Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.74 Ft USD 403.39 Ft CHF 440.14 Ft GBP 493.34 Ft

Fórum

Milyen pótkocsit vegyek?

Létrehozta: Edem , 2008-07-15 19:26:33

Kedvencekhez Segítség

3294 hozzászólás
#294 Claastra
2012-01-08 12:10:44

Válasz #293. hozzászólásra

T130 ,néha a t180,de a haver is huzgálta a Fendt 412-vel

#292 Claastra
2012-01-08 11:11:45

Válasz #291. hozzászólásra
Hallottál már az átrakókocsiról,mi aratunk 50-60km messzire is a száritótol.ezt a távot teherautóval érdemes fuvaroznismile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#291 Drisa
2012-01-08 10:38:37

Válasz #290. hozzászólásra

Mert az én olvasatomban az a mg pótkocsi ami minden körülmények között ahol egy átlag kombájn elmegy oda is tud állni mellé. Hiszen aratáskor a kombájn arasson ne szállítson, és főleg ne várjon mert mondjuk a szállító elakadt...

Nincs profilkép
#290 lulul
2012-01-07 19:16:41

Válasz #289. hozzászólásra

teljes mértékben igazad van, ez valóban luxus lenne szezonban, + ilyeen gázolaj ár mellett de mindig van megoldás . azért vannak ezek a problémák hogy megoldják öket, és hála istennek sokan vagyunk szervezés kérdése az egész.

#289 Drisa
2012-01-07 11:18:38

Válasz #286. hozzászólásra

Nem mindenki teheti meg hogy az útra áll, mert az elég nagy luxus hogy a kombájn hordja ki a kukoricát mondjuk mert nem tud egyet fordulni. 600-700 méteres táblában már ha jó a termés nem tud egyet fordulni.

Nincs profilkép
#288 lulul
2012-01-06 22:47:35

Válasz #285. hozzászólásra

küldtem emailt!

#287 ádé
2012-01-06 21:48:22

Ha valaki tud eladó 24 tonnás pótkocsit elfogadható áron akkor az jelezzen!köszismile cowboy

Nincs profilkép
#286 lulul
2012-01-06 21:41:20

Válasz #284. hozzászólásra

a négy év már hozott anyi tapasztalatot hogy tudjam hova szabad lemenni ha más nem az utra állok,vagy amíg félig van tarló aztán út ,elakadni ugy még sosem akadt el hogy le keljen pakolni de volt már hogy 150q-val 3 gép huzta

#285 Sz J
2012-01-06 21:06:04

Válasz #282. hozzászólásra

Mennyiért vetted, képed van róla?

#284 Drisa
2012-01-06 20:36:35

Válasz #282. hozzászólásra

Ha a 230q val elakadsz mi húzza ki? Az milyen vicces lesz...

#283 Claastra
2012-01-06 19:31:53

Válasz #282. hozzászólásra

és olcsóbb mint egy 30éves hwsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#282 lulul
2012-01-06 17:37:53

Válasz #277. hozzászólásra

tegnap huztam haza egyet 18 tonna 2 tengely légrugó.
kamion elött volt tehát fekete rendszám SULYADÓ!!!
ha pirosra vizsgáztatod akkor ez már nincs.
NEM KELL FÉLNI TÖLE 4 éve használok egy kögel 3 tengelyest semmi probléma nincs vele. az is légrugós 7,2 hosszú 230q van rajta max a szántóföldön vicces szokot lenni.
egy cimbora megcsináltatta hogy a B tengelyt kis légrugóval fel tudja emelni szántóföldön könnyebb fordítani.vagy a raktárba nem marad fél kiló gumi a betonon.

#280 Diesel Tibor
2012-01-05 20:42:38

Válasz #277. hozzászólásra

Ott voltál nálam meg is mutattam,igaz nem vizslattuk meg jobban,simán húzzuk mtz-vel meg a valtrával is semmi átalakítás.smile cowboy

#279 Claastra
2012-01-05 20:40:37

Válasz #277. hozzászólásra

nem kell semmi plussz ,a légfék vezetéken megy hátra a levegő,

Nincs profilkép
#278 lac*
2012-01-05 20:39:48

Válasz #277. hozzászólásra

Én most vettem egyet. Külön táplálás nem kell,a kétvezetékes rendszerről megy. Szerintem jobb lesz,nem fog billegni.

#277 Sz J
2012-01-05 20:35:03

Légrugós pótot használ valaki mezőgazdaságban? Macerás az ilyen, sok xopás van vele vagy lehet benne gonodlkodni? A légrugóknak milyen levegőtáplálás kell? Csak egy sima csati a traki légrendszeréről vagy valami szabályzószelep(ek) is kell(enek) a trakira? smile confused

Nincs profilkép
#274 Luke
2011-12-01 14:36:28

A 3 tengelyes póttal, ha terepen is használni akarod érdemes vigyázni, mert nem túl hálás, ha megáll előtte a gőzös. A tandem része nehezen szabadúl ki, főleg forduláskor, mint egy nyerges pótnál.

Egy pl:Elakadás

#273 Robi3
2011-12-01 13:00:38

udv,

van valakinek tapasztalata a Kassbohrer DKH19 tipusu 3 tengelyes, 3 oldalra billentos, 24t-s pottal kapcsolatban?

koszi
udv
robi

#272 ATIS78
2011-11-30 20:18:41

Válasz #268. hozzászólásra

1400 szor huszas!!
Nem mindenki ismeri az Uralt pláne a gumiját....smile biggrin

Nincs profilkép
#271 ATI91
2011-11-30 20:16:58

Az biztos, hogy sárban tehetséges vele a gép, de rakottan nagyobb sebességgel húzni nem kellemes.

#270 Hús Futár
2011-11-30 19:52:13

Válasz #269. hozzászólásra
hivatalosan 7-8 tonna de nem a legjobb kocsi mert rángatja az egész gép farát meg téged is az ülésben .

#269 .Norbert
2011-11-30 19:50:26

Válasz #268. hozzászólásra

Ezek tonnába mit barnak? smile confused

#268 szanberg
2011-11-30 08:21:59

EB 7, EB8 -as egytengelyes, Ural gumikkal szerelvesmile thumbup

Úgy megy vele mtz a sárban hegyen völgyön mint az állat!
A gyári ballonos kis lapos gumi xart sem ér, az ural magas keskeny srban sokkal jobb, plusz ezáltal a gépet terheli a fődhöz ami meg bír fogni.
Plusz igen hálás vele tolatni is. Szebb nagyobb meg újabb létezik, jobb nem!!!

#267 Drisa
2011-11-30 08:18:44

Válasz #265. hozzászólásra

Az Mtznek amúgy is gyenge pontja a kompresszor, nem egy világbajnok megoldás...

Nincs profilkép
#265 Luke
2011-11-28 16:36:37

A traktor forgalmiában kell megnézni, hogy hány t-át vontathat. Pl: a 820.2 MTZ-k már 18t-át vontathatnak. Vagy a vonófej hiába bírna el egy traktor útán 24 t-át, akkor is a forgalmiban lévő adat dukál.

#264 .Norbert
2011-11-28 14:46:41

Válasz #259. hozzászólásra

Hivatalosan ez hogy van meghatározva, mekkor traktorral lehtne húzni egy ilyen 18t-ás pótot?smile confused Gondolom nem úgy van hogy ami elbírja húzni és van rajta légrugó smile confused

#263 Bán Zsolt
2011-11-28 13:14:18

Válasz #261. hozzászólásra

Akkor sikerült végre eladnismile thumbupcool

#262 Drisa
2011-11-28 11:04:04

Válasz #256. hozzászólásra

Azért vigyázzunk mezőgazdaságban nem divat a légrúgó nem véletlen, a traktorok kompresszora nem arra van kitalálva, illetve a sok rossz út sem használ nekik. A schwarzmüller is csinál már mg pótot az sem légrugós... ettől függetlenül biztos használhatók, ha valakinek van hozzá traktorja. Mtz idén elvitte gondolom üresen mert nem hiszem hogy kombájn alá lehet vele menni 18 tonnával. Sík terepen talán de emelkedőre még hw-t sem húzza fel nálunk a turbós mtz 12 tonna rakott súllyal...

#261 Diesel Tibor
2011-11-27 21:36:37

Válasz #260. hozzászólásra

Az idén elvittek tőlem 60000q trágyát és minden második kamionnak alu volt az oldala,az biztos,hogy jobban kell rá ügyelni.smile cowboy

Nincs profilkép
#260 lac*
2011-11-27 20:56:45

Válasz #259. hozzászólásra

Azért az alu oldal nem pont trágyára van kitalálva

#259 Diesel Tibor
2011-11-27 20:41:34

Válasz #254. hozzászólásra

Ezt adtam el 1.3milláértés ezt vettem helyette 1.6ért.Az idén elbírta húzni 18t trágyával még az mtz is.Ez fixesből van átalakítva,most akkor döntsd el melyik jön be jobban.smile cowboy

Nincs profilkép
#258 lac*
2011-11-27 20:27:52

Válasz #257. hozzászólásra

Szerintem is túlárazottak a hw pótok,eljárt felettük már az idő.

#257 Claastra
2011-11-27 20:19:08

Válasz #256. hozzászólásra

nem is adnék egy hw kocsiért 1 misinél többet,legyen az bármilyen állapotú

Nincs profilkép
#256 lac*
2011-11-27 20:16:30

Válasz #254. hozzászólásra

Sok gabonás kamion pótja abból van,legalábbis amik hozzám jártak. Frankó légrugós pótok,sokkal jobb szerintem mint a laprugósak.

#255 .Norbert
2011-11-27 19:53:45

Válasz #254. hozzászólásra

Ebbe én is nagy fantáziát látok! Szerintem ha sikerül olcsón hozzájutni egy ilyen alvázhoz akkor olyasmi áron lesz egy nagyon fasza 18-t-ás pótod mint egy jobbfajta HW. És szerintem ég és föld a különbség a kettő között. Csak ugye ehhez gép is kell ami elhúzza. Az lenne a legjobb ha megadnak megbírnád csinálni. smile thumbup Ezeket a felépítményeket nagyon fainúl összerkják, régebben én is nézegettem képeket és tetszenek. smile thumbup

Nincs profilkép
#254 Luke
2011-11-27 17:27:19

Jó estét!

Valamelyikőtöknek van már tapasztalata a konténer vázasból átalakított gabonás pótról?
Pót
Vagy inkább gyári gabonást érné meg rendbe szedni?

Köszönöm az infókat!

smile cowboy

#252 Claastra
2011-11-20 21:03:28

Válasz #250. hozzászólásra

Akkor nem jol irtad, nem oldalfalmagasság,hanem platómagasság

#250 Sanyee
2011-11-20 21:01:02

Válasz #248. hozzászólásra

Ládás megrakodásra, oda ahova egy kisebb teherautó (hátsókerékhajtású) nem tudna beállni.

#249 Sanyee
2011-11-20 20:56:29

Válasz #247. hozzászólásra

Vagy kisebb, mint 120 cm oldalfalmagasság.

#247 Sanyee
2011-11-20 19:02:09

Milyen típusú, márkájú pótkocsit érdemes nézni, ha a platómagasságnak 150 alatt kéne lennie? 120 magasság már ideális lenne, ja és min. 3 tonna teherbírás hivatalosan.

#246 Claastra
2011-11-16 19:29:38

Válasz #245. hozzászólásra

ha van mivel húzni akkor nem kérdés, hogy melyiket,nekem 22-23 tonna ráment

#245 Robi3
2011-11-16 16:02:01

Az a tipus, csak nekem nem tudtak megmondani pontosan a nevet. A felepitmeny egyebkent hibatlan, magositozva, oldal az alulrol nyili, meg a felcsukassal sem kellene bajlodni. Az ara meg kb. annyi mint 1 HW80-11.
2 ev muszaki rajta. Nem egyszeru donteni:-)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Hogyan juttassam ki a nitrogénműtrágyát, és melyik műtrágyát válasszam?
Új agrárszabályok 2025-től: Megéri együttműködni!
Új agrárszabályok 2025-től: Megéri együttműködni!
Értékesítési stabilitást jelentenek a termelőknek.
Bronson vöröshagyma eladó
Bronson vöröshagyma eladó

150 Ft

Metal-Fach Z587 bálázó
Metal-Fach Z587 bálázó

2.000.000 Ft

GRUSE 4 SOROS KANALAS BURGONYAVETŐGÉP,  BURGONYAÜLTETŐ,  HIDRAULIKUS BILLENŐTARTÁLLYAL
GRUSE 4 SOROS KANALAS BURGONYAVETŐGÉP,...

1.250.000 Ft

KRONE ACTIVE MOW R 240, TÁRCSÁS,  (DISZKES ) KASZA,  FŰKASZA
KRONE ACTIVE MOW R 240, TÁRCSÁS,...

2.600.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]