Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Tomi5 #428. hozzászólásáraAmit én vettem gépet azon is jól néztek ki a gumik, sokat álltak. Majd a súly alatt, függesztett gépekre gondolok elkezdett probléma lenni velük. Ezt nem azért írtam, hogy alkudozzak lehet hogy az sokáig bírná. Egyébként új gumit kerestem és úgy voltam vele, hátha tud valaki jó áron. Privátban írd meg a méretet, azt hogy merre laksz és az árát. Köszönöm.
Válasz Mérnökferi #419. hozzászólásáraÉn úgy kidobtam mint a szart, minek az bele csak a szereléseknél aggat állandóan! A fülkébe bal oldalra egy zsiguli fűtőtestet bekötni a rendszerbe s pár perc után már meleg is van a verdában! Télen is kisgatyában dolgozhatsz benne!
T-150K eredeti V6-os motorhoz, a vízhűtőtől a kabinba vezető (a kabin fűtésére szolgáló) meleglevegő csövet keresek. Akinek van ilyen kérem jelentkezzen!
Válasz R Sándor #410. hozzászólásáraSzia, azt nem tudjuk kinél van a géped? Nekem is Ifa önindító van w50, L60 és jó lenne egy sablon az átalakítóról meg hogy milyen fogaskerék kell rá vagy maradhat az eredeti? Meg lehet csinálni így is, de sokat kell kísérletezni. Köszi.
Válasz Adri7 #409. hozzászólásáraIgen at volt .De én már kb 5-6 éve eladtam . Én átalakítva vettem meg , ezen 6 hengeres ifa indító volt . 24 voltos rendszerre én alakítottam át mert szivatott az ifa párhuzam kapcsoló.
Sziasztok többféle megoldást olvastam az átalakításról minden oldalon de nem részletesen, ha segítenétek megköszönném. Keresek elektromos rajzot is. Jó privátban is.
Köszi a válaszokat, a hiba egy icipici sunyi dolog volt a karnak a fülke alatti csavarja kiesett most egy másik problémám van, a kompresszor egyik fő csőve(ami a tetején van) eldurrant és füstöl a kompresszor
Válasz Csaba203 #398. hozzászólásáraHa jól emlékszem a vezérlő tömb olyan mint az MTZ-n!
A hiba ott lesz, a vezérlő vtomb alján van egy szelep vagy mi!
Vedd ki, tedd vissza lehet jó is lesz, ha nem akkor is a vezérlő tömbben lesz a hiba szerintem! (Valószínűleg bekapott valami koszt valamelyik szelep, mondjuk én már MTZ -t sem berheltem vagy 10 éve, 150ét meg vagy 15)
Valamiért nem akar működni a hidraulika, nem csinál semmit a 2 kör hátul, a kormányt 1 ujjal lehet mozgatni, de a hátsó hidraulika nem csinál semmit. Tegnap mentem a géppel működött és aztán egyszer csak nem emelte ki a munkaeszközt a földből
Válasz Rabó001 #395. hozzászólásáraMármint nem találom magát a hőmérséklet jeladót, a vezeték megvan lógott valahol a motor oldalán, csak a jeladó hiányzik
Válasz csabicsikos #386. hozzászólásáraSzia! Szerintem D 2356 a típusa, csak nagyobb dugó van benne, azért 205le nem pedig 180le. De lehet hogy hülyeség...... de nekem a szerelő ezt mondta
Válasz Gepi #385. hozzászólásáraAzok azt hiszem 250 és 295 lovasok, valahol olvastam, hogy Rába d2356, de azokról nagyon kevés információ van, lehetséges ez?
Válasz A.I. #377. hozzászólásáraA "hegyesiek" szeretik a pééééééééézt rendesen, vagy húsz éve voltam ott de már akkor sem az ócccccóóóóóóóóók közé tartoztak ahogy emlékszem.
432 hozzászólás
üdv mindenkinek olyan kérdésem volna,hogy a kormánymunkahengerből van új és régi .Külsejében is van különbség vagy csak a belseje más?
Válasz mtz1221 #430. hozzászólásáraKomoly az ára
Véletlenül találtam, beteszem hátha valakinek kell.https://www.ebay.com/itm/255414472820?hash=item3b77e39074:g:q6kAAOSwHnhfOq19&amdata=enc%3AAQAIAAAA8AwA092JZcumnvsL2HQmNgPyrKVrIs2QPRR1xU8G9CS6pwRU%2BVnHGQGOyrHDTAn6ur75WLdq%2BwScvGS24uKcEFeAgjoI5Sx53R5M424Df5hywcW9Jg5Lne%2Fdd9dr8F7P3nMDsvbsuhDdIBLRD2t6QZfPTqzRPzol3BorHb4VclghpJhSgEt4mg7EANo5CUQ9jwyXz5FXRZZiYZ0baR51c%2Frdx2xvuPDT8Oytwq69oUSTTBz2yhKJLGFn5P%2ByrtS8KdESst%2BZxz08oDnMFbUt1LSwVRHWSc4cUVXSTJy8NPUwQGDrhfeAEf7gmmOXibOPWw%3D%3D%7Ctkp%3ABk9SR4DB8uOzYw
Válasz Tomi5 #428. hozzászólásáraAmit én vettem gépet azon is jól néztek ki a gumik, sokat álltak. Majd a súly alatt, függesztett gépekre gondolok elkezdett probléma lenni velük. Ezt nem azért írtam, hogy alkudozzak lehet hogy az sokáig bírná. Egyébként új gumit kerestem és úgy voltam vele, hátha tud valaki jó áron. Privátban írd meg a méretet, azt hogy merre laksz és az árát. Köszönöm.
Válasz Adri7 #426. hozzászólásáraIdősebb gumi de nem repedt , sérült, sokáig szín alatt volt
Válasz Adri7 #426. hozzászólására
Válasz Tomi5 #425. hozzászólásáraSzia erre nem tudok mit mondani, az új az nagyon húzós volt az biztos.
Válasz Adri7 #424. hozzászólásáraNem gondoltam még rá,neked mennyit ér meg.
Válasz Tomi5 #421. hozzászólásáraKöszönöm lett rá új, egyébként mennyi lenne az ára ?
Válasz Balázs. #422. hozzászólásáraKöszönöm, kapott újat.
Válasz Adri7 #418. hozzászólásáraHa kell még, most láttam hirdetve
Válasz Adri7 #418. hozzászólásáraSzia egy komplett kerekem lenne gumival együtt
Válasz Mérnökferi #419. hozzászólásáraÉn úgy kidobtam mint a szart, minek az bele csak a szereléseknél aggat állandóan! A fülkébe bal oldalra egy zsiguli fűtőtestet bekötni a rendszerbe s pár perc után már meleg is van a verdában! Télen is kisgatyában dolgozhatsz benne!
T-150K eredeti V6-os motorhoz, a vízhűtőtől a kabinba vezető (a kabin fűtésére szolgáló) meleglevegő csövet keresek. Akinek van ilyen kérem jelentkezzen!
Sziasztok, T 150-re gumit keresek segítsetek ebben, köszönöm.
Válasz mtz1221 #416. hozzászólásáraMég egyszer köszönöm.
Válasz Adri7 #415. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%BC+%D0%A2-150+(%D0%A1%D0%9C%D0%94-60,+%D0%90-41)&rlz=1C1GCEA_enRS933RS933&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwic5aD8gPH6AhU0hv0HHWYJC5wQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1117&bih=519&dpr=1.72
Válasz mtz1221 #413. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget itt valóban több féle változat van.
Válasz R Sándor #412. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz Adri7 #411. hozzászólásáraUkrán fórumokon tele van átalakító szettel is. Google fordítóval meg találod amit akarsz.
Itt nézz szét.
Válasz Adri7 #411. hozzászólásáraTalán Sényöre vagy Napkorra vitték el .erdőre gyökeret szaggatni ,többet sajnos nem tudok segíteni.
Válasz R Sándor #410. hozzászólásáraSzia, azt nem tudjuk kinél van a géped? Nekem is Ifa önindító van w50, L60 és jó lenne egy sablon az átalakítóról meg hogy milyen fogaskerék kell rá vagy maradhat az eredeti? Meg lehet csinálni így is, de sokat kell kísérletezni. Köszi.
Válasz Adri7 #409. hozzászólásáraIgen at volt .De én már kb 5-6 éve eladtam . Én átalakítva vettem meg , ezen 6 hengeres ifa indító volt . 24 voltos rendszerre én alakítottam át mert szivatott az ifa párhuzam kapcsoló.
Válasz R Sándor #379. hozzászólásáraSzia olvastam, hogy neked is át volt alakítva önindítósra. Ebben segítenél?
Sziasztok többféle megoldást olvastam az átalakításról minden oldalon de nem részletesen, ha segítenétek megköszönném. Keresek elektromos rajzot is. Jó privátban is.
Szeretném átalakítani az eredeti motort önindítósra érdekelne ki hogy oldotta meg, köszönöm.
Válasz Ares 826 #405. hozzászólásáraHelló. Szia mennyi a különbség gondolom akkor nem is lehet felrakni.
Válasz Adri790710 #404. hozzászólásáraNem!
Sziasztok, az érdekelne hogy a hidraulika vezértömb teljesen egyezik az Mtz-vel?
Válasz csikosfarm95 #402. hozzászólásáraA váltó oldalán van egy kerek ablak
Sziasztok!
Hol tudom megnézni a hidrováltoban az olajat?
Köszi a válaszokat, a hiba egy icipici sunyi dolog volt a karnak a fülke alatti csavarja kiesett most egy másik problémám van, a kompresszor egyik fő csőve(ami a tetején van) eldurrant és füstöl a kompresszor
Válasz Csaba203 #398. hozzászólásáraNem rúgtad ki véletlenül a szivattyú karját, és nem forog s nincs olajnyomás???
Válasz Csaba203 #398. hozzászólásáraHa jól emlékszem a vezérlő tömb olyan mint az MTZ-n!
A hiba ott lesz, a vezérlő vtomb alján van egy szelep vagy mi!
Vedd ki, tedd vissza lehet jó is lesz, ha nem akkor is a vezérlő tömbben lesz a hiba szerintem! (Valószínűleg bekapott valami koszt valamelyik szelep, mondjuk én már MTZ -t sem berheltem vagy 10 éve, 150ét meg vagy 15)
Sziasztok!
Valamiért nem akar működni a hidraulika, nem csinál semmit a 2 kör hátul, a kormányt 1 ujjal lehet mozgatni, de a hátsó hidraulika nem csinál semmit. Tegnap mentem a géppel működött és aztán egyszer csak nem emelte ki a munkaeszközt a földből
Válasz Csaba203 #396. hozzászólására?
Válasz Rabó001 #395. hozzászólásáraMármint nem találom magát a hőmérséklet jeladót, a vezeték megvan lógott valahol a motor oldalán, csak a jeladó hiányzik
Válasz Csaba203 #394. hozzászólásáraAkkor kövesd a vezetéket! Nézd át az egész motort, vízcsövek, nem igaz hogy nem látszik.
Válasz Rabó001 #393. hozzászólásáraD2356-os Rába motoron, egyszerűen nem találom sehol, hogy hova megy a csatlakozó
Válasz Csaba203 #389. hozzászólásáraMilyen motoron? Valahol a víztérben.
Válasz csabicsikos #384. hozzászólásáraSzerintem a Dominátor 106-ban lévő Rába-MAN D2356, szívó. 123-as a furata. A D2156-é meg 121.
Válasz Csaba203 #390. hozzászólásáraKérdőjelek helyett ez akart lenni ->
Válasz Öcsike61 #388. hozzászólásáraSzia! Köszönöm szépen, tényleg az, végül csak kiderült????
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy hol találom meg a vízhőfok jeladót?
Válasz csabicsikos #386. hozzászólásáraSzia! Szerintem D 2356 a típusa, csak nagyobb dugó van benne, azért 205le nem pedig 180le. De lehet hogy hülyeség...... de nekem a szerelő ezt mondta
Válasz csabicsikos #386. hozzászólásáraTalán a mezőgéparchivumos facebook oldalon többet tudnak róla.
Válasz Gepi #385. hozzászólásáraAzok azt hiszem 250 és 295 lovasok, valahol olvastam, hogy Rába d2356, de azokról nagyon kevés információ van, lehetséges ez?
Válasz csabicsikos #384. hozzászólásáraSzerintem a D-2156 MTKL6 vagy a D-2156 MTKLL 6 gondolsz.
Sziasztok!
Mi a pontos típusa a 205LE Rába motornak? Sehol nem találom, csak annyit, hogy Claas dominator 106-ban van ilyen motor, de a számát nem tudom
Válasz A.I. #377. hozzászólásáraA "hegyesiek" szeretik a pééééééééézt rendesen, vagy húsz éve voltam ott de már akkor sem az ócccccóóóóóóóóók közé tartoztak ahogy emlékszem.