Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz dr.T #1336. hozzászólásáraEgyenlőre csak nézegetem, megyek még a Nyitrai Agroszalonra, szétnézek. Nem csak pótkocsira lenne szükségem, és döntenem kell, mi a fontosab. Igaz pótkocsik vannak BSS 3 db, de jó lenne valamilyen három oldalra billentős kihordó csigával. De viszont nézegetem a zsákemelőket is, így a kihordócsigás pótkocsi nem biztos hogy fenmarad a listán. Viszont big-bagban sose teszek fel annyit mint ömlesztve, meg a munkagépek töltése se lesz egyszerü a big-bag és mütrágyatartályhoz képest.
Válasz Tomi81 #1340. hozzászólásáraAzért néztem ezt mert össztömeg így 16t,és a 892-es 17et húzhat. Néztem a 14t terhelhetőt de az már össztömegben 18t,az már papíron nemtudom húzható.....
Csak lennek valaki aki azt mondaná hogy neki van ész tényleg jó....
Bár szerintem egy 30-40éves bss-el vagy 8011el felveszi a versenyt.
Válasz N.. Tamás #1339. hozzászólására12tonnás, de tényleg jó az ára.
Meg kell nézni, meg a pronart is, meg az ap-t is. Aztán a látottak alapján dönteni.
Azt tudom, hogy nekem a 10t Ap gond nélkül viszi a 15t. Most volt 14 éves.
Nagyon masszív pótkocsi.
Hát az a helyzet hogy még egy metalfact-os 16t 3,5millió +fa addig az összes többi 5körül mozog. A pronar is meg néztem egy magyar gyártmányt is.az még kicsit drágább. Kérdés hogy érnek e annyival többet. Mert úgy néz ki nekem nem nagyon ér többet mert azt már sokallom 4kerékért egy alvázért meg még egy kis vasért,lemezért...... Szerintem aránytalanul drága. Eddig használt hw-kat, mbp-ket meg bss-t nézegettem, de ezek még aránytalanul drágák ahoz képest hogy mind 30-40éves. És az áruk 1;5-2;5 millió között mozog és még mellé kicsi is.innen jött az ötlet hogy egy metalfact-os aránylag megfizethető. Hogy látjátok?
Válasz N.. Tamás #1331. hozzászólásáraKiállitáson a Szlovén Farmtechet néztem, de ott magasab lesz szerintem az ár. De viszont szemre inteligensebben volt legyártva, mint a Lengyel gyártmányok. De a minőségét nem ismerem.
Válasz N.. Tamás #1329. hozzászólásáraSzia /Sziasztok!
Lengyel kocsik közzül Prnr T680 -as om és egy T 026 osom van .Először jött a 680 as ,2015 nyarán ,jó masszív nagy kocsi osztott oldallal 13egész valamennyi tonna raksúllyal. Az önsúlya sem lényegtelen egy új kocsinak sem ennek 4940 kg ma mértük ,bár ebben a Mazug ponyva is benne van meg a pótkerék,pódium is .Ezen két utóbbi benne volt a vételárba sok más esetben a pótkerék és a pódium opció tehát plusz pénzes külön rendelhető. Rengeteg termény megy rá egy magasítóval is 17m3 ez árpából ,tritikáléból 124 q-t jelent úgy ,hogy még fért volna rá ha igazgatjuk a sarkokat. A futóműve 70 km es a forgalmazó szerint teherautókhoz is kompatibilis odakinnt Lengyelországban. Az biztos ,hogy 50 nél még szépen jön a traktor után. A teljesítmény igénye 110 le ha jól emlékszem ,a 90 lóerősnek mondott Mtz elviszi de nem az Ő szakterülete... :). A szomszéd körbejárta a piacot Ő is a 680 t választotta tavaly év végén ,Én annyira nem járkáltam de nem bántam meg .Jó nagy széles gumijai vannak 8baros nyomásigénnyel.Van még itt nálunk egy régebbi 680 azon két magasító + az oldal van ,nos az hatalmas ,vásárlási döntés előtt ezt néztem meg .Sokat futott látszott a gumikon de nem volt a festés megmattulva, ez sem rossz referencia.Ja a pódium mellé persze a létra is a vételárban volt ami akkoriban (2015nyara) 4.4m+áfa + 160e a magyar ponyva . Az is biztos ,hogy a váz alatta is drabális az utánna köv . kisebbeknek pl Pt 612vagy 672es sokkal véznább a váza.Az oldalak kétfelé nyithatók alúl és hagyományosan bár ez utóbbi esetben sanszos hogy nem ér e le a földig az oldal billentés során ,de még nem próbáltuk .Ez pl trágyahordásnál lenne kellemetlen így inkább egy szuper gabonás kocsinak titulálom ,bár nem próbáltam még olalra lefelé nyitott oldallal billenteni ,meg nem is ganéztuk még össze (a barátaim nem engedték :) )Egy hatalmas bill munkahengere van az Mtz olajtartalma kevés neki az öt tagból álló sorozat teljes kitolásához ,ez így van de mondta is a kereskedő. No röviden ennyi :) használjátok a leírtakat a jó döntéshez a legjobb egészséggel ! Tisztelettel : Gyurika :)
Válasz Sk Laci #1330. hozzászólásáraIgazából azt is néztem, de jobb árakat kaptam a metalfact-os pótkocsikra......
De nem ismerem őket, melyik jobb vagy mivel jobb? Éri e a plusz költséget a drágább, és miért?? Vagy esetleg más gyártót ,más értékesítőt tudtok??? Előre is köszönöm.
Sziasztok.érdeklődnék hozzáértőktől hogy mi a véleményetek az új lengyel pótkocsikról???? 12t körülire gondolok.Jók,érdemes gondolkodni rajta? mert ha valaki pályázatra venné majdnem annyiba kerül mint egy 30éves bss,vagy 8011es! Véleményetek?előre is köszönöm. Esetleg ha valakinek van akkor tudna típustól ismert ajánlani?
Válasz *** HM *** #1299. hozzászólásáraAkkor megtolod hatra úgy, hogy szeged alá, majd előre fordítod kifelé és már kinn is vagy... de jellemzően sokkal később fog megakadni, mert nagyot fog a traktor hátulja.
Válasz *** HM *** #1299. hozzászólásáraA forgozsamolyosnal is az elejevel van a gond nem a hatuljaval mert ugye ha 2 tengelyes hatul ott jobban eloszlik mindt elol az 1 tengelynel,na meg persze a szelesebb gumik a tandemnel es ott a traktorra van atterhelve az eleje azert az nem mindeggy,en huztam kolcsonbe az agrogepes forgozsamolyosat te ugrall mindt a bakkecske az eleje meg rangat,ezen meg rajta van a k80 ott nem erzel semmit .
Válasz Sk Laci #1289. hozzászólásáraMost Krone Kögel és Schwartzmuller forgozsamolyosok vannak 2 és 3 tengelyesek, de nem szeretjük őket. Tolatni tudunk, azzal nincs gond de épp a menekülés miatt szerintem sokkal jobb a tandem. Volt már nálunk ASW, meg van Joskin hígtrágya kocsi azok szerintem sokkal jobbak vontathatosag szempontjából. Újakat már inkább azt szeretnénk majd.
3294 hozzászólás
Válasz Sk Laci #1343. hozzászólásáraMost hogyan oldod meg a big bag rakodast,omlesztett mutragya szallitas az meg tudod milyen megesz mindent!?
Válasz dr.T #1336. hozzászólásáraEgyenlőre csak nézegetem, megyek még a Nyitrai Agroszalonra, szétnézek. Nem csak pótkocsira lenne szükségem, és döntenem kell, mi a fontosab. Igaz pótkocsik vannak BSS 3 db, de jó lenne valamilyen három oldalra billentős kihordó csigával. De viszont nézegetem a zsákemelőket is, így a kihordócsigás pótkocsi nem biztos hogy fenmarad a listán. Viszont big-bagban sose teszek fel annyit mint ömlesztve, meg a munkagépek töltése se lesz egyszerü a big-bag és mütrágyatartályhoz képest.
Válasz Tomi81 #1340. hozzászólásáraAzért néztem ezt mert össztömeg így 16t,és a 892-es 17et húzhat. Néztem a 14t terhelhetőt de az már össztömegben 18t,az már papíron nemtudom húzható.....
Csak lennek valaki aki azt mondaná hogy neki van ész tényleg jó....
Bár szerintem egy 30-40éves bss-el vagy 8011el felveszi a versenyt.
Válasz Tomi81 #1340. hozzászólásárahttp://www.ajgkft.hu/termek/ap-2010 Ilyened van gyári magasítóval?
Válasz N.. Tamás #1339. hozzászólására12tonnás, de tényleg jó az ára.
Meg kell nézni, meg a pronart is, meg az ap-t is. Aztán a látottak alapján dönteni.
Azt tudom, hogy nekem a 10t Ap gond nélkül viszi a 15t. Most volt 14 éves.
Nagyon masszív pótkocsi.
Válasz Tomi81 #1338. hozzászólásárahttp://webshop.agroroll.hu/termekek/potkocsi-12t-metal-fach-t-711-3
http://www.metalfach.com.pl/hu/oferta/przyczepy-rolnicze/t-711-3.html
Válasz N.. Tamás #1337. hozzászólásáraMutass már egy ilyen 3,5milliós 16t-ást
Hát az a helyzet hogy még egy metalfact-os 16t 3,5millió +fa addig az összes többi 5körül mozog. A pronar is meg néztem egy magyar gyártmányt is.az még kicsit drágább. Kérdés hogy érnek e annyival többet. Mert úgy néz ki nekem nem nagyon ér többet mert azt már sokallom 4kerékért egy alvázért meg még egy kis vasért,lemezért...... Szerintem aránytalanul drága. Eddig használt hw-kat, mbp-ket meg bss-t nézegettem, de ezek még aránytalanul drágák ahoz képest hogy mind 30-40éves. És az áruk 1;5-2;5 millió között mozog és még mellé kicsi is.innen jött az ötlet hogy egy metalfact-os aránylag megfizethető. Hogy látjátok?
Válasz Sk Laci #1335. hozzászólásáraLaci ha igenyeset akarsz nezd meg a wieltont nem fogsz csalodni.
Válasz N.. Tamás #1331. hozzászólásáraKiállitáson a Szlovén Farmtechet néztem, de ott magasab lesz szerintem az ár. De viszont szemre inteligensebben volt legyártva, mint a Lengyel gyártmányok. De a minőségét nem ismerem.
Válasz N.. Tamás #1329. hozzászólásáraSzia /Sziasztok!
Lengyel kocsik közzül Prnr T680 -as om és egy T 026 osom van .Először jött a 680 as ,2015 nyarán ,jó masszív nagy kocsi osztott oldallal 13egész valamennyi tonna raksúllyal. Az önsúlya sem lényegtelen egy új kocsinak sem ennek 4940 kg ma mértük ,bár ebben a Mazug ponyva is benne van meg a pótkerék,pódium is .Ezen két utóbbi benne volt a vételárba sok más esetben a pótkerék és a pódium opció tehát plusz pénzes külön rendelhető. Rengeteg termény megy rá egy magasítóval is 17m3 ez árpából ,tritikáléból 124 q-t jelent úgy ,hogy még fért volna rá ha igazgatjuk a sarkokat. A futóműve 70 km es a forgalmazó szerint teherautókhoz is kompatibilis odakinnt Lengyelországban. Az biztos ,hogy 50 nél még szépen jön a traktor után. A teljesítmény igénye 110 le ha jól emlékszem ,a 90 lóerősnek mondott Mtz elviszi de nem az Ő szakterülete... :). A szomszéd körbejárta a piacot Ő is a 680 t választotta tavaly év végén ,Én annyira nem járkáltam de nem bántam meg .Jó nagy széles gumijai vannak 8baros nyomásigénnyel.Van még itt nálunk egy régebbi 680 azon két magasító + az oldal van ,nos az hatalmas ,vásárlási döntés előtt ezt néztem meg .Sokat futott látszott a gumikon de nem volt a festés megmattulva, ez sem rossz referencia.Ja a pódium mellé persze a létra is a vételárban volt ami akkoriban (2015nyara) 4.4m+áfa + 160e a magyar ponyva . Az is biztos ,hogy a váz alatta is drabális az utánna köv . kisebbeknek pl Pt 612vagy 672es sokkal véznább a váza.Az oldalak kétfelé nyithatók alúl és hagyományosan bár ez utóbbi esetben sanszos hogy nem ér e le a földig az oldal billentés során ,de még nem próbáltuk .Ez pl trágyahordásnál lenne kellemetlen így inkább egy szuper gabonás kocsinak titulálom ,bár nem próbáltam még olalra lefelé nyitott oldallal billenteni ,meg nem is ganéztuk még össze (a barátaim nem engedték :) )Egy hatalmas bill munkahengere van az Mtz olajtartalma kevés neki az öt tagból álló sorozat teljes kitolásához ,ez így van de mondta is a kereskedő. No röviden ennyi :) használjátok a leírtakat a jó döntéshez a legjobb egészséggel ! Tisztelettel : Gyurika :)
Metalfact T 711/3
Erről van valakinek véleménye????
Válasz hengspi #1328. hozzászólásáraHódgép 3 oldalra billenő...
Válasz Sk Laci #1330. hozzászólásáraIgazából azt is néztem, de jobb árakat kaptam a metalfact-os pótkocsikra......
De nem ismerem őket, melyik jobb vagy mivel jobb? Éri e a plusz költséget a drágább, és miért?? Vagy esetleg más gyártót ,más értékesítőt tudtok??? Előre is köszönöm.
Válasz N.. Tamás #1329. hozzászólásáraMelyiket nézted? Az akciós Pronart a Dorkernél?
Sziasztok.érdeklődnék hozzáértőktől hogy mi a véleményetek az új lengyel pótkocsikról???? 12t körülire gondolok.Jók,érdemes gondolkodni rajta? mert ha valaki pályázatra venné majdnem annyiba kerül mint egy 30éves bss,vagy 8011es! Véleményetek?előre is köszönöm. Esetleg ha valakinek van akkor tudna típustól ismert ajánlani?
Hellò!
Tudnátok nekem 2 tengelyes 3 oldalrabillentő pótkocsit ajánlani? Kb 1milla körüli árba milyet nézzek? Mint például az orosz pótkocsik!
Válasz Claaastra #1325. hozzászólásáraA másikon van rsz, bár az nem jelent semmit...
http://www.hasznaltauto.hu/potkocsi/egyedi/egyedi_dolly-10244914
szerintem ez vizsgáztatható.
Válasz csoppika #1323. hozzászólásáranéztem már sokat,ezek az"olcsobbak" papír nélküliek,a papirosok 2,5-3 milkacsokik
Válasz csoppika #1323. hozzászólásáraÉs ez?
Válasz Claaastra #1318. hozzászólásárahttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=202515872&category=OtherSemiTrailer&isSearchRequest=true&scopeId=ST&grossPrice=false&makeModelVariant1.modelDescription=dolly&pageNumber=1&fnai=prev
Válasz Claaastra #1318. hozzászólásáraSzerintem ez is csak a dollit árúlja ennyiért.
Válasz Mf-es? #1317. hozzászólásáraSzeged környékén van több is JCB-kel húzzák,mennek 60-80-al.
Válasz Mf-es? #1319. hozzászólására30-32t????
Válasz Claaastra #1318. hozzászólásáraAzt látom,de haladna.Mennyi férhet rá?
Válasz Mf-es? #1317. hozzászólásáramár keresem elé a 230-250-es fastrac-ot,de amúgy itt csak a dolly 3 miska
Milyen volna gabonázni?
Válasz *** HM *** #1315. hozzászólásáraAz eggyik nekem is billen az eggyik oldalara is.
Mikor jön el a pillanat hogy nem oldalra is billentőst vesz a paraszt hanem teknőst?
Válasz dr.T #1308. hozzászólásáraKi mindenki forgalmazza ezeket?
Válasz Bécó #1311. hozzászólásáraÉn légrugóst vennék
Válasz *** HM *** #1299. hozzászólásáraAkkor megtolod hatra úgy, hogy szeged alá, majd előre fordítod kifelé és már kinn is vagy... de jellemzően sokkal később fog megakadni, mert nagyot fog a traktor hátulja.
Sziasztok!
A KASSBOHRER pótkocsikról valakinek tapasztalat!
Traktor után légrúgós vagy inkább a jól bevált laprúgó?
Borulékonysagot figyeltétek vételnél?
Válasz *** HM *** #1307. hozzászólásáraReszedrol ezt a heccet man megszokas kent veszem fel.
vegre erre is megjott a magasito
Válasz dr.T #1304. hozzászólásáraTesztelgetem tested kedvel e hecceket esztendej eleje fele
Válasz *** HM *** #1305. hozzászólásáraPassz de a huzatora az eggyiken 3000 a masikon meg 4000 ezer kg max van rairva
Válasz dr.T #1303. hozzászólásáraHàny mázsa eshet a traktorra?
Válasz *** HM *** #1302. hozzászólásáraAkkor minek szamolgatsz?
Válasz *** HM *** #1299. hozzászólásáraA forgozsamolyosnal is az elejevel van a gond nem a hatuljaval mert ugye ha 2 tengelyes hatul ott jobban eloszlik mindt elol az 1 tengelynel,na meg persze a szelesebb gumik a tandemnel es ott a traktorra van atterhelve az eleje azert az nem mindeggy,en huztam kolcsonbe az agrogepes forgozsamolyosat te ugrall mindt a bakkecske az eleje meg rangat,ezen meg rajta van a k80 ott nem erzel semmit .
Válasz dr.T #1301. hozzászólásáraMire vasakra?
Jó bőrre se nem hogy vasakra
Válasz *** HM *** #1298. hozzászólásáraAz jo dolog ha ilyeneket szamolsz legalabb addig is irigyketsz hehe
Válasz *** HM *** #1296. hozzászólásáraNa te inkabb ne szolalj meg te nagy szomszed!!!!
Válasz .Feco. #1295. hozzászólásáraHa megül a tandemmel rendesen?
Olyan nem volt?
Válasz Sk Laci #1294. hozzászólásáraMajd küldd át ha megvan
...szàmolom mennyit költenek...
Válasz Sk Laci #1294. hozzászólásáraLaci majd hivj fel megmondom szivessen
Válasz Sk Laci #1294. hozzászólásáraMit titolódzni
Ha 20 milláért hozta a Jézuska a Zetort nemmegmondanám? hánem???
Válasz Sk Laci #1289. hozzászólásáraMost Krone Kögel és Schwartzmuller forgozsamolyosok vannak 2 és 3 tengelyesek, de nem szeretjük őket. Tolatni tudunk, azzal nincs gond de épp a menekülés miatt szerintem sokkal jobb a tandem. Volt már nálunk ASW, meg van Joskin hígtrágya kocsi azok szerintem sokkal jobbak vontathatosag szempontjából. Újakat már inkább azt szeretnénk majd.