Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 411.69 Ft USD 399.52 Ft CHF 438.21 Ft GBP 488.76 Ft

Fórum

Milyen pótkocsit vegyek?

Létrehozta: Edem , 2008-07-15 19:26:33

Kedvencekhez Segítség

3294 hozzászólás
#2644 GREVEN
2021-01-06 19:07:14

Válasz balazoooo #2643. hozzászólásáraNézegettem,de most így jobban átgondolva, ezt nem éri föld a TX ütítőcsigája az biztos.

Nincs profilkép
#2643 balazoooo
2021-01-06 18:55:39

Válasz Szabi. #2642. hozzászólásáranem a "nyitó karokra" van rácsavarozva a hátfal?

Nincs profilkép
#2642 Szabi.
2021-01-06 18:54:21

Válasz GREVEN #2640. hozzászólásáraCsavarokkal van fixálva a hátsó része, ez jól látszik.
Egy igazi xopas lehet vele hátra billenteni rakottan..……smile sweatdrop

Nincs profilkép
#2641 balazoooo
2021-01-06 18:44:56

Válasz GREVEN #2640. hozzászólásáraaz nem lehet,hogy nem zsanéros hanem karos ott oldalt középen fent van a "csuklópont"

#2640 GREVEN
2021-01-06 18:32:48

Válasz Szabi. #2638. hozzászólásáraNem sok zsanér látszik a hátsó részén. Én is hátra fele gondoltam,de a nyitás módja nem nagyon látszik rajta.

Akkor jöjjenek a tapasztalatok most már.

Nincs profilkép
#2639 Bobo77
2021-01-06 18:11:54

Válasz GREVEN #2636. hozzászólásáraMivel jobb oldal fix a képek szerint

#2636 GREVEN
2021-01-06 18:03:52

Ez a kocsi hogy billent két irányba? A bal oldal az oké, de melyik a másik irány?

Valakinek van tapasztalata ehhez hasonló kocsi vontatásáról?


https://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=328018

Nincs profilkép
#2635 Sk Laci
2020-11-21 12:13:14

Válasz szanberg #2632. hozzászólásáraAkkor a Wielton nálatok 6000 euróval olcsóbb mint nálunk. Ha minálunk is annyi lenne, lehet jobban felkeltené az ember figyelmét.
Prónart csak futtában nézte. Defektet voltam javítatni, még vártam a Pronaros eladó elhívott megnézni pár raktáron levő pótkocsit, jobban elmenjen a várakozási idő. Pneuszerviz is az övéké.

#2634 Nyomasek Bobo
2020-11-21 08:31:12

Válasz agrogal #2633. hozzászólásáraA Sistas-al elég sokan gyártatnak alkatrészt.

Nincs profilkép
#2633 agrogal
2020-11-21 07:46:58

Válasz Sk Laci #2624. hozzászólásáraTörök gépembe van minőségi acél,a 4 lengyel gépem mind biliből van.Igaz hogy nem csúcs márkák

#2632 szanberg
2020-11-21 06:49:20

Válasz Sk Laci #2631. hozzászólásáraAz korrekt!
Van ugyanez a wieltonnak csak 24 tonnás, 18 nettóval, azt 26000-ért hirdette akcióval korábban szóval helyközel hasonló árakon dolgoznak, hasonló minőségek mellett.

Nincs profilkép
#2631 Sk Laci
2020-11-20 18:33:08

Válasz szanberg #2628. hozzászólásáraMult héten beszéltem a helyi Pronar képviselővel. Tandem pótkocsi /papíron 14 tonnával terhelhető, 21 tonnás ösztömeg országuton, de van aki 18 tonnát is rárak/, ponyvával, pódiummal, hidraulikus hátsó fal nyitással, kormányzott hátsó futómüvel, széles balongumikkal 25 000 euró. Ez az ár, csak olyan szó közbeni rákérdezés volt, de meglehet, lehetne valamit faragni lefelé.

#2630 szanberg
2020-11-19 20:14:12

Válasz bandigh #2629. hozzászólásáraIgen.
metalfach tandemekkel 120-140 mázsák között tudnak vinni terménytől fajsúlytól függően, azt a 100-110-120-as kisebb gépekkel húzzák, meg még egyenes hidas MTZ-vel is akár, bár itt már ezt sem nagyon kell televágni.

A kis M5-ös 110-es kubu után az EB8 kocsi 70 mázsával még nem lökdös, járt minap nálunk egy kis egyszerű de új Fliegl tandem pót, olyan 90q nyers kukorica fért rá, no erre a kis gépre egy ilyen lenne a tuti megoldás, de a 140 lovasra meg egy 14tonnát vinni képes szeker.

#2629 bandigh
2020-11-19 19:55:18

Válasz szanberg #2626. hozzászólásáraCsak arra mondom, hogy talajon vitathatatlan elönye van a tandemeknek, csak tudni kell, hogy meglökdösi a gépet. Szóval ha messzire kell hordani, és ha az út is rossz, akkor fog szentségelni a gépész bőven smile sweatdrop . Ha reptetni akarja, hogy haladjon, akkor kicsit nagyobb gép kell elé, mint amit egy zsàmolyos elé akasztanál, vagy annyi hogy nehézből nem vágod tele agyig

#2628 szanberg
2020-11-19 19:44:02

Válasz Sk Laci #2624. hozzászólásáraNyilván nem a prémium kategória, de nem néz ez ki gyengébbnek mint egy MetalFach mondjuk, és azok is teljesen jól szolgálnak, vagy egy csomó olyan tandem környéken is belőlük

#2627 szanberg
2020-11-19 19:32:06

Válasz später77 #2623. hozzászólásáraUnióban nem engedik a hidraulikus fékrendszereket szóval ha papírozható feltételezem, hogy levegőssel szerelik.
Ezek a kis gumik nekem sem teccenek, fogalmam sincsen mennyire teherbírók, de biztos, hogy radírozna szűk kanyarban, csakúgy mint bármilyen más gumival is.

#2626 szanberg
2020-11-19 19:26:39

Válasz bandigh #2625. hozzászólásáraA nagyobbiknak nem lenne ez gond, de persze, nem kell mindig mindent színig vágni nehéz gabonából.

Mondjuk erre kb 14 tonna nyers kukorica férhet, szóval két kis ürítéssel nem is lenne totál tele és annyit meg szeret húzni akár ez a traktor is, de az 5455 is jól elboldogul ilyen súlyokkal.

Semmi konkrét, csak egy ideje nézegetem, most itt a nehéz körülmények között a tandempót nagy áldás lenne, meg végülis mindig, mind a kicsi mind a nagy gépek után, de talán a kisebbek jobban rá vannak szorulva arra, hogy legyen kapaszkodás segédlet a farát terhelve a nem zsámolyos kocsikkal.

Sok minden kéne, de el kell ebben is kezdeni fejleszteni, hogy a nehezebb időkben is maradjon rugalmasság, ami a munkát illeti.

#2625 bandigh
2020-11-19 19:21:34

Válasz szanberg #2622. hozzászólásáraKubura menne? A nettó 15t szerintem megtáncoltatná a farát a gépnek! A nagy köb nem baj, naprában nem árt, de tengeriből lehet h nem kell búbosra rakni, vagy az elejében egy kis helyet hagyni

Nincs profilkép
#2624 Sk Laci
2020-11-19 19:13:29

Válasz szanberg #2622. hozzászólására4 tonnás önsúly nem épp a masszív pótot jellemzi, ha a hasonló felépitésü Pronar majd 7 tonna.

Nincs profilkép
#2623 später77
2020-11-19 18:35:04

Válasz szanberg #2622. hozzászólásáraLegolcsóbb teknős a piacon?
Milyen hidak vannak alatta? Ez az 500-as diagonál mennyire radíroz szűk fordulókban? Alapból pneumatikus vagy hidraulikus a fékrendszer? Honlapon hidraulikusat írnak.

#2622 szanberg
2020-11-19 18:15:24

Na kinek mi erről a kocsiról a véleménye?

Palazolglu cargo tandem

Nincs profilkép
#2621 venegoor
2020-10-27 21:17:08

Válasz Ezermester #2617. hozzászólásáraNekem egy 120x300-as fék nélküli van Kalyditól, egy elképesztően retek uktán gumit tettek rá, ezen kívül teljesen oké. Ha már megrendelted, erre azért nézz rá

Nincs profilkép
#2620 szatmári82
2020-10-27 20:59:37

Sziasztok!

Régebben olvastam valahol, hogy a 10T össztömegű pótkocsikra szigorúbb szabályozás lesz. Súlyadó + magasabb biztosítás.
Lehet erről tudni valamit vagy egyáltalán lesz e ilyen bevezetve vagy csak fals információ volt?

Vagy nem kell ezen gondolkodni se majd lesz valahogy? :D

Köszönöm a véleményetek előre is! smile flowers

#2619 szanberg
2020-10-14 05:38:24

Látott már valaki ILYEN PÓTKOCSIT élőben?

Nem néz ki rosszul és metál fach tandem árban lenne de attól mintha komolyabbat mutatna ez a Baxi.

#2618 zsozsi51
2020-09-23 12:27:33

Válasz agrogal #2616. hozzászólásáraSzia, meg vagyok, mivel ez már speciel a mi igényünkre van gyártva. Amikor rendeltem, azt gondoltam, hogy telefonon elrendezem. A gyártó mondta, hogy csak személyesen, mert meg kell beszélni néhány dolgot. Aztán egy órán keresztül boncoltuk, hogy is nézzen ki, milyen dolgok legyenek rajta, szóval jó dolog, minden tiszteletem a gyártóé. Azóta a méhek szállítása 2 emberes meló.

#2617 Ezermester
2020-09-22 21:04:09

Válasz zsozsi51 #2615. hozzászólásáraSzia!

Köszi szépen! Most rendeltem Kalyditól egy 130x220cm-s egytengelyes, fék nélküli, laprugós utánfutót. 500 kg-ra lepapírozva. Remélem annyit is tud majd. Az ára miatt Kalydira esett a választásom. Nevemre írva mindennel együtt 297.000 Ft.

A festés majd ha újra kell festeni, akkor kap majd kétkomponensű festéket, az legalább tartós lesz majd. De természetesen ez is fedett helyen lesz majd eltárolva.

Nincs profilkép
#2616 agrogal
2020-09-21 12:02:30

Válasz zsozsi51 #2615. hozzászólásáraA suller al meg vagy elégedve?Támogatásos?A német kész futókhoz képest megéri a gyártatás?

#2615 zsozsi51
2020-09-21 09:55:18

Válasz Ezermester #2613. hozzászólásáraSzia,

Kalydi futó: már a 3. van használatban.
Az első nagyon jó volt annak ellenére, hogy még trabi agyakon futott. 1997 évjárat, (120x200). Festése csak kerítésfestékkel van megoldva, ez a legnagyobb baja. Ez egy kölcsönadás után össze lett törve, meg lett javítva, még ment vagy 2 évet, majd el lett adva egy kőművesnek. (Gondolhatod ott mit kap)
A második ráfutófékes, 2008-as, (120X240). Nagyon tuti, nem lehet megrogyasztani, ez már knott tengely és vonófej, itt is a festés kaka, annak ellenére, hogy fedett helyen van. 800 kg-os, de tizen-x q-val is szokott menni, nem hosszútávon. Azért nem írok pontos súlyt, mert a hatóságot vizesruházni kellene :)
A harmadikat már 2016-os, alko tengely, 400-at vihet, (120x200) de volt már rajta 6q is, ez már csak apró dolgokhoz van használva, itt is a festése a gyenge pontja. Már lehetne javítgatni a felületet itt-ott, ez is garázsban van használaton kívül.

Összeségében megéri a pénzét, mi méhészetben használjuk, Bár a nagy melókra már Suller 2 tengelyes van, az már egyedi igényekre lett gyártva, nem tömeggyártás, mint a Kalydi. Az első még Ladával volt húzva, a második már Vitarával is. Ha súlyt cipelsz, a ráfutófék erősen ajánlott!

Nincs profilkép
#2614 Sk Laci
2020-09-18 17:55:40

Válasz mg_doki #2612. hozzászólásáraÍrtam privátba emailt.

#2613 Ezermester
2020-09-17 20:17:18

Sziasztok!

Igaz, nem nehézpótkocsi, de valaki használ Kalydi féle utánfutót? (2,2x1,3m, 750kg össztömegű után nézek) Tudna mondani bármiféle véleményt? Bírja a strapát?

Előre is köszönöm szépen!

Nincs profilkép
#2612 mg_doki
2020-09-16 21:16:10

Válasz Sk Laci #2561. hozzászólásáraSzia. Átküldhetem privátba, vagy ha adsz telszámot, felhívlak - talán gyorsabb is - nem akarok esetlegesen offtopic lenni.

Nincs profilkép
#2611 mg_doki
2020-09-16 21:15:37

Válasz Sk Laci #2561. hozzászólásáraSzia. Átküldhetem privátba, vagy ha adsz telszámot, felhívlak - talán gyorsabb is - nem akarok esetlegesen offtopic lenni.

Nincs profilkép
#2610 Szabi.
2020-09-16 20:48:11

Válasz VMisi #2609. hozzászólásáraEnnyi, nem kell ezt túl gondolni !!smile oops

Jó pár új pótkocsit szét lehetne verni egy hw-val.
HW bírja a túlsúlyt, sőt !!! Az újak szigorúan csak amit a papír enged.

#2609 VMisi
2020-09-16 20:36:56

Válasz szatmári82 #2605. hozzászólásáraA hw-kal 40 éve hordják a 15-öt is, és legalább addig bírja is még, a másik még lutri.

Nincs profilkép
#2608 szatmári82
2020-09-16 18:14:14

Válasz mtz1221 #2607. hozzászólásáraKöszönöm!

Igazából a 10t-s lenne a tuti, mert a 12t-s már rakoncás meg magas az oldalfal így nem tudom annyira univerzálisan használni. Bőven elég lenne, ha jó lenne ez. Ahogy nézem az alváz 12t-ig ugyanaz. Szóval ha 10t-ra rámegy 120q még akkor se kell félni, hogy kettőbe törik.
Igen meg a húzó hárömszög se túl szép megoldás. Az 5. kerék nekem is feltűnt, de fele sincs egy Oehler pótkocsinak az ára. Az Agrion vetőgép végülis bevállt, ha van olyan jó akkor nem rossz kocsi az se.

#2607 mtz1221
2020-09-16 17:34:46

Válasz szatmári82 #2605. hozzászólásáraFelénk rengeteg van.Olyan törökös,kicsit gumizni kell az oldalakat,meg az 5 kerék gyengének néz ki,habár a 16 tonnás alatt is az van.Tengelyek agyak ADR-ek,azokkal nem lesz gond.

#2606 subikiss
2020-09-16 12:41:12

Válasz mg_doki #2555. hozzászólásáraA 10.10H-nak mennyi az összsúlya?

Nincs profilkép
#2605 szatmári82
2020-09-15 07:31:52

Sziasztok!

Most nézegetem a hirdetéseket és kérdezni szeretném, hogy Palazoglu pótkocsikról mi a vélemény? Egy 12t nettó terhelésű pótkocsi olcsóbb mint egy HW80-11. Mi lehet az árkülönbség oka?

Van ilyen márkájú pótkocsi valakinek vagy az ismerősi körében?

Köszönöm előre is válaszotok!

Üdv

Nincs profilkép
#2604 Bálint1989
2020-09-03 20:08:01

Válasz Sz.Gyula #2603. hozzászólásáraHali
A tartó az teljesen jó a ponyva az nem gyári minőség, ezért tudják olcsóbban adni mert ők itt Magyarországon rakják fel a kocsikra. De remélem nem sokat kell ponyvázni

#2603 Sz.Gyula
2020-09-03 17:22:39

Válasz Bálint1989 #2424. hozzászólásáraHali Bálint

Meg vagy elégedve a pótkocsi ponyvájával és a tartoval.

Nincs profilkép
#2602 HGabi
2020-08-31 07:35:14

Köszi a segítséget.

Esetleg van még valami amit érdemes át nézni a pótkocsin?
A fékek világítás elméletileg jók(traileren hoztam haza)
múlt héten volt műszakin.

Nincs profilkép
#2600 zoli_55965
2020-08-30 19:38:55

engem érdekelne a pótkocsi nem vagyok kereskedő saját részre redberaknám


Kérnék egy telószámot


#2599 vasgabor81
2020-08-30 19:34:49

Válasz HGabi #2595. hozzászólásáraSzerintem nyugodtan szed szét zégergyürű ki, fordítsd fejtetöre és fa segítségével ütögetni és lassan a kupak az alján jön ki, csak vigyáz mert a vastag munkahenger belsejében is van egy zégergyürű ami a vékony szárát nem engedi tovább ha barom mogyára ütögetyük akkor kicsit meggörbülhet a zégergyürű. Ha az alján nem jön ki a kupak nyugodtan hegesz rá valami segéd anyagot hogy tud veszegetni, amúgy a kupában van egy o gyürü csak az fogja, nézd meg hogy a kupak fölötti részt hogy nincs felverödvel atol is nehezen tud kijöni.

#2598 vasgabor81
2020-08-30 19:07:32

Válasz HGabi #2597. hozzászólásáraHelló, Nálunk a városban két hejen is lehet kapni mind a két típushoz. Jó párat már felujítotam, többnyire jók lettek ha mélyen hosszanti borozdák vannak benne akkor ott valoszinü hogy az új sem fogja szivárgás mentesen lezárni. Amúgy interneten is lehet rendelni ott is ki van írva hogy régi vagy új típusú munkahenger.

Nincs profilkép
#2597 HGabi
2020-08-30 16:47:16

Válasz Büresz #2596. hozzászólásárahol vetted a felújítókészletet?
csak azért mert már ott tartunk, amennyi bolt annyiféle minőség.

#2596 Büresz
2020-08-30 15:08:00

Válasz HGabi #2595. hozzászólásáraÉn négyet újítottam fel, mind jó lett.

Nincs profilkép
#2595 HGabi
2020-08-30 14:43:25

Válasz vasgabor81 #2594. hozzászólásáraköszi, akkor nekem az újabb fajta van rajta.

Érdemes megvenni hozzá a javítókészletet vagy vigyem inkább hidraulikáshoz?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Rekordhozam a kukoricában? Ezekre figyel egy amerikai gazda
Rekordhozam a kukoricában? Ezekre figyel egy amerikai gazda
No-till technológiával is kiemelkedő terméseredményeket ér el.
Hirdetés
ADÓ 1% – Minden egyes búzaszem számít!
ADÓ 1% – Minden egyes búzaszem számít!
Csatlakozzon ön is a Kárpát-medencei összefogáshoz!
Solis 26 (9+9) Irányváltós traktor
Solis 26 (9+9) Irányváltós traktor

4.350.000 Ft

Bomag BW 174 AD
Bomag BW 174 AD

16.900 EUR

Uniforest 55 H csörlő
Uniforest 55 H csörlő

1.870.000 Ft

SOLIS 26 traktor
SOLIS 26 traktor

3.750.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]