Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak627 FtBenzin árak617 FtEUR413.39 FtUSD398.41 FtCHF442.67 FtGBP501.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
hát igen nehéz a döntés!! de köszönöm az infókat!!!
amugy szomszédomnak 920.3 mas van nagyon bírja a strapát pedig az amit kap áhhhhhhh megváltás lessz neki ha eladják!!!!! viszont a környéken még nincs 952.4 es azért infozok!!! itt mindenki a 892.2 est veszi csak nem tudom miért?!!!
de szerintem maradok a 952.4 es nél
Válasz #1996. hozzászólásra
Volt osztály társamék egy éve vettek egy 892.2 est de nagyon szídják. Itt a helyi cégnél meg kb egy hónap után kuplungozták már a 820.4-est... Jó kérdés milyet merjen venni az ember...
értem, köszönöm a segítséged én is inkább a 952.4 fele hajlottam csak sokan mondták hogy a 892 jobb,megbízhatóbb,jobb anyagból van stb és kicsit elgondolkodtam
Sziasztok kollégák!
A segítségeteket szeretném kérni, új MTZ traktort szeretnék vásárolni,de annyi mindent hallani,hogy nagyon nem tudok dönteni szerintetek milyet vegyek 892.2 vagy 952.4 952.3??
köszönöm válaszaitokat!
Nálunk tavaly volt felújítva a malac új csapágyak, új szimeringek. Egyik oldalról 2-t kapott mert elfért..meg kapott plusz egy rúgót, szintén be van fúrva a zsírzógomb, zsír és olaj is van benne. Nem kottyan, nem csepeg. Kardánba pedig a ami kiment kereszt helyett francia keresztek kerültek tökéletesen megy!
Bezony bedugjuk ,apropó a haverén sose volt és sokat jár vele tízszer annyit ,mint én .87-s gépe van és por száraz elől hátul a malac nem értem nekem könnyezik azért elől .A másik gépemen ,meg naponta utána kellett tölteni!
Válasz #1970. hozzászólásra
Nekem jó úgy ha neked is,de leirom érdekesség képen.Én a 82esembe kb 3000órával ezelőtt raktam két Fag csapágyat a malacba,a beöntő nyilásba meg furtam egy hatos zsirzócsecst és azóta megyen zsirral.
Mondod te hallgatom én, akkor kimegy van másik és felrakom ,mint gebeszkedjek elől !Nem a chinai keresztet kell bele venni és nem megy ki , az ötezres kereszt százszor többet megy el!
2401 hozzászólás
Válasz #2009. hozzászólásra
https://www.youtube.com/watch?v=kxDrgiHhZA0
Válasz #2009. hozzászólásra
https://www.youtube.com/watch?v=kxDrgiHhZA0https://www.youtube.com/watch?v=kxDrgiHhZA0
Válasz #2005. hozzászólásra
Hi.Dolgoztál te öreg ötvenessel?,komám!Mert én igen!Nem sírom vissza azokat az időket!
Egyes ekét ez is viszi:
szg1 neked van igazad!!! úgy lessz!
Válasz #1990. hozzászólásra
Üdv!
Véleményem szerint azt vedd meg amelyik a legnagyobb funkcionalitással bír, legmodernebb és még pénzed is van rá.
én inkább veszek új MTZ-t mint használt nyugatit!!!
véleményem szerint ha valaki MTZ-t vesz, akkor csak öreg 50, 52, 550, 80 és 82. Ezek kiválóak. Ha ÚJAT AKKOR MEG NE mtz-T VEGYEN MERT NEM SOKAT ÉRNEK
hát igen nehéz a döntés!! de köszönöm az infókat!!!
amugy szomszédomnak 920.3 mas van nagyon bírja a strapát pedig az amit kap áhhhhhhh megváltás lessz neki ha eladják!!!!! viszont a környéken még nincs 952.4 es azért infozok!!! itt mindenki a 892.2 est veszi csak nem tudom miért?!!!
de szerintem maradok a 952.4 es nél
Válasz #2002. hozzászólásra
Azok jónak mondhatók volt egy eladó a környéken ,de vissza mondta az öreg .Gondolom nem semmiért.
Válasz #2001. hozzászólásra
952.3 asok is kezdenek már tetszeni, kevés eladót találtam belőlük akkor lehet azok nem olyan rosszak..
Válasz #2000. hozzászólásra
Ismerős téma új 820.4 mire beállt fél milla ment rá
Válasz #1996. hozzászólásra
Volt osztály társamék egy éve vettek egy 892.2 est de nagyon szídják. Itt a helyi cégnél meg kb egy hónap után kuplungozták már a 820.4-est... Jó kérdés milyet merjen venni az ember...
Válasz #1998. hozzászólásra
Ja bocs neked lemezes van
Válasz #1996. hozzászólásra
Menny és keres olyan embereket akik használják meg javitsák is őket.Nehogy egy ember véleménye alapján válassz.
Válasz #1996. hozzászólásra
Szívesen!Hát a szerelők meg ,épp az ellenkezőjét mondják csak az Agrokerest dicsérik .
értem, köszönöm a segítséged én is inkább a 952.4 fele hajlottam csak sokan mondták hogy a 892 jobb,megbízhatóbb,jobb anyagból van stb és kicsit elgondolkodtam
Válasz #1993. hozzászólásra
A rokonságban van egy, ilyen 952 ,2700 üzemórás és ütik rendesen az első difit kellett javítani kétszer ,de mondom ütik!
Válasz #1993. hozzászólásra
Sokkal kevesebbet kell szerelgetni nem mindegyNa de ezt szervízesek mondták nem én
Válasz #1992. hozzászólásra
műanyagost?? miért is??
Válasz #1990. hozzászólásra
Belorus Hungária Hort vagy Agroker
Válasz #1990. hozzászólásra
Ha mindenképpen újat akkor műanyagos burkolatút
Sziasztok kollégák!
A segítségeteket szeretném kérni, új MTZ traktort szeretnék vásárolni,de annyi mindent hallani,hogy nagyon nem tudok dönteni szerintetek milyet vegyek 892.2 vagy 952.4 952.3??
köszönöm válaszaitokat!
Válasz #1987. hozzászólásra
nemtudom kihagyni...
szóval..
van e benne olaj ? :D
mert iván akkor szokott csak száraz lenni ha már nincs ami elcsöpögjön :D
//igen, ez a trollkodás//
Válasz #1976. hozzászólásra
Nálunk tavaly volt felújítva a malac új csapágyak, új szimeringek. Egyik oldalról 2-t kapott mert elfért..meg kapott plusz egy rúgót, szintén be van fúrva a zsírzógomb, zsír és olaj is van benne. Nem kottyan, nem csepeg. Kardánba pedig a ami kiment kereszt helyett francia keresztek kerültek tökéletesen megy!
Válasz #1986. hozzászólásra
Bezony bedugjuk ,apropó a haverén sose volt és sokat jár vele tízszer annyit ,mint én .87-s gépe van és por száraz elől hátul a malac nem értem nekem könnyezik azért elől .A másik gépemen ,meg naponta utána kellett tölteni!
Válasz #1985. hozzászólásra
Bekkel valamivel dugni a lukat,te nem szereted bedugdosni hogy ne porosodjon meg fojon ki az olaj
Válasz #1984. hozzászólásra
Á még ki jön az olaj és beporosodik a hosszú úton hazafelé a belseje
Válasz #1981. hozzászólásra
És az a koléga miért nem csak az első 4csavart veszi ki és húzza ki a többit egyben
Válasz #1981. hozzászólásra
Ha csak nem jár nálunk a rokon ,vagy két éve az összes tartalék tárcsalapomat elvitte pedig én csak kettőt mondtam neki ,hogy vigyen
Válasz #1981. hozzászólásra
Nekem akad pluszban
Válasz #1980. hozzászólásra
Az ősszel egy kolega kérdezte nincs-e mert ő elhagyta,hasonló körülmények között!
Válasz #1979. hozzászólásra
Az igaz
Válasz #1978. hozzászólásra
Rázkódik!
Válasz #1974. hozzászólásra
Csak nem esik ki ,ha nincs vissza hajtás ,de én is találtam már köves úton ellen darabot
Válasz #1976. hozzászólásra
Jogos ,ha el kezdi majd fosni az olajat megy bele zsír ,mint a TSZ világban
Válasz #1970. hozzászólásra
Nekem jó úgy ha neked is,de leirom érdekesség képen.Én a 82esembe kb 3000órával ezelőtt raktam két Fag csapágyat a malacba,a beöntő nyilásba meg furtam egy hatos zsirzócsecst és azóta megyen zsirral.
Válasz #1966. hozzászólásra
(óccsó kereszt is sokáig elmegy, ha vastagabb zégergyűrűkkel rakod össze)
Válasz #1972. hozzászólásra
De ha leveszed a kardánt és nem biztosítod elhagyod a közbenső támaszról a kardán párját!
Válasz #1972. hozzászólásra
Nincs mit Uram
Köszönöm, megmondom őszintén, hogy erre nem is gondoltam, így biztos megfogadom a segítőkész javaslatot.
Válasz #1967. hozzászólásra
1221 jó ,hogy nem kell arra minek
Válasz #1967. hozzászólásra
A közbenső támasz ne melegedjen feleslegesen
Válasz #1967. hozzászólásra
Jó az csak észnél kell lenni ,nem akkor rakni a csapszeget mikor baj van
Válasz #1964. hozzászólásra
http://webaruhaz.habi.hu/cikkek/reszletek/pag_cikkreszletek.aspx?CIKKID=12714
Válasz #1966. hozzászólásra
Nekem mindegy,de akkor minek a szabadonfútó?
Válasz #1964. hozzászólásra
Mondod te hallgatom én, akkor kimegy van másik és felrakom ,mint gebeszkedjek elől !Nem a chinai keresztet kell bele venni és nem megy ki , az ötezres kereszt százszor többet megy el!
Sokan a 892.2 verik hosszuba napokon át és nem babrálják a gépet.
Válasz #1960. hozzászólásra
Akkor megint okosat csináltál,mert általában a difi felöli kereszt szokott szétmenni legtöbször.
Válasz #1959. hozzászólásra
Üdv!
Így van, a gyors forgástól melegszik ahogy töri az olajat, ha lassan megy, szánt, a hő el tud távozni.