Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Claaastra #2173. hozzászólásáraMagas lesz(104.5cm).. 96.5cm a névleges kerékátmérőm most... 99.5 lenne a 385/55r22.5, a 104 cm már nem fér el... BSS P93S 9t átkerekelése lenne... A HW6011-re csak tűzoltó jelleggel menne fel, ha mégis ledarálná a bss...
Válasz mtz1221 #2171. hozzászólásáraA kettő felsőn 315-ös gumi van? Azokkal az a bajom, hogy magas... A 295 , 275, kicsi a teherbírása...Nekem ha szerencsém lesz, akkor a 385/55 talán elfér... ha nem, akkor a honecker(hw6011) kapja meg a szettet...
Lenne egy kérdésem a 6320 John Deere-ról lekoptak az első gumik és ami most rajta van az 420/70R28 valamivel keskenyebbet szeretnék rá venni miben érdemes gondolkodni(méret,típus)?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz Norbi6330 #2166. hozzászólásáraHát az attól függ mekkora a számított áttétel az első kerék hajtásban. Nekem hátul 620/70 42 van elöl meg 480/70 28! Ez gyári számított áttételtől függ, nem hasra ütésre van kitalálva!
Válasz csoppika #2147. hozzászólásáraNem kell kétségbe esni.. félóra és megvan..nem egy nagy ügy a lapos ágyazású felni.. csak nooormálisan kell hozzá állni!!
Válasz csoppika #2153. hozzászólásáraBFGoodrich -ot ha találsz,akkor az talán még tűrhető.De alapból a 18-as gumikat el kell felejteni,mióta az összes Zmaj póton meg kombájnon sikerült lecserélgetnem a 18-asokat,azóta évente az 5-6 durranás helyett megúszom 5-6 lyukadással.
Sziasztok! SOS-be kéne...
Megint szétment egy Mitas implement 12.5/80-18 16PR külsőm (valószínű saját hülyeség)
Vett már valaki az axiáltól vagy máshonnan BKT 12.5/80-18 16PR gumit, ami elvileg 6.7BAR nyomáson üzemel? Ha igen, mennyire van vele megelégedve?
Egyáltalán milyenek a BKT-k?
A Mitas spiccen megy a 133q gördülőtömeggel... GYári adat szerint 5 bar nyomáson megyek vele...(bár 3 órám 2 különböző értéket mér...)
Sajnos belsős a gumi, így kissé melegszik...
Válasz Sk Laci #2148. hozzászólásáraHétfőn viszem Győrbe gumishoz... Szerintem a 8.25x20 még a kisteher tarifa, mert elég olcsót mondott... A külön gyűrűvel van a gond, a többi gyerekjáték, mert mi is le szoktuk gyúratni... Majd kiderül, lecopatta-é magát a gumis:-) Muszáj vmi gumist nézni, mert aratáskor este nincs kedvem püfölni az esetleges defektet...
Válasz csoppika #2142. hozzászólásáraMondok jobbat. Engedd ki belőle a levegőt, fektesd le a kereket, és tolass rá az MTZ vel a gumira. Egy kettő elválik a diszktől, és nem kell kalapáccsal püfölnöd.
Válasz csoppika #2142. hozzászólásáraÜdv!
Utolsó elkeseredésedben majd fogj egy kis flexet és belülről próbáld meg bevágni a gumit a felnikarikában amennyire lehet. Majd még a maradékot egy jó éles pajszert ütve átvágod.(a karika a föld felé néz, és valamilyen üllőszerű tàrggyal alátàmasztod).
Utána hidd el engedni fog. Gumi természetesen kuka!
Ha nem akarod még kidobni a gumit, akkor ugyancsak pofára fordítva próbáld a karika mellett megtámasztani a gumit, és úgy ütni a karikàt.
Sok szerencsét+kitartást!
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraSziasztok!
Mi a traktorhidraulikával szoktuk a gumit beroppantani, a gyűrűt drótkefézd meg,utána ecsettel gázolajat kenj a peremhez. Fél óra alatt oldja a rozsdát. Utána a nyers erőszak.
Válasz Sk Laci #2139. hozzászólásáraEz a verzió rémlik...de az ilyen mókát nem szeretem
Az a két rossz gumi 20éve rohad ottan szorgalmasan... Holnap bepróbálkozok egy gumisnál még...
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraVagy a két kalapács, vagy én a télen úgy vettem le , hogy elővettem egy rossz fejszét meg a nagykalapácsot, és ketten így sikerült leszedni a 8 tonnás kocsi gyűrűjét.
Srácok!
Merre hogy vállalják a gyűrűs felni(HW, Mbp) szerelést? Itt a helyi gumis szerint baccuk meg...(szebben mondta, igaz...
A házi művelettel nem lenne bajom, csak a gumira a külső gyűrű szeret rárohadni. HW 6011 felniből meg nincs plusszom...
Válasz prütyi #2131. hozzászólásáraSajnos ezek a gumik már nem olyanok mint a régiek. Nincs bennük anyag. Az új ruszki gumik ha 4-5 évet kibírnak össze teheted a két kezed. Rakodós gépen 2-3 év.
Válasz bandigh #2134. hozzászólásáraIgen a sor közt megy ha 75cm sorok vannak , de van akinek 70 cm van a vetőgépe, na oda ez nem igaz.Darabokat szaggat ki a szár a gumikból főleg ott ahol nagyon élesre vannak élezve a szecskázó kések. Több gépet is néztem az axiálnál és máshol is azokkal a gépekkel melyekkel vágtak kuccát és naprát a gumik szinte minden cserések voltak, olyan okádékul néztek ki 4-5 év után.
Válasz Ares 826 #2133. hozzászólásáraNem a forgáskor eszi meg a gumit. A kisebb kombájnok a 650 es kerekükkel pontosan a sor között mentek, nem is látszott rajtuk semmi. Egy szélesebb gép a 800as gumival egésznap a tarlón megy, vagy eleve a bakháton, ott láttam már fiatal gumit egy sávban rommá elkopni.
Válasz Ares 826 #2129. hozzászólásáraEz kombájn első gumi
A tarló nem kopratja mert eddig ezek mind pont a sor között mentek
Most a másikra majd kell valami csonktaposót tenni nekem is
8,3 és 11,2*20 voltyre gumikról mi a vélemény főként talaj munkázó gépeknél?A 82-es már megkapta a 11.2 ,de az 52-es alá 8,3 akarunk venni.Mennyire tartósak?a 82-esen az első gumik 22 évet húztak le és nem a köröm fogyott el teljesen hanem kirepedt a tövénél.Jó lenne ha a mostani gumik is kibírnák legalább a felét.
Válasz bandigh #2128. hozzászólásáraNekem a kombin a kukorica és a napraforgó szár megkezdte a Good Yeart is, az életemben nem veszek ilyen gumit az tuti. Egy nagy szar szerintem a Good Year kemény semmi rugózása ritkák a minták, úgy szar ahogy van.
Válasz Ares 826 #2127. hozzászólásáraIgen középen ahol a minták átfedésben vannak ott a köröm vége szakarozik lefelé valamiért. De nem nagyon, viszont làtszólag semmi oka nincs rá, talán túl puha ott a keverék
4375 hozzászólás
Válasz Claaastra #2173. hozzászólásáraMagas lesz(104.5cm).. 96.5cm a névleges kerékátmérőm most... 99.5 lenne a 385/55r22.5, a 104 cm már nem fér el... BSS P93S 9t átkerekelése lenne... A HW6011-re csak tűzoltó jelleggel menne fel, ha mégis ledarálná a bss...
Válasz Claaastra #2173. hozzászólásáravan 315/60x22,5 is
Válasz csoppika #2172. hozzászólására315/75x22,5 felest keress
Válasz mtz1221 #2171. hozzászólásáraA kettő felsőn 315-ös gumi van? Azokkal az a bajom, hogy magas... A 295 , 275, kicsi a teherbírása...Nekem ha szerencsém lesz, akkor a 385/55 talán elfér... ha nem, akkor a honecker(hw6011) kapja meg a szettet...
Válasz csoppika #2163. hozzászólására Az mtz-re én csináltam,fél nap alatt meg 100 euróból megvolt a kettő.
Válasz csoppika #2161. hozzászólásáraAz aprón is van egy találat "Fenik gyártása"-ra keresve.
Válasz csoppika #2161. hozzászólásáraEzek a váltóméretei, de milyen van most hátul ?
diagonál 14.9R28
radiál 380/85R28, 420/70R28, 480/65R28
Válasz csoppika #2158. hozzászólására Záhonyban cserónál talán 27+fa meg 32+fa közözz mozog attol függ honnan tudja beszerezni.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a 6320 John Deere-ról lekoptak az első gumik és ami most rajta van az 420/70R28 valamivel keskenyebbet szeretnék rá venni miben érdemes gondolkodni(méret,típus)?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz Norbi6330 #2166. hozzászólásáraHát az attól függ mekkora a számított áttétel az első kerék hajtásban. Nekem hátul 620/70 42 van elöl meg 480/70 28! Ez gyári számított áttételtől függ, nem hasra ütésre van kitalálva!
Válasz Erzsók #2165. hozzászólására540/65 r28
Traktor hátsó keréken a gumi mérete 650/65 r38. Mi lenne az ideális méret előre?
Válasz csoppika #2147. hozzászólásáraNem kell kétségbe esni.. félóra és megvan..nem egy nagy ügy a lapos ágyazású felni.. csak nooormálisan kell hozzá állni!!
Válasz mtz1221 #2162. hozzászólásáraHa megöl az unalom, dobhatnál egy képet róla...
Válasz csoppika #2161. hozzászólásáraKi szúrják a közepét,és olyat tesznek bele amilyet kérsz.
Válasz mtz1221 #2160. hozzászólásáraÚgy érted, legyártják a felnit?
Válasz csoppika #2157. hozzászólására22.5-re.Melyik mit kívánt.Van 315/70,295/80 meg 295/60.Ha hozol mintát 130 euró körül megcsinálják darabját gumistól.
Válasz csoppika #2158. hozzászólásáraKérdezd a Hw fórumban!
Hali!
Hw 22.5-ös kamion gumis felnit ki hol szerezte be? Publikus árakat is írhatnátok... Köszi...
Válasz mtz1221 #2155. hozzászólásáraEs milyen méretre cserélted? Zmaj felni hány lyukas???(gumi mérete?)
Válasz _NB_ #2154. hozzászólásáraMtz-vel megyek... Max 33...
Válasz csoppika #2153. hozzászólásáraBFGoodrich -ot ha találsz,akkor az talán még tűrhető.De alapból a 18-as gumikat el kell felejteni,mióta az összes Zmaj póton meg kombájnon sikerült lecserélgetnem a 18-asokat,azóta évente az 5-6 durranás helyett megúszom 5-6 lyukadással.
Válasz csoppika #2153. hozzászólásáraMennyivel száguldozol ? Mert a terhelhetőség a sebesség növekedésével csökken ám.(nem csak a Mitas-nál van így)
pl:5bar nyomáson
10km/h-nál még 4,3 tonna max, 4x az 17,2t max
40km/h-nál meg 3 tonna max, 4x az 12t max
12.5/80 - 18 IM-03 I-1 147 A8
12.5/80 - 18 AW 702
Sziasztok! SOS-be kéne...
Megint szétment egy Mitas implement 12.5/80-18 16PR külsőm (valószínű saját hülyeség)
Vett már valaki az axiáltól vagy máshonnan BKT 12.5/80-18 16PR gumit, ami elvileg 6.7BAR nyomáson üzemel? Ha igen, mennyire van vele megelégedve?
Egyáltalán milyenek a BKT-k?
A Mitas spiccen megy a 133q gördülőtömeggel... GYári adat szerint 5 bar nyomáson megyek vele...(bár 3 órám 2 különböző értéket mér...)
Sajnos belsős a gumi, így kissé melegszik...
Válasz Sk Laci #2148. hozzászólásáraHétfőn viszem Győrbe gumishoz... Szerintem a 8.25x20 még a kisteher tarifa, mert elég olcsót mondott... A külön gyűrűvel van a gond, a többi gyerekjáték, mert mi is le szoktuk gyúratni... Majd kiderül, lecopatta-é magát a gumis:-) Muszáj vmi gumist nézni, mert aratáskor este nincs kedvem püfölni az esetleges defektet...
Válasz Sk Laci #2150. hozzászólására ok
Válasz rsándor #2149. hozzászólásáraVan MTZ-je, ha csak el nem adta. Láttam, szép piros
Válasz Sk Laci #2148. hozzászólására És ha nincs mtz-je csak zeror vagy new holland???
Válasz csoppika #2142. hozzászólásáraMondok jobbat. Engedd ki belőle a levegőt, fektesd le a kereket, és tolass rá az MTZ vel a gumira. Egy kettő elválik a diszktől, és nem kell kalapáccsal püfölnöd.
Válasz Ares 826 #2144. hozzászólásáraÉn a fékolajjal szemezek:-) A 2 gumi kuka, több éve defektesek... A pótkocsiról lejövő 2 lesz a pótkerék...
Válasz csoppika #2142. hozzászólásáraÜdv!
Utolsó elkeseredésedben majd fogj egy kis flexet és belülről próbáld meg bevágni a gumit a felnikarikában amennyire lehet. Majd még a maradékot egy jó éles pajszert ütve átvágod.(a karika a föld felé néz, és valamilyen üllőszerű tàrggyal alátàmasztod).
Utána hidd el engedni fog. Gumi természetesen kuka!
Ha nem akarod még kidobni a gumit, akkor ugyancsak pofára fordítva próbáld a karika mellett megtámasztani a gumit, és úgy ütni a karikàt.
Sok szerencsét+kitartást!
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraSziasztok!
Mi a traktorhidraulikával szoktuk a gumit beroppantani, a gyűrűt drótkefézd meg,utána ecsettel gázolajat kenj a peremhez. Fél óra alatt oldja a rozsdát. Utána a nyers erőszak.
Válasz bandigh #2143. hozzászólásáraHa azzal nem megy mehet neki csavarlazító is igaz a gumi nem szereti de ha mással nem megy akkor azt neki.
Válasz csoppika #2141. hozzászólásáraKitartóan ütni és közben locsolgatni. Víz is jó. Előbb utóbb megindul
Válasz csoppika #2141. hozzászólásáraEhhe...még normális pajszerom sincs...
Válasz Sk Laci #2139. hozzászólásáraEz a verzió rémlik...de az ilyen mókát nem szeretem
Az a két rossz gumi 20éve rohad ottan szorgalmasan... Holnap bepróbálkozok egy gumisnál még...
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraVagy a két kalapács, vagy én a télen úgy vettem le , hogy elővettem egy rossz fejszét meg a nagykalapácsot, és ketten így sikerült leszedni a 8 tonnás kocsi gyűrűjét.
Válasz csoppika #2138. hozzászólásáraLe kell verni. Két kalapács és mehet a móka
Srácok!
Merre hogy vállalják a gyűrűs felni(HW, Mbp) szerelést? Itt a helyi gumis szerint baccuk meg...(szebben mondta, igaz...
A házi művelettel nem lenne bajom, csak a gumira a külső gyűrű szeret rárohadni. HW 6011 felniből meg nincs plusszom...
Érdeklődnék ,hogy valaki rendelt e már a SZUPERGUMI-tól 8,25r20-as gumit?
Válasz prütyi #2131. hozzászólásáraSajnos ezek a gumik már nem olyanok mint a régiek. Nincs bennük anyag. Az új ruszki gumik ha 4-5 évet kibírnak össze teheted a két kezed. Rakodós gépen 2-3 év.
Válasz bandigh #2134. hozzászólásáraIgen a sor közt megy ha 75cm sorok vannak , de van akinek 70 cm van a vetőgépe, na oda ez nem igaz.Darabokat szaggat ki a szár a gumikból főleg ott ahol nagyon élesre vannak élezve a szecskázó kések. Több gépet is néztem az axiálnál és máshol is azokkal a gépekkel melyekkel vágtak kuccát és naprát a gumik szinte minden cserések voltak, olyan okádékul néztek ki 4-5 év után.
Válasz Ares 826 #2133. hozzászólásáraNem a forgáskor eszi meg a gumit. A kisebb kombájnok a 650 es kerekükkel pontosan a sor között mentek, nem is látszott rajtuk semmi. Egy szélesebb gép a 800as gumival egésznap a tarlón megy, vagy eleve a bakháton, ott láttam már fiatal gumit egy sávban rommá elkopni.
Válasz bandigh #2132. hozzászólásáraAz oké, de nem csak a sorok közt mész vele egész nap. Tudod van forgás is.
Válasz Ares 826 #2129. hozzászólásáraEz kombájn első gumi
A tarló nem kopratja mert eddig ezek mind pont a sor között mentek
Most a másikra majd kell valami csonktaposót tenni nekem is
8,3 és 11,2*20 voltyre gumikról mi a vélemény főként talaj munkázó gépeknél?A 82-es már megkapta a 11.2 ,de az 52-es alá 8,3 akarunk venni.Mennyire tartósak?a 82-esen az első gumik 22 évet húztak le és nem a köröm fogyott el teljesen hanem kirepedt a tövénél.Jó lenne ha a mostani gumik is kibírnák legalább a felét.
Válasz bandigh #2128. hozzászólásáraNekem a kombin a kukorica és a napraforgó szár megkezdte a Good Yeart is, az életemben nem veszek ilyen gumit az tuti. Egy nagy szar szerintem a Good Year kemény semmi rugózása ritkák a minták, úgy szar ahogy van.
Válasz bandigh #2128. hozzászólásáraEz trakin van vagy kombin neked???
Válasz Ares 826 #2127. hozzászólásáraIgen középen ahol a minták átfedésben vannak ott a köröm vége szakarozik lefelé valamiért. De nem nagyon, viszont làtszólag semmi oka nincs rá, talán túl puha ott a keverék
Válasz bandigh #2125. hozzászólásáraHonnét a mintából foszlik???
Válasz *** HM *** #2122. hozzászólásáraMennyi most az ukrán gumi a dneprosina??