Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szanberg #1504. hozzászólásárami egy 7,2m-es Bss átalakított (Fixesből)billencset használunk,20-22 tonna rámegy búzábol 190-es viszi,húzza,rakottan földön nem lehet megfordulni vele,volt hogy 600lóerő és 40 tonna tudta lehúzni a földröl,nálunk is tandem van tervbe
Válasz .Feco. #1518. hozzászólásáraIgen, azt tudom h jó lenne ez szép nagy krampe teknő, de egy új ház ára.. Azt írta h újat akar, így már nehezebb. Bár lehet egy asw letolót vennék a helyében, bírják azért azok is kis szögelgetéssel, de mégse egy vagyon
Válasz .Feco. #1518. hozzászólásáraA tridem tényleg sok mindent kibír. Hegyről lefelé képes a gép mellett csúszni, de nem borul fel, síkterepen pl egy 3 tengelyes HAWE 300 mázsa kukoricával kihozza egy 250 lovas gép még sárban is. Egyetlen hátránya a fordulókör aszfalton. Baromira radíroz
Válasz szanberg #1504. hozzászólásáraÍgy első olvasatra amik eszembe jutottak:
Nyugati potkocsira a terhelhetoseget nem papirozas végett írják! Amin az van hogy ossztomeg 24 tonna arra annyit szabad rakni hogy ossztomegben 24 tonna legyen. Ahol súlyban rakják ott elmegy sokáig, ahol túl terhelik ott törik, hajlik, szakad... ha 20 tonnát akarsz venni akkor vegyél olyat ami 20 tonna rak súlyt vihet.
Azt hinne az ember hogy a 3 tengelyes forgozsamolyos a legstabilabb, de a valóságban a tridem a legstabilabb és a 3-as foglrgozsamolyos a legborulekonyabb! 8,2 m-es schwartzmuller-t egy egyenes dűlőúton egy pocsolyaban fel tudod borítani,vagy billenteskor, vagy ha húzni kell, sík terepen is nemhogy hegyen! Ha stabilitást kell nézni akkor tandem és tridem játszik csak!
Én amúgy nem vennék mezőgazdaságnak forgozsamolyos kocsit egyáltalán, egyetlen előnye abban áll hogy könnyen le tudod akasztani és meg tudod rakni le akasztva is. De itt be is fejeződött! 22-27e EUR körül már tudsz venni teknős billencset vagy letolokocsit is, rendes nagy flotacios gumikkal, kormányzott tengellyel, gombfejjel! Az való a mezogazdasagba! Amúgy ilyen gumizassal 2 tengely is 26 tonna ossztomeg lehet, súlyra 20-22 tonna rámegy, és el is viszi, egy ilyen kocsi bárhol elmegy egy 150-160 lóerős géppel is, és sosem fog elakadni! Ahol a 3 tengelyes forgozsamolyos ott vesz 250 lóerővel onnan ezt kihozod a 180 lóerővel több súllyal
Válasz kissanya #1500. hozzászólásáraMEG NE VEDD. Az RM kocsik elég gyatrák volt nekem is de elpasszoltam inkább .
Ezt amúgy is tákolták már lehet műszakin is baj lenne a segéd vár javítása .
Válasz *** HM *** #1506. hozzászólásáraNem is a több10millásokra gondoltam, hanem ha a brantner 9körüli akkor a Fliegl szerintem ócsóbb, lengyel méginkább azt gondolom, persze ha jók is akkor lehet ez téma, gondolni kell itt arra is ,hogy csak az új gépet tudom jól elszámolni-leírni könyvelésben is, fejlesztési céltartalékot kiütni miegymás, valamint az a felújított amit magadnak csinálsz meg, az, hogy kapott új fékpofát csak egy dolog attól a dobok dobálósak lesznek 2év múlva, laprúgók törhetnek, kerékcsapágy reccsenhet bármelyik pillanatban ésatöbbi.
Válasz szanberg #1505. hozzászólására4.5 ért veszel felújítottat.
Garanciával fergusson szinekkel hehe.
Beleszarni a több 10 millás plusz kiadásokba oszt féláron se adsz el semmit 1 2 év múlva...
Utóbbi időben nézem nagyon a használt piacot ami a pótkocsikat illeti.
Szeretnék egy nagy kocsit 200+ os gép után, amire legalább 20 tonna búza ráfér és azt bírja is hegyen völgyön tízéven keresztül gond nélkül, magyarul nem csak papíron.
3millió alatt nem nagyon van ilyen ami makulátlan, ezért most arra gondoltam újat kell venni, ezt a pénzt amennyiért 25éveset vennék önerőként befizetem aztán 5 évre lízingbe veszem a hátralékot és elaprózódik úgy, hogy "észre sem vennénk" és akkor új vas új gumi új fék új hidraulika új zsámoly új ponyva, egyszóval minden új...
Melyik az a kocsi ami emberi árakon elérhető stabil strapabíró lehet megzuhantani agyig(mert úgyis tele van ürítve minden pót a kombájnok alatt). 3 tengelyes forgózsámolyos témán agyalok mert ahogy nézegettem azok az olcsóbb kategóriás történetek és 3 tengely 6 kerék kvázi a leg stabilabbak is elvileg. Jobb lenne egy tandem vagy tridem nyilván de tizenmilliókért nem pótkocsit veszünk. Kinek mi a véleménye?
Láttam ilyen 3 tengelyes új Fliegl-t 24 tonnás össztömegben(6tonna önsúly) -amit keveslek mert 18 a nettója, de ha terhelhető ettől jobban ráférni meg ráfér több is akkor okés. Vélemények?
Ki mit ajánlana? Metal fach? Unia? ezek még jóárasított történetek.
Válasz csoppika #1492. hozzászólásáraHivatalosan igen....a 82-es legalábbis, .2-esek már 18 tonnára is vannak vizsgáztatva....mondjuk részemről a hivatalos adat csak egy dolog....ha normális állapotú gépekkel közlekedik felénk a paraszt korrektül, a kutya nem kérdezi vagy nézi meg hogy mennyi az annyi....csak ritkán kukacolnak, akkor is inkább az ittasokra mennek rá, minket meg hagynak dolgozni
Válasz kissanya #1499. hozzászólásáraIgen ilyen gyarilag hat en nem ismerek senkit aki dicserte volna. Am inkabb hw vagy mbp netan ha rehultek a gumik vagy azok lesznek azokara mar tudsz kamion felnit venni) ezen meg ha defekt van kene ilyen osztasu kerek 8 lyukas ifa felni meg majdnem minden udvarba van
Sziasztok! Ha este akkor pótkocsi szemle... Ma egy RM7 est néztem. Az mbp hez viszonyitva ami elsőre feltűnt, hogy sokkal vékonyabb a váz. Legalabb is ennél az adott darabnál.
A munkahengereket tényleg 2 U alakú csavar tartja?
Meg a vonóhárszög... ez a bekötésipont a silenteknék ez gyári lehet?
Válasz kissanya #1487. hozzászólásáraHat ja az csak 5,5 900 ert
Ez jonak nez ki igaz 1.1 de ha engedne nem is volna rossz
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/potkocsi-utanfuto/mbp-65/h_6868046?ref=6a4571e1
Válasz kissanya #1490. hozzászólásáraCsúnyán túl vannak árazva....Amennyikért hirdetik, simán tud az ember venni egy 5 méteres Bss-t, ami azért a raksúlyán kívül még elvisz magán egy Mbp-t megrakva szó nélkül, kis túlzással
Válasz csoppika #1488. hozzászólásáraNekem nem s.o.s a vétel, de nem akarok egy vagyont rákölteni. Max 900 de mar ez is tul sok ha belegondolok. Csávókám 850 ért hirdette és nagylelkű volt mert rngedett....
Egy huszast...
Válasz kissanya #1487. hozzászólásáraAmit én vettem régen kupectól/felújítótól, az is 6.5-re volt papírozva... Jópár helyen repedve volt, hegesztve, de nem volt lóvém jobbra aratás előtt...
Srácok.
Én vagyok hülye, vagy előfordulhat, hogy ez a pótkocsi nem gyári vázzal fut? A forgózsámoly egy elvileg 5.5 tonnásé... De a többi rész?
https://auto.jofogas.hu/veszprem/Mbp_mezogep_hodgep_6_5_billeno_potkocsi_hw_ifa_79805794.htm
Válasz kissanya #1482. hozzászólásáraMilyennek mondták? Mert tippem szerint ez talán az 5.5 tonnás lehet. Ugrasztott váz, idősebb, mint a végig ugyanolyan vastag U profilú 6.5tonnás. Hamarabb reped. Meg ugye a +10 év miatt jobban korrodált már... Ezen is látszik kókányolás a forgózsámoly mögött.
A hátsó tengely felett nézd. Ott a 3 lemez mennyire van szétrohadva, mennyire nyomta szét a rozsda...az az általános állapotról sokat elmond. Persze a repedésekre is figyelj a forgózsámoly mögött, mint ennél, meg hátrébb a hátsó rugótartó első felénél, a hasonló "andrásolásnál"...
Oda kell figyelni, mert begyökölik, meghegesztik, visszaköszörülik, néha nehéz kiszúrni...
Válasz csferri #1481. hozzászólásáraSzia! Köszi a választ, ma megnéztem egy mbp t. Teszek pár képet... Ti már több ilyet láttatok. Ez mennyire van rossz állapotban? plató uj de a váza nem tetszik, meg a vonófej el van görbülve...
Válasz kissanya #1478. hozzászólásáraNincs azon más semmi kritikus, az is csak azért mert a munkahengerek túl vastagok nem a tartó gyenge. Nekem van egy RM4/2, meg egy Zmaj,5tonnásak rendbe lettek valamikor téve, 7-8 tonnákkal is járkálnak aratásba napi szinten
Válasz kissanya #1479. hozzászólásáraSzia.6,5-ösnek 40-es zártszelvény oldalakkal 422*212-es a belmérete...3,5-em is van, azt pontosan nem tudom, de talán 380*180-90 lehet, így rémlik.
3323 hozzászólás
Válasz szanberg #1504. hozzászólásárami egy 7,2m-es Bss átalakított (Fixesből)billencset használunk,20-22 tonna rámegy búzábol 190-es viszi,húzza,rakottan földön nem lehet megfordulni vele,volt hogy 600lóerő és 40 tonna tudta lehúzni a földröl,nálunk is tandem van tervbe
Válasz dr.T #1521. hozzászólására
Válasz *** HM *** #1512. hozzászólására18t, most jott egy 14t
Válasz .Feco. #1518. hozzászólásáraIgen, azt tudom h jó lenne ez szép nagy krampe teknő, de egy új ház ára.. Azt írta h újat akar, így már nehezebb. Bár lehet egy asw letolót vennék a helyében, bírják azért azok is kis szögelgetéssel, de mégse egy vagyon
Válasz .Feco. #1518. hozzászólásáraA tridem tényleg sok mindent kibír. Hegyről lefelé képes a gép mellett csúszni, de nem borul fel, síkterepen pl egy 3 tengelyes HAWE 300 mázsa kukoricával kihozza egy 250 lovas gép még sárban is. Egyetlen hátránya a fordulókör aszfalton. Baromira radíroz
Válasz szanberg #1504. hozzászólásáraÍgy első olvasatra amik eszembe jutottak:
Nyugati potkocsira a terhelhetoseget nem papirozas végett írják! Amin az van hogy ossztomeg 24 tonna arra annyit szabad rakni hogy ossztomegben 24 tonna legyen. Ahol súlyban rakják ott elmegy sokáig, ahol túl terhelik ott törik, hajlik, szakad... ha 20 tonnát akarsz venni akkor vegyél olyat ami 20 tonna rak súlyt vihet.
Azt hinne az ember hogy a 3 tengelyes forgozsamolyos a legstabilabb, de a valóságban a tridem a legstabilabb és a 3-as foglrgozsamolyos a legborulekonyabb! 8,2 m-es schwartzmuller-t egy egyenes dűlőúton egy pocsolyaban fel tudod borítani,vagy billenteskor, vagy ha húzni kell, sík terepen is nemhogy hegyen! Ha stabilitást kell nézni akkor tandem és tridem játszik csak!
Én amúgy nem vennék mezőgazdaságnak forgozsamolyos kocsit egyáltalán, egyetlen előnye abban áll hogy könnyen le tudod akasztani és meg tudod rakni le akasztva is. De itt be is fejeződött! 22-27e EUR körül már tudsz venni teknős billencset vagy letolokocsit is, rendes nagy flotacios gumikkal, kormányzott tengellyel, gombfejjel! Az való a mezogazdasagba! Amúgy ilyen gumizassal 2 tengely is 26 tonna ossztomeg lehet, súlyra 20-22 tonna rámegy, és el is viszi, egy ilyen kocsi bárhol elmegy egy 150-160 lóerős géppel is, és sosem fog elakadni! Ahol a 3 tengelyes forgozsamolyos ott vesz 250 lóerővel onnan ezt kihozod a 180 lóerővel több súllyal
Válasz kissanya #1500. hozzászólásáraMEG NE VEDD. Az RM kocsik elég gyatrák volt nekem is de elpasszoltam inkább .
Ezt amúgy is tákolták már lehet műszakin is baj lenne a segéd vár javítása .
Válasz *** HM *** #1514. hozzászólásáraIgaz 24 összösek... oszt berogynak az ódalgón 30tval
Válasz *** HM *** #1514. hozzászólásáraEz
Válasz szanberg #1507. hozzászólásáraVagy a farmtech...
Conow is van 3teng.
Válasz dr.T #1509. hozzászólásáraWieltonnak nincs 3 tengelyese...
Válasz dr.T #1509. hozzászólásáraTietek mennyi zseton meg melyik tipus?
Válasz szanberg #1507. hozzászólásáraFligl nem érnek semmit, gyenge az alvázuk, repednek, nagyon sokan panaszkodnak rájuk
Válasz dr.T #1509. hozzászólásáraHa ott kibírja akkor nálad triplán
Válasz szanberg #1504. hozzászólásáraN~zd meg a Wieltonokat, itt a környéken nagyon sok van a nagy tsz
Válasz szanberg #1507. hozzászólásáraVilágos.
Jászárokszállásiak csinálnak szinte heti 1et csaknem olyan szarok...
Válasz *** HM *** #1506. hozzászólásáraNem is a több10millásokra gondoltam, hanem ha a brantner 9körüli akkor a Fliegl szerintem ócsóbb, lengyel méginkább azt gondolom, persze ha jók is akkor lehet ez téma, gondolni kell itt arra is ,hogy csak az új gépet tudom jól elszámolni-leírni könyvelésben is, fejlesztési céltartalékot kiütni miegymás, valamint az a felújított amit magadnak csinálsz meg, az, hogy kapott új fékpofát csak egy dolog attól a dobok dobálósak lesznek 2év múlva, laprúgók törhetnek, kerékcsapágy reccsenhet bármelyik pillanatban ésatöbbi.
Válasz szanberg #1505. hozzászólására4.5 ért veszel felújítottat.
Garanciával fergusson szinekkel hehe.
Beleszarni a több 10 millás plusz kiadásokba oszt féláron se adsz el semmit 1 2 év múlva...
Brantnert láttam még nettó erős 9 miller körül újat 3 tengelyeset az elég jól néz ki amúgy, nem tudom a többi konkurens milyen árakat képvisel.
Utóbbi időben nézem nagyon a használt piacot ami a pótkocsikat illeti.
Szeretnék egy nagy kocsit 200+ os gép után, amire legalább 20 tonna búza ráfér és azt bírja is hegyen völgyön tízéven keresztül gond nélkül, magyarul nem csak papíron.
3millió alatt nem nagyon van ilyen ami makulátlan, ezért most arra gondoltam újat kell venni, ezt a pénzt amennyiért 25éveset vennék önerőként befizetem aztán 5 évre lízingbe veszem a hátralékot és elaprózódik úgy, hogy "észre sem vennénk" és akkor új vas új gumi új fék új hidraulika új zsámoly új ponyva, egyszóval minden új...
Melyik az a kocsi ami emberi árakon elérhető stabil strapabíró lehet megzuhantani agyig(mert úgyis tele van ürítve minden pót a kombájnok alatt). 3 tengelyes forgózsámolyos témán agyalok mert ahogy nézegettem azok az olcsóbb kategóriás történetek és 3 tengely 6 kerék kvázi a leg stabilabbak is elvileg. Jobb lenne egy tandem vagy tridem nyilván de tizenmilliókért nem pótkocsit veszünk. Kinek mi a véleménye?
Láttam ilyen 3 tengelyes új Fliegl-t 24 tonnás össztömegben(6tonna önsúly) -amit keveslek mert 18 a nettója, de ha terhelhető ettől jobban ráférni meg ráfér több is akkor okés. Vélemények?
Ki mit ajánlana? Metal fach? Unia? ezek még jóárasított történetek.
Válasz Mézga #1497. hozzászólásáraBSS 9 más, nincs tehermentesítő...
Válasz csoppika #1492. hozzászólásáraHivatalosan igen....a 82-es legalábbis, .2-esek már 18 tonnára is vannak vizsgáztatva....mondjuk részemről a hivatalos adat csak egy dolog....ha normális állapotú gépekkel közlekedik felénk a paraszt korrektül, a kutya nem kérdezi vagy nézi meg hogy mennyi az annyi....csak ritkán kukacolnak, akkor is inkább az ittasokra mennek rá, minket meg hagynak dolgozni
Válasz kissanya #1499. hozzászólásáraIgen ilyen gyarilag hat en nem ismerek senkit aki dicserte volna. Am inkabb hw vagy mbp netan ha rehultek a gumik vagy azok lesznek azokara mar tudsz kamion felnit venni) ezen meg ha defekt van kene ilyen osztasu kerek 8 lyukas ifa felni meg majdnem minden udvarba van
Sziasztok! Ha este akkor pótkocsi szemle... Ma egy RM7 est néztem. Az mbp hez viszonyitva ami elsőre feltűnt, hogy sokkal vékonyabb a váz. Legalabb is ennél az adott darabnál.
A munkahengereket tényleg 2 U alakú csavar tartja?
Meg a vonóhárszög... ez a bekötésipont a silenteknék ez gyári lehet?
Válasz kissanya #1487. hozzászólásáraHat ja az csak 5,5 900 ert
Ez jonak nez ki igaz 1.1 de ha engedne nem is volna rossz
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/potkocsi-utanfuto/mbp-65/h_6868046?ref=6a4571e1
Válasz csoppika #1496. hozzászólásárambp9-es van nekem. búzából volt már rajta 160 felett
Válasz Mézga #1495. hozzászólásáraA 9t agro ról van szó... Nem az autovlek ről...
Válasz csoppika #1493. hozzászólására160
Érdeklődnék valaki használ-e automata bálagyüjtő pótkocsit pl.:Arcusin, hogy ezekkel naponta kb mennyi bála szedhető össze?
Tapasztalatok-vélemény minden érdekelne!
Válasz csoppika #1492. hozzászólásáraIgaz rámegy 105q búza arra is....
Válasz Agronomus #1491. hozzászólásáraDE az mtz csak a 9 tonnást húzhatja hivatalosan...
Válasz kissanya #1490. hozzászólásáraCsúnyán túl vannak árazva....Amennyikért hirdetik, simán tud az ember venni egy 5 méteres Bss-t, ami azért a raksúlyán kívül még elvisz magán egy Mbp-t megrakva szó nélkül, kis túlzással
Holnap megnézek egy másikat. Meglatom az milyen. De azért bosszantó hogy a szarért is majdnem egymilliot akarnak...
Válasz csoppika #1488. hozzászólásáraNekem nem s.o.s a vétel, de nem akarok egy vagyont rákölteni. Max 900 de mar ez is tul sok ha belegondolok. Csávókám 850 ért hirdette és nagylelkű volt mert rngedett....
Egy huszast...
Válasz kissanya #1487. hozzászólásáraAmit én vettem régen kupectól/felújítótól, az is 6.5-re volt papírozva... Jópár helyen repedve volt, hegesztve, de nem volt lóvém jobbra aratás előtt...
Válasz csoppika #1485. hozzászólásáraIgen,igen. Erról a pótról beszélek. Ezt néztem ma.... Az ember 6.5 nek mondta...
Srácok.
Én vagyok hülye, vagy előfordulhat, hogy ez a pótkocsi nem gyári vázzal fut? A forgózsámoly egy elvileg 5.5 tonnásé... De a többi rész?
https://auto.jofogas.hu/veszprem/Mbp_mezogep_hodgep_6_5_billeno_potkocsi_hw_ifa_79805794.htm
Válasz kissanya #1482. hozzászólásáraEzt nézted?
https://auto.jofogas.hu/vas/Mbp_6_5_tipusu_gabonamagasito_79311665.htm
Válasz kissanya #1482. hozzászólásáraMilyennek mondták? Mert tippem szerint ez talán az 5.5 tonnás lehet. Ugrasztott váz, idősebb, mint a végig ugyanolyan vastag U profilú 6.5tonnás. Hamarabb reped. Meg ugye a +10 év miatt jobban korrodált már... Ezen is látszik kókányolás a forgózsámoly mögött.
A hátsó tengely felett nézd. Ott a 3 lemez mennyire van szétrohadva, mennyire nyomta szét a rozsda...az az általános állapotról sokat elmond. Persze a repedésekre is figyelj a forgózsámoly mögött, mint ennél, meg hátrébb a hátsó rugótartó első felénél, a hasonló "andrásolásnál"...
Oda kell figyelni, mert begyökölik, meghegesztik, visszaköszörülik, néha nehéz kiszúrni...
Válasz kissanya #1482. hozzászólásáraEz 5 tonnas mbp nem? Akkor elkell felejteni
Válasz csferri #1481. hozzászólásáraSzia! Köszi a választ, ma megnéztem egy mbp t. Teszek pár képet... Ti már több ilyet láttatok. Ez mennyire van rossz állapotban? plató uj de a váza nem tetszik, meg a vonófej el van görbülve...
Bocsi a képminőségért!
Válasz kissanya #1478. hozzászólásáraNincs azon más semmi kritikus, az is csak azért mert a munkahengerek túl vastagok nem a tartó gyenge. Nekem van egy RM4/2, meg egy Zmaj,5tonnásak rendbe lettek valamikor téve, 7-8 tonnákkal is járkálnak aratásba napi szinten
Válasz kissanya #1479. hozzászólásáraSzia.6,5-ösnek 40-es zártszelvény oldalakkal 422*212-es a belmérete...3,5-em is van, azt pontosan nem tudom, de talán 380*180-90 lehet, így rémlik.
Sziasztok! MBP pótkocsiknak mekkora a rakfelülete? Volt egy kisebb fajta, talán 3.5 meg persze a 6.5 tonnás...? Mindkettő érdekelne ha tudjátok....
Válasz csferri #1469. hozzászólásáraPicit beszéljünk még erről a két kocsiról... a munkahengerek tartoin kívül más kritikus rész van a vázon?
Válasz ewtoto #1476. hozzászólására ez jooo :)
Válasz kissanya #1475. hozzászólásáraFeladom GLS el pick pack pontra! :D
Válasz ewtoto #1470. hozzászólásáraKöszi,de Szombathelyrol vagyok...
Válasz csferri #1473. hozzászólásáraPersze ő csinálja nekem a bérmunkát!