Hirdetés
Fórum
- Körbálázót, de milyet? új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Poénok új
- AKG támogatás új
- Mivel jobb a 750-es unhz mint az 500-as? új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
432 hozzászólás
Ez a kép fog mejelenni.
Válasz #78. hozzászólásra
AtoZZ Neked is ez lesz jó ha gondolod,mert mostanában nem SKYPE-lok.
Válasz #79. hozzászólásra
Szia Csoppika, remélem átmegy,majd kapsz egy értesítést ha igaz.
Mammutmail lesz, de addig is itt egy link róla.
http://www.mammutmail.com/hu/mail/download/b2e9b5914abc7cc7693df9db78f99027
Válasz #71. hozzászólásra
Helló! Érdekelne a könyv engem is... Írtam mailt. Nem tudom, óriás levélben átjön-e?
Válasz #69. hozzászólásra
Természetesen kell,nem félek a programoktól
küldtem skypon partnerfelkérést!
és mennyiért vesztegetnek olyan v6mercit?
Válasz #76. hozzászólásra
mm jam.
legalábbis amiket láttam szívósak voltak.
az original moroja meg v6 turbó.
Válasz #69. hozzászólásra
Az csak sima szívó motoros ugye, jól tudom???
Válasz #74. hozzászólásra
A múltkor ásóboronával próbálható lett volna. Nem értem rá . Azeladók nem nagyon hirdetnek millió alatt. Megnézek egy rába mocisat, félreállítottat majd.. Kíváncsi leszek rá.
Válasz #70. hozzászólásra
munkára fogható állapotban érnek milió alatt.
keresgélj még, 1.1 ért elvárható hoyg induljon rendesen,
és nyúzás után is legyen min 2.5 bar olajnyomása a mtoronak,
váltóba a 8 bar.
meg a dereka ne lötyögjön.
egyről lemaradtam, 650 ezerért 5 fejkes ekével.
ilyet szerintem 10 évente egyszer lehet kifogni.
de nem tartom kizártnak hogy 1.1 ért ekével együtt is találsz belőle harcra foghatót.
Válasz #60. hozzászólásra
A motort ne nézd,volt egy zentán A 170-es imt 6-os V merci motorja beledobva.Attól jobb nem kell.
Válasz #70. hozzászólásra
Szerintem csak olyat vegyél meg amit láttál több órát dolgozni nehéz munkában. Ha ebbe nem megy bele az eladó akkor el kell felejteni.
Terhelésen jön ki a motornak is meg a transzmissziónak is a baja ha van. Ha ki vannak perselyek menve a váltóban akkor hidegen azt még nem is hallod, de 2 óra tárcsázás után elkezd füstölni a váltó.
Ha csúszik a lamella azt is csak terhelésen venni észre.
Válasz #70. hozzászólásra
Keress másikat,túl sok a baj első ránézésre is.
No, ma voltam egyet megnézni. Eredeti motoros. Kb fél óra alatt 60 fokos a víz. Motor olajnyomás 3-3.5 bar 10001/min fordulat körül. Váltó olajnyomás 8-8.5 bar között van. Igazából nem dolgoztattuk meg, csak az udvaron fordult egyet. A csuklója lötyög, a mh csapok is. A kismotor elég kehesen indult, üzemanyag gond miatt. Egyedül a bendixe szaladt néha. A blokkon egy halovány repedésféle egyik oldalt. A kipuff egy kicsit kifúj egyik felől. Arról egy kicsit hebegésféle hallatszik. Rába turbó van ráfaragva, külön olajszűrő nélkül. A gumik talán 50%-osak, öregek, repedezettek, az egyik kuka. Van még 3 hasonló tartalékba. Huzatófej, kampó nincs, csak vonólap. A fülke(előtte nem láttam ilyet) kb a bukócsöves mtz kényelmét adja:-))) A nyomatékváltó üresen üzemelt. Irányár 1100000HUF... Szóval kivárok.
A könyv DjVu kiterjesztéssel van meg,ha kell. Ehhez egy aprócska szoftvert kell letölteni.
http://www.fileviewpro.com/hu/file-extension-djvu
Az alsó az T-157
Válasz #67. hozzászólásra
Üdv Mindenkinek. Ha az a kismotor rendbe van téve, akkor az indul mint a Doxa.
Ha kicsit nehezen indul mert kopott a gyűrűje és nincs időd most szétszedni,cserélni akkor reggel indítás előtt gyertya ki féldeci sűrűbb motorolaj bele , gyertya vissza megszívat és már indul is.
Válasz #65. hozzászólásra
Akkor ne is haragudjál de béna voltál hozzá, nem sértésnek akarom hogy vedd! Ha mindene jó a kismotornak, szinte "pöccre" neki indulnia!
Mekkora eszközökkel szeret dolgozni?
Válasz #63. hozzászólásra
Csak az beinduljon.Régi jumzon nem akart menni az isttenek sem.Félnapig a kismotort inditottuk aztán meg a nagyot.
Válasz #63. hozzászólásra
Látod ez itt a lényeg! Télen sem kell izzítás tekeri, és indul!
Válasz #62. hozzászólásra
Ebben igazad van de hát az inditási kényelmet meg kell fizetni,az biztos hogy a kismotor addig pörget mig be nem indul .
Válasz #61. hozzászólásra
A rába az hosszabb löketű azért nyomatékosabb kicsi fordulaton. Te csak vegyél bele aksikat 2-3 évente 60-70 ropiért, én meg ha kell beindítom még lemerült aksival is!
Válasz #58. hozzászólásra
Jó mondod turbós motorja 1500alatt megdöglik rába még1200 ről is feléled,
Ám jó látni hogy feléled a téma
mindkét motor mellet vannak érvek,fogyasztásban területre kb mennyit eszik?mint egy mtz?
miként müködika váltója neki?mert neten szinte semmit sem találok róla
Válasz #49. hozzászólásra
helyileg Szerbiában vagyok,szegedhez közel
Válasz #49. hozzászólásra
érdekelne a gépköny,milyen formában van?papiron vagy elektronikusan?
Válasz #53. hozzászólásra
Szerintem a gyári motor a pörgősebb nem a rába. A gyári motor mivel rövid löketű kívánja jobban a pörgést a normális teljesítmény leadásához, szereti ha közel a 2000 felé pörgetik, akkor van normálisabb teljesítmény!
Válasz #53. hozzászólásra
Akkor nagyon nem lehet félre menni ennek a vásárlásában?
Én is szeretnék egyet venni 50 ha van, de melózok heti 40 órában és egyszerre kell sokat dolgozni az MTZ-vel. A szántás a vészes, de a magágykészítés se lenne utolsó, ha 4m-es kombit tudnám húzni, meg gondolom a tempóban sem mindegy.
Az lenne a kérdésem, hogy ezekből 2 fajta váltó van? Van a hidrós meg a sima tolókerekes vagy mind hidrós?
Tisztelt Urak!
Érdekelne, hogy eme ukrán csodamasinának:
-Mennyi az elfogadható olajnyomas
a gyári motornak hidegen, melegen, a váltónak szintén. A kompresszornak mennyit kell nyomni?
Válasz #54. hozzászólásra
ez is igaz mind :)
kövi gépet kitermeli.
aztán vagy eladja az ember vagy félreáll a portán vésztartaléknak.
Válasz #53. hozzászólásra
annyit még tegyünk hozzá hogy függesztett váltvaforgató ekével nem az igazi vele dolgozni, továbbá az emelőképessége a mai igényeknek nem felel meg. Megindítani egy vállalkozást jó de hosszabb távon meg 100 hektár fölé már el kell felejteni. Aki isteníti az is mihelyst lehet átül valami nyugati vasba.
Télen egy pólóban lehetett vele szántani, úgy hogy a fűtés nem volt bekapcsolva.
Annyira rezgett a kormánya teljes gázon hogy 5 nap szántás után nem tudtam éjjel aludni úgy fájtak az izületek az ujjaimban.
Válasz #52. hozzászólásra
felénk dolgoztak rába motorssal,
meg eredetivel is.
akinek volt mindkettő , és rendbe rakva mindkettő,
az mind inkább az eredeti motor felé hajlott.
pörgősebb a rába motor ez tény, az eredeti meg inkább nyomatékosabb.
előző hozzászólóval is egyet értek, az az igazi ha van lehetőség meghajtani hogy melegen mit mutat, kapcsol e rendesen a powershift, oljanyomás van e melegen is.
t-150 esnek sosincsen naaagy baja.
kicsivel 200 felett teljesen fel lehet újíttatni az eredeti motort,
hasonló áron szokott a váltó felújítás is zajlani amennyire tudom.
a kormányszervó gyengeségeit meg rába 250 orbitjával lehet egy életre megoldani, ha ki tudod használni akkor egy szezon alatt keresel annyit vele hogy marad is, meg ha szükséges ezeket a dogokat el lehet intézni.
azoknak való a t-150 es, akik hajlandóak bepiszklolni úri kezeiket.
egyszer.
de akkor mocskosul. a következő években meg nemigen kell piszkálni rajta semmit. nem rajongok az orosz gépekért, ezért sem rajongok,
csak azt tudom hogy olcsó vonóerő, ár/érték arányban talán a legjobb vételek közé tartozik talajmunkára, ha a munkavégző képességét nézed.
vannak szebbek/jobbak/kényelmesebbek, de hogy nem ebben az árban az biztos.
el kell menni, kipróbálni.
nyers,erőszakos,zajos, de ha a fene fenét eszik akkor is jó vontató.
mindíg az a baj hogy kevesen tisztázzák le magukban mit akarnak.
ha olcsón vontatót ami jó vontató, akkor ez az.
ha kényelmes légkondis csilli villi dolgot akkor nem ez kell.
akinek a tárcába belefér annak nincsen 150 esre szüksége.
aztán van aki megveszi és megszereti. mert híresztelésekkel ellentétben megbízható gép. ha rendbe van rakva nem folyat sehol, nincs vele baj. baja akkor van amikor nem foglakoznak vele és túlhajszolják.
de ez minden gépre igaz, csakhát mindíg azt a lovat kínozza az ember amelyik elviseli. ez meg sokat elvisel.
Válasz #48. hozzászólásra
Segíthetek ? Mármint könyvben. Az én véleményem viszont az hogy nekem volt Rába motoros, de az egy (most ezért sokan útálni fognak) szutyok.
Ezért is adtam el,mert Rábával nem voltam kibékülve. Ha viszont valaki annyira nincs megelégedve az eredeti motorral, akkor csak oroszra cseréljen,például JAMZ-236 vagy JAMZ-238-ra, ezek bőven jók, nem kell kinlódni már az átalakítással sem, árulnak már kompletten ilyet is.
A fogyasztás mint olyan egyébként is relatív, mihez képest sok ?
Na ez az én véleményem, egyébként ha kell könyv szívesen segítek.
Válasz #48. hozzászólásra
Én azt tanácsolom hogy ilyet csak akkor vegyél ha lehetőség van rá hogy nehéz talajmunkában ki legyen próbálva legalább 5-6 órát.
Akkor derül ki hogy mennyire melegszik meg füstöl a motor, leadja-e a kellő teljesítményt. Illetve mennyire melegszik a váltó meg a váltóolaj.
Kapcsol-e melegen. Továbbá milyen szinten nehezedik el a kormányzás üzem közben. Hol mennyire ömlik belőle az olaj.
Ezeknél a régi vasaknál 10 ből 1-2 talán jobb állapotú a többit körbe kell újítani ami nem biztos hogy megéri.
Amúgy szerintem nem rosszak, a kormányt kell orbitosra alakítani meg egy klíma se árt bele. A 106 dominator motorjával sokkal jobb mint a 180 lovassal.
Válasz #46. hozzászólásra
Eredeti motorosat semmiképpen ne az a gyengepontja mással nincs probléma rába motor 20% kissebb fogyasztásban és egy világ a kettő közötti kűlőmbség .Nagyon olcsó fenttartásu gép és ahol az mtz csak szenved ott ez repűl a szántásba persze a nyugati akhoz képest itt meleg van és nyeled a port meg hang is van de nem ráz úgy mint sok márkás gép ami be nincs fűlke és első hid rúgozás.
Válasz #48. hozzászólásra
Hol laksz helyileg?
Válasz #47. hozzászólásra
Kössz a válaszaidat!
És ezeket a problémákat nehéz orvosolni?
Honnan tudnák valamilyen jellegü könyvet találni hozzá,amiben vannak robbantot ábrák,hogy kicsit jobban megismerjem a gép felépítését,megoldásait?
Válasz #46. hozzászólásra
magát ahol középen csuklik.
az szokott hamar lötyögőssé válni.
ha nem üvegen megy akkor a sima v6 os turbós motorral takarékosabb.
ahol pörgetni kell valamiért ott a rába végülis nem kizárt hogy takarékosabb, csak azt meg a rába motor nem szereti.
hidegben rába motor nemigen szeret elindulni amúgy.
ez nem jellemző az original motorra.
a difizárja dörzskerekes, ha sokat megy úgy hogy határon akkor nem kapcsol be, viszont hamar elkopik. amikor jó, akkor viszont egész nagyot fog.
Válasz #45. hozzászólásra
mit értesz a dereka alatt?sok helyen ellenkezőjét mondják motor téren,hogy rábával kevesebbet eszik?difizárja volt eredetileg?vagy azt már utólag épitették bele?vagy csak romlik és javitani kell?
Válasz #44. hozzászólásra
derekára szokott panasz lenni, amúgy jó gép.
eredeti v6 os motorja kiszolgálja, 2 mtz-t le tud dolgozni.
rába motorosak fogyasztásban rosszabbak mint az eredeti.
kormánya szokott még hülyéskedni, alkatrészt felsőzsolcán tudtommal tudnak mindent.
nem drága fenntartású gép, egyszer körbeér rajta az ember akkor csak kis törödést igényel. nehéztalajmunkára kiváló és olcsó berendezés.
1 darab hátulütője van, az meg a difizárak (részleges) hiánya.
van aki rába 250 orbitot tesz bele, onnantól nagyon kezes masina.
én voltaképpen azoknak szoktam megemlíteni mint alternatívát akik kinőtték a 80-100 lovas mtz-t, de csak a nehéz talajmunkában.
azokmellé ideális ekehúzónak/talajlazítónak/nagyonnehéz tárcsának.
nemtudk róla hogy lenne olyasmi amit vásárlásnál nagyon meg kéne nézni, csak a szokásos mint minden gépen.
Milyen gép a T150K?
tapasztalatok?fogyasztás?Mik vannak ugymond gyenge pontjai?mire érdemes figyelni vásárláskor?hol lehet akár új,akár használt alaktrészt kapni hozzá,és milyen áron?egyszóval minden érdekel róla?
Válasz #42. hozzászólásra A kuplung pedálon vagy 4-5 cm-rel lejjebb furtam a furatot ahová csatlakozik a rudazat ami megy a rásegítöbe igy a kuplungot levegő nélkül is ki lehet nyomni emberi erővel levegővel meg 1 ujjal.És ugyan úgy kiemel.
#1. hozzászólás, Ördög János küldte be 2014-09-02 16:23:52-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Minden T-150K típust érintő használhatóbbá tételi átalakítást szeretnék ide tömöríteni.
keresek t-150hidro váltó javításra szoruló is érdekel
Válasz #39. hozzászólásra Én E516-os orbittal csináltam de két végállás között 18-at kell fordítani a kormányon, ha mindkét munkahenger működik, lekötöttem az egyiket így jól működik.A ráb orbittal is ennyit kell fordítani?
Rába orbittal és nyomás határoló szeleppel ,munkahenger marad a T 150es é
Alakított át már valaki T-150-est orbitosra? Ha igen milyen orbittal és maradtak -e a gyári munkahengerek?
a gyári honlapon ottvan az összes. www.xtz.ua
ХТЗ-150К-09Itt a zöld betűkre klattyints itt a link.
És szerinted lehet is innen rendelni?Van M.o-i elérhetőség is?
XTZ-17021
Köszönöm!