Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1582. hozzászólásra
üdv!
Nekünk 11 éves a szöghajtásos 892 és van benne 3000 üzemóra. Eddigi hibái: önindító,áramtalanító,első szöghajtás lefogazott,közbenső támasz,meg összefolyt a motorolaj a vízzel amit egy hengerfej tömítés csere megoldott, kuplungozva most lesz másodszor mert már csúszik és morog elinduláskor, jah meg a gyári grammer ülésé pergett szét már párszor de fillérekből meg lett csinálva és kényelmes ülés. Pedig ez a gép kapta a terhelést rendesen az ekétől meg a tárcsától rendesen, nem csak kaparászva lett vele a föld. Ezek még jó szériák nagyon, nem is látni használtba eladót, reméljük az utódja is ennyire fog beválni mint ez.
Ja, a váltója kicsit érdekes, de inkább kocsizásnál kell egy kicsit kapkodni vele, talajmunkára nagyon jó.
Hozzáteszem, mi mindig az előírt óra előtt 10 üzemórával már olajat cseréltünk, szűrőket is, meg vigyáztunk is rá.
Volt mellette egy szürke 82-es is,abban 700 üzemóránál törött el a főtengely, de az is 4000 körül jár, de azóta még nem volt megbontva. Kicsit gyengusz már, meg télen nehezen indul, de a főtengelyen kívül még az sem volt megbontva.
Nálunk bevált mind a kettő, igaz nagyapám gondos gazda volt, és engem is arra nevelt. Mondjuk a 1025 munkába állása után a barna már fele annyit sem ment, mint előtte.
annyit kell elvárni tőle mint egy 90-95 lovas trakitól és azt vígan tudja is
Szállításban könnyű talajmunkában örökösnek mondanám
Bár az én kedvencem a régi műszerfalas 820 vagy 82.1es
Öregapámnál volt egy 2003-ban újonnan vásárolt 1025.2.
A fék állandó probléma volt rajta garanciába,és utána is. Azt hiszem a torziós tengelye(?) ment tönkre állandóan. Most 4000 üzemóra körül jár, egy turbó, és egy adagoló cserén, meg féltengely szimering cserén, amihez egyik oldalon kellett később az agyat is, más baja még nem volt.
A többi majd ezután jön
Ja meg egyszer visszaugatott a légszűrőbe, mert a garanciás revízión olyan jól meghúzták a szelephézag állító csavarokat
Válasz #1584. hozzászólásra
Évente 200 üzemóra sok kicsi apró szántás ,meg talajmunka.Ősszel meg egy kis terményhordás a szomszéd községig télen, meg fahordás
A függőleges lakatok újonnan szeretnek törni... vettünk újakat, de elhajlanak és eltörnek hamar, ez a gyengébb minőség miatt szerintem már minddel így van. Az önindítóknál is szerintem az olcsóbbikkal szerelik őket, ami hamar megnyekken... Made in china...
függőleges lakatok törnek
áramtalanító kapcsoló
önindító
olajnyomás csökkenés
közepes fordulaton remegés
generátor feszítő törés
kuplung nyom lap törés
kuplung idő előtti elhasználódás
váltó fogaskerekek fogtörés
elsőhíd tányér kúpkerék csere(egyenes hídnál csak
aksi
fogaskoszorú
erőszabályzó idő előtt kapitulált
kormány munkahenger tartó bak fellazulás törés kerékagy repedés
féltengely törés
gumi korai öregedése
A gép egy gazdás 5 éves kb 2000 óra van benne A gazdája műszaki ember ért és vigyáz a masinára pedig
attól is függ a megbizhatósága hogy mennyit megy évente és mit csinál, amugy meg nagyon változó hogy válik be, nekünk pl a 892.2esek nem váltak be egyeltalán, de a többivel is akadt probléma már.
én arra tippelnék még hogy az adagolodban a vissszapofázós hengerének az előbefecskendezési szöge elállítódik folyamatosan(fel van lazulva)az elemek egymáshoz képest 90 fokba kell hogy legyenek ezért jó a pad ott rajta van a szög tárcsa nem lehet tévedni..
Kiváncsi leszek rá,mert ugyanigy dadogott amikor elsö izben volt levéve a most rendbe rakott hengerfeje.De ott akkor egyértelmüen a szelepek voltak a bünösök a 3-as hengernél már vagy egy centire benn volt a szivo szelep nem is zárt semmit.Porlasztok ugye ujak lesznek még adagolo is lehet hibás de azt meg elkell vinni az otthon nem mérhetö.Venni kéne egy padot pár éve 150 eft-ér volt egy 6-os mirköz jo állapotban elado,azzal lehetne házilag ilyesmiket ellenörizni és beállitani.
Ha utána is csinálja ezt a visszapofázást majd keress meg..Van egy másik ötletem..
mer ha szelepes lenne az ugye folyamatosan engedte volna el a kompressziót!!!
Elég nagy gondban voltam ebbe a témába.A szelepek tényleg zártak de a szelepszár eléggé mozog a vezetöbe és a simeringek is le voltak már keményedve.Most ugy döntöttem hogy a saját gyári hengerfejét ujittatom fel és az megy rá vissza.Mindent leprobáltam szelep töke stb.nem látszik semmi hiba.Porlasztok cserélve lesznek.Ami fenn volt jo lesz tartaléknak,sajnos fogyo eszköz.
Lambonak és Deutznak is volt most elég jó akciója, de szerintem MTZ kategóriában már lehet jó áron nyuszit is kapni. TD5 széria most nagyon felkapott lett.
Nekem is a 94-es évjáratu 550-esem a legjobb.Igaz már minden prcikája volt-van javitva de az jo 10 évet elment föbb hibák nélkül.Csak a hidroaulikával volt gond folyamatosan.Mtor,kuplung,válto,difi,futomü csak 10 év után lett megbontva.Holnap megyek a hengerfejért ami fellet ujitva aztán lehet össze pakolni a motort.
hallotam hogy ilyen trón követelő a lamborghini traktor állítólag vagy milyen más lehetőséget tudtok. mikor meghalottam h comon rail az mtz dobtam egy hátast
Az összes uj mtz sz....r poros nyomába sem ér a régieknek.Ha olyan lenne akkor egy megbizhato kis fenntartásu erögép flotta lenne az országba.Az mtz-ék ára is elég jol felkuszott és vannak tron követelök is a helyére.
A sógoromnak sima váltós 952 van ,eddig még az első hajtás szimeringet cserélte ,és az első difit ,mert elfojt az olaj és besült ,van ilyenAmúgy semmi pedig műanyagos gép .Megy mint állat sok földmunkát csinál vele!
Válasz #1558. hozzászólásra
Hát a haveréknak van egy hét éves 1025 lemez burkolatos ,nagyon fasza még nem volt baj vele csak át gumizták !Négy ezer üzemóra van benne még nem is volt kuplungozva!Az újak a nyomába sem érnek minőségben !
Első hajtásnál nincs a malac így sokkal erősebb, vagyis nem segéd első hajtása van mint a többi kis mtz-nek. Ez tényleg 4 kerékhajtású. Illetve ha jól tudom a kuplungja is erősített legalábbis a háza sokkal hosszabb mint a kicsiknek... ez mind a talajmunka mellett szól. Van itt egy gazda mellettünk aki már a 3at vett 1025 fajtát. Ő dicséri...
A 1025 erös gép,jo a fogyasztása.Talajon otthon érzi magát.Sebváltoja kezelésben sokkal rosszab de a sebesség tartományok talajmunkára elég jok.Elsö hidja a gyenge pontja nem birja a difi megeszi a fogakat.A jazda adagolos verzio az nem hosszu életü benne.De azért ne vegye kedved.Nekem is ez a vezérgép ha müködik rendesen komoly teljesitményre képes össze se lehet hasonlitani a többivel.Nálam van 820,892.2, lealázza simán mindet.Ez már csak mg vontato vizsgával mehet de huzhat 2 potot is.
2401 hozzászólás
Válasz #1596. hozzászólásra
A 1025 jo traki lenne ha nem ruszkik csinálnák.Teljesitményben messze felülmulja a többi kis mtz-ét.
Válasz #1582. hozzászólásra
üdv!
Nekünk 11 éves a szöghajtásos 892 és van benne 3000 üzemóra. Eddigi hibái: önindító,áramtalanító,első szöghajtás lefogazott,közbenső támasz,meg összefolyt a motorolaj a vízzel amit egy hengerfej tömítés csere megoldott, kuplungozva most lesz másodszor mert már csúszik és morog elinduláskor, jah meg a gyári grammer ülésé pergett szét már párszor de fillérekből meg lett csinálva és kényelmes ülés. Pedig ez a gép kapta a terhelést rendesen az ekétől meg a tárcsától rendesen, nem csak kaparászva lett vele a föld. Ezek még jó szériák nagyon, nem is látni használtba eladót, reméljük az utódja is ennyire fog beválni mint ez.
Válasz #1597. hozzászólásra
Ja szebb volt ,de ez fickósabb nyersebb a motorja ,és erősebb is a tárcsánál már bebizonyította !
Válasz #1596. hozzászólásra
spenotfalvi vagy???
Válasz #1594. hozzászólásra
a fekete -piros akkor is jobb volt
Válasz #1592. hozzászólásra
Ja, a váltója kicsit érdekes, de inkább kocsizásnál kell egy kicsit kapkodni vele, talajmunkára nagyon jó.
Hozzáteszem, mi mindig az előírt óra előtt 10 üzemórával már olajat cseréltünk, szűrőket is, meg vigyáztunk is rá.
Volt mellette egy szürke 82-es is,abban 700 üzemóránál törött el a főtengely, de az is 4000 körül jár, de azóta még nem volt megbontva. Kicsit gyengusz már, meg télen nehezen indul, de a főtengelyen kívül még az sem volt megbontva.
Nálunk bevált mind a kettő, igaz nagyapám gondos gazda volt, és engem is arra nevelt. Mondjuk a 1025 munkába állása után a barna már fele annyit sem ment, mint előtte.
Válasz #1593. hozzászólásra
amig egy az isten addig az orosznak párgya nincsen!!!!!
Válasz #1593. hozzászólásra
Ennek a forgalmijában 82.1 van beírva.
Válasz #1591. hozzászólásra
annyit kell elvárni tőle mint egy 90-95 lovas trakitól és azt vígan tudja is
Szállításban könnyű talajmunkában örökösnek mondanám
Bár az én kedvencem a régi műszerfalas 820 vagy 82.1es
Öregapámnál volt egy 2003-ban újonnan vásárolt 1025.2.
A fék állandó probléma volt rajta garanciába,és utána is. Azt hiszem a torziós tengelye(?) ment tönkre állandóan. Most 4000 üzemóra körül jár, egy turbó, és egy adagoló cserén, meg féltengely szimering cserén, amihez egyik oldalon kellett később az agyat is, más baja még nem volt.
A többi majd ezután jön
Ja meg egyszer visszaugatott a légszűrőbe, mert a garanciás revízión olyan jól meghúzták a szelephézag állító csavarokat
Válasz #1590. hozzászólásra
neked mi a tapasztalatod a teljesitményéről??
Válasz #1589. hozzászólásra
Tisztában vagyok a teljesítményével...
Válasz #1582. hozzászólásra
ja és egy sima 82-est megeszik reggelire,ebédre-vacsorára-oda-vissza!
Válasz #1584. hozzászólásra
Évente 200 üzemóra sok kicsi apró szántás ,meg talajmunka.Ősszel meg egy kis terményhordás a szomszéd községig télen, meg fahordás
Válasz #1582. hozzászólásra
üdv!nekem 2 892.2esem van,de a felsoroltak közül egy se volt még!!!lehet nem hiszed el,de igy van.
Válasz #1585. hozzászólásra
Nálunk teljes hátulso függesztö szerkezet van raktáron mindig szinte,mert állandoan kell valami.Leginkább hétvégén mikor nincs bolt és menni kell.
Válasz #1582. hozzászólásra
A függőleges lakatok újonnan szeretnek törni... vettünk újakat, de elhajlanak és eltörnek hamar, ez a gyengébb minőség miatt szerintem már minddel így van. Az önindítóknál is szerintem az olcsóbbikkal szerelik őket, ami hamar megnyekken... Made in china...
Válasz #1583. hozzászólásra
Neked egy évben mennyit megy a traki???
Mit csinál???
Válasz #1582. hozzászólásra
Akkor azt jó lehet állandóan szerelgetni!
Válasz #1581. hozzászólásra
Felénk a 892-esek divat betegségei
függőleges lakatok törnek
áramtalanító kapcsoló
önindító
olajnyomás csökkenés
közepes fordulaton remegés
generátor feszítő törés
kuplung nyom lap törés
kuplung idő előtti elhasználódás
váltó fogaskerekek fogtörés
elsőhíd tányér kúpkerék csere(egyenes hídnál csak
aksi
fogaskoszorú
erőszabályzó idő előtt kapitulált
kormány munkahenger tartó bak fellazulás törés kerékagy repedés
féltengely törés
gumi korai öregedése
A gép egy gazdás 5 éves kb 2000 óra van benne A gazdája műszaki ember ért és vigyáz a masinára pedig
Válasz #1580. hozzászólásra
Mi volt a gond a 892-esekkel?
Válasz #1561. hozzászólásra
attól is függ a megbizhatósága hogy mennyit megy évente és mit csinál, amugy meg nagyon változó hogy válik be, nekünk pl a 892.2esek nem váltak be egyeltalán, de a többivel is akadt probléma már.
Válasz #1578. hozzászólásra
Most egyedül bütykölsz?
Válasz #1577. hozzászólásra
Az hát tiszta trutymo minden,én momentán olajosnak néztem.Ezért jo itt a forumon mindig hall-tanul ez ember valami ujat.
Válasz #1576. hozzászólásra
És az a henger néha néha nyitott szelepnél kezd fecskendezni.. légszűrőd belseje és a légtorok belseje fekete..??
Válasz #1575. hozzászólásra
én arra tippelnék még hogy az adagolodban a vissszapofázós hengerének az előbefecskendezési szöge elállítódik folyamatosan(fel van lazulva)az elemek egymáshoz képest 90 fokba kell hogy legyenek ezért jó a pad ott rajta van a szög tárcsa nem lehet tévedni..
Válasz #1574. hozzászólásra
Kiváncsi leszek rá,mert ugyanigy dadogott amikor elsö izben volt levéve a most rendbe rakott hengerfeje.De ott akkor egyértelmüen a szelepek voltak a bünösök a 3-as hengernél már vagy egy centire benn volt a szivo szelep nem is zárt semmit.Porlasztok ugye ujak lesznek még adagolo is lehet hibás de azt meg elkell vinni az otthon nem mérhetö.Venni kéne egy padot pár éve 150 eft-ér volt egy 6-os mirköz jo állapotban elado,azzal lehetne házilag ilyesmiket ellenörizni és beállitani.
Válasz #1573. hozzászólásra
Ha utána is csinálja ezt a visszapofázást majd keress meg..Van egy másik ötletem..
mer ha szelepes lenne az ugye folyamatosan engedte volna el a kompressziót!!!
Válasz #1568. hozzászólásra
Elég nagy gondban voltam ebbe a témába.A szelepek tényleg zártak de a szelepszár eléggé mozog a vezetöbe és a simeringek is le voltak már keményedve.Most ugy döntöttem hogy a saját gyári hengerfejét ujittatom fel és az megy rá vissza.Mindent leprobáltam szelep töke stb.nem látszik semmi hiba.Porlasztok cserélve lesznek.Ami fenn volt jo lesz tartaléknak,sajnos fogyo eszköz.
Válasz #1570. hozzászólásra
Beelöztél kolléga.
Válasz #1565. hozzászólásra
Hattat,Armatrac sztem jo kis gépek.Meg tán még a Zetor ami még árfekvésbe nem huzott el annyira az Mtz-étöl.A kinai YTO-bol is vannak már a földeken.
Válasz #1565. hozzászólásra
Lambo, Deutz, Hattat, Yto, ArmaTrac...
Lambonak és Deutznak is volt most elég jó akciója, de szerintem MTZ kategóriában már lehet jó áron nyuszit is kapni. TD5 széria most nagyon felkapott lett.
Válasz #1567. hozzászólásra
Akkor fasza lesz a gép , nálunk az öregebbek közt az a mondás járja ,hogy a piros traktor az az igazi mtz
Válasz #1567. hozzászólásra
szelepes lett???
Azt írtad benzinpróba jó volt nem engedett át!!!
Válasz #1564. hozzászólásra
Nekem is a 94-es évjáratu 550-esem a legjobb.Igaz már minden prcikája volt-van javitva de az jo 10 évet elment föbb hibák nélkül.Csak a hidroaulikával volt gond folyamatosan.Mtor,kuplung,válto,difi,futomü csak 10 év után lett megbontva.Holnap megyek a hengerfejért ami fellet ujitva aztán lehet össze pakolni a motort.
Válasz #1565. hozzászólásra
D-249 motorkódú most ismerkedünk vele
Válasz #1563. hozzászólásra
hallotam hogy ilyen trón követelő a lamborghini traktor állítólag vagy milyen más lehetőséget tudtok. mikor meghalottam h comon rail az mtz dobtam egy hátast
Válasz #1563. hozzászólásra
Igazad van ezért vettem régebbit!
Az összes uj mtz sz....r poros nyomába sem ér a régieknek.Ha olyan lenne akkor egy megbizhato kis fenntartásu erögép flotta lenne az országba.Az mtz-ék ára is elég jol felkuszott és vannak tron követelök is a helyére.
Válasz #1561. hozzászólásra
A sógoromnak sima váltós 952 van ,eddig még az első hajtás szimeringet cserélte ,és az első difit ,mert elfojt az olaj és besült ,van ilyenAmúgy semmi pedig műanyagos gép .Megy mint állat sok földmunkát csinál vele!
Válasz #1559. hozzászólásra
és ez a 9523 mennyire megbízható mer halottam néhány tipusrol ami 100 évig megy néhány meg hamar széthullik-vagy ez csak szóbeszéd
Válasz #1558. hozzászólásra
Hát a haveréknak van egy hét éves 1025 lemez burkolatos ,nagyon fasza még nem volt baj vele csak át gumizták !Négy ezer üzemóra van benne még nem is volt kuplungozva!Az újak a nyomába sem érnek minőségben !
Válasz #1558. hozzászólásra
csak a 952.3ast tudod kérni szinkronváltóval.
sziasztok
szeretnék venni egy 90 lovas mtz t újat szinkronváltóst és egyenes hidast mi az ami bevált és jól működik?
Válasz #1550. hozzászólásra
Első hajtásnál nincs a malac így sokkal erősebb, vagyis nem segéd első hajtása van mint a többi kis mtz-nek. Ez tényleg 4 kerékhajtású. Illetve ha jól tudom a kuplungja is erősített legalábbis a háza sokkal hosszabb mint a kicsiknek... ez mind a talajmunka mellett szól. Van itt egy gazda mellettünk aki már a 3at vett 1025 fajtát. Ő dicséri...
Köszönöm az infókat!
1021.3 a 1221 esnek a hátúlja meg az eleje és az 1025 motorja nem rég tudtam is egye 4.5 misi ért nagyon faca kis gép
Válasz #1550. hozzászólásra
A 1025 erös gép,jo a fogyasztása.Talajon otthon érzi magát.Sebváltoja kezelésben sokkal rosszab de a sebesség tartományok talajmunkára elég jok.Elsö hidja a gyenge pontja nem birja a difi megeszi a fogakat.A jazda adagolos verzio az nem hosszu életü benne.De azért ne vegye kedved.Nekem is ez a vezérgép ha müködik rendesen komoly teljesitményre képes össze se lehet hasonlitani a többivel.Nálam van 820,892.2, lealázza simán mindet.Ez már csak mg vontato vizsgával mehet de huzhat 2 potot is.
Válasz #1552. hozzászólásra
hello!
ok, rendben, de térjünk vissza rá kedden, majd légyszi küldj egy emailt, nehogy elfelejtsem!:)
köszönöm!
Válasz #1548. hozzászólásra
aktuális használt gépekről tudnál dobni egy linket?! Akár e-mailben is lehet. Köszi!