Hirdetés
Fórum
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
- Vetőgépek új
- Ukrán Csemegeszöllő fajták /adok veszek cserélek / új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Co2 hegesztő vagy Dinamó-hegesztő melyik jobb mezőgazdasági gép javításához? új
- Adózás új
- Claas Lexion vélemények új
1489 hozzászólás
Válasz #1038. hozzászólásra
Üdv!
Ha már a rugót nyújtod,nézd meg,h a szeleptányérokon nincs-e kosz és zárnak-e rendesen.
Válasz #1038. hozzászólásra
Mind kettőn ne feledd!!
oké megpróbálok nyújtani a rugón hátha akkor sikerül.
Válasz #1036. hozzászólásra
Akkor "b" variáció kicsi szelepek rugóit nyujtani!!
Az előszűrőben is új a gumitömítés. Sőt ma már kannádól próbáltam felvetetni de semmi. Köszönöm mindenkinek a válaszokat holnap még próbálkozok ha nem sikerül újra jelentkezek.
Válasz #1034. hozzászólásra
Nézd meg az előszűrőt ott szokott a guminál levegőt szívni, vagy a tápszivattyú kis szelepeinek a rugóján kell egy kicsit meghúzni hosszabra, hogy jobban nyomja a kis műanyag szelepeket!!!
Az összes gázolajcsövet,szűrőket,tápszivattyút alátéteket.A búvárcsövet is kivettem megnyomattam levegővel nem-e lukas valahol de nem gázolaj is van benne kb 70 liter simán beleér. De csak játszik a csőben a gázolajjal kb 1 decivel ide-oda mert csak ennyit vesz fel.
Válasz #1031. hozzászólásra
üzemanyag tankban a szűröt is kitakarítottad? Búvárcső milyen? Nincs eldugulva? nem ér ki az üa-ból a vége, van bennn elég go??
Válasz #1031. hozzászólásra
Ha mindent kicseréltél akkor fel kellene venni neki, valahol levegőt tud szívni, azért lehet gond!! Mi asz a minden amit kicseréltél??????
Szép jó estét kívánok minden szk-barátnak. Nem rég vettem a gépet és most kezdtem a felújítást. A motor üzemanyag ellátó rendszer okoz egy kis gondot,mert nem veszi fel a tankból a gázolajat pedig már mindet kicseréltem újra. Mit tegyek,hogy felvegye?
Válasz #1029. hozzászólásra
Szia, az SZK-5-be vagyok beleőrülve,azt keresek, G+K . asztallal.Jó nekem az utolsók közül való is, amelyik 120Le turbó intercooleres.
Válasz #1028. hozzászólásra
milyen kategóriás kombájn érdekel???
Válasz #1024. hozzászólásra
Szia Szolnok megyéből vagyok,Tiszaföldvárról. Keresek mert nagyon elegem van a várakozásból.
Ha adsz egy tel.számot a pinter63@t-online.hu emailre azt megköszönöm.
Válasz #1026. hozzászólásra
nem, az külön nem eladó.
Válasz #1024. hozzászólásra
a kuki asztal a 250???
milyen állapot?? kell nekem is egy !
Válasz #1023. hozzászólásra
Ismered a típust?
Válasz #1023. hozzászólásra
Nekünk van egy, de már vagy három-négy éve nem dolgozott. Holnap tuti nem lehet vele kezdeni az aratást. Van hozzá a gyári gabona asztal + egy orosz 4 soros kukorica asztal, de az nem volt a legjobb választás. Egy 4 soros OROS asztallal állítólag 2 szer ekkora terület teljesítménye lehetne a gépnek. Apám vette újonnan. Ő az első tulaja. Ez Tolna megyében van. Ára.: kb. vas ár + 250 (összesen: 850), mert abroncsok, motorja jó. Tartalék ékszíjakkal + némi alkatrész. Te honnan írsz? (mert itt a szállítási költség jelentős a gép árához képest)
Megvételre keresek egy Szk-5 kombájnt ,üzemképeset gabona és kukorica asztallal.
Telefon: +36709436170
Naa!
Szivatyút cseréltem, semmi.
Egyszerűen nem nyom a szivatyú.
A szivatyú után közvetlenül meglazítom a csavart, csak simán buborékolva folydogál az olaj, mintha levegőt szívna, de honnan?
A kapcsolón a kőrmöket úgy felraktam, hogy ki se lahat kapcsolni. Elosztón egy szelepet találtam,ez egy hengeres alakúvalami amin egy vékonyabb kb. 5cm-es csap van, és egy rugón keresztelül egy csavar szorítja a helyére. Most ez a nyomásszabályzó, vagy az áteresztő?
És hol található a másik. Én csak ezt az egyet találtam
Válasz #1020. hozzászólásra
Ez nem igaz!
Ha a vezérlőtömb áteresztő szelep megszorul, kosz kerül bele, nem működik a hidraulika. De a nyomásszabályzó szelepe is lehet hibás, koszos.
Az email címemre irt kérdésre szívesen válaszolok, segítek!
Válasz #1018. hozzászólásra
sok variáció nincsen,Feltéve ha van benne elég olaj szűrő tiszta -e, álltalába szivattyú probléma szok lenni.Kár hogy messze vagy vezértömböt tudnék adni kipróbálni.
Válasz #1018. hozzászólásra
az első mindig a szivattyút megnézni rá tenni folytót és megnézni van e nyomás benne mert ha le van kötve a cső az nem nyomás neki...attól simán lehet hiba a szivattyú ha ez jó akkor akkor kell tovább menni...
SOS!!!
Hidraulika üzem közben felmondta a szolgálatot.
Se kép ae hang.
Már kifogytam az ötletekből / megnézni valókból/.
Az asztal munkahengerről levettem a csövet, és amalésre állítom a kart teljes csővastagságban folyik az olaj, de rendes nyomás nincs.
Valaki járt már így? Valami ötlet?
Válasz #1015. hozzászólásra
Sajnálom, hogy lemaradtam róla, remélem nem a "testvírek" vitték el "vasba"?!
http://parts.tehsoftnn.ru/
A telefonos megkeresésre!
Motoroknál a 6.
Ott kiválasztani a tipust
Sziasztok,értem a tréfát.A gépek elkeltek,de azért köszönöm az ajánlatokat.
Sziasztok
Válasz #1011. hozzászólásra
Semmi gond, csak hülyékedtem. Szép napot neked.
Válasz #1010. hozzászólásra
Legy elnezö! Ö meg csak "gepeszke" es nem "gepesz"!
Válasz #1009. hozzászólásra
Pontossan erdekelne a motorok tipusa (jobb oldalt van az adattabla). Most külföldön vagyok, de , ha hazamegyek lehet, hogy erdekelne a dolog. Ha adattablat nem talalsz, akkor:
-közvetlen befecskendezesü?
-turbos?
-levegövisszahüteses?
-villamos öninditos?
-kepet nem tudsz feltenni?
-vizhütö milyen allapotu?
Bocs, de itt nincs magyar billentyüzet ezert irok ekezet nelkül!
Na,mit mondtam rosszul mond már el nekem légyszíves.
Válasz #1008. hozzászólásra
Ezt te sem gondoltad komolyan ugye???????
A gabonás motorját két éve tettük bele egy út gyalu motorja volt aminek leszabályoztuk porlasztóit, 4 hónapot állt az oldalára fektetve és valószínűleg ahogy elfolyt az olaj az olajszivattyú alatti szeleptől, az beragadt. Ezért túl nagy az olajnyomás. A másik gép üzemképes motorral lett leállítva de tápszivattyú már le lett szedve róla és ezért beázott az adagoló úgy hogy az valószínűleg beállt. Ennyi hibályuk van. A gumik körülbelül 60%-osak repedés emlékezetem szerint nincs rajta de két napon belül tudok biztosat mondani mert a gépek telephelyen és nem háznál vannak.
Válasz #1002. hozzászólásra
Igen, egyformák. De a válaszban a Narancsos papa megelőzött! Ő is segítőkész úriember!
Válasz #1006. hozzászólásra
Milyen motor van bennük (pontosan!) és milyen állapotban (pl:fagyás)?
A nagy gumik érdekelnének, mennyire öreg, repedezett?
A motorról esetleg képek?
Köszönöm!
Hát ezek azok.
Szia Csaba persze rakok fel képeket.Ezek még a régi típusú konbájnok de a kettőböl én ugygondolom lehetne még legalább 1 jó gépet csinálni. mgpróbálok még ma képeket feltőlteni
Válasz #1002. hozzászólásra
Igen egyformák, mindkettőben.
Hello Lala5995
Köszönöm a karmantyú méreteket ha sikerült öket beszerezni akkor Email-en okvetlen kereslek.
A szétszedés folyamatával kapcsolatban.
Ja és még egy kérdés hogy mind a kettő hengerben egyformák-e a karmantyú méretek.
Válaszod előre is köszönöm.
gépészke.
Hello engem lehet h érdekelnének esetleg képet tudnál rolluk felrakni hogy mennyire vannak oda.
És h a régi vagy az uj tipusuak??
Elöre is Köszi
Válasz #998. hozzászólásra
Szia,bocs hogy most válaszolok, a gép nem eladó.:(
Sziasztok üdvözlök mindenkit Rónai Dávid vagyok Barcsról.
Van 2 darab szk konbájnom amejek kiselejtezésre kerülnek mind a kettő motorhibás az egyik komplett gabonás felszereléssel van asztallal együtt a motorjával annyi gond van hogy magas 5-6 báros olajnyomása van valamien szelep hiba vagy dugulás lehet.A másiknak hiányos a motorja és nincsenek rajta kerekek de kukoricás szerelés van benne de vágó asztal nincs hozzá.Ha valakit érdekel a 2 gép egyben 550 000 ft ,darabokban 75 forintos kilónkénti áron kimérhető kerekek gumik szijak minden ha esetleh valakit érdekelne bővebb információjért hívja a 06309942787 es telefon számot az ajánlat a következő 2 hétben él utánna a gépek elszánlításra kerülnek. Sziasztok
Szia Pintér Zoltán, Tettél fel egy lánctalpas szk 5-ös képet, esetleg a tied a gép, vagy tudod hol van.?
Válasz #996. hozzászólásra
Azokat nem nehéz beszerezni! Én is szk-val kezdtem és csináltattam szerszámot ahhoz a két karmantyúhoz, akkor amikor kellett csak csináltattam 20 darabot mind kettőből aztán mehetett az aratás!!
Van benne 2db 63x48x10 karmantyu,
25X2 O gyürü,14X6X 10 karmantyu. Ezt lesz nehezebb beszerezni.
Válasz #994. hozzászólásra
Segítek!
Telefonon is elérsz. Holnap nappal tanfolyam. Dél körül jó, vagy este. Emailen is megbeszélhetjük.
Van ott gumigyürü és karmantyu is.
Menettel csatlakozik. De van ott rögzítés.
Ha keresel, elmagyarázom. Nem bonyolult. Azon a honlapon megtalálod, melynek a címét megadtam.
lala5995
Asz szereném meg tudni h a munka henger végénn menet van,vagy valami más modon van-e rögzitve????
mert nem merjük feszigetni.
És hogy a belselyébe O gyürű vagy karmantyu??és milyen méretü ha tudod.
Elöre is köszi
Válasz #992. hozzászólásra
Itt megtalálod! A dobfordulatszám állító és szíjfeszítő szerkezet. Szétszedni egyszerü. Ha szivárog az olaj, tömítéscserével megoldható. Bármilyen segítséget kérhetsz. Az emailcímemen elérsz!
http://parts.tehsoftnn.ru/data/rsm/niva//061.gif
Sziasztok
Tud nekem ebben segiteni h hogyan kell szétszedni,és mi található benne??
Elöre is köszi.