Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szanberg #2784. hozzászólásáraMelyik alatt milyen híd van? Palazoglu 500-as gumija kormányzott tengely nélkül mennyire radíroz, feszegeti a kerékagyat szűk fordulókban? Inkább lenne rajta kamiongumi. Jó a széles gumi persze, de ha ezt választod, figyelj rá.
Válasz Sk Laci #2789. hozzászólásáraIgen, csak a palazoglu 8.3mft a brantner meg 14 ugyan ebből, aztán írtam, hogy nem iparszerű munkára kell, hanem Eb8 kocsi helyett, azt kiváltani.
Igazából egy metál fach tandem is jó lenne teljesen, az árban is a legjobb,csak aztán mint írtam, már akkor jobb lenne a teknős.
Válasz szanberg #2784. hozzászólásáraSzia!
Ha ajálhatom kérdezzél rá a Brantner pótkocsira is.
Covid előtt érdeklődtem, akkor a Pronar és a Brantner között ugyan annál a felszerelésnél nem egészen 2 000 euró volt az árkülönbség 15 tonna teherbírású pótkocsinál. Ha jó emlékszem a számozásra akkor a 20,15 volt. Viszont a Brantnernél 10 éves jótállás van a pótkocsira, amennyiben mezőgazdasági célokra van használva. 10 évet nem kínál senki sem, csak a Brantner.
Gondold végig, amit írtam, és nyugodtan csörgessed meg a Brantner forgalmazót.
Válasz szanberg #2787. hozzászólásáraÍgy azért már többet tudunk mi is.
Wielton.
Most vettek hozzánk egy használt nyerges félpótot, igaz ez nem teknő, de tudom kié volt, ez újkora óta csak sóderozott, egy görbület nincs a platóba, nincs elkopva. Alu.
Nem repedt, nem törött. Pedig annó' mikor itthon kezdték venni őket, kétkedve néztem a rommá fúrkált könnyített vázat, mondom ez 5 év alatt meghajlik, aztán ez is egyenes, mint a nyíl.
Mezőgazdasági pótokba nincs tapasztalatom, de teherfuvarozásban a wielton nyerő lett itthon pár év alatt.
Nem iparszerű használatról beszélek, ha a 40 éves RB kocsi bírja nehogymár egy teknős tandemnek gondot okozzon. Talajjavító kőporra, sóderre földre meg ilyesmire gondolok, a mostani gabonás felépítményű kocsikkal is hordjuk mindennemű gond nélkül, csak rátapad sarkokba, meg ilyesmi. Akkor szerves trágya hordás ami akadna neki néha, egyébként gabona.
Lényeg, hogy tandem legyen és ne kelljen kiszállni billentéskor.
Nagy kategóriás nem kell, mert nem a nagygépek után keresek, hanem a kissebbekhez.
Válasz szanberg #2784. hozzászólásáraNem kimondott mg. pót, de azt el kell dönteni, hogy gabonára, vagy építési anyagokra kell a pót, a kettő együtt nem fog menni.
Több felépítményünk volt innen, meg ilyen tandem is, építőiparba nem tudtuk szétszaggatni, pedig ki voltak használva becsülettel. Vs-mont
Válasz szanberg #2784. hozzászólására'a néha földet, követ, akármit'-tel lesz a baj, attól, hogy teknős, attól ez még ezt nem bírja. belebaszol 3 m magasról egy betont,azt ki is horpadt, azt lesegetheted...
én ha nem ezt vettem volna, akkor a vilton lett volna, ehhez képest nem tudom mennyivel rövidebb egy olyan, amit írtál. a vilton elég nagy plató, és nem csak magas, hanem hosszú is, biztos jól szalad. persze ez hátrány is, ugyan lehet oldalra billenteni, de hátrafelé kis helyen biztos nem. az is kérdés, hogy pupra rakva az az egy munkahenger fellöki-e?
egy pronart látok itt most az utakon gyakran, égig fölmagasítva, de szó szerint, kis rövid tandem pót, látványnak elég ijesztő, pláne ha pupra van rakva, huhh, csak hátra ne nézzen az ember útközbe.
azért azt is nézd, hogy oké, 14 tonna, de a platóra hogy fér föl. ezek jórészt 18-20 m3-es platók, kivéve ez, meg a vilton, meg talán a flieglnek van nagy köbös 3 oldalra billentőse.
Kissebb, 110-140 lovas traktorok után nézegetek teknős tandem kocsit. Mindenképpen ilyen kell, mert ezzel boldogul jól hegyen völgyön sárba fagyba a kistraktor, illetve néha földet követ akármit is kell pakolni rá, a teknős mivolta ilyenkor előnyös.
Nyilván nem a piacvezető márkákat nézem, nem nagy munkára kell, EB kocsit kiváltani, amiből van három, egyet eladnék közülük.
Palazoglu cargo black-et néztem első körben, illetve a Cynkomet T-671 vagy melyik, teknős tandemet. Ez utóbbi 14,5t nettó terhelhetőségű, amaz meg 15.
Hangsúlyozom, ilyen kissebb kategóriás kell, nem a 936 húzná 55-el, kis gép után, hogy ügyes legyen a nehéz körülményekben is, és ne 7 tonnájával hordjuk a szemet. (már ha lesz mit hordani most ősszel egyáltalán...)
Azért kérdeztem ezeket az IGJ-ket is múltkor.
Véleményt ötletet ha tud valaki, ossza meg kérem.
Válasz baryll #2781. hozzászólásáraMegosztom, lehet hogy másnak is segítség lesz egyszer. A stetzl dk-11 pótkocsiknak az alvázszáma elől, a forgózsámoly fölött, a kocsi jobb oldalán van beütve az alvázba. (Be kell nézni a felépítmény alá, mert direktbe elölről nem látszik a szám a kitakarás miatt.)
(42-vel kezdődik a számsor és úgy el is van dugva, mint abban az ominózus regényben a gyorsforgalmi úthálózat tervei.)
Válasz envagyok2 #2777. hozzászólásáraHá mer ott feszt esik,fullos minden.
Írta is bordás,hogy mindenki lesz*phatja,minden fullos minden rekord, minden gépe új minden fasza ott a Dunántúlon...
Nekünk csak ócskavasra jut itt északkeleten azért nézzük ezeket az óccsobb cuccokat.
Válasz VMisi #2774. hozzászólásáraKaptam végülis ismerős által ilyen papírgyári filcet vagy mit, jó erős, szerintem az lesz. A nedvességet átengedi, nem szigeteli le a sarkot, ki tud száradni.
Csak annyira kerestem a gumit, hogy ez eszembe se jutott, a google neg csak a sportszereket dobálta találatnak
Válasz Gumóka #2773. hozzászólásáraAkkor rossz, lyukas tűzoltó tömlő egy kis laposvassal végig lefogatva örökös. Esetleg tennék még valami olcsó tömítő pasztát, hogy ne menjen be a víz.
Válasz Gumóka #2763. hozzászólásáraDe a két oldal közé akarod rakni mint a purfixot vagy felfogatni az egyik oldalhoz és mint egy odarakott zsák úgy tömítsen? Ilyesmire láttam már elvágott tűzoltó tömlőt amit odaszegecseltek, vagy csavaroztak. Ennek az a hátránya, hogy alatta nem szárad ki és rohadni fog.
Válasz Agronomus #2767. hozzászólásáraEz egy mbp kocsi, a lakatos akkora toppon volt, hogy az összes magasítót beletűzősre csinálta körbe,+ a magasítót sarkonként 4 gyári kapocs fogja össze a homlok és hátfallal, tehát lenyitni még lelehet(ne), felcsukni meg daruval kb.
Tehát magasítóval csak suberen lehet engedni, abból is egy van középen...
Most szabom át az egészet, hogy a teteje lengő legyen.
Csak aztán én viszek fát, bálát, szemet, ibc-t műtrágyát, meg mindent is, aztán valami olyan kéne, ami nem nagy akadály a különböző áruknál.
De egyébként ez a köracélos megoldás jó lehet, köszi
Válasz Gumóka #2765. hozzászólásáraAz oldal aljánál én oda nyomtam csukott állapotban egy köracélt végig,aztán végig pontoztam CO-val.....függőlegesen is működhet,bár nekem ott egy vékony szivacs csík van oda ragasztva.....mondjuk én magam csináltam a felépítményt,és ~ milliméter pontos minden
Válasz Gumóka #2761. hozzászólásáraMekkora a rés? Simán purfixet szoktam vagy esetleg vágok szivacsot és odaragasztom fbs féle ragasztóval.
A gumit hogy teszed oda?
Válasz gazda.f #2756. hozzászólásáraDebreceni kpm nél láttam ma egyet,áthordják vizsgáztatni Mezőtúrról.Van már c 18 is belőle.Három oldalra billentős.Jó vastag váz van alatta.Többi része is minőségi anyag.
Válasz gazda.f #2756. hozzászólásárajó kocsik , könnyű húzni anyagből van, strapás hw-t másolták, csak gyári bpw kamion tengely, soha szét nem megy, joskin forgózsámoly, mindene erősebb a hw-nél ja és rugalamas nem törik...nem utolsó sorban magyAR
Szép napot mindenkinek
Érdeklődni szeretnék véletlenül valaki nem - e tud eladó bálaszállító pótkocsit 8-9 méteres hosszúságút, piros rendszámosat az sem baj ha müszaki nélkül van
Válasz dnsv #2751. hozzászólásáraHátrabillentéssel mindegyiket meg lehet nyekkenteni kellő tömeggel. Vagy a plató vagy a váz enged. Mutattak ilyet gyáriban. Meghegesztik, lecsiszolják, festik és gyári állapotban eladó.
Válasz horvath.agro #2750. hozzászólásáraNagyrészt mind konténeres kocsik. Csodát nem kell várni tőlük.
Viszont ha nem mész be vele a tarlóra és jó egyenes utak vannak arra, gödrök nélkül akkor viszont örökös darab lesz.
Mezőgazdasági célra én nem vennék ilyet, közútra viszont biztos szuper. Mert arra van kitalálva.
3294 hozzászólás
Válasz mtz1221 #2792. hozzászólására12millió a teknős tandem cynkomet.
Kamion gumikon, szerintem drága, bár tényleg stabil jó kocsik.
Válasz szanberg #2784. hozzászólásáraMelyik alatt milyen híd van? Palazoglu 500-as gumija kormányzott tengely nélkül mennyire radíroz, feszegeti a kerékagyat szűk fordulókban? Inkább lenne rajta kamiongumi. Jó a széles gumi persze, de ha ezt választod, figyelj rá.
Válasz szanberg #2790. hozzászólásáraCynkomet mennyi ??? Igaz nem tandem, de forgózsámolyos sok van felénk nagygazdáknál, azokat dicsérik.
Válasz szanberg #2790. hozzászólásáraIlyen felépítményeket nem csinálnak kintről behozott alvázakra?
Válasz Sk Laci #2789. hozzászólásáraIgen, csak a palazoglu 8.3mft a brantner meg 14 ugyan ebből, aztán írtam, hogy nem iparszerű munkára kell, hanem Eb8 kocsi helyett, azt kiváltani.
Igazából egy metál fach tandem is jó lenne teljesen, az árban is a legjobb,csak aztán mint írtam, már akkor jobb lenne a teknős.
Válasz szanberg #2784. hozzászólásáraSzia!
Ha ajálhatom kérdezzél rá a Brantner pótkocsira is.
Covid előtt érdeklődtem, akkor a Pronar és a Brantner között ugyan annál a felszerelésnél nem egészen 2 000 euró volt az árkülönbség 15 tonna teherbírású pótkocsinál. Ha jó emlékszem a számozásra akkor a 20,15 volt. Viszont a Brantnernél 10 éves jótállás van a pótkocsira, amennyiben mezőgazdasági célokra van használva. 10 évet nem kínál senki sem, csak a Brantner.
Gondold végig, amit írtam, és nyugodtan csörgessed meg a Brantner forgalmazót.
Válasz szanberg #2787. hozzászólásáraÍgy azért már többet tudunk mi is.
Wielton.
Most vettek hozzánk egy használt nyerges félpótot, igaz ez nem teknő, de tudom kié volt, ez újkora óta csak sóderozott, egy görbület nincs a platóba, nincs elkopva. Alu.
Nem repedt, nem törött. Pedig annó' mikor itthon kezdték venni őket, kétkedve néztem a rommá fúrkált könnyített vázat, mondom ez 5 év alatt meghajlik, aztán ez is egyenes, mint a nyíl.
Mezőgazdasági pótokba nincs tapasztalatom, de teherfuvarozásban a wielton nyerő lett itthon pár év alatt.
Nem iparszerű használatról beszélek, ha a 40 éves RB kocsi bírja nehogymár egy teknős tandemnek gondot okozzon. Talajjavító kőporra, sóderre földre meg ilyesmire gondolok, a mostani gabonás felépítményű kocsikkal is hordjuk mindennemű gond nélkül, csak rátapad sarkokba, meg ilyesmi. Akkor szerves trágya hordás ami akadna neki néha, egyébként gabona.
Lényeg, hogy tandem legyen és ne kelljen kiszállni billentéskor.
Nagy kategóriás nem kell, mert nem a nagygépek után keresek, hanem a kissebbekhez.
Válasz szanberg #2784. hozzászólásáraNem kimondott mg. pót, de azt el kell dönteni, hogy gabonára, vagy építési anyagokra kell a pót, a kettő együtt nem fog menni.
Több felépítményünk volt innen, meg ilyen tandem is, építőiparba nem tudtuk szétszaggatni, pedig ki voltak használva becsülettel.
Vs-mont
Válasz szanberg #2784. hozzászólására'a néha földet, követ, akármit'-tel lesz a baj, attól, hogy teknős, attól ez még ezt nem bírja. belebaszol 3 m magasról egy betont,azt ki is horpadt, azt lesegetheted...
én ha nem ezt vettem volna, akkor a vilton lett volna, ehhez képest nem tudom mennyivel rövidebb egy olyan, amit írtál. a vilton elég nagy plató, és nem csak magas, hanem hosszú is, biztos jól szalad. persze ez hátrány is, ugyan lehet oldalra billenteni, de hátrafelé kis helyen biztos nem. az is kérdés, hogy pupra rakva az az egy munkahenger fellöki-e?
egy pronart látok itt most az utakon gyakran, égig fölmagasítva, de szó szerint, kis rövid tandem pót, látványnak elég ijesztő, pláne ha pupra van rakva, huhh, csak hátra ne nézzen az ember útközbe.
azért azt is nézd, hogy oké, 14 tonna, de a platóra hogy fér föl. ezek jórészt 18-20 m3-es platók, kivéve ez, meg a vilton, meg talán a flieglnek van nagy köbös 3 oldalra billentőse.
Kissebb, 110-140 lovas traktorok után nézegetek teknős tandem kocsit. Mindenképpen ilyen kell, mert ezzel boldogul jól hegyen völgyön sárba fagyba a kistraktor, illetve néha földet követ akármit is kell pakolni rá, a teknős mivolta ilyenkor előnyös.
Nyilván nem a piacvezető márkákat nézem, nem nagy munkára kell, EB kocsit kiváltani, amiből van három, egyet eladnék közülük.
Palazoglu cargo black-et néztem első körben, illetve a Cynkomet T-671 vagy melyik, teknős tandemet. Ez utóbbi 14,5t nettó terhelhetőségű, amaz meg 15.
Hangsúlyozom, ilyen kissebb kategóriás kell, nem a 936 húzná 55-el, kis gép után, hogy ügyes legyen a nehéz körülményekben is, és ne 7 tonnájával hordjuk a szemet. (már ha lesz mit hordani most ősszel egyáltalán...)
Azért kérdeztem ezeket az IGJ-ket is múltkor.
Véleményt ötletet ha tud valaki, ossza meg kérem.
Válasz baryll #2781. hozzászólásáraMegosztom, lehet hogy másnak is segítség lesz egyszer. A stetzl dk-11 pótkocsiknak az alvázszáma elől, a forgózsámoly fölött, a kocsi jobb oldalán van beütve az alvázba. (Be kell nézni a felépítmény alá, mert direktbe elölről nem látszik a szám a kitakarás miatt.)
(42-vel kezdődik a számsor és úgy el is van dugva, mint abban az ominózus regényben a gyorsforgalmi úthálózat tervei.)
Moderálási elveink miatt törölve: 2022-07-08 07:40:47
Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy a stetzl dk11 pótkocsikon hol található az alvázszám?
Válasz szanberg #2778. hozzászólásáraaszontad letiltottad, kizártad, föjelentetted, leütetted.
namost akkor mégis egy tálbu esztek?
Válasz szanberg #2778. hozzászólásáraSzerény ember
Válasz envagyok2 #2777. hozzászólásáraHá mer ott feszt esik,fullos minden.
Írta is bordás,hogy mindenki lesz*phatja,minden fullos minden rekord, minden gépe új minden fasza ott a Dunántúlon...
Nekünk csak ócskavasra jut itt északkeleten azért nézzük ezeket az óccsobb cuccokat.
Válasz szanberg #2776. hozzászólásáragecc, velem meg megvetetted a 19 milliósat...
Ezt a kocsit ismeri valaki? Képről még nem is mutat rosszul, kíváncsi lennék milyen valójában.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/potkocsi-utanfuto/igj-agromax-ta-160-potkocsi/h_7145224?ref=86dad493
Válasz VMisi #2774. hozzászólásáraKaptam végülis ismerős által ilyen papírgyári filcet vagy mit, jó erős, szerintem az lesz. A nedvességet átengedi, nem szigeteli le a sarkot, ki tud száradni.
Csak annyira kerestem a gumit, hogy ez eszembe se jutott, a google neg csak a sportszereket dobálta találatnak
Válasz Gumóka #2773. hozzászólásáraAkkor rossz, lyukas tűzoltó tömlő egy kis laposvassal végig lefogatva örökös. Esetleg tennék még valami olcsó tömítő pasztát, hogy ne menjen be a víz.
Válasz VMisi #2772. hozzászólásáraA platóhoz kéne fogatni, mert csak a hátulja görbe, elől jó.
A kettő közé volt papámnál régen szivacscsík ragasztva, azt készen lehetett kapni, csak nem volt valami tartós.
Válasz Gumóka #2763. hozzászólásáraDe a két oldal közé akarod rakni mint a purfixot vagy felfogatni az egyik oldalhoz és mint egy odarakott zsák úgy tömítsen? Ilyesmire láttam már elvágott tűzoltó tömlőt amit odaszegecseltek, vagy csavaroztak. Ennek az a hátránya, hogy alatta nem szárad ki és rohadni fog.
Válasz Gumóka #2761. hozzászólásárahttps://www.moltech.hu/szallitoszalagok-90/gumi-hevederek-166
Innen rendeltem pár éve, méretre
Válasz Gumóka #2761. hozzászólásáraLehet kapni egy vásznas gumi szallagot Orosházán az agrár plázában ,10méter tizenpárezer forint.
Válasz mtz1221 #2766. hozzászólásáraNem vagyok én csilliárdos, drága a vas, de van 12-es betonvasam maradék, megnézem az hogy áll.
Válasz Agronomus #2767. hozzászólásáraEz egy mbp kocsi, a lakatos akkora toppon volt, hogy az összes magasítót beletűzősre csinálta körbe,+ a magasítót sarkonként 4 gyári kapocs fogja össze a homlok és hátfallal, tehát lenyitni még lelehet(ne), felcsukni meg daruval kb.
Tehát magasítóval csak suberen lehet engedni, abból is egy van középen...
Most szabom át az egészet, hogy a teteje lengő legyen.
Csak aztán én viszek fát, bálát, szemet, ibc-t műtrágyát, meg mindent is, aztán valami olyan kéne, ami nem nagy akadály a különböző áruknál.
De egyébként ez a köracélos megoldás jó lehet, köszi
Válasz Gumóka #2765. hozzászólásáraAz oldal aljánál én oda nyomtam csukott állapotban egy köracélt végig,aztán végig pontoztam CO-val.....függőlegesen is működhet,bár nekem ott egy vékony szivacs csík van oda ragasztva.....mondjuk én magam csináltam a felépítményt,és ~ milliméter pontos minden
Válasz Gumóka #2765. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=laposvas+20x2&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiK8dTB2bT4AhUVh_0HHWI-CHgQ_AUoAXoECAEQAw
Válasz mtz1221 #2764. hozzászólásáraValami tartós kéne, amit felteszek, aztán elrohad körülötte a pótkocsi
Válasz Gumóka #2763. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=AJT%C3%93+SZEG%C5%90L%C3%89C&rlz=1C1GCEA_enRS933RS933&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjTx9GPz7T4AhUki_0HHUwLD3kQ_AUoAXoECAEQAw&biw=931&bih=433&dpr=2.06 + https://www.google.com/search?q=kapup%C3%A1nt+csavar&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjOuP6mz7T4AhVEiv0HHecmDoIQ_AUoAXoECAEQAw&biw=931&bih=433&dpr=2.06 Vagy purhab. Annál az egyik oldalt le sixszallagozod hogy bírjon nyitódni.
Válasz VMisi #2762. hozzászólásáraHátul befér az ujjam. Kicsit meg van vetemedve a plató vége, meg a lakatos se volt toppon aki újraoldalazta...
Válasz Gumóka #2761. hozzászólásáraMekkora a rés? Simán purfixet szoktam vagy esetleg vágok szivacsot és odaragasztom fbs féle ragasztóval.
A gumit hogy teszed oda?
Pótkocsi oldalfalak tömítéséhez hol lehet gumit kapni, vagy mivel érdemes tömíteni, ami tartós is?
Bálázóhevedert nem találok.
Válasz gazda.f #2756. hozzászólásáraDebreceni kpm nél láttam ma egyet,áthordják vizsgáztatni Mezőtúrról.Van már c 18 is belőle.Három oldalra billentős.Jó vastag váz van alatta.Többi része is minőségi anyag.
Válasz agrogal #2757. hozzászólásáranagy orosz pótkocsi valakinek esetleg?
Válasz gazda.f #2756. hozzászólásárajó kocsik , könnyű húzni anyagből van, strapás hw-t másolták, csak gyári bpw kamion tengely, soha szét nem megy, joskin forgózsámoly, mindene erősebb a hw-nél ja és rugalamas nem törik...nem utolsó sorban magyAR
Orosz széleskerekes 6 t teherbirású pótkocsija van valakinek?Lehet ezekhez alkatrészt kapni?
Üdv! Furrier B18 pótkocsi van valakinek? Vélemények?
Szép napot mindenkinek
Érdeklődni szeretnék véletlenül valaki nem - e tud eladó bálaszállító pótkocsit 8-9 méteres hosszúságút, piros rendszámosat az sem baj ha müszaki nélkül van
Válasz dnsv #2751. hozzászólásáraHátrabillentéssel mindegyiket meg lehet nyekkenteni kellő tömeggel. Vagy a plató vagy a váz enged. Mutattak ilyet gyáriban. Meghegesztik, lecsiszolják, festik és gyári állapotban eladó.
Válasz dnsv #2751. hozzászólásáraKonténeresből nem csinálnak hátra billenőset csak gyárira raknak új felépítmény.
Nyugodtan lehet velük tarlon menni ég szar úton. Nem lesz bajuk.
Válasz horvath.agro #2750. hozzászólásáraMent mail.
Válasz horvath.agro #2750. hozzászólásáraNagyrészt mind konténeres kocsik. Csodát nem kell várni tőlük.
Viszont ha nem mész be vele a tarlóra és jó egyenes utak vannak arra, gödrök nélkül akkor viszont örökös darab lesz.
Mezőgazdasági célra én nem vennék ilyet, közútra viszont biztos szuper. Mert arra van kitalálva.
mit gondoltok a dráva transzos illetve a jászsági pótkcsi gyártó kocsijairól?
a 2 és 3 tengelyes hátra billenős érdekelne.
köszi
Válasz später77 #2748. hozzászólásáraKöszi szépen, nem lenne rossz. Kb másfél hónap mire elkészül, majd rakok fel képet természetesen.
Válasz GREVEN #2747. hozzászólásáraMegkaptam, köszönöm. Kopjon ki a platólemez még az idei évben!
Válasz später77 #2746. hozzászólásáraMent mail.
GREVEN-t várják a hangosbemondónál.
Üdv mindenkinek,Metal fach potkocsirol kinek mi a véleménye,egy 14 tonnasat nézegették most.