Hirdetés
Fórum
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Grubber új
- Eke minden mennyiségben új
- Napraforgó ára új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Kukorica terményárak új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
1253 hozzászólás
itt a link de nem a jobb oldalin hanem a balon van,bocs. http://mtz-umz.ru/10-sceplenie-i-soedinitelnaya-mufta_3.html
rásegitőt nem tudok de itt egykék a régebbi fajtáról, én is igy oldottam meg a jobb oldali képen jól látható remélem hasznát veszed, nekem nagyon könnyü lett.
Szevasztok! Ha valakinek van jumihoz komplett olajos kuplunk rásegitö szerkezet szoljon.Mivel át akarom alakitani rásegitösre a kuplungot. Mert most nagyon izmos nekem a kuplungolás. Köszi előre is!
Válasz #499. hozzászólásra
Igen, az. MTZ-khez lehet hasonló méretben (880x630mm)?
Válasz #497. hozzászólásra
fogadjunk hogy a bal oldali ajtó.....
Ezeket találtam, beírom hátha másnak is jól jön.
Interusz-Vladimex Kft.
Tata, Szomódi út 7.
+36 34 382 185
Faragó Bt.
Kunhegyes, Rákóczi u. 58.
+36 59 326 740
Traktor-Ker Kft. (#)
Felsőzsolca, Ongai út
+36 46 584 329
Nagytraktor Kft.
Kecskemét, Izsáki út 54.
+36 30 445 4670
Hanki-Ker Kft.
Makó, Aradi u. 135.
+36 62 211 718
Kelet-Agro Kft.
Nyíregyháza, Tokaji u. 4/b
+36 42 431 796
Agroker Holding Zrt.
Nyíregyháza, Kinizsi út 2.
+36 42 598 460
(#) Traktor-Ker: Korábban már rendeltem tőlük, korrekt bolt és náluk volt a legolcsóbb a főtengely, csak sajnos 380km-re, az ország másik végén vannak... :(
Ha tudnátok mondani egy bontót a közelben azt viszont megköszönném!
Sziasztok!
Tudtok ajánlani bontót Győr-Moson-Sopron megyében ahol lehetnek Jumz alkatrészek is?
Konkrétan ajtóüveg kellene, a gép 65-ös, panorámafülkés.
Üdv:
Sándor
Válasz #477. hozzászólásra
Üdv!
Nekem van egy pár hátsó féltengelyem házastól kpl.
Kinyomócsapágy felöli ház.
Mechanikus kormánymű.
Hashúzó komplett.
Amennyiben érdekel, teszek fel róla képeket.
Válasz #476. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi a zavarásért, de olvastam, hogy esetleg érdekelné hashúzó.
Nekem van egy komplett új de már nem teszem fel, mert a földeket beerdősíttettem. Amennyiben érdekel teszek fel róla képet.
Válasz #493. hozzászólásra
Én még a fogaskoszorút sem cseréltem ki jó hozzá ami rajta volt én meg igy hagytam kisönindító aztán pöc röf.
Válasz #488. hozzászólásra A lendkereket nem kell cserélni csak a fogskoszorút rajta az kb 16-18 ezer ft
Kösz a segitséget Zoli valami hasontót hallottam én is csak nem tudtam biztosan, mégegyszer kösz.
köszönöm a választ valoszinü kedden megnézzük csak az a baj hogy szállitattni kell
viszünk egy szakit aki traktorokkal alszik ha azt mondja mehet akkor jön is
Válasz #489. hozzászólásra
A kisfülkésben a műszerfal tetején, a nagyfülkésben az ülés mellett jobb oldalon vannak a karok.
Hát vásárlásnál szerintem könnyű kizárni a rossz gépet. Ősrégi konstrukció, nem sok minden mehet benne tönkre. Ha valami rossz az aránylag könnyen javítható.
különösebben kell e figyelni valamire vételkor?
most gondolkozok egyen az ára is jó bár csak származási papirjai vannak
a hidraulika karok hol vannak a fülkében?
Válasz #487. hozzászólásra
Úgy tudom az átalakitáshoz cserélni kell a kuplung "harangot" (öntvényt) és a lendkereket is, mivel nem jó a fogaskoszorú osztása. Ha rosszul tudom majd kijavitanak az okosabbak.
szintén érdeklődnék át lehet e alakitani a jumz 65 traktort öninditóssá teljes berhelés nélkül
illetve vásárláskor mire kell figyelni
Jumznál mi lehet a basj, ha lassan emel a hidraulika, és zörög a vezérlés.
Sziasztok! azt szeretném kérdezni, hogy van egy 65-ös kismotoros jumuim és lehet-e öninditót rakni rá változtatás nélkül vagy feltétlénül cserélni kell a kuplungkereket, mert a kismotor állandóan vacakol és az öninditó remélem jobb lenne.
szia zoli
amikor hozzám került ez a gép akkor én teljesen felújítottam az egész váltót és azóta nincs is vele bajom.a fogyasztása az változó heretőrésben volt hogy megettem vele 40l is de a 3 fejes csólyosi ekét azt húzta 30 cm-en. hozzá kell tennem hogy előtte próbáltam 82-es el de az csak pattogott meg kapart előtte. amúgy olyan 20-22 L -ből jön ki hektárja. a motorja az nagyon érzékeny a porlasztóra mert nem mindeggy milyet raksz bele. a jumzomban 15-ös motor van ami elbírná a turbót is mert olyan a belseje de nem ajánlják mert akkor helyből 110 le- ről beszélnek amit meg már nem nagyon bír el a váltó és a kuplung sem. én nagyon meg vagyok vele elégedve de még nics teljesen kész az én nekem. még kell bele pár apróság.
láttam egy két képen hogy raknak bele oldalváltót is.
Válasz #481. hozzászólásra
Szia!
Szerintem az első kerék hajtás beépítése nem lenne túl gazdaságos. Mi is gondolkodtunk rajta de inkább elvetettük az ötletet. Ha jól látom szmd motoros trakit hirdetsz. A fogyasztás összehasonlításképp kellene? Milyen tapasztalataid vannak a géppel? Váltó problémáid voltak már? Üdv, Zoli
Rakott már valaki beljebb hátsó kereket JUMZ-on? (jelenleg szélesebbre van rakva az eredetihez képest 4-5 centivel)
mi a titka? :)
köszi
sziasztok
véletlenül nem tudnátok jumz alá első hajtást /szöghajtásosat/ vagy valami leírást hogy hogy lehet alárakni előre is köszönöm
szerintetek az szmd-motoros jumznak milyen lehet a fogyasztása?
Válasz #453. hozzászólásra
Jumz alkatrészek új! és használt is szokott lenni. Nagykálló. 06209739186
Válasz #476. hozzászólásra Ott cseréltük be a körúton 820 ast hoztunk helyette.
Válasz #476. hozzászólásra
Heló Árpi Nyíregyházán van a jumz kereskedőnél menj be hozzá biztos eladja róla a húzót.Aránylag jól adtam el a gépet a két hátsógumit levettem róla azt rátettük az MTZ re.
csak jánlani tudom a jumz traktorokat jok nekem is van 2db 65ös és Nagyon jo gépek.ha vigyázva van rá és rendbe van rakva.vennék egyet alkatrésznek ha tud valaki irjon!előre is köszi
Válasz #475. hozzászólásra
Hello,
Nem sajnálod? Én sajnálnám a helyedbe!
Mostanában az járt a fejembe, hogy megkérdezem, nem e adnád el külön a hashúzót róla.
Na de mind1. Sikerült annyiért eladni amennyiért hírdetted? Mennyiért rakta ki?
Válasz #474. hozzászólásra
Heló srácok ,ha valaki jó Jumzot akar venni Nyíregyházán vette meg egy kereskedő a gépem .Eg biztos ,ha valaki megveszi jól jár vele nincs megölve.Új kuplung,új ülés kis önindító kétéves aksik mit mondjak még pöpec.Bármi kérdés van telefonom 06703371798
Sziasztok Jumzosok!
A 65-öst amiről az előzőekben írtam megnézük de másnap a srác egyik rokona el is vitte 420e-ért.Kár érte nem egy rossz darab tsz-es gép volt onnan vette a nagyapja az utóbbi 5évbe csak állt előtte is csak dolgozgatott.Hát kár érte mert egy új akksi ,ülés meg egy festés kellett vonlna rá és a világból is kimegy.Végülis vettünk egy 50-es panorámás mtz50est a szentistváni tsz-böl. a szárítóban dolgozott munkagépet még nem is látott.
A képeken látható 4 termék együtt 55.000ft
Sziasztok!
Sajnos nagyon nem értek a traktorokhoz de bontunk egy jumz Eo 26-21-et
Megmaradt pár dolog amiket a képeken látni, ezen kívül az egész motorja megvan (működőképes) a felnik,hátsó tengelyek,lánc, talán pár hátsó gumi is használható még!
Az alkatrészek Biatorbágyon vannak!
Csinálok még képeket mik maradtak meg!
Szóljon ha érdekel valakit valami
tel: 06706249362
email: robag23@freemail.hu
Üdv:
Gábor
Válasz #469. hozzászólásra
1xű! ha összefolyt, akkor a víz alul van! az olajleeresztőt megnyitod, és meglátod mi fog folyni....
Rendeltem egy új konzolt, a régit meg meghegesztjük vésztartaléknak. Azt, hogy mitől tört el, nem tudom, de a masina már harcolt eleget, úgyhogy azon sem csodálkoznék, hogyha anyagfáradás lenne....
Üdv !
1,5 éve áll a JUMZ-om, most próbáltam indítani de nem indul, elég gyenge az aksim.
De van egy probléma: a motorolaj szint nagyon magas. Lehet hogy szétfagyott télen a blokk és összefolyt a víz az olajjal??
Kívülről nem látszik mondjuk semmi, de eléggé aggasztó
Köszi!
Csütörtökön megnézzük ,kipróbáljuk és ha teccik el is hozzuk.
ezek szerint nem old a tlt kuplungja. ez lehet amiatt amit már írtam. de ha nem old akkor hogy kapcsolod ki, be? nem sajnálod a gogaskerekeket?
Válasz #465. hozzászólásra
Köszi megpróbáljuk így.
De megpróbálom leírni érthetőbben: jelen állás szerint akár be van nyomva a kuplung, akár nincs, a TLT kapcsoló azonnal indítja a hajtást, nem pedig a kuplung felengedésével indul be.
Válasz #462. hozzászólásra
Nem igazán tiszta a kérdés, de szerintem csak a rugós csavarokon kell állítanod. tekerd be mindet, aztán kezd el kifelé tekerni és számold hogy hányat kattan.
Hogy hányat kell kattannia, arról megoszlanak a vélemények. 6-11 kattanásig hallottam már.
Szerintem kezd 6 al aztán próba egészen 11 ig.
És mikor jól működik akkor úgy hagyod.
Én így csináltam és jó lett.
Válasz #461. hozzászólásra
Szerintem nzugodtan megveheted. Nekem 3. éve van Jumzom, de meg vagyok vele elégedve.
Főleg az teccik, hogy télen a kemény mínuszokba is elég neki "megmutatni a kulcsot", és már pöfög is.
Illetve hogy lazán tud annyit mint egy 80 as.
Egyetlen hátránya a szállításnál kicsit lassú.
Ja és az alkatrészt kicsit macerásabb hozzá szerezni, de nem vészes. Én már találtam olyan helyeket, ahol szinte minden van, és nem is drága. De szerencsére eddig még egy fogaskereken kívül (így vettem) semmi baja se volt. Erős nyomatékos traktorok ezek, és ha karban van tartva szerintem kimegy a világból.
Válasz #462. hozzászólásra
Nekem megfelel. Enyémben 820 üzemóra van. Orbitos kormánymüvel, előtte MTZ is volt.
Lehet valahogy állítani a TLT-n, hogy ne egyszerre kapcsoljon be teljes fordulaton? Kaszálni szeretnénk vele, de az nem túl szerencsés, hogy rögtön bekapcsol a kardán, kuplung nélkül is.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy kinéztünk egy 1985-ös Jumz 65ös traktort , 4,5Ha szőlőt meg némi szántóföldet művelnénk vele.Még nem láttam élőben a gazdája elmondása szerint örökség motor,váltó renben van.Érdemes Jumz-ban gondolkodni vagy szar?Szerelőm van akivel megnézzük unokabátyám nagyon vágja a témát és elég közel van a gép a lekhelyemhez ha teszek rá egy rendszámot lábon is hazajön.Nem volt még Jumz-unk kicsit tartok tőle.Ha van valakinek ilyen géppel tapasztalata megköszönném ha megosztaná velem.
Hi,
Mitől tudott így eltörni?
Elfáradt az anyag?
Terhelés közben valamitől?
Válasz #455. hozzászólásra
Az Interusz talán tud segíteni. Ha nem lesz ilyen konzol, marad a javítás! Lehet hegeszteni. De előtte ki kell köszörülni! Legjobb egy kicsit felmelegíteni előtte. A tengely bele kell rakni, hogy pontosan a helyére kerüljön. Jó elektródával jó lesz. Már javítottunk ilyeneket. Nem szabad folyamatosan hegeszteni! A hegesztést tömöríteni kell! Ne melegedjen nagyon fel az anyag. Fontos még, hogy ne egy helyen, hanem mindig máshol legyen hegesztve. Lehetőleg távol egymástól, mig összeér a hegesztés. Közben lehet, hűteni kell, de óvatosan! Olyan lesz, mint az eredeti!
Válasz #457. hozzászólásra
Szia!
Nekünk ilyen fajta (1fülű) van mindkét gépen. Egy ilyen egy fülűt lehet hogy tudok ha érdekel, csak javítani kellene rajta a fül egyik oldalát befeszítette az belőle félig kicsúszott csap és letört. Elvileg javítható lenne egy ügyes lakatos meg tudja hegeszteni.
Válasz #456. hozzászólásra
Megtaláltam a hirdetést, de annak a konzolnak 1 "füle" van, az enémnek meg 2. Egyéb 5let?
Válasz #455. hozzászólásra
Szép... Apróhirdetések között van/volt egy Hajdú-Bihar megyei hirdetés, ott volt ilyen, nekünk csak a vonószárak kellettek volna de kompletten adták volna az egész hátsó függesztőt. Egy próbát megérne hátha megvan még.
Válasz #454. hozzászólásra
Az alábbi alkatrész tört gyengéden kettő különálló darabra:
Válasz #453. hozzászólásra
Helló!
Milyen alkatrész kellene? Amúgy hirdetések között láttam egy bontás alatt álló JUMZot.