Hirdetés
Fórum
- Búza gyomirtása új
- Műtrágya árak új
- MTZ 1221 traktor új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Kukorica terményárak új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mezőgazdasági balesetek új
- Körbálázót, de milyet? új
Cikkajánló
Hirdetés
Pannon régióban a Pannon régiónak nemesítve: avagy Selsem szójafajták Magyarországon
A Selsem szóják egyik óriási előnye az elnyújtott virágzás, így a jó kötődés...
Hirdetés
3294 hozzászólás
Válasz #840. hozzászólásra
Átmenő fékkel az össztömeg 4xesét húzhatod hivatalosan. Laposon elmehet száraz időben a 13t, de partos helyen felejtsd el, hogy annyit el is húzol.
Válasz #841. hozzászólásra
Akkor egyáltalán nem gond, hogy az mtz nincs 6-7t tömegű? Mert ugye a tandem tengelynél a traktor is teherhordó.
Válasz #841. hozzászólásra
Komolyabb hely mit takar????
mert megnézném én a nagy kögellel a veresparton mit működne egy 150alatti traki nemhogy mtz...
MTZ után főleg partos helyeken EB7-8-as kocsi való
Válasz #840. hozzászólásra
13t össtömeg az csak 9 nettó az nagyon kicsi lenne utána. Komolyabb helyeken az mtz két tengelyes kögel awe pótot húz megrakva 160-170q kukoricával Legalább EKKORA kell utána
Elvetemült gondolat lenne-e egy 820.1-es belarus után egy kb 13t össztömegű tandem tengelyes pótkocsi? Gondolom hasi húzóra kellene akasztani. Csak azért kérdezném, mert nem látni mtz-t ilyen méretű tandem tengelyessel, csak valami nagyobb nyugatival.
Köszönöm a válaszokat!
Még annyit, hogy fekete rendszámosról érdemes lenne piros rendszámosra levizsgáztatni vagy az már túl sok költséggel járna?
Válasz #836. hozzászólásra
E/5
Válasz #836. hozzászólásra
ifa fixes pótkocsi fixes ifák húzták
Ez milyen IFA típus lehet:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/4334526/IFA-potkocsi.html
Válasz #834. hozzászólásra
Az újakat már te is érteni fogod! Az utolsó 3 szám a lóerőt jelenti. De csak a legújabbaknál.
Válasz #833. hozzászólásra
Jd-k számozása számomra fehét folt. Azt tudom hogy a 8xxxes széria a nagytraktora de hogy 6xxxesek hány lovasok hány mázsások... lövésem nincs. Igazából még közelről sose láttam JD-t, legfeljebb mikor agromashon elsétáltam a stand előtt.
Most húztam be egy pót naprát bubojásra, vágtam. Kb 12q, ez pont a trakinak való, kell már nyomni neki hogy bírja de nem ficánkol előtte, viszi szépen nem kell neki difizár és összerék is csak itt-ott. Igaz most a kerek is tele vannak vízzel az + 1,7to.
Válasz #828. hozzászólásra
Alföldiek vagyunk de dombnak felfele téged is érne meglepetés, rakottan itt azt pótkocsit 6330 nem hozná le a földről... 6820as kamion kerekes hw-val amin volt 55q nem bírt megfordulni csak a forgón... csak egyenesen lehetett menni pedig domb sem volt....
Válasz #830. hozzászólásra
Én is csak a naprában fogom a 6330-al húzni szerintem,kukoricára megkapja a 6930-ot.Dimbes-dombos vidékre biztos nem ekkorát vettünk volna,de itt az alföldön el cirkálunk vele .
Válasz #830. hozzászólásra
Lapos terepen én is viszme könnyedén. Aszem 6,2 vagy 6,6 hosszú az enyém( tán 25m3) meg se kottyan neki. De a dombokon észnél kell lenni. Naprából 12 to megy rá az az ésszerű határ errefelé. Partokon már határeset de azért azt még elhúzza mindenhol.
Válasz #828. hozzászólásra
felénk a 7 métereseket 130-as gép viszi de 160-asok visznek olyanokat mind a tied vagy két égig magasított 8 tonnás HW-t
Válasz #825. hozzászólásra
Ma sikerült 1 picit túlsúlyosra megrakni 231q kukorica ment rá 760 hosszú a platója és 160 magas.Igazából a szotyi miatt kértük ekkorára,mert sokat hordunk a gyárba,és ugye nem mindegy hogy mennyivel csattogsz el 65 km-re
Válasz #827. hozzászólásra
Ja, meg a pót még 4-5 t. Aztán max 22lehet pirosrendszámmal ha jól rémlik. De nekem a 3 tengelyes (üresen 7t) 20t búzaával fingatja a fergát, a faluban van olyan aszfaltozott út ahol öszkerék difizárba pattogott előtte a traki, ha 10 méterrel hosszabb az emelkedő akkor visszagurulok. Rakottan van hogy a tarlóról is alig bírom lehúzni, ki kell találni előre az útvolnalat honnan merre lehet menni. Lehet hogy az alföldön működik ez de felénk lennének meglepetések alföldi traktorosoknak...
Válasz #826. hozzászólásra
Ránézésre standard 7.2.es plató kb 220-240 mázsa á tud menni
Válasz #824. hozzászólásra
Ez tényleg brutál nagy. Nekem a 3 tengelyes rövidebb biztosan. És azt is elég húzni dobokon fel-le. Hány köbös? Milyen hosszú?
Válasz #824. hozzászólásra
Ez csak neked új?Menyi megy rá búzából rohadt nagy?
Ma végre sikerült kipróbálni az új vasat.
Mabevásároltam... ócskavas ár fölött kicsivel egy pótot. 7,2m hosszú jó gumik, számlás, forgalmis törzskönyves, folyamatban a végleges kivonás aztán megy rá a piros rendszám.
Válasz #819. hozzászólásra
Ha alánézel és nem látsz alatta semmit amibe levegőt lehetne pumpálni, akkor nyilván nem lehet légrugós. Látod a fédereket és csak azokat, így nyilván laprugós a kocsi. (Nem mondom, hogy ha féder van akkor csak laprugós lehet, mert ritkán van, ahol együtt megvan a kettő.) Láttál már tárcsaféket akármilyen formában beburkolva? Nem, mert azoknak hűtés kell, a tárcsák 99%-ban szabadon szoktak lenni, a nyergekkel együtt. Ilyet sem látsz a kocsi alatt, ergo tárcsa fék kizárva. A légféket eltaláltad.
Válasz #815. hozzászólásra
Lassan ki kell vennünk egy két szabadnapot... Most csak az ideg jön... Én is folyton mondogatom mostanában, hogy beszív, lassan kifúúúúj
Válasz #819. hozzászólásra
Akkor fogj 1 tankönyvet és olvasgass a plátóján nekije.....
Válasz #815. hozzászólásra
Sajnos én hiába nézek de nem tudom mi van alatta egy csomó vas,sajnos nem a szakmám lehet benne feleölem légrugós ülés is!
azt tudom féderek vannak meg légfékes!
De ha tudnám nem kérdezném,de nem tudtam hogy ti nem akartok segiteni!
tanulni nem késö 6.5t pótkocsin!
Hw vagy Mbp légrugoval?????30-40čvesen,azt hol gyŕrtjŕk?Ez a figura nem tudja eldönteni,de hitetlenkedik hogy mi fér egy kocsira!Egy rossz laprugot csak meg lehet különböztetni,egy légrugotol.Még ha a parabel meg a normĺl közt dilemmŕzna,vagy ha kombinŕlt fél lap fčllčgrugo volna,lŕttam ilyet is.Nincs az a szénŕsszekér amire egy szŕl még ne fčrne!
Válasz #816. hozzászólásra
Csak úgy árad belőled ying&yang!
Válasz #815. hozzászólásra
noooo
ne idegeskedjél
dőlj hátra......
Válasz #813. hozzászólásra
Te gyökér nézz már alá annak a szarnak és mit látsz légrugót tárcsaféket ABS-el ? baromarcú
Válasz #809. hozzászólásra
A légrugó nem sérül a tarlón(napraforgó szár, kukorica szár)? Nem árt neki a sár, por?
Válasz #809. hozzászólásra
6.5t MBP az milyen laprugós vagy légrugós?
és dobfékes vagy más?
Válasz #811. hozzászólásra
Jó nagyon papírja is van milyen típús ,hány oldalra billent gondolom csak hátra elég az?
Még egy két munkanap és kész!!! Már nagyon várom, mert már nagyon unom!
Válasz #808. hozzászólásra
bocs már akkor néztem,tárgyalás hogy áll?beszámolja?
2 tengelyes légrugós gobfékes kell tarlóra.
Válasz #806. hozzászólásra
Én meg várom a válaszod nap mint nap :)
Lyukas lett az oldalam úgyhogy fogd az oldalbordát és gyertek sörözni ill borozni!
Használt nagy pótkocsit milyet érdemes venni, 2 vagy 3 tengelyest? Laprugó vagy légrugó? Dobfék vagy tárcsafék? Sokat menne tarlón.
Válasz #805. hozzászólásra
néztem, jónak néz ki
Válasz #803. hozzászólásra
küldtem mailt!!!! Nézd meg a postád!
Válasz #804. hozzászólásra
MTZ után,a ferga nem tud húzni.
Válasz #801. hozzászólásra
na most mi után akarod,mert ha a ferga is tud húzni akkor a 3tengelyes,de mtz után inkább a 6011,de 1,3-mat egy hw nem ér számomra
Valaki nem tud 6,5 pótkocsit silófelépítménnyel eladót?ha lehet papirosat de a papír nélküli is jó lenne
Válasz #801. hozzászólásra
akkó' korán indulj és pénzt is vigyé, mert annyiért érdemes megnézni, úgy tűnik rendben van
Válasz #800. hozzászólásra
Egy háromra tartsák,holnap megnézem.
Válasz #797. hozzászólásra
attól jóval többet kérnek érte, mint amennyit érhet
Válasz #798. hozzászólásra
Holnapra hazakerül a 4 hengeres..tervezheted az időpontot....
Válasz #797. hozzászólásra
ezerért tökéletes
Válasz #792. hozzászólásra
8 bár legyen benne könnyű legyen húzni ne legyen sok a fogyasztásod
Válasz #791. hozzászólásra
Az mi pénz lehet?