Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD380.08 FtCHF433.84 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #2153. hozzászólásáraBFGoodrich -ot ha találsz,akkor az talán még tűrhető.De alapból a 18-as gumikat el kell felejteni,mióta az összes Zmaj póton meg kombájnon sikerült lecserélgetnem a 18-asokat,azóta évente az 5-6 durranás helyett megúszom 5-6 lyukadással.
Sziasztok! SOS-be kéne...
Megint szétment egy Mitas implement 12.5/80-18 16PR külsőm (valószínű saját hülyeség)
Vett már valaki az axiáltól vagy máshonnan BKT 12.5/80-18 16PR gumit, ami elvileg 6.7BAR nyomáson üzemel? Ha igen, mennyire van vele megelégedve?
Egyáltalán milyenek a BKT-k?
A Mitas spiccen megy a 133q gördülőtömeggel... GYári adat szerint 5 bar nyomáson megyek vele...(bár 3 órám 2 különböző értéket mér...)
Sajnos belsős a gumi, így kissé melegszik...
Válasz Sk Laci #2148. hozzászólásáraHétfőn viszem Győrbe gumishoz... Szerintem a 8.25x20 még a kisteher tarifa, mert elég olcsót mondott... A külön gyűrűvel van a gond, a többi gyerekjáték, mert mi is le szoktuk gyúratni... Majd kiderül, lecopatta-é magát a gumis:-) Muszáj vmi gumist nézni, mert aratáskor este nincs kedvem püfölni az esetleges defektet...
Válasz csoppika #2142. hozzászólásáraMondok jobbat. Engedd ki belőle a levegőt, fektesd le a kereket, és tolass rá az MTZ vel a gumira. Egy kettő elválik a diszktől, és nem kell kalapáccsal püfölnöd.
Válasz csoppika #2142. hozzászólásáraÜdv!
Utolsó elkeseredésedben majd fogj egy kis flexet és belülről próbáld meg bevágni a gumit a felnikarikában amennyire lehet. Majd még a maradékot egy jó éles pajszert ütve átvágod.(a karika a föld felé néz, és valamilyen üllőszerű tàrggyal alátàmasztod).
Utána hidd el engedni fog. Gumi természetesen kuka!
Ha nem akarod még kidobni a gumit, akkor ugyancsak pofára fordítva próbáld a karika mellett megtámasztani a gumit, és úgy ütni a karikàt.
Sok szerencsét+kitartást!
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraSziasztok!
Mi a traktorhidraulikával szoktuk a gumit beroppantani, a gyűrűt drótkefézd meg,utána ecsettel gázolajat kenj a peremhez. Fél óra alatt oldja a rozsdát. Utána a nyers erőszak.
Válasz Sk Laci #2139. hozzászólásáraEz a verzió rémlik...de az ilyen mókát nem szeretem
Az a két rossz gumi 20éve rohad ottan szorgalmasan... Holnap bepróbálkozok egy gumisnál még...
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraVagy a két kalapács, vagy én a télen úgy vettem le , hogy elővettem egy rossz fejszét meg a nagykalapácsot, és ketten így sikerült leszedni a 8 tonnás kocsi gyűrűjét.
Srácok!
Merre hogy vállalják a gyűrűs felni(HW, Mbp) szerelést? Itt a helyi gumis szerint baccuk meg...(szebben mondta, igaz...
A házi művelettel nem lenne bajom, csak a gumira a külső gyűrű szeret rárohadni. HW 6011 felniből meg nincs plusszom...
Válasz prütyi #2131. hozzászólásáraSajnos ezek a gumik már nem olyanok mint a régiek. Nincs bennük anyag. Az új ruszki gumik ha 4-5 évet kibírnak össze teheted a két kezed. Rakodós gépen 2-3 év.
Válasz bandigh #2134. hozzászólásáraIgen a sor közt megy ha 75cm sorok vannak , de van akinek 70 cm van a vetőgépe, na oda ez nem igaz.Darabokat szaggat ki a szár a gumikból főleg ott ahol nagyon élesre vannak élezve a szecskázó kések. Több gépet is néztem az axiálnál és máshol is azokkal a gépekkel melyekkel vágtak kuccát és naprát a gumik szinte minden cserések voltak, olyan okádékul néztek ki 4-5 év után.
Válasz Ares 826 #2133. hozzászólásáraNem a forgáskor eszi meg a gumit. A kisebb kombájnok a 650 es kerekükkel pontosan a sor között mentek, nem is látszott rajtuk semmi. Egy szélesebb gép a 800as gumival egésznap a tarlón megy, vagy eleve a bakháton, ott láttam már fiatal gumit egy sávban rommá elkopni.
Válasz Ares 826 #2129. hozzászólásáraEz kombájn első gumi
A tarló nem kopratja mert eddig ezek mind pont a sor között mentek
Most a másikra majd kell valami csonktaposót tenni nekem is
8,3 és 11,2*20 voltyre gumikról mi a vélemény főként talaj munkázó gépeknél?A 82-es már megkapta a 11.2 ,de az 52-es alá 8,3 akarunk venni.Mennyire tartósak?a 82-esen az első gumik 22 évet húztak le és nem a köröm fogyott el teljesen hanem kirepedt a tövénél.Jó lenne ha a mostani gumik is kibírnák legalább a felét.
Válasz bandigh #2128. hozzászólásáraNekem a kombin a kukorica és a napraforgó szár megkezdte a Good Yeart is, az életemben nem veszek ilyen gumit az tuti. Egy nagy szar szerintem a Good Year kemény semmi rugózása ritkák a minták, úgy szar ahogy van.
Válasz Ares 826 #2127. hozzászólásáraIgen középen ahol a minták átfedésben vannak ott a köröm vége szakarozik lefelé valamiért. De nem nagyon, viszont làtszólag semmi oka nincs rá, talán túl puha ott a keverék
Helló ! Ajánlom mindenki figyelmébe a legolcsobgumieu honlapot mielőtt bármilyen gumit vesz ! Cseországból küldik futárral, a honlapon az ár azt kell fizetni !
Válasz gazda001 #2118. hozzászólásáraHa olcsóbb kinn akkor vedd ott feleslegesen ne költs , túl sok no name gyártó van mait nem hallotunk és ezért nehéz véleményeket mondani . Azért kérdezz körbe kinn is lehet kapsz kinn valami ismertebb márkát anniért mint itthon no name-t
Válasz Büresz #2117. hozzászólásáraLengyel BIZZON Cultor kombájn gumi 2500 plz
ki kell menni még így is olcsóbb....most találtam. Ismerős hetente jár ki hozatok egyet isten bizony
4355 hozzászólás
Válasz csoppika #2153. hozzászólásáraBFGoodrich -ot ha találsz,akkor az talán még tűrhető.De alapból a 18-as gumikat el kell felejteni,mióta az összes Zmaj póton meg kombájnon sikerült lecserélgetnem a 18-asokat,azóta évente az 5-6 durranás helyett megúszom 5-6 lyukadással.
Válasz csoppika #2153. hozzászólásáraMennyivel száguldozol ? Mert a terhelhetőség a sebesség növekedésével csökken ám.(nem csak a Mitas-nál van így)
pl:5bar nyomáson
10km/h-nál még 4,3 tonna max, 4x az 17,2t max
40km/h-nál meg 3 tonna max, 4x az 12t max
12.5/80 - 18 IM-03 I-1 147 A8
12.5/80 - 18 AW 702
Sziasztok! SOS-be kéne...
Megint szétment egy Mitas implement 12.5/80-18 16PR külsőm (valószínű saját hülyeség)
Vett már valaki az axiáltól vagy máshonnan BKT 12.5/80-18 16PR gumit, ami elvileg 6.7BAR nyomáson üzemel? Ha igen, mennyire van vele megelégedve?
Egyáltalán milyenek a BKT-k?
A Mitas spiccen megy a 133q gördülőtömeggel... GYári adat szerint 5 bar nyomáson megyek vele...(bár 3 órám 2 különböző értéket mér...)
Sajnos belsős a gumi, így kissé melegszik...
Válasz Sk Laci #2148. hozzászólásáraHétfőn viszem Győrbe gumishoz... Szerintem a 8.25x20 még a kisteher tarifa, mert elég olcsót mondott... A külön gyűrűvel van a gond, a többi gyerekjáték, mert mi is le szoktuk gyúratni... Majd kiderül, lecopatta-é magát a gumis:-) Muszáj vmi gumist nézni, mert aratáskor este nincs kedvem püfölni az esetleges defektet...
Válasz Sk Laci #2150. hozzászólására ok
Válasz rsándor #2149. hozzászólásáraVan MTZ-je, ha csak el nem adta. Láttam, szép piros
Válasz Sk Laci #2148. hozzászólására És ha nincs mtz-je csak zeror vagy new holland???
Válasz csoppika #2142. hozzászólásáraMondok jobbat. Engedd ki belőle a levegőt, fektesd le a kereket, és tolass rá az MTZ vel a gumira. Egy kettő elválik a diszktől, és nem kell kalapáccsal püfölnöd.
Válasz Ares 826 #2144. hozzászólásáraÉn a fékolajjal szemezek:-) A 2 gumi kuka, több éve defektesek... A pótkocsiról lejövő 2 lesz a pótkerék...
Válasz csoppika #2142. hozzászólásáraÜdv!
Utolsó elkeseredésedben majd fogj egy kis flexet és belülről próbáld meg bevágni a gumit a felnikarikában amennyire lehet. Majd még a maradékot egy jó éles pajszert ütve átvágod.(a karika a föld felé néz, és valamilyen üllőszerű tàrggyal alátàmasztod).
Utána hidd el engedni fog. Gumi természetesen kuka!
Ha nem akarod még kidobni a gumit, akkor ugyancsak pofára fordítva próbáld a karika mellett megtámasztani a gumit, és úgy ütni a karikàt.
Sok szerencsét+kitartást!
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraSziasztok!
Mi a traktorhidraulikával szoktuk a gumit beroppantani, a gyűrűt drótkefézd meg,utána ecsettel gázolajat kenj a peremhez. Fél óra alatt oldja a rozsdát. Utána a nyers erőszak.
Válasz bandigh #2143. hozzászólásáraHa azzal nem megy mehet neki csavarlazító is igaz a gumi nem szereti de ha mással nem megy akkor azt neki.
Válasz csoppika #2141. hozzászólásáraKitartóan ütni és közben locsolgatni. Víz is jó. Előbb utóbb megindul
Válasz csoppika #2141. hozzászólásáraEhhe...még normális pajszerom sincs...
Válasz Sk Laci #2139. hozzászólásáraEz a verzió rémlik...de az ilyen mókát nem szeretem
Az a két rossz gumi 20éve rohad ottan szorgalmasan... Holnap bepróbálkozok egy gumisnál még...
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraVagy a két kalapács, vagy én a télen úgy vettem le , hogy elővettem egy rossz fejszét meg a nagykalapácsot, és ketten így sikerült leszedni a 8 tonnás kocsi gyűrűjét.
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraLe kell verni. Két kalapács és mehet a móka
Srácok!
Merre hogy vállalják a gyűrűs felni(HW, Mbp) szerelést? Itt a helyi gumis szerint baccuk meg...(szebben mondta, igaz...
A házi művelettel nem lenne bajom, csak a gumira a külső gyűrű szeret rárohadni. HW 6011 felniből meg nincs plusszom...
Érdeklődnék ,hogy valaki rendelt e már a SZUPERGUMI-tól 8,25r20-as gumit?
Válasz prütyi #2131. hozzászólásáraSajnos ezek a gumik már nem olyanok mint a régiek. Nincs bennük anyag. Az új ruszki gumik ha 4-5 évet kibírnak össze teheted a két kezed. Rakodós gépen 2-3 év.
Válasz bandigh #2134. hozzászólásáraIgen a sor közt megy ha 75cm sorok vannak , de van akinek 70 cm van a vetőgépe, na oda ez nem igaz.Darabokat szaggat ki a szár a gumikból főleg ott ahol nagyon élesre vannak élezve a szecskázó kések. Több gépet is néztem az axiálnál és máshol is azokkal a gépekkel melyekkel vágtak kuccát és naprát a gumik szinte minden cserések voltak, olyan okádékul néztek ki 4-5 év után.
Válasz Ares 826 #2133. hozzászólásáraNem a forgáskor eszi meg a gumit. A kisebb kombájnok a 650 es kerekükkel pontosan a sor között mentek, nem is látszott rajtuk semmi. Egy szélesebb gép a 800as gumival egésznap a tarlón megy, vagy eleve a bakháton, ott láttam már fiatal gumit egy sávban rommá elkopni.
Válasz bandigh #2132. hozzászólásáraAz oké, de nem csak a sorok közt mész vele egész nap. Tudod van forgás is.
Válasz Ares 826 #2129. hozzászólásáraEz kombájn első gumi
A tarló nem kopratja mert eddig ezek mind pont a sor között mentek
Most a másikra majd kell valami csonktaposót tenni nekem is
8,3 és 11,2*20 voltyre gumikról mi a vélemény főként talaj munkázó gépeknél?A 82-es már megkapta a 11.2 ,de az 52-es alá 8,3 akarunk venni.Mennyire tartósak?a 82-esen az első gumik 22 évet húztak le és nem a köröm fogyott el teljesen hanem kirepedt a tövénél.Jó lenne ha a mostani gumik is kibírnák legalább a felét.
Válasz bandigh #2128. hozzászólásáraNekem a kombin a kukorica és a napraforgó szár megkezdte a Good Yeart is, az életemben nem veszek ilyen gumit az tuti. Egy nagy szar szerintem a Good Year kemény semmi rugózása ritkák a minták, úgy szar ahogy van.
Válasz bandigh #2128. hozzászólásáraEz trakin van vagy kombin neked???
Válasz Ares 826 #2127. hozzászólásáraIgen középen ahol a minták átfedésben vannak ott a köröm vége szakarozik lefelé valamiért. De nem nagyon, viszont làtszólag semmi oka nincs rá, talán túl puha ott a keverék
Válasz bandigh #2125. hozzászólásáraHonnét a mintából foszlik???
Válasz *** HM *** #2122. hozzászólásáraMennyi most az ukrán gumi a dneprosina??
Válasz *** HM *** #2122. hozzászólásáraA rosava ránézésre minőségibb
A dneprosina közepéből foszlanak ki a darabkák de lehet h attól még sokáig elmegy
Válasz kavics64 #2123. hozzászólásáranagyon jó!, megtaláltam itt olyan gumiméretet ahol sehol máshol és elég jó árba
Helló ! Ajánlom mindenki figyelmébe a legolcsobgumieu honlapot mielőtt bármilyen gumit vesz ! Cseországból küldik futárral, a honlapon az ár azt kell fizetni !
650 es kombajngumit mit ajánlotok? dneprosina rosava...stbstb kaliberek elcsúsznak?
Válasz Hús Futár #2119. hozzászólásárakörbefutom holnap a csávót, egyébként a bizzon coultor nem rosz
Válasz gazda001 #2112. hozzászólásáraannak elégnek kell lenni a 85-ösöd nem olyan nehéz mint egy 106 vagy 516
Válasz gazda001 #2118. hozzászólásáraHa olcsóbb kinn akkor vedd ott feleslegesen ne költs , túl sok no name gyártó van mait nem hallotunk és ezért nehéz véleményeket mondani . Azért kérdezz körbe kinn is lehet kapsz kinn valami ismertebb márkát anniért mint itthon no name-t
Válasz Büresz #2117. hozzászólásáraLengyel BIZZON Cultor kombájn gumi 2500 plz
ki kell menni még így is olcsóbb....most találtam. Ismerős hetente jár ki hozatok egyet isten bizony
Válasz gazda001 #2116. hozzászólásáraPassz, ezt nem ismerem
és ez?
Válasz Büresz #2114. hozzászólására175+fa
Válasz gazda001 #2113. hozzászólásáraKaposflex.hu mennyiért nézted azt a másikat?
Válasz Büresz #2111. hozzászólásárahol?
Válasz Hús Futár #2110. hozzászólására12
12 vásznas oroszt találtam 228+fa. Ezek bírják sztem. Nekünk 108ason stomil volt, 2-3 évente robbant el pedig csak250heki évente
Válasz gazda001 #2109. hozzászólásáraHágy vásznas ?
Válasz Büresz #2107. hozzászólására23,1-26 domi jobb elejére kellene, mondj jót jó áron és viszem..
Válasz Ferror #2106. hozzászólásáraKöszönöm, még annyit, mekkora méret és mióta megy kb?
Kombájn elejére kellene, félek tőle ismeretlenül....Kínai?
Válasz gazda001 #2105. hozzászólásáraPontos méret ár amire akarod rakni?
Válasz gazda001 #2103. hozzászólásárateleszkópos rakodón 4ből egy armour, semmi különbség a másik 3tól, igaz hátúl.....