Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD380.08 FtCHF433.84 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Feco. #1206. hozzászólásáraA bdf-ből ki lehet vágni 1 métert és már csak 6,2,és olyan plató van dögivel,kettőt már átalakítottunk,el is vitték őket simán
Válasz Mf-es? #1196. hozzászólásáraNem felejtős, dehogyis! Nincs azokkal semmi baj. A kolléga új bálaszállító vásárlásban volt, azért írtam le a véleményem hogy könnyebb legyen dönteni.Az hogy szinte csak azt hirdetnek csak annyi hogy az öreg laprugósok nem eladók vagy már a kohóban vannak, a most eldobált öreg kamionpótokat meg már légrugóval szerelték ami közútra már sokkal jobb a nagyobb sebesség miatt komfortosabb, és mivel útkímélő tengely nagyobb tengelysúly van rá engedélyezve. Nyugodtan vegyél ha olyat néztél ki, de a laprugóssal szemben azért több lehetőség van a meghibásodásra.
Válasz Hús Futár #1205. hozzászólásáraolyan alátámasztó lábai vannak, mint a mellette fotózott BDF alvázas pótkocsinak, mi több az amúgy egy 7,2-es Schwarzmüller felépítmény, ami épp ugyanolyan hosszú mint egy szabvány BDF alváz.... érdekelt volna a segédváz mérete és a billentőcsapok elhelyezkedése...
Válasz golyó 2 #1199. hozzászólásáraSzia, te hol vagy helyileg? nagy kérés lenne hogy valamikor elszaladjak megnézni közelről a képen látható billencs cserefelépítményt? rettentően kíváncsi lettem most rá...!
Válasz Mf-es? #1200. hozzászólásáraA 3 különböző pótkocsin szemre azonosak a rugók , de még nem kellett vennem.
Egykörösön is működik, mert egy kolléga vett az Alföldről egyet amit Ő alakíttatott át kétkörösre(sok fék hamar elfogy a levegő).
Válasz lac* #1198. hozzászólásáraAz első 10 éves, a második 8, a harmadik 3.
Eddig 1 db szintszabályzó szelepet cseréltem nettó 10800 pénzért.
Ebből meg épül a tartálykocsi:
Válasz MFM #1190. hozzászólásáraSzerintem inkább laprugó! Egy bálaszállítón örök élet meg egy nap, esetleg egy évben 3x lezsírzod (ha kell).
A légrugó elöregszik, kirepedezik, a peremnél idővel engedi a levegőt. A csere nem egy hatalmas összeg, meg nem is egy nagy munka de még ott van a szintező szelep, ami ha betojik az már jelentősebb kiadás. A szintező karját ha valami gally vagy kóró lepiszkálja a helyéről már fekszik is a pót a földön lehet alábújni valahogy visszamókólni a helyére. Mivel a légrugó nem képes erőt átadni, még tengelyenként minimum 3 tengelykitámasztó rúddal is számolni kell aminek a szilentjei idővel szintén cserére szorulnak ami megint jelentős kiadás. Meg még a csövezés ami megint csak hibalehetőség.
És csak összekapcsolt, feltöltött levegőrendszerrel működik! Szerintem mezőgazdasági használatba inkább a laprugó!
Válasz MFM #1190. hozzászólásáraMiert is gondolkodnal a legrugosban mikor az osszes potkocsi laprugos,most egy egyszeru balaszallitorol van szo nem?oda tok felesleges szerintem.
Válasz Sötét Paraszt #1184. hozzászólásárajahát persze, ha csak addig kell, hogy kiérjen "valahogy" a cucc, aztán dobják félre, akkor persze. de ha haza is kell húzni, akkor azért megfontolandó. láttam én már összerogyva ilyet.
Válasz ano #1180. hozzászólásáraSzenázsbálával, bigbag-es műtrágyával, permetezéshez vizestartállyal a t026-os pronárt is kihasználjuk, legalább 16 tonnás kéne hogy legyen ez is.
Válasz ano #1180. hozzászólásáraNemrég láttam bálaszállítón hordták a vetőmagot bigbagbe, a másikon meg vót vagy 12 1000 literes nekijje azza meg a vizet hordta.
Üdv Mindenki!
Jó állapotú 6,5-es eladó MBP -t tud valaki Somogy Tolna Baranyában?Nem kell frissen festve,tipp topp állapotban lennie!Szemszállításra magasítva lenne az igazi,mondjuk ha műszakis akkor kb. 850 ban!
Köszi!
Válasz MFM #1179. hozzászólásárameghibásodás.
a legolcsóbbat válaszd, terhet úgy sem tudsz rajta cipelni, másra nem használható.
itthon veszed, vagy lengyeloba?
Üdv.
Bálaszállító pótkocsi vásárlás elött állok, és az a nagy kérdés vetődött fel, hogy légrugósban, vagy laprugósban gondolkodjak? Milyen előnyei-hátrányai vannak egyiknek-másiknak? A légrugóst lehet használni a légfékrendszer csatlakoztatása nélkül is? Előre is köszönöm!
üdv.
ez milyen pótkocsi? mi a neve? munkahenger janvító szettet akarok venni hozzá de nemtudom milyen néven keressem...köszi valami lengyel lehet de pontos név kéne.tábláján semmi nem látszik már
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tudja-e valaki ,hogy a 4.5t-ás orosz pótkocsin merre van az alvázszám? Mennyire ismeritek ,mik a tapasztalatok? Alkatrész van-e hozzá? A szomszédban van egy eladó és egész megtetszett.
Válasz Koszi. #1168. hozzászólásáraAz alsó fele hogy billen ki ?
Mert ez egy olyan zár ami lefelé és felfelé is engedi nyílni az oldalfalat, de "robotkar" nélkül, szemes árunál kinyitni nem egy életbiztosítás.
Válasz csoppika #1162. hozzászólásáras valamilyen más márkák? mert öszintén meg mondva csak ilyeneket lehet találni olcsóbban mert már a többi 10 ezer e felett vanak,
Válasz csoppika #1164. hozzászólásáraFigyeld ha kukacoskodni akar valaki fekbroba meg ilyenek akkor nem is kell venni hasznalltat,mert valami cserelni valo ugyis lessz rajta,ha eszrevesz rajta a vevo valamit az mar alkukepes .
Válasz vazi #1161. hozzászólásáraHat egy potkocsit mar csak korbetudtok nezni,laprugok ne legyenek eltorve meg a rama hegeszteseket,nagyon nemtudsz mast megnezni,legyen rendben.
Válasz vazi #1161. hozzászólásáraAzok a teherautó pótkocsik megjárták a hadak útját... Esetleg utolsó teherautós munkájuk bányában volt... Jól meg kell nézni szerintem...
Sziasztok. pótkocsit vennék, használtat, sajnos újra nincs keret, én szeretnék egy 10-15t közöttit venni, sok ilyen Bss pótkocsit látok a neten azokrol mik a vélemények? vagy netalán valami maszivabb márkát tudtok ajánlani ami árban is tűrhető?
Válasz *** HM *** #1159. hozzászólásáraA minosege,nemtudom nezted e kozelrol,de sok nemetnek valló gyarto megirigyelne ugy a festes,kidolgozas minden,en neztem mar sok potkocsit de nekem ez tetszett meg a legjobban,az ara meg majdnem mindnek ugyanaz,ha olcsobb valamelyik az nincs ugy felszerelve ugyhogy mindeggyiknel nagyjabol ugyan ugy josz ki.
3258 hozzászólás
Válasz .Feco. #1206. hozzászólásáraA bdf-ből ki lehet vágni 1 métert és már csak 6,2,és olyan plató van dögivel,kettőt már átalakítottunk,el is vitték őket simán
Válasz Mf-es? #1196. hozzászólásáraNem felejtős, dehogyis! Nincs azokkal semmi baj. A kolléga új bálaszállító vásárlásban volt, azért írtam le a véleményem hogy könnyebb legyen dönteni.Az hogy szinte csak azt hirdetnek csak annyi hogy az öreg laprugósok nem eladók vagy már a kohóban vannak, a most eldobált öreg kamionpótokat meg már légrugóval szerelték ami közútra már sokkal jobb a nagyobb sebesség miatt komfortosabb, és mivel útkímélő tengely nagyobb tengelysúly van rá engedélyezve. Nyugodtan vegyél ha olyat néztél ki, de a laprugóssal szemben azért több lehetőség van a meghibásodásra.
Válasz Hús Futár #1205. hozzászólásáraolyan alátámasztó lábai vannak, mint a mellette fotózott BDF alvázas pótkocsinak, mi több az amúgy egy 7,2-es Schwarzmüller felépítmény, ami épp ugyanolyan hosszú mint egy szabvány BDF alváz.... érdekelt volna a segédváz mérete és a billentőcsapok elhelyezkedése...
Válasz .Feco. #1204. hozzászólásáraEz csak egy sima kipper segéd vázzal ami 3 irányos levették biztos egy teherkocsiról csak .
Válasz golyó 2 #1203. hozzászólásárapedig úgy felcsillant a szemem....
Válasz .Feco. #1202. hozzászólásáraKOM-EGOM megye.A fotó még német , így nem tudom megmutatni.De van aki csinál ilyet.
Válasz golyó 2 #1199. hozzászólásáraSzia, te hol vagy helyileg? nagy kérés lenne hogy valamikor elszaladjak megnézni közelről a képen látható billencs cserefelépítményt? rettentően kíváncsi lettem most rá...!
Válasz Mf-es? #1200. hozzászólásáraA 3 különböző pótkocsin szemre azonosak a rugók , de még nem kellett vennem.
Egykörösön is működik, mert egy kolléga vett az Alföldről egyet amit Ő alakíttatott át kétkörösre(sok fék hamar elfogy a levegő).
Válasz golyó 2 #1199. hozzászólásáraLégrugók közt,mennyi különbség van?Szóval,egy nem járatos póthoz,is kapni légrugót?Mennyire csereszabatosak?Légrugó,csak két körrel működik?Egykörös rendszeren,lehet légrugó?
Válasz lac* #1198. hozzászólásáraAz első 10 éves, a második 8, a harmadik 3.
Eddig 1 db szintszabályzó szelepet cseréltem nettó 10800 pénzért.
Ebből meg épül a tartálykocsi:
Válasz golyó 2 #1197. hozzászólásáraÍgy van,ezt mondom én is.
Nem billeg, nem nyekereg, nem törik,csak előnyei vannak
Válasz MFM #1190. hozzászólásáraCsakis légrugó, soha többet laprugós:
Válasz Tobszi #1192. hozzászólásáraLégrugós,felejtős?Szinte csak azt hirdetnek.Vagy mégis jó??Vélemény?
Véleményeket szeretnék kérni bálaszállító pótkocsikról kinek mi a tapasztalatai. Filegl, Pronar ,Metal-Fach Köszönöm
Válasz dr.T #1191. hozzászólásáraMert néhány kedvező ajánlatot kaptam, ami légrugóval van szerelve.
Válasz Tobszi #1192. hozzászólásáraKöszönöm a részletes választ, sokat segít a döntésben!
Válasz MFM #1190. hozzászólásáraSzerintem inkább laprugó! Egy bálaszállítón örök élet meg egy nap, esetleg egy évben 3x lezsírzod (ha kell).
A légrugó elöregszik, kirepedezik, a peremnél idővel engedi a levegőt. A csere nem egy hatalmas összeg, meg nem is egy nagy munka de még ott van a szintező szelep, ami ha betojik az már jelentősebb kiadás. A szintező karját ha valami gally vagy kóró lepiszkálja a helyéről már fekszik is a pót a földön lehet alábújni valahogy visszamókólni a helyére. Mivel a légrugó nem képes erőt átadni, még tengelyenként minimum 3 tengelykitámasztó rúddal is számolni kell aminek a szilentjei idővel szintén cserére szorulnak ami megint jelentős kiadás. Meg még a csövezés ami megint csak hibalehetőség.
És csak összekapcsolt, feltöltött levegőrendszerrel működik! Szerintem mezőgazdasági használatba inkább a laprugó!
Válasz MFM #1190. hozzászólásáraMiert is gondolkodnal a legrugosban mikor az osszes potkocsi laprugos,most egy egyszeru balaszallitorol van szo nem?oda tok felesleges szerintem.
Válasz MFM #1179. hozzászólásáraA légrugó vs. laprugó kérdésre tud valaki mondani valamit?
Válasz Sötét Paraszt #1184. hozzászólásárajahát persze, ha csak addig kell, hogy kiérjen "valahogy" a cucc, aztán dobják félre, akkor persze. de ha haza is kell húzni, akkor azért megfontolandó. láttam én már összerogyva ilyet.
Válasz *** HM ***
Keresek megvételre HV potkocsit esetleg BSS t minnél rosszabb állapotút, Papir ha van , nem baj , Bács megye.20-9983296,
Válasz ano #1180. hozzászólásáraInkább itthonban gondolkodok, használtban is.
Válasz ano #1180. hozzászólásáraSzenázsbálával, bigbag-es műtrágyával, permetezéshez vizestartállyal a t026-os pronárt is kihasználjuk, legalább 16 tonnás kéne hogy legyen ez is.
Válasz ano #1180. hozzászólásáraNemrég láttam bálaszállítón hordták a vetőmagot bigbagbe, a másikon meg vót vagy 12 1000 literes nekijje azza meg a vizet hordta.
Válasz dr.T #1181. hozzászólásáraMé a neveden vannak??
Üdv Mindenki!
Jó állapotú 6,5-es eladó MBP -t tud valaki Somogy Tolna Baranyában?Nem kell frissen festve,tipp topp állapotban lennie!Szemszállításra magasítva lenne az igazi,mondjuk ha műszakis akkor kb. 850 ban!
Köszi!
itt az en arzenalom.
Válasz MFM #1179. hozzászólásárameghibásodás.
a legolcsóbbat válaszd, terhet úgy sem tudsz rajta cipelni, másra nem használható.
itthon veszed, vagy lengyeloba?
Üdv.
Bálaszállító pótkocsi vásárlás elött állok, és az a nagy kérdés vetődött fel, hogy légrugósban, vagy laprugósban gondolkodjak? Milyen előnyei-hátrányai vannak egyiknek-másiknak? A légrugóst lehet használni a légfékrendszer csatlakoztatása nélkül is? Előre is köszönöm!
Válasz jkocsmar #1177. hozzászólásáraköszi
Válasz amino #1174. hozzászólásáraAutosan D-43
Válasz amino #1174. hozzászólására3,5 t-ás a nevét nem tudom sajna de lengyel.hidraulika boltban megoldják a készletproblémád.
Válasz Józsika #1173. hozzászólásáraelől van a szám a vázkereten,de kell szegecselt lemezkének is lennie a környékén.
üdv.
ez milyen pótkocsi? mi a neve? munkahenger janvító szettet akarok venni hozzá de nemtudom milyen néven keressem...köszi valami lengyel lehet de pontos név kéne.tábláján semmi nem látszik már
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tudja-e valaki ,hogy a 4.5t-ás orosz pótkocsin merre van az alvázszám? Mennyire ismeritek ,mik a tapasztalatok? Alkatrész van-e hozzá? A szomszédban van egy eladó és egész megtetszett.
Farmtech edk 800 pótkocsival van valakinek tapasztalata, vagy maga a farmtech pótkocsikkal?
Egy "segéd váz" nyergeshez.
https://youtu.be/mDWHnWG94uA?t=2m34s
Válasz _NB_ #1169. hozzászólásáraA másik fele alul is nyílik, nyílván az lesz használva legtöbbször. Bepróbálkozok egy rugós biztosítóval.
Válasz Koszi. #1168. hozzászólásáraAz alsó fele hogy billen ki ?
Mert ez egy olyan zár ami lefelé és felfelé is engedi nyílni az oldalfalat, de "robotkar" nélkül, szemes árunál kinyitni nem egy életbiztosítás.
Sziasztok! Vettünk egy pótkocsit és ilyen oldalfal zár van rajta, ki mit használ biztosítónak, vagy ez a drót jó így?
Válasz csoppika #1162. hozzászólásáras valamilyen más márkák? mert öszintén meg mondva csak ilyeneket lehet találni olcsóbban mert már a többi 10 ezer e felett vanak,
Válasz dr.T #1165. hozzászólásáraMost nem azt mondom, ne löttyenjen...De ne is legyen a zsámoly kilépés előtt...
Válasz csoppika #1164. hozzászólásáraFigyeld ha kukacoskodni akar valaki fekbroba meg ilyenek akkor nem is kell venni hasznalltat,mert valami cserelni valo ugyis lessz rajta,ha eszrevesz rajta a vevo valamit az mar alkukepes .
Válasz dr.T #1163. hozzászólásáraForgózsámolyt lehet még megfeszegetni... fékpróba...
Válasz vazi #1161. hozzászólásáraHat egy potkocsit mar csak korbetudtok nezni,laprugok ne legyenek eltorve meg a rama hegeszteseket,nagyon nemtudsz mast megnezni,legyen rendben.
Válasz vazi #1161. hozzászólásáraAzok a teherautó pótkocsik megjárták a hadak útját... Esetleg utolsó teherautós munkájuk bányában volt... Jól meg kell nézni szerintem...
Sziasztok. pótkocsit vennék, használtat, sajnos újra nincs keret, én szeretnék egy 10-15t közöttit venni, sok ilyen Bss pótkocsit látok a neten azokrol mik a vélemények? vagy netalán valami maszivabb márkát tudtok ajánlani ami árban is tűrhető?
Válasz *** HM *** #1159. hozzászólásáraA minosege,nemtudom nezted e kozelrol,de sok nemetnek valló gyarto megirigyelne ugy a festes,kidolgozas minden,en neztem mar sok potkocsit de nekem ez tetszett meg a legjobban,az ara meg majdnem mindnek ugyanaz,ha olcsobb valamelyik az nincs ugy felszerelve ugyhogy mindeggyiknel nagyjabol ugyan ugy josz ki.
Válasz dr.T #1158. hozzászólásáraMi dönt ezek mellett?