Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak627 FtBenzin árak617 FtEUR413.39 FtUSD398.41 FtCHF442.67 FtGBP501.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz trikolor5 #2099. hozzászólásáraMennyi ??? 6 tonnás gép, ekkora méretekkel nyugatiból 100000 euró alatt nem találsz. EBBŐL ha egy eltévedne az Újvidéki kiállításra, megvenném.
Válasz VW passat #2095. hozzászólásáraEzt a felsőt meg kell venni és kész. Minden porcikája a legjobban be vált 1221-esé. Mindenki a cat motort kicsinyelli benne, de én nem akarom elhinni hogy nem tudnak vele elmenni 8-10000 munkaórát rendesen karbantartva. A többi része meg örökös a 110 lóerővel.
Válasz Josku #2091. hozzászólásáraRá kell a bal hátsó kerékre rakni még 500 kiló sújt, és nem kell képzelődni. Difizárja mennyire egyszerű működtetésű ???
Válasz Gumóka #2070. hozzászólásáraNálam 100 ha. Két 80-as és egy 165-ös Jd. Ezekkel urasan lenyomom.
Még bírnék is többet csinálni, de akkor nem jutna idő a pecázásra.
Válasz agrogal #2079. hozzászólásáraArmával a súlya miatt nem vagyok kibékülve. 820.2 es normális mélységben csak 2ekét bír húzni és így is gyakran pördül a kerék, még néha tárcsánál is kis szintkülönbség esetén. Erre ritka a homokos föld. Valami nehezebb gép kéne ezért agyalok a 1025 ön.
Válasz trikolor5 #2082. hozzászólásáraInkább a .7-el az a baj, hogy normális szervíz nem lesz hozzá. Aztán ha elkezdi küldeni a hibaüzeneteket, nem lesz aki értelmezze.
Az MTZ úgy jó ahogy kitalálták anno, elektronika és vezérlő számítógép nélkül.
.3-tól nem kell jobb 1025-ös. Ami meg nehéz gép inkább legyen féligfüggesztett vagy vontatott és örökös gép lesz.
Válasz mtz1221 #2077. hozzászólásáraAlapsúlyának 4665 kg ot ír a .3nak és megengedett legnagyobb tömegnek 5100kg ot ír. Amúgy fogalmam sincs milyenek lehetnek a cat motorok.
Válasz Vén cigány #2080. hozzászólásáraBőven van alkatrész. Hozzák ugyanúgy, mint eddig.
Nincs hiány semmiből. Annyi a változás, hogy az ára emelkedett.
JD alkatrészre többet kell várni esetenként, pedig usára még szankció sincs.
Válasz trikolor5 #2075. hozzászólásáraMenyivel több a .3-tól ??? Előbb utóbb elszáll az a motor, de autókban is bírják a 900 köbös turbóbenzinek a 120-130 lovakat, nem hinném hogy 8000-10000 órát ne bírna ki. Nekem csak a jól bevált fődarabjai tetszenek, nemhiába nem lehet 1221-ből eladót találni normálisat. Annyira megbizható ha vesznek mellé nyugatit, akkor is marad vészesetére vagy kisegítőnek. De van ebből 2021-es mmz motorral is. Csak melyik alváz lehet.
Válasz mtz1221 #2068. hozzászólásáraMtz-ben pont a legjobb a motor. Emísziós normák miatt raktak bele cat motorokat. Azt olvastam a politikai viszonyok miatt elkezdték a saját európába szánt motor kifejlesztését, az fog majd a .7be kerülni.
Az tény, hogy így a kaszni brutál a 110lóhoz, de így meg nem a motor szál el majd? Hamár választani kell, hamarabb reccsenjen valami a váltónál minthogy a motornak legyen kampó. Amúgy nekem is nagyon tetszik a.7 de tényleg brutál az ára. Ennyi pénzért már lehetne más fülke
Válasz mtz1221 #2068. hozzászólásáranekem ez lett átirva a kertészetiben..a 1025.3 helyett 1025.7..lenne ..de brutto 20 guriga..erős 6000kg ahogy mondod
Válasz Gandhy #2071. hozzászólásárakonklúzió, venném újra, mert gyümölcsöző volt a kapcsolatunk, természetes megmarad, permetez, műtrágyáz, kaszál, sodor és hasonló könnyű munkák
ahogy Gumóka írta, az 550E már felesleges, ezért megvettem ahhoz is az új kuplungszettet, búzavetés után csere, aztán majd vasárnaponként elmegyek vele fagyozni
Válasz trikolor5 #2064. hozzászólására7 éven át használtam a 1025.3-at több, mint 110 lóerős igénnyel, bírta gond nélkül, ősszel kapott egy új kuplung szettet 3200 óránál, az is bírta volna még egy ennyit, ha szántáskor nem csúszok le a pedálról és a rántástól átszakadt a közepe
az olajcserékkel nem spóroltam, rossz szavam nincs rá, igénytelen, minimál szervízzel
a hűtők elhelyezése botrányos, szerencsére az új 1221-en ezt már áttervezték és nem szívja fel a szemetet, plusz van hely a kettő között kényelmesen kitisztítani, eddig nem kellett, na meg azt a 2 akksit odakúrni előre a 1025-ön, hogy az melyik barom ötlete lehetett
Nekem egyébként maga a gép tetszik, újan venném, úgy, ahogy Gandhy-nál is van, 550-1025-1221. Így mindenre van alkalmas gép és egyik sincs kihegyezve a munkái során. 50-ha-nál mondjuk elég a két nagyobb, vagy akkor tényleg a 1025, az igazából A-Z tud mindent.
Nálunk mindent az csinált, miután meglett, a 82 maradt pótot húzgálni, meg max. tárcsázott.
A 82 után nekünk igazi igásló lett, gari után rendberakták az adagolóját, rá sem ismertünk, de egyébként is előrelépés lett, gyári beállításokkal is meglepően jól lehetett terhelni.
Nagybátyám még használja máig, de már az lett a kisegítőgép, vett egy case-t.
Válasz trikolor5 #2062. hozzászólására.3 vettem tavasszal.a 820.4 mellé.Sokkal erőssebb a hidrolika ,motor,kuplung,másabb a váltó,kezelőszervek.Szerintem nem lehet már kapni .
Válasz trikolor5 #2062. hozzászólásáraA .3-ast. Össze se lehet hasonlítani a 820-sal sem súlyban sem erőben. Nekem ha ilyen gondom lenne, és nem lenne ész nélkül drága, megvenném a .7-est. Azon egy az egyben a 1221-es fő darabjai vannak, 6000 kilós monstrum, az életben nem tenné tönkre egy 100+ lovas motor. Ha kat meg beszopik, akkor olcsó pénzből raknák bele egy bontott saját motort. mondjon ki mit akar a.3-as is megeszi mindenben akármelyik 4 hengeres 120 lovas nyugatit, kivéve a 120-lovas jd-t.
Válasz Gumóka #2066. hozzászólására1221 talán annyiban rosszabb vétel, hogy azok általában mind ki vannak irtva, amiket hirdetnek.
Általában motorhibás, de volt olyan ami váltó gondokkal szenvedett. Ezeknél erre figyelni kell. Pl a motorhibások általában eltekert előtöltés, vagy túlterhelés miatt kialakult megfőzések miatt van. A blokk elmegy, mivel egy nagy tömbbe van és onnantól kezdve nem bírni vele, mindig kimegy a hengerfej tömítés, stb. A váltóknál pedig a szűrők tisztítása okoz némely embernél gondot, illetve a váltó olaj nem megfelelő kiválasztása, akiknél gond van jellemzően 80W-90 olajjal használták. Mert ez MTZ jelmondat alkalmazásával... Csak ugye a könyvébe minden érthetően van leírva, azok be nem tartása nyugati gép halálát is okozza, nem csak ennek.
A 1025 egyébként sokkal fordulékonyabb, mint a nagytesója. Talán kisegítő melókra használt gép is több van belőle.
Válasz trikolor5 #2064. hozzászólásáraIgen, nekünk volt .2 újonnan vette papa, Nagyobb bontás nélkül 8000 óra körül lehet. Persze javítani ezt is kell. Akkoriban egy 82-es nellé jött, 100ha-ra.
Használtba egyébként nem drágák a kistesókhoz képest, a 1221 sem.
Az alkatrész drágult hozzá sajnos. Mtz-hez képest egyébként egész élhető.
Szerintem 1025.2 vagy .3 széria felett nem érdemes már nézegetni igazán MTZ-t. Motorban kód szerint más mint a kisebb szériák, de apróbb dolgokban tér el, külsőre ugyanúgy néz ki a blokk. Nyilván a dugattyú és a turbó mérete nagyobb, mint a 892 és társai szériában. .3 már intercooleres, Donaldson szűrős talán már, ami nem kicsivel jobb, mint az olajtükrös szűrő.
A 1025-nek erősebb az első híd, mint egy 820-nak. A kuplung az sokkal erősebb, mivel más a háza, olyan, mint a 1221-nek. A váltója szintén a 1221-é a ház. A difi ami gyengepontja lehet, de értelmesen használva még nem hallottam senkit aki hazavágta volna. HFR hidraulikával eléggé élhető gép. Nem tudom, hogy áll most a piacon az ára, de szerintem még mindig fele annyi lehet, mint egy nyugati gép. Én inkább ezt vennék és a maradék pénz maradjon a családnak, vagy esetleg még valami komolyabb munkagépeket utána.
Biztos jobb a nyugati gép egyébként, csak 50ha-ra kell e, az más kérdés. Igény dönt inkább ebben.
Válasz trikolor5 #2062. hozzászólásáraHallod!!! Szerintem már többen leírtuk ha nem itt akkor másik topikban , hogy inkább vegyél egy használt , new hollandot.... vagy case ih-t.....valtrát.... Szerintem aki ilyeneket írt neked, azok közűl mindenkinek volt mtz-je, nekem is. több mint 10 évig , örülök hogy sikerült váltani . Pláne meg 50 hektár simán el tud tartani egy nyugatit/ mert nem kell szegelni állandóan/.
50ha kötött földre talajmunkázni gondolkozom mtz 1025 vásárlásán. Melyik lenne a legjobb? 1025.2 úgylátom könyebb. 1025.7 cat motoros nem életszerű főleg a mostani politikai helyzetbe, meg drága is.
1025.3 vagy 1025.5 jó választás lenne? 820.2 hez képest masszívabb gépek jóval? Motorral együtt egyenesen arányos a kaszni erőssége?
Olyan személy segítségét szeretném kérni, aki jól ismeri az egyes MTZ típusokat, és tudna infóval szolgálni. Linkelek egy összehasonlítást több 892-es MTZ-ről. Meg tudná valaki mondani, mi a nagy árkülönbség oka. Esetleg valaki ismeri azt a céget Ukrajnában, ahol ezeket hirdetik? http://autoline.hu/compare/?advert=15111214263258384200
Válasz polghivtac #2065. hozzászólásáraTisztelt Horváth Úr!
A Szalánki Úr felmondott. Ugyanazon a számon lehet zaklatni az utódját. Sajnos tényleg hónapokig tart mig az importőr kiadja a kért alkatrészeket.
Zaklatni kell őket!!!
Kitartást kívánok és a továbbiakhoz jó munkát!
Válasz Sanyee #2062. hozzászólásáraNagyon sokat jelent az a plusz 10 Le, amit a turbo ad! A váltója pedig csak szinkronizált legyen, mert sokkal jobb! Tapaszalat 80-s után most 952-es van sokkal jobb, plusz a nagyobb kerekek is sokat számítanak!
2401 hozzászólás
Válasz R Sándor #2098. hozzászólására20 éve törökben készülnek a perkins fődarabjai, te meg jössz Kínaival.
Válasz trikolor5 #2099. hozzászólásáraMennyi ??? 6 tonnás gép, ekkora méretekkel nyugatiból 100000 euró alatt nem találsz.
EBBŐL ha egy eltévedne az Újvidéki kiállításra, megvenném.
Válasz mtz1221 #2096. hozzászólásáraCsak brutál drága.
Válasz VW passat #2095. hozzászólásáraNem kínai caterpillar motor van ebbe?? Mint a hattat ban kínai perkins??
Válasz VW passat #2095. hozzászólásáraGondolom ugyan az mint a többi mtz , JAJ JAJ. És még nem is egyenes hidas, JAJ , JAJ.Lan díniből átülni ebbe ?
Válasz VW passat #2095. hozzászólásáraEzt a felsőt meg kell venni és kész. Minden porcikája a legjobban be vált 1221-esé. Mindenki a cat motort kicsinyelli benne, de én nem akarom elhinni hogy nem tudnak vele elmenni 8-10000 munkaórát rendesen karbantartva. A többi része meg örökös a 110 lóerővel.
.7-es MTZ van valakinek? Van már tapasztalat hozzá? Még egy videót se lehet találni róluk amiben látná az ember hogy működik.
Válasz Josku #2091. hozzászólásáraJd még el is van nélküle, de az MTZ igencsak tehetetlen eleje nélkűl
Válasz Josku #2091. hozzászólásáraRá kell a bal hátsó kerékre rakni még 500 kiló sújt, és nem kell képzelődni. Difizárja mennyire egyszerű működtetésű ???
Válasz Balázs. #2090. hozzászólásáraDe. Szokott!
Odaképzelem.
Válasz Josku #2087. hozzászólásáraElsőhajtás nem szokott hiányozni?
Válasz Gumóka #2088. hozzászólására50 múlt februárban.
Válasz Josku #2087. hozzászólásáraAz a Jd pedig örök, mint a nyomorúság
Válasz Gumóka #2070. hozzászólásáraNálam 100 ha. Két 80-as és egy 165-ös Jd. Ezekkel urasan lenyomom.
Még bírnék is többet csinálni, de akkor nem jutna idő a pecázásra.
Válasz mtz1221 #2085. hozzászólásáraA .7-es meg 5910+- 100. Meg 8000 kilóig terhelhető. Egy örökös gép, cat ide vagy oda.
Válasz trikolor5 #2084. hozzászólásáraNem is arra való a török traktor. Eke tárcsa gruber kombinátor nem kell mögé, a többire meg tökéletes.
Válasz agrogal #2079. hozzászólásáraArmával a súlya miatt nem vagyok kibékülve. 820.2 es normális mélységben csak 2ekét bír húzni és így is gyakran pördül a kerék, még néha tárcsánál is kis szintkülönbség esetén. Erre ritka a homokos föld. Valami nehezebb gép kéne ezért agyalok a 1025 ön.
Válasz trikolor5 #2082. hozzászólásáraInkább a .7-el az a baj, hogy normális szervíz nem lesz hozzá. Aztán ha elkezdi küldeni a hibaüzeneteket, nem lesz aki értelmezze.
Az MTZ úgy jó ahogy kitalálták anno, elektronika és vezérlő számítógép nélkül.
.3-tól nem kell jobb 1025-ös. Ami meg nehéz gép inkább legyen féligfüggesztett vagy vontatott és örökös gép lesz.
Válasz mtz1221 #2077. hozzászólásáraAlapsúlyának 4665 kg ot ír a .3nak és megengedett legnagyobb tömegnek 5100kg ot ír. Amúgy fogalmam sincs milyenek lehetnek a cat motorok.
Válasz Vén cigány #2080. hozzászólásáraBőven van alkatrész. Hozzák ugyanúgy, mint eddig.
Nincs hiány semmiből. Annyi a változás, hogy az ára emelkedett.
JD alkatrészre többet kell várni esetenként, pedig usára még szankció sincs.
Hogy lesz alkatrész az MTZ-hez, ha bojkott alatt van vagy lesz Belorusz?
Válasz trikolor5 #2075. hozzászólásáraTavasszal Armatrackot akartál venni
Mezőpeterden van egy elfekvő,előtte járok el.Miért nem kérdel rá ?
Válasz mtz1221 #2077. hozzászólásáraMeg itt mindent meg találsz róluk.
http://www.belarus-tractor.com/service/operation-manual/
Válasz trikolor5 #2075. hozzászólásáraMenyivel több a .3-tól ??? Előbb utóbb elszáll az a motor, de autókban is bírják a 900 köbös turbóbenzinek a 120-130 lovakat, nem hinném hogy 8000-10000 órát ne bírna ki. Nekem csak a jól bevált fődarabjai tetszenek, nemhiába nem lehet 1221-ből eladót találni normálisat. Annyira megbizható ha vesznek mellé nyugatit, akkor is marad vészesetére vagy kisegítőnek.
De van ebből 2021-es mmz motorral is. Csak melyik alváz lehet.
Válasz trikolor5 #2075. hozzászólásáranem lesz ennek itthon szervizese, az MTZ szerelők a kuplungtól hátra, CAT szerviz meg előre
Válasz mtz1221 #2068. hozzászólásáraMtz-ben pont a legjobb a motor. Emísziós normák miatt raktak bele cat motorokat. Azt olvastam a politikai viszonyok miatt elkezdték a saját európába szánt motor kifejlesztését, az fog majd a .7be kerülni.
Az tény, hogy így a kaszni brutál a 110lóhoz, de így meg nem a motor szál el majd? Hamár választani kell, hamarabb reccsenjen valami a váltónál minthogy a motornak legyen kampó. Amúgy nekem is nagyon tetszik a.7 de tényleg brutál az ára. Ennyi pénzért már lehetne más fülke
Válasz mtz1221 #2068. hozzászólásáranekem ez lett átirva a kertészetiben..a 1025.3 helyett 1025.7..lenne ..de brutto 20 guriga..erős 6000kg ahogy mondod
Válasz Gandhy #2072. hozzászólásáraSvéd jellegű vezérlő tömb van rajta?
Válasz Gandhy #2071. hozzászólásárakonklúzió, venném újra, mert gyümölcsöző volt a kapcsolatunk, természetes megmarad, permetez, műtrágyáz, kaszál, sodor és hasonló könnyű munkák
ahogy Gumóka írta, az 550E már felesleges, ezért megvettem ahhoz is az új kuplungszettet, búzavetés után csere, aztán majd vasárnaponként elmegyek vele fagyozni
Válasz trikolor5 #2064. hozzászólására7 éven át használtam a 1025.3-at több, mint 110 lóerős igénnyel, bírta gond nélkül, ősszel kapott egy új kuplung szettet 3200 óránál, az is bírta volna még egy ennyit, ha szántáskor nem csúszok le a pedálról és a rántástól átszakadt a közepe
az olajcserékkel nem spóroltam, rossz szavam nincs rá, igénytelen, minimál szervízzel
a hűtők elhelyezése botrányos, szerencsére az új 1221-en ezt már áttervezték és nem szívja fel a szemetet, plusz van hely a kettő között kényelmesen kitisztítani, eddig nem kellett, na meg azt a 2 akksit odakúrni előre a 1025-ön, hogy az melyik barom ötlete lehetett
Válasz JDfan90 #2067. hozzászólásáraIgen, ebben igazad van, alig van hirdetve 1-2, az is betyárosan néz ki.
Nekem egyébként maga a gép tetszik, újan venném, úgy, ahogy Gandhy-nál is van, 550-1025-1221. Így mindenre van alkalmas gép és egyik sincs kihegyezve a munkái során. 50-ha-nál mondjuk elég a két nagyobb, vagy akkor tényleg a 1025, az igazából A-Z tud mindent.
Nálunk mindent az csinált, miután meglett, a 82 maradt pótot húzgálni, meg max. tárcsázott.
A 82 után nekünk igazi igásló lett, gari után rendberakták az adagolóját, rá sem ismertünk, de egyébként is előrelépés lett, gyári beállításokkal is meglepően jól lehetett terhelni.
Nagybátyám még használja máig, de már az lett a kisegítőgép, vett egy case-t.
Válasz trikolor5 #2062. hozzászólására.3 vettem tavasszal.a 820.4 mellé.Sokkal erőssebb a hidrolika ,motor,kuplung,másabb a váltó,kezelőszervek.Szerintem nem lehet már kapni .
Válasz trikolor5 #2062. hozzászólásáraA .3-ast. Össze se lehet hasonlítani a 820-sal sem súlyban sem erőben. Nekem ha ilyen gondom lenne, és nem lenne ész nélkül drága, megvenném a .7-est. Azon egy az egyben a 1221-es fő darabjai vannak, 6000 kilós monstrum, az életben nem tenné tönkre egy 100+ lovas motor. Ha kat meg beszopik, akkor olcsó pénzből raknák bele egy bontott saját motort. mondjon ki mit akar a.3-as is megeszi mindenben akármelyik 4 hengeres 120 lovas nyugatit, kivéve a 120-lovas jd-t.
Válasz Gumóka #2066. hozzászólására1221 talán annyiban rosszabb vétel, hogy azok általában mind ki vannak irtva, amiket hirdetnek.
Általában motorhibás, de volt olyan ami váltó gondokkal szenvedett. Ezeknél erre figyelni kell. Pl a motorhibások általában eltekert előtöltés, vagy túlterhelés miatt kialakult megfőzések miatt van. A blokk elmegy, mivel egy nagy tömbbe van és onnantól kezdve nem bírni vele, mindig kimegy a hengerfej tömítés, stb. A váltóknál pedig a szűrők tisztítása okoz némely embernél gondot, illetve a váltó olaj nem megfelelő kiválasztása, akiknél gond van jellemzően 80W-90 olajjal használták. Mert ez MTZ jelmondat alkalmazásával... Csak ugye a könyvébe minden érthetően van leírva, azok be nem tartása nyugati gép halálát is okozza, nem csak ennek.
A 1025 egyébként sokkal fordulékonyabb, mint a nagytesója. Talán kisegítő melókra használt gép is több van belőle.
Válasz trikolor5 #2064. hozzászólásáraIgen, nekünk volt .2 újonnan vette papa, Nagyobb bontás nélkül 8000 óra körül lehet. Persze javítani ezt is kell. Akkoriban egy 82-es nellé jött, 100ha-ra.
Használtba egyébként nem drágák a kistesókhoz képest, a 1221 sem.
Az alkatrész drágult hozzá sajnos. Mtz-hez képest egyébként egész élhető.
Válasz trikolor5 #2062. hozzászólásáraHelló
Szerintem 1025.2 vagy .3 széria felett nem érdemes már nézegetni igazán MTZ-t. Motorban kód szerint más mint a kisebb szériák, de apróbb dolgokban tér el, külsőre ugyanúgy néz ki a blokk. Nyilván a dugattyú és a turbó mérete nagyobb, mint a 892 és társai szériában. .3 már intercooleres, Donaldson szűrős talán már, ami nem kicsivel jobb, mint az olajtükrös szűrő.
A 1025-nek erősebb az első híd, mint egy 820-nak. A kuplung az sokkal erősebb, mivel más a háza, olyan, mint a 1221-nek. A váltója szintén a 1221-é a ház. A difi ami gyengepontja lehet, de értelmesen használva még nem hallottam senkit aki hazavágta volna. HFR hidraulikával eléggé élhető gép. Nem tudom, hogy áll most a piacon az ára, de szerintem még mindig fele annyi lehet, mint egy nyugati gép. Én inkább ezt vennék és a maradék pénz maradjon a családnak, vagy esetleg még valami komolyabb munkagépeket utána.
Biztos jobb a nyugati gép egyébként, csak 50ha-ra kell e, az más kérdés. Igény dönt inkább ebben.
Válasz R Sándor #2063. hozzászólásáraNade a kaszni erősebb a 1025 ön mint a 80-90 lovasokon?
Válasz trikolor5 #2062. hozzászólásáraHallod!!! Szerintem már többen leírtuk ha nem itt akkor másik topikban , hogy inkább vegyél egy használt , new hollandot.... vagy case ih-t.....valtrát.... Szerintem aki ilyeneket írt neked, azok közűl mindenkinek volt mtz-je, nekem is. több mint 10 évig , örülök hogy sikerült váltani . Pláne meg 50 hektár simán el tud tartani egy nyugatit/ mert nem kell szegelni állandóan/.
50ha kötött földre talajmunkázni gondolkozom mtz 1025 vásárlásán. Melyik lenne a legjobb? 1025.2 úgylátom könyebb. 1025.7 cat motoros nem életszerű főleg a mostani politikai helyzetbe, meg drága is.
1025.3 vagy 1025.5 jó választás lenne? 820.2 hez képest masszívabb gépek jóval? Motorral együtt egyenesen arányos a kaszni erőssége?
Válasz *** HM *** #2067. hozzászólásáraa tetves lux ülést nem bírja biealex
Olyan személy segítségét szeretném kérni, aki jól ismeri az egyes MTZ típusokat, és tudna infóval szolgálni. Linkelek egy összehasonlítást több 892-es MTZ-ről. Meg tudná valaki mondani, mi a nagy árkülönbség oka. Esetleg valaki ismeri azt a céget Ukrajnában, ahol ezeket hirdetik? http://autoline.hu/compare/?advert=15111214263258384200
Válasz *** HM *** #2067. hozzászólásáraSemmi ilyesmi. Az önkormányzat kérte, hogy vegyük le ezeket a hozzászólásokat, mert megoldódott a probléma.
Válasz Elitjocko #2064. hozzászólásáraA legtöbbet az a plusz 190 Nm nyomaték jelent.
Válasz Sanyee #2062. hozzászólásáraSokat.Főleg ha egyenes hidas,mert az a fontos.
Válasz Moderátor #2065. hozzászólásáraMivan kinek a gyomra nem birta a kemyény magyar realitit??
Válasz polghivtac #2065. hozzászólásáraTisztelt Horváth Úr!
A Szalánki Úr felmondott. Ugyanazon a számon lehet zaklatni az utódját. Sajnos tényleg hónapokig tart mig az importőr kiadja a kért alkatrészeket.
Zaklatni kell őket!!!
Kitartást kívánok és a továbbiakhoz jó munkát!
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-12 13:58:28
Válasz Sanyee #2062. hozzászólásáraNagyon sokat jelent az a plusz 10 Le, amit a turbo ad! A váltója pedig csak szinkronizált legyen, mert sokkal jobb! Tapaszalat 80-s után most 952-es van sokkal jobb, plusz a nagyobb kerekek is sokat számítanak!
Válasz Sanyee #2062. hozzászólásáraSokat számít dinamikusabb a gép ,ahol én negyedikkel szántok ott ő ötben megy