Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR416.32 FtUSD400.8 FtCHF443.07 FtGBP501.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Generáljavításhoz, Ukrajnából hoztunk alkatrészt. Ott még lehet tűrhető minőséget találni.
De kétségtelen, hogy dunát lehet rekeszteni, a gyenge minőségű alkatrésszel.
Én is megcsinálok egy MTZ generált a fiúkkal, de erre nem mindenkinek van lehetősége.
Nem tudom. Elsődlegesen használt, " vezérgépnek" biztosan nem vennék 30 éves nyugatit.
Ha most kezdeném, akkor MTZ egyértelműen, ami megkeresné egy új nyugati árát.
De mivel nem most kezdtem, marad ez , ami van...
Válasz #1286. hozzászólásra
Nem hiába vagyunk elárasztva mtz-vel a saját országukból kitúrják őket a nyugatiak.A másik hiába javítod fel fullra mikor az alkatrész minőség szar!és így már nem is olyan olcsó javítani.
azért ez nem igy van hozzánk be sem tette még a lábát szervizes mert mi csinálunk mindent mondjuk ha nem ért hozzá akkor szivás van a gazdának de nem csak a nyugatival,nekem jonim van 32éves dolgozik elég takarosan és még nem volt semmi vele négy éve van nálam. van még egy deutz fahr az meg nyolc éve van meg,azzal sem volt semmi csak az oldal lehajtásnál ment ki a csapágy de hát az is tiz alatti volt bőven.
nekem ami van 4 mtz én ezekkel kifogtam a jót.én ujjonnan vettem öket.de még eddíg nagy bajuk nem volt.ebben is ki kell fogni a jót mint a lottóban.nekem ez a véleményem.
Azért a 20 éves nyugatival vannak fenntartásaim.. Árban az, mint az új MTZ.
De. Nincs alkatrész. Ezt kategorikusan ki lehet jelenteni. Illetve van, de hetek, esetleg hónapok mire megjön.
Szervizes nem ért hozzá. Általában csak a mai típusokat ismerik, úgy-ahogy. Ha nem típushibával találkoznak egy traktornál, az első reakció általában csak találgatás, ha probléma van.
Komfort. Egy 20-25 éves nyugati traktor nem sokkal többet nyújt komfortban, mint egy MTZ.
Gumik: Általában lehetetlen gumiméretekkel szerelték őket, egy -egy hátsó kerékcsere 7-800 ezer.
Én azt mondom, ha nem új nyugati és van 5-6 milliód, akkor nem vennék 20-25 éves nyugatit. Inkább egy új. MTZ.
Ha meg nincs lóvé, akkor az amit felvázoltam. 20 éves MTZ a-z ig felújítva. 2-2,5 miskáért...
Szerintem.
Ebben igazad van. Az előbb kissé sarkosan fogalmaztam volt, de az idézet egy öreg szakitól van aki mikor megvettük az új 820-ast szó szerint ezt mondta "Ukrán ipari hulladék".
Sajnos tapasztalatból tudom, hogy az új gépek anyagminőségre meg sem közelítik a régiekét.
Az újabbakra céloztam. Nekünk is van egy 3 éves meg egy 35 éves és bizony a 3 évessel már most több probléma volt mint a régivel. A nem a konstrukció a rossz, ha a németek gyártanák az MTZ-ét akkor egy strapabíró gép lenne, de az árát is megkérnék. A gond az anyagminőséggel van. Azért megbecsülöm az MTZ-ét mert mindenkinek az kereste meg a nyugatira a dellát, de már unom hogy mindig olajos vagy piszkos leszek ha dolgozok vele. A Fergába meg csak bepattanok és megy, és nem mindegy hogy este kiesek a gépből vagy kényelmesen elfáradok. Szóval ennyit pénzt már nem adnék egy oroszért, inkább vennék egy nyugatit.
Hozzáteszem, hogy manapság nem is vennáék új MTZ-t... Ezt a pénzt egyszerűen nem éri meg.
Vennék egy 1990-94-es 82est és csontra felújítanám. Még akkor sem lenne több, mint 2,5 milla és tudja azt, mint a mostani 820,4+ ilyesmi.
Kivéve a súlya, de azt megoldanám, egy CaCl-es kerékfeltöltéssel...
Kategorikusan nem mondanám rá, hogy az MTZ fostalicska. Nyilván az idő már túlhaladta, hogy vezérgép legyen, mondjuk 200 ha-on, de nem rossz gépek.. Megveszik őket a világ bármely táján.
Néha állat módjára bánnak vele, semmi karbantartás és csak gyilkolják. Akkor az eredmény olyasmi, mint a képen.
De a törődést és a karbantartást meghálálja üzembiztonsággal.
Nekem van nyugati is, meg MTZ -is. Volt több Zetorom, van tapasztalat.
Egy fórumos srác képei... Ha repedés van rajta akkor felejtős... Ahogy mondod, ez MTZ-nél típushiba hogy szarból van összerakva. Mellékalváz nélkül nem is dolgoznék MTZ-vel. Inkább még tegyél hozzá egy kis pénzt és vegyél egy használt nyugatit. Még ha 20 éves is ennél a fostalicskánál sokkal többet ér.
Segítsetek!!!!!!!!!!
Régebb írtam itt a fórumon, hogy tízezer euró körül akarok venni egy egyenes hidas MTZ 820.2.
Megnéztem egy tucatot, ebből az egyiknek el volt repedve a darázsderék a másikon meg cserélve volt tulaja állította, hogy nem igaz de látszott, hogy nemrég cserélték.
Ez az MTZ-nél tipus hiba vagy mi????????
Eddig mégy hírből se hallatom, hogy traktornak reped a dereka.
Alacsony volt a vérnyomása és egy reggel leült és megállt a szíve ,meg hát a kor 80körűl volt,restellem ,hogy nem tudom pontosan pedig ott voltam a temetésen .
az újabb 892es nincs olyan jó mint a régebbi?
az üszőborjakkal mit csinálsz ha szabad tudni, mert nekünk is van marha de nem nagyon van rá vevő jelenleg se bikára se üszőre.
2401 hozzászólás
Válasz #1297. hozzászólásra
Generáljavításhoz, Ukrajnából hoztunk alkatrészt. Ott még lehet tűrhető minőséget találni.
De kétségtelen, hogy dunát lehet rekeszteni, a gyenge minőségű alkatrésszel.
de ha bármelyik árokparton leböksz egy ásónyomot akkor találsz MTZ alkatrészt
Válasz #1295. hozzászólásra
Én is megcsinálok egy MTZ generált a fiúkkal, de erre nem mindenkinek van lehetősége.
Nem tudom. Elsődlegesen használt, " vezérgépnek" biztosan nem vennék 30 éves nyugatit.
Ha most kezdeném, akkor MTZ egyértelműen, ami megkeresné egy új nyugati árát.
De mivel nem most kezdtem, marad ez , ami van...
Válasz #1294. hozzászólásra
2 évet adok Nektek és már kevés lesz a 100 paci.
Ahogy felénk szokás mondani: Ennyi pénzből már gépet is vehettél volna.
Válasz #1286. hozzászólásra
Nem hiába vagyunk elárasztva mtz-vel a saját országukból kitúrják őket a nyugatiak.A másik hiába javítod fel fullra mikor az alkatrész minőség szar!és így már nem is olyan olcsó javítani.
Válasz #1281. hozzászólásra
Ott még nem sokat variáltak az eredeti FORD licenszen és még anyag is volt. A megmunkálás már akkor is izé... volt.
Válasz #1288. hozzászólásra
azért ez nem igy van hozzánk be sem tette még a lábát szervizes mert mi csinálunk mindent mondjuk ha nem ért hozzá akkor szivás van a gazdának de nem csak a nyugatival,nekem jonim van 32éves dolgozik elég takarosan és még nem volt semmi vele négy éve van nálam. van még egy deutz fahr az meg nyolc éve van meg,azzal sem volt semmi csak az oldal lehajtásnál ment ki a csapágy de hát az is tiz alatti volt bőven.
Válasz #1291. hozzászólásra
Köszi! 110 ha van jelenleg
nekem ami van 4 mtz én ezekkel kifogtam a jót.én ujjonnan vettem öket.de még eddíg nagy bajuk nem volt.ebben is ki kell fogni a jót mint a lottóban.nekem ez a véleményem.
Válasz #1290. hozzászólásra
5445
Válasz #1289. hozzászólásra
Gratula, mekkora területre vettétek?
Válasz #1285. hozzászólásra
milyen a fergád?
mert ezeket a régieket nagyon nem szeretik.
Válasz #1287. hozzászólásra
Helló! 47+ÁFA, kp-s.
Válasz #1285. hozzászólásra
Azért a 20 éves nyugatival vannak fenntartásaim.. Árban az, mint az új MTZ.
De. Nincs alkatrész. Ezt kategorikusan ki lehet jelenteni. Illetve van, de hetek, esetleg hónapok mire megjön.
Szervizes nem ért hozzá. Általában csak a mai típusokat ismerik, úgy-ahogy. Ha nem típushibával találkoznak egy traktornál, az első reakció általában csak találgatás, ha probléma van.
Komfort. Egy 20-25 éves nyugati traktor nem sokkal többet nyújt komfortban, mint egy MTZ.
Gumik: Általában lehetetlen gumiméretekkel szerelték őket, egy -egy hátsó kerékcsere 7-800 ezer.
Én azt mondom, ha nem új nyugati és van 5-6 milliód, akkor nem vennék 20-25 éves nyugatit. Inkább egy új. MTZ.
Ha meg nincs lóvé, akkor az amit felvázoltam. 20 éves MTZ a-z ig felújítva. 2-2,5 miskáért...
Szerintem.
Válasz #1285. hozzászólásra
Hy mennyibe vettétek a Fergát?
Kp-s vagy lízinges?
Válasz #1280. hozzászólásra
Ebben igazad van. Az előbb kissé sarkosan fogalmaztam volt, de az idézet egy öreg szakitól van aki mikor megvettük az új 820-ast szó szerint ezt mondta "Ukrán ipari hulladék".
Sajnos tapasztalatból tudom, hogy az új gépek anyagminőségre meg sem közelítik a régiekét.
Válasz #1280. hozzászólásra
Az újabbakra céloztam. Nekünk is van egy 3 éves meg egy 35 éves és bizony a 3 évessel már most több probléma volt mint a régivel. A nem a konstrukció a rossz, ha a németek gyártanák az MTZ-ét akkor egy strapabíró gép lenne, de az árát is megkérnék. A gond az anyagminőséggel van. Azért megbecsülöm az MTZ-ét mert mindenkinek az kereste meg a nyugatira a dellát, de már unom hogy mindig olajos vagy piszkos leszek ha dolgozok vele. A Fergába meg csak bepattanok és megy, és nem mindegy hogy este kiesek a gépből vagy kényelmesen elfáradok. Szóval ennyit pénzt már nem adnék egy oroszért, inkább vennék egy nyugatit.
Válasz #1282. hozzászólásra
Hozzáteszem, hogy manapság nem is vennáék új MTZ-t... Ezt a pénzt egyszerűen nem éri meg.
Vennék egy 1990-94-es 82est és csontra felújítanám. Még akkor sem lenne több, mint 2,5 milla és tudja azt, mint a mostani 820,4+ ilyesmi.
Kivéve a súlya, de azt megoldanám, egy CaCl-es kerékfeltöltéssel...
Válasz #1282. hozzászólásra
hát ami már az mtz-nél megy ez a ilyen pont meg olyan pont8.
Válasz #1281. hozzászólásra
Hát igen, nekem a legfiatalabb MTZ 82-esem 94-es volt. Azzal még nem volt sok baj.
Újabbat nem próbáltam még.
Válasz #1280. hozzászólásra
nekem az a tapasztalat hogy minél újabb annál szarabb.
pl:a régi 45mtz-ken sosem látták a belsejét,főleg a váltót.
Válasz #1273. hozzászólásra
Kategorikusan nem mondanám rá, hogy az MTZ fostalicska. Nyilván az idő már túlhaladta, hogy vezérgép legyen, mondjuk 200 ha-on, de nem rossz gépek.. Megveszik őket a világ bármely táján.
Néha állat módjára bánnak vele, semmi karbantartás és csak gyilkolják. Akkor az eredmény olyasmi, mint a képen.
De a törődést és a karbantartást meghálálja üzembiztonsággal.
Nekem van nyugati is, meg MTZ -is. Volt több Zetorom, van tapasztalat.
Válasz #1275. hozzászólásra
Metszet, hogy látszódjon a kuplung felfogatás.
Válasz #1275. hozzászólásra
mondom én hogy sz.r
Válasz #1273. hozzászólásra
Ipari hulladék!
ez elfáradt egy picit
Válasz #1274. hozzászólásra
Válasz #1273. hozzászólásra
Ez lemaradt
Válasz #1271. hozzászólásra
Egy fórumos srác képei... Ha repedés van rajta akkor felejtős... Ahogy mondod, ez MTZ-nél típushiba hogy szarból van összerakva. Mellékalváz nélkül nem is dolgoznék MTZ-vel. Inkább még tegyél hozzá egy kis pénzt és vegyél egy használt nyugatit. Még ha 20 éves is ennél a fostalicskánál sokkal többet ér.
Válasz #1271. hozzászólásra
teeeeeeeee!!
normális legyél mán abból a pénzből ne mtz-ét vegyél.
ráadásul az egyenes hidas úton többet zabál.
miért vagy magad ellensége?
Segítsetek!!!!!!!!!!
Régebb írtam itt a fórumon, hogy tízezer euró körül akarok venni egy egyenes hidas MTZ 820.2.
Megnéztem egy tucatot, ebből az egyiknek el volt repedve a darázsderék a másikon meg cserélve volt tulaja állította, hogy nem igaz de látszott, hogy nemrég cserélték.
Ez az MTZ-nél tipus hiba vagy mi????????
Eddig mégy hírből se hallatom, hogy traktornak reped a dereka.
Válasz #1268. hozzászólásra
Valaki elcsaltacsak kerűljön a kezeim közé.
Válasz #1266. hozzászólásra
Alacsony volt a vérnyomása és egy reggel leült és megállt a szíve ,meg hát a kor 80körűl volt,restellem ,hogy nem tudom pontosan pedig ott voltam a temetésen .
Válasz #1267. hozzászólásra
De nem lesz benne Mtz,mer bizti azért menekülhetett el otthonról
Válasz #1265. hozzászólásra
Ez az
Válasz #1264. hozzászólásra
Miben halt meg? 250ft/mázsa nálunk kiszórva és nem nagyon van.
Válasz #1264. hozzászólásra
No akkor megkeresem és írok Néki valami hazacsalógatósat....
Válasz #1263. hozzászólásra
A nyavalyát,,,, 2 nyelv vizsgája van
IGEN
Válasz #1262. hozzászólásra
Nyelvet tanul????
Szeretnéd,ha haza csalnám????
Válasz #1261. hozzászólásra
Nincs itthon ÍR be van ,,,,csald haza.
Válasz #1260. hozzászólásra
láttam mán Róla közelebbi képet is....!!
De a személyes az csak személyes...
Válasz #1259. hozzászólásra
Válasz #1258. hozzászólásra
már elmúlt s én is
Válasz #1255. hozzászólásra
Szerencsésen hazaértél kolléga úr?????
Válasz #1254. hozzászólásra
Totál egyforma ,,,,most még nincs itt a vevő de majd jön az csak türelem
Válasz #1253. hozzászólásra
Láttam már eleget...
És a leányzót nem mutatnád meg???
Válasz #1243. hozzászólásra
az újabb 892es nincs olyan jó mint a régebbi?
az üszőborjakkal mit csinálsz ha szabad tudni, mert nekünk is van marha de nem nagyon van rá vevő jelenleg se bikára se üszőre.
Válasz #1252. hozzászólásra
Na az már valami.Ha erre jársz megmutatom az mtz-ket.
Válasz #1251. hozzászólásra
köztünk sincs több sokkal...