Hirdetés
Fórum
- Direktvetés, no-till. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Körbálázót, de milyet? új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Kecsketenyésztés új
- Dohánytermesztés új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
Cikkajánló
Hirdetés
1297 hozzászólás
Válasz #146. hozzászólásra
Még is sikerült:).
Válasz #144. hozzászólásra
6 évig főraktáros voltam egy tsz-ben ,alkatrészben nem tudnak átverni
Válasz #143. hozzászólásra
Ja a mmiénbenki is volt egy félig esve.Neked miben volt ez a motor benne?
Válasz #142. hozzászólásra
Lehet hogy kínai volt, csak szépen volt csomagolva germany felirattal!
Válasz #141. hozzászólásra
én évi 6-700hektárt vágtam vele
Válasz #140. hozzászólásra
itt utána mindenki ugy hüvelyezett hogy uj hüvely ,gyűrű, és eredeti vas dugó a dugo közepét kell figyelni mert van benne egy acél karika,ami ki tud lazulni, akkor selejt mert szétver mindent
Válasz #139. hozzászólásra
A miénbe indiai van de eddig semmi baja az olajat meg nem eszi,söt még tiszta is benne pedig itt kopgázon megy reggeltöl estig.
Válasz #139. hozzászólásra
Akkor bizto szar dugó volt!
Válasz #137. hozzászólásra
zabálta az olajat ,többször megragadt ,azt végül vettem bontani egy autot abbol beleraktam a gyári dugókat uj gyürüvel és tökéletes lett
Válasz #136. hozzászólásra
akkor szar volt biztos selejt.amugy a német dugók jók.
Válasz #134. hozzászólásra
De hogy nem volt olyan jó?
Válasz #135. hozzászólásra
német dugoval vettük
Válasz #134. hozzászólásra
Milyen dugó volt kinai?
Válasz #132. hozzászólásra
én nem tom hogy miért jobb de amikor az egyik l60-ast meghüvelyeztük alu dugóval már nem volt olyan jó,az524-es meg 4800óráig tökéletesen duruzsolt, csak hát kinőttük
Válasz #131. hozzászólásra
Te milyen motorról beszélsz?Az alunak jobb a hö elvezetö képessége,könnyebb a súlya,jobban forog stb..
Válasz #131. hozzászólásra
Az öntött vas miért jobb?
Válasz #128. hozzászólásra
bocs hogy beleszólok de a legkorszerübb motorokban már az a rövid öntöttvas dugó van ,mármint teherautokban ,az ifa is sokat birt az eredetivel, az aludugóval már loszart se ér
Válasz #129. hozzászólásra
Debrecen mellett.
Válasz #128. hozzászólásra
Békéscsaba. Te?
Válasz #127. hozzászólásra
vasdugó le van könnyitve ugy hogy nincs alja a dugónak se szoknya semmi csak a teteje.azis hülye volt aki kitalálta.Te honnan vagy?
Válasz #126. hozzászólásra
Vas dugó? Olyat se láttam még. Nem tom milyen az indiai cucc, de jó alaposan moss utánna kezet. Egyik barátom most volt kint 3 hétig, amit mesélt...
Azokat a kombájnokat itt az egyik srác nagyon dicsérte.
Válasz #125. hozzászólásra
Most kezdjük egy hét mulva.De szar árra van2100meg a fa.:( A silózónak a motorja az meg megint más mert az a 4hengeres 6tos változata,tehát a hüvely dugó gyürü egyforma csak 6darab.Az l60 pedig osztott minden hengerfej és kisebb a lökete,indiai cuccot tettünk bele van olyan minöség majdnem mint a kolbensmidht.Ja meg szar vasdugó volt benne.
Válasz #124. hozzászólásra
Illik is neki felújjítás után. A tengerit még nem nyomjátok? Nekem a 4-es motorral csak annyi bajom van, hogy nem szeret indulni hidegbe, meg hangos. Amúgy sztem jó. A 6-ost nem ismerem, de az más, mint a silózó motor ugye?
Válasz #123. hozzászólásra
524.De most vettük a nyáron motor ki volt bukva belöle,aztán kivettük faterral felujitottuk.én nem ismertem ezeket a motorokat de eddig kellmesen csalódtam.80 ha buzát vágott eddig és kurva jól viselkedett.
Válasz #122. hozzászólásra
Ja! Bocsi! Kicsit hosszúnapom volt:)
Hányas a combine?
Válasz #119. hozzászólásra
Nekem a kombájnban a hathengeres 180 lovas motor van.Nem a 4 hengeres.
Válasz #120. hozzászólásra
És?
Válasz #118. hozzászólásra
olvasd el a 115 hozzászólást.
Válasz #115. hozzászólásra
Ugyan az a motor, de a traktorba csak 1800-at forog.
Válasz #117. hozzászólásra
Itt vok.
Válasz #116. hozzászólásra
Na mi van?Jól eltüntél.
Válasz #114. hozzászólásra
Ja! Én a 45ös főtenglyére gondoltam, nem a 80aséra. Annál minde irányba nagyobb.
Válasz #113. hozzászólásra
én nem ismerem az ifa trakeszt,nekünk csak kombájnban van de az is az l60 ifa motor.
Válasz #113. hozzászólásra
Nem kétszer akkora,hanem hosszabb a fötengelye mint a 80 as mtz-nek.meg maga a blokk is,de neked ezt gndolom nem kell mondani.
Válasz #112. hozzászólásra
De mije 2x akkora????? Ugyan annyi a lökete. Igen önindítós, de régen volt egy 45ösöm az kismotoros volt. Azt nem nagyon sírom vissza.
Válasz #111. hozzászólásra
De nagyobb:). A tiéd öninditós?
Válasz #110. hozzászólásra
Dehogy 2x akkora! Van egy kisfükés jumzból készült nagyfükés jumzom is meg egy 323-as zt-m. Ja meg egy fűnyíróm:).
Válasz #109. hozzászólásra
Igen ez igaz,de a fötengely az már kétszer akkora.Neked milyen trakid van?
Válasz #107. hozzászólásra
Az a 62.5 le-s motor u.a. mint 45ös mtz csak 80-as Mtz hüvely dugó van benne, és a porlasztók is.
Válasz #106. hozzászólásra
én a románoknak adtam el még tavaly.íííJa meg kismotoros volt.
Válasz #106. hozzászólásra
Jó Jó akkor a 65 lovas az nemtudom honnan szerkesztették de nekünk olyan volt.
Válasz #105. hozzászólásra
Te Kornél! Hát a dt motorja az szmd.
Nekünk volt!Létezik dt 75 motorral,és szmd motoros ami 65le.A kis fülkés az nagyon király annak a hátulja még a régi 45 ös jól birja a strapát,de a nagy fülkések már nem annyira jók a motor sem a váltórol meg ne is beszéljünk.Volt benne részem.
Válasz #103. hozzászólásra
Debercen sok van bontónál (minden bontásra szánt)
Egészen véletlenül nem tud valamelyikőtök olyan gépbontót, ahol Jumz traktorhoz lehetne venni olyan kuplingharangot ami a kismotoros, és nem az elektromos önindítós változat?
Válasz #95. hozzászólásra
Talán 80-as kiadás!
Válasz #100. hozzászólásra
Kb. átmegyek oda.
Megnézem ott mennyire bírják ha kényeztetem őket.
Lehet e vér a pucájukban, ha igen , vajon mennyi????????? :-))))))))
Válasz #99. hozzászólásra
Na most ki lesz halva a fórum ,mert mindenkit átcsalogattál.
Válasz #98. hozzászólásra
www.agroline.hu
Válasz #91. hozzászólásra
HOLVAN MÉG ILYEN FÓRUM HAVER????????