Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak623 FtBenzin árak616 FtEUR390.47 FtUSD358.68 FtCHF403.71 FtGBP463.39 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mtz1221 #4337. hozzászólására
A zetoron az a gumivan amit a fasirtra vettem anno kb
10éve
18.4- 34 es 12pr mitas
Kb 3000 órát ment azonsem lehet látni a kopást.
Viszont ha fefújom 1.5re a lazítósem nyomja össze
De mintha fakeréken mennék.
Mtz re vagy radiált (csak aránytalanul drága)
Vagy diagonál és abból a 8pr elég. A 10-12pr nagyonkemény alá.
Tovább tart de a gerincedet kinyírja.
Válasz csabahegeszt #4307. hozzászólására
Hol Laksz?
Losoncon most 145000ft az özka 12vásznas gumi, szerdán megyek érte, szlikre koptattam a régieket. +421948210225 ez a számuk.
Jut eszembe,ènnekem meg a 15 èves MTZ hátsó gumit a felni peremnèl vagy 10centit szètrepedt. Fogalmam nincs mitől. 1.5alatt soha nincs a nyomás. Egyszer villáztam vele toronnyal tèglát,cserepet,akkor rendesen belapult. De csak 5mètert gurultam vele. Na,az mitől repedhetett be? Kb. 5milit belemegy a csavarhúzó.
Azt akartam kinyögni,hogy öregszik,azèrt repedt,mert nincs benne anyag valami. Szètporlad magában folyamatosan. Ezt kivül lehet a nap is segíti,de gondolom csak aratáskor süti a nap,így belül is eszi a nyavaja,mert szar nincs benne anyag belül. A kopás rugatás az más. Ott látni mi van,de ezek nem úgy öregednek,mint règen. Remèlem èrthető. Ha egy mètert sem megy akkor sem fog kibírni èvtizedeket az új.
Válasz Büresz #4314. hozzászólására
Nekem is így néz ki a 2008 évi gyártású 200 lovas traktoron a michelin gumi.
A kombájnon a Firestonen ráadásul a kukoricától meg van jobban csapdosva.
Én hagyom, még szerintem elmegy egy darabig.
Zetoron 2004 gyártmányún a hátsók még gyáriak, de az sokkal jobban össze van repedezve, sok helyen rossz ránézni. 1000 Kg big-bag okat emelget, 3 m-re hátra kinyúlva. Terhelést kap rendesen, eddig bírta. Igaz az új gumik már márciustól otthon vannak, de még nem jutottam el odáig, hogy kicseréljem.
Ami a képen látszik egyébként, lófaux, felületi sérülés, millió ilyet tudok mutatni. A köröm alatt is kell legyen falvastagság, ha beérne a beléig, már az ujja beleférne.
De óvatosan kis csavarhúzóval bele kell nyúlni, megmutatja a mélységét, ránézésre nem lesz sok.
2001-es Tx66 gyári gumizással ment csonktaposó nélkül is kukoricában, 5000+óra felett, hátul a kormányzottat kellett cserélni, de elől a gyári gumikkal lett eladva. Azok ennél rondábbak voltak, ahol a soron ment.
De láttad volna, ahol dolgoztam, építőipari billencs kocsikon, hogy nézett ki sokszor a gumi végig, mert a kő szétvagdalta, meg kapartatás, miegymás... Póton, kocsin, mindegy.
Azokat is le tudtuk koptatni, pedig olcsóbb kategóriás gumikat kaptunk mindig, pont ezért.
Ismerős kombájnján a külső rèteg mállik le oldalt. De kb. 3centi gumi sok rèteg. Kb. 40 èves gumi. Règen jók voltak,ma nem. Itt az a baj,hogy a kèpen látható nem 40lehet. Egyiket èn levennèm megnèzni gumisnál.
Válasz Büresz #4314. hozzászólására
Még belülről nincsenek hajszál repedések, addig nem lesz annak semmi baja. Ha belül is van valami, akkor kombájnról ledobnám. Mondanám hogy fújd fel 5 bárra mesziről, és ha nem megy szét nem is fog. De nem mondom, nehogy baj legyen belőle.
Azért egy kombájn első kerekes durrdefektet nem biztos hogy megéri kockáztatni.
Volt benne részem. A harmadik városban találtunk megfelelő méretűt. És még arra is azt mondta a gumis jó ha hazáig kibírja. Szerdán volt a defekt és pénteken tudtunk aratni. Mert abban biztos lehetsz hogy vasárnap menne szét vagy ünnepnap.
Szerintem az mtzre a 8as max a10es való. Megveszed a 12es 16ost olyam mint a lőcsösszekér minden kavicsot megérzel a derekaddal.
Gondolkodom a keréknyomás állításon. Szerintem sokat segítene. A 12145ösön 12pr es van minha fakerék lenne.
Fújkálom engedem állandóan.
Még jó , hogy 25től nemmegy többet. 18.4x34es 6tonna
Ugyanez mtzén egy katasztrófa.
Válasz Balázs. #4300. hozzászólására
Nekem a nagyra a gyári orosz 21 körmös radiál után pár éve 10 vásznas 23 körmös petlas lett. Sokkal kényelmesebb, meg 1.6 báron sem lapúl, egy repedés sincs rajta. Szerintem nem jobb semmivel a radiál olcsóban, csak költséges.
Válasz Lac83 #4295. hozzászólására
Szia
Ma rakattam föl az asenso gumit.
5év gyártói gari
Ha sokat hasznàlod taurus.
Az egy más komfortfokozat!
És az ára is.
Sokat használod megéri.
Ha jól tudom gesztelyi vagy.
Szerintem kérdezd meg az arnóti körforgónál a Béres Gumit, vagy a miskolci bevezetőn a Likőrgyár mellett a Gumidiszkontot is.
Én amikor gumit kerestem jó árakat mondtak mindketten.
Végül Petlas lett a Gumidiszkonttól (11,2-28)
4341 hozzászólás
Válasz mtz1221 #4340. hozzászólására
Vagy a 16x 6.50-7.50 is akörül magasságra.
Válasz envagyok2 #4339. hozzászólására
Valamelyik 17.5-es lesz ott.
a 15,3-as gumi váltóméretet tudna valaki mondani? sokkal keskenyebb kellene, 180-200 kb max. .. köszönet
Válasz mtz1221 #4337. hozzászólására
A zetoron az a gumivan amit a fasirtra vettem anno kb
10éve
18.4- 34 es 12pr mitas
Kb 3000 órát ment azonsem lehet látni a kopást.
Viszont ha fefújom 1.5re a lazítósem nyomja össze
De mintha fakeréken mennék.
Mtz re vagy radiált (csak aránytalanul drága)
Vagy diagonál és abból a 8pr elég. A 10-12pr nagyonkemény alá.
Tovább tart de a gerincedet kinyírja.
Gyerekek nem akarom reklámozni, de nekem 2200 órás petlasom is van, ami mindig túlterhelve megy, és még olyan mint az új.
Ózdon lakom, Tornaljára megyek érte, 50km oda vissza. 40euro a belsö. Nem tudom hogy áfás-e, nekem nem kell papir.
Válasz csabahegeszt #4333. hozzászólására
Szerintem vanolyan mint a bkt
Válasz rtamas76 #4332. hozzászólására
Azt tudom .
Lényeg hogy jó legyen
Válasz csabahegeszt #4330. hozzászólására
De ha megnéznéd nemvagyunk egymástól messze!
Válasz csabahegeszt #4330. hozzászólására
Kaposflex
Ha van errefuvarjuk ingyen lehozzák!
Válasz rtamas76 #4329. hozzászólására
Rendelted vagy mentél érte?
Hol lehet rendelni?
Válasz csabahegeszt #4328. hozzászólására
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240611061837_1000002373.jpg)
Nekem ilyenvan!
5év gyártói gari!
Válasz pityikusz #4327. hozzászólására
Borsod megye Oszlár
Ez nettó?
Te merre laksz?
Jó lenne nekem is.
Válasz csabahegeszt #4307. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Hol Laksz?
Losoncon most 145000ft az özka 12vásznas gumi, szerdán megyek érte, szlikre koptattam a régieket. +421948210225 ez a számuk.
Köszönöm a hozzászólásokat.
Elvileg csak felületi, de mondom hátha van ilyen valakinek akinek nem bírta tovább. Persze a régi gumik 40 éveket kibírtak, most meg pár év és kuka.
Válasz Gumóka #4321. hozzászólására
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Jut eszembe,ènnekem meg a 15 èves MTZ hátsó gumit a felni peremnèl vagy 10centit szètrepedt. Fogalmam nincs mitől. 1.5alatt soha nincs a nyomás. Egyszer villáztam vele toronnyal tèglát,cserepet,akkor rendesen belapult. De csak 5mètert gurultam vele. Na,az mitől repedhetett be? Kb. 5milit belemegy a csavarhúzó.
Válasz Gumóka #4321. hozzászólására
Azt akartam kinyögni,hogy öregszik,azèrt repedt,mert nincs benne anyag valami. Szètporlad magában folyamatosan. Ezt kivül lehet a nap is segíti,de gondolom csak aratáskor süti a nap,így belül is eszi a nyavaja,mert szar nincs benne anyag belül. A kopás rugatás az más. Ott látni mi van,de ezek nem úgy öregednek,mint règen. Remèlem èrthető. Ha egy mètert sem megy akkor sem fog kibírni èvtizedeket az új.
Válasz Büresz #4314. hozzászólására
Nekem is így néz ki a 2008 évi gyártású 200 lovas traktoron a michelin gumi.
A kombájnon a Firestonen ráadásul a kukoricától meg van jobban csapdosva.
Én hagyom, még szerintem elmegy egy darabig.
Zetoron 2004 gyártmányún a hátsók még gyáriak, de az sokkal jobban össze van repedezve, sok helyen rossz ránézni. 1000 Kg big-bag okat emelget, 3 m-re hátra kinyúlva. Terhelést kap rendesen, eddig bírta. Igaz az új gumik már márciustól otthon vannak, de még nem jutottam el odáig, hogy kicseréljem.
Válasz .Richard. #4319. hozzászólására
Ami a képen látszik egyébként, lófaux, felületi sérülés, millió ilyet tudok mutatni. A köröm alatt is kell legyen falvastagság, ha beérne a beléig, már az ujja beleférne.
De óvatosan kis csavarhúzóval bele kell nyúlni, megmutatja a mélységét, ránézésre nem lesz sok.
Válasz .Richard. #4319. hozzászólására
2001-es Tx66 gyári gumizással ment csonktaposó nélkül is kukoricában, 5000+óra felett, hátul a kormányzottat kellett cserélni, de elől a gyári gumikkal lett eladva. Azok ennél rondábbak voltak, ahol a soron ment.
De láttad volna, ahol dolgoztam, építőipari billencs kocsikon, hogy nézett ki sokszor a gumi végig, mert a kő szétvagdalta, meg kapartatás, miegymás... Póton, kocsin, mindegy.
Azokat is le tudtuk koptatni, pedig olcsóbb kategóriás gumikat kaptunk mindig, pont ezért.
Válasz Gumóka #4316. hozzászólására
Ismerős kombájnján a külső rèteg mállik le oldalt. De kb. 3centi gumi sok rèteg. Kb. 40 èves gumi. Règen jók voltak,ma nem. Itt az a baj,hogy a kèpen látható nem 40lehet. Egyiket èn levennèm megnèzni gumisnál.
Válasz Büresz #4314. hozzászólására
Még belülről nincsenek hajszál repedések, addig nem lesz annak semmi baja. Ha belül is van valami, akkor kombájnról ledobnám. Mondanám hogy fújd fel 5 bárra mesziről, és ha nem megy szét nem is fog. De nem mondom, nehogy baj legyen belőle.
Azért egy kombájn első kerekes durrdefektet nem biztos hogy megéri kockáztatni.
Volt benne részem. A harmadik városban találtunk megfelelő méretűt. És még arra is azt mondta a gumis jó ha hazáig kibírja. Szerdán volt a defekt és pénteken tudtunk aratni. Mert abban biztos lehetsz hogy vasárnap menne szét vagy ünnepnap.
Válasz Büresz #4314. hozzászólására
Rábán volt olyan gumi, aminek a repedésébe belefért az ujjam. Úgy lett eladva is, éveken át ment.
Feleslegesen ne költekezz, ha nem szakad a vászon, bírja még.
Válasz Büresz #4314. hozzászólására
szinte minden köz ilyen
Válasz mtz1221 #4312. hozzászólására
Vagy a rendszámomon és úgy vannak vele én nem odavalósi magyar vagyok, és velem lehetnek rendesek ???
Válasz Balázs. #4310. hozzászólására![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Akkor nekem lássák a pofámon hogy nem odavalósi vagyok ???
Válasz mtz1221 #4309. hozzászólására
Sajnos igaza van Balázsnak.
Válasz mtz1221 #4309. hozzászólására
Magyarországon már kb sehol nem fogják oda adni. Annyit lehet csinálni hogy
mg vállakozó ismerős nevére megvenni.....
Válasz csabahegeszt #4307. hozzászólására![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Körbe kérdezed a környékeden lévőket személyesen, nem telefonon. Nekem kb mindent oda szoktak adni, kisebb helyeken.
Válasz csabahegeszt #4307. hozzászólására![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Háztól!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Szoktak hirdetni!
Tudom hülye kérdés de hátha.
![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Hol lehetne venni á.a nélkül gumit ?
15.5x38 as
Sziasztok!
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Segítséget kérnék, az alábbi gumik váltóméret ügyileg pariban vannak?
Jelenlegi gumizása a traktornak:
520/85 R38 és 420/85 R28
Felszerelendő művelő kerék méretek:
270/95 R48 és 230/95 R36
Előre is köszönöm!
Gazdatársak érdeklődnék 15.5 r 38 as mtz hátsó használt gumi érdekelne ha valakinek van félredobva én még használni tudnám.
Szerintem az mtzre a 8as max a10es való. Megveszed a 12es 16ost olyam mint a lőcsösszekér minden kavicsot megérzel a derekaddal.
Gondolkodom a keréknyomás állításon. Szerintem sokat segítene. A 12145ösön 12pr es van minha fakerék lenne.
Fújkálom engedem állandóan.
Még jó , hogy 25től nemmegy többet. 18.4x34es 6tonna
Ugyanez mtzén egy katasztrófa.
Köszönöm a válaszokat.
Válasz Balázs. #4300. hozzászólására
Nekem a nagyra a gyári orosz 21 körmös radiál után pár éve 10 vásznas 23 körmös petlas lett. Sokkal kényelmesebb, meg 1.6 báron sem lapúl, egy repedés sincs rajta. Szerintem nem jobb semmivel a radiál olcsóban, csak költséges.
Válasz rtamas76 #4296. hozzászólására
Taurust már nem gyártanak
Válasz mtz1221 #4298. hozzászólására
Miért ajánlod a diagonált? Nem mondom hogy rossz, most cseréltem én is ,de alig vártam hogy le cseréljem
Válasz Lac83 #4295 hozzászxólására
Ceat Farm max 400/75 R 38 vagy Alliance- agristar 2. 400/75 R38
Válasz Lac83 #4295. hozzászólására![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
12 vásznas diagonált, legalább 22 körömmel.
Válasz rtamas76 #4296. hozzászólására
Köszönöm
Válasz Lac83 #4295. hozzászólására
Szia
Ma rakattam föl az asenso gumit.
5év gyártói gari
Ha sokat hasznàlod taurus.
Az egy más komfortfokozat!
És az ára is.
Sokat használod megéri.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 15,5 r38 köpenyt ki mit ajánl? Főleg függesztett munkagépeket használok.
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz ND #4293. hozzászólására
Megkérdezem köszi
15.5x38 asceon109 nettó
Házhozszállítva.
Válasz rtamas76 #4292. hozzászólására
Ha jól tudom gesztelyi vagy.
Szerintem kérdezd meg az arnóti körforgónál a Béres Gumit, vagy a miskolci bevezetőn a Likőrgyár mellett a Gumidiszkontot is.
Én amikor gumit kerestem jó árakat mondtak mindketten.
Végül Petlas lett a Gumidiszkonttól (11,2-28)
Az asceon 5év garit válal mint a bkt. Kaposflex.
Oroszra ukránra nincs gari
Bár ezt is kitudja érvényesíteni?