Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.42 FtUSD402.74 FtCHF441.31 FtGBP493.58 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
lemez kasznis 892 jo gép megéri a kis plusz lóvét a 820.4 helyett és még piros rendszámos.erősebb nemigen fogyaszt többet és még a motor is csk 1800 pörög.
minden új trakor müanyag nem csak a belarus...
amúgy meg inkább egyeneshiddal venném a 920.3at.
ha van allatta talaj jobban leadja a motorerőt és a +nyomatékot.
Csakis lemezest.....!!!!
A szolárker az első forgalmazó az országba itt a legolcsóbb!!!
A belarus hungária kft a leges leg olcsóbb de tudtommal csak viszonteladókat szolgál ki!!!
Ja közben megvan hogy mi a szerepe a menbránnak!Csak most jutot eszembe hogy azért let kikötve mert a szivocsonk tömitésnél folyt ki a gázolaj!Igy most viszakötötem az eredeti formájába!De miért folyik a szivomál a nafta pedig cseréltem tömitést is!De most már arra jutotam hogy az elsö porlasztonak a visszafolyojoját egy t elosztovval bekötöm a többihez igy a tankba fogja viszannyomni a naptát nem a szivoba!Csak azt nem tudom miért igy csinálta meg?Vagy az izzitáshoz van valami köze?De iszen hengerenkénti izzitása van!
Szerintem óriási a különbség a két gép között. Az első hajtás sokkal erősebb 1025ben, nem fog megcsúszni mint a malacos. A kuplungja is sokkal erősebb. Ezek elég fontos dolgok, persze árban is drágább...
Az adagolón lévő vákumszabályzó memmbránjáról beszélsz?Kilyukadt v miért vetted le?A membrán szerepe terheléskor vagyis szántás,komolyabb munkák stb a turbo nyomásod növekszik 1,2 barig ilyenkor a szivótorokban is nagyobb nyomással megy befele a levegő,mivel terhelést kap,a gép.A szivó torkon lévő cső ami megy az adagoló vákumszabályzójához,ebben a csőben is növekszik a nyomás és a membrán ezáltal több kaját ad az adagolónak,ha szar a membránod átszakadt,megsérültakkor tud ilyet csinálni,hogy erőtlen a gép.Adagoló,porlasztók jók?!
Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy 952.3 mtz jazda adagolón a menbrának mi szerepe van?
Mert menbránt cseréltem mert folyt a gázolaj de most meg lomha a traki elég nehezen pörög fel!A menbránt ugy csináltam mert ugye ilyet nem lehet kapni!Valakinek volt már ilyen gondja?Vagy mi a feladata ennek a menbrának?Mert a résolajat csö bemegy a szivotorokba onnan kijön és ide megy le?de mi a tökömet csinál?Mert ugye az izzitás hengerenkénti az nem lehet!
952.3 vagy 1025.3?
annyira nincs szerintem nagy különbség köztük teljesitményben de én azért ragaszkodok a 1025höz mert erősebb a kuplungja váltója meg pár apróbb dolog jobb rajta.
de állitólag a 2012től 1025.3 monoblokkal kapható csak, aminek van előnye hátránya is.a monoblokkosnak más a vez.tömb és a hidraulika szivattyúja?
valamint a külső feszitő lakatot spanolva nyomja a
függesztőkarokat befelé vagy húzza a kerék irányába?
a trágyaszórót (t088) elbirja az alsó húzó?
és a trágyaszórót ezen hova kell akasztani?
amivel dolgozna: kühne 3as eke 1025.3 esetén lehet ráraknánk a 4.fejet, 3.2es tárcsa,3.3as kombi nagyrészt talajmunkára kell.
1:40től látszik a monoblokk.
http://www.youtube.com/watch?v=FGwohLjuZ0E
80 LE-s 4 hengeres perkins licenszes hazai motor...de uujabban originál perkins is kerül bele....100 LE-s 6 hengeres szintén perkins licensz...váltók elég régi fejlesztésű 10+2 es egyszerű mehanikus váltó....abszolut egyszerű traktorok...hát árat perpill nemtudok mondani de utánanézek
2401 hozzászólás
Válasz #1150. hozzászólásra
MTZ viszonylatban túlzás modernségről beszélni.
Válasz #1148. hozzászólásra
Miért baj az ha valakinek jobban tetszik a modernebb műanyagburkolatos mint a lemezoldalas?
Vannak külömbségek is a régiekhez képest.
lemez kasznis 892 jo gép megéri a kis plusz lóvét a 820.4 helyett és még piros rendszámos.erősebb nemigen fogyaszt többet és még a motor is csk 1800 pörög.
Válasz #1141. hozzászólásra
vannak fura izlésűek
Válasz #1145. hozzászólásra
ja és ha feltöltöd a kerekeit fagyállóval(kalciumklorid)akkor lesz is hozzá súja...
Válasz #1143. hozzászólásra
nekem nem kell 1 haver vesz most 1-et.
minden új trakor müanyag nem csak a belarus...
amúgy meg inkább egyeneshiddal venném a 920.3at.
ha van allatta talaj jobban leadja a motorerőt és a +nyomatékot.
Válasz #1142. hozzászólásra
Sajnos már drága az mtz is!!!
Minőségileg viszont hagy némi kívánni valót maga után
Válasz #1142. hozzászólásra
Az nagyon sok,alkudni kell.
Válasz #1138. hozzászólásra
820,4(szöghajtással) 4,5MFT.ért adták volna múlt héten hétfőn a solárkernél.
Válasz #1140. hozzászólásra
jobban néz ki????? kizárt a vas azért vas!!
Nézd meg a műanyagosat 1-2 év múlva!!!
Válasz #1137. hozzászólásra
Műanyag oldalas kellene,mert az csak jobban néz ki , haverék vettek hagyományos váltóval 15.5-ös gumizással 4.6 millióért,az lemezbúrkolatos volt.
Válasz #1138. hozzászólásra
mi baj a műanyagossal?
Válasz #1137. hozzászólásra
Csakis lemezest.....!!!!
A szolárker az első forgalmazó az országba itt a legolcsóbb!!!
A belarus hungária kft a leges leg olcsóbb de tudtommal csak viszonteladókat szolgál ki!!!
Válasz #1135. hozzászólásra
műanyag oldalas,vagy lemez oldalas?
Válasz #1135. hozzászólásra
17000eu körül
Nem tudja valaki,hogy a turbós szöghajtásos MTZ 920.3-nak mennyi lehet most az ára
Válasz #1133. hozzászólásra
Még nem lát...csak néz ki a fejéből.
Claastra is csak beindul már valamelyik topikra.
Válasz #1131. hozzászólásra
Hát érdekes az biztos!
Válasz #1130. hozzászólásra
Nekem a szervízes azt mondta, hogy azért a szívotorokba vezetik, hogy ezzel biztosítsanak némi kenést a szelepeknek. Érdekes, nem?
Válasz #1128. hozzászólásra
Üdv!
Ja közben megvan hogy mi a szerepe a menbránnak!Csak most jutot eszembe hogy azért let kikötve mert a szivocsonk tömitésnél folyt ki a gázolaj!Igy most viszakötötem az eredeti formájába!De miért folyik a szivomál a nafta pedig cseréltem tömitést is!De most már arra jutotam hogy az elsö porlasztonak a visszafolyojoját egy t elosztovval bekötöm a többihez igy a tankba fogja viszannyomni a naptát nem a szivoba!Csak azt nem tudom miért igy csinálta meg?Vagy az izzitáshoz van valami köze?De iszen hengerenkénti izzitása van!
Válasz #1126. hozzászólásra
Szerintem óriási a különbség a két gép között. Az első hajtás sokkal erősebb 1025ben, nem fog megcsúszni mint a malacos. A kuplungja is sokkal erősebb. Ezek elég fontos dolgok, persze árban is drágább...
Válasz #1127. hozzászólásra
Az adagolón lévő vákumszabályzó memmbránjáról beszélsz?Kilyukadt v miért vetted le?A membrán szerepe terheléskor vagyis szántás,komolyabb munkák stb a turbo nyomásod növekszik 1,2 barig ilyenkor a szivótorokban is nagyobb nyomással megy befele a levegő,mivel terhelést kap,a gép.A szivó torkon lévő cső ami megy az adagoló vákumszabályzójához,ebben a csőben is növekszik a nyomás és a membrán ezáltal több kaját ad az adagolónak,ha szar a membránod átszakadt,megsérültakkor tud ilyet csinálni,hogy erőtlen a gép.Adagoló,porlasztók jók?!
Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy 952.3 mtz jazda adagolón a menbrának mi szerepe van?
Mert menbránt cseréltem mert folyt a gázolaj de most meg lomha a traki elég nehezen pörög fel!A menbránt ugy csináltam mert ugye ilyet nem lehet kapni!Valakinek volt már ilyen gondja?Vagy mi a feladata ennek a menbrának?Mert a résolajat csö bemegy a szivotorokba onnan kijön és ide megy le?de mi a tökömet csinál?Mert ugye az izzitás hengerenkénti az nem lehet!
Választ elöre is köszi!
952.3 vagy 1025.3?
annyira nincs szerintem nagy különbség köztük teljesitményben de én azért ragaszkodok a 1025höz mert erősebb a kuplungja váltója meg pár apróbb dolog jobb rajta.
de állitólag a 2012től 1025.3 monoblokkal kapható csak, aminek van előnye hátránya is.a monoblokkosnak más a vez.tömb és a hidraulika szivattyúja?
valamint a külső feszitő lakatot spanolva nyomja a
függesztőkarokat befelé vagy húzza a kerék irányába?
a trágyaszórót (t088) elbirja az alsó húzó?
és a trágyaszórót ezen hova kell akasztani?
amivel dolgozna: kühne 3as eke 1025.3 esetén lehet ráraknánk a 4.fejet, 3.2es tárcsa,3.3as kombi nagyrészt talajmunkára kell.
1:40től látszik a monoblokk.
http://www.youtube.com/watch?v=FGwohLjuZ0E
Ha már meg lettem szólitva,akkor mégegyszer:szóval szerintetek MTZ 892.2 vagy MTZ 920.3?
Óhegyi Gábor, ide légy szíves..
http://www.agroinform.com/forum.php?act=addAddon&tid=975# Köszönöm mindenkinek!!!
Válasz #1117. hozzászólásra
jó...52es frissitett változata
Válasz #1116. hozzászólásra
tesék egy 80 lovas meg egy 105 lovas
Válasz #1117. hozzászólásra
Igen jó.
Válasz #1116. hozzászólásra
80 LE-s 4 hengeres perkins licenszes hazai motor...de uujabban originál perkins is kerül bele....100 LE-s 6 hengeres szintén perkins licensz...váltók elég régi fejlesztésű 10+2 es egyszerű mehanikus váltó....abszolut egyszerű traktorok...hát árat perpill nemtudok mondani de utánanézek
Na most akkor jó ez az 552-es? Nem a JDhez viszonyítva hanem mtz szinten. Nincs pénzem JDre. Mert amennyibe kerül annyiból veszek 3 mtzt.
Válasz #1115. hozzászólásra
Milyen motor, felszereltség típus 80- 10 LE-ig ár ?stb?
Válasz #1114. hozzászólásra
mi érdekel?
Válasz #1113. hozzászólásra
Itt a kérdés!
Mesélj már róluk, mert a jugoszláv gazdaságot ezek tették naggyá..Itt nem igen látsz ...
Válasz #1112. hozzászólásra
lehet h z?...nememlékszem már
Válasz #1111. hozzászólásra
Ott mi a neved??
Válasz #1110. hozzászólásra
asszem fent is egy JD-952-es hirdetésem ott
Válasz #1109. hozzászólásra
Kösz!!!! Itt szoktál járni http://poljoinfo.com/index.php
Válasz #1106. hozzászólásra
azért rád büszke vagyok...IMT+NODET...nemsemmi
Külföldi honlapokon a 7-8 éves jd-be 12000 kezdödik az üzemóra.Akkor az minek?
Válasz #1106. hozzászólásra
me máshol ugysem nézi senki
Válasz #1102. hozzászólásra
Mit erőlteted egy MTZ topicban az a ........ JD-t
Válasz #1101. hozzászólásra
4020-as JD akkoris kib@szott az MTZ-kel
Válasz #1103. hozzászólásra
EGYIK IS GÉP A MÁSIK IS GÉP BOCS HA FÉLREÉRTETTÉL!
Válasz #1100. hozzászólásra
akkor úgy kérdezem hogy jön a traktorhoz egy kombány??
akkoris a JD az JD