Válasz tibi16 #1119. hozzászólásáraJa azt nem írtam le... mennyi megy bele.. ZDK 1800-be 800*800-as fallal 182q volt a plafon. Általában 176-178 q volt bennük....
Válasz tibi16 #1119. hozzászólásáraNekem Farmtech van ZDK1800 800*800-as falakkal és maximálisan elégedett vagyok vele Pronarok elmehetnek mellette pl a ....-ba.
Az az érdekes pl. hogy amikor szállítunk egy 800-800-as oldalfalú pótban 8-10q-al kevesebb megy bele mint ebbe, meg ezeken gyárilag nem futózott gumi van stb. masszív erős gép, és szépen megy a gép után is úton.
Válasz *** HM *** #1121. hozzászólásáraHogy elbírja a bálákat, ne szakadjon szét, mint a pronar. Az egyik gépforgalmazó szerint ez a legszarabb, az övék a legjobb, szerinte a ZASLAW jobb a sok német szartól is.
De akkor miért csak a Fliegl gondolt arra, hogy a bálatartó keret láncát középre teszi, nem szélre?
Nekem ez az Ursus tetszene, mert ki tudom szélesíteni 310 re, gyári szélesítővel és még olcsó is.
Az URSUS pótkocsikat ismeri valaki?
Kinéztem magamnak egyet, csak nem tudom milyen a minősége, a lengyeleknél elég nagy a szórás ilyen téren.
Ezt néztem
Farmtech kocsikról vélemény? Nézegetem a zdk 1400 és 1600as kocsikat....Valakinek tapasztalat? Ha valakinek van leírná h mennyi búza fér rá pontosan? Ahogy nézegetem méretileg szinte ugyanaz az 1400as és az 1600as.....
Válasz csoppika #1117. hozzászólásáraNem lesz vele gond. Évente kb két hetet használták. Nagyon jó állapotban van. Ja, és szabad ég alatt sosem állt. Az osztrák paraszt nagyon vigyázott rà.
Válasz Mézga #1105. hozzászólásáraAz a megoldás,hogy R5 katagória legyen a forgalmiba,akkor sem súlyadós,és nem nagypótnak számit,hanem MGV.nehézpótjának!
Válasz 44claasgarantos #1096. hozzászólásáraÉn is ebben a papucsban járok ,viszont a pótkocsi adattábláján 1970 kg önsúly van .A pótkocsi forgalmiban meg 2030 ezért szívok .Amúgy simán 10 tonna alatt lennék ,na most mi tévő legyek? .Menjek a KPM bázisra?
Válasz ..MZ/X.. #1095. hozzászólásáraÉn azért válok meg fájo szível a kétt 8,3 mas pótkucsijajimtol mert a bisztositási díj 30000 per db így egyot 60000 a semiért
Válasz Dozer #1094. hozzászólásáraEz érdekes dolog, nálunk már volt több baleset is. Volt mikor mi voltunk a hibásak, volt mikor mi voltunk a vétlenek. A kárt mindig a vontatóra írják. A pótkocsi biztosításával soha senki nem foglalkozott. A rendőr elkérte, megnézte h van rajta és ennyi.
Válasz Zoli26 #1089. hozzászólásáraAkkor rossz kategóriába sorolt az ügyintéző, ez addig jó is amíg nem történik valami baleset. De ha neagyisten mégis megtörténik a baj akkor a biztosító úgy kihátrál mögüled nem megfelelő besorolás miatt, mint a sicc. Aztán fizethetsz, mint a katonatiszt.
Válasz csoppika #1092. hozzászólásáraNem tudom, hogy a Signal - nál hogy alakult volna a díj a mi paramétereinkkel, mert nem emlékszem rá, de azt biztosan tudom, hogy a Netrisken a K&H-t hozta ki a legjobb ajánlatnak a pótkocsi kategóriában, meg a hölgy is azt javasolta, ezért mentünk oda.
Válasz emcett #1091. hozzászólásáraNálam tavasszal a signal lett a befutó, mert mindenem a k&h nál van, de ott 280e lett volna O4-ben(R4-re rá sem kérdeztem már). A forgalomba helyező egyén kötötte meghatalmazással a signal-nál. 28e, baleseti adóval együtt... 9t BSS, ez is a 10000kg-os határ felett van...
Válasz Zoli26 #1089. hozzászólásáraElőször megfutottuk a köröket a Netrisken, aztán több körös levelezés után sikertelenül jártunk, mert a BM szerint ezekkel a tömeg adatokkal nem lehet lassú járműként biztosítani, még ha a forgalmiban egyértelműen benne van a 25 km/h-s korlátozás. Utána személyesen mentem én meghatalmazással intézkedni a legközelebbi Allianzhoz, ott ugyanezt mondták, és náluk éves szinten 240.000 + baleseti adó lett volna, úgyhogy a hölgy nekünk jót akarva átküldött a K&H - hoz, azt mondta, minden ilyen ügyfelet odaküld.
Na ott szumma ~ 30 - ból kijött a pótkocsi kategóriában!
Válasz Zoli26 #1089. hozzászólásáraNem tudom, nálatok hogy megy ez....de mifelénk a forgalmiból töltik ki az adatokat. Ott pedig benne van, hogy O4, vagy R4 a kategória. Bár szerintem lehetne lassú jármű is... A BSS kocsimat R4-be sorolták, de ugyanígy drága a biztosítása...
Most kötöttem 3 tengelyes piros rendszámos pótkocsira biztosítást 7800 ft egy évre Alianz biztósító.Nem kell bele bonyolódni,hogy pótkocsi vagy utánfutó vagy fekete rendszámos mg pótkocsi,annyit kell mondani az BIZTOSÍTÓS üzletkötőnek,hogy LASSU JÁRMŰ.
Válasz 44claasgarantos #1087. hozzászólásáraUgyan piros rendszámra lett vizsgáztatva, de a biztosítók szerint központilag nem fér bele a lassú jármű kategóriába, mert nem hajtja motor, így szumma kb. 30.000 Huf. De nem én fizetem, hanem apósom, mert az övé.
Gazda társák pótkocsi vásárlása előtt állok és nagy dillemma előtt. Hogy melyik pótkocsit vegyem meg? Farmtech 800 1 tengelyes tanden vagy metál 710/1 vagy a polár 671
Válasz -4 #1078. hozzászólásáraEgy nagy rakás sz.r. Ha már újat veszel, tegyél hozzá, és inkább Pronart! Dolgoztam egy cégnél, ahol árultuk, de már rettegtem amikor eladásra került egy, hogy mi is jön elő rajta. Anyagminőség nulla, gyártási minőség -0!!!! Tipikusan olcsó hús kategória!
3323 hozzászólás
Válasz tibi16 #1119. hozzászólásáraJa azt nem írtam le... mennyi megy bele.. ZDK 1800-be 800*800-as fallal 182q volt a plafon. Általában 176-178 q volt bennük....
Válasz tibi16 #1119. hozzászólásáraNekem Farmtech van ZDK1800 800*800-as falakkal és maximálisan elégedett vagyok vele Pronarok elmehetnek mellette pl a ....-ba.
Az az érdekes pl. hogy amikor szállítunk egy 800-800-as oldalfalú pótban 8-10q-al kevesebb megy bele mint ebbe, meg ezeken gyárilag nem futózott gumi van stb. masszív erős gép, és szépen megy a gép után is úton.
Válasz *** HM *** #1121. hozzászólásáraHogy elbírja a bálákat, ne szakadjon szét, mint a pronar. Az egyik gépforgalmazó szerint ez a legszarabb, az övék a legjobb, szerinte a ZASLAW jobb a sok német szartól is.
De akkor miért csak a Fliegl gondolt arra, hogy a bálatartó keret láncát középre teszi, nem szélre?
Nekem ez az Ursus tetszene, mert ki tudom szélesíteni 310 re, gyári szélesítővel és még olcsó is.
Válasz broll79 #1120. hozzászólásáraMiféle minőségi paraméterek fontosak ennél????
Az URSUS pótkocsikat ismeri valaki?

Kinéztem magamnak egyet, csak nem tudom milyen a minősége, a lengyeleknél elég nagy a szórás ilyen téren.
Ezt néztem
Farmtech kocsikról vélemény? Nézegetem a zdk 1400 és 1600as kocsikat....Valakinek tapasztalat? Ha valakinek van leírná h mennyi búza fér rá pontosan? Ahogy nézegetem méretileg szinte ugyanaz az 1400as és az 1600as.....
Válasz csoppika #1117. hozzászólásáraNem lesz vele gond. Évente kb két hetet használták. Nagyon jó állapotban van. Ja, és szabad ég alatt sosem állt. Az osztrák paraszt nagyon vigyázott rà.
Válasz musits #1114. hozzászólásáraHa kamion gumis, akkor bírni is fogja azt a súlyt...




Válasz csoppika #1115. hozzászólásáraFelsőausztriában gyártották. Augl-blumhardt.
Válasz musits #1112. hozzászólásáraA faoldal, az oldalnyitó, a magasítóláncolás alapján szlovák szürke importra tippelek...
Válasz kanyo #1113. hozzászólásáraKb a harmada áron, mint amit itthon árulnak. 16 tonnás
Válasz musits #1112. hozzászólásáraAttol fug menyiert vetted!
Mai szerzeményem. Mi a véleményetek róla?




Moderálási elveink miatt törölve: 2015-08-06 14:13:42
Válasz Mézga #1109. hozzászólására5évet,10ruggó/év flottában!
Válasz Feri #1108. hozzászólásárahány év műszakit adnak azoknak és mennyi a kötelezője?
Válasz Mézga #1105. hozzászólásáraAz a megoldás,hogy R5 katagória legyen a forgalmiba,akkor sem súlyadós,és nem nagypótnak számit,hanem MGV.nehézpótjának!
Válasz gjoni #1106. hozzászólására1 milka
Válasz Mézga #1105. hozzászólásáraÉs mennyi pénz?
Válasz gjoni #1103. hozzászólásáramost néztem egy pótot és kerek 10000kg az össztömege
A nagykocsik nekem is az ARGOSZ-nál maradtak, mert sokkal jobb áron kötik, mint a többi biztosító. Nézzetek utána.
Válasz Mézga #1102. hozzászólására10 felett
Válasz gjoni #1101. hozzászólásáramennyinél ugrik 10000 kg vagy 10001 kg?
Válasz 44claasgarantos #1096. hozzászólásáraÉn is ebben a papucsban járok ,viszont a pótkocsi adattábláján 1970 kg önsúly van .A pótkocsi forgalmiban meg 2030 ezért szívok .Amúgy simán 10 tonna alatt lennék ,na most mi tévő legyek? .Menjek a KPM bázisra?
Válasz Mézga #1097. hozzászólásáraHw 6011 eggyel alacsonyabb súlykategória. Ahhoz még nem nyúltak...
ez a biztosítás dolog is egy érdekes eset.
kb mintha úgy kötnék életbiztosítást, hogyha valakit megölök akkor annak a családja kapjon pénzt.
Válasz Mézga #1097. hozzászólására
Válasz 44claasgarantos #1096. hozzászólásáraén májusban kötöttem a hw 60-11-re 5000 párszáz az éves baleseti adóval
Válasz ..MZ/X.. #1095. hozzászólásáraÉn azért válok meg fájo szível a kétt 8,3 mas pótkucsijajimtol mert a bisztositási díj 30000 per db így egyot 60000 a semiért
Válasz Dozer #1094. hozzászólásáraEz érdekes dolog, nálunk már volt több baleset is. Volt mikor mi voltunk a hibásak, volt mikor mi voltunk a vétlenek. A kárt mindig a vontatóra írják. A pótkocsi biztosításával soha senki nem foglalkozott. A rendőr elkérte, megnézte h van rajta és ennyi.
Válasz Zoli26 #1089. hozzászólásáraAkkor rossz kategóriába sorolt az ügyintéző, ez addig jó is amíg nem történik valami baleset. De ha neagyisten mégis megtörténik a baj akkor a biztosító úgy kihátrál mögüled nem megfelelő besorolás miatt, mint a sicc. Aztán fizethetsz, mint a katonatiszt.
Válasz csoppika #1092. hozzászólásáraNem tudom, hogy a Signal - nál hogy alakult volna a díj a mi paramétereinkkel, mert nem emlékszem rá, de azt biztosan tudom, hogy a Netrisken a K&H-t hozta ki a legjobb ajánlatnak a pótkocsi kategóriában, meg a hölgy is azt javasolta, ezért mentünk oda.
Válasz emcett #1091. hozzászólásáraNálam tavasszal a signal lett a befutó, mert mindenem a k&h nál van, de ott 280e lett volna O4-ben(R4-re rá sem kérdeztem már). A forgalomba helyező egyén kötötte meghatalmazással a signal-nál. 28e, baleseti adóval együtt... 9t BSS, ez is a 10000kg-os határ felett van...
Válasz Zoli26 #1089. hozzászólásáraElőször megfutottuk a köröket a Netrisken, aztán több körös levelezés után sikertelenül jártunk, mert a BM szerint ezekkel a tömeg adatokkal nem lehet lassú járműként biztosítani, még ha a forgalmiban egyértelműen benne van a 25 km/h-s korlátozás. Utána személyesen mentem én meghatalmazással intézkedni a legközelebbi Allianzhoz, ott ugyanezt mondták, és náluk éves szinten 240.000 + baleseti adó lett volna
, úgyhogy a hölgy nekünk jót akarva átküldött a K&H - hoz, azt mondta, minden ilyen ügyfelet odaküld. 
Na ott szumma ~ 30 - ból kijött a pótkocsi kategóriában!
Válasz Zoli26 #1089. hozzászólásáraNem tudom, nálatok hogy megy ez....de mifelénk a forgalmiból töltik ki az adatokat. Ott pedig benne van, hogy O4, vagy R4 a kategória. Bár szerintem lehetne lassú jármű is... A BSS kocsimat R4-be sorolták, de ugyanígy drága a biztosítása...
Most kötöttem 3 tengelyes piros rendszámos pótkocsira biztosítást 7800 ft egy évre Alianz biztósító.Nem kell bele bonyolódni,hogy pótkocsi vagy utánfutó vagy fekete rendszámos mg pótkocsi,annyit kell mondani az BIZTOSÍTÓS üzletkötőnek,hogy LASSU JÁRMŰ.
Válasz 44claasgarantos #1087. hozzászólásáraUgyan piros rendszámra lett vizsgáztatva, de a biztosítók szerint központilag nem fér bele a lassú jármű kategóriába, mert nem hajtja motor, így szumma kb. 30.000 Huf. De nem én fizetem, hanem apósom, mert az övé.
Válasz emcett #1086. hozzászólásáraMennyi bisztósitást fizetsz egy évre ez a potkucsi után
Válasz *** HM *** #1083. hozzászólásáraNa itt van magának a 2 tengős 18 T-s "kasza", Papa!

Válasz 44claasgarantos #1082. hozzászólásáraKapj föl magadra a 40fokba 1 polárt, indítsd a metált, és hozd a farmtekket.
Válasz *** HM *** #1083. hozzászólásáraMajd holnap teszek fel egy képet a 18 T-s "kaszáról"...
Válasz emcett #1081. hozzászólásáranem kasza a téma papa
Gazda társák pótkocsi vásárlása előtt állok és nagy dillemma előtt. Hogy melyik pótkocsit vegyem meg? Farmtech 800 1 tengelyes tanden vagy metál 710/1 vagy a polár 671
Válasz *** HM *** #1080. hozzászólásáraKrone.
18 összös sok magasítós 2tengős szekér esetében a farmtech mellé mit tennétek ellenfélnek mikor eljő a dilemmázás időszaka????
Válasz -4 #1078. hozzászólásáraEgy nagy rakás sz.r. Ha már újat veszel, tegyél hozzá, és inkább Pronart! Dolgoztam egy cégnél, ahol árultuk, de már rettegtem amikor eladásra került egy, hogy mi is jön elő rajta. Anyagminőség nulla, gyártási minőség -0!!!! Tipikusan olcsó hús kategória!
Kinek mi a véleménye a Metal fach T711/3 pótkocsiról 12 tonnás
Válasz *** HM *** #1076. hozzászólásáraA víz meg borrá!
Válasz otis #1075. hozzászólásárautolsóbetű ezennel váljék x-é
Válasz Mokári Ádám #1074. hozzászólásáraMetal-fach.