nem mindegy az neked, kell egy pót hogy a kombi dolgozhasson nyugodtan a szarrészről kihordom a kicsivel és átrakom a csigán a nagyra, ha kész lesz az erdészeti is akkor lesz három pót 6-14-16 to kapacitével és akkor már nyugodtan kezdhetek dolgozni!
messze szállítani aszfalton sokat egyszerre de ha kell a földön kicsibe is jó legyen, a kisszöcske hamar megnő! egy két éven belül aztán már kicsi is lesz!
tandemet vegyél
- könnyebb vele mozogni
- stabilabb a közúton, nagyobb sebességnél is
- sáros földön, latyakos őszön könnyebben kikecmeregsz vele
vagy
- amelyikre több fér
Szeretnék pótkocsit venni, ma találkoztam egy értékesítővel, a kérdés tandem vagy forgózsámolyos, három-oldalra ill, csak hátra billenő, 385-22,5 gumival vagy 460 as gumival nagy nyomtáv vagy normál nyomtáv???
Nekem a K80-as vonóbekötés szimpatikus vélemények valakinek???
nem tom mi vagy 10 éve vettünk román 2 tonnás hátrabillentös 1 tengelyes potkocsit de most nem adnám oda 300 alatt friss müszaki piros rendszám stb .....
ugy látom ezek ne mgyári futok akkro ezt sehogynemlehet lepapirozni kivéve ha ezt tényleg gyári és van hozzá leirás
alvázszám esetleg vissza nézni mi a elyzet stb amugy szerintem kicsi az esélye de nem tom mi értelme van lepapirozni ilyne kicsi kocsit mert kb egy auto elhuz ekkora potot ahogy elnézem
Helyi cégnél is van kettő tandemes, mondjuk ezek elég rossz konstrukciók mert 10 tonna önmagában, és ugyan ennyi megy fel rá gabonából.... Illetve felmegy több is csak akkor elszálltak a gumik. Mondjuk ezekhez van trágyaszóró hátfal is.
hát ez elég kemény az biztos.
mondjuk pl. az én pótomon lehet külön fékezni jobb és bal oldalt (ifa hidas tákolmány) gyakorlatilag ha lefékezem az egyik felét és egy egész kicsit be van már törve akkor a fékezett kerék körül megtudom fordítani. mindenestre a videón szereplő sofőr éri a pénzt az biztos.
szóval egyedül az ára miatt nem látok belőlük ? sose gondoltam volna.
én voltam már erdöben forgozsámojos pottal is meg egy tengelyes félpottal is és aki tud tolatni az bárhol meg fordul ugynaakkora ivben is mint a tandemmel mivel a forgozsámojt is alá lehet tekerni annyira hogy volt hogy már én is csak néztem nagy szemekkel hol meg tud fordulni az ember vele
pusztán kíváncsiságból kérdem, nekünk erdőn a sima 1 tengelyes pótkocsi mondhatni nem a legjobb mert nem elég jó a terepkövetése (tuskók és egyebek), a 2 tengelyessel meg nincsen hely tolatni.
ezért mi a "billegős" vagy "boogie" fajta dupla tengelyest részesítjük előnyben. A mezőgazdaságban hogyhogy nemigen látok ilyet ?
terepkövetése kiváló, tolatni ugyanúgy lehet vele mint 1 tengelyessel. (sőt, ami hidr. úton felbillenthető első vagy hátsó két kerékre azzal még sokkal könnyebb is), lehet ügyeskedni vele hogy hány % ban nyomja a traktor seggét, így sárban jobban fog a traktor, és ennek is 4 kereke van tehát elbírja ugyanazt mint a 2 tengelyesek. Én magam részéről nem látom át miért nincsenek ilyenek.
Hello!
papírok nélküli 1 tengelyes kis pótkocsit hogyan lehet lepapíroztatni és forgalomba helyeztetni?
mi a folyamat és kb mennyibe kerül?
Kb. ilyenre gondolok:
hát azért nem megölni szeretném a gépet mert ez mint mondtam egy 80-as gép szóval max 10 tonnás kocsi az amiben gondolkodunk, mivel másra nem használnánk.
3323 hozzászólás
Válasz #721. hozzászólásra
nem mindegy az neked, kell egy pót hogy a kombi dolgozhasson nyugodtan a szarrészről kihordom a kicsivel és átrakom a csigán a nagyra, ha kész lesz az erdészeti is akkor lesz három pót 6-14-16 to kapacitével és akkor már nyugodtan kezdhetek dolgozni!
Válasz #720. hozzászólásra
kár a gépért de ne bánd mert aranytököm barátom nem könnyű eset!
Válasz #718. hozzászólásra

Magyarán mondva hova a retekbe akarsz hurcolkodni he?????
Válasz #719. hozzászólásra
Nem ,de hívtam én , nem látok esélyt az üzletre.
Válasz #715. hozzászólásra
kombínós haver hívott végül?
Válasz #716. hozzászólásra
messze szállítani aszfalton sokat egyszerre de ha kell a földön kicsibe is jó legyen, a kisszöcske hamar megnő! egy két éven belül aztán már kicsi is lesz!
Válasz #707. hozzászólásra
jó ötlet de szerintem ez a kereskedő nem mond semmit, de megpróbálom,
Válasz #705. hozzászólásra

Egyáltalán mik az igényeid?
20as összöst akarol a kisszecskő után tenni a dom borul atokon?
Válasz #711. hozzászólásra


Van pár gyanus alak északon
Válasz #709. hozzászólásra
na gratula akkor már lesz két nagy pót az enyém meg a tiéd! :)
Németinek is van de nem tudom miért nem vizsgáztatja le!
Válasz #703. hozzászólásra
Ennek konkrétan kilógnak oldalra a gumijai?
Válasz #710. hozzászólásra

nemtudtam érdemben eredményt elérni eddig még...
Válasz #710. hozzászólásra

má megin mi után szimatkusz?
Válasz #709. hozzászólásra
Semmi infód nincs számomra?
Úgy néz ki beszalad a portára egy magasított BSS kocsi 8kerekes, 16 tonna búza ráfér.
Lehet a régi nagykabinos 50-est bekompenzálom abba aztán apróért meg is lenne, zsír gumikkal új fékrendszerrel, tűrhető általános állapotban
Válasz #705. hozzászólásra
Akkor kérdezd meg mire vannak dimenzálva a nem erősek........
Vásári vattacukor utánpótlás szállitásra .......... hehehhe
Válasz #703. hozzászólásra
Van ITT egy kérdezz rá miért válnak meg tőle ilyen hamar.
Válasz #705. hozzászólásra







Én nemtom de újonnan vett tandem ez is.......
Semmi bizodalmam a magyar ágrótermékek felé arra rájöttem má..........
Válasz #704. hozzászólásra

na ne már annyira gyenge hogy úgy szétnyílt, rendelhető erősebb oldalfalakkal is!
egyébként 16 e eur
Válasz #703. hozzászólásra
Ez mennyiért van?
Tanyán járkál keresztül ami kivan tömködve zsákokkal ha a ganyét viszi......
Vagyis ez!

Válasz #700. hozzászólásra

hát én eddig pont mást hallottam, a forgózsámolyostól mindenki óv! A Fligelnél szinten nincs határ annyi verzióban rakhatom össze a gépet,
erről lenne szó! mondjuk,
Válasz #695. hozzászólásra

Mivolna ha szállíttatnál inkább?
Évi pár kerülőre épkézláb szekeret 6 milláért hát nemtom....
Válasz #699. hozzászólásra
Fliegl-röl lebeszélnélek főleg a Foxrol. Nagyom jó és kb egy árban is van a Farmtech és a Brantner.
Válasz #698. hozzászólásra
én ma a fliegl-t néztem ki, FLIEGL ZDMK 200 (TDK 200FOX )
Válasz #697. hozzászólásra
Farmtech?
milyen márkát vegyek? esetleg típus!
Válasz #695. hozzászólásra
tandemet vegyél
- könnyebb vele mozogni
- stabilabb a közúton, nagyobb sebességnél is
- sáros földön, latyakos őszön könnyebben kikecmeregsz vele
vagy
- amelyikre több fér
üdv!
Szeretnék pótkocsit venni, ma találkoztam egy értékesítővel, a kérdés tandem vagy forgózsámolyos, három-oldalra ill, csak hátra billenő, 385-22,5 gumival vagy 460 as gumival nagy nyomtáv vagy normál nyomtáv???
Nekem a K80-as vonóbekötés szimpatikus vélemények valakinek???
sziasztok nem tud valaki valami 6,5-tonna körüli billenös potkocsit békés megyébe?
Válasz #692. hozzászólásra
A nyugati pótok jók,,Wabco,vagy Bpw hidak vannak alatta,a fékszelepek is Wabco vagy Bosch,a HW-nál bizos, jobbak
Sziasztok
Ismeri valaki a wackenhut típusú pótkocsit?
Tudna vki véleményt mondani?
Válasz #690. hozzászólásra

Valaki?
Üdv. papír nélküli pótkocsit forgalomba lehet helyezni? ifa HL lenne egyébként mik kellenek hozzá ha lehet?
Válasz #688. hozzászólásra
nem tom mi vagy 10 éve vettünk román 2 tonnás hátrabillentös 1 tengelyes potkocsit de most nem adnám oda 300 alatt friss müszaki piros rendszám stb .....
Válasz #687. hozzászólásra
ilyen kis egytengelyes ami papírral rendelkezik milyen árban van? Nem találok egy hirdetést sem :(
Válasz #686. hozzászólásra

tanulság belöle ne vegyen senki házilag barkácsolt utánfutot papir nélkül....
Válasz #685. hozzászólásra
igen de a rendőröket ezt nem érdekli sajnos vasárnap állítottak meg :(
Válasz #684. hozzászólásra
ugy látom ezek ne mgyári futok akkro ezt sehogynemlehet lepapirozni kivéve ha ezt tényleg gyári és van hozzá leirás
alvázszám esetleg vissza nézni mi a elyzet stb amugy szerintem kicsi az esélye de nem tom mi értelme van lepapirozni ilyne kicsi kocsit mert kb egy auto elhuz ekkora potot ahogy elnézem
Válasz #676. hozzászólásra
hahó valki erre is nézzen rá mert a rendőrök rá szálltak az ilyenekre és büntetnek mindenkit. Lassan nem merünk kiállni az udvarról
Válasz #682. hozzászólásra
Helyi cégnél is van kettő tandemes, mondjuk ezek elég rossz konstrukciók mert 10 tonna önmagában, és ugyan ennyi megy fel rá gabonából.... Illetve felmegy több is csak akkor elszálltak a gumik. Mondjuk ezekhez van trágyaszóró hátfal is.
hát ez elég kemény az biztos.
mondjuk pl. az én pótomon lehet külön fékezni jobb és bal oldalt (ifa hidas tákolmány) gyakorlatilag ha lefékezem az egyik felét és egy egész kicsit be van már törve akkor a fékezett kerék körül megtudom fordítani. mindenestre a videón szereplő sofőr éri a pénzt az biztos.
szóval egyedül az ára miatt nem látok belőlük ? sose gondoltam volna.
Válasz #675. hozzászólásra

Az Eb- 8 a nyomomban jön
Válasz #679. hozzászólásra

itt megnézném hogy fordulna meg tandemmel
Válasz #677. hozzászólásra

én voltam már erdöben forgozsámojos pottal is meg egy tengelyes félpottal is és aki tud tolatni az bárhol meg fordul ugynaakkora ivben is mint a tandemmel mivel a forgozsámojt is alá lehet tekerni annyira hogy volt hogy már én is csak néztem nagy szemekkel hol meg tud fordulni az ember vele
Válasz #677. hozzászólásra
vannak tandem kocsik csak drágák
pusztán kíváncsiságból kérdem, nekünk erdőn a sima 1 tengelyes pótkocsi mondhatni nem a legjobb mert nem elég jó a terepkövetése (tuskók és egyebek), a 2 tengelyessel meg nincsen hely tolatni.
ezért mi a "billegős" vagy "boogie" fajta dupla tengelyest részesítjük előnyben. A mezőgazdaságban hogyhogy nemigen látok ilyet ?
terepkövetése kiváló, tolatni ugyanúgy lehet vele mint 1 tengelyessel. (sőt, ami hidr. úton felbillenthető első vagy hátsó két kerékre azzal még sokkal könnyebb is), lehet ügyeskedni vele hogy hány % ban nyomja a traktor seggét, így sárban jobban fog a traktor, és ennek is 4 kereke van tehát elbírja ugyanazt mint a 2 tengelyesek. Én magam részéről nem látom át miért nincsenek ilyenek.
Hello!
papírok nélküli 1 tengelyes kis pótkocsit hogyan lehet lepapíroztatni és forgalomba helyeztetni?
mi a folyamat és kb mennyibe kerül?
Kb. ilyenre gondolok:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Egy_tengelyes_potkocsi_7998894.htm
Köszi a válaszokat!
Válasz #662. hozzászólásra

A ""nyomtáv ""minden pótkocsinak szélesebb mint az mtz-nek ,kivéve 6.5-ös mbp pót-é..
hát azért nem megölni szeretném a gépet mert ez mint mondtam egy 80-as gép szóval max 10 tonnás kocsi az amiben gondolkodunk, mivel másra nem használnánk.