Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csferri #1739. hozzászólásáraSzerintem azon kívül gondolta... A billenő segédalváz billentéskor(menet közben a fővázat is) a platót merevíti... De a lent maradó alváznak is kell a segítség...
Válasz csferri #1734. hozzászólásáraKonténeres vázra kell sdgégalváz jobb helyeken ralnak is elég elkérni a forgalmit amelyik 55-60 q alatt van önsúlyba azt nem venném meg.
Honnan lehet látni, hogy eredetileg konténeres volt vagy billenős?
A 3 tengelyesekben is van konténeres?
Ugyanakkora súllyal földúton meg aszfalton a 3 tengelyest nehezebb húzni mint a 2 tengelyest?
Válasz Plútó #1733. hozzászólásáraÉn alólam meg vagy 3 éve hordják ilyenek a cuccot, és soha nem volt rotty, de elhiszem és nem mindegy hogy ki gyártja. Mondjuk múltkor pont azt tárgyalták itt hogy a márkás kocsikra végképp nem lehet túlterhet mert törik mindene.
Válasz csferri #1730. hozzászólására Hát ez az.A 2 pót vásárlása között volt vagy 3 év.Mégis eladta a gyártó ugyanúgy erősítés nélkül.Azt mondta,hogy statikus kiszámolta, ez bírni fogja,mert 3 munkahengeres.Oszt aztán meg mégse.Az első billentésnél(180q kuki)rotty.
Válasz bandigh #1729. hozzászólásáraHát az egyik olyan volt,mégis megrogyott.A megfordítást meg akár hogy is akarjuk,nem mindig lehet elkerülni.Bemegy a kombájn új fogásba,nem ér végig mert hosszú,be kell menni utána akkor is ha azzal már tele a pót.Utána meg nincs idő kivárni,hogy végigérjen.Fordulás és futás haza.Magtárunk is van olyan amelyikbe csak sarkon fordulva lehet megfordulni.A 3 tengelyes a betonon sem szeret sarkon fordulni 200 mázsával.Vagy?
Válasz Plútó #1726. hozzászólásáraKonténeresből oyan kell ami 2 oldalra billent és 3 munkahengeres. Az elég stabil. Aki meg egy 7 méteres kocsit meg akar fordítani 12 méteren rakottan, az nem tudom mit vár. Vegyen 10M ért pótkocsit 4 helyett. Ja bocs, ezt az se bírja.
Válasz csferri #1725. hozzászólásáraHa a nagykocsira kevesebbet teszel azzal mi a baj?
Itt volt olyan aki egy forterrával húzta a 3 tenegelyest 240 mázsával, de utoljára meg nem jutott volna rá vagy 70q. Azt mondja h hazamegy, átakaszt a hw-re azzal viszi be.
Mond mert a nagy kocsira nem lehet 70q-t tenni vagy wtf?
Ja, hát de. Előtte meg 5 évig jó volt a hw 110q-val. Akkor a 70 még nem volt kínos.
Nálunk 2 gazdának is van ilyen konténeres alvázra épített 2 tengelyes pót.Mind a kettőnek megrogyott már a váza billentés közben.Az egyik három oldalra billenős,1 munkahengeres.A másik 2 oldalra billenős 3 munkahengerrel.Nagyon vékony ezeknek az alváza a forgózsámoly fölött.Nem billenősnek van tervezve.Kiegyengetés után megerősítették az alvázat,azóta bírják úgy ahogy.Igaz azóta jobban vigyáznak is rá.Olyat kell csak megvenni,aminek meg van erősítve a váza,mielőtt ráteszik a felépítményt.A 3 tengelyes az nagyon jó közúti szállításnál,úgy megy mintha sinen menne,nem kóvályog a traktor után.Csak akkor problémás,amikor a tarlón meg kell fordítani rakottan,2 vágóasztal szélességben.Főleg ha"nyúlós" a talaj.
Válasz *** HM *** #1722. hozzászólásáraNa jó de b...átok meg az is baj ha nagy a puttony, ha kicsi az is, nem fontos azt teli rakni, jó tudom az a kicsi még rá megy mindig így van az ember. Naprába pont névleges teherrel megy, az megfizethetetlen,, meg úgy általában ha megy 200-at az autótok nem mindenütt úgy mentek,, gondolom.
Válasz Mf-es? #1720. hozzászólásáraMondjuk nincs ilyen pótkocsid szóval nem is terhetett ketté ez nálad, ezért hagyjuk ezt a történetet szerintem...
Igaz a miénk az gyárilag billencs volt de ahogy néztem mellette a konténeres alvázak is hasonló keresztmetszetűek voltak, nem lehetnek azok gyengék.
Nem mondom, hogy ezt kell vele csinálni de 28 tonnával a platón, ollyan stabil a 3 tengelyes kocsi mint a mese, HW kocsi 120mázsánál már sokkal lazább imbolygósabb pedig kamion hidak vannak alatta meg extra gumibakok ésatöbbi...
Gond azzal szokott lenni, hogy 22-24 tonnás ezekből a legnagyobb teherbírású szóval 16-18 tonnát vihetsz velük nettó büntetlenül, ez addig jó amíg 140-es traki van előtte ha meg 250-es akkor megesz a fene, hogy nem rakhatod agyig..... persze búzából kukoricából. Napraforgó jó mert 15-16 tonna a plafon ami rámegy, extrém jó fajsúlynál esetleg több egy picit de valahol akkor is itt van ez és így hivatalos. Tönköly, zab, alakor ilyenek szintúgy.
Igazából nem is tudom mivel lehetne vontatni ettől jelentősen többet, nyilván egy tridemmel de azzal sem sokkal mivel a 3 tengely 24 tonnát vihet maximum és vagy 2 tonnát terhelhet a traki farára át a vonórúd szóval 26 tonna össztömegtől több nem lehetnek ezek sem hivatalosan, tehát kb 20 tonna lehet a nettójuk közben meg rájuk fér 35 akár...
Válasz csferri #1721. hozzászólásáraEz tény.
Kérnek rá magas oldalakat és meg is vágják 27tval.
Pont ahogy a kamion is 40tval jár a faluk között.
Széttörésről majd beszámol aki bevallja..... h. hát elbactam....
Válasz VMisi #1717. hozzászólásáraNem a felépítménnyel van baj,azt jól megcsinálják.Az alváz,kintről behozott konténerszállító,ami az adattábla szerint,szűk 18 tonna össztömeg.Forgalmiba bele írnak 18-20 tonnát,gondolom jó a kapcsolatuk.Ráadásul tesznek rá akkora platót,hogy ráfér 25 tonna,és várhatod,mikor hajlik ketté.
Egy jó 3 tengelyes 24 tonnás,az nem szakad szét.
Válasz Tomszi #1710. hozzászólásáraAz nagy buli lenne, nyomorult Honecker már eggyel is bele akar bújni egy kisebb dombba, kettővel meg aztán repülne mint az olajozott villám.
Válasz *** HM *** #1689. hozzászólásáraSzabály szerint húzhatna 2 pótót a teherautó is, itt, Magyarországon, hivatalosan, betakarítási idényben, asszem kell hozzá vmi külön engedély. Valamelyik Köhém rendeletben van, most nem keresem ki. IFA W50+2db HW8011, kihasználva a raksúlyt.
Válasz szanberg #1705. hozzászólásáraNnnnna, majdnem ez megesett idén. A 130-170 lovasok dolga volt a szemhordás 20 tonna körüli teknősökkel. Aztán amikor szorult a kapca, kiszaladt még a 8345R a 8-10 tonnással.
Szépek voltak ezek így egymás mellett!
Válasz bandigh #1696. hozzászólásáraKuki nincs, a többit meg csak mi rakjuk, bár a hw-t is megbuggyantom. Idén többször volt, hogy én raktam és vittem is.
Válasz VMisi #1692. hozzászólásáraNem!
Sokkal régebben kellett volna már!
Egyszerűen kikíméli a traktorokat, harmad annyi forduló van naponta, két nagy póttal egy kombájn helyben kiszolgálható kényelmesen, az emberek is nyugodtak, nincs állandó rohanás meg tudnak állni reggelizni meg váltani pár szót....
Aztán azt gondoltam csak a nagytraktor. de nem. A 140-es Kubota úgy húzza mint a mese, sosem hittem volna, nem tudom szavakkal leírni de az a lazaság amivel indítja földön a nettó 240 mázsát az hihetetlen kategória, nyilván ha merülős sár van akkor más a helyzet de most nem arról beszélünk. Stabil, nem ineg nem fityeg, nagytrakival húzzuk 50-el mint a szél, jók a fékek, érezni, hogy ezeket nem 40-50km/h-ra tervezték hanem 80-90-re, le a kalappal, rosszat nem tudok mondani.
Nem volt olcsó de hasonló méretű újat többszörös áron kaptam volna és fele annyira lett volna strapabíró és erős mint emez ebben biztos vagyok.
Sokkal régebben kellett volna lépni ez irányba, nem győzöm ismételni magamat.
Válasz *** HM *** #1694. hozzászólásáraAhol van teherkocsis szabad kapacitás, tökéletes. Ennél már csak az a jobb, ahol van szabad kombájn kapacitás is együtt!
Válasz Bárány #1693. hozzászólásáraGyári kerekek, magasító, robotkar, 1-1 db gumibak, szóval gyári állapot kell, vagy a forgalmiba bevezetni a változásokat a kpm-nél, amihez tervezés, ... Hátra nem nyúlhat túl semmi (pl. létra, fellépő), csak felcsukhatós.
Válasz VMisi #1692. hozzászólásáraInkább pronar vagy farmtech ha új. De ár/értékben ezek a csináltpótkocsik mindnek alávernek. Nagy hidak, nagy vázak, meg lehet rakni. Persze két tengelyen azárt ésszel kell. De van aki a 240 mázsát elviszi rajta. Na azt egy gyári 18 tonnással nem hiszem h el kell. A napraforgó miatt kell a nagy köb. Ha meg az megvan akkor úgyis lesz olyan eset, hogy nem te mész ki a kukoricáért. És telerakják. Na azt nehéz kibirni. És nem mind tudja.
Egyébként, hiába mondják h laprugó kell az mg-be. A légrugó sokkal jobb.
Válasz VMisi #1692. hozzászólásáraA kamion pótnál arra figyelj csak, hogy a forgalmiban billenős legyen, amivel baj lehet az az hogy konténeres alvázra tesznek billenő felépítményt miután levizsgáztatták és a következő műszakin meg kibukik, hogy csak konténeres alváz a pót.
3294 hozzászólás
Válasz csoppika #1741. hozzászólásáraJól gondolod.
Válasz csoppika #1738. hozzászólásáraAmit én láttam annál hozzá volt heggesztve az alvázhoz, csak ez az erősìtés volt 10q
Válasz JD 4630 #1737. hozzászólásáraBorul vagy nyekken?
Válasz csferri #1739. hozzászólásáraSzerintem azon kívül gondolta... A billenő segédalváz billentéskor(menet közben a fővázat is) a platót merevíti... De a lent maradó alváznak is kell a segítség...
Válasz VMisi #1735. hozzászólásáraÖnsúlyt nézd meg a vázat.
De ha jót akarsz veszel egy 3 tengelyes schwarzmüllert 70q önsúllyút. Tavaly vettem egyet nagyon masszív és 30 évesen sincs szétszakadva.
Vastsgon van benne anyag 20-25 tonnára rakva használjuk.
Válasz JD 4630 #1736. hozzászólásáraNyilván kell, anélkül hogy lenne billenős?
Válasz JD 4630 #1736. hozzászólásáraAzt valahogy rögzítik is a fővázhoz?
Válasz VMisi #1735. hozzászólásáraVan konténeres.
Nem nehezebb húzni.
Tarlon rakottan viszon éles kamyar felejtős, igazából utsó két ürìtésre érdemes vele irányba állni.
Válasz csferri #1734. hozzászólásáraKonténeres vázra kell sdgégalváz jobb helyeken ralnak is elég elkérni a forgalmit amelyik 55-60 q alatt van önsúlyba azt nem venném meg.
Köszi mindenkinek!
Honnan lehet látni, hogy eredetileg konténeres volt vagy billenős?
A 3 tengelyesekben is van konténeres?
Ugyanakkora súllyal földúton meg aszfalton a 3 tengelyest nehezebb húzni mint a 2 tengelyest?
Válasz Plútó #1733. hozzászólásáraÉn alólam meg vagy 3 éve hordják ilyenek a cuccot, és soha nem volt rotty, de elhiszem és nem mindegy hogy ki gyártja. Mondjuk múltkor pont azt tárgyalták itt hogy a márkás kocsikra végképp nem lehet túlterhet mert törik mindene.
Válasz csferri #1730. hozzászólására Hát ez az.A 2 pót vásárlása között volt vagy 3 év.Mégis eladta a gyártó ugyanúgy erősítés nélkül.Azt mondta,hogy statikus kiszámolta, ez bírni fogja,mert 3 munkahengeres.Oszt aztán meg mégse.Az első billentésnél(180q kuki)rotty.
Válasz bandigh #1729. hozzászólásáraHát az egyik olyan volt,mégis megrogyott.A megfordítást meg akár hogy is akarjuk,nem mindig lehet elkerülni.Bemegy a kombájn új fogásba,nem ér végig mert hosszú,be kell menni utána akkor is ha azzal már tele a pót.Utána meg nincs idő kivárni,hogy végigérjen.Fordulás és futás haza.Magtárunk is van olyan amelyikbe csak sarkon fordulva lehet megfordulni.A 3 tengelyes a betonon sem szeret sarkon fordulni 200 mázsával.Vagy?
Válasz bandigh #1728. hozzászólásáraEzt kérdem én is hogy mi azzal a baj
Válasz Plútó #1726. hozzászólásáraMondjuk normális gyártó eleve úgy csinálja hogy ott alapból rendesen megerősíti.
Válasz Plútó #1726. hozzászólásáraKonténeresből oyan kell ami 2 oldalra billent és 3 munkahengeres. Az elég stabil. Aki meg egy 7 méteres kocsit meg akar fordítani 12 méteren rakottan, az nem tudom mit vár. Vegyen 10M ért pótkocsit 4 helyett. Ja bocs, ezt az se bírja.
Válasz csferri #1725. hozzászólásáraHa a nagykocsira kevesebbet teszel azzal mi a baj?
Itt volt olyan aki egy forterrával húzta a 3 tenegelyest 240 mázsával, de utoljára meg nem jutott volna rá vagy 70q. Azt mondja h hazamegy, átakaszt a hw-re azzal viszi be.
Mond mert a nagy kocsira nem lehet 70q-t tenni vagy wtf?
Ja, hát de. Előtte meg 5 évig jó volt a hw 110q-val. Akkor a 70 még nem volt kínos.
Válasz csferri #1725. hozzászólásárainkább egy cseppet gyorsabban...
Nálunk 2 gazdának is van ilyen konténeres alvázra épített 2 tengelyes pót.Mind a kettőnek megrogyott már a váza billentés közben.Az egyik három oldalra billenős,1 munkahengeres.A másik 2 oldalra billenős 3 munkahengerrel.Nagyon vékony ezeknek az alváza a forgózsámoly fölött.Nem billenősnek van tervezve.Kiegyengetés után megerősítették az alvázat,azóta bírják úgy ahogy.Igaz azóta jobban vigyáznak is rá.Olyat kell csak megvenni,aminek meg van erősítve a váza,mielőtt ráteszik a felépítményt.A 3 tengelyes az nagyon jó közúti szállításnál,úgy megy mintha sinen menne,nem kóvályog a traktor után.Csak akkor problémás,amikor a tarlón meg kell fordítani rakottan,2 vágóasztal szélességben.Főleg ha"nyúlós" a talaj.
Válasz *** HM *** #1722. hozzászólásáraNa jó de b...átok meg az is baj ha nagy a puttony, ha kicsi az is, nem fontos azt teli rakni, jó tudom az a kicsi még rá megy mindig így van az ember. Naprába pont névleges teherrel megy, az megfizethetetlen,, meg úgy általában ha megy 200-at az autótok nem mindenütt úgy mentek,, gondolom.
Válasz Mf-es? #1720. hozzászólásáraMondjuk nincs ilyen pótkocsid szóval nem is terhetett ketté ez nálad, ezért hagyjuk ezt a történetet szerintem...
Igaz a miénk az gyárilag billencs volt de ahogy néztem mellette a konténeres alvázak is hasonló keresztmetszetűek voltak, nem lehetnek azok gyengék.
Nem mondom, hogy ezt kell vele csinálni de 28 tonnával a platón, ollyan stabil a 3 tengelyes kocsi mint a mese, HW kocsi 120mázsánál már sokkal lazább imbolygósabb pedig kamion hidak vannak alatta meg extra gumibakok ésatöbbi...
Gond azzal szokott lenni, hogy 22-24 tonnás ezekből a legnagyobb teherbírású szóval 16-18 tonnát vihetsz velük nettó büntetlenül, ez addig jó amíg 140-es traki van előtte ha meg 250-es akkor megesz a fene, hogy nem rakhatod agyig..... persze búzából kukoricából. Napraforgó jó mert 15-16 tonna a plafon ami rámegy, extrém jó fajsúlynál esetleg több egy picit de valahol akkor is itt van ez és így hivatalos. Tönköly, zab, alakor ilyenek szintúgy.
Igazából nem is tudom mivel lehetne vontatni ettől jelentősen többet, nyilván egy tridemmel de azzal sem sokkal mivel a 3 tengely 24 tonnát vihet maximum és vagy 2 tonnát terhelhet a traki farára át a vonórúd szóval 26 tonna össztömegtől több nem lehetnek ezek sem hivatalosan, tehát kb 20 tonna lehet a nettójuk közben meg rájuk fér 35 akár...
Válasz csferri #1721. hozzászólásáraVenni akartam ilyet.Mikor mutatták a forgalmit,meg mondták mennyi fér rá,otthagytam.Ráadásul,nem bujkálok a kpm. elől.
Válasz csferri #1721. hozzászólásáraEz tény.
Kérnek rá magas oldalakat és meg is vágják 27tval.
Pont ahogy a kamion is 40tval jár a faluk között.
Széttörésről majd beszámol aki bevallja..... h. hát elbactam....
Válasz Mf-es? #1720. hozzászólásáraVolt ilyened, vagy az ismerősöd haverjától az ötödik faluból hallottad?
Válasz VMisi #1717. hozzászólásáraNem a felépítménnyel van baj,azt jól megcsinálják.Az alváz,kintről behozott konténerszállító,ami az adattábla szerint,szűk 18 tonna össztömeg.Forgalmiba bele írnak 18-20 tonnát,gondolom jó a kapcsolatuk.Ráadásul tesznek rá akkora platót,hogy ráfér 25 tonna,és várhatod,mikor hajlik ketté.
Egy jó 3 tengelyes 24 tonnás,az nem szakad szét.
Válasz VMisi #1717. hozzászólásáraCserkeszőlői van nekünk,prímán meg van csinálva.
Válasz VMisi #1717. hozzászólásáraLkw fuvar kft, jakabszállás,
Kamion pótkocsit honnan érdemes vagy nem szabad venni? Csinálják ezeket talán Barcson, Jászárokszálláson, Cserkeszőlőn. Valahol még?
Válasz ..MZ/X.. #1715. hozzászólásáraNem bálára...
Elkéne itthon Qnagy cuccokat hordani meg bigbageket valamiféle oldalas megoldással...
Válasz *** HM *** #1711. hozzászólásáraHa nem minyom 120-as gurigából akarsz cipelni 30x db-ot akkor egy ILYENre izgulj rá.
Nagyon nagy királyság.
Válasz Bárány #1707. hozzászólásáraLáttad volna nálunk a 340 es magnum 6T póttal.
Válasz Tomszi #1710. hozzászólásáraAz nagy buli lenne, nyomorult Honecker már eggyel is bele akar bújni egy kisebb dombba, kettővel meg aztán repülne mint az olajozott villám.
Válasz *** HM *** #1711. hozzászólásáraAzt mondják cseszkóban sok van belőlük...
Bálaszállítóból van amelyiket nem ajánlanátok?
Válasz *** HM *** #1689. hozzászólásáraSzabály szerint húzhatna 2 pótót a teherautó is, itt, Magyarországon, hivatalosan, betakarítási idényben, asszem kell hozzá vmi külön engedély. Valamelyik Köhém rendeletben van, most nem keresem ki. IFA W50+2db HW8011, kihasználva a raksúlyt.
Válasz *** HM *** #1708. hozzászólásáramondjuk egy 744R
Válasz szanberg #1705. hozzászólásáraHa kívánod meg is kapod majd...
Válasz szanberg #1705. hozzászólásáraNnnnna, majdnem ez megesett idén. A 130-170 lovasok dolga volt a szemhordás 20 tonna körüli teknősökkel. Aztán amikor szorult a kapca, kiszaladt még a 8345R a 8-10 tonnással.
Szépek voltak ezek így egymás mellett!
Válasz VMisi #1698. hozzászólásáraAkkor itt nagyonjó nekünk...hehe
Újat nem kapsz nagy köböset megfizethetőt 100ha ra, 4.5 fölött meg kapsz 40 köbös 3 tengelyest... Arra morzsolhatsz mire megtelik.
Csakhát az kp...
Válasz *** HM *** #1704. hozzászólásáraLesz még ollyan amikor az EB-kocsit húzza a törzscsuklós és az menti meg az aratást (-úgyahogy...)
Válasz szanberg #1701. hozzászólásáraAz ebt mtzt meg az öreget azért idén betemethetted volna piramisosan heccből....
Válasz bandigh #1696. hozzászólásáraKuki nincs, a többit meg csak mi rakjuk, bár a hw-t is megbuggyantom. Idén többször volt, hogy én raktam és vittem is.
Válasz atisgyulai #1699. hozzászólásáraLemaradtam!
Válasz VMisi #1692. hozzászólásáraNem!
Sokkal régebben kellett volna már!
Egyszerűen kikíméli a traktorokat, harmad annyi forduló van naponta, két nagy póttal egy kombájn helyben kiszolgálható kényelmesen, az emberek is nyugodtak, nincs állandó rohanás meg tudnak állni reggelizni meg váltani pár szót....
Aztán azt gondoltam csak a nagytraktor. de nem. A 140-es Kubota úgy húzza mint a mese, sosem hittem volna, nem tudom szavakkal leírni de az a lazaság amivel indítja földön a nettó 240 mázsát az hihetetlen kategória, nyilván ha merülős sár van akkor más a helyzet de most nem arról beszélünk. Stabil, nem ineg nem fityeg, nagytrakival húzzuk 50-el mint a szél, jók a fékek, érezni, hogy ezeket nem 40-50km/h-ra tervezték hanem 80-90-re, le a kalappal, rosszat nem tudok mondani.
Nem volt olcsó de hasonló méretű újat többszörös áron kaptam volna és fele annyira lett volna strapabíró és erős mint emez ebben biztos vagyok.
Sokkal régebben kellett volna lépni ez irányba, nem győzöm ismételni magamat.
Válasz Cajg #1695. hozzászólásáraAz biztos buktavári lenne!
Válasz Bárány #1693. hozzászólásáraSzerintem az engedély nélküli felépítmény átalakításokra gondol.
(konténeresből gabonás, stb)
Válasz *** HM *** #1694. hozzászólásáraAhol van teherkocsis szabad kapacitás, tökéletes. Ennél már csak az a jobb, ahol van szabad kombájn kapacitás is együtt!
Válasz Bárány #1693. hozzászólásáraGyári kerekek, magasító, robotkar, 1-1 db gumibak, szóval gyári állapot kell, vagy a forgalmiba bevezetni a változásokat a kpm-nél, amihez tervezés, ... Hátra nem nyúlhat túl semmi (pl. létra, fellépő), csak felcsukhatós.
Válasz VMisi #1692. hozzászólásáraInkább pronar vagy farmtech ha új. De ár/értékben ezek a csináltpótkocsik mindnek alávernek. Nagy hidak, nagy vázak, meg lehet rakni. Persze két tengelyen azárt ésszel kell. De van aki a 240 mázsát elviszi rajta. Na azt egy gyári 18 tonnással nem hiszem h el kell. A napraforgó miatt kell a nagy köb. Ha meg az megvan akkor úgyis lesz olyan eset, hogy nem te mész ki a kukoricáért. És telerakják. Na azt nehéz kibirni. És nem mind tudja.
Egyébként, hiába mondják h laprugó kell az mg-be. A légrugó sokkal jobb.
Válasz VMisi #1692. hozzászólásáraA kamion pótnál arra figyelj csak, hogy a forgalmiban billenős legyen, amivel baj lehet az az hogy konténeres alvázra tesznek billenő felépítményt miután levizsgáztatták és a következő műszakin meg kibukik, hogy csak konténeres alváz a pót.