Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Feco. #2003. hozzászólásáraBármely teknős tandemből mit ajánlanál? Nézegettük a Fliegl TMK-t, abból a 261-es 2 m-es oldalfallal megfelelő lenne (kb 27 m3). Ebben a méretben ez jó választás lehet, vagy más irányba keresgéljünk? Alapvetően gabonát hordani kellene, de bevetnénk némi földhordásra, illetve tuskót (ültetvény felszámolásból) is kellene depózni vele. A letolós ilyenre is jó, vagy az a homokot nem szereti? 550-es gumi elég, vagy még nagyobb illik egy ilyen alá?
Válasz szantofold22 #2019. hozzászólásáraÉn speciel csak gabonát hordok vele,arra tökéletes.Másra nem használom,arra van hw.
Télen nem fagy be a rendszer arra van a szárítószűrő,vagy az ifán a denszesz adagoló,azt használni kell.Ha semmit nem használsz lefagy bármi.
Válasz szantofold22 #2018. hozzászólásáraValamint a szintező is egy tréfás dolog ha elromlik és felemeli magát az égbe.Egy Wabco igencsak van egyik másikra vagy 100 ezer ft.Mem beszélve a sok kis szelep vékony cső ami egy téli használatnák képes befagyni.Szerintem minel egyszerűbb annál jobb ez...
Volt aki használt nagy gigant 3 tengelyest.Gondolt egyet az elektronikus kormányzása és menet közben alá fordult.Azonnal bevágta a gödörbe a 7000 res nagy John deeret tele buzával ami természetesen a nádban landolt.Még aznap eltakarították azokat a demós kocsikat és húznak zsámolyost és kész.
Nézegetem ezeket a pótkocsikat amik "fel vannak töltve"Egyet nem értek.Miért kell a fél oldat akkora egybe nagyba csinálni lengőre.Egész évben csak szemet hord és kész?
Én úgy gondolom a német 8 asoktól nem igen gyártottak még jobbat 40-évesek és a zöme még csak most éri fénykorát egy 150 es oldallal.De nem is ez s lényeg.Szóval én hordok velük szemet ,szénát,sódert , trágyát .,De ha kell akár raklapos árut vagy bútort ha pakolás van.Most ha egy hatalmas oldal van akkor azt feszt le kell szedni és oldal nélkul megy vele?Vagy ugy van ahogy de akkor meg minek a pót?Eleve kizáró ok nálam egy akkora oldal valamint a rakonca egy darabos áru csemege tengeri trágya középen beakad és viszi a platót.Ahoz hogy jó legyen oda "X" kell vagy félüres van 2 kis pikli egy nagyba.Ebbe mi a fene a jó?Szénát vagy épp konyhabutort fel se lehet rá rakni 2nagy oldalt leszedni feszt? Vagy mi van ha bemész a tüzépre kell 2 köb sóder meg 5mázsa cement.Azzal felmászik és beledobja? Erőssen lekorlátozza a használatát egy pótkocsinak az ilyen oldal.Azt sem értem aki mondjuk lehajthatóst csinál de úgy hogy 1 méter is van a derék.Hogy fog azzal billenteni??Beleakad a földbe?Ezek számonra érthetetlen dolgok.
Válasz lac* #2014. hozzászólásáraMa úgyis karbantartás van, lemértem.
Elnéztem a dolgokat, a gyári oldalméretből indultam ki, az 80_as,nekem meg 120_as az oldalfalam, és arra jön még a magasító.[kep1]
Válasz lac* #2014. hozzászólásáraMa úgyis karbantartás van, lemértem.
Elnéztem a dolgokat, a gyári oldalméretből indultam ki, az 80_as,nekem meg 120_as az oldalfalam, és arra jön még a magasító.
Bandinak jár a pont, jól figyelt
Válasz bandigh #2007. hozzászólásáraNekem a fa oldallal alapban 11.32m3 volt a kocsi. Kigyúrva volt rajta 106q búza...
Szóval a pupja +5cm átlag +magasság, és az oldala átlag 10centit púposodott ezek szerint, ha a 84kg hektósúlyból indulunk ki...
Válasz .Feco. #2003. hozzászólásáraSzerinted az adblue sem való a mezőgazdaságba,kicsit túlértékeled az ágazatot.
A térfogat alap oldalakkal 5.10*2.5*0.8,tehát 10.2m3,én tettem rá még 0.4 magasítást,így 15.3 m3 a térfogat.Ez lehet neked kicsi,nekem nem.Gondolom szerinted a légrugó sem való ide,szerintem meg igen.Persze megcsináltam a csatlakozót,de nem ismered valószínűleg az EBS-D blokkolásgátlót rendszert,oda nem kell semmijen jel a traktorról meg sehonnan.Nálam azért nem megy,mert elszámoltam az inverter teljesítményét,ami a 12v-ból 24 voltot csinál,és nem bírja árammal az abs-t.Persze ésszel kell kezelni a légrugónyomást,ezért tettem a traktorba nyomásmérőt,így látom a raksúlyt is,és tudom mennyit terhelek a gépre .
Kamiongumiból is van 100-féle szélesség,de nekem 425ös van,nem megyek be szántóföldre csak ha kell. Ha cserélnem kell szélesebbet veszek majd.
Én bizony azért vettem tandemet,hogy ne kelljen szenvednem a tolatással állandóan
1000ha ra persze lehet venni 20 millás pótókat,de ez azthiszem nem volt 3 mill.
Válasz szanberg #2001. hozzászólásáraÉn még nem láttam kamionpótról gumit lefordulni,se nyergesről se semmiről se.Pedig ezek radíroznak ám.
Amúgy ezt 8-ra kell fújni.
Papíron 18t-ás.
Amit nézegetsz pótot,azt le fogjátok pikk-pakk amortizálni,ezek már nem olyanok mint a kinyírhatatlan eb-ék.
Válasz lac* #1999. hozzászólásáraTényleg nem kötözködni akarunk de a kamion potkocsik szerintem nem valók a mezogazdasagba.... kezdjük a terfogattal... mennyi alapabol? 12? 16 m3? Persze magassitani lehet az égig de akkor sem lesz sokkal több, mert rövid a plató, cserébe viszont drasztikusan romlik a stabilitás... Egy kisebb ASW vagy bármely teknős tandem úgy indul hogy 25 m3 és akkor azok meg a kicsik magasíto nélkül... különösebb nehézség nélkül fel szökik 35-40 m3-ig és akkor naprabol vagy silobol is rendes mennyiseg van rajta...
Elhisszük hogy neked tetszik a közepén alátámasztott plató de akkor sem jó... a tandem pótkocsit nem azert vesszük mert nem tudunk tolatni a forgozsamolyossal hanem hogy komoly súlyt tegyen a gép hátuljára! Mind hegyen mind sárban ez a kulcsa annak hogy a traktor komolyat fogjon előtte, ne pedig a pótkocsi lökdösse a traktor maga előtt. Azt is elhiszem, hogy a tiedet megbarkacsoltatok, hogy akkor is felemelje az első tengelyt amikor az már nem tenné (eleve hogy kap vezerlest? Van a tramini EBS csatlakozód?) de akkor meg az egész kocsi rakott súlya egyetlen tengelyre kerül, hat azt réti talajon kukorica aratáskor biztosan nem erőltetném... eleve ott kezdődik hogy kamion gumit nem is engednek a szantofoldre, mert olyan nyomot vág hogy két év múlva is érezni a hatását, míg ezek az alacsony nyomású abroncsok úgy képesek elmenni elő növényekben is (pl lucerna) hogy két óra múlva nem találod meg hogy hol mentél el! És akkor jönnek a nyalánkságok amikre egy kamion kocsin sosem lesz szükség míg ha elereszted magad a rendelesnel akkor kérheted egy MG-i potkocsira, mint levegő nyomás szabályzás a kabinból, eltolható tengelycsoport, kormányzott tengelyek, rugozott hidak, atb... és azzal nem azt mondom hogy akinek nem asw-je van az ássa el magát szégyenében hanem azt hogy nagyon sokan választanak kamion kocsikat (és itt nem elsősorban a tanterme hanem a forgozsamolyosra is gondolok) ami nyilván előrelépés a hw meg mbp-k után de azok világ életükben országúti kocsik lesznek és amint romlanak a körülmények azonnal baj van velük...
Válasz bandigh #2000. hozzászólásáraDombokat nem tudom,felénk szerencsére nincs.Rakottan is le lehet akasztani simán,kurblis lába van.Nemtudom kell-e az alsó bekötés,már minden traktoron vonólétra van,oda bárhová lehet golyós rendszert tenni ha valakinek az az igénye.Vonófejet nem szoktam feszegetni,ha nem megy alulról egy dornival megütöm a csapot felfelé,eddig nem volt ezzel gondom még.
A gép farára bármikor terhelhetek a traktorból gombnyomásra,annyit amennyit akarok.
Válasz lac* #1999. hozzászólásáraÉn arra írtam amiről szó volt, hogy ugye egymás mellett van a két tengely, és majdnem középen, csak egy kicsivel van hátrébb. A tiéden távol van a két tengely, szerintem rakottan is le tudnád akasztani, azért is kérdeztem h hogy fordul el, ha nem talajkormányzott mondjuk a hátulja. Az említett pótkocsi nem mondom h megemeli a traktort, de pl dombra felfelé tuti nem tesz a gép farára számottevő súlyt, és a hegyiembereknél ez fontos lenne, egy kis önsúlyú traktornál. Plussz nem árt ha alsó bekötésű a rúdja, h tudja kampóról húzni vagy golyóról, ne a vonófejet kelljen szétfeszgetni
Válasz bandigh #1998. hozzászólásáraA hátulját nem emeli meg sehogyan,értsd már meg ez kamion pót,nem 40 km/ó-ra tervezve,hanem 90-re.Légrugóval ahogy kell.Van egy kis külömbség az agrohoz képest.
A fékről már ne is beszéljünk,alapból abs van,mondjuk azt nem használom,de az elektronikus fékeerőszabályzót ,és az elektronikus szintezést igen,ez egy álom az eddigiekhez képest.Levegővel nyílik -zár a hátulja,oldala,nem kell kiszállni a traktorból,csak akkor amikor csukom a kaput
Ezen találj fogást
Válasz lac* #1997. hozzászólásáraHa véletlen rosszúl van rakva a kocsi, a hátuljában van a súly, vagy ha éppenséggel nincs is, de egy dombra próbálsz följutni megrakva, akkor szerintem akár még el is könnyítheti a gép farát, attól még egy forgózsámolyos is jobb ilyen téren.
Válasz .Feco. #1993. hozzászólásáraKicsinek nem mondanám,annyit terhelsz a trakira amennyit akarsz(gyárilag a pót elektronikája nem engedi a hidat azthiszem 20%-nál jobban túlterhelni) rövid ideig.A sajátommal még az elakadás közelébe sem jutottam.
Ha meg nem kell,pl országúton, miért terhelnéd a traktor hátulját?
Kicsit félre ment a téma, ha komoly nagy ké e akkor tudom melyiket venném, itt most arról van szó hogy a meglévő Régi holmikat eladva össze guberálok egy jó kis pótkocsit. Amiket írtam azok kijöhetnek az árból és nem rosszak.
Kis közepes traktor után kell, nem vezérnek.
Válasz bandigh #1980. hozzászólásáraNézegettem, az Mf T755 lenne jobb, széles gumis 18 tonnás az nettó 14-et vihet.
Persze ennek az árát már nem tudom.
Válasz mtz1221 #1984. hozzászólásáraEgy spani racsnit feláldoztam gondolkodás nélkül.
220 kiló vagyok.
Szerintem ez a verzió a legkényelmesebb, és legbiztonságosabb
Válasz csoppika #1969. hozzászólásáraVagy nem olyan röviddel született mint te,mármint a lábra gondolok.Pisti,párszor kell egy évben kiakasztanom mikor bizonyos helyeken le kell az oldalt nyitni megrakott csövessel.
Válasz bandigh #1980. hozzászólásáraEmelhető az első tengely, van indulássegítő funkció, országúton forduláskor megnyomok egy gombot, csökkenti az első tengely légrugó nyomását, ezáltal 1~1,5t -át levesz az elsőhídról ez ráterhelődik a traktorra.
Enélkül sz@pás lenne.
Ezt sokan nem tudják, emiatt is adták el ezeket a pótokat.
Válasz 4755 #1981. hozzászólásáraItt az egyik gazdának volt talan 8-10 tonnas... Valamiért forgózsámoly csere lett esedékes. Hozatott rá...n jó... lesegetik a katalógusokat, kiszerelik a régit... a 4v5 tonnasé volt alatta...olyat is kapott mert az erősebb nem passzolt ..
3322 hozzászólás
Válasz .Feco. #2003. hozzászólásáraBármely teknős tandemből mit ajánlanál? Nézegettük a Fliegl TMK-t, abból a 261-es 2 m-es oldalfallal megfelelő lenne (kb 27 m3). Ebben a méretben ez jó választás lehet, vagy más irányba keresgéljünk? Alapvetően gabonát hordani kellene, de bevetnénk némi földhordásra, illetve tuskót (ültetvény felszámolásból) is kellene depózni vele. A letolós ilyenre is jó, vagy az a homokot nem szereti? 550-es gumi elég, vagy még nagyobb illik egy ilyen alá?
Válasz lac* #2020. hozzászólásáraÉrtem.
Válasz szantofold22 #2019. hozzászólásáraÉn speciel csak gabonát hordok vele,arra tökéletes.Másra nem használom,arra van hw.
Télen nem fagy be a rendszer arra van a szárítószűrő,vagy az ifán a denszesz adagoló,azt használni kell.Ha semmit nem használsz lefagy bármi.
Válasz szantofold22 #2018. hozzászólásáraValamint a szintező is egy tréfás dolog ha elromlik és felemeli magát az égbe.Egy Wabco igencsak van egyik másikra vagy 100 ezer ft.Mem beszélve a sok kis szelep vékony cső ami egy téli használatnák képes befagyni.Szerintem minel egyszerűbb annál jobb ez...
Volt aki használt nagy gigant 3 tengelyest.Gondolt egyet az elektronikus kormányzása és menet közben alá fordult.Azonnal bevágta a gödörbe a 7000 res nagy John deeret tele buzával ami természetesen a nádban landolt.Még aznap eltakarították azokat a demós kocsikat és húznak zsámolyost és kész.
Nézegetem ezeket a pótkocsikat amik "fel vannak töltve"Egyet nem értek.Miért kell a fél oldat akkora egybe nagyba csinálni lengőre.Egész évben csak szemet hord és kész?
Én úgy gondolom a német 8 asoktól nem igen gyártottak még jobbat 40-évesek és a zöme még csak most éri fénykorát egy 150 es oldallal.De nem is ez s lényeg.Szóval én hordok velük szemet ,szénát,sódert , trágyát .,De ha kell akár raklapos árut vagy bútort ha pakolás van.Most ha egy hatalmas oldal van akkor azt feszt le kell szedni és oldal nélkul megy vele?Vagy ugy van ahogy de akkor meg minek a pót?Eleve kizáró ok nálam egy akkora oldal valamint a rakonca egy darabos áru csemege tengeri trágya középen beakad és viszi a platót.Ahoz hogy jó legyen oda "X" kell vagy félüres van 2 kis pikli egy nagyba.Ebbe mi a fene a jó?Szénát vagy épp konyhabutort fel se lehet rá rakni 2nagy oldalt leszedni feszt? Vagy mi van ha bemész a tüzépre kell 2 köb sóder meg 5mázsa cement.Azzal felmászik és beledobja? Erőssen lekorlátozza a használatát egy pótkocsinak az ilyen oldal.Azt sem értem aki mondjuk lehajthatóst csinál de úgy hogy 1 méter is van a derék.Hogy fog azzal billenteni??Beleakad a földbe?Ezek számonra érthetetlen dolgok.
Válasz lac* #2015. hozzászólására
Válasz lac* #2014. hozzászólásáraMa úgyis karbantartás van, lemértem.
Elnéztem a dolgokat, a gyári oldalméretből indultam ki, az 80_as,nekem meg 120_as az oldalfalam, és arra jön még a magasító.[kep1]
Válasz lac* #2014. hozzászólásáraMa úgyis karbantartás van, lemértem.
Elnéztem a dolgokat, a gyári oldalméretből indultam ki, az 80_as,nekem meg 120_as az oldalfalam, és arra jön még a magasító.
Bandinak jár a pont, jól figyelt
Válasz bandigh #2007. hozzászólásáraEz az elmélet, a gyakorlat meg más
Válasz bandigh #2011. hozzászólásáraA szokasos össztömeg meglesz, mert 4.5q nehezebbek kb az oldalak...
Válasz bandigh #2011. hozzászólásáraJavítóból 102-106ráment akkor...
Válasz csoppika #2009. hozzászólásáraInkább 75 kilóval számolj szerintem
Válasz csoppika #2009. hozzászólásáraAkkor most a sicher stabiler oldalakkal kb. 92-94mázsa lesz... Majd a patika mérleg megmutatja
Válasz bandigh #2007. hozzászólásáraNekem a fa oldallal alapban 11.32m3 volt a kocsi. Kigyúrva volt rajta 106q búza...
Szóval a pupja +5cm átlag +magasság, és az oldala átlag 10centit púposodott ezek szerint, ha a 84kg hektósúlyból indulunk ki...
Válasz bandigh #2007. hozzászólásáraÉs ha hasas??? Az ugyanolyan kerületű henger térfogata nagyobb, mint a téglalapé
Válasz lac* #2006. hozzászólásáraA számokkal lehet valami, mert 15,3 köbbe nem tudsz berakni 16 tonnát. Ahhoz 160 as oldal kéne.
Válasz .Feco. #2003. hozzászólásáraSzerinted az adblue sem való a mezőgazdaságba,kicsit túlértékeled az ágazatot.
A térfogat alap oldalakkal 5.10*2.5*0.8,tehát 10.2m3,én tettem rá még 0.4 magasítást,így 15.3 m3 a térfogat.Ez lehet neked kicsi,nekem nem.Gondolom szerinted a légrugó sem való ide,szerintem meg igen.Persze megcsináltam a csatlakozót,de nem ismered valószínűleg az EBS-D blokkolásgátlót rendszert,oda nem kell semmijen jel a traktorról meg sehonnan.Nálam azért nem megy,mert elszámoltam az inverter teljesítményét,ami a 12v-ból 24 voltot csinál,és nem bírja árammal az abs-t.Persze ésszel kell kezelni a légrugónyomást,ezért tettem a traktorba nyomásmérőt,így látom a raksúlyt is,és tudom mennyit terhelek a gépre .
Kamiongumiból is van 100-féle szélesség,de nekem 425ös van,nem megyek be szántóföldre csak ha kell. Ha cserélnem kell szélesebbet veszek majd.
Én bizony azért vettem tandemet,hogy ne kelljen szenvednem a tolatással állandóan
1000ha ra persze lehet venni 20 millás pótókat,de ez azthiszem nem volt 3 mill.
Válasz szanberg #2001. hozzászólásáraÉn még nem láttam kamionpótról gumit lefordulni,se nyergesről se semmiről se.Pedig ezek radíroznak ám.
Amúgy ezt 8-ra kell fújni.
Papíron 18t-ás.
Amit nézegetsz pótot,azt le fogjátok pikk-pakk amortizálni,ezek már nem olyanok mint a kinyírhatatlan eb-ék.
Válasz .Feco. #2003. hozzászólásáraRugozott hidak igazából rugozott vonorud akart lenni...
Válasz lac* #1999. hozzászólásáraTényleg nem kötözködni akarunk de a kamion potkocsik szerintem nem valók a mezogazdasagba.... kezdjük a terfogattal... mennyi alapabol? 12? 16 m3? Persze magassitani lehet az égig de akkor sem lesz sokkal több, mert rövid a plató, cserébe viszont drasztikusan romlik a stabilitás... Egy kisebb ASW vagy bármely teknős tandem úgy indul hogy 25 m3 és akkor azok meg a kicsik magasíto nélkül... különösebb nehézség nélkül fel szökik 35-40 m3-ig és akkor naprabol vagy silobol is rendes mennyiseg van rajta...
Elhisszük hogy neked tetszik a közepén alátámasztott plató de akkor sem jó... a tandem pótkocsit nem azert vesszük mert nem tudunk tolatni a forgozsamolyossal hanem hogy komoly súlyt tegyen a gép hátuljára! Mind hegyen mind sárban ez a kulcsa annak hogy a traktor komolyat fogjon előtte, ne pedig a pótkocsi lökdösse a traktor maga előtt. Azt is elhiszem, hogy a tiedet megbarkacsoltatok, hogy akkor is felemelje az első tengelyt amikor az már nem tenné (eleve hogy kap vezerlest? Van a tramini EBS csatlakozód?) de akkor meg az egész kocsi rakott súlya egyetlen tengelyre kerül, hat azt réti talajon kukorica aratáskor biztosan nem erőltetném... eleve ott kezdődik hogy kamion gumit nem is engednek a szantofoldre, mert olyan nyomot vág hogy két év múlva is érezni a hatását, míg ezek az alacsony nyomású abroncsok úgy képesek elmenni elő növényekben is (pl lucerna) hogy két óra múlva nem találod meg hogy hol mentél el! És akkor jönnek a nyalánkságok amikre egy kamion kocsin sosem lesz szükség míg ha elereszted magad a rendelesnel akkor kérheted egy MG-i potkocsira, mint levegő nyomás szabályzás a kabinból, eltolható tengelycsoport, kormányzott tengelyek, rugozott hidak, atb... és azzal nem azt mondom hogy akinek nem asw-je van az ássa el magát szégyenében hanem azt hogy nagyon sokan választanak kamion kocsikat (és itt nem elsősorban a tanterme hanem a forgozsamolyosra is gondolok) ami nyilván előrelépés a hw meg mbp-k után de azok világ életükben országúti kocsik lesznek és amint romlanak a körülmények azonnal baj van velük...
Válasz bandigh #2000. hozzászólásáraDombokat nem tudom,felénk szerencsére nincs.Rakottan is le lehet akasztani simán,kurblis lába van.Nemtudom kell-e az alsó bekötés,már minden traktoron vonólétra van,oda bárhová lehet golyós rendszert tenni ha valakinek az az igénye.Vonófejet nem szoktam feszegetni,ha nem megy alulról egy dornival megütöm a csapot felfelé,eddig nem volt ezzel gondom még.
A gép farára bármikor terhelhetek a traktorból gombnyomásra,annyit amennyit akarok.
Válasz lac* #1999. hozzászólásáraDe sarkon forfuláskor 6barral még lefordult a gumi róla.
Hány tonnás papíron ez?
Válasz lac* #1999. hozzászólásáraÉn arra írtam amiről szó volt, hogy ugye egymás mellett van a két tengely, és majdnem középen, csak egy kicsivel van hátrébb. A tiéden távol van a két tengely, szerintem rakottan is le tudnád akasztani, azért is kérdeztem h hogy fordul el, ha nem talajkormányzott mondjuk a hátulja. Az említett pótkocsi nem mondom h megemeli a traktort, de pl dombra felfelé tuti nem tesz a gép farára számottevő súlyt, és a hegyiembereknél ez fontos lenne, egy kis önsúlyú traktornál. Plussz nem árt ha alsó bekötésű a rúdja, h tudja kampóról húzni vagy golyóról, ne a vonófejet kelljen szétfeszgetni
Válasz bandigh #1998. hozzászólásáraA hátulját nem emeli meg sehogyan,értsd már meg ez kamion pót,nem 40 km/ó-ra tervezve,hanem 90-re.Légrugóval ahogy kell.Van egy kis külömbség az agrohoz képest.
A fékről már ne is beszéljünk,alapból abs van,mondjuk azt nem használom,de az elektronikus fékeerőszabályzót ,és az elektronikus szintezést igen,ez egy álom az eddigiekhez képest.Levegővel nyílik -zár a hátulja,oldala,nem kell kiszállni a traktorból,csak akkor amikor csukom a kaput
Ezen találj fogást
Válasz lac* #1997. hozzászólásáraHa véletlen rosszúl van rakva a kocsi, a hátuljában van a súly, vagy ha éppenséggel nincs is, de egy dombra próbálsz följutni megrakva, akkor szerintem akár még el is könnyítheti a gép farát, attól még egy forgózsámolyos is jobb ilyen téren.
Válasz .Feco. #1993. hozzászólásáraKicsinek nem mondanám,annyit terhelsz a trakira amennyit akarsz(gyárilag a pót elektronikája nem engedi a hidat azthiszem 20%-nál jobban túlterhelni) rövid ideig.A sajátommal még az elakadás közelébe sem jutottam.
Ha meg nem kell,pl országúton, miért terhelnéd a traktor hátulját?
Válasz Full Random #1987. hozzászólásáradurva
Kicsit félre ment a téma, ha komoly nagy ké e akkor tudom melyiket venném, itt most arról van szó hogy a meglévő Régi holmikat eladva össze guberálok egy jó kis pótkocsit. Amiket írtam azok kijöhetnek az árból és nem rosszak.
Kis közepes traktor után kell, nem vezérnek.
vegyél egy fliegl asw-t az birja
Válasz lac* #1990. hozzászólásáraAzok kicsik, és közepén van a tengely, pont az előnyét veszti el!
Válasz lac* #1990. hozzászólásáraEgy pirosrendszám azt’ hagy szaladjon
Válasz csoppika #1986. hozzászólásáraTesóm nem találja a rajzot, de rajta van, még megnézi az otthoni gépén. Rajt vagyunk.
Válasz szanberg #1988. hozzászólásáraMiért nem veszel egy használt tandem kamionpótot?
Az fényévekre van ezektől az agrárpótnak nevezett valamitől.
Válasz szanberg #1988. hozzászólásáraMackósabb lehet biztos, a hídjai nemtudom miben másabbak. Könnyebben ráférhet a két ürítés
Válasz bandigh #1980. hozzászólásáraNézegettem, az Mf T755 lenne jobb, széles gumis 18 tonnás az nettó 14-et vihet.
Persze ennek az árát már nem tudom.
Válasz Gatti #1956. hozzászólására60 tonnás hídmérleg nem tudta bemérni, ők mesélték. Amúgy már lölőé a pálya.
Válasz ...:::Pisti:::... #1985. hozzászólásáraAkkor hamar lökj egy fotót az mtz-sbe, hogy melyik az az ülés, ami bírja alattad...
(olyant kell vennem...)
Válasz mtz1221 #1984. hozzászólásáraEgy spani racsnit feláldoztam gondolkodás nélkül.
220 kiló vagyok.
Szerintem ez a verzió a legkényelmesebb, és legbiztonságosabb
Válasz csoppika #1969. hozzászólásáraVagy nem olyan röviddel született mint te,mármint a lábra gondolok.Pisti,párszor kell egy évben kiakasztanom mikor bizonyos helyeken le kell az oldalt nyitni megrakott csövessel.
Válasz bandigh #1980. hozzászólásáraEmelhető az első tengely, van indulássegítő funkció, országúton forduláskor megnyomok egy gombot, csökkenti az első tengely légrugó nyomását, ezáltal 1~1,5t -át levesz az elsőhídról ez ráterhelődik a traktorra.
Enélkül sz@pás lenne.
Ezt sokan nem tudják, emiatt is adták el ezeket a pótokat.
Válasz 4755 #1981. hozzászólásáraItt az egyik gazdának volt talan 8-10 tonnas... Valamiért forgózsámoly csere lett esedékes. Hozatott rá...n jó... lesegetik a katalógusokat, kiszerelik a régit... a 4v5 tonnasé volt alatta...olyat is kapott mert az erősebb nem passzolt ..
Válasz .Ropi #1979. hozzászólásáraPedig azt hittem Tescos áron meglehetne venni
Válasz lac* #1976. hozzászólásáraKanyarodáskor hogy viselkednek a kerekek?
Válasz 4755 #1978. hozzászólásáraEz már pár éves történet, úgy tudom vázcsere volt.
Válasz .Ropi #1974. hozzászólásáraÜdv ennek mi lesz a sorsa?
Válasz .Ropi #1974. hozzászólásáraAnnak kicsit másabb a váza
Válasz bandigh #1973. hozzászólásáraAz lehet, az enyémre 16t megy fel nettoban, az biztos
Válasz bandigh #1973. hozzászólásáraMost kérdeztem az egyik pilótát. A 3 tengelyessel (amit az előbb betettem mérleges képet) 33-34T búzát hordanak.
Válasz szanberg #1952. hozzászólásáraNem bizony hehe
Válasz lac* #1972. hozzászólásáraAz szerintem az 1 mérerrel hosszabb verzió.