Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz vazi #1229. hozzászólásáraTe koma... Van ennek valami papírja?
(javítsatok ki, ha tévedek)
Mert rajta virít a 10-es tábla... Ez azzal a táblával kint !HA! jól tudom nem kötelezett vizsgára... Így mennek a sógoroknál a félbe vágott teherautók is pótként...(meg a kiszuperált trélerek, kamionpótok..
Szóval nézz utána, vizsgáztatható-e...
Válasz Hús Futár #1240. hozzászólásáraFecó a plató aljának a magasságát mondta ,az szerintem is magas nagyon,az ilyen pótokat a fuvarosok már 15 éve lecserélték a borulások miatt
Válasz .Feco. #1235. hozzászólásáraHa valaki eza kis kocsi alatt a vázat eltekeri annak kezet csókolok . Egy jobb érzésű 8,3-as ifa kocsira is megy annyi mint erre .
Te még nem láttál magas kocsikat jártál volna felénk egy 10 évvel ezelőtt nakkor láthattál volna extra magas HW meg Bss kocsikat . Eggyik kollega 7,8 méteres 2 tengelyes Bss kocsijának kb 190 centi a belmagassága 22 tonnával az MTZ-vel cimbálta évekig .
Egyik helyi fuvaros egy 8,2 méteres kamion kocsit alakított át fixesből billencsre kb 220 centi a belmagassága annak a kocsinak .
Válasz .Feco. #1235. hozzászólásáraA dehogy nem olyan magos ez,jo pofas inkabb,ezzel csak az a baj ha nedves a fold es kuki aratas van akkor vigyazni kell vele mert a gumik keskenyek,szomszedba van egy agrogep 18 t hu egyszer volt nalam szallitani elsullyedt ugy kellet attrakni rola a kukit,ez a hatranya van ezeknek a potoknak.
Válasz vazi #1229. hozzászólásáraszerintem ez nem 6,5 m hosszú, hanem legalább 8,5. és iszonyatosan magas, szerintem ez nem egy jó pótkocsi, borulékony lehet mint akutya, ráadásul ha a kombjn megrakja az elejét és alácsavarod a rudat úgy megcsvarja a vázat hogy míg élsz nem fog egyenesen menni sem előre sem hátra...
Válasz JD 4630 #1231. hozzászólásáraTavaly aratáskor a tulajnak is ki jött a szerelvénye mellém.
820as mtz egy hasonló,de két tengelyes póttal. Én rutinosan beálltam a forgóra, ő maradt a soron. Ha nem látom nem hiszem el, de lehozta a földről. Ja a földút egyik nyoma fel volt szántva, de a kombájn meg én is tapostam előtte. Nem vitt többet mint én (15t megnéztem a mérlegházba),de becsületére legyen mondva, szépen hozta
igen tervbe van egy újabb traktor, nagyobb kényelmesebb... na de mindent egyszere nem lehet. ám ez a pót menyit ér szerintetek? mit adnátok érte? , 1981 es
Válasz gergő07 #1226. hozzászólásáraSehogy nem fog telivel forogni azt nem írtam.De mink is a 82-esel 15 éve Két 23000 kg os össztömegű pótal járunk.Ha oda figyel(írta hogy tervbe van nagyobb traki neki)akkor 1-2 évet elboldogul vele.
Válasz mtz1221 #1222. hozzászólásáraRakottan, vagy fél rakottan a 3 tengelyessel hogy fordul meg? MTZ-nek max 2 tengelyes, síkságon, úton rakodva lehet 20t raksúly.
Válasz Claaastra #1218. hozzászólásáraés egy ilyen pót milyen nehéz? mármint bizonyára az mtz nem húzná meg rakva, (félig inkább) na de én úgy gondolom hogy jobban járnék vele mint 2 román pótkocsival...
Válasz vazi #1216. hozzászólásáraezek 22-23-24 tonnások össztömegben hivatalosan 16-17 tonna raksúllyal arra súlyra tökéletes,de a földön rakottan meg se mozdítod
Válasz vazi #1216. hozzászólásáraMtznek ez rettenetesen sok lenne. Akárhány turbó is legyen rajta. 150q-t összbe már nem hiszem hogy le bírna hozni. Az idén olyan jó 135qval még éppen lejött a földről. Max közúton ha elviszi bár akkor is a megállás...
sziasztok. gondoltam egy ilyen 22 t pótkocsihoz, mi a véleményetek róla? jelenleg egy mtz lenne elé, de idövel vennénk egy kicsit komolyabb gépet elé.
az érdekelne van ilyenetek? vagy elbirná e huzni kicsit gyengébb talajon? vagy utakon?
Válasz Mf-es? #1200. hozzászólásáraNekünk a vonóharomszoges Krone és a nyerges Krone és nyerges Kogel alatt is teljesen azonos legrugok vannak, sőt a Schwartzmüller nyerges alatt is mert egy ismerősöm ahhoz kert kölcsön nemrég. Nem drága történet, ha nincs túlterhelve, vagy elakadáskor nem húzod hatra fele akkor nincs vele baj.
Válasz Claaastra #1208. hozzászólásáraAzért lenne jó alap BDF cserefelépítmény mert akkor az év 10 hónapjában tudna az autó mást csinálni, aratáskor meg felkapja a kippert és irány a határ!
Önmagában én ilyennek meg attól hogy platot építsünk csak a segédvaz érdekelne, hogy hogy van megoldva. Amúgy már az is felmerült hogy vegyünk egy Fliegl ASW felépítmény, mert azok egy része is BDF, csak ott a vontató autó billentese körülményes
Válasz Mf-es? #1200. hozzászólásáraSzerintem kisebb-nagyobb utánajárással minden pótkocsihoz lehet gumielemet kapni, valószínű hogy több típuson is vannak egyforma légrugók, vagy ha minden kötél szakad egy másik hasonló méretekkel bírót is fel lehet rá szerkeszteni.
Hogy mennyi különbség van? Lényeges az alsó és felső talp mérete és a felfogatása valamint a levegőcsatlakozás elhelyezése. A gumielemnél a teljes hossza,az átmérője, a formája hengeres vagy kúpos, a felfekvő felületek átmérője.
Válasz .Feco. #1206. hozzászólásáraA bdf-ből ki lehet vágni 1 métert és már csak 6,2,és olyan plató van dögivel,kettőt már átalakítottunk,el is vitték őket simán
Válasz Mf-es? #1196. hozzászólásáraNem felejtős, dehogyis! Nincs azokkal semmi baj. A kolléga új bálaszállító vásárlásban volt, azért írtam le a véleményem hogy könnyebb legyen dönteni.Az hogy szinte csak azt hirdetnek csak annyi hogy az öreg laprugósok nem eladók vagy már a kohóban vannak, a most eldobált öreg kamionpótokat meg már légrugóval szerelték ami közútra már sokkal jobb a nagyobb sebesség miatt komfortosabb, és mivel útkímélő tengely nagyobb tengelysúly van rá engedélyezve. Nyugodtan vegyél ha olyat néztél ki, de a laprugóssal szemben azért több lehetőség van a meghibásodásra.
Válasz Hús Futár #1205. hozzászólásáraolyan alátámasztó lábai vannak, mint a mellette fotózott BDF alvázas pótkocsinak, mi több az amúgy egy 7,2-es Schwarzmüller felépítmény, ami épp ugyanolyan hosszú mint egy szabvány BDF alváz.... érdekelt volna a segédváz mérete és a billentőcsapok elhelyezkedése...
Válasz golyó 2 #1199. hozzászólásáraSzia, te hol vagy helyileg? nagy kérés lenne hogy valamikor elszaladjak megnézni közelről a képen látható billencs cserefelépítményt? rettentően kíváncsi lettem most rá...!
Válasz Mf-es? #1200. hozzászólásáraA 3 különböző pótkocsin szemre azonosak a rugók , de még nem kellett vennem.
Egykörösön is működik, mert egy kolléga vett az Alföldről egyet amit Ő alakíttatott át kétkörösre(sok fék hamar elfogy a levegő).
Válasz lac* #1198. hozzászólásáraAz első 10 éves, a második 8, a harmadik 3.
Eddig 1 db szintszabályzó szelepet cseréltem nettó 10800 pénzért.
Ebből meg épül a tartálykocsi:
3294 hozzászólás
Válasz vazi #1229. hozzászólásáraTe koma... Van ennek valami papírja?
(javítsatok ki, ha tévedek)
Mert rajta virít a 10-es tábla... Ez azzal a táblával kint !HA! jól tudom nem kötelezett vizsgára... Így mennek a sógoroknál a félbe vágott teherautók is pótként...(meg a kiszuperált trélerek, kamionpótok..
Szóval nézz utána, vizsgáztatható-e...
Válasz Claaastra #1241. hozzászólásárajelen állapotában ez olyan messze van az eldőlés lehetőségétől mint Makó Jeruzsálemhez
Válasz Claaastra #1241. hozzászólásáraSejtettem hogy arra gondol szerintem nem magasabb mint a kis Bss-es kocsi vagy az átalakított rába kocsik .
Válasz Hús Futár #1240. hozzászólásáraFecó a plató aljának a magasságát mondta ,az szerintem is magas nagyon,az ilyen pótokat a fuvarosok már 15 éve lecserélték a borulások miatt
Válasz .Feco. #1235. hozzászólásáraHa valaki eza kis kocsi alatt a vázat eltekeri annak kezet csókolok . Egy jobb érzésű 8,3-as ifa kocsira is megy annyi mint erre .
Te még nem láttál magas kocsikat jártál volna felénk egy 10 évvel ezelőtt nakkor láthattál volna extra magas HW meg Bss kocsikat . Eggyik kollega 7,8 méteres 2 tengelyes Bss kocsijának kb 190 centi a belmagassága 22 tonnával az MTZ-vel cimbálta évekig .
Egyik helyi fuvaros egy 8,2 méteres kamion kocsit alakított át fixesből billencsre kb 220 centi a belmagassága annak a kocsinak .
Válasz .Feco. #1235. hozzászólásárana ez mar magos!!!!!
Válasz Claaastra #1236. hozzászólásáraHat bizony erre kell mert nem megy ra 20t,szerintem igy 15t.
Válasz .Feco. #1235. hozzászólásáraA dehogy nem olyan magos ez,jo pofas inkabb,ezzel csak az a baj ha nedves a fold es kuki aratas van akkor vigyazni kell vele mert a gumik keskenyek,szomszedba van egy agrogep 18 t hu egyszer volt nalam szallitani elsullyedt ugy kellet attrakni rola a kukit,ez a hatranya van ezeknek a potoknak.
Válasz .Feco. #1235. hozzászólásáranincs az max 7 méteres,de magasító kell még rá 50 centi a 20 tonnához
Válasz vazi #1229. hozzászólásáraszerintem ez nem 6,5 m hosszú, hanem legalább 8,5. és iszonyatosan magas, szerintem ez nem egy jó pótkocsi, borulékony lehet mint akutya, ráadásul ha a kombjn megrakja az elejét és alácsavarod a rudat úgy megcsvarja a vázat hogy míg élsz nem fog egyenesen menni sem előre sem hátra...
Válasz JD 4630 #1231. hozzászólásáraTavaly aratáskor a tulajnak is ki jött a szerelvénye mellém.
820as mtz egy hasonló,de két tengelyes póttal. Én rutinosan beálltam a forgóra, ő maradt a soron. Ha nem látom nem hiszem el, de lehozta a földről. Ja a földút egyik nyoma fel volt szántva, de a kombájn meg én is tapostam előtte. Nem vitt többet mint én (15t megnéztem a mérlegházba),de becsületére legyen mondva, szépen hozta
Válasz vazi #1229. hozzászólásáraMennyi megengedett össztömeg?
Válasz vazi #1229. hozzászólásáraOda kell figyelned, hogy be ne takarózz vele...
Válasz vazi #1229. hozzászólásáraBátor vagy, ha MTzvel akarod ezt rakottan húzni.
Válasz vazi #1229. hozzászólásáraez 30-40 éves ,ha jobban átnézed és nincs elrohadva 1,2-1,5 miska
igen tervbe van egy újabb traktor, nagyobb kényelmesebb... na de mindent egyszere nem lehet. ám ez a pót menyit ér szerintetek? mit adnátok érte? , 1981 es
Mint minden az mgben, ez is időjárás függő.
Száraz őszön elviszi persze nem kisarkazva, de beb.szik egy esős ősz és még üresen is elég lesz húzni
Válasz gergő07 #1226. hozzászólásáraSehogy nem fog telivel forogni azt nem írtam.De mink is a 82-esel 15 éve Két 23000 kg os össztömegű pótal járunk.Ha oda figyel(írta hogy tervbe van nagyobb traki neki)akkor 1-2 évet elboldogul vele.
Válasz mtz1221 #1222. hozzászólásáraRakottan, vagy fél rakottan a 3 tengelyessel hogy fordul meg? MTZ-nek max 2 tengelyes, síkságon, úton rakodva lehet 20t raksúly.
Válasz vazi #1212. hozzászólására22 tonnás pótót mtz elé három tengelyeset???? Mi van???
3 tengelyes pót ha megsüllyed itt volt ilyen idén egy 8370 R és egy 8260R meg sem tudott mozdítani engedték le szépen kanálba...
Én 210 Le-vel húzom a netto 18 tonna rakományt, de utolsó ürítést nem mindig a földön tesszük rá!!!
Válasz vazi #1213. hozzászólásáraIn your dream...
Válasz vazi #1212. hozzászólásáraAz én tapasztalatom alapján felejtős. 85 lovas jd elhúzza, de a 82-es mtz kis sárban már meg se mozdítja.
Válasz vazi #1214. hozzászólásáraHa nincsenek dombok gond nélkül.Nálunk sokan ilyennel dolgoznak 892-esel.Azt mondják könnyebb húzni vele a 3 tengelyest,mint két 8 tonnást 900-as gumikkal. https://youtu.be/mdN5AJJE_Gw
Válasz Claaastra #1218. hozzászólásáraés egy ilyen pót milyen nehéz? mármint bizonyára az mtz nem húzná meg rakva, (félig inkább) na de én úgy gondolom hogy jobban járnék vele mint 2 román pótkocsival...
Válasz vazi #1216. hozzászólásáraezek 22-23-24 tonnások össztömegben hivatalosan 16-17 tonna raksúllyal arra súlyra tökéletes,de a földön rakottan meg se mozdítod
Válasz VDénes #1217. hozzászólásáramegállás nem gond ha van levegő
Válasz vazi #1216. hozzászólásáramtz-nek nagy egy kicsit,2 tengelyesek java 720-as,platóméretre irtam kicsinek
Válasz vazi #1216. hozzászólásáraMtznek ez rettenetesen sok lenne. Akárhány turbó is legyen rajta. 150q-t összbe már nem hiszem hogy le bírna hozni. Az idén olyan jó 135qval még éppen lejött a földről. Max közúton ha elviszi bár akkor is a megállás...
Válasz Claaastra #1215. hozzászólásáramármint kicsi az mtz vagy hogy értve hogy kicsi? ám vagy másfél évet lenne előtte egy mtz, érdemes lenne?
Válasz vazi #1214. hozzászólására3 tengelyesnek "kicsi" 20-22t fér rá amúgy raksúlyra használva tökéletes
Válasz vazi #1213. hozzászólásáraa kép csak illusztráció, amúgy 6,5mx2,5m a méretei. mit gondoltok róla?
sziasztok. gondoltam egy ilyen 22 t pótkocsihoz, mi a véleményetek róla? jelenleg egy mtz lenne elé, de idövel vennénk egy kicsit komolyabb gépet elé.
az érdekelne van ilyenetek? vagy elbirná e huzni kicsit gyengébb talajon? vagy utakon?
Válasz Mf-es? #1200. hozzászólásáraNekünk a vonóharomszoges Krone és a nyerges Krone és nyerges Kogel alatt is teljesen azonos legrugok vannak, sőt a Schwartzmüller nyerges alatt is mert egy ismerősöm ahhoz kert kölcsön nemrég. Nem drága történet, ha nincs túlterhelve, vagy elakadáskor nem húzod hatra fele akkor nincs vele baj.
Válasz Claaastra #1208. hozzászólásáraAzért lenne jó alap BDF cserefelépítmény mert akkor az év 10 hónapjában tudna az autó mást csinálni, aratáskor meg felkapja a kippert és irány a határ!
Önmagában én ilyennek meg attól hogy platot építsünk csak a segédvaz érdekelne, hogy hogy van megoldva. Amúgy már az is felmerült hogy vegyünk egy Fliegl ASW felépítmény, mert azok egy része is BDF, csak ott a vontató autó billentese körülményes
Válasz Mf-es? #1200. hozzászólásáraSzerintem kisebb-nagyobb utánajárással minden pótkocsihoz lehet gumielemet kapni, valószínű hogy több típuson is vannak egyforma légrugók, vagy ha minden kötél szakad egy másik hasonló méretekkel bírót is fel lehet rá szerkeszteni.
Hogy mennyi különbség van? Lényeges az alsó és felső talp mérete és a felfogatása valamint a levegőcsatlakozás elhelyezése. A gumielemnél a teljes hossza,az átmérője, a formája hengeres vagy kúpos, a felfekvő felületek átmérője.
Válasz .Feco. #1206. hozzászólásáraA bdf-ből ki lehet vágni 1 métert és már csak 6,2,és olyan plató van dögivel,kettőt már átalakítottunk,el is vitték őket simán
Válasz Mf-es? #1196. hozzászólásáraNem felejtős, dehogyis! Nincs azokkal semmi baj. A kolléga új bálaszállító vásárlásban volt, azért írtam le a véleményem hogy könnyebb legyen dönteni.Az hogy szinte csak azt hirdetnek csak annyi hogy az öreg laprugósok nem eladók vagy már a kohóban vannak, a most eldobált öreg kamionpótokat meg már légrugóval szerelték ami közútra már sokkal jobb a nagyobb sebesség miatt komfortosabb, és mivel útkímélő tengely nagyobb tengelysúly van rá engedélyezve. Nyugodtan vegyél ha olyat néztél ki, de a laprugóssal szemben azért több lehetőség van a meghibásodásra.
Válasz Hús Futár #1205. hozzászólásáraolyan alátámasztó lábai vannak, mint a mellette fotózott BDF alvázas pótkocsinak, mi több az amúgy egy 7,2-es Schwarzmüller felépítmény, ami épp ugyanolyan hosszú mint egy szabvány BDF alváz.... érdekelt volna a segédváz mérete és a billentőcsapok elhelyezkedése...
Válasz .Feco. #1204. hozzászólásáraEz csak egy sima kipper segéd vázzal ami 3 irányos levették biztos egy teherkocsiról csak .
Válasz golyó 2 #1203. hozzászólásárapedig úgy felcsillant a szemem....
Válasz .Feco. #1202. hozzászólásáraKOM-EGOM megye.A fotó még német , így nem tudom megmutatni.De van aki csinál ilyet.
Válasz golyó 2 #1199. hozzászólásáraSzia, te hol vagy helyileg? nagy kérés lenne hogy valamikor elszaladjak megnézni közelről a képen látható billencs cserefelépítményt? rettentően kíváncsi lettem most rá...!
Válasz Mf-es? #1200. hozzászólásáraA 3 különböző pótkocsin szemre azonosak a rugók , de még nem kellett vennem.
Egykörösön is működik, mert egy kolléga vett az Alföldről egyet amit Ő alakíttatott át kétkörösre(sok fék hamar elfogy a levegő).
Válasz golyó 2 #1199. hozzászólásáraLégrugók közt,mennyi különbség van?Szóval,egy nem járatos póthoz,is kapni légrugót?Mennyire csereszabatosak?Légrugó,csak két körrel működik?Egykörös rendszeren,lehet légrugó?
Válasz lac* #1198. hozzászólásáraAz első 10 éves, a második 8, a harmadik 3.
Eddig 1 db szintszabályzó szelepet cseréltem nettó 10800 pénzért.
Ebből meg épül a tartálykocsi:
Válasz golyó 2 #1197. hozzászólásáraÍgy van,ezt mondom én is.
Nem billeg, nem nyekereg, nem törik,csak előnyei vannak
Válasz MFM #1190. hozzászólásáraCsakis légrugó, soha többet laprugós:
Válasz Tobszi #1192. hozzászólásáraLégrugós,felejtős?Szinte csak azt hirdetnek.Vagy mégis jó??Vélemény?
Véleményeket szeretnék kérni bálaszállító pótkocsikról kinek mi a tapasztalatai. Filegl, Pronar ,Metal-Fach Köszönöm