brutál masszív,ebbe még van anyag.Kb 6-700 óra megy bele évente,olajcserét én 200 óránként megcsinálom.
Válasz Sk Laci #546. hozzászólására.Voltak már vele gondok de ahhoz képest hogy közel jár a 15000 órához nem vészes.11 éve hajtjuk és eléggé lepusztult állapotba vettük,mint aminek nem volt gazdája,de ezt tükrözte az ára is.Váltóproblémák első perctöl,hengerfejek egyesével elkezdték kifujni a tömitést.Csináltam rajta egy motorgenerált,utána a váltó lett felújitva,vezetékek törtek,azokat cseréltem,de soha nem állt a munka miatta 2 napnál többet.A javitásokat is úgy ütemeztük amikor nem volt rá szükség.Motornál csapágyak,gyűrük ,tömitések cserélve,föt.köszörűlve,síkolások,új porlasztók.A váltóhiba amiatt volt hogy kikeményedtek a power munkahengereibe a gumigyűrűk,volt amelyik szakadt volt,kapcsosgyűrűk cseréje vezérlőszelepek gunigyűrűi bakelit keménységűre szilárdultak.Ami meglepő volt hogy sem a lamellákon sem a fogaskerekeken nem volt kopás.Kapott új csapágyakat ha már szét volt szedve.Azóta pöpec.Vagyis mostanában van valami elektromos baja mert 1 2 3-ban néha szétkapcsol.Beszéltem a lucrus bt-nél a szervizessel és arra jutottunk hogy valószinü a sebességjeladó néha nem ad jelet.(egyébként ajánlom mindenkinek őket nagyon korrektek ,telefonon is segitenek amiben tudnak ami nem mondható el a környékbeli szervizekről akik olajcserén kívűl nem igazán tudnak hozzászolni a géphez,vagy nem akarnak.)Diagra kellene dugni de sajnos a lucrus 250km-re van tőlem az talán pontosabban megmutatná a hibát.Ezek voltak a legnagyobb kiadások,ill volt egy bolygókerék csere az húzós volt 6k meg apróbb dolgok ,kormánygömbfely,talpcsapágy,turbo,stb.A gép maga brutál masszív,ebbe még van anyag.Kb 6-700 óra megy bele évente,olajcserét én 200 óránként megcsinálom.
Válasz Rabó001 #540. hozzászólásáraHát Eb pótkocsi, láttam már minden színben.
konkrétan ezen barna és kék volt az oldalfal( a rozsdától), de a forgalmiba 07 zöld szerepel.
ma nézegettem és informálódtam, egyenlőre RAL6002(lombzöld) lesz.
Sziasztok. Mtz 82-est szeretném újra festeni piros és fekete színű. Meg tudná mondani valaki hogy mennyi és milyen típusú alapozó és festék szükséges a gép komplett festéséhez?
Válasz plantek.kriszta #531. hozzászólásáraPótkocsit festenék alapozás nélkül tudnám használni? Nem peregne le pár év múlva vagy alá kellene alapozni.
Mi a pontos típusa? Valami adat van róla? Lehet érdekel szürke színben.
Válasz Matyi50 #532. hozzászólásáraAz alkytonnak a penetrátor alapozóját használtam, elvileg az alkyton alá nem szükséges, én azért fújtam 2 rétegben azt is.
Jó volt vele dolgozni egyébként.
Lesz a télen egy mtz fülke felújításom, oda még maradt ebből alapozó, rá lesz szórva, viszont arra 2k megy majd fel.
Válasz atyu80 #521. hozzászólására2k festék alá,meg amugy is a sima egy komponensü alá is jó ha van alapozva ,mivel a régi krétásodott festéket valahogy stabilizálni kell,ha nem szeretnéd,hogy pár hónap ,év mulva kapargatni lehessen, Ilyenekre nagyon jó a sima filler ,ezek vannak spray be töltve is jó nagy dobozokban. Megéri aláfújni. A lepattogzást is takarja valamennyire,meg stabilizáélja is a régi réteget,nameg az uj 2K alá sokkal jobb tapadóhidat képez.
729 hozzászólás
Sziasztok! Vettem egy szippantót, amivel nitrosolt is hordtak és elég rozsdás belülröl. szeretném lekezelni. Van valami olyan megoldás, vagy szer ami erre jó, vagy marad a csiszolás és hagyományos festés?
Válasz Ndr #576. hozzászólásáraÉn nitrohigítóval szoktam áttörölni, teljesen jó, csak a festett felületre nem már.
Válasz Ndr #576. hozzászólásáraValami ilyennel áttörölgeted, tiszta lesz. Ott lessz a rongyon minden.
Halihó.
Lecsiszoltam drót koronggal, lemostam magasnyomású mosóval, átfújtam kompresszorral, 2* áttöröltem szintetikus higgîtóval.
Ennek ellenére, ha végig húzom a kezemet a felületen tiszta festék por lesz tőle a kezem.
Előző festék 3 in 1 köber (d810 higgitó)
A sima szintetikus higgitó oldhatja a festéket ?? vagy mi a gyászt tudok vele csinálni hogy Ne legyen festék poros a felület?? Gondolom nem tesz jót az alapozó és a felület közötti festék poros réteg a tapadásnak
Előre is köszönöm a segítséget!!
Válasz Gumóka #574. hozzászólására
Válasz Ndr #572. hozzászólásáraNem kezeltem, festés előtt, nitrohigítós ronggyal áttöröltem . A szürke nálam nem ez lett volna, így az alkyton matt feketéjéből kevertem bele, azt máshoz vettem igaz, de érdekes lett így a színe, viszont nem rossz
Ral9006 azt hiszem, de holnap megpróbálom megkeresni. 5-5 liter alapozó+festéket vettem, nitroval higítottam, 2 réteg ment mindegyikből, még maradt is.
Az alapozó fehér volt, azt is sikerült hasraütésre rendelni. Nálam pattog le itt-ott, igaz az oldalfalon, fapakoláskor amit erősebben dobtam neki az oldalnak, megpattant, valszeg a lemez is hajlott azért, egyébként, eddig tényleg jó, ha 3 év múlva műszakira nem kell fújni, megérte.
Illetve még az lenne a kérdésem, hogy anno mikor festettem a pótkocsit.
Köber 3 in 1 zománc festékkel fujtam 2 rétegben alapozó nélkül, és amit láttok fotót a külsejèről, az a festés után második héten már így nézett ki
Mondjuk azt hogy kicsit sem voltam ideges, úgy is maradt úgy felhúztam magam rajta.. egészhètvègès munkám ment kárba.
Érdeklődnék, hogy szerintetek mitől lehetett ez ? Alapozó hiánya vagy csak a köbernek az a festéket nem való arra, mint mondjuk az alkyton, hogy közvetlenül rozsdara ?
Ezért is akarok 1 réteg alapozót mindenképpen alárakni.
Ja és szórva volt pisztollyal. Esetleg a higgitó lehetett nem bele való ?
Elnézést a sok kérdésért csak szeretném jól csinálni
Válasz Gumóka #570. hozzászólásáraKöszi a választ és a reprezentatív bemutatót.
A rozsdát csiszoláson kívül nem kezelted le semmivel ?
Rozsdamaró / Rozsdaátalakîtó.
Szürkère szeretném festeni a pótkocsit, milyen színű legyen az alapozó , a megfelelő munkaminősèg érdekében ?
UI: Az alkytonból milyen szürkèt rendeltèl ? Ez az egér szürke ha jól látom ?
Válasz Gumóka #570. hozzászólásáraKöszi a választ és a reprezentatív bemutatót.
A rozsdát csiszoláson kívül nem kezelted le semmivel ?
Rozsdamaró / Rozsdaátalakîtó.
Szürkère szeretném festeni a pótkocsit, milyen színű legyen az alapozó , a megfelelő munkaminősèg érdekében ?
UI: Az alkytonból milyen szürkèt rendeltèl ? Ez az egér szürke ha jól látom ?
Válasz Gumóka #568. hozzászólására
Válasz Ndr #567. hozzászólásáraEzzel meg ilyennel is.
Válasz Ndr #567. hozzászólásáraAlkytonnal fújtam az enyémet 2 éve, eddig stabil. Az ég alatt áll.
Drótkorong meg rezgőcsiszoló is ment. Én mondjuk vettem hozzá a penetrátor alapozóját is, bár elvileg nem lenne szükséges, olyasmi festék, mint a hammerite, csak olcsóbb.
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni.
Adott egy pótkocsi, amit szeretnék végre igényesen rendbe hozni. Nem az a célom, hogy 5 évente teljes festés, hanem egy újra fújás elég legyen.
Tehát szeretném szépen megcsinálni.
Rozsdátlanîtás elég átcsiszolni rezgő csiszolóval?
1 réteg alapozón és 2 réteg festéken gondolkodom.
De olvastam itt az alkytonról is. Javaslatokat szívesen fogadok!!
Előre is köszönöm a segítséget
Üdv.class dominator zöld szín kódját tudja valaki szükségem volna rá köszönöm előre
Pótkocsira hol kapni,olcsó jó 2 K festéket?Piros,kék,szürke kellene.
Válasz mtz1221 #563. hozzászólásáraA krampos is 3 tételes festék-higító-edző. Egyébként most használtam először, eddig jó. A hulladék olcsó trinát nekem is levedlett. A pótkocsimat alkytonnal festettem, elvileg a hammerite olcsóbb kategóriája, én mondjuk megvettem alá a penetrátor alapozóját, bírja 2 éve az is. Van kimondott nitrolakk festék is, azt nem ajánlom, a kaput csináltam vele itthon, idén kezdhetem előről.
Cinkromátos alapozó még lehet megoldás egy kombájnt fújtunk le vele szín alá, azzal sincs baj, aztán már 10 éve annak. A festékre ott már nem emlékszem.
Itt a helyi festékboltba, ha egy darab vedlett festéket is viszel be, kikeverik, vagy színkártyából, csak 2k-ból olcsóbb lett a készrekevert krampos.
Mipa rendszer a csúcs szerintem, de az már a magas árkategória. Olajost én nem használtam soha, arról nem tudok mit mondani.
Válasz Gumóka #562. hozzászólásáraÉn meg 3/1-bent először, utána meg olajosat. Nitro nem kell az udvarba, pár után levedlik meg tiszta rozsda. Vettem egy 50éves vetőgépet, és kevertetnék ki neki festéket, csak sajnálom eldobni a festéket ha utána próbálgatom. Olyan katalógus nem létezik amelyből tudnák színt keverni olajosból kb-ra ???
Válasz Gumóka #561. hozzászólásáraVan itt krampos festék, ahhoz van a higító, meg az edző(térhálósító), meg egy kancsó sima nitrohigító adr un szám szerint mind a 3 ugyan az
Szerintem nitrosra jó kell legyen, olajbázis kérdéses.
Én mondjuk csak nitrot, vagy észter higítót használok festékhez.
Válasz mtz1221 #560. hozzászólásáraPróbafújás! Én se tudom, én festés előtt mindig rápróbálok.
Két komponenses festéket rálehet fújni előtte nitro vagy olajbázisú festékkel festettre ??? Vagy melyikre lehet ???
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy menyi festék szükséges egy mtz-80-as nagyfülkés festéséhez?
ZETOR 3011 kék illetve a motor (talán vajszinű az eredeti) mi lehet a szinkód? Köszönöm a segítséget!
Válasz Ares 826 #556. hozzászólására97-ben lett a szürke alváz,lehet akkor,nem tudom..
Válasz jozef19 #555. hozzászólásáraA lépcsőt kellene festeni az előző tulaj a fricceknél kicsit elgörbítette azt kellene kicsit megigazítanom és lefesteni. Mikor volt a váltás a színkódban azt tudod????
Válasz Ares 826 #554. hozzászólására6100 a régi,6105 az új..
Claas gépek festék zőőőőőőőőőőőőőőőd kódja kellene kollégák, egy kis lépcső festésre kellene kevertetni festéket. Köszi előre is a segítséget.
Válasz lorant90 #551. hozzászólásáraSiennagrün talán Ral1020.
Válasz lorant90 #551. hozzászólásáraViszel egy darab bádogot a festék boltba,ott majd ki keverik!Ha kell még mattítanak is!
Udv. Valaki tudja esetleg a fortschritt gepek barna ,zold szinkodjat ??
Válasz Sk Laci #549. hozzászólásárasajnos a használt az zsákbamacska.Rettentő sok függ az előző gazdától,hogy mennyire figyel a gépeire.Én azt mondom hogy az olaj legyen rendszeresen cserélve,ha valamelyik csapágy lóg ki kell cserélni míg szét nem hullik és be nem darálja valamelyik fogaskerék stb.Ez mind a kezelő felelőssége mert ő ül benne ,neki kell tudni ha változik a gép hangja.A használtauto is ilyen csak nálunk egy bolygókerék árán,felújitassz egy komplett automomotort.
Válasz Charlie Firpo #548. hozzászólásáraKöszönöm a részletes leírást. 2008-ban majdnem Same 200-at vettem, de végül NH lett. NH is olyan, hogy ki rakja össze. Sajnos az enyémen hibák voltak a gyatra összeszerelés miatt, javítások elég zsebbenyúllósak, de megcsináltam. Nálam évfüggő, mibe mennyi órát "rakok" de a nagy gépbe 200-250 óra között megy bele. Tavaly csak 100 óra.
Nézegettem melléje kb 180+ lovas traktort, de valahogyan nagyon tartok a használt gépektől, ha már az újnál is sikerült "belenyúlnom".
Válasz Sk Laci #546. hozzászólására.Voltak már vele gondok de ahhoz képest hogy közel jár a 15000 órához nem vészes.11 éve hajtjuk és eléggé lepusztult állapotba vettük,mint aminek nem volt gazdája,de ezt tükrözte az ára is.Váltóproblémák első perctöl,hengerfejek egyesével elkezdték kifujni a tömitést.Csináltam rajta egy motorgenerált,utána a váltó lett felújitva,vezetékek törtek,azokat cseréltem,de soha nem állt a munka miatta 2 napnál többet.A javitásokat is úgy ütemeztük amikor nem volt rá szükség.Motornál csapágyak,gyűrük ,tömitések cserélve,föt.köszörűlve,síkolások,új porlasztók.A váltóhiba amiatt volt hogy kikeményedtek a power munkahengereibe a gumigyűrűk,volt amelyik szakadt volt,kapcsosgyűrűk cseréje vezérlőszelepek gunigyűrűi bakelit keménységűre szilárdultak.Ami meglepő volt hogy sem a lamellákon sem a fogaskerekeken nem volt kopás.Kapott új csapágyakat ha már szét volt szedve.Azóta pöpec.Vagyis mostanában van valami elektromos baja mert 1 2 3-ban néha szétkapcsol.Beszéltem a lucrus bt-nél a szervizessel és arra jutottunk hogy valószinü a sebességjeladó néha nem ad jelet.(egyébként ajánlom mindenkinek őket nagyon korrektek ,telefonon is segitenek amiben tudnak ami nem mondható el a környékbeli szervizekről akik olajcserén kívűl nem igazán tudnak hozzászolni a géphez,vagy nem akarnak.)Diagra kellene dugni de sajnos a lucrus 250km-re van tőlem az talán pontosabban megmutatná a hibát.Ezek voltak a legnagyobb kiadások,ill volt egy bolygókerék csere az húzós volt 6k meg apróbb dolgok ,kormánygömbfely,talpcsapágy,turbo,stb.A gép maga brutál masszív,ebbe még van anyag.Kb 6-700 óra megy bele évente,olajcserét én 200 óránként megcsinálom.
Válasz Sk Laci #546. hozzászólására.Voltak már vele gondok de ahhoz képest hogy közel jár a 15000 órához nem vészes.11 éve hajtjuk és eléggé lepusztult állapotba vettük,mint aminek nem volt gazdája,de ezt tükrözte az ára is.Váltóproblémák első perctöl,hengerfejek egyesével elkezdték kifujni a tömitést.Csináltam rajta egy motorgenerált,utána a váltó lett felújitva,vezetékek törtek,azokat cseréltem,de soha nem állt a munka miatta 2 napnál többet.A javitásokat is úgy ütemeztük amikor nem volt rá szükség.Motornál csapágyak,gyűrük ,tömitések cserélve,föt.köszörűlve,síkolások,új porlasztók.A váltóhiba amiatt volt hogy kikeményedtek a power munkahengereibe a gumigyűrűk,volt amelyik szakadt volt,kapcsosgyűrűk cseréje vezérlőszelepek gunigyűrűi bakelit keménységűre szilárdultak.Ami meglepő volt hogy sem a lamellákon sem a fogaskerekeken nem volt kopás.Kapott új csapágyakat ha már szét volt szedve.Azóta pöpec.Vagyis mostanában van valami elektromos baja mert 1 2 3-ban néha szétkapcsol.Beszéltem a lucrus bt-nél a szervizessel és arra jutottunk hogy valószinü a sebességjeladó néha nem ad jelet.(egyébként ajánlom mindenkinek őket nagyon korrektek ,telefonon is segitenek amiben tudnak ami nem mondható el a környékbeli szervizekről akik olajcserén kívűl nem igazán tudnak hozzászolni a géphez,vagy nem akarnak.)Diagra kellene dugni de sajnos a lucrus 250km-re van tőlem az talán pontosabban megmutatná a hibát.Ezek voltak a legnagyobb kiadások,ill volt egy bolygókerék csere az húzós volt 6k meg apróbb dolgok ,kormánygömbfely,talpcsapágy,turbo,stb.A gép maga brutál masszív,ebbe még van anyag.Kb 6-700 óra megy bele évente,olajcserét én 200 óránként megcsinálom.
Válasz Charlie Firpo #545. hozzászólásáraSzia!
A Lambóval hogyan vagy megelégedve?
Az egyik festve Mipa 2k akrillal,a másik polírozva.
szerintem egész jó lett.
Válasz jozef19 #543. hozzászólásáraKöszi a segítséget, ezzel fogom akkor lefestetni a két első művelőkereket a gyártóval.
Válasz Ares 826 #542. hozzászólásárahttps://www.schlepper-teile.de/de/traktorteile/buechner_erbedol_feidal_schlepperlack/nach_herstellern/renault/index.pmode?detailid=3294
kollégák esetleg tudja valaki közületek a röncsi felninek a tört fehér szín RAL kódját?? Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz Rabó001 #540. hozzászólásáraHát Eb pótkocsi, láttam már minden színben.
konkrétan ezen barna és kék volt az oldalfal( a rozsdától), de a forgalmiba 07 zöld szerepel.
ma nézegettem és informálódtam, egyenlőre RAL6002(lombzöld) lesz.
Csak azt nem tudom a festékbolt nyitva van-e
Válasz HGabi #538. hozzászólásáraHa nem adott típus gyári színét akarod, akkor ami neked tetszik.
Válasz HGabi #538. hozzászólásáraA trágyának teljesen mindegy milyen zöld!
sziasztok
pótkocsit kellene festenem. zöld színű.
kérdésem az hogy milyen ral kód illik legjobban a pótkocsikhoz?
gondolkozok a 6003 ral kódon is.
Sziasztok. Mtz 82-est szeretném újra festeni piros és fekete színű. Meg tudná mondani valaki hogy mennyi és milyen típusú alapozó és festék szükséges a gép komplett festéséhez?
Előre is köszönöm a segitséget.
Sziasztok! Krone bálázó szineknek a kódját esetleg még festék fajtát is tudnátok nekem mondani?
Válasz KalmárGazda #534. hozzászólásáraNem kell alapozni Mipa 250-50 ipari selyemfényü 2k-s festék
Válasz plantek.kriszta #531. hozzászólásáraPótkocsit festenék alapozás nélkül tudnám használni? Nem peregne le pár év múlva vagy alá kellene alapozni.
Mi a pontos típusa? Valami adat van róla? Lehet érdekel szürke színben.
Válasz Matyi50 #532. hozzászólásáraAz alkytonnak a penetrátor alapozóját használtam, elvileg az alkyton alá nem szükséges, én azért fújtam 2 rétegben azt is.
Jó volt vele dolgozni egyébként.
Lesz a télen egy mtz fülke felújításom, oda még maradt ebből alapozó, rá lesz szórva, viszont arra 2k megy majd fel.
Válasz atyu80 #521. hozzászólására2k festék alá,meg amugy is a sima egy komponensü alá is jó ha van alapozva ,mivel a régi krétásodott festéket valahogy stabilizálni kell,ha nem szeretnéd,hogy pár hónap ,év mulva kapargatni lehessen, Ilyenekre nagyon jó a sima filler ,ezek vannak spray be töltve is jó nagy dobozokban. Megéri aláfújni. A lepattogzást is takarja valamennyire,meg stabilizáélja is a régi réteget,nameg az uj 2K alá sokkal jobb tapadóhidat képez.
Válasz Jakabjóska #525. hozzászólásáraVan nálam 2 K -s Mipa ipari festék postázom is, 3000 Ft /kg edzővel! RAL kód alapján! 06205399282
Válasz Szabi. #529. hozzászólásáraBezzeg régen nem volt tűzfalunk rajta, de volt aki ezt is elrendezte.
Egyébként meg ebédidőbe néztem...