Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 414.08 Ft USD 401.28 Ft CHF 438.6 Ft GBP 488.76 Ft

Fórum

Milyen gép a T150K

Létrehozta: Vendég , 2008-02-16 17:40:50

Kedvencekhez Segítség

432 hozzászólás
#82 Pintér Zoltán
2014-09-08 11:45:44

Ez a kép fog mejelenni.
k

#81 Pintér Zoltán
2014-09-08 11:35:50

Válasz #78. hozzászólásra

AtoZZ Neked is ez lesz jó ha gondolod,mert mostanában nem SKYPE-lok.

#80 Pintér Zoltán
2014-09-08 11:33:00

Válasz #79. hozzászólásra

Szia Csoppika, remélem átmegy,majd kapsz egy értesítést ha igaz.
Mammutmail lesz, de addig is itt egy link róla.
http://www.mammutmail.com/hu/mail/download/b2e9b5914abc7cc7693df9db78f99027

#79 csoppika
2014-09-08 10:21:44

Válasz #71. hozzászólásra
Helló! Érdekelne a könyv engem is... Írtam mailt. Nem tudom, óriás levélben átjön-e?

#78 AtoZz
2014-09-07 22:35:11

Válasz #69. hozzászólásra

Természetesen kell,nem félek a programoktólsmile lol
küldtem skypon partnerfelkérést!

és mennyiért vesztegetnek olyan v6mercit?

Nincs profilkép
#77 a2457
2014-09-07 02:03:03

Válasz #76. hozzászólásra

mm jam.
legalábbis amiket láttam szívósak voltak.
az original moroja meg v6 turbó.

#76 ARES-826
2014-09-06 21:46:23

Válasz #69. hozzászólásra

Az csak sima szívó motoros ugye, jól tudom???smile blinksmile blink

#75 csoppika
2014-09-06 20:10:26

Válasz #74. hozzászólásra

A múltkor ásóboronával próbálható lett volna. Nem értem rá . Azeladók nem nagyon hirdetnek millió alatt. Megnézek egy rába mocisat, félreállítottat majd.. Kíváncsi leszek rá.

Nincs profilkép
#74 a2457
2014-09-06 17:17:59

Válasz #70. hozzászólásra

munkára fogható állapotban érnek milió alatt.
keresgélj még, 1.1 ért elvárható hoyg induljon rendesen,
és nyúzás után is legyen min 2.5 bar olajnyomása a mtoronak,
váltóba a 8 bar.
meg a dereka ne lötyögjön.

egyről lemaradtam, 650 ezerért 5 fejkes ekével.
ilyet szerintem 10 évente egyszer lehet kifogni.
de nem tartom kizártnak hogy 1.1 ért ekével együtt is találsz belőle harcra foghatót.

#73 mtz1221
2014-09-06 15:47:29

Válasz #60. hozzászólásra
A motort ne nézd,volt egy zentán A 170-es imt 6-os V merci motorja beledobva.Attól jobb nem kell.

Nincs profilkép
#72 4964
2014-09-06 15:14:35

Válasz #70. hozzászólásra
Szerintem csak olyat vegyél meg amit láttál több órát dolgozni nehéz munkában. Ha ebbe nem megy bele az eladó akkor el kell felejteni.
Terhelésen jön ki a motornak is meg a transzmissziónak is a baja ha van. Ha ki vannak perselyek menve a váltóban akkor hidegen azt még nem is hallod, de 2 óra tárcsázás után elkezd füstölni a váltó.
Ha csúszik a lamella azt is csak terhelésen venni észre.

#71 Pintér Zoltán
2014-09-06 14:27:51

Válasz #70. hozzászólásra

Keress másikat,túl sok a baj első ránézésre is.

#70 csoppika
2014-09-06 12:51:42

No, ma voltam egyet megnézni. Eredeti motoros. Kb fél óra alatt 60 fokos a víz. Motor olajnyomás 3-3.5 bar 10001/min fordulat körül. Váltó olajnyomás 8-8.5 bar között van. Igazából nem dolgoztattuk meg, csak az udvaron fordult egyet. A csuklója lötyög, a mh csapok is. A kismotor elég kehesen indult, üzemanyag gond miatt. Egyedül a bendixe szaladt néha. A blokkon egy halovány repedésféle egyik oldalt. A kipuff egy kicsit kifúj egyik felől. Arról egy kicsit hebegésféle hallatszik. Rába turbó van ráfaragva, külön olajszűrő nélkül. A gumik talán 50%-osak, öregek, repedezettek, az egyik kuka. Van még 3 hasonló tartalékba. Huzatófej, kampó nincs, csak vonólap. A fülke(előtte nem láttam ilyet) kb a bukócsöves mtz kényelmét adja:-))) A nyomatékváltó üresen üzemelt. Irányár 1100000HUF... Szóval kivárok.

#69 Pintér Zoltán
2014-09-06 11:16:24

A könyv DjVu kiterjesztéssel van meg,ha kell. Ehhez egy aprócska szoftvert kell letölteni.
http://www.fileviewpro.com/hu/file-extension-djvu
T-150 Az alsó az T-157

#68 Pintér Zoltán
2014-09-06 10:59:45

Válasz #67. hozzászólásra

Üdv Mindenkinek. Ha az a kismotor rendbe van téve, akkor az indul mint a Doxa.
Ha kicsit nehezen indul mert kopott a gyűrűje és nincs időd most szétszedni,cserélni akkor reggel indítás előtt gyertya ki féldeci sűrűbb motorolaj bele , gyertya vissza megszívat és már indul is.

#67 ARES-826
2014-09-06 07:57:24

Válasz #65. hozzászólásra

Akkor ne is haragudjál de béna voltál hozzá, nem sértésnek akarom hogy vedd! Ha mindene jó a kismotornak, szinte "pöccre" neki indulnia!smile thumbupsmile thumbup

#66 AtoZz
2014-09-05 23:49:05

Mekkora eszközökkel szeret dolgozni?

#65 röfik
2014-09-05 22:20:07

Válasz #63. hozzászólásra

Csak az beinduljon.Régi jumzon nem akart menni az isttenek sem.Félnapig a kismotort inditottuk aztán meg a nagyot.smile sweatdrop

#64 ARES-826
2014-09-05 22:16:15

Válasz #63. hozzászólásra

Látod ez itt a lényeg! Télen sem kell izzítás tekeri, és indul!smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#63 ural
2014-09-05 22:09:07

Válasz #62. hozzászólásra
Ebben igazad van de hát az inditási kényelmet meg kell fizetni,az biztos hogy a kismotor addig pörget mig be nem indul .

#62 ARES-826
2014-09-05 21:59:52

Válasz #61. hozzászólásra
A rába az hosszabb löketű azért nyomatékosabb kicsi fordulaton. Te csak vegyél bele aksikat 2-3 évente 60-70 ropiért, én meg ha kell beindítom még lemerült aksival is!smile devilsmile devilsmile devilsmile devil

Nincs profilkép
#61 ural
2014-09-05 21:52:20

Válasz #58. hozzászólásra
Jó mondod turbós motorja 1500alatt megdöglik rába még1200 ről is feléled,smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#60 AtoZz
2014-09-05 21:37:05

Ám jó látni hogy feléled a téma smile biggrin
mindkét motor mellet vannak érvek,fogyasztásban területre kb mennyit eszik?mint egy mtz?
miként müködika váltója neki?mert neten szinte semmit sem találok róla smile glare

#59 AtoZz
2014-09-05 21:30:10

Válasz #49. hozzászólásra

helyileg Szerbiában vagyok,szegedhez közel smile phone

Válasz #49. hozzászólásra

érdekelne a gépköny,milyen formában van?papiron vagy elektronikusan?smile lol

#58 ARES-826
2014-09-05 20:51:11

Válasz #53. hozzászólásra

Szerintem a gyári motor a pörgősebb nem a rába. A gyári motor mivel rövid löketű kívánja jobban a pörgést a normális teljesítmény leadásához, szereti ha közel a 2000 felé pörgetik, akkor van normálisabb teljesítmény!smile biggrin

Nincs profilkép
#57 Gusztáv
2014-09-05 20:21:29

Válasz #53. hozzászólásra

Akkor nagyon nem lehet félre menni ennek a vásárlásában? smile rolleyes
Én is szeretnék egyet venni 50 ha van, de melózok heti 40 órában és egyszerre kell sokat dolgozni az MTZ-vel. A szántás a vészes, de a magágykészítés se lenne utolsó, ha 4m-es kombit tudnám húzni, meg gondolom a tempóban sem mindegy.
Az lenne a kérdésem, hogy ezekből 2 fajta váltó van? Van a hidrós meg a sima tolókerekes vagy mind hidrós?

#56 csoppika
2014-09-05 20:19:18

Tisztelt Urak!
Érdekelne, hogy eme ukrán csodamasinának:
-Mennyi az elfogadható olajnyomas
a gyári motornak hidegen, melegen, a váltónak szintén. A kompresszornak mennyit kell nyomni?

Nincs profilkép
#55 a2457
2014-09-05 20:00:16

Válasz #54. hozzászólásra

ez is igaz mind :)
kövi gépet kitermeli.
aztán vagy eladja az ember vagy félreáll a portán vésztartaléknak.

Nincs profilkép
#54 4964
2014-09-05 16:01:58

Válasz #53. hozzászólásra
annyit még tegyünk hozzá hogy függesztett váltvaforgató ekével nem az igazi vele dolgozni, továbbá az emelőképessége a mai igényeknek nem felel meg. Megindítani egy vállalkozást jó de hosszabb távon meg 100 hektár fölé már el kell felejteni. Aki isteníti az is mihelyst lehet átül valami nyugati vasba.
Télen egy pólóban lehetett vele szántani, úgy hogy a fűtés nem volt bekapcsolva.
Annyira rezgett a kormánya teljes gázon hogy 5 nap szántás után nem tudtam éjjel aludni úgy fájtak az izületek az ujjaimban.

Nincs profilkép
#53 a2457
2014-09-05 13:34:08

Válasz #52. hozzászólásra

felénk dolgoztak rába motorssal,
meg eredetivel is.
akinek volt mindkettő , és rendbe rakva mindkettő,
az mind inkább az eredeti motor felé hajlott.
pörgősebb a rába motor ez tény, az eredeti meg inkább nyomatékosabb.

előző hozzászólóval is egyet értek, az az igazi ha van lehetőség meghajtani hogy melegen mit mutat, kapcsol e rendesen a powershift, oljanyomás van e melegen is.

t-150 esnek sosincsen naaagy baja.
kicsivel 200 felett teljesen fel lehet újíttatni az eredeti motort,
hasonló áron szokott a váltó felújítás is zajlani amennyire tudom.
a kormányszervó gyengeségeit meg rába 250 orbitjával lehet egy életre megoldani, ha ki tudod használni akkor egy szezon alatt keresel annyit vele hogy marad is, meg ha szükséges ezeket a dogokat el lehet intézni.

azoknak való a t-150 es, akik hajlandóak bepiszklolni úri kezeiket.
egyszer.
de akkor mocskosul. a következő években meg nemigen kell piszkálni rajta semmit. nem rajongok az orosz gépekért, ezért sem rajongok,
csak azt tudom hogy olcsó vonóerő, ár/érték arányban talán a legjobb vételek közé tartozik talajmunkára, ha a munkavégző képességét nézed.
vannak szebbek/jobbak/kényelmesebbek, de hogy nem ebben az árban az biztos.
el kell menni, kipróbálni.
nyers,erőszakos,zajos, de ha a fene fenét eszik akkor is jó vontató.

mindíg az a baj hogy kevesen tisztázzák le magukban mit akarnak.
ha olcsón vontatót ami jó vontató, akkor ez az.
ha kényelmes légkondis csilli villi dolgot akkor nem ez kell.
akinek a tárcába belefér annak nincsen 150 esre szüksége.

aztán van aki megveszi és megszereti. mert híresztelésekkel ellentétben megbízható gép. ha rendbe van rakva nem folyat sehol, nincs vele baj. baja akkor van amikor nem foglakoznak vele és túlhajszolják.
de ez minden gépre igaz, csakhát mindíg azt a lovat kínozza az ember amelyik elviseli. ez meg sokat elvisel.

#52 Pintér Zoltán
2014-09-05 10:22:41

Válasz #48. hozzászólásra

Segíthetek ? Mármint könyvben. Az én véleményem viszont az hogy nekem volt Rába motoros, de az egy (most ezért sokan útálni fognak) szutyok.
Ezért is adtam el,mert Rábával nem voltam kibékülve. Ha viszont valaki annyira nincs megelégedve az eredeti motorral, akkor csak oroszra cseréljen,például JAMZ-236 vagy JAMZ-238-ra, ezek bőven jók, nem kell kinlódni már az átalakítással sem, árulnak már kompletten ilyet is.
A fogyasztás mint olyan egyébként is relatív, mihez képest sok ?
Na ez az én véleményem, egyébként ha kell könyv szívesen segítek.

Nincs profilkép
#51 4964
2014-09-05 09:42:37

Válasz #48. hozzászólásra
Én azt tanácsolom hogy ilyet csak akkor vegyél ha lehetőség van rá hogy nehéz talajmunkában ki legyen próbálva legalább 5-6 órát.
Akkor derül ki hogy mennyire melegszik meg füstöl a motor, leadja-e a kellő teljesítményt. Illetve mennyire melegszik a váltó meg a váltóolaj.
Kapcsol-e melegen. Továbbá milyen szinten nehezedik el a kormányzás üzem közben. Hol mennyire ömlik belőle az olaj.
Ezeknél a régi vasaknál 10 ből 1-2 talán jobb állapotú a többit körbe kell újítani ami nem biztos hogy megéri.
Amúgy szerintem nem rosszak, a kormányt kell orbitosra alakítani meg egy klíma se árt bele. A 106 dominator motorjával sokkal jobb mint a 180 lovassal.

Nincs profilkép
#50 ural
2014-09-05 07:25:48

Válasz #46. hozzászólásra
Eredeti motorosat semmiképpen ne az a gyengepontja mással nincs probléma rába motor 20% kissebb fogyasztásban és egy világ a kettő közötti kűlőmbség .Nagyon olcsó fenttartásu gép és ahol az mtz csak szenved ott ez repűl a szántásba persze a nyugati akhoz képest itt meleg van és nyeled a port meg hang is van de nem ráz úgy mint sok márkás gép ami be nincs fűlke és első hid rúgozás.

Nincs profilkép
#49 ural
2014-09-05 07:14:14

Válasz #48. hozzászólásra
Hol laksz helyileg?

#48 AtoZz
2014-09-05 00:22:14

Válasz #47. hozzászólásra

Kössz a válaszaidat!smile thumbupcool
És ezeket a problémákat nehéz orvosolni?

Honnan tudnák valamilyen jellegü könyvet találni hozzá,amiben vannak robbantot ábrák,hogy kicsit jobban megismerjem a gép felépítését,megoldásait?

Nincs profilkép
#47 a2457
2014-09-04 01:03:29

Válasz #46. hozzászólásra

magát ahol középen csuklik.
az szokott hamar lötyögőssé válni.

ha nem üvegen megy akkor a sima v6 os turbós motorral takarékosabb.
ahol pörgetni kell valamiért ott a rába végülis nem kizárt hogy takarékosabb, csak azt meg a rába motor nem szereti.
hidegben rába motor nemigen szeret elindulni amúgy.
ez nem jellemző az original motorra.

a difizárja dörzskerekes, ha sokat megy úgy hogy határon akkor nem kapcsol be, viszont hamar elkopik. amikor jó, akkor viszont egész nagyot fog.

#46 AtoZz
2014-09-04 00:11:41

Válasz #45. hozzászólásra

mit értesz a dereka alatt?sok helyen ellenkezőjét mondják motor téren,hogy rábával kevesebbet eszik?difizárja volt eredetileg?vagy azt már utólag épitették bele?vagy csak romlik és javitani kell?

Nincs profilkép
#45 a2457
2014-09-03 23:33:08

Válasz #44. hozzászólásra

derekára szokott panasz lenni, amúgy jó gép.
eredeti v6 os motorja kiszolgálja, 2 mtz-t le tud dolgozni.
rába motorosak fogyasztásban rosszabbak mint az eredeti.
kormánya szokott még hülyéskedni, alkatrészt felsőzsolcán tudtommal tudnak mindent.
nem drága fenntartású gép, egyszer körbeér rajta az ember akkor csak kis törödést igényel. nehéztalajmunkára kiváló és olcsó berendezés.
1 darab hátulütője van, az meg a difizárak (részleges) hiánya.
van aki rába 250 orbitot tesz bele, onnantól nagyon kezes masina.

én voltaképpen azoknak szoktam megemlíteni mint alternatívát akik kinőtték a 80-100 lovas mtz-t, de csak a nehéz talajmunkában.
azokmellé ideális ekehúzónak/talajlazítónak/nagyonnehéz tárcsának.

nemtudk róla hogy lenne olyasmi amit vásárlásnál nagyon meg kéne nézni, csak a szokásos mint minden gépen.

#44 AtoZz
2014-09-03 21:59:17

Milyen gép a T150K?
tapasztalatok?fogyasztás?Mik vannak ugymond gyenge pontjai?mire érdemes figyelni vásárláskor?hol lehet akár új,akár használt alaktrészt kapni hozzá,és milyen áron?smile confusedegyszóval minden érdekel róla?smile lol

Nincs profilkép
#43 rsándor
2014-09-03 20:57:08

Válasz #42. hozzászólásra A kuplung pedálon vagy 4-5 cm-rel lejjebb furtam a furatot ahová csatlakozik a rudazat ami megy a rásegítöbe igy a kuplungot levegő nélkül is ki lehet nyomni emberi erővel levegővel meg 1 ujjal.És ugyan úgy kiemel.

smile thumbup

#42 Czanik Sanyi
2014-09-02 18:22:18

#1. hozzászólás, Ördög János küldte be 2014-09-02 16:23:52-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra

Minden T-150K típust érintő használhatóbbá tételi átalakítást szeretnék ide tömöríteni.

Nincs profilkép
#41 h sanya08
2011-09-17 21:10:42

keresek t-150hidro váltó javításra szoruló is érdekel

Nincs profilkép
#40 rsándor
2011-08-07 07:35:58

Válasz #39. hozzászólásra Én E516-os orbittal csináltam de két végállás között 18-at kell fordítani a kormányon, ha mindkét munkahenger működik, lekötöttem az egyiket így jól működik.A ráb orbittal is ennyit kell fordítani?

Nincs profilkép
#39 h sanya08
2011-08-05 22:53:35

Rába orbittal és nyomás határoló szeleppel ,munkahenger marad a T 150es é

Nincs profilkép
#38 rsándor
2011-08-02 22:30:59

Alakított át már valaki T-150-est orbitosra? Ha igen milyen orbittal és maradtak -e a gyári munkahengerek?

Nincs profilkép
#37 Főnök2
2010-02-04 16:52:53

a gyári honlapon ottvan az összes. www.xtz.ua

Nincs profilkép
#35 venta
2010-02-04 15:03:40

És szerinted lehet is innen rendelni?Van M.o-i elérhetőség is?

#34 Pintér Zoltán
2010-02-04 15:03:04

XTZ-17021
XTZ-17021

Nincs profilkép
#33 venta
2010-02-04 14:54:34

Köszönöm!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Többen és kevesebb papírmunkával pályázhatnak a támogatásra.
Fontos tudnivalók a növényvédelmi kezelésről szóló nyilatkozatról
550-es MTZ traktor 80-as motorral
550-es MTZ traktor 80-as motorral

1.650.000 Ft

Költözne bika borjú
Költözne bika borjú

175.000 Ft

Műtrágyaszóró
Műtrágyaszóró

280.000 Ft

MF 70 főtengely (felújított) MF70 MF-70
MF 70 főtengely (felújított) MF70 MF-70

28.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]