Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
inkább a minőség a fontos életem egy részét ebben éllem +nem eladásra akarom felgumizni nekem ez keresi a megélhetéshez a pénzt ha cipő kell neki megkapja csak az a baj minden gyártó csak a magáét dícséri én viszont tapasztalatlan vagyok (tudod nem iszom nem dohányzok nőzni meg az asszony nemenged)
New Holland tl 90esre kell vennem elsőgumikat ki milyet javasol vegyes használat (szállítástól-szántásig) +pici homlokrakodózás újjat veszek csak milyen gyártmányt méret 13.6x24
nekünk német rendsodró van pont méret rá a targonca gumi és ha nincs bele fujtatva semmi akkor is ugy áll rajta a gumi mint ha tömör lenne és még sose volt vele baj amugy meg nem tom ki hova valósi de az ATRA cég de már lassan mindenki tölt gumit ATRA kecskeméten van de olcsóbb rá targonca gumi szerintem
Válasz #252. hozzászólásra
Nem szoktam ilyen munkát végezni, csak kérdezem kevesen használnak függesztettet, azzal nem lehet szép munkát végezni? Igaz abban még nem láttam 7-est, csak 4-5-6.ost
Rendsodrómon naponta kb 6-8 defekt van, az össze hócipőm tele van már tőle.
Mit javasoltok ?
Én gondoltam, hogy
1. - valahol csináltatnék rá tömött gumikat(de hol???),
2. - van aki állítólag szilikonnal telenyomatja,
3. - vannak ezeket a defekt folyadékok amiket bele kell pumpálni
4. - van aki átalakította normál személy abroncsosra....
Egyértelmű hogy a Taurus, itt egy ismerősömnek 4 éve van fennt de alíg kopott valamit pedig nap mint nap van használva a traki!
Én találtam azt az armour márkájút de nem nagyon nyilatkozik senki?!?!
Mtz-re melyik gumi a jobb? Az orosz(Voltyre stb.) vagy pedig Taurus,Kormoran stb.? Igaz hogy az orosznak már újkorában is kisebbek a "körmei" mint a nem orosznak(tehát hamarabb elkopik)?
Hát akkor gondolj bele józan paraszti ésszel, ha így most jó, és te teszel hátra nagyobb átmérőjű gumit, aminek természetesen nagyobb a kerülete is, akkor szerencsétlen eleje mit fog csinálni?
Ha használod az első hajtást is, akkor biztos nem tesz neki jót. Ráadásul nem fog érvényesülni az első hajtásnál a húzás, mivel alapesetben kicsit többet megy az eleje.
Én biztos nem csinálnám.
Válasz #242. hozzászólásra
Nem lessz baja tőle itt is van egy gép egy csókánál ő ilyennel vette a barnát 94-ben . De azóta 1-2 ember átszerelte ilyenre már
Mi a véleményetek róla, hogy egy 820-as Mtz-re a 15,5es gumi helyett 16,9-es gumit tennék rá???
Nem lesz esetleg valamilyen alkatrészre káros vagy hasonló?
Válasz #235. hozzászólásra
Az a lényeg, hogy radiálnál a futófelület jobban felfekszik a talajon ezért jobban tapad, és Az oldala puhább ezért a traktor is komfortosabb.
a taurus azért törik ki hamar mert szar az oldala,vékony fosból van az oldala,de nézz meg egy michelint,vagy vredesteint,klebert semmi ilyen nincs velük.
na pont nekem a deutzon elöl diagonál van,szarabb mint radiál mert törik kifelé.erröl ennyit.mondjuk azért van ez elöl mert ilyen volt csak mikor vettem akciósan ujfehértón a gumisnál.zsir uj volt 35ért darabja.
Gumidokik arra mondjatok valamit, hogy a diagonál abroncs tényleg jobb-e hajtott traktorkerékre alacsony nyomáson, mint a radiál. Egy gumis szerint a radiál felépítés arra való, hogy nagy nyomáson nagy terhet bírjon. A diagonál meg arra, hogy alacsonyabb nyomáson, nagy csavaróerő mellett se törjön ki az oldala. Viszont kisebb súlyt bír el. Állítólag ezért törik ki a 15,5R239-as Taurus gumi oldala viszonylag könnyen.
Arról szeretnék tanácsot kérni, hogy mire érdemes figyelni használt abroncs vásárlásakor ?
Pl honnan tuhatom meg nem-e szálszakadt az abrocs és ilyenek .
előre is köszönöm
4375 hozzászólás
Válasz #274. hozzászólásra
akkor michelin!
Válasz #273. hozzászólásra
inkább a minőség a fontos életem egy részét ebben éllem +nem eladásra akarom felgumizni nekem ez keresi a megélhetéshez a pénzt ha cipő kell neki megkapja csak az a baj minden gyártó csak a magáét dícséri én viszont tapasztalatlan vagyok (tudod nem iszom nem dohányzok nőzni meg az asszony nemenged)
Válasz #272. hozzászólásra
Minőség--ár figyelembevételével szerintem vegyél rá Taurust, nem a legrosszabb, de nem is a legrágább
New Holland tl 90esre kell vennem elsőgumikat ki milyet javasol vegyes használat (szállítástól-szántásig) +pici homlokrakodózás újjat veszek csak milyen gyártmányt méret 13.6x24
Válasz #250. hozzászólásra
A Taurus csak 2 bárral járatva nem töredezik ki, de akkor sokkal kisebb a tapadás,hamar kirúg, de pl. szántani 0,8-al kellene....
Válasz #252. hozzászólásra
nekünk német rendsodró van pont méret rá a targonca gumi és ha nincs bele fujtatva semmi akkor is ugy áll rajta a gumi mint ha tömör lenne és még sose volt vele baj amugy meg nem tom ki hova valósi de az ATRA cég de már lassan mindenki tölt gumit ATRA kecskeméten van de olcsóbb rá targonca gumi szerintem
Válasz #268. hozzászólásra
Csináltattam én is vagy 10 defektet az idén.
Meg a gyilkolós, autónak látszó tárgyon is most 4 gumicsere.....
Csakúgy hordom a lóvé a gumisnak......
Válasz #267. hozzászólásra
Nem én mék vele az nem nekem való tempó, nekem csak a gondom van vele !!!!!!
Válasz #252. hozzászólásra
Mekkora ez a gumi?
Biztos mész vele
mint
a TATÁR!!!!!
Válasz #265. hozzászólásra
Az akkor csak egynapos munka.
Válasz #264. hozzászólásra
Szerintem rászerkeszteni bármit rá lehet.
Válasz #262. hozzászólásra
Kis Polski kereket nem lehet rá szerkeszteni?
Válasz #258. hozzászólásra
Van vlm. cég ami tölti a bányagépekét is de f. se tudja most mi a nevük.......
Kiállításokra járnak.
Válasz #260. hozzászólásra
Akkor lesúlyozzuk !!!!!!!
Válasz #259. hozzászólásra
Van 2 régi spc-s drótvásznas gumim, na azok igen !!!!!
Válasz #258. hozzászólásra
A tömör nem pattogna?
Válasz #256. hozzászólásra
hiába veszek új külsőt, ezeket a szar gumikat egy tüske is kiszúrja. meg szakadnak széjjel hosszában
Válasz #254. hozzászólásra
Régebben már találkoztam olyan cég címmel, hogy méretre gyártanak szinte bármilyen tömör gumit !!
Válasz #253. hozzászólásra
És a felni is targoncás ??????
Válasz #255. hozzászólásra
Csak a vontatott jöhet számításban a területek miatt !!!
Válasz #253. hozzászólásra
üssétek be ,a gogléba gumiabroncs feltöltés, kihoz rá valamit
Válasz #252. hozzászólásra
Nem szoktam ilyen munkát végezni, csak kérdezem kevesen használnak függesztettet, azzal nem lehet szép munkát végezni? Igaz abban még nem láttam 7-est, csak 4-5-6.ost
Válasz #252. hozzászólásra
hasonló gondom van nekem is. SZJ targoncagumit rakott rá.
Segítség kéne !
Rendsodrómon naponta kb 6-8 defekt van, az össze hócipőm tele van már tőle.
Mit javasoltok ?
Én gondoltam, hogy
1. - valahol csináltatnék rá tömött gumikat(de hol???),
2. - van aki állítólag szilikonnal telenyomatja,
3. - vannak ezeket a defekt folyadékok amiket bele kell pumpálni
4. - van aki átalakította normál személy abroncsosra....
Egyértelmű hogy a Taurus, itt egy ismerősömnek 4 éve van fennt de alíg kopott valamit pedig nap mint nap van használva a traki!
Én találtam azt az armour márkájút de nem nagyon nyilatkozik senki?!?!
Mtz-re melyik gumi a jobb? Az orosz(Voltyre stb.) vagy pedig Taurus,Kormoran stb.? Igaz hogy az orosznak már újkorában is kisebbek a "körmei" mint a nem orosznak(tehát hamarabb elkopik)?
Van tapasztalatok az Armour márkájú traktorgumiról??
Köszi.....
Köszönöm igazad van!!!
Válasz #246. hozzászólásra
Hát akkor gondolj bele józan paraszti ésszel, ha így most jó, és te teszel hátra nagyobb átmérőjű gumit, aminek természetesen nagyobb a kerülete is, akkor szerencsétlen eleje mit fog csinálni?
Ősszel szántáskor csak használnám az első hajtást is....
Válasz #242. hozzászólásra
Ha használod az első hajtást is, akkor biztos nem tesz neki jót. Ráadásul nem fog érvényesülni az első hajtásnál a húzás, mivel alapesetben kicsit többet megy az eleje.
Én biztos nem csinálnám.
Válasz #242. hozzászólásra
MAX első hajtás szétmegy
Válasz #242. hozzászólásra
Nem lessz baja tőle itt is van egy gép egy csókánál ő ilyennel vette a barnát 94-ben . De azóta 1-2 ember átszerelte ilyenre már
Mi a véleményetek róla, hogy egy 820-as Mtz-re a 15,5es gumi helyett 16,9-es gumit tennék rá???
Nem lesz esetleg valamilyen alkatrészre káros vagy hasonló?
E-514-es hátsó kereket vennék aki tud az írja meg vagy hívjon a 06305993948-as tel.számon
Válasz #238. hozzászólásra
radiált
Válasz #235. hozzászólásra
Az a lényeg, hogy radiálnál a futófelület jobban felfekszik a talajon ezért jobban tapad, és Az oldala puhább ezért a traktor is komfortosabb.
Válasz #237. hozzászólásra
A nevesebb gyártók manapság radiál vagy diagonál abroncsot gyártanak jobbára?
Válasz #235. hozzászólásra
a taurus azért törik ki hamar mert szar az oldala,vékony fosból van az oldala,de nézz meg egy michelint,vagy vredesteint,klebert semmi ilyen nincs velük.
Válasz #235. hozzászólásra
na pont nekem a deutzon elöl diagonál van,szarabb mint radiál mert törik kifelé.erröl ennyit.mondjuk azért van ez elöl mert ilyen volt csak mikor vettem akciósan ujfehértón a gumisnál.zsir uj volt 35ért darabja.
Gumidokik arra mondjatok valamit, hogy a diagonál abroncs tényleg jobb-e hajtott traktorkerékre alacsony nyomáson, mint a radiál. Egy gumis szerint a radiál felépítés arra való, hogy nagy nyomáson nagy terhet bírjon. A diagonál meg arra, hogy alacsonyabb nyomáson, nagy csavaróerő mellett se törjön ki az oldala. Viszont kisebb súlyt bír el. Állítólag ezért törik ki a 15,5R239-as Taurus gumi oldala viszonylag könnyen.
Válasz #230. hozzászólásra
20,8*38 Taurus Br. 300 ropi
16.9*28 Taurus Br. 105 ..........
Hali mindenkinek!
Arról szeretnék tanácsot kérni, hogy mire érdemes figyelni használt abroncs vásárlásakor ?
Pl honnan tuhatom meg nem-e szálszakadt az abrocs és ilyenek .
előre is köszönöm
A 20.8 r 38 taurus 250 volt tavaly. Szerintem a 20.8 r42 350 is van.
Válasz #230. hozzászólásra
250 260 ............ határ a csillagos ég.
250 300 350 400 .... határ a csillagos ég.
Válasz #229. hozzászólásra
és mennyi a 20,8X42, vagy 620/70???
20,8-34 es 193000,- ooooooo igen.
Válasz #223. hozzászólásra
jobban fog gyorsulni!!!
Köszi mindenkinek,majd még megkérdezek egy-két gumist is...
Válasz #222. hozzászólásra
Akkor lehet pennnnngetni....