Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak627 FtBenzin árak617 FtEUR409.5 FtUSD390.02 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MTZ1221.3 #2300. hozzászólásáraEgy hónapon belül bejönnek az országba az Euro5 motorral szerelt új 105 Le YTO-k.
Én egy hónapig teszteltem egyet. Jó kis gép, már olyan mint a nyugati.
Válasz mtz1221 #2299. hozzászólásáraNem jók az orosz ismereteim
Köszönöm, jó a fokozat kiosztása, tetszik. Már csak az a kérdés, hogy az országúti - terep és a felező szinkronos e. Mert akkor nagyon könnyen kezelhető gép lenne.
Válasz VW passat #2295. hozzászólásáraKöszönöm a részletes leírást! Nekem tetszik, nyugati nem is kéne, nem való nekem, hamar megunnám.
A váltók és a felező szinkronizált? Országúti terep váltás mehet menet közben is? Vagy az, hogy működik? Terepben 3 fokozat van, országútiba 4 és még azt lehet felezni? Több oldalon 14/4 fokozatúnak írják, akkor az így jöhet ki ahogy matekoltam. Nem találtam konkrét leírást sajna.
Ez csak MTZ. Nem rossz, de azért nem egy nyugati traktor.
Az első TLT a főtengely végéről kapja a hajtást, elekromos kuplungal kapcsol. Én 3m-es kalapácsos zúzóval használom, meg a gallyat is azzal akarom majd zúzni, kiváncsi leszek hogy bírja.
A váltó az megszokható, de lehet csak nekem de én az irányváltót csak nehezen tudom átkapcsolni, már szóltam a szervíznek, de nem akarják cserélni egyenlőre a bowdent (mert nincs kirojtolódva). Egyik srácnak elszakadt és elvileg az új bowdennel könnyű lett kapcsolni, majd megkérdezem tőle. Recsegni nem szokott, de meg szoktam állni, mivel a landinin is mechanikus irányváltó van ezt már megszoktam.
Kis akaratos egyébként, 1800-2000-es fordulaton szoktam használni általában, úgy eléggé tartja a fordulatot. Nekem csak nagy munkagépeim vannak azokhoz kell a fordulatszám.
Az első hajtás a váltóból jön és a király csap átmegy a hídon.
Néha úgy érzem mintha automata fokozatba ki-be kapcsolgatna az eleje, kicsit mintha rángatna.
A monoblokkos hidraulikát, vagyis inkább a kezelését nem igazán szeretem, jobb lett volna elektromos vezérléssel, de azt rendelni kellett volna a gyártól és nem tudták megmondani hogy mikorra lett volna traktor belőle.
Összességében nem rossz, de nem is nyugati, ennyiért nem tudtam volna semmi mást venni ami nekem megfelel.
Kikötés volt, hogy a nehéz munkagépek miatt 50q-a feletti traktor kell. Ami lett volna kb 10mill Ft-al került volna többe, annyit nekem nem ért meg évi 100-200 üzemórára.
Így majd egy év használata után mi a véleményed? Az első TLT honnan kapja a hajtást (váltóból vagy a hátuljáról hajt át)? 2m-es vízszintes tengelyű szárzúzót eltolna az orrán gallyzúzáskor?
A váltók mennyire vészesek megszokni? Minden váltó szinkronos? Az irányváltó recseg ropog, ha nem áll a gép teljesen? Nagyon tetszik ez a gép, plusz ezt lehet oda lehet engedni beugrósnak is, ha könnyen kezelhető a váltó.
Motorját nagyon pörgetni kell?
Az eleje is olyan, mint a 1221-esé? Átmegy a királycsap a hídon? Vagy olyan, mint a régi egyeneshidas 4 hengeresek?
Válasz mtz.1221. #2279. hozzászólásáraAz nem tetszik hogy zajosabb a fülke, de lesz egy kis időm leszigetelem. Persze a Landini teljesen más, meg elektromos a hidraulika amit imádok. Ebbe is létezik elektromos hidraulika, de nem találtam az országba olyat, rendelésre meg nem merték elvállalni a háború miatt.
Válasz mtz.1221. #2276. hozzászólásáraMég csak 25 üó van benne és csak az új kombinátort akartam kipróbálni hogy hogy működik, de túl mélyre volt állítva és az olaszos lazító után néha összehúzta a kukorica töveket, közbe játszadoztam a mélységgel csak a régi 952 után nagyon szokatlan a hidraulika.
Válasz Mötözö #2274. hozzászólásáraAlapból a motort csak a Huntraco szerelheti, a forgalmazó csak szervizt végezhet rajta. Igen, szeretném majd 130 Le-re felhúzni gyári programmal az 1221.7 programját rá teszik, de majd csak a garancia lejárta után lehet. 3 m-es front mulcsozót vettem hozzá, meg 3m-es rövidtárcsát szeretném majd a napraforgó földeken használni.
Válasz Mötözö #2273. hozzászólásáranagyon szüziesen bántál vele..tetszik a gép..jó egészséget és örömöt hozzá..a cater (huntraco)külön kötött e szervizgaranciát?
Válasz MTZ1221.3 #2268. hozzászólásáraNem sok tapasztalat van. Nincs idő még járatni sem. Kezelni nem lenne rossz, meg kell szokni, csak nagyon nyers még minden, váltó nehézkesen jár be kell kopnia.
atisgyulai 2023-01-23 21:18:14
Még mindig érdekelnének gyakorlati tapasztalatok: "Dízelmotor CommonRail üzemanyag-befecskendező rendszerrel, turbófeltöltővel, intercoolerrel és katalitikus redukciós rendszerrel (SCR)"
Nem akarom elhinni hogy senkinek nincs itt .5-ös MTZ-je.
Válasz t.romsics #2258. hozzászólásáraAzt simán vinné a Steyr is akkor. Azért ott az elektronika sokmindent megold.
A 1523 már a 4x6-os váltóval van, vagy még az is 4x4-es? Bár én mindig itt csak álmodozok, aztán nyakig elég a 1221 is De nagyon tetszik a 4x6-os váltó kiosztása. Csak akkor nem lehetett kérni úgy a 1221-et mikor vettem, na azzal igazi tökéletes gép volna, bár ígyis az Bocsánat a sok kérdésért, de nagyon ritka akinek van 1221, 1523 és 2022 is. A te tapasztalatod az felbecsülhetetlen, hogy megosztod itt velünk.
Szimpatikus ember apukád!
Válasz mtz1221 #2259. hozzászólásáraOlyan gépeket húzogat, amik az én könnyebben művelhető földjeimen, véleményem szerint nem kihívás számára (az esetek többségében a 1523 is tudta). Tehát nincs kihegyezve a történet, nem is volt cél. Azt az erőt, amit meg kell, leadja, kis kerékkel is.
Válasz t.romsics #2258. hozzászólásáraKis méretű első kerék, mennyire hátránya a 2022-snek ??? le tudja azon keresztül adni a lovakat a földre ??? Gratula a fendthez.
Válasz MTZ1221.3 #2257. hozzászólásáraVolt már rá példa, hogy a grúbert húzta a 2022-es. Nincs gond vele, húzza, emeli. Erősebb vas papíron a 2022-es, soha nem teszteltem a Steyr-t az 5 méteres rövidtárcsával, vagy a 4 fejes ekével. A robot miatt szeretem a Steyrt, elbírja a grúbert, addig apám a 2022-essel (a Steyrbe bele nem ülne, még régi vágású ) mást csinál. Van a két gép között 65 LE papíron, a fele érzésre is megvan köztük.
Válasz t.romsics #2256. hozzászólásáraArról nagyon sok jót olvasni a fórumokon. Biztosan sokkal bonyolultabb lesz, mint a Steyr. De szerintem sokkal jobb is, csak majd jól kell beállítani. Azzal álom lesz a meló. Jó választás volt
A 2022-re arra emlékeztem pont, hogy a grúbert nem az húzza, hanem a Steyr. Nem bírná emelni vagy a húzással volt baj? A Steyr-ed nem is olyan erős névlegesbe, mint a 2022, nem? Annyit számít vonóerőbe a nyugati kontra keleti?
Válasz MTZ1221.3 #2255. hozzászólásáraKöszönöm, egy 313 Gen 4-esre esett a választásom. Majd meglátjuk, hogy mennyire lesz jó, a szoftveres (kijuttatási térképek kezelése, isobus, feladatvezérlés) részekre kiváncsi vagyok. A Steyr ebben kész agyrém számomra.
Van egy 1523 is a portán, és azt írtam, hogy a 2022-es örökölte a 1523-as gépeit. A 2022-es tavasszal magágyat készít (általában egy 6,6m fogassal), majd vetés előtt-után (attól függ) hengerel (6,3m cambridge), nyáron tarlót tárcsáz (5m rövidtárcsa), ősszel vetés előtt előkészít, majd szánt (mi szoktunk) egy 4 fejes váltva forgatóval.
A Steyr ezeket nem szokta csinálni, csak vet, és grúberel (3m Karat). Ja meg néha hengerel, ha nincs rajta a vetőgép.
Válasz t.romsics #2254. hozzászólásáraGratulálok a pályázat megnyeréséhez! A FENDT a legjobb traktor szerintem. Azzal baromi jól jártál. Melyik széria lesz?
A 2022 milyen munkákat csinál? Mert, hogy régebben írtad, hogy a Steyr viszi a gépeit, azt hittem mindent az csinál már akkor ami nehéz meló. Mekkora eszközöket húz?
Válasz MTZ1221.3 #2252. hozzászólásáraPrecíziós gazdálkodó lettem, egy ápoló traktor lesz a 6., az Axiál sötétebb zöldje. Nézegettem a Steyr Expertet is, de drágábbra taksálták, mint a Fendtet, ugyanolyan felszereltséggel. (Ilyen világot élünk…) Így a 892-es nyugdíjba vonul, kiglancolom, és családtagként a vasárnapi asztalhoz is oda ülhet, annyit köszönhetünk neki.
Igen, meg van a 1221-es, kisegítő, valamint szálastakarmány intéző feladatokra.
A 2022-esbe 5 év alatt 1100 üó. van, nem volt vele nagyobb gondom eddig, kisebb szivatások azért voltak (csepptöltő, akksik, levegős kumplung). Megy, elvégzi az évi 3 hét melót, ami rá van bízva.
Válasz Gandhy #2249. hozzászólásáraErre élő példa az enyém
De javára legyen írva, 5 év alatt minden munkát elvégzett azon a 15 hektáron, meg még voltam besegíteni is.
Kell rá költeni, hiszen használva van, de mindig hazaértem vele nap végén.
Én se vennék mtz-t ha tehetném, de ekkorában ez elég. Aztán most tartok ott, hogyha felkerül a nagyfülke, meg sikerül lefesteni is, akkor költöttem rá 1,5 millát 5 év alatt, ennyiért vettem. Ebben fel van újítva a kuplungtól hátrafelé, van rajta egy felújított nagyfülke, turbo, orbitkormányzás.
Válasz t.romsics #2230. hozzászólásáraMilyen lesz a 6. gép? Gondolom már Steyr után nem lesz MTZ véve a portára.
A 1221-es is megvan még?
2022-vel volt már valami nagyobb gond?
2401 hozzászólás
Válasz MTZ1221.3 #2300. hozzászólásáraEgy hónapon belül bejönnek az országba az Euro5 motorral szerelt új 105 Le YTO-k.
Én egy hónapig teszteltem egyet. Jó kis gép, már olyan mint a nyugati.
Válasz mtz1221 #2299. hozzászólásáraNem jók az orosz ismereteim
Köszönöm, jó a fokozat kiosztása, tetszik. Már csak az a kérdés, hogy az országúti - terep és a felező szinkronos e. Mert akkor nagyon könnyen kezelhető gép lenne.
Válasz MTZ1221.3 #2297. hozzászólásáraNem akartál találni.
https://www.belarus-tractor.com/upload/iblock/011/belarus-952.7-_caterpillar_-_2020_.pdf
Válasz envagyok2 #2296. hozzászólásáraEzt húzhatod, ameddig a motor engedi.
Válasz VW passat #2295. hozzászólásáraKöszönöm a részletes leírást! Nekem tetszik, nyugati nem is kéne, nem való nekem, hamar megunnám.
A váltók és a felező szinkronizált? Országúti terep váltás mehet menet közben is? Vagy az, hogy működik? Terepben 3 fokozat van, országútiba 4 és még azt lehet felezni? Több oldalon 14/4 fokozatúnak írják, akkor az így jöhet ki ahogy matekoltam. Nem találtam konkrét leírást sajna.
Válasz VW passat #2295. hozzászólásáraez mennyibe került kb?
és mondod, hogy 130 lóra fel eleht húzni, ez mennyire üzemképes hosszútávon?
Válasz MTZ1221.3 #2294. hozzászólásáraHelló
Ez csak MTZ. Nem rossz, de azért nem egy nyugati traktor.
Az első TLT a főtengely végéről kapja a hajtást, elekromos kuplungal kapcsol. Én 3m-es kalapácsos zúzóval használom, meg a gallyat is azzal akarom majd zúzni, kiváncsi leszek hogy bírja.
A váltó az megszokható, de lehet csak nekem de én az irányváltót csak nehezen tudom átkapcsolni, már szóltam a szervíznek, de nem akarják cserélni egyenlőre a bowdent (mert nincs kirojtolódva). Egyik srácnak elszakadt és elvileg az új bowdennel könnyű lett kapcsolni, majd megkérdezem tőle. Recsegni nem szokott, de meg szoktam állni, mivel a landinin is mechanikus irányváltó van ezt már megszoktam.
Kis akaratos egyébként, 1800-2000-es fordulaton szoktam használni általában, úgy eléggé tartja a fordulatot. Nekem csak nagy munkagépeim vannak azokhoz kell a fordulatszám.
Az első hajtás a váltóból jön és a király csap átmegy a hídon.
Néha úgy érzem mintha automata fokozatba ki-be kapcsolgatna az eleje, kicsit mintha rángatna.
A monoblokkos hidraulikát, vagyis inkább a kezelését nem igazán szeretem, jobb lett volna elektromos vezérléssel, de azt rendelni kellett volna a gyártól és nem tudták megmondani hogy mikorra lett volna traktor belőle.
Összességében nem rossz, de nem is nyugati, ennyiért nem tudtam volna semmi mást venni ami nekem megfelel.
Kikötés volt, hogy a nehéz munkagépek miatt 50q-a feletti traktor kell. Ami lett volna kb 10mill Ft-al került volna többe, annyit nekem nem ért meg évi 100-200 üzemórára.
Válasz VW passat #2288. hozzászólásáraHelló
Így majd egy év használata után mi a véleményed? Az első TLT honnan kapja a hajtást (váltóból vagy a hátuljáról hajt át)? 2m-es vízszintes tengelyű szárzúzót eltolna az orrán gallyzúzáskor?
A váltók mennyire vészesek megszokni? Minden váltó szinkronos? Az irányváltó recseg ropog, ha nem áll a gép teljesen? Nagyon tetszik ez a gép, plusz ezt lehet oda lehet engedni beugrósnak is, ha könnyen kezelhető a váltó.
Motorját nagyon pörgetni kell?
Az eleje is olyan, mint a 1221-esé? Átmegy a királycsap a hídon? Vagy olyan, mint a régi egyeneshidas 4 hengeresek?
Köszönöm válaszod
Üdv
Sziasztok!
MTZ 921,3 keskeny nyomtávú traktorról szeretnék véleményeket, tapasztalatokat kérni.
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz VW passat #2290. hozzászólásáraLátom ez is csilingel tolatáskor, de legalább könnyű lehúzni a csatlakozót, nem kell vágni.
Válasz VW passat #2290. hozzászólásáraÁhhá, a hidromotornak néztem
Válasz Gandhy #2289. hozzászólásáraPlusz egy szabad visszafolyás.
Válasz VW passat #2288. hozzászólására3 kör
Válasz Gandhy #2285. hozzászólására
Válasz Anonimus82 #2286. hozzászólásáraJa a legfontosabb 50 motor van benne
Üdv mi a reális ára ennek a traktornak Osztrák papírokkal csak ez az egy kép mit tudni lehet róla 4 jó gumi,kuplung csúszik,motor váltó ok.
Válasz VW passat #2283. hozzászólásáralőnél egy fotót hátulról is, hidraulikacsatlakozók, stb?
Válasz VW passat #2283. hozzászólásáraKöszi!
Válasz VW passat #2282. hozzászólására
Válasz Gumóka #2280. hozzászólásáraMajd csinálok közelebbit ha el nem felejtem
Válasz mtz.1221. #2279. hozzászólásáraAz nem tetszik hogy zajosabb a fülke, de lesz egy kis időm leszigetelem. Persze a Landini teljesen más, meg elektromos a hidraulika amit imádok. Ebbe is létezik elektromos hidraulika, de nem találtam az országba olyat, rendelésre meg nem merték elvállalni a háború miatt.
Válasz VW passat #2278. hozzászólásáraA lépcsőről ha lesz egy kis időd, kérnék pár képet, így távolról tetszik, megcsinálnám az enyémre
Válasz VW passat #2278. hozzászólásáraÉn is vigyáznám. Jó lesz az a hidraulika csak ki kell ismerni. Landini mellett nagyon kényelmetlen ???
Válasz mtz.1221. #2276. hozzászólásáraMég csak 25 üó van benne és csak az új kombinátort akartam kipróbálni hogy hogy működik, de túl mélyre volt állítva és az olaszos lazító után néha összehúzta a kukorica töveket, közbe játszadoztam a mélységgel csak a régi 952 után nagyon szokatlan a hidraulika.
Válasz Mötözö #2274. hozzászólásáraAlapból a motort csak a Huntraco szerelheti, a forgalmazó csak szervizt végezhet rajta. Igen, szeretném majd 130 Le-re felhúzni gyári programmal az 1221.7 programját rá teszik, de majd csak a garancia lejárta után lehet. 3 m-es front mulcsozót vettem hozzá, meg 3m-es rövidtárcsát szeretném majd a napraforgó földeken használni.
Válasz VW passat #2272. hozzászólásáraNem jó a km órája hogy 5-öt mutat a 15 helyett ???
Válasz VW passat #2272. hozzászólására
En is ezt vennem, ha most vennek trakit, ha nem lenne a 1221.
Válasz Mötözö #2273. hozzászólásáranagyon szüziesen bántál vele..tetszik a gép..jó egészséget és örömöt hozzá..a cater (huntraco)külön kötött e szervizgaranciát?
Válasz VW passat #2272. hozzászólásáraesetleg majd egy optimalizálás a későbbiekben..érdekes lenne 122 le vel
https://youtube.com/shorts/m_CGFqjck1s?feature=share
Válasz Mötözö #2269. hozzászólásáraNem bántottam még
Válasz MTZ1221.3 #2268. hozzászólásáraNem sok tapasztalat van. Nincs idő még járatni sem. Kezelni nem lenne rossz, meg kell szokni, csak nagyon nyers még minden, váltó nehézkesen jár be kell kopnia.
Válasz VW passat #2267. hozzászólásáramilyen a motor?rugalmas?van e benne akarat?
Válasz VW passat #2267. hozzászólásáraHogy szuperal? Jo kezelni?
MTZ 952.7 Egy kis próba
Válasz mtz1221 #2264. hozzászólásáratáblavégi taposóakna hamar lekapja a papucsait
atisgyulai 2023-01-23 21:18:14
Még mindig érdekelnének gyakorlati tapasztalatok: "Dízelmotor CommonRail üzemanyag-befecskendező rendszerrel, turbófeltöltővel, intercoolerrel és katalitikus redukciós rendszerrel (SCR)"
Nem akarom elhinni hogy senkinek nincs itt .5-ös MTZ-je.
Válasz Gandhy #2263. hozzászólásáraHol van a tank eldugva, ha megindulna a falú felé ???
Válasz MTZ1221.3 #2261. hozzászólásáraMég a négyes az, a 2022-es már a hatos.
Válasz t.romsics #2258. hozzászólásáraAzt simán vinné a Steyr is akkor. Azért ott az elektronika sokmindent megold.
A 1523 már a 4x6-os váltóval van, vagy még az is 4x4-es? Bár én mindig itt csak álmodozok, aztán nyakig elég a 1221 is De nagyon tetszik a 4x6-os váltó kiosztása. Csak akkor nem lehetett kérni úgy a 1221-et mikor vettem, na azzal igazi tökéletes gép volna, bár ígyis az Bocsánat a sok kérdésért, de nagyon ritka akinek van 1221, 1523 és 2022 is. A te tapasztalatod az felbecsülhetetlen, hogy megosztod itt velünk.
Szimpatikus ember apukád!
Válasz mtz1221 #2259. hozzászólásáraOlyan gépeket húzogat, amik az én könnyebben művelhető földjeimen, véleményem szerint nem kihívás számára (az esetek többségében a 1523 is tudta). Tehát nincs kihegyezve a történet, nem is volt cél. Azt az erőt, amit meg kell, leadja, kis kerékkel is.
Válasz t.romsics #2258. hozzászólásáraKis méretű első kerék, mennyire hátránya a 2022-snek ??? le tudja azon keresztül adni a lovakat a földre ??? Gratula a fendthez.
Válasz MTZ1221.3 #2257. hozzászólásáraVolt már rá példa, hogy a grúbert húzta a 2022-es. Nincs gond vele, húzza, emeli. Erősebb vas papíron a 2022-es, soha nem teszteltem a Steyr-t az 5 méteres rövidtárcsával, vagy a 4 fejes ekével. A robot miatt szeretem a Steyrt, elbírja a grúbert, addig apám a 2022-essel (a Steyrbe bele nem ülne, még régi vágású ) mást csinál. Van a két gép között 65 LE papíron, a fele érzésre is megvan köztük.
Válasz t.romsics #2256. hozzászólásáraArról nagyon sok jót olvasni a fórumokon. Biztosan sokkal bonyolultabb lesz, mint a Steyr. De szerintem sokkal jobb is, csak majd jól kell beállítani. Azzal álom lesz a meló. Jó választás volt
A 2022-re arra emlékeztem pont, hogy a grúbert nem az húzza, hanem a Steyr. Nem bírná emelni vagy a húzással volt baj? A Steyr-ed nem is olyan erős névlegesbe, mint a 2022, nem? Annyit számít vonóerőbe a nyugati kontra keleti?
Válasz MTZ1221.3 #2255. hozzászólásáraKöszönöm, egy 313 Gen 4-esre esett a választásom. Majd meglátjuk, hogy mennyire lesz jó, a szoftveres (kijuttatási térképek kezelése, isobus, feladatvezérlés) részekre kiváncsi vagyok. A Steyr ebben kész agyrém számomra.
Van egy 1523 is a portán, és azt írtam, hogy a 2022-es örökölte a 1523-as gépeit. A 2022-es tavasszal magágyat készít (általában egy 6,6m fogassal), majd vetés előtt-után (attól függ) hengerel (6,3m cambridge), nyáron tarlót tárcsáz (5m rövidtárcsa), ősszel vetés előtt előkészít, majd szánt (mi szoktunk) egy 4 fejes váltva forgatóval.
A Steyr ezeket nem szokta csinálni, csak vet, és grúberel (3m Karat). Ja meg néha hengerel, ha nincs rajta a vetőgép.
Válasz t.romsics #2254. hozzászólásáraGratulálok a pályázat megnyeréséhez! A FENDT a legjobb traktor szerintem. Azzal baromi jól jártál. Melyik széria lesz?
A 2022 milyen munkákat csinál? Mert, hogy régebben írtad, hogy a Steyr viszi a gépeit, azt hittem mindent az csinál már akkor ami nehéz meló. Mekkora eszközöket húz?
Válasz MTZ1221.3 #2252. hozzászólásáraPrecíziós gazdálkodó lettem, egy ápoló traktor lesz a 6., az Axiál sötétebb zöldje. Nézegettem a Steyr Expertet is, de drágábbra taksálták, mint a Fendtet, ugyanolyan felszereltséggel. (Ilyen világot élünk…) Így a 892-es nyugdíjba vonul, kiglancolom, és családtagként a vasárnapi asztalhoz is oda ülhet, annyit köszönhetünk neki.
Igen, meg van a 1221-es, kisegítő, valamint szálastakarmány intéző feladatokra.
A 2022-esbe 5 év alatt 1100 üó. van, nem volt vele nagyobb gondom eddig, kisebb szivatások azért voltak (csepptöltő, akksik, levegős kumplung). Megy, elvégzi az évi 3 hét melót, ami rá van bízva.
Válasz Gandhy #2249. hozzászólásáraErre élő példa az enyém
De javára legyen írva, 5 év alatt minden munkát elvégzett azon a 15 hektáron, meg még voltam besegíteni is.
Kell rá költeni, hiszen használva van, de mindig hazaértem vele nap végén.
Én se vennék mtz-t ha tehetném, de ekkorában ez elég. Aztán most tartok ott, hogyha felkerül a nagyfülke, meg sikerül lefesteni is, akkor költöttem rá 1,5 millát 5 év alatt, ennyiért vettem. Ebben fel van újítva a kuplungtól hátrafelé, van rajta egy felújított nagyfülke, turbo, orbitkormányzás.
Én azt mondom, megtermelte a rávalót.
Válasz t.romsics #2230. hozzászólásáraMilyen lesz a 6. gép? Gondolom már Steyr után nem lesz MTZ véve a portára.
A 1221-es is megvan még?
2022-vel volt már valami nagyobb gond?