Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Büresz #2873. hozzászólásáraHa megmézed, tempóra van megadva a terhelés.
Tehát minnél lassabban mész, annál tovább bírja a nagy súlyt. Ez tökéletes, mert a kombàjnnal jellemzően 10 km/h alatt mész, főleg ha tele a tartály, satöbbi. A diagonálnak az a baja csak, mint az olcsó gumiknak, hogy felfújva kidomborodik. Egy drága gumi, üvegre felfújva is megtartja a formáját, így a 800mm felfekvő felület tényleg annyi. Nem 600 és még van 2x100 hogyha 10 centire besülledt a gép.. Mindenesetre erre a gépméretre, szerintem elég ez a gumi, a 8-10 tonnás nagytartályos gépeknél, nagy asztalokkal(3,2+ t búzaasztal) már el kéne gondolkodni a gumin, de ezekre a gépekre dosztlelég.
Válasz Gumiarzenál #2869. hozzászólásáraSzombat reggel sos-be ezt tudtam beszerezni. Mi a különbség a radiál és diagonál bkt gumi közt azon kívül hogy 200 eft? Néztem én is ezt a firestont.
Válasz Büresz #2867. hozzászólásáraSpeciel én ebből adok el elég sokat.
Firestone radiál nettó 430.000Ft/db augusztus végéig. Teherbírása 40km/h-nál 6300kg, 10km/h-nál 8500kg.
Ha már itt tartunk ki mennyire fújtatja fel a kombájn gumikat? Sajnos elég sok rossz tapasztalatom van ezzel kapcsolatban.
Válasz Büresz #2867. hozzászólásáraSzia! Ha jól tudom ez 12 pr-es abroncs, kb 4300kg-ot tud 30km/h sebességnél, szerintem ez egy kicsit alul lett gumizva. Mennyi a gép súlya?
Válasz Büresz #2858. hozzászólásáraVan egy ilyen fenn vagy 3 éve, alig kopott pedig jópárszáz aszfalt kilóméter is van benne. Sárba se rossz. Többe nézem mint az oroszt.
Válasz Büresz #2861. hozzászólásáraMásodik szezont viszi a WTS-en elől gond nélkül. Mint minden ukrán abroncsot ezt is ki kell fújni rendesen és akkor nincs gond.
Válasz Büresz #2858. hozzászólásáraMost szezonba mi is felgumiztuk komplett a kombájnt de szerencsésebb voltam mint te mert az első kibírta az esőszünetig, a hátsó meg az utolsó előtti nap kezdett engedni, de azt sem tarlón kellett csinálni. Amúgy jó az hagyd a fenébe, bár én párba cseréltem.
Válasz Büresz #2858. hozzászólásáraHa csak ez volt készleten akkor oké,de a Rosava itt jobban bevált ,már én is felgumiztam a lexit vele jobb mint a conti volt (terepjáróképességben)a dnyeprót meg nagyon szídják hasonló mintája van mint a bkt-dnak
Beszéltem pár hete 650/75r32 kombájn gumiról hogy kellene venni hát sajnos elöbb kellett mint szerettem volna, péntek este 7 órakor csődöt mondott. Szombat irány a gumis és használt vagy új ami van, hát ez volt csak, diagonál bkt. Mit szóltok hozzá? Vennétek ti ilyet vagy cseréljem le radiálra? Azt mondták keményebb, dobálni fog meg ilyesmi, eddig nem vettem észre, minimálisat megyek vele közúton, ami nem tetszik benne az a mintája, 4 körömmel több van rajt mint a michelinen vagy az eredeti contin ami elszólt, és félek hogy nagyon szarul fog sárban.
Válasz GREVEN #2852. hozzászólásáraHát én is linglongot vettem a Toyotára, igaz aszfaltot nem sokat lát, de terepen nagyon jó. Gumisok mondják, hogy a linglongot nagyon viszik személyre, meg ajánlják is pláne a téli gumijat
Válasz GREVEN #2854. hozzászólására120as Crystalon van. Ez volt a legolcsóbb, kinait indiait nem néztem...de lehet annál is... Az idő eldönti...meg az UV (Gondolom nem ez lesz a Zetoron, mikor mellém temetik)
Terepjáróra vettünk egy garnitúra nagy mintájú LingLong-ot. Dübörög mint a rettenet,de olyat fog, húzná a 4-es ekét az öreg L200-as. De egy évesek sincsenek még a gumik, így bármi tapasztalatot értelmetlen levonni egyenlőre.
Válasz GREVEN #2844. hozzászólásáraAmúgymeg én mondjuk csak irgalmatlan lofax trágyataposós gyilkos munkákra, öreg traktorra raknák max ilyen neveket...
Talajos vetősre főtrakira stb csak flancost...
Ezeknél mind elvan csalva a futószélesség pár centivel beszűkülős szarok...
Válasz *** HM *** #2845. hozzászólására6 évet bírt ki meg 4000 órát a Trelleborg TM 800as a rakodóson. Aratás első napján le is hasalt a tarlón ahogy illik. Kirepedt a köröm tövén.
Válasz Jakabjóska #2829. hozzászólásáraÉn kb 36 bruttóért vettem, de sok tapasztalatot nem tudok róla mert még csak néhány napja van fennt. Talán annyi hogy a gumisnál volt voltyre, azzal összehasonlítva teljesen ugyan úgy nézett ki.
4375 hozzászólás
Válasz Büresz #2873. hozzászólásáraHa megmézed, tempóra van megadva a terhelés.
Tehát minnél lassabban mész, annál tovább bírja a nagy súlyt. Ez tökéletes, mert a kombàjnnal jellemzően 10 km/h alatt mész, főleg ha tele a tartály, satöbbi. A diagonálnak az a baja csak, mint az olcsó gumiknak, hogy felfújva kidomborodik. Egy drága gumi, üvegre felfújva is megtartja a formáját, így a 800mm felfekvő felület tényleg annyi. Nem 600 és még van 2x100 hogyha 10 centire besülledt a gép.. Mindenesetre erre a gépméretre, szerintem elég ez a gumi, a 8-10 tonnás nagytartályos gépeknél, nagy asztalokkal(3,2+ t búzaasztal) már el kéne gondolkodni a gumin, de ezekre a gépekre dosztlelég.
Válasz Gumiarzenál #2869. hozzászólására14,9-24 12 pres gumi kellene hátra 2db mikyen lehetőségek vannak, árban.
Válasz bandigh #2870. hozzászólására2,5-3bar
Válasz Gumiarzenál #2869. hozzászólásáraSzombat reggel sos-be ezt tudtam beszerezni. Mi a különbség a radiál és diagonál bkt gumi közt azon kívül hogy 200 eft? Néztem én is ezt a firestont.
Válasz Gumiarzenál #2868. hozzászólásáraAmit vettem az 14 pr-es.
Válasz Gumiarzenál #2869. hozzászólásáraMiért mennyire kell?..
Válasz Büresz #2867. hozzászólásáraSpeciel én ebből adok el elég sokat.
Firestone radiál nettó 430.000Ft/db augusztus végéig. Teherbírása 40km/h-nál 6300kg, 10km/h-nál 8500kg.
Ha már itt tartunk ki mennyire fújtatja fel a kombájn gumikat? Sajnos elég sok rossz tapasztalatom van ezzel kapcsolatban.
Válasz Büresz #2867. hozzászólásáraSzia! Ha jól tudom ez 12 pr-es abroncs, kb 4300kg-ot tud 30km/h sebességnél, szerintem ez egy kicsit alul lett gumizva. Mennyi a gép súlya?
Még1 kérdés hogy a radiál és diagonál bkt gumi között miért van 250 ezres különbség?
Válasz Büresz #2862. hozzászólásáraHátra meg Petlasz.
Válasz Büresz #2862. hozzászólásáraOroszt, voltyre, de nem is volt más választási lehetőség, vagy másik orosz altayshina(Nortec).
Válasz Büresz #2858. hozzászólásáraVan egy ilyen fenn vagy 3 éve, alig kopott pedig jópárszáz aszfalt kilóméter is van benne. Sárba se rossz. Többe nézem mint az oroszt.
Válasz Büresz #2861. hozzászólásáraMásodik szezont viszi a WTS-en elől gond nélkül. Mint minden ukrán abroncsot ezt is ki kell fújni rendesen és akkor nincs gond.
Válasz csferri #2860. hozzászólásáraÉn is párba akarom. Milyet vettél?
Válasz Claastra. #2859. hozzászólásáraJó a rosava?
Válasz Büresz #2858. hozzászólásáraMost szezonba mi is felgumiztuk komplett a kombájnt de szerencsésebb voltam mint te mert az első kibírta az esőszünetig, a hátsó meg az utolsó előtti nap kezdett engedni, de azt sem tarlón kellett csinálni. Amúgy jó az hagyd a fenébe, bár én párba cseréltem.
Válasz Büresz #2858. hozzászólásáraHa csak ez volt készleten akkor oké,de a Rosava itt jobban bevált ,már én is felgumiztam a lexit vele jobb mint a conti volt (terepjáróképességben)a dnyeprót meg nagyon szídják hasonló mintája van mint a bkt-dnak
Beszéltem pár hete 650/75r32 kombájn gumiról hogy kellene venni hát sajnos elöbb kellett mint szerettem volna, péntek este 7 órakor csődöt mondott. Szombat irány a gumis és használt vagy új ami van, hát ez volt csak, diagonál bkt. Mit szóltok hozzá? Vennétek ti ilyet vagy cseréljem le radiálra? Azt mondták keményebb, dobálni fog meg ilyesmi, eddig nem vettem észre, minimálisat megyek vele közúton, ami nem tetszik benne az a mintája, 4 körömmel több van rajt mint a michelinen vagy az eredeti contin ami elszólt, és félek hogy nagyon szarul fog sárban.
Válasz GREVEN #2852. hozzászólásáraHát én is linglongot vettem a Toyotára, igaz aszfaltot nem sokat lát, de terepen nagyon jó. Gumisok mondják, hogy a linglongot nagyon viszik személyre, meg ajánlják is pláne a téli gumijat
Válasz csoppika #2855. hozzászólásáraDiagonálban utazom...radiál fene tudja...
Válasz GREVEN #2854. hozzászólására120as Crystalon van. Ez volt a legolcsóbb, kinait indiait nem néztem...de lehet annál is... Az idő eldönti...meg az UV (Gondolom nem ez lesz a Zetoron, mikor mellém temetik)
Válasz csoppika #2853. hozzászólásáraAkkor kicsi gazdaság, kicsi gép, kicsi munkára való ha jól értem.
Válasz GREVEN #2852. hozzászólásáraJelen...
Özka...kopik-kopik...hehe
(nem pótozunk, csak fődezünk...)hobbi méretben...
Válasz GREVEN #2844. hozzászólásáraNah és valaki koptat-e már OZKA típusú abroncsot?
Esetleg LingLong-ot?
Terepjáróra vettünk egy garnitúra nagy mintájú LingLong-ot. Dübörög mint a rettenet,de olyat fog, húzná a 4-es ekét az öreg L200-as. De egy évesek sincsenek még a gumik, így bármi tapasztalatot értelmetlen levonni egyenlőre.
Válasz *** HM *** #2849. hozzászólásáraAz igaz, a Seha /özka... meg az öreg Taurus energysaver nincs partiban
Válasz *** HM *** #2849. hozzászólásáraÉs öreg főtrakira???
Válasz GREVEN #2844. hozzászólásáraAmúgymeg én mondjuk csak irgalmatlan lofax trágyataposós gyilkos munkákra, öreg traktorra raknák max ilyen neveket...
Talajos vetősre főtrakira stb csak flancost...
Ezeknél mind elvan csalva a futószélesség pár centivel beszűkülős szarok...
Válasz GREVEN #2847. hozzászólásáraDe az 28as
Válasz *** HM *** #2845. hozzászólására6 évet bírt ki meg 4000 órát a Trelleborg TM 800as a rakodóson. Aratás első napján le is hasalt a tarlón ahogy illik. Kirepedt a köröm tövén.
Válasz gazda.f #2842. hozzászólásáraÉn csak BKT gumit veszem !
Válasz GREVEN #2844. hozzászólásáraAlapjában véve használhatóak aszfaltozást is birja akinél van elégedett.
Érdeklődnék, hogy LEAO márkájú gumiról van-e valakinek tapasztalata.
540/65R30 LEAO LR650 150D/153A8 TL ezt a típust ajánlották most kedvező áron.
Válasz gazda.f #2842. hozzászólásáraMire akarod használni az dönti el, ha erdőre akkor orosz, ha mezőre akkor lágyabb jobb, én a bkt-t nézném meg.
Sziasztok! MTZ 15,5 hátsógumiból melyik márkát ajánljátok? Ahogy visszaolvastam a témában, egyik sem tökéletes
Válasz Mf-es? #2840. hozzászólásáraJól csengő neve van de orosz.
Ezt kik,gyártják?Elég olcsónak tűnik.
Új gumik súlyát van leh. megmérni vlkinek?
38 42
Válasz medikus #2836. hozzászólásáraVászon èpp hogy nem sèrűlt, vagyis csak minimálist, èpp ezèrt nem kellett belülre folt.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #2835. hozzászólásáraItt a közelemben 1 általános gumimühelyben
Válasz F-A-R-M-E-R \ #2831. hozzászólásáraHa a vászon sérült,nem sokat bír ki!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #2831. hozzászólásáraHol csinaltak?
Válasz lakatos gabesz #2832. hozzászólásáraOlyat ne is keress.Amilyen áttételt csinált az adott traktorgyár a két difi között,olyan fog kelleni.
Sziasztok mtz elejére 360/70-24 gumi hol lehet legjobb áron?
Valakinek nincs esetleg táblázata hogy melyik méretű hatsó gumiabroncshoz előre milyen való összkerékhajtású gépeknél?
Na elkèszült a vágott abrincsMegsüsüztèk..
Válasz Jakabjóska #2829. hozzászólásáraÉn kb 36 bruttóért vettem, de sok tapasztalatot nem tudok róla mert még csak néhány napja van fennt. Talán annyi hogy a gumisnál volt voltyre, azzal összehasonlítva teljesen ugyan úgy nézett ki.
Válasz lajurba977 #2828. hozzászólására39 bruttó
Válasz Jakabjóska #2827. hozzászólásáraMit takar az a jó ár?
Üdv urak!
Altayshina nevű gumival van valakinek tapasztalata? Viszonylag jó áron lenne az oroszhoz képest is, 11,2x20-as méretben
Helo
18"-os felnire mi a legszűkebb gumi ami még feltehető??